- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.