- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- SSD kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Honkydoo
őstag
Sziasztok!
Eléggé kezdő vagyok JAVA-ban.
Tudtok mondani egy ingyenes, jól használható fejlesztői környezetet a java nyelvhez?
Jól használható alatt azt értem, hogy tudjon kódkiegészítést, esetleg legyen beépített buildere, legyen benne debugger, és lehessen benne GUI-t is tervezni.Köszi!
-
Sziasztok,
Tudna valaki olyan java tutorialt ajanlani ami a kontrolok kezeleset taglalja?
Gondolok itt arra, hogy hogyan irunk egy gombhoz esemenykezelest, hogyan toltunk fel dinamikusan egy multiselectlistet, hogyan olvassuk ki, taroljuk le pl. textboxbol az adatokat stb.Egyeszt kisse a boseg zavaraban vagyok, mert rengeteg tutorial oldal van, masreszt meg amikre eddig raneztem vagy nagyon alap volt vagy mar joval magasabb szintu vagy tok mas peldakon keresztul oktatott.
Most webservice hivasokhoz akarnek egy kis kezelofeluletet osszerakni, nem vagyok jartas nagyon a programozasban, de per pill nem is akarok vegigmenni egy az alapoktol indulo konyvon, csak par peldakod kellene, amik alapjan mar latnam, hogy mit, merre, meddig. -
syC
addikt
Valaki esetleg nincs otthon javamail api-ban?
-
syC
addikt
válasz
WonderCSabo #2191 üzenetére
Köszi
-
syC
addikt
-
bpx
őstag
a for ciklusban levő feltétel minden iterációban kiértékelődik