Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h377

    tag

    válasz Calogero #51998 üzenetére

    Teljesen mindegy ki, mit mond, a megkötött szerződés a mérvadó.

    Pl. MM garancia plusz ÁSZF: [link] 9.1 pontja:

    A biztosított termék – a Biztosító kockázatviselésének tartama alatti – hirtelen fellépő, váratlan és előre nem látható belső (így különösen konstrukciós vagy összeszerelési) hibára visszavezethető meghibásodása, melynek következtében a biztosított termék javítására vagy cseréjére van szükség annak érdekében, hogy a termék normál működése helyreálljon, feltéve, hogy
    (i) az adott termékre vonatkozó gyártói jótállás (garancia) – az abban foglalt jótállási (garanciális) idő leteltére figyelemmel – már nem érvényesíthető, és
    (ii) a gyártói jótállás egyébként kiterjedt volna a biztosított termék
    meghibásodására, ha arra a vonatkozó jótállási (garanciális) idő alatt került volna sor.

    Tehát ez alapján, ha az LG 2 év alatt panelt cserél a beégés, tinting, vertical banding, stb miatt, akkor a biztosítónak is térítenie kell a javítást.

    Nem beszélve arról, hogy ilyen értékű TV-nél vmi plusz 20k a baleseti biztosítás felára, ami bőven megéri... bármi történjék is.....

    Az LG emailben megerősítette, hogy mindenféle panelhibát javítanak.

    A többi biztosításról nem tudok nyilatkozni.

Új hozzászólás Aktív témák