-
PROHARDVER!
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nemir Ombe
addikt
-
Dorian
félisten
Hű, Blédráner nagyon jó hangú!
"Mellesleg" pedig a film is lebilincselő. -
Tonyka 2
tag
válasz
VoidXs #143091 üzenetére
Soha semmilyen torzítást nem érzékeltem, vagy bárminemű hátrányt. Sem AVR-nél sem proci - végfok kombónál. Egyrészt gyűlölöm a mai vasak hangerő szabályzását. (Van azért kivétel) a Malacomnál 40-es a bekapcsoló hangerő a 100-ból, így, h fel van tolva +8-al. Tehát valójában nem is 40 a 40. Az ez alatt lévő tartomány teljesen haszontalan, nem is emlékszem, h valaha alámentem-e. Szóval ősidők óta így csinálom, egyrészt mert hamarább hangosodik, másrészt mert ahogy említettem az eddigi tapasztalataim alapján így nyílik ki jobban a hang. Ha nem tolom fel laposabb, semlegesebb a produkció, olyan erőhiányos lesz. De mindenkinek a magán szívügye hogyan tetszik neki. Próbát megér, károkról még nem hallottam ez ügyben.
-
Hohocali
aktív tag
válasz
Dorian #143094 üzenetére
Ok 1 : féltem magamat (ugye belőlem csak 1 van
). Sztereóra az erősítő USB bemenetét haszálom, és félek egyszer max-on hagyom, és úgy kapcsolom át USB-re. 2x160W 8Ohm, normál sztereó hangerő kb. 20%.
Ok 2 : a HTPC-ből valahogy zaj megy át, ha a videókártya elkezd dolgozni (madvr). A zaj az USB kábelen megy át, ha kihúzom, akkor megszűnik. Nem akarom állandóan ki/be húzkodni. Eddig 50%-on volt, most kb. 70-en van. Korábban a csendes jeleneteknél zavart (nem volt túl hangos), azóta lett egy PP V2 kártya kívülről tápolva, hátha ezzel jobb lesz. Még nem próbáltam.
-
Tarlóbetyár
tag
Érdekes nekem is a marantz 7009 mínuszosr állítja az összeset! Viszont találtam egy olyan menü pontot hogy chanel level mindegyik csatornán +-10db lehet állîtani,most 0 van ez mi célt szolgàlhat?
-
Hohocali
aktív tag
válasz
Tonyka 2 #143079 üzenetére
Igen, megvan a 75dB-es állítás (= Canton 1200R digitális távirányítón 78dB). Most újramértem a szobát (kb. 15nm netto, téglafal előtét fallal, berendezési tárgy minimális, akusztikailag kezelt), és ezek jöttek ki:
fl: +4
fr: +2
center: -4
sub: -4,5
sl: -3,5
sr: -3
sbl: -3
sbr: -2,5
tfl: -3
tfr: -2,5
trl: -3,5
trr: -2,5A frontok pre-out sztereó erősítőn vannak, ahol nincs feltekerve max-ra a hangerő, az azért több. Ha jól emlékszem, korábban próbáltam AVR-re rakni őket, akkor a centerhez hasonló értékek jöttek.
Nem érzek amúgy "vékony" hangúságot, úgy érzem rendben vannak a hangok és a tér is (1db sweet spot). Csak kíváncsi vagyok, más hogy állítja be, és miért.
Kipróbálom majd, hogy megemelem az összeset modjuk 4-el. -
Szaki Bácsi
tag
válasz
VoidXs #143072 üzenetére
A sub kimenetem -2-ön áll a -10 - +10-es skálán. Ha ezzel a beállítással a potit fél fölé csavarom a subon akkor eltűnik minden mély hang és hallom a zenét/filmet. Ha még lejjebb veszem az erősítőn a jelerejét akkor sem változik a dolog, fél fölött elhal a láda. Az erősítőm 3-ason hangerőn van a 10-ből. (Egy DB830-asról adom a jelet a Subnak). Nem hiszem, hogy ennek így kellene üzemelnie. Természetesen benne van, az is amit te mondasz de nem hinném, hogy egy 50%-os hangerőn jelentkezne ez. Másik ládával +10-es Sub beállítással 3/4-edig csavarhatom a Sub-ot, az erősítőt pedig 5-ig és nem találkozom ezzel a problémával. A másik egy Genius 5.1-es Sub tehát nem hiszem, hogy a minőségbéli eltérés lenne ez.
-
Tonyka 2
tag
válasz
Dorian #143085 üzenetére
Miféle túlvezérlés ne viccelj már. Ne hozd a frászt feleslegesen másokra. Az, h neked hol szól dinamikusan, vagy mit szeretsz azt mi nem tudhatjuk. Van akinek a 86dB hangerő már több mint elég, van aki meg szereti a 105dB vagy akár többet. Mindenki ül a gép mögött de senkiről nem tudni mi is a neki megfelelő hangerő vagy dinamika.Nem magnó deck ez, h túlvezéreljük a jelet. Szép is lenne ha benne lenne, azt kárt okozna. Elég logikátlan gondolat.
-
Dorian
félisten
Nem teljesen értem ezt a vékony-hangú AVR-ek problémát, meg hogy túlságosan leveszi a dobozok szintjét.
Egyáltalán nem érzem vékonynak a hangot (Denon 4520)Nálam frontok -6, -5 (Ezek külön végfokról mennek szvsz azért vannak lejjebb a többinél)
center -3
sub -2,5 (Ládán 50%-on áll a poti - korábban valahol 1/3-ot írtam, rosszul emlékeztem)
surr. -2 -1,5.Ha ezekhez +10et adok (jól értem?), akkor pozitív tartományba kerülnek, ami túlvezérléshez vezethet.
-
BBéci
legenda
válasz
python1 #143076 üzenetére
Leírom másképp.
Egy hangdoboz teljesítőképessége (nem hangosságra, decibelekre gondolok) nem végtelen, egy szint után, hiába hajtod még drágább és még jobb erősítőkkel, nem fog jobban szólni. Ha egy 500000 forintos hangdobozpárból csak kétmillió forintos sztereó erősítővel lehet kihozni a maximumot, az számomra nem elfogadható.
Akkor ezzel az aránnyal a Focal Grande Utopia 200 millió forintos erősítést igényelne. -
Tonyka 2
tag
válasz
Hohocali #143078 üzenetére
Nem tudom nálad mik a jellegzetességek, mondjuk nálam a dobozokat -2 környékére rakja, akár a saját beépített szoftver, akár az Audyssey Pro. A Subokat meg -9-re. Így lesz nálam 8 környéke a frontoké, és 0 közeli a sub. Ami sztem ideális is. Érdekes, h nálad a subot azonos hangerőre állítja, mint a frontokat. Ilyennel még nem találkoztam. Ha csak nincs nagyon lehalkítva a sub hangereje, ezért emeli az Audyssey. Megvan a 75dB beállítás mérés előtt?
-
BBéci
legenda
válasz
Tonyka 2 #143070 üzenetére
A Concerta érdekes hangdoboz, ha az áránál jóval drágább erősítővel hajtjuk meg, sokkal többet lehet belőle kihozni, mint másokból. Hallottam Lexicon RV-5-tel hajtva, nálam az okozott meglepetést.
Persze nem nevezhető normálisnak az arány ilyenfajta eltolódása.(#143074) VoidXs
Igazad van a frekvenciamenetet illetően, oda valóban nem kell kötőjel, ránéztem a korábbi hozzászólásomra és elcsodálkoztam, véletlenül került oda, amikor összevissza szerkesztgettem a mondatot.
A frekvencia-átvitelre gondoltam, csak azt szoktam használni. Helyesírási szótáram szerint a frekvenciatartományt egybe kell írni, pedig 7 szótagból áll. -
VoidXs
nagyúr
válasz
Szaki Bácsi #143071 üzenetére
Egyszerűen túl magasra állítod a hangerejét a többi csatornához képest. A vágások csak SuperEQ-val lehetnek tökéletesek, egy AVR-ben csak 12/24 dB/oktávos eséssel van átmenet.
-
Szaki Bácsi
tag
Sziasztok! Volna nekem egy kis Elatx aktív mélyem. A probléma vele az, hogy ha feles főlé rakom a hangerőt, vagy ha erősítőn kicsit nagyobb erősségű jelet adok neki, akkor olyan a jel, mintha megkapna minden hangtartományt. Rendesen hallom belőle a szöveget, valamin egy minimális magasat. de ha kicsit vissza veszem a hangot már kussol is és szép mély basszust ad. Ingyen kaptam (valszeg pont ezért), így hajlandó lennék rá pénzt áldozni hogy megjavítsam/javíttassam. De hol kezdjem a hibakeresést? Végfokok ki lettek mérve azok hibátlanok.
A válaszokat előre is köszönöm.
-
Tonyka 2
tag
válasz
BBéci #143068 üzenetére
Köszönöm a megerősítést, ezek szerint igaz az AVR-re. Pedig rengetegen adják el ez miatt a Denon, Malac vasakat. Valóban több helyről hallottam már, h a Yamaha vehemensebb, ezek szerint nem. A minap járt nálam a HMS-es Attila, azt mondta Revel Concerta-t nem hallott még úgy szólni ahogy nálam. Gondoltam jó jó szokásos illendőségi duma. Aztán mástól is visszahallottam a véleményét. Az ő szájából és millió hellyel a háta mögött akkor valószínűleg tényleg nem vérszegény a Malac.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Quetz #143065 üzenetére
Igen, -30 dB-es jelet használnak (moziban -20), de a mikrofon érzékenysége nincs a képletben, így nem tudod semminek megfeleltetni.
(#143067) BBéci: Mindkettő helytelen, a frekvencia-átvitel inkább a frekvencia-tartomány szokott lenni, menete meg egy csavarnak van. Konkrét válaszról van szó, amit a mérőjelre ad, nem értem a problémát. Ha meg már nyelvészkedünk, nézz utána a kötőjel szabályainak.
-
Tonyka 2
tag
válasz
python1 #143063 üzenetére
Tapasztalat, nemrég Terminátor cimbora is megszívta a 7703-al, elégedetlen volt, mert vékonyka volt. Elmondtam neki, feltolta, mindjárt helyre billent a hangkép. Nem tudom miért van ez így, de olyan mintha kinyitná ezeknek a készülékeknek a hangját. AVR-nél nem tudom működik-e, procinál igen.
-
Quetz
őstag
válasz
VoidXs #143064 üzenetére
Érdekes, én eddig mindenhol azt olvastam, ahol technikai részletekbe is belementek, hogy -30dB full scale jelet használnak kalibrációhoz, és így lesz meg a referencia hangerőn 0dB FS jelből 105dB hangnyomás.
Belinkelem közben a kép forrását, egyszerübb ott elolvasni, hogy mit és miért csináltak.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Quetz #143059 üzenetére
A 0 nem referencia, rengeteg belépő rendszer például nem is képes rá, egyszerűen maximumot jelent. A mérés -20 vagy -30 dB-es relatív kimeneti szinten szokott történni.
Egy normális mérőmikrofon nem olcsó, viszont a mellékeltnél sokaknak simán van jobb darabjuk otthon, én már kalibráltam riportermikrofonra is kényszerből, mert annak is jobb válasza volt.
Miért lenne kamu? A relatív hangerők helyesek lesznek, így a rendszeredhez képest a legjobb térérzetet kapod, vágás után helyreteszi a mélyeket, amiket általában mindenki az egekbe tolna, és egy normális szoftver megpróbálja a frekvenciaválaszt is kisimítani, de a grafikonodon ez nem látszik, holott pont a lényeg lenne, és a hangerőhöz is lehet köze, pl nálam csak a nyers EQ -6 dB-t vesz le átlagosan, de gyakori az is, hogy az EQ lehet pozitív is, és az így keletkező maximális csúcsra normalizálódik a hangerő.
-
python1
veterán
válasz
Tonyka 2 #143061 üzenetére
Van benne okosság amiket írsz.
Volt van jobb avr a birtokomban és valóban vékonynak ítélem a hangjukat,de lehet,hogy a csatornák erejét kellene csak feljebb vinni.
Viszont processzor/végfok párosnál minden hangsugárzón koherens módon vándorol a hang,és az egész térleképzés is elég dinamikával szól.Azért kipróbálom ezt a + hozzáadott értékes megoldást. -
Tonyka 2
tag
válasz
mettek #143056 üzenetére
Az Audyssey valóban macerás cucc, elve vékonyka teszthangokkal mér, a mélyet iszonyat leveszi, mint ahogy a hangfalakat is. Ettől függetlenül ki kell ismerni. Magam Audyssey Pro-t használok, de amikor nem azt használtam akkor is ugyanígy tettem. Bemérés után minden csatornához + 10 adok, így passzol a a sub 0 közeli hangerővel. Ezzel a módszerrel nem lesz vékony a kapott hang. Persze nem tudom, h egy középkategóriás AVR 7011 és tsa mennyire tudnak vehemensen viselkedni. Annyi szent, h nálam kicsit sem vékony a hangzás, Malaccal, és Audyssey-vel.
-
Quetz
őstag
válasz
VoidXs #143058 üzenetére
Ez két kérdést vet fel számomra:
1. Ha az AVR-nek nem célja a referencia hangerő beállítása, akkor minek a 0-ás hangerő szint?
2. Ha az AVR nincs kalibrálva a mikrofonra, akkor nem is kellene hozzá adni, elég lenne, hogy vegyél valamit a boltban nem?A te olvasatodban ezek szerint az AVR kalibráció kamu, mert bármilyen mikrofonnal lehet használni az az Audyssey-t, ARC-t, Dirac-t vagy AccuEQ-t, kb ugyanazt az eredményt adja majd. Iskolás korunk progress bar-jára hasonlit ez, amikor nem csinált a program semmit, csak egy for ciklusban növelte a csíkot.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Quetz #143057 üzenetére
Egy automata bemérőrendszernek nem célja a hangerő referenciaszintre állítása, csak annyi, hogy egymáshoz képest legyenek rendben. A REW is normalizált értékeket ad, amit SPL-mérővel kell korrigálni. Nem tudhatja előre az AVR semmiből, hogy a mellékelt mikrofont fogod használni, így nincs rá kalibrálva.
-
Quetz
őstag
válasz
VoidXs #143054 üzenetére
A görbék lényegtelenek, ami fontos, hogy minden AVR referencia hangerő szintre volt belőve a saját bemérő rendszerével és mikrofonjával. Számítva a a mikrofonok pontatlanságára 2-3 dB különbséget várna az ember, nem pedig 30-at. Ha ehhez hozzáveszed a pre-out feszültség különbségét, elfogadhatóvá válik, hogy bemérés után, változatlan gain mellett miért szól más hangerőn a mélyláda.
Nem véletlenül értek egyet azokkal, akik normális minőségű mérőmikrofonnal ellenőrzik vissza, mit művel az AVR a szobájukban. Ebben a tekintetben hasznosabb a pre/pro használata, mert a kettő közé lehet illeszteni egy equalizert, vagy a htpc mint lejátszó, ahol a forrásnál nyúlsz bele a hangba (te például ezt csinálod ha jól tudom). -
mettek
addikt
válasz
Hohocali #143052 üzenetére
A marantz iszonyat vékony hangó avr. Mondják higy zenei de lósz@rt csak vékony, nincs benne testesség. Nekem ez hiányzott, kicsit bántam is hogy lecseréltem akkor az Onkyo 818-at. Az is jobban tetszett mint a Marantz.
Bbéci: az audissey olyan eredményt mért hogy a hangfalakat mindig levette -5, -6 decibelre és a térérzet sem volt, a kiegyenlített hangzásról ne is beszéljünk. Általában kikapcsoltam az audisseyt mert csak rontott. Az ypao viszint jól lövi be, nem húzza le a hangfalak hangerejét, tényleg 1-2 decibelt korrigál ahol kell, kiegyenlítetten, testesebben szól és ha kikapcsolom ott a hiányérzet. Na ezért mondom hogy jobb.
-
BBéci
legenda
válasz
mettek #143049 üzenetére
Általában jobbnak tartom én is az YPAO-t, mint az Audyssey-t, de amit elmeséltél, az egyáltalán nem ezt támasztja alá. Miért ne mérhetne rosszul, tévesen? Honnan tudod, hogy hibátlan?
Még szép, hogy a SUB 2070 nagyobbat szól két hangszóróval, 900/600 W teljesítménnyel, 2,5-szörös listaárral.Volt nálam Yamaha 3050 és Marantz 7011 és nem merném kijelenteni, hogy az előbbi egyértelműen jobb volt. Erősebb, hangosabb, de semmi más pluszt nem adott. Nem tartoznak azonos árkategóriába, mégis kétség nem fér hozzá, hogy a Marantzot választanám.
-
Quetz
őstag
válasz
Hohocali #143052 üzenetére
Nem volt részletezve, hogy miként történt a bemérés, összehasonlítás. Ami biztos, hogy két külön AVR adta a hangot. Az amerikai AVS fórum tagjai rendeztek egy összejövetelt, hogy teszteljék, melyik a legjobb szoba korrekciós rendszer. Kalibrálás után minden AVR-t beállítottak -12-es hangerőre és megmértek a frekvencia választ. Ez a grafikon született:
Elég nagyok az eltérések annak ellenére, hogy "elviekben" ugyanazon a hangerőn futott a mérés minden esetben.
-
Quetz
őstag
válasz
mettek #143049 üzenetére
A mélynyomó hátulján található "volume" potméter igazából egy gain-controll állító. Mivel a Yamaha pre-out szekciója gyengébb mint a D+M csoport erősítőié, ezért érthető, hogy halkabban szól a ládád változatlan gain mellett.
Denon 3300-on 4.5Vrms , Yamaha A860-on 1.6Vrms pre-out jelszintet mértek.
-
srácok, még annyit mondjatok meg nekem, hogy szokott-e lenni akció az svs subokra? bármikor, fekapéntek, mittomén.
-
arcitec
addikt
Egy "jobb" bemérőrendszer hogy tudja ellehetetleníteni a szub-ot. Érdekes megközelítés,ami nem kicsit hibás,pedig csak tapasztalatom van.Egy szub paramétereiből adódó képessége nem veszhet el. Max hibásan rossz beállításokkal megy. Az persze lehet erősítő válogatja is , de nem ekkora mértékben, szerintem. Vicarious1 : A Phase matching, hát nagyon nem jött be. Úgy, hogy csak egy teszt erejéig volt bekapcsolva. Durván felemeli a hangerőt , min a duplájára. Jó a kalibrált beállítás bőven. Phase matching alatt a szub vitte a mozit, ami bőven nem jó. Lehet létezik, ahol hasznos, az én rendszeremben sok volt. Azért az RZ900 mélyhang kezelését minden teszt dícséri. (Csak halkan jegyzem meg
)
-
mettek
addikt
válasz
Dorian #143034 üzenetére
Azon az erősítő hangerőn ahol te mozizol elhiszem de kevesen hajtják úgy a mozit. Akkor jó a rendszer ha alacsonyabb hangerőn is dinamikus tud lenni.
Nekem a szobaakusztika és elrendezés miatt bántó már -25 hangerőn is ha sok a hangeffekt.
Pl most apple tv-ről apple music olyan erőteljesen szól hogy -45 hangerőn bőven élvezhető.
A mostani szubom visszafogottabb mozin is szépen szól, nem keveslem pedig be sem járattam.
-
mettek
addikt
válasz
Parci #143029 üzenetére
Sb2000-et nem ismerem de egy kategóriába sorolják a t12-vel. Nekem a t12 2 hete ment el, egy évet használtam. Szép feszesen szól de nekem amikor a yamaha jobb bemérőrendszere bemérte akkor elég kevés lett a mély 25négyzetméteren. Előtte Marantz7010-el kicsit többet mutatott de ott meg eleve szarul dolgozik az audissey.
Szóval max 20m2-ig mondanám jónak. A másik dolog hogy az automata üzemmódja elég érzéketlen...alacsonyabb hangerőn nem kapcsol be a láda illetve elég rövid idejű a készenléti ideje is. Szóval egy belépő kategóriás zárt szub.
Ennek fényében lehet jobb az svs de teljesitményben kb egy liga.
-
válasz
Tamoo #143026 üzenetére
igen, a gsw12 jó drága volt anno. és a monitor audiónak vannak másfél milliós subjai is. akár jó is lehet, de nem találok róla érdemi tesztet, amibe tudnék kapaszkodni.
az elac nagyon tetszik, de közel 300e ft-ot igazából nem szívesen adnék ki ilyesmiért. itthon újonnan, áfás számlával a 250e ft még talán-talán oké.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
Parci #143024 üzenetére
GSW12 400e volt 2010 körül, de hallani sajnos azt nem hallottam.
T12 illetve SVS SB12-NSD kb. egy kategória, ezektől valamivel jobb lehet az SB2000, de nem hiszem hogy 100at megér a különbség. Viszont 280-290 körül lehet osztrákoknál venni Elac 2070-et Mediamarktból ha még jobbat akarsz.[link] pár napja mondjuk még 899 Euro volt. Biztos vissza lehet alkudni.
-
válasz
Tamoo #143023 üzenetére
én is azért raktam a listába -- viszont nem tudom, hogy jobb-e a másik kettőnél, és ha igen, mennyivel. nem tudok varázsáron vásárolni, szóval, ha újonnan veszek, valószínűleg a dynavoice lesz a befutó, nem ér meg plusz 100e ft-ot az svs nekem (hacsak nem mondjátok, hogy agyonveri a dynát).
-
Dorian
félisten
válasz
Parci #143020 üzenetére
Velo imp 10-nél mindegyik nagyon jelentősen jobb.
SVS sb2000 kicsit jobb a T12-nél, viszont jelentősen drágább, de ha a listaárnál olcsóbban tudod venni, akkor talán azt venném. A gsw 12 ára meg nem is tudom mennyi, de sztem csillagászati lehet, annyival biztos nem jobb, ha jobb egyáltalán.
-
urak!
melyiket szeressem: dynavoice thunder t-12 vagy monitor audio gsw12 vagy svs sb2000?
most egy velodyne impact 10 subom van, brummogósnak, kenődősnek, lassúnak találom a hangját. nem a mozihoz kellenek a falrengető mélyek, hanem inkább (rock)zene hallgatáshoz. gyors és erőteljes dob és társai, szóval a sebesség és pontosság fontosabb, mint az erő.
köszi előre is!
-
alphamooncam
őstag
Valaki kiprólta használta már a mathaudio- eq apo párost? Tapasztalat? Buktató esetleg?
[link] -
lemmy9
őstag
válasz
zsolesz7503 #143000 üzenetére
Mennyivel változik hátralévő életed, ha azt mondják tipushiba, vagy hogy nem tipushiba. Merre fog utad vezetni? Esetleg szerviz?
-
jocoka75
tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni házimozi hangfalat szeretnék vásárolni,de nem tudom eldönteni melyiket a lényeg ,hogy falra szerelhető legyen kis helyet foglaljon két kiszemelt van Bose acoustimas 10 vagy Logitech Z 625 5.1 hangfalai tudom ,hogy nem egy kategória a kettő ,de érdemes e beruházni a Bose ra van e hangzásban nagy észrevehető különbség tud e annyival többet a Bose hogy azt mondjam ez igen gyönyörűen szól zenére ,filmezésre , kellene a válaszokat előre is köszönöm😁 -
Borisz76
nagyúr
válasz
daniel2121 #143007 üzenetére
Az oldal olyan mint a magyar hardver apró pl.
Magánszemélyek és cégek is hirdetnek.
Az ár lehet fix vagy irányár. -
BBéci
legenda
válasz
Borisz76 #143005 üzenetére
Annyiért jó vétel volt és ha 20 négyzetméternél nem nagyobb szobában használod, akkor elegendő lehet az ereje. Nálam az eggyel nagyobb volt, szerettem a hangját de volt némi hiányérzetem a hangnyomását, brutalitását illetően.
Ha Sunfire, akkor az XTEQ 12 jöhetne állandóra, de a 630000 forintos listaár eléggé riasztó, bár korrekt. -
Borisz76
nagyúr
válasz
BBéci #143004 üzenetére
Nekem csak egy Sunfire HRS-10 van a birtokában de már ez is nagyon jó.
Gondolom ettől fényévekkel jobb az SVS modellje , így meg is értem , hogy miért nem akartad visszaadni.Mod : amúgy pont a linkelt apróhirdetési oldalról vettem használtan 600 euróért.
Előtte azért rákerestem és akkor láttam, hogy az új ára valamivel több mint 1100 euró.
Mindez azonban már több mint 1 éves történet. -
jézusom
addikt
Sziasztok!
Yamaha RXV-683-n DSD fileokat hogyan lehet lejátszani? Úgy értem nem lekonvertálva. USB-ről, vagy DLNA-ről lehetséges?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Automata kávégépek
- Autós kamerák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmgyűjtés
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged