Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
válasz
dzso22 #60199 üzenetére
Mekkora anyagi teher lehet egy gyári Derbi henger felcsiszolása vagy hónolása nagyjából? Hova érdemes Budapesten? Nem tudom hogy a henger nicasilos e eredetileg. Régi Derbi GPR 50 EBE050/EBS050 blokk időkből.
Gyári dugót vagy valami drága tuningcég dugóját nem engedhetem meg magamnak. Nem részingre kell valami tuninggépbe, csak A-ból B-be szeretnék eljutni normális tempóban.
-
Redneck
nagyúr
Tudtok valamit a következő két márkáról?
Meteor dugattyúk (nicasilos)
DR hengerszettekDugó cserénél minden esetben hónoltatni kell a hengert?
-
mumtaz
senior tag
Apropó. Azt láttam már sok helyen, hogy az injektorosoknál a levegőkompresszor ugyanolyan. Mindegyikbe ugyanazt rakják gyártótól függetlenül. Legalábbis volt olyan "szakértő" oldal, ahol azt írták, hogy egyforma. Viszont több olyan eladót is láttam, ahol külön kiemeli, hogy morini, vagy piaggio blokkos ditechbe való. És van, ahol Jetforce-ba.
Most akkor van különbség köztük, vagy nincs. Ránézésre képeken mindegyik tök ugyanaz. Még a gyártó is.
-
mumtaz
senior tag
válasz
ludsimon #60187 üzenetére
Ahogyan írták is Neked, de korábban ezen már vitáztál egyet, hogy milyen jó a racsing kategóriájú olaj. De ezek szerint akkor el sem olvastad, amit leírtam.
A "gagyibb" olaj fasza a gyári gépekhez, amik nem olyan magas fordulaton üzemelnek. A felsőbb kategóriás olajak meg jók a magas fordulatú és tuningolt motorokhoz.
A gagyibb olaj elegendő kenést biztosít alacsonyabb fordulaton és az alacsonyabb hőmérsékleten tökéletesen elég, viszont magasabb fordulaton nem biztosít rendesen kenést.
A "racing" olajak magasabb fordulaton is tökéletes kenést biztosítanak, viszont magasabb hőfokon is égnek el. A gyári hőmérsékleten és fordulaton is ken, viszont nem ég el tökéletesen és lerakódik. Főleg a kipufogóba. -
válasz
ludsimon #60187 üzenetére
Egyreszt amit irtal, az jot jelent, nem rosszat, masreszt ezek az olajok nem az ilyen gyari foskeverokbe valok. Nem mindig az a legjobb, ami a legdragabb. Nekem is a sima repsol scooter 2T-t ajanlottak tovabbra is, a moto racing 2T es a moto competicion helyett, hiszen ezek az olajok nem egnek el rendesen gyari korulmenyek kozott. Kerdezz inkabb, jobban jarsz.
Nem koltesz feleslegesen es a mocinak is jobb.
-
dzso22
senior tag
Lehet egy tesztre bevállalok 1 litert de most nem nagyon akarom bolygatni vele a frissen összerakott motort
Ludsimon:
Nekem nincs nagyon problémám vele viszont te hova öntözgeted 8000-es fordulathoz?
Amit én tapasztaltam az inkább pozitív.
Kicsit fojtó a kipufogó gáz szaga, valóban kevésbé füstöl.
Ha nem pörgetem annyira a gépet el kezd lerakódni elég gyorsan a szmötyi a kippuba.
3-4 nap után mikor széthúztam a hengert nem volt a hengerfejben még csak korom folt sem igaz több idő kell ahhoz hogy nyoma legyen.
A dugattyún volt korom folt meg detonálás nyoma de ez más tészta.
A hengerfalon átlátszó olaj volt kicsapódva.
Mikor hengerfej nélkül megforgattam a motort finoman akkor le is csöppent belőle a dugattyú tetejénél.
Hengerfal dugattyú kellően kenve volt.
Használom még egy darabig aztán meglesem mit művelt.
Marketing részbe nem megyek bele hogy sokkal jobb gázreakció stb. stb. -
ludsimon
veterán
Pont most rendeltem meg 20:34-kor a közeli boltból.
Nagyon rossz tapasztalatom van a Castrol Power Racing 2T olajjal.
Egyáltalán nem füstölt még 1:32-re kevert benzinnel sem, és nem 'puffog le' magas fordulatról ahogy amúgy kellene egy 2T-nek. Mintha nem is olaj lenne, hanem valami fos.
Lehet valami szaros hamisítványt fogtam ki. Utolsó 5L benzin meg még van egy pici az aljában, elhasználom, utána jövőhét után már Xadoval megy a gépszörny. -
mumtaz
senior tag
-
dzso22
senior tag
válasz
Redneck #60175 üzenetére
Nem vagyok oda a Castrol olajért mert rettentően hamisítják.
De jelenleg most az enyémbe is Castrol Power1 Racing 2T van lehető legmegbízhatóbb és legdrágább helyről beszerezve.
Másképp nem merném bevállalni.
(#60181) LaudaÉn a kihagyó motort és a kifújó kipufogón kívűl semmi mást nem hallok
-
ludsimon
veterán
-
Redneck
nagyúr
Ezt az smkp dolgot el kéne felejteni úgy ahogy van. 50-es kategória kell és kész. Következő kategória B125/A1.
Elavult a jelenlegi rendszer a mai robogók és kismotorok fényében. Egy Babettára igaz az smkp megnevezés.Mindre rendszámot és A0 kategóriát 50 cc max 8-10 lóerővel. Ami fölötte van az B125/A1.
Így lehetne ésszerű.Elbeszélünk egymás mellett. Ha a B125 nem egy lehúzás lenne, itt se lennék.
-
mumtaz
senior tag
Nos. Bent van a főtengely. Nem zörög, nem kopog. Szép hangja lett, bár ezt a FELVÉTEL nem adja vissza, mivel van némi vetemedés a kipufogó karimáján a múltkori "leszerelés" miatt és ezért ott most kifúj. Majd megcsinálom, de nem akartam kalapálgatni Vasárnap délután.
Ami viszont aggaszt egy kissé az az, hogy mintha néha kihagyna a gyújtás. Hullámzó az alapjárata és kormos a gyertya. Félek, hogy ez meg annak a jele, hogy a kompresszor már talán kopott lehet egy kicsit.
-
kcsa
veterán
válasz
Redneck #60178 üzenetére
De meg kellene érteni a segédmotoros kerékpár fogalmát. Amit te szeretnél, az a motorkerékpár. Nem vagyok éppenséggel a túlszabályozott dolgok híve, de ez is egy olyan téma, ahol valami határt kell húzni és kész. SMKP lényege jelenleg az egyszerű adásvétel, olcsó üzemeltetés. A célszemélyek a vidéki bácsikák, és nem a városi patkányok. Ez van.
-
Redneck
nagyúr
Persze hogy ezzel is lehúzzanak a kritikán aluli útburkolatokon?! A rendszám és a maximum 50 cc oké, de a lóerő korlátozást és az elavult 45km/h-t törölni kell. Autópálya továbbra is legyen tiltva, de egy 65-70 km/h-s átlasebességű úton ne kelljen már 45-tel szüttyögni. Veszélyes.
Mondjuk ahogy ezt az elcseszett országot ismerem kb úgy lesz jó nekünk mint a B125... Indokolatlan lehúzással.
-
kcsa
veterán
-
golyani
őstag
válasz
ludsimon #60172 üzenetére
Teljesen értelmetlen ilyen gépekbe ezeket a benzineket beletankolni. Néha nagy ritkán szezononként vagy 2x tankolok ilyet, akkor is csak poénból, meg ha tényleg tisztít bármit is akkor a karbin legalább egy 5l-nyi átmegy azt viszont látás. Nagy valószínűséggel nem ugyanaz, mert máshogyan van adalékolva. Bárhol (normális helyen) tankolt sima 95, azt kezit csókolom
.
-
Redneck
nagyúr
Azért írtam legális tuningot mert feltételeztem hogy ha valaki 15-20 lóerő közé lő egy 70-85-ös szettel ami megy 130-140-et, vagy levizsgáztatja, vagy versenyre használja.
Smkp-n tuningolhatsz, a lényeg hogy 50 köbcentit meg nem haladó henger legyen. Abba hogy 45 km/h lehet a maximális sebesség és X lóerő a maximum, ne menjünk bele, lényegében az összes folytás nélküli smkp illegális. Folytással meg ön és közveszélyes sok esetben egy forgalmasabb közúton.
dzso22: Úgy van! 12-14k fordulathoz full szintetikus verseny olaj való, mondjuk Castrol.
-
dzso22
senior tag
válasz
ludsimon #60167 üzenetére
Minél kopottabb egy 2T annál később ragad be vagy ha már "kellően" kopott és ha túlhevült egyszerűen leáll de nem ragad meg.Lehűlés után újra megy.
És addig csinálja míg el nem fogy a kompresszió vagy fel nem adja valamelyik tűgörgő vagy főtengelycsapágy.
Komolyabb tuning szetteknél felesleges a Xado hidd el.
Ha érne ott is valamit nem annyiért árulnák mint most.
Oda már rendes olaj kell hogy mindég legyen megfelelő kenés. -
Den
veterán
-
golyani
őstag
Na átfordultunk a 30k km-en
. Hálából tankoltam V-Powert
-
ludsimon
veterán
ez is ua. a hengerszett.
Ilyen 40-50 km/h-nál kerékre akar állni.
Ezért jó az én libertym, nem kell kivinni a hátsó kereket a kasztni mögé, a 16"-os nagykereket nem rántaná ilyen könnyen fel. -
Redneck
nagyúr
Amúgy kicsit kiábrándító mikor ilyen negatívan álltok a tuninghoz. Elítélem a 15-20 lóerős "50-es papírokkal" típusokat, de a legális tuningolókkal nincs bajom.
Egy minőségi Kit nem egyenlő a kisipari utángyártott gagyizással. Abba ne menjünk bele hogy mennyibe kerül és kinek éri meg.
1,05-1,1 millió Ft egy új RS 50. Ahhoz képest egy 70-es rendszer nem sok. -
Redneck
nagyúr
Egy minőségi tuning csomag elmegy 10-15.000 km-t ha jól be lett járatva és értelmesen közlekednek vele. Nyélgáz only üzemmód a gyárit és megeszi.
-
ludsimon
veterán
Aztakurvaélet!
Csak kíváncsiságból, van jobb 70cc blokk?
14K rpm-en 18-19 Lóerő. -
Nem pattog el abszolute, stabil nagyon, mar amennyire egy ilyen kis robogo az lehet. Az elejevel kell vigyazni, hogy hirtelen fordulokat ne akarjon az ember, erzed, hogy konnyu es nem az igazi a tapadas, amugy rendben van a moci ilyen szempontbol. A rugo feszites sajnos nem allithato.
Nezegettem termeszetesen a rugostagokat, ez a tipus allithato, nem tudom mennyit jelentene, ha kicserelnem. Ezeket a 30 ezre gazos telokat inkabb hanyagolnam.
Koszi!
-
-
Ezzel kapcsolatban nincs valami tanacsotok esetleg?
Gondolkodom, hogy kicserelem a hatso rugostagot a jogon, nagyon kemenynek tunik nekem, szinte minden uthibat erzek a derekamban. Van ertelme beletenni egy ujat, jobbat, vagy ez ilyen fos alapbol?
Meg engedek a gumin, hogy laposabb legyen, most a gyari ertekre van fujva, de ha kell leengedem felere, mint hogy a derekam kapja az uteseket folyamatosan. Egyebkent rugozik meg minden mikor megnyomkodom, viszont menet kozben nagyon kaka a csillapitasa.
-
mumtaz
senior tag
Igen bakker. Mirelitből meg Maggi kockából.
dzso22: nem azzal van bajom, hogyan szedjem ki, mivel nem tőben törtem el és be lett áztatva, hogy könnyű legyen kiszedni. Simán ki lehet csavarni. A gondom az, hogy semmilyen M6-os csavarom nincs itthon. Össze lesz rakva a gép és be sem indíthatom meg teljesen össze sem rakhatom 2 nyamvadt 6-os csavar miatt. Hmmm
A végén nem fogok bírni magammal és kikapom a Speedfightból.
-
mumtaz
senior tag
válasz
dzso22 #60153 üzenetére
Tudom, de a hőlégfúvóm a cégnél, fagyasztó spray meg nincs is.
Viszont attól most felkaptam a vizet, hogy össze-vissza annyi hiányzik, hogy a berohadt kipufogó csavarok helyére nincs mit betenni. Azok azok, amik berohadtak és el kellett törnöm, hogy le tudjam venni a kipufogót és a hengert.
Szt fog baxni az ideg, hogy csak emiatt nem fogom tudni beröffenteni holnap. 2 nyamvadt csavar miatt. -
mumtaz
senior tag
válasz
body007 #60150 üzenetére
Jahh. Én meg itt koptatom az ózonréteget a 38-al. Mind1. :-)
Nem is akarok vitát indítani. Elég annyi, hogy mintha mindig saját magát akarná igazolni, hogy minden döntése helyes volt. De ezt mindig úgy adja elő, mintha a baromi nagy tapasztalata alapján döntött volna. Pedig csak annyi az egész, hogy mindenből az egyetlen döntés/szerelő/alkatrész alapján mond véleményt. Mindezt anélkül, hogy lenne összehasonlítási alapja. Ennyi az egész. Természetes, hogy számára az az egy a leg jobb, amit tapasztalt.Egyébként összedobtam a blokkot. Természetesen a henger/hengerfej még nincs rajta. Majd, ha holnap rakom be a helyére.
Kapott új főtengó csapágyat és tömítéseket. Holnap meglátom, mi lett az eredmény.
De most épp párom foglalja imáiba a nevemet, hogy a tűzhelyen melegítettem a blokkot, a mélyhűtőben fagyott a főtengely és cca 4-5 alkalommal trappoltam át a lakáson a blokkal.
Lapítok -
mumtaz
senior tag
válasz
ludsimon #60148 üzenetére
Ne próbáld meg csak azért bizonygatni az igazadat, hogy bizonyítsd, jól döntöttél.
Sok mindentől függ egy jó gépműhelyes megítélése. Én írtam az érveket. Egyrészt engem biztosan ne akarj győzködni cca fél éves motoros tapasztalattal, hogy sikerült a legdrágábbat megtalálnom. Ott vannak az érvek és itt 25 éves saját tapasztalatom áll az öreg mellett. Mint írtam, számít az, hogy mennyit spórolok, ha a város másik végébe megyek egy ismeretlen szerelőhöz. Ha nagyon nagy a különbség, akkor talán, de egy 1000 forintos különbségért nem fogok elmenni a világ végére egy ismeretlenhez.
Másfelől volt olyan ismerősöm, aki próbált meggyőzni anno a Simsonomnál hengerfúrásilag. Bementem az öreghez és - akoor - 8000Ft-ért "becseréltem" a kopott 50-es hengert egy 70-esre. Havernak meg valahol a Nagykőrösi úton megfúrták a hengerét. 1-2 ezer km után szanaszét ment a főtengelye. Alapból nem a főtengellyel volt baj, hanem azzal, hogy a fúrást nem központosan végezték el. Értsd: felső holtpontban (meg persze alsóban sem) a hajtókar nem merőlegesen állt a dugattyúra, mivel a barom a fúrást nem a furat tengelyéhez központosította, hanem a kipufogó oldaltól volt "mérve a fura. Így az a része szinte érintetlen maradt, míg a legtöbb anyag a vele szemben lévő oldalról volt "eltávolítva. Haver meg baxhatta a számláját, mivel nem volt bizonyítható, hogy attól deformálódott el a főtengely. Nem mellesleg a blokkot is kiverte szó szerint. Hirtelen ment szét.És ezt egy elvileg 2 évtizedes gyakorlattal rendelkező műhely végezte el akkor 6000Ft-ért.
Szóval ne próbáljunk pálcát törni. Mindenki döntse el, hogy hajlandó-e inkább többet fizetni egy bejáratott és ismert szakemberre egy olcsóbb (útiköltséggel együtt talán ugyanannyi) szerelővel szemben, akit nem ismer.
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #60147 üzenetére
Nem okosba kell megoldani, hanem számlát elkérni és van szerelésre garancia, maradjunk annyiban.
Inkább el van szállva magától az ember, de ez teljesen értetődő, hisz megvan a több évtized tapasztalat.
-
ludsimon
veterán
Jó nagy hülyeséget mondtál most.
Ha rosszul dolgozik és megszorul, visszaviszem és saját magának csinált problémát, mert minden 10K+ feletti termékre/szerelésre jár az 1 év garancia.
Nem olyan hülye valaki, hogy 2x dolgozzon valamin ráadásul a második szétszedést fúrást, anyagköltséget, mindent saját felelősségre, saját zsebből. -
mumtaz
senior tag
válasz
ludsimon #60143 üzenetére
Én sem mondtam, hogy olcsó. Egy drágább beavatkozásnál mérlegeltem volna.
Viszont:
Egy 5000-es beavatkozásnál ne kelljen már kaparásznom, hátha a másik 4000-ért megcsinálja Kőbányán (+idő, +bkk jegy). Másgelöl az Ő munkáját még ismerem is, míg a másikét nem.Nem mellesleg a 100-as speedfightom fúrását egyedül Ő vállalta, amikor még se bontott, se új alkatrészt sem lehetett találni hozzá. Mindezt 20000-ért csinálta anyaggal együtt.
Egy sima 50-es túlmérethez picit drága. De figyelembe véve a körülményeket én akkor előre többre számítottam. -
ludsimon
veterán
válasz
mumtaz #60140 üzenetére
Csak úgy megjegyzem:
35k-t mondott egy henger széthúzás + fúrás + + hónolás + összerakásra.
Ebben még nem lett volna benne a dugó+tűgörgő amit én hoztam volna...Máshol 15k-t mondtak erre a történetre!
De akkor azt hiszem ha sor kerül(ne) rá akkor inkább veszek egy Naraku 50cc komplett hengerszett 17k-ért + 5k-ért rendes Polini Evo tűgörgő és örök élet.Gyárinál erősebb picivel, vas henger..
És a gyári főtengő is elbírja még ha nincs nagy gond széthúzás után.
Ha van baj akkor módosítanék a történeten, és lehet egy komplett 4T 125cc blokkot tetetnék bele új főtengővel.
De az is lehet összedobnám gyári dobbal ami a katalizátor miatt elnyomja a zajt és eladnám. -
mumtaz
senior tag
válasz
ludsimon #60138 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy a legolcsóbb. Ezt teljesen aláírom bármilyen formában. Nem is szeretem annyira az öreget. Főként a hozzáállása miatt nem, mert a legtöbbször, ha valaki bemegy hozzá valami ötlettel, akkor kapásból "leiskolázza". Nem a szakértelmével van baj, mert abban az öreg szerintem az egyik legjobb az országban. Sokkal inkább az emberekhez való hozzáállásával és az áraival. Képes egy 2000Ft-os olajat is 3000-ért adni.
Ami mellette szól:
- Az elismert szakértelme
- Az, hogy itt van a közelben, ami azért mindenféle jármű és idő hiányában - sajnos - szempont.
- Több, mint 25 éve "ismerem" és előtte még nagyapám is ott vette a Babettához az alkatrészeket.A főtengely felújítása 18000-be fájt anyaggal együtt. De azt hozzá kell tenni, hogy a felújító szettet a legolcsóbb helyről rendelte, amit én adtam meg Neki. Itt a felújító szett 7800Ft volt plusz 1500Ft szállítási díj.
Ha így vesszük, valamint azt, hogy nem egy egyszerű főtengelyről van szó - mivel az excenter tárcsát is le kellett venni a főtengelyről - szerintem nem volt sok az a 18000Ft. És ez ki van javítva, centrírozva, míg 30+ ezer forintos főtengely nem biztos, hogy nem üt. A régi Speedfighthoz rendeltem vatta új főtengót. Gyári dobozban jött, stb. Úgy ütött, hogy vissza is küldtem a fenébe.Egyébként az öreghez az otthonához kellett elmennem érte, mivel otthon megcsinálta. Érdekes módon otthon teljesen normális, emberséges. Még beszélgetni is volt kedve. Sztorizgatott. Meglepődtem.
Lauda: A főtengely már a mélyhűtőben van.
-
válasz
mumtaz #60137 üzenetére
Akkor hetvegen ossze is tudod dobni a mockot?
----------------------------
Gondolkodom, hogy kicserelem a hatso rugostagot a jogon, nagyon kemenynek tunik nekem, szinte minden uthibat erzek a derekamban. Van ertelme beletenni egy ujat, jobbat, vagy ez ilyen fos alapbol?
Meg engedek a gumin, hogy laposabb legyen, most a gyari ertekre van fujva, de ha kell leengedem felere, mint hogy a derekam kapja az uteseket folyamatosan. Egyebkent rugozik meg minden mikor megnyomkodom, viszont menet kozben nagyon kaka a csillapitasa.
-
Felkerült a mocira az új alu szíjtárcsa. A szerelőm mindenképpen le akart róla beszélni, h hamar elkopik - nem hiszek neki
Még nem volt lehetőségem kihúzatni a gépet - de ahogy jöttem vele hazafele - olyan +300-at dob a fordulaton.
-
válasz
ludsimon #60131 üzenetére
Szabalytalanul kozlekedsz es meg te varsz toleranciat? Meg neked all feljebb?
Nem ertem mi a problemad, orulj, hogy nem pofoztak le.
ludsimon Ja hogy en nem ertem. Az allo jarmuvek kozott eloremehetsz, te a mozgo jarmuvek kozott mentel elore 40-el. Annyit mondok erre, hogy nem a kornyezeteddel van baj.
-
ludsimon
veterán
Ma egy köcsög viccesnek érezte, hogy menet közben kb 20-al guruló autók között akartam elmenni a két sávos úton középen, a belső sávos köcsögje jobbra zárt én meg a vétlen tükrét majdnem letörtem.
Nem buzultam és léptem le, megkérdeztem történt-e bármi baj, de mondta semmi csak figyeljek..
Tök rendes volt, én éreztem kellemetlenül magam, hogy a köcsög buzi akkor húzza jobbra a kormányt mikor jöttem 40-el és már nem tudtam lelassítani mert pillanatok alatt történt. -
mumtaz
senior tag
Ok. Semmi gond. 4 sör. 1 Neked, 8 nekem.
Egyébként nem csalódtam a Táboriban. Mikor tegnapelőtt le let adva neki a cucc, Akkor mondtam, hogy jó lenne ezen a héten. Erre persze jönnek mindig a "nagyon értek hozzá" típusú beszólások: "Hát az nem úgy megy. Szét kell szedni, meg kell mérni" stb. Ok, ezt értem.
Tegnap rátelefonáltam délután 1-kor. Azt mondja: "Most szedtük szét." Kérdeztem tőle, hogy így viszont van-e valami esély rá, hogy a héten meglegyen. Mondta, hogy "a fiam most ebédel, utána megpróbáljuk megrendelni a felújítót". Ma felhívom, erre azt mondja, hogy "tegnap is mondtam, hogy ez nem ilyen egyszerű. Meg kell rendelni... illetve megrendeltük hozzá a hajtókart. Talán hétfőn, de inkább kedden". Mindezt kicsit lebaxós stílusban. Kicsit kezd szenilis lenni az öreg.Én meg a hétvégén össze akartam rakni.
-
Tarisznyarak
tag
Sziasztok !
Ismét a jetforce ügyben írnok, nem kellett komplett karbi csere csak szivatót kellet. Most az a probléma hogy a karbi és blok közötti csonk kellene. Én tudomásom szerint morini , de a szerelő azt mondta hogy nem hanem külön peutgeot blok. Most teljesen összezavarodtam hogy milyen kell hozzá. :S -
válasz
Dananto #60122 üzenetére
Kerestem hozza akkor manualt, de nem talaltam magyart. A kymco allitolag a jobbak kozul valo, meg azert taiwani cucc, jobb minoseget kepvisel mint a motowell es a tobbi kinai hulladek robogo. Olajat jo fajtat tegyel bele. Mast erre nagyon nem lehet mondani, hasznald egeszseggel.
En mondjuk inkabb vettem volna egy ilyesmi jogot pl, de kinek mi jon be.
-
Bilux
veterán
-
mumtaz
senior tag
Nna lehet, hogy holnap, vagy holnapután meg lesz a főtengely. Bár az öreg nem kapkodja el. Ha nem lesz meg, az csak azért lesz, mert nagyon kényelmes és későn rendelte be hozzá a felújító szettet.
Apropó. Tudnátok segíteni, hol találok gyári adatokat a Jetforce-hoz? Volt a magyar oldal, ahol rengeteg robogóé fent van, de ott nincs Jetforce. Szerelőiben pedig olxan adatokat nem találtam, mint pl. görgőméret, szíj méret, kompresszornyomás, stb.
-
Csillag01
aktív tag
Es mitol feher a gyertya kozepe?
Sok levego ,keves benzin? -
válasz
batyja #60101 üzenetére
Ha tomites gond lenne, akkor szivarogna vagy kifele, vagy a hengerterbe a folyadek. Erdemes lenne atmosatni az egeszet, de csak tiszta vizzel vagy direkt erre a celra valo tisztitofolyadekkal. Nehogy nekiallj trisoval. Irtak neked korabban a thermostatot, en nem is tudtam, hogy van ilyen robogokban, az is lehet a ludas.
-
ludsimon
veterán
Gyerekek ez a vihar nagyon durva volt!!!
Szerencsére volt mobilnetem megnéztem a radart és a munkahelyen maradtam amíg elcsendesült.Elindulok a 15. Ker Szentmihályi úton kidolt fa.. Jövök haza 16.kerbe, mindenhol kidolt fák. Aztán János utca csömöri sarkon 10cmes víz hömpölyög, járdán tudtam csak elfordulni jobbra mert a csömöri utat elzarta egy kidolt fa.
Tiszta káosz!!!
Az utcánkban kidolt fa autóra, az udvarunkban két fatorzset csavart ki a szél.
Faszért nincs ilyenkor nálam a sisakkamera.Nincs net se csak a telomon mobilnet, kidolt a fa a telefonkabelt vitte magával.
Motorral ésszel használtam csak az első féket, hatsot driftelesig húztam és onnan visszaengedtem amíg nem tapadt be. -
batyja
újonc
vízpumpát megnéztem, semmi baja.
leszedtem a hengert, sárgás-barna színű vízkő az egész víztér, valamint az kisebbik belső tömítés felülete nem egyenletes, 1/3 részen mintha jobban kopott lenne.
tömítések cseréjével megúszhatom? egyáltalán lehetett ez a problémák oka? vízforralás és erőtlenség javulhat tőle?
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest