- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED monitor topik
- Kompakt vízhűtés
- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Milyen házat vegyek?
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
belan
addikt
válasz
Narancs89 #33398 üzenetére
Lg-nek legjobb a garanciás ügyintézése hiába több a hiba ,10x annyi tv ad el mint a többi gyártó ! Persze így érthető miért több a garanciás csere is!
Szerintem c9-nek nem sokkal van jobb képe maximum én amit észre vettem mozgásban jobb meg szín világa még jobb ! ambilight jó pofa dolog szerintem nagyon adja magát ! Fz800 nincs jobb képe szerintem a b9 újabb tv újabb panel ! Így sanszos hogy b9-nek lesz jobb képe !
-
Narancs89
csendes tag
Nagyon köszönöm a válaszokat! Az a baj h személyesen nem nagyon tudom megnézni őket. GZ950ez láttam már MM-ban aminek gyönyörű a képe, ahogy Az LG C9 nek is de ezek a kereten túl vannak. Az ambilight milyen az oleddel? A B9 mennyivel gyengébb képben a C9-nél? Az Fz800 a GZ950nél?
-
válasz
Narancs89 #33393 üzenetére
Nekem FZ800-am is van és jó kis tv. Szervizzel nem kell foglalkozni, mert jó esélyel nem lesz rá szükség, ha mégis kapsz egy idei készüléket. Hdmi 2.1-re nem lesz szükséged. Az LG-nél feltünően sok a garis ügyintézés.
Nézd meg mindhármat élőben, ha van rá módod és ne hagyd, hogy egy fórum pár felhasználója döntsön helyetted!😉 -
Narancs89
csendes tag
Sziasztok!
55" Oled tv-t szeretnék vásárolni. Melyiket ajánlanátok, max 400e a határ. Az alábbi háromban gondolkodom de nyitott vagyok a további javaslatokra is.
PanaFZ800
https://www.arukereso.hu/led-tv-lcd-tv-plazma-tv-c3164/panasonic/viera-tx-55fz800e-p412566905/Philips 754
https://www.arukereso.hu/led-tv-lcd-tv-plazma-tv-c3164/philips/55oled754-p494236401/LG B9
https://www.arukereso.hu/led-tv-lcd-tv-plazma-tv-c3164/lg/oled55b9pla-p477718200/ -
válasz
renatto #33375 üzenetére
Na ezért gondolkodtam el, hogy itthagyom és nem olvasom ezt a fórumot. És az ismerősöm is ezért nem olvassa. Joshit is ezért tíltották ki innen, már ő is unta azt, ami itt néha megy.
És, hogy a "viccedre" reagáljak, van itt pár ember, aki azt hiszi, ő Mindenki és amit ő mond, az helyes. Pedig mekkora tévedésben van. 1000 oled tulajból jó, ha 50 választott úgy tv-t, hogy ezt a fórumot olvasta. És még lehet, hogy sokat mondtam. Én sem olvastam ezt a fórumot és milyen jól tettem...🙁🙄 -
-
junior19
senior tag
válasz
PodMAN #33387 üzenetére
Változott jó irányban, de korrektebb lenne talán, ha a színhőmérséklet is maradt volna, nem lenne hidegebb.
A fehéren és a jobb oldali 10%-on nagyon látszik, hogy kékes. Most hogy ez amiatt van, hogy közben magasabb színhőmérsékletet választottál, vagy a fényképező lett másképp beállítva, azt már csak te tudod. -
pinnacle
nagyúr
válasz
renziNNN #33356 üzenetére
Köszi! Ez nagyon jónak tűnik. Első 720p, második valószínűleg még kisebb felbontás.
Szia AL! Köszi! Úgy tudom fő alkatrész, teljes csere esetén újraindul a garancia. Kérdezz majd rá.
Telefonnal, videókamerával készült felvételről is nagyjából látszódik, hogy mi a helyzet.daneel_hu, monitoron, FHD TV-n tudom visszanézni, a fenti linken is jól mutatja. Ezért jók ezek a saját felvételek.
powerup2 48"-es Oledek jönnek. Tavaly a 49"-es TV-k nézése után, az apró betűket homályosan láttam. Érdekes módon, most a SONY 50"-es WF665-el nincs ilyen gondom. Szerintem azért, mert a tavalyi TV-k PWM-sek voltak, ez meg nem az. Mostanában alig gyártanak PWM mentes LCD TV-t. Szerencsére az Oled is ilyen.
-
AL
addikt
válasz
daneel_hu #33380 üzenetére
Szia ! Nekem még nem volt panelcsere. A probléma már korábban jelentkezett, de volt amikor halványodott, vagy csak úgy láttam. Gondoltam az 1500 óránkénti ( 2 volt eddig )panelfrissités majd orvosolja, de nem úgy lett. Ha valaki kihagy ilyen frissitest az ok a garancia elvesztésre hasonló hiba esetén, pedig ez gyártási hiba. Üdv.
-
daneel_hu
addikt
válasz
rothfb #33373 üzenetére
Van igazságod ezt elismerem.
De ettől függetlenül számomra csalódás, hogy ezt így intézik.
2019 van és nem 2001.
20 éve még elment ez, de ma már nem. Kemény konkurenciaharc van, a gyártók egymásra licitálnak szinte mindenben. Mindenre 2 év gyári garancia van, - már ahol.
Mindenki fűt-fát ígér de csak addig ameddig kiimádkozzák a zsozsót a zsebedből, amikor már megvan akkor valahogy nem sikerül olyan gyorsan mindent orvosolni, ha baj van.Mindenhonnan ömlik a szar ide, nagyon sok áruházban csak silány terméket kapsz, nincs választék. De a kapitalizmus szemét egy játék, valahol valaki mindíg szívni fog.
Emlékszem, nagyjából 2005 lehetett amikor egy fos cég megkapta az itthoni Apple szervizelés kizárólagos jogát. Ott is hasonló műgonddal, a vevőt várakoztatva szopattak mindenkit. Nagyon vártam már, hogy valaki más vegye át ezt az egészet. Aztán szerencsére úgy lett, mert nagyon sok volt már a panasz.
Renatto: Nem... szerintem neki nem volt még panelcseréje.
Ha igen, akkor méginkább tartom a véleményem, hogy nem túl jó a hozzáállásuk. -
AL
addikt
válasz
rothfb #33373 üzenetére
Sziasztok ! Mindenkinek van valamelyik szervízzel, vagy üzlettel rossz tapasztalata. A Pana szervizesekre nem vagyok mérges, mert segítőkészek voltak. Elmondtak mindent, hogy a Lengyelek mire figyelnek, milyen adatokat olvasnak ki a tévéből és azt is mondták, hogy nem egyszerü a csere. Mindenkinek van kedvenc márkája. Többször csalódtam már benne, de nekem a Panasonic az. Több videóm, DVD lejátszóm és tévém is volt tőlük. Kép minőségre mindig a legjobbak között voltak. A Sony is jó, de Nekem mégis a Pana tetszik jobban. Az az igazság, hogy hibátlan termék nincs, csak az a kérdés, hogy mikor jön ki a hiba, vagy, hogy észleljük e. Itt is az LG panellel van a gond, persze a Pana Ügyfélkezelése fejlődhetne, de sajnos rosszabbak is vannak. Üdv.
-
renatto
őstag
Egy ember a sztrádán halad és hallgatja a közlekedési híreket:
– Figyelem, az autópályán egy őrült sofőr szemben megy a forgalommal!
– EGY? Hát mindenki szembe jön velem!!! -
Én nem akarom védeni a Pana szervízt, mert nem vagyok az ördög ügyvédje, de amikor az LG részéről panelcseretengerről beszélünk egy csomó ügyben, nem egyben, hanem sokban, akkor most van egy 2 éves hibás készülék, amiért most kaphat AL egy jelenlegi legújabb készüléket, újrainduló garival, én szó nélkül elfogadnám. Erre itt mindenki kötözködik, meg kelti a hangulatot a Pana ellen. Nevetséges srácok. Ráadásul a lehetséges vásárlókat is befolyásoljátok. Vegyél LG-t, cserélgess paneleket, ne vegyél Panát, mert új készüléket kapsz "csak". Csak én érzem a visszásságot, logikátlanságot?
Egy biztos, én két hibátlan Pana tulajdonosa vagyok 65-55-ös méretbe is, másmilliót adtam ki értük és az életben nem cserélném LG-re egyiket sem. És érthetetlen az egyéb hozzászólók reakciója is... A Pana kiesett, meg húzzuk le a wc-n, meg a hasonló baromságok...
Van baj a fejekben, úgy látom...
Van egy ismerősöm, akinek bár oledje van, de már nem olvassa a fórumot, mert boldog a Philipsével, és nagyon egyoldalú a fórum. -
renatto
őstag
-
renatto
őstag
válasz
daneel_hu #33365 üzenetére
Természetesen ezek után már a panelcserét nem fogadná el! Ha jól emlékszem volt már neki 3-4 is, szóval ez teljesen életszerű is lenne.
Amúgy kétkilóért, azt sem bánnám, ha haragudnának rám! Pláne mert ezzel a kapcsolat be is záródna, mert másnál költeném el a jó magyar forintomat. -
powerup2
addikt
2020-ra mi várható oled fronton lg-nél várható új panel ? illetve milyen ujdonságok várhatóak ?
-
Pro Koryak
addikt
Nehogy még te kérj elnézést tőlük, mert meg merted őket keresni a hibás tévével.
Ha valami le van írva a törvényben, akkor úgy kell eljárni, nekik is, ez a dolguk, ezt vállalták. Pont.Ha a következő is meghibásodik, akkor is kutya kötelességük megoldani törvényes keretek között, nem úgy, ahogy nekik egyszerűbb.
Ja, amúgy sok sikert!
Aztán csak keményen,az ügyintéző/lengyel nyominger fejével, ha tovább sz.r.kodna.
-
daneel_hu
addikt
válasz
pinnacle #33354 üzenetére
"Lehet mégis Oled TV-t kell vennem, mert otthon áll a bál, hogy oldalról fakó a TV. Hiába magyarázom, hogy a VA Direkt LED a legjobb LCD technika, kontraszt szempontjából, feleségemet nem érdekli. És őszintén szólva tényleg sz@r oldalról. Én nem tudok/szeretnék vasalni
, így lehet TV csere lesz. 55" LG C9-et vennék. Még gondolkodtam a Pana 55GZ950E-n az 5 év garancia miatt.
Abba viszont nem szeretnék belefutni, hogy az Oleddel, meg az lesz a gond, hogy 4K-n rosszabb az SD, FHD TV adások képe, mint az FHD TV-n.
Valaki töltse már le, legyen szíves a hozzászólás alján lévő linkről a videót, és vegye fel akár telefonos kamerával. FHD TV-n ilyen volt."Egy jó tanács.
Ha az oled képességeit akarod videóra vetetni (gondolom telefonnal tegyük meg mindezt), akkor milyen készüléken akarod ezt visszanézni?
Nálunk 65E8 van, és 2 méterről nem nagyon tudom megállapítani, hogy 4K vagy felskálázott 1080i az anyag. Najó talán igen, de nagyon meresztenem kell a szemem hozzá.
-
renatto
őstag
Meggyőződésem, hogy a Pana szervízzel van a gond. A Lengyel gyár csak a hibát vizsgálja, bírálja el. Azt hogy neked a Pana panelt cserél, új készüléket ad, pénzt ad vissza nehogy már az LG gyár mondja meg!
Nekem is a Lengyelek döntötték el, hogy a panel hibás és hogy panelcsere lesz, azt már hozza a helyzet, itt ugye, de ezt az itteni LG (BP) dönti el, így azt is ha csereutalvány gazdaságosabb, előnyösebb mindkét félnek... Továbbra is úgy érzem téged félrevezetnek, szépen terelgetnek, Te pedig nem is akarod ezt észrevenni...
-
AL
addikt
válasz
renatto #33328 üzenetére
Szia ! Itt igazából nem a Pana szervizzel, hanem a Lengyel vezetéssel van a baj, akik a csereügyeket intézik és elbírálják. Már levelezgettünk velük ( Lengyelekkel a szervizen keresztül ), de nem történt semmi. Elutasították a kérésemet. Most még próbálkozgatok az 5 év garanciával és egyebekkel. Kb. 2 hét minden válasz. Köszi a tanácsokat . Üdv.
-
renatto
őstag
Még a végén Te érzed kellemetlenül magad, mert besz@rt a több mint fél millás tévéjük?! Épp ezért kellene a pénzt kérned és akkor átgondolhatnád, hogy egyáltalán ezzel a céggel kapcsolatban akarsz-e maradni! De ez a Te döntésed, ha neked így jó..
ui: Többször voltam a Kormányhivatalos "fogyvéd" hivatalban és mindig segítettek. Volt hogy levelet írtam nekik a problémámról és felhívtak, majd 10 percig tájékoztatott az ügyintéző a lehetséges kimenetelekről. De volt hogy céges ügyben is segített, pedig az nem az ő hatáskörük.
-
AL
addikt
válasz
Pro Koryak #33338 üzenetére
Szia ! Nagyobbat nem akarok, inkább az 1500 - asra gondoltam.
Az az igazság, hogy baj esetén továbbra is rájuk leszek szorulva, ezért is és az időhúzás elkerülése érdekében szeretném 1 hónap után diplomatikusan ( végre ) lezárni a témát.
Azt sem szeretném, hogy ellenkezésem esetén valahonnan előbányásszanak egy 2017 - es panelt, mert azzal még rosszabbul járnék.
Köszönöm Tanácsaitokat . Majd megírom a végeredményt. Üdv.
-
AL
addikt
válasz
pinnacle #33354 üzenetére
Szia ! Nálam is téglalapok voltak a képben bizonyos színeknél ( sárga, piros, magenta )
Tegnap éppen egy ilyen kijelzőről írtak itt : [link] Ugyanaz az évjárat. Valószínűleg tud róla mindenki, mert elismerték a hibát. Ez nem a Panasonic TV, hanem az LG kijelző gyártási hibája.
Korábban ez már hozzáértők többször leírták, hogy a kijelző gyártása során keletkezik.A Régi rendszerben többször is voltam a Kerminél hasonló problémák miatt, akkor csak 1 telefon volt a Kermis részéről és mindenki hajbókolt előtte. Sajnos most már az EU szabályok gyengébbek. Ha lejár a garancia még alkatrészt sem kötelesek a készülékhez biztosítani. Nemrég így kellett egy 60 ezres készüléket kidobnom ( 2 évesen ), mert nem volt alkatrész hozzá.
Akkor megkérdeztem a Fogyasztóvédelmet és azt mondták, hogy a forgalmazó, csak a garancia idejére köteles alkatrészt biztosítani. Lehet az borotva, vagy porszívó, aminek folyamatosan alkatrészre ( penge, porzsák ) van szüksége, nem számít, pedig azokból is vannak több százezres darabok.Másik téma:
Szerintem így videóról nem tudsz hiteles képet kapni az SD adás minőségéről.
Az biztos, hogy a kép csak az Olednél tökéletes minden betekintési szögből.
Üdv. -
Kriszbmx
tag
Most az iment neztem meg az MM ben egymashoz kozel a Samu Qe75Q85 es az Lg65C9 et. Ugye a 65C8am lesz cserelve igy a szemem mar megszokta az oledet.
Meglepett vagyis fura volt ,hogy nem akart sem a samus sem az lgs srac rabeszelni a Qledre. Mondtak hogy nagyon jo , de ha van vagy volt mar oled akkor a C9 et vegyem.
Csak hat a merete... eleve 70 folottit akartam anno is , de 77 es oled mar csillagaszati. Igy valoszinu amint nalam a c8 vetelara veszek egy C9 et. -
renatto
őstag
válasz
mnorbert17 #33351 üzenetére
Semmi extra, vegyes tartalom TV, film, 4K HDR játék is vagy bármi más. A statikus tartalmat kerüld hosszabb távon. Mondjuk én keveset tévézek, de az elején egy óránál többet nem néztem 1 adót (logó, karika). Ha a filmet megállítottam (vagy Xbox menü vagy más statikus tartalom pl rádió) és tudtam 15 percnél több szünet lesz, kikapcsoltam a tévét. Ez az első 4 hétben volt, utána szinte bármit megengedtem és nem is volt ilyen jellegű problémám (2 év). Képvisszamaradást sosem láttam rajta.
Az új panelen 15-30 perc rádió 1 logó már meglátszik (az összes fehér rész
), csak a 7 perces frissítő tünteti el. De ezen már láttam az alul/felül sávot is, ami azért is érdekes, mert elvileg ott ki van kapcsolva a pixel.
A kérdés az, hogy ez(ek) később mit számít(hat). Bár ez a panel hibás, de szerintem az elején kényesebb, érzékenyebb a statikus tartalmakra, így én az elején minden esetben kímélni fogom az enyémeket.
-
renziNNN
tag
válasz
pinnacle #33354 üzenetére
"Abba viszont nem szeretnék belefutni, hogy az Oleddel, meg az lesz a gond, hogy 4K-n rosszabb az SD, FHD TV adások képe, mint az FHD TV-n."
Én is pont ezen gondolkodok most, tényleg jó lenne egy magyar adást mutató videó. Egyébként ezeket néztem most : egyik és másik , nekem nem egyértelmű, hogy ezeken a videókon 720p-t vagy 1080-at skáláznak-e fel, tippre az utóbbi. -
belan
addikt
-
pinnacle
nagyúr
válasz
daneel_hu #33318 üzenetére
Most jutott eszembe, ezt levásárlásnak hívják, amiről külön cikk is volt, hogy ez teljesen szabálytalan. Csak sajnos már nem él az oldal.
AL egyébként mi volt a hiba?
Csak a szerviztől vagy a Panasonictól is kérdezted. Lehet megemlíthetnéd, hogy ha ráderőszakolják, elfogadod a cserét de te pénzvisszafizetést szeretnél kérni és panaszt teszel.
Sajnos úgy tudom, az a gond, miután megszűnt a Fogyasztóvédelmi Hatóság, Kormányhivatalok kezelik a panaszokat, de ők nem hatóság, így bíróságra kell vinni az ügyet.Valaki ismeri a ezt az Online vitarendezés oldalt? Lehet pont erre találták ki. Persze ha az olyan mint a Békéltető Testület, akkor továbbra is marad a bíróság.
Lehet mégis Oled TV-t kell vennem, mert otthon áll a bál, hogy oldalról fakó a TV. Hiába magyarázom, hogy a VA Direkt LED a legjobb LCD technika, kontraszt szempontjából, feleségemet nem érdekli. És őszintén szólva tényleg sz@r oldalról. Én nem tudok/szeretnék vasalni
, így lehet TV csere lesz. 55" LG C9-et vennék. Még gondolkodtam a Pana 55GZ950E-n az 5 év garancia miatt.
Abba viszont nem szeretnék belefutni, hogy az Oleddel, meg az lesz a gond, hogy 4K-n rosszabb az SD, FHD TV adások képe, mint az FHD TV-n.
Valaki töltse már le, legyen szíves a hozzászólás alján lévő linkről a videót, és vegye fel akár telefonos kamerával. FHD TV-n ilyen volt. -
daneel_hu
addikt
Szerintem is vedd a 65-öst, nem lesz további kérdés.
Ja de. (h O_o pp a 77-es kellett volna)Szóval az 55 és 65-ös méretben találsz jó ár/érték arányú készüléket. 77-es még túlságosan drága, mindegyik márkánál. Nekem is az kéne, de hát várok.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
mnorbert17 #33349 üzenetére
"Németországba vagyunk"
Ott van pénz dögivelvedd a nagyobbat.
Később úgy is 4k-t is fogsz rajta nézni, ha akarod, ha nem,akkor meg kevés lesz az 55".
Nyugodtan hátradőlve nézheted, nem lesz ott a kérdés a fejedben, lehet mégis 65-öst kellett volna vennem... -
renatto
őstag
válasz
mnorbert17 #33349 üzenetére
Ott lehet jobb a sugárzás és ha eddig nem volt gondod velük, a 65" sem lesz vészes. Nekem rögtön feltűnt a gyenge sugárzás, de erre is számítottam. 65-re szavazok.
-
mnorbert17
tag
válasz
junior19 #33344 üzenetére
Okés! Köszönöm A segítséget, renatto-nak is! Akkor ezt még kicsit megfontolom. Filmnézés lenne a fő felhasználási cél, Prime, Youtube, esetleg netflix. De azért TV-is néha néha...
Eddig egyébként az 55"-ön nem láttam még annyira zavaró hibákat, a leggyengébb adón sem..(Németországba vagyunk, és csak digitális szatellit van. Astra ha jóltudom. Pár HD és többnyire SD adásokkal.) Úgyhogy még rágódom egy kicsit.... -
daneel_hu
addikt
válasz
torma1981 #33341 üzenetére
Igen, erre is van törvény. (eu-s)
Amennyiben a jótállási idő alatt a készülék meghibásodik és a szerviz javítja, majd később ugyanaz a probléma fenáll (jelen esetben itt egy panelcsere oldotta volna meg az első problémádat), akkor kérheted a szerződés előtti állapot visszaállítását.
Ezt azért találták ki, mert vannak olyan termékek amelyek tervezési hibával kerülnek forgalomba, és ilyen esetben sem járhat rosszul a fogyasztó.Ezt a csere szót felejtsétek el, ilyen nincs.
Te döntöd el mit csinálsz, nyilván a többségnek tévé kell, tehát ekkor így is úgy is csere lesz.
De a kiindulási pont a szerződés előtti állapot visszaállítása. -
devil-k
nagyúr
Akkor ezeket szerint a Panát le lehet húzni a WC-n, ilyen hozzáállással...
-
junior19
senior tag
válasz
mnorbert17 #33342 üzenetére
Sd adásra a 65" nagy lesz 3m-ről nézve. Illetve pontosabban fogalmazva a szolgáltatóknál az sd adások bitrátája olyan kicsi, hogy az 3m-ről nem nagyon lesz nézhető 65"-on. Ha sok ilyet néztek, akkor nem ajánlatos. Ha most az 55"-os tévén is látsz tömörítési hibákat az sd adásokon, akkor inkább maradj az 55"-on.
Más lenne a helyzet, ha játék és filmezés célra lenne, mert gondolom akkor csak jobb minőséget raknál rá, s arra már jobb lenne a 65". Ezt neked kell eldöntened a felhasználási szokásaitokat figyelembe véve. -
renatto
őstag
válasz
torma1981 #33341 üzenetére
Nem tudom, pontosan hol jön el az a pont ahol kérheted, de már a 2-nál (előtt) is jelezheted, amikor bejelented. Ezt elbírálják valahol és akár el is fogadhatják.
#33342 mnorbert17 Gondolom nekem ment volna így válaszolok. Nem próbáltam a fejhallgatót. A jó minőségű FHD nagyon jól néz ki, még talán jobban is mint FHD tévén. Az SD már határeset, tehát a tévéadások, amik rossz minőségűek azok ezen is rosszak lesznek (Walker, Esmeralda
). RTL, TV2 so-so, közelről elég csúnya, 2-3 méterről elfogadható. A HD adások viszont teljesen rendben vannak! 55"-on, lehet 65"-on azért rosszabb a helyzet a méret miatt.
-
mnorbert17
tag
válasz
Pro Koryak #33338 üzenetére
Okés. Köszi! Ez Igaz, még nem volt olyan érzésem TV-vel kapcsolatban hogy túl nagy lenne.. Még egy pár kérdésem lenne, látom B7-ed van... Fejhalgatót lehet hozzá csatlakoztatni Bluetooth-on keresztül? És az Sd, ill fhd tartalmakat hogy jeleníti meg? Mert a boltba ugye nagyon szép a demo adás képe, de az tuti valami speckó 4k anyag lehet..
-
torma1981
veterán
válasz
daneel_hu #33339 üzenetére
Azért ez tényleg durva.
Ennyit tényleg a Pana szervizről. Most már ha akartam volna sem veszek Panát.
Tehát a lényeg:
2.dik panelcserét el sem kell fogadni hanem rögtön kérhetem vissza a pénzt?Akkor is ha netán még tudnák a panelt cserélni? (LG55B7V mint tudjuk nem nagyon van már nem javított cserepanel a tv-hez. Ki tudja mennyivel lenne a másik rosszabb.)
Utalványt nem köteles az ember ott levásárolni ahol vette (Nálam Telekom pl.)
Kérhetem vissza a pénz, és megveszem ahol a legolcsóbb stb.Jól értelmezem?
-
renatto
őstag
válasz
Pro Koryak #33338 üzenetére
+1
-
daneel_hu
addikt
válasz
Pro Koryak #33338 üzenetére
+1
Respect!Egyébként félreértés ne essék, nem a gyárral van a baj, hanem aki képviseli idehaza.
A japán előbb csinálna harakirit, minthogy ártson az usernek.
Szerintem avforums-on ha ilyen gond van, azok cserések vagy pénzvisszafizetésesek.
(nincs ilyen jellegű baj a cégekkel) -
Pro Koryak
addikt
Ha még van rá mód, nincs aláírva semmi, ne hagyd magad!!!
Kérdd vissza a teljes összeget vagy egy 65"-osra csere.
Persze bepróbálkoznak, nekik ez jobban megéri, neked nem.
Jobb tévéd lesz valamivel, de 200e-et buksz.
Csak határozottan, keményen, akár az anyázás szintjéig is eljuthatsz -
renatto
őstag
válasz
mnorbert17 #33336 üzenetére
3 napig.
2.4-ről nézem az 55"-t, ha ez segít. És ez 65" esetén sem fog változni!
Volt már olyan hogy bementél valahova és úgy érezted: "Uh, ez a tévé TÚL nagy?!"
-
mnorbert17
tag
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. A hálóba cserélnénk le az LG 55LF6529-et egy LG Oled c97-re. Csak nem tudom hogy 55-ösre vagy esetleg 65-ösre. A nézési távolság 3m..... szeretném a 65-óst, de félek hogy kicsit nagy lessz..
-
renatto
őstag
válasz
daneel_hu #33333 üzenetére
Persze azt nem is várnám ki (bár igaz nem írtam le)! Csak a folyamatot vázoltam fel hogy a régit elvitték, de még új nem jött (az aláírással lesz végleges(végérvényes) az ajánlat elfogadása). Így ezen a ponton még bármikor jelezheti hogy állj, nem tetszik és nem fogadom el!
Ez számomra eddig sem volt kérdés, bár egy pillanatra jónak tűnt! És ha csak simán rápillantok, lehet jónak ís tűnik ez az ajánlat. De ez a belekényszerítjük/kierőszakoljuk című móka...
-
blakey
titán
válasz
daneel_hu #33333 üzenetére
Most már "látjátok", hogy milyen a Panasonic hozzáállása ha szervizelésről van szó és ez a jobbik eset. Nemrég téma volt, direkt nem írtam, hogy milyen, mert sajnos láttam, hogy miként állnak a dologhoz de a pana plazmások is tudnának mesélni. Nem a legkorrektebb társaság ha szervizelni kell valamit, a Sony sem sokkal job, bár egy picit azért jobban figyelnek arra amit kérünk, de nem sokkal. Eddig nekem az LG tűnik a legkorrektebbnek, kérdés, hogy meddig.
-
daneel_hu
addikt
-
junior19
senior tag
válasz
daneel_hu #33330 üzenetére
S szerintem az is érdekes, hogy gyakorlatilag a szerviz elismerte a csere ajánlattal, hogy hibás a termék, s nem javítható.
Akkor milyen alapon fenyegetőznek azzal, ha nem fogadja el a cserekészüléket, akkor majd addig ülnek rajta, amíg kedvük tartja. Ez megállná a helyét javítás esetén, de nem javítják a készüléket.
Emlékeim szerint tavaly is járt így valaki, igaz lcd cserével. Egy gyengébb készüléket akartak rásózni, s több mint egy hónapig ment a csörte. -
renatto
őstag
válasz
daneel_hu #33330 üzenetére
Mikor írtam még nem volt az a komment meg. De amúgy ha jól értem még csak szervizre vitték el a tévét, nem cserére. Szóval ha jön az új tévé akkor kell elfogadnia az ajánlatot (csere új tv-re) a régi tévé helyett és akkor írja alá hogy a csere megtörtént. Szóval ebből még lehetne valami....
-
daneel_hu
addikt
válasz
renatto #33328 üzenetére
"Nem kell elfogadnod az ajánlatukat. Gondolom még nem írtál alá semmit, mert a papírozás a cserénél történik."
Amikor elviszik a tévét akkor kell adniuk valami papírt.
Legalább egy hivatalos átvételit, vagy ilyesmi. Ha ez megtörtént akkor még lehet ütni a vasat.
Amúgy pedig az készülék elvitelénél kell adniuk egy igazolást amit vissza kell vinni a kiskerhez. További közreműködése a szerviznek nincsen, legfeljebb olyan papírmunka ami nem érinti közvetlenül a felhasználót.A kisker ügyfélszolgálatánál eldöntöd, hogy pénz vissza, vagy bemész választani egy másik készüléket, avagy ha a kiszemelt cucc nincs akkor esetleg ráíratod az összeget ajándékkártyára.
-
renatto
őstag
Ez kb 200k+ ami jelen esetben kb 50% plusz pénz (az ajánlott 55GZ950-hez mérve). Ennél azért én jobban beleállnék. És nem is kellene trógernak lenned, mert csak azt szeretnéd "megkapni, ami jár" a törvény szerint. TE DÖNTESZ! Nem kell elfogadnod az ajánlatukat. Gondolom még nem írtál alá semmit, mert a papírozás a cserénél történik. A helyedben megmondanám nekik, hogy nem igazán tetszik az ajánlat és megkérdeznéd előtte a fogyasztóvédelmet, mit javasolnak ilyen helyzetben... Nem hiszem, hogy ezen a ponton nem adnának egy kedvezzőbb ajánlatot, hogy arra ne kerüljön sor. 200k nem terem minden bokorban, az meg a másik, hogy 660k-t elég kevesen adnak ki tévére...
Ennyit a Panasonic garanciális szervizről.
ui: bár hónapokig nem húzhatják, törekedniük kell a 15 napra, de max 30nap. Inkább vettem volna ~40k-ért egy 32" tévét és "kiültem" volta azt a kis plusz pénzt.
-
AL
addikt
válasz
daneel_hu #33324 üzenetére
Szia ! Nagyobbat nem akartam, hanem az 1500 - öst vettem volna meg. Köszi a tanácsokat !
Néhányszor már végigjártam ezt az utat, sajnos. Ha nem vitték volna el a tévét, akkor könnyebb lenne, de így Ők ráérnek, csak Nekem sürgős. Most az 5 év garanciáért izgulok még. Mondtam Nekik, hogy szeretném megkapni. Ha vége lesz majd megírom az eredményt. Üdv. -
AL
addikt
válasz
rothfb #33309 üzenetére
Szia ! Remélem jó lesz ! Az EZ950 - el nagyon meg voltam elégedve, csak ez a fránya téglalap ne lett volna. Nem mindig volt látható, de ennyi pénzért legyen tökéletes.
Szomorú, hogy az LG ilyen paneleket csinált. Milyen lesz a mostani ?
Remélhetőleg jobb. Az a szomorú, hogy gyártási hiba és nem mindig jön ki azonnal, ha valaki keveset használja akkor akár a garancia lejárta után is előjöhet. Akkor mit csinál ? Üdv.
-
daneel_hu
addikt
Te tudod, de egy kis erősködés ha beleférne akkor 65 colos tévéd lenne.
Ha neked nem éri meg a hercehurca - megértem -, de a törvény szerint vissza kellene fizetniük a vásárláskori vételárat.Nincs mit ragozni ezen vagy okoskodni.
A törvény teljesen világosan fogalmaz, teljesen mindegy mit hazudik a Központ vagy a Lengyel szerviz. Édesmindegy.
Ez nem RÓLUK szól hanem RÓLAD. Te vagy a kedvezményezett mivel a szerződést ők nem tartották be. -
AL
addikt
válasz
daneel_hu #33273 üzenetére
Szia ! Jól tippelitek a vételár 660 volt 2018 tavaszán. A készülék induló ára 1,2 millió volt.
Én is azt szerettem volna, ha csereutalvány kapok, de a Lengyel központot nem érdekli, Ők döntenek. Ha nem fogadom el, akkor nem lesz tévém, nekik nem sürgős.
Talán a Fogyasztóvédelemnél lehetett volna reklamálni, de már az sem olyan, mint régen.
Nem akarok hónapokig tévé nélkül maradni, ezért elfogadtam. Néztem néhány hónapja még 650 körül volt, most jelentősen esett az ára. Nehéz okosnak lenni. Üdv. -
daneel_hu
addikt
válasz
wolfman72 #33319 üzenetére
Nem kell foglalkozni vele.
4 óra folyamatos vagy kumulatív használat után magától lefut. (kikapcsolásnál) A 2018-as modellek esetében ezt úgy lehet tetten érni, hogy kikapcsolás után nem kattan a relé, hanem csak 6-7 perc múlva.
Néha kétszer kattan a relé egymás után = ez nem tudom mi, ha valaki tudja kérem írja be ide.A menüben található pixelfrissítés megegyezik a 2000 óra elteltével automatikus lefutó "nagy, 1 órás" rutinnal. Azt nem kell bekapcsolnod, csak ha valami durvább képvisszamaradásod van. (IR)
-
renatto
őstag
PS4 Pro-n csak a játékok töredéke 4k-s.
Ettől függetlenül egy AC Odyssey, -ami a PS-en is 4k - teljesen másképp néz ki egy OLED tévén, mint LCD-n. Mintha életre kelne az egész (tudom baromságnak hangzik
). A kontraszt, a színek, a fények, pláne ha szürkületben, este zajlik az esemény.... Ezzel futnék még 1 kört a helyedben.
#33319 wolfman72 NEM! 4 óra használat után a tévé automatikusan lefuttat egy kb 5-7 perces frissítőt, amikor kikapcsolod és ennyi. Fogod hallani, hogy "kattan" ha végzett. Az 1 órás arra van, ha valami elváltozást látnál a képen és nem akarna elmúlni, még az előbb említett rövid frissítő után sem. Akkor jöhet az 1 órás frissítő a menüből.
#33316 pinnacle Igen, így van. Az első a pénz vissza vagy ha a vevő úgy dönt lehet levásárlás...
-
renatto
őstag
válasz
rothfb #33310 üzenetére
Az biztos nem zavarna, elvégre a B9 is LG!
Az viszont tényleg zavart volna, ha a Panasonic védőszentje nem ugrott volna elő egyből, hogy így, meg úgy.... De ugye láthatjuk, ez nem játszik!
Már többször kifejtették ez a törvény, nagyon jó ajánlat a Panasonic-tól, csak ezzel a vásárló "kevésbé jár jól", hogy szépen fogalmazzak és a törvénynek sem tesz eleget.MÁS: HDTVTest BF akciók és bemutatja a tévéket. Ő is kiemeli, hogy B9 helyett inkább C9-et javasolja a firmware frissítések miatt...
-
wolfman72
csendes tag
Új 55c9-em van. A pixelfrissítést minden kikapcsolásnál meg kell csinálni? Vagy egyáltalán milyen időközönként kell bekapcsolni?
-
daneel_hu
addikt
válasz
pinnacle #33316 üzenetére
Igy van.
Nincs csere... nincs olyan, hogy csere!A törvény szerint szerződés előtti állapot visszaállítása van, ez az elérendő állapot.
Ez egy EU-s törvény, tehát nem a szerviz vagy a kisker fogja megmondani mi legyen.
Az, hogy a user előre közli a céggel (kisker mondjuk ahol vette), hogy le fogja vásárolni, az egyéni privilégium. De ez az ő döntése, nem a szervizé vagy a kiskereskedőé!
A szerviznek az a dolga, hogy megmondja = van-e lehetőség a meghibásádott készülék javítására avagy sem. Ha nem, akkor a felhasználó dönt.Amennyiben garanciális és nem tudják megjavítani, avagy nem gazdaságos a javítás, akkor lép életbe a fenti dolog.
A csere csakis kizárólag abban az esetben korrekt, amennyiben a vásárláskori értékben adnak készüléket, avagy adnak egy olcsóbbat és a különbözetet szintén levásárolod, vagy visszakapod a számládra.A szerviznek csak az a dolga, hogy egy papírt kiadjon amit be kell vinni az eredeti vásárlás helyszínére.
Érzelmi szinten lehet kurva jól hangzik, ha egy beszart 55 colos tévé helyett kap az user egy 2 generációval jobbat (szintén 55-öst), de valóságban ennek nem így kell lennie.
Édesmindegy mi mit gondolunk erről.
Ha egy 650k-s tévé helyett kapsz egy 450k-st... akkor átb**ztak. -
válasz
Monngoose #33266 üzenetére
Hagyd. Renattot zavarná, ha egy B7 helyett egy B9-et kapna...
Illetve... Nem zavarná, mert ebben az esetben az LG istenkirály lenne, viszont mivel Panáról van szó, valamibe bele kell kötni.
Az is lehet, hogy az zavarja, hogy nem történt először legalább 3 panelcsere. -
Elims
veterán
Sziasztok!
Újra én.
Qled vagy oled.
Ma személyesen megnéztem a kiszemelt két tv-t (qe65q70 <--- 65c9pla).
A samsung-ból a q90-es szebb lenne a 70-estől (vagy a tartalom volt másabb?),az oled viszont odavert a samsung qe65q90-nek,nem volt egetverő a különbség,alig észrevehető,de ha több percig nézegeti az ember egyszerre a két tv-t,látni azt a kis különbséget.
Világos helyiségben néztem,nagyon alaposan mindkettőt!!
Lehet,hogy az oled beállításai mások voltak,ezt pontosan nem tudom,de mindkettőn ugyanaz a tartalom ment és egyszerre ráláttam mindkét tv-re.
Nagyon szép a qled is,ez tagadhatatlan,de az oled elvitte a pálmát..nálam biztosan.
+az oled-nek az a penge vékony kijelzője.Elképesztő. :-)
Viszont nekem mégis marad a samsung.
Iphone-nal egy az egyben megy a tv-re tükrözés+többen mondták,hogy játékra (ps4) inkább samsung+ugye amiket itt tanultam tőletek az oled negatívumairól.
De mindezek ellenére egy dolog biztos!,pár éven belül beszerzek egy oled tv-t.Remélem mihamarabb "kinövi" a gyerekbetegségeit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Eredeti játékok OFF topik
- DOOM - The Dark Ages
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- World of Tanks - MMO
- LED világítás a lakásban
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Brave
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- OLCSÓ MONITOROK
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest