- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Elérhetők a Micron HBM4 memóriájának mintái
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #5198 üzenetére
Pont beletaláltál, mostanában egyre többet repülök éjjel, teljesen smooth mindenhol, ráadásul nagyon szép és hangulatos valóban.
Erről jut eszembe, miért nem shotoltál nekünk pár képet?
Airbooms: így van, hwtuning kell neki sajna, ez a legtöbbet hozó megoldás.. Óvatos vagyok, ez csak egy teszt volt ( amelyen rútul megbukott csóró rencer ) mivel csak ez az egy gépem van, leszámítva a notit, ami viszont FSX képtelen.
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94 #5195 üzenetére
szegény gép
amúgy egy tuti tipp: repülj este
nekem EGLL-en +10 fps legalább... és még szép is, ahogy mennek össze-vissza a vasak körülötted szép fényesen (legalábbis a 3d lights-al)
erről jut eszembe: múltkor (húsvétvasárnap) FAJS-ból "hazafele" pont a legnagyobb esti forgalomban értem a franciák fölé, az ATC bűvészkedett is egy kicsit a separation-nal, de jó volt, szép volt
-
-
AirBooms
addikt
válasz
andorra #5192 üzenetére
Én senkinek sem akarok rosszat. Csak a kedvemért nem kívánom, hogy bárki is változtasson a kedvenc, jónak vélt beállításain! A lényeg, hogy gond nélkül repülhessen mindenki! Ehhez nem kell állandóan mély filozófia tartalmakkal ellátni a mondanivalónkat, s folyamatosan plusz tartalmakat belemagyarázni, illetve beleérteni a másik szavaiba, s ugyanezt elvárni a sajátjainktól is.
-
AirBooms
addikt
Én szinte biztos vagyok a 4 GB patch-ben. Mármint, hogy az használt neked. Én is úgy tudom, hogy ez a patch 64 bitre jó (hiszen 32 biten mi értelme lenne???). Amúgy meg, ha jól tudom, nagyméretű lapozófájl korábban is meg volt a gépeden, tehát az nem változott, csak patch-et tetted fel utólag...
-
fatal`
titán
válasz
andorra #5184 üzenetére
Nem tudom, hogy 4GB patch vagy a nagy lapozófájl az oka e, vagy esetleg mindkettő, de ezek nélkül mint korábban írtam ~1,3g memóriahasználatnál OOM. Ezekkel viszont nem, ment fel 1,5-1,6G-re is és nem történt semmi mivel volt még 2G ram szabadon. Nem tudom mi történne egy nagyon hosszú (~8 órás) úton, nem repülök olyan típussal, ami ilyen hosszú utakra van.
-
Cypresss
senior tag
válasz
Gizmo94 #5182 üzenetére
Szia,
Igen, ezért is írtam, hogy ha kérdés van, fogalmazzátok meg és továbbítom. Ha (számítástechnikai oldalról) gixer volt a fordításban, elnézést, késő volt már és még mindig nem vagyok programozó.
A boot.ini csak egy példa volt, természetesen a saját partíciót kell használni. Viszont a többi sorra ismét rákérdeztem, és ott nincs hiba vagy változás. Tehát helyesen:
1. Nyissál meg egy Command Prompt ablakot.
2. Abba írd be: edit boot.ini es nyomd meg az Enter-t
3. Az Editorba ezt kell beírni:
[operating system]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition (ide a saját partíciót kell beírni)\WINNT="Microsoft Windows XP
Professional" /3GB /userva=2900
4. Mentsél es restart.Egyébként engem iszonyúan idegesít az OOM, ezért szeretnék használható megoldást találni. A legszörnyűbb az, hogy teljesen ad hoc módon jelentkezik a hiba. Előfordul, hogy hetekig semmi, majd két egymást követő repülésnél (különböző géppel és útvonalon), általában megközelítés során belefutok az OOM-be. Fel nem foghatom mi lehet a kiváltó ok.
A4gb patch-64 bit témához nem tudok hozzászólni, de ezt majd megbeszélitek fatallal.
-
Gizmo94
veterán
Én sem vagyok programozó, viszont a fentiekkel több ponton vitába szállnék,de nem teszem. A segítő szándék a fontos, Cypresss pedig segíteni akart amiért köszönet. Annyit javasolok, hogy a fenti formájában senki ne próbálja ki, mert több boot sem lesz, ha nem a saját partícióját akarja bootoltatni, hanem a 2-est, ami a fenti példában szerepelt beírandó sorként.
A boot.ini editálásának sokkal egyszerűbb módja is van mint a fent leírt, és egyebek.
Ráadásul a 64bitre nem jó előtt értetlenül állok, mert kb.kétszer úgy megy rajta tweak nélkül az FS. ..32 biten meg nem ér semmilyen trükk semmit, legalábbis telepakolt FSX esetén akkor is OOM ha megszakad az user. Max a lapozófájl növelés és process rendezés segít valamit, de néha az sem sokat. 64 biten viszont nekem legalábbis semmi gondom nincs vele, ha én nem teszem tönkre valamivel.
-
Cypresss
senior tag
Köszönöm mindkettőtöknek!
-
fatal`
titán
válasz
Cypresss #5173 üzenetére
Nyílván sarkítottam egy kicsit. Persze, hogy teljesen más stílus, de az Unreal is ugyanolyan jó, össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Pont jó példát hoztál fel, 3 évig UT'99eztem, az egyik legjobb FPS, sokáig más játékkal nem is játszottam, még sem kellett ráköltenem fél milliót meg ugyanannyit a vasra. Nyílván nem olyan összetett mint egy szimulátor, de akkor is fent tartom, hogy általában véve, kevés kivételtől eltekintve, irreálisan drágák az addonok,
-
Cypresss
senior tag
válasz
AirBooms #5160 üzenetére
Maximálisan egyetértek. Én évek óta semmi mással nem foglalkozom, nem tolom az RPG-ket, nem nevelgetek virtuális állatokat és embereket, nem stratégiázom. Nekem EZ a lövésem, viszont nem "kurvázom" (bocsánat), nem szórok el százezreket szerencsejátékra, nem iszom el azt amiért megdolgoztam és nem szúrom magam naponta többször, mert "úgy szebb az élet." Viszont az is igaz, hogy amíg igazán mélyen sikerült átlátnom az FS-t és a nagygépes repülést, addig eltelt pár év, elolvastam kb háromezer oldalt és elköltöttem kb 1,5 millió forintot. De - és ez a lényeg számomra - ma már letudnék tenni egy 737-est. Tudom, mert Ferihegyen kipróbáltam.
Igaz ettől nem leszek sem médiasztár, nem fognak interjúkat kérni tőlem, és népszerűbb sem leszek ettől a barátaim, szomszédaim körében. De nem is ezért csináltam és egyikünk sem ezért foglalkozik ezzel a témával ennyit.
-
Cypresss
senior tag
Íme, nekem a fele kínaiul van, ezért ha kérdés van, tegyétek fel nyugodtan és továbbítom. Ha valamit helytelenül írtam volna, jelezzétek azt is. (Nem vagyok programozó, bármi előfordulhat.)
FSX/FS9 és a 2GB ról+OOM: Egy par dolgot előre is tisztázzunk. Az FSX,
ugyanúgy mint az FS9, 32 bit-es program, amelyek 32 bites
Windows rendszerre vannak írva.A memória felhasználása során három dolog fontos: operációs rendszer,
processzor es maga a program.Windows operációs rendszer van ugyebár 32 bittes es 64es. Windows XP az
32-es (van 64-es is de nagyon ritkán használják, más szóval kihalt). A
Vista jön 32-őn és 64-en, a W7-es úgyszintén. A processzorral általában
nincs gond. Marad a program. Ezek
32 bittesek, mint ahogy fent is írtam a két FS esetében.A plusz memória hozzajutást két különböző oldalról kell nézni. Első az hogy
mennyit tud felhasználni az operációs rendszer, második hogy menyit tud
egy bizonyos processzum (a program végrehajtására használt kód).Három különböző memória felhasználási lehetőség van, ezek mind
eltérő célokat szolgálnak, és fel lehet használni őket egymástól függetlenül.PAE (Physical Address Extension)
4GT (4 GigaByte Tuning)
AWE (Address Windowing Extensions)
Ami szerintem a legjobban használható az a 4GT es a PAE. Ezekből is csak a 4GT
érinteném.A 4GT ról egy kicsit. 32 bittes Windows rendszernél 4GB virtuális
memória áll rendelkezésre. Ez fel van osztva, 2GB csak a
rendszernek, a másik 2GB meg a programoknak. Más szóval
egyenlő az arany 2-2. A 4GT megoldás azzal segít, hogy elvesz 1 GB-t a
rendszertől es azt át adja a programoknak, maximálisan 3GB-ig, így az arany
1-3.Máskülönben az egésznek semmi köze a beépített fizikális RAM-hoz (de
erről most itt nem írok).Ha ezt akarod kipróbálni, a Windows XP Professional vagy újabb (32
bittes), oprendszer szükséges hozza.A Boot.ini filet kell módosítani es a /3GB switchet alkalmazni a
következőképpen:
1. Nyissál meg egy Command Prompt ablakot.
2. Abba írd be: edit boot.ini es nyomd meg az Enter-t
3. Az Editorba ezt kell beírni:
[operating system]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows XP
Professional" /3GB /userva=2900
4. Mentsel es restart.De ez az egy dolog még nem elég ahhoz hogy az FS valóban jobban fusson. Van még
egy másik dolog is ami fontos. Az FS-nek meg kell mondani, hogy használja a
plusz memóriát.
Mivel a programkódhoz nincsen hozzáférésünk, nem olyan könnyű.
De nekünk csak a program egyes részeit kell átalakítani.
Ehhez meg két kis program kell, az egyik a dumpbin.exe, a másik pedig az
editbin.exe.
Ezeket használva, át lehet alakítani a /LARGEADDRESSAWARE settingset. A
gond az hogy, ezt a két exe file-t csak a Visual Studio-nak a command
promptjából lehet csak futtatni, abból viszont már gyerekjáték az egész.Még csak annyit: ezek nem kitesztelt megoldások, mivel hogy nem kellett (nem szakadozik, nem all le az FS, nem lassú, stb)
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Érkezett válasz a memóriaproblémára. Mindjárt magyarítom és felrakom.
-
fatal`
titán
Végre az Airbus szenvedés után egy 56 feet/min-es leszállás Zürichben. 737 rulz
-
AirBooms
addikt
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms #5160 üzenetére
Lehet, hogy életforma, de nekem csak egy ugyanolyan játék, mint az összes többi. Az való igaz, hogy sokkal összetettebb, sokkal többet kell tanulni, de ettől ez még nekem csak egy játék marad.
Ha IRL is pilóta lennék vagy legalább GA gépet vezetnék, biztosan másképp látnám, de így nem.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Falconer #5157 üzenetére
Az valószínű,hogy így fog felépülni a marketingstratégia.. A második felét pedig csak reméljük, majd elválik.
Fatal: szerintem is pofátlanul drága minden kieg. Amennyiből összeáll a "normális" kinézet, már egy durva gépet vehetsz, nem egy játékot. A másik az,hogy az ember amúgy is fenntartásokkal ad ki pénzt olyan dolgokért, amiről tudja,hogy amibe integrálni szeretné alapból szar, tehát az eredmény valahol borítékolva van..
-
AirBooms
addikt
Jogos, amit írsz. De az FS egy életforma. Mások hetente, kéthetente töltenek (jobb esetben vesznek meg) egy-egy új lövöldözős játékot. A repülőszimulátoros nem ezt teszi, hanem addonokat gyűjtöget, hogy miként, az most nem lényeges. Vagy valaki cigire, meg piára, jobb esetben nőkre, vagy egyéb hobbikra, például szakadt Suzukik, Ladák agyon spoilerezésére költ százezreket... valahol csak el kell csesznünk a pénzünk és az életünk (egy részét)! S valljuk be, viszonylag szívesen tesszük!
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms #5158 üzenetére
Ha lenne miből, akkor gyűjtögetnék, jelenleg egy darab kiegészítőt sem tudnék megvenni, nemhogy 30 ezret kiadni egy játékra, meg fél milliót. Szerintem nevetséges ára van a kiegészítőknek, annyiért vesztegetnek egy szaros repülőteret, mint más egy komplett játékot. Enyhén szólva is vicces. Bár, ha normális szimulátort csinálnak aerosofték, akkor nem kell ennyi kieg. Nem kell ATC kieg, textúrajavító kieg, időjárás kieg stb.
-
AirBooms
addikt
Nem tudom, ti mennyi idősek vagytok. Ha az ember még fiatal, és folymatosan változik az élete, az egzisztenciája (remélhetőleg pozitív irányba), akkor el tudom képzelni, hogy a hobbijai is ennek megfelelően módosulnak akár 2-3-5-10 évenként. Én már vén róka vagyok - szerintem - hozzátok képest, kevésbé változik az életem, az életvitelem. Így valószínűleg újra beleesnék abba a hibába, hogy ismét el kezdenék gyűjtögetni...
-
Falconer
aktív tag
válasz
Gizmo94 #5150 üzenetére
Semmi nem lesz exportálható, azt már kijelentették, am block teljesen új platform lesz az egész az alapoktól.
Ha a marketing részét nézzük akkor minden bizonnyal az alap program nem lesz különösebben drága, viszont euró ezreket lehet majd költeni a kismillió addonraAz addon másolásvédelem dolgot meg majd a többi fejlesztő eldönti. Reméljük nem fognak vele sz*rakodni
-
Gizmo94
veterán
Így van. Az pedig jelentősen brutálisabb kiadás lesz. Márpedig gyanítom,hogy majd adnak az összes kiegészítőnek valami Qualitywings féle védelmet, ráadásul semmi nem lesz még trükközéssel sem exportálható bele a korábbi FS-okból és akkor szépen félmillió cash körül vagy felett lesz, mire jól telepakolja valaki gépekkel meg addonokkal és máris lehet játszani!
-
fatal`
titán
Real Environment Xtreme Service Pack 2 for FS9 Released
-
Gizmo94
veterán
Nekem tegnap sikerült 3 és 5 -között produkálnom, de utána hamarosan Fatal rokona is tiszteletét tette.
Valami már betöltéskor összeakadt benne, még csodálkoztam is, milyen gyorsan betöltött..
Haky, ötezeré' 2010-ben csak tanács van, Sim nincs. Minden addon delete, minden csúszka balra és gyors lesz. A széphez tegyél még mellé egy keveset...
-
haky
senior tag
Nekem kezd elegem lenni az FS9 és FSX engine-ből
. Nem akar valaki itt egy igazán jó szép gyors szimulátort írni PC ála???
adok érte 5.000Ft-ot
-
AirBooms
addikt
válasz
Falconer #5135 üzenetére
Miért ne lenne az FS9-nek elég mondjuk az i7? Nálam még egyszer sem fordult elő olyan, amiket te írsz. Sosem esik le az FPS 18-ra, de még 22-24-re sem. Fix 39.9! Pedig aztán van grafika, meg miegymás. A REX-ben 1024x1024-es felhők...!!!
Honnan lehet tudni, hogy procilimites? Hát pontosan onnan, hogy tök mindegy, mit csinélsz a VGA-va, ha bekapcsolod vagy kikapcsolod az AA-t és az AF-et, akkor is ugyanannyi lesz az FPS-ed... -
Falconer
aktív tag
válasz
AirBooms #5134 üzenetére
Na akkor kifejtem részletesen a személyes tapasztalataimat:
Az FS9nek szintén nem elég semmi. Vagyis ha a min 18fps elégnek számít valakinek, akkor ok, egyébként meg... A 4gigás Wolfdalenál is van jó pár hely, ahol lemegy 18 fps-re, nagy forgalmú repterek, felhős idő, stb... Általában 22-24 fps nagy géppel VCben, nekem meg kéne vagy 30-40 hogy elégedett legyek. (REX 512x512 felhők, AS jópár réteg, Skai Traffic 100%, max graf, 8xAA, 16xAF)
A két mag bőven elég neki, mert a mellette futó segédprogramok is alig használják a másik magot, a win pedig szépen leosztja őket, szóval nem kell vele foglalkozni, FPS szempontból lényegtelen.
Honnan lehet tudni, hogy proci limites?
-100% az egyik mag kihasználtsága
-ha kikapcsolom az AAt és az AFet, akkor is ugyanannyi FPS, egy fikarcnyit sem több, bárhol bármikorRAM jó ha van sok, de az fps-t lényegében nem befolyásolja.
-
AirBooms
addikt
Kedves haky! Pont erről beszéltünk!
FS9-nek bőven elég egy jól megrántott Wolfi, míg az FSX-nek egyelőre talán még a jó ég sem tudja mi az elégséges, nem hogy a bőséges...hunfatal: szerencsére ma már nem kell szétgyilkolni a hardvereket - legalábbis FS9-hez! S talán a gatyánkat sem kell rákölteni. De ez pár éve még nem volt igaz.
-
haky
senior tag
Azért sajnos a wolfitól se kell hanyatesni ha FSX-ről van szó. Én ezért cseréltem i5-750-re (@3.6Ghz), mert amint a forgalmat följebb tettem vagy az autókat bekapcsoltam ki is feküdt, i5-750-nél (4 core) ez kb 1 fps-t se jelent -ban. Pedig azt volt , h 4,21-en járattam.. FSX-hez kell a 4 mag akárki akármit mond FS9-hez elég az E8500.
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms #5129 üzenetére
A szoftveres cseszekedés az más, avval nincs bajom bár egy idő után azért f*szkivan.
Mint most, hogy az Airbuson hol kinyílik a spoiler leszálláskor, hol nem, de azt hiszem az FSRecorder 2 beta okozta, majd ki fog derülni. A hardverek szétgyilkolását nem éri meg az FS, meg úgy általában semmilyen játék. Ha dőlne a lóvé és naponta vehetnék új procit biztosan nem érdekelne.
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms #5129 üzenetére
Jobb tud lenni talán a 9550 ez igaz, ha a processeket szétosztod, ez tény, mivel több a mag. Viszont a farkas sorozat talán a legtuningosabb intel széria és véleményem szerint FS9-hez bőven sok. Mivel csak egy magot kezelnek az FS- gamek, így szerintem kettő is elég,hogy csoportosítsd a folyamatokat.
A függő kérdésedre részemről az őszinte válasz, hogy rengeteg időt töltöttem tweakeléssel és hibajavítással, esetemben ez össze sem hasonlítható a repült órák számával.
Hogy "mennyit ér meg ez a szar" á' la Fatal, arra azt tudnám mondani,hogy nyilván sokat, mert nemhogy ennyit, de semennyit nem nyúltam más játékoknál a gépekhez, beállításoknál minden maxon és el volt intézve, meg sem érzi a gép a többi játékot.
Utóbbi időben már eltolódott az érték a repült órák javára, mert beállt ez a retek FSX, szép is meg smooth is, én is csodálom,hogy mitől, valamit sikerült eltalálni, fogalmam sincs,hogy mit, de jól megy.. Másrészről már annyira tele van addonokkal és gépekkel,hogy nem nagyon van mit pakolni bele, valamint rájöttem arra,hogy a mértéktelen mesh és scenery pakolás- egyiket a másikra - felesleges és felettébb instabillá teszi a gamet. Pl UTX-től amióta megszabadultam és felülírtam GEX cuccokkal worldwide, szebb az egész, mert pl. az UTX-nél bugosabb szart még nem láttam FSX alá. Kiirtani nem sikerült,de pár maradványtól eltekintve mint pl. a tegnapi Cintula által is bemutatott "Madeira szakadékok" és társai, eltakarítottam.
Azért még mindig belepiszkálok sokat az FSX-be, mert mindig van néhány újdonság, XPax, stb, de mentettem a bevált textúrákat, simobjects mappát,stb, így elrontás esetére csak egy overwrite és kész. Valamint van az egész szarról egy ghost is. Tehát mostmár többet repülök mint szerelek, de ez nem régóta van. -
AirBooms
addikt
Ez így van. Egyet értek. Nekem volt egy ilyen Q9550-em, ami szinte feszemelés nélkül tudta vízzel a 4 GHz-et. Majdnem az összes hajam kihullott, amikor pár napos használat után a tápom megölte az alaplapot (Asus Rampage Extreme), s így hetekig csak nézegettem ezt a különleges procit, majd végül eladtam - szerencsére jó áron - aztán jött az i7.
Hogy melyikünknek mennyit ér meg az FS? Hmm, ez egy érdekes szociológiai és egyéb témaköröket boncolgató kérdés - szerintem!Ha naponta órákat, s hetente napokat vagyunk képesek mindenféle problémamegoldással szöszölni, hogy "egyszer majd repülhessünk" egy-két órát, hát nem vagyok benne biztos, hogy igazad van!
Érdekes kérdés lenne - persze csak, ha mindenki őszintén válaszolna - hogy egy valóban repült órára, hány szöszöléssel, bajlódással töltött óra jut az egyes júzereknél az FS-sel?
Nálam ez most egész jó arány, szinte nem kell a cucchoz nyúlni (le is kopogom!!!), de nem olyan régen volt, amikor akár 15-20 óra is elment repülés nélkül, csak a problémák megoldása miatt! -
andorra
őstag
Az FS9-nek ez már túl jó, nálam full maxra húzva minden, hibátlanul, akadásmentesen fut, pedig csak 3200Mhz.
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5125 üzenetére
Egyébként egy 3,8-ra, 4 GHz-re húzott Q9550 is jobb tud lenni szerintem, mint egy 4 GHz-es Wolfdale, mert jobban szét tudod osztani a magok között az egyéb programokat. Talán nem árt ez sem a sebességnek és a stabilitásnak. De ez már csak szőrszálhasogatás... A Wolfdalenek 4 GHz környékén valóban bőven elégnek kellene lennie. Szerintem is.
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5123 üzenetére
A húzott wolfdale-nél talán semmin nem megy jobban..
Dehogynem! Húzott i7-en!
Falconer: ha lenne lehetőséged kipróbálni egy 1 GB-s, vagy mindenképpen 512 MB-nél több VRAM-ot tartalmazó Nvidiával az FS9-et, szerintem más lenne a helyzet. De ez csak egy tipp. RAM-ból sem ártana több (persze, ha nem 32 biten vagy)...
-
AirBooms
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5110 üzenetére
Hát mint említettem, nem tudom, FSX-re mi kell, csak azt tudom, hogy az i7-et is meg lehet vele borítani. FS9-re nagyon is elég a hardvered!
Szerencsére én sem az út szélén robbantam le, hanem pár kilométerre a megérkezés előtt történt az egész, s már lendületből elgurultam anyámékig. Csak ugye jött a húsvét, s nem tudtam alkatrészt szerezni, de közben szétszedtem az egészet. Így az egész javítási költség (mivel én csináltam majdnem mindent) kb. 15k volt, s ebben már benne van a futár is. Ha szervizbe viszem, nem állunk meg ötven alatt, sőt, valószínű tréler is kellett volna, ami szintén többször 10k lett volna... Szóval nekem csak az egyhelyben tétlenül várakozás hergelte az idegeimet, a többit szerencsésen úsztam meg...
(#5109) v!ct0y : igazából nincs ötletem, de mintha lett volna már arról több fórumon is szó, hogy az FS9 nem kezeli (vagy nem szereti) a CF-et, illetve a több GPU-s VGA-akat. Tehát lehet, hogy hiába raksz össze két 512 megás 4850-et, nem fog megoldódni ez a problémád, pláne az újabb driverekel. De ez csak egy tipp, lehet, hogy mindjárt lehurrog egy hozzáértőbb, hogy rosszul tudom (jogosan!).
Amúgy melyik drivert használod?
Fatal itt a nagy ATI és ATI driverguru! -
fatal`
titán
válasz
cintula187 #5111 üzenetére
Ilyen az FS ATCje, kaptál egy go aroundot utána, ez nem mytraffic bug.
-
lesaux
veterán
válasz
cintula187 #5111 üzenetére
Ha a view szót kiveszed a linkből, értelmesebben néz ki.
-
cintula187
addikt
A madárkát velem egy kifutóra akarták letenni. Mókás néha a Mytraffic
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms #5106 üzenetére
Voltaképpen nincs gond a 775-tel, Kb. olyan szerencsés 9550-em van most mint neked volt, szépen megy léggel 3.8-on kicsi fesszel. A lapom XFX 780i, a 4 giga ram is megvan, ugyan csak ddr2, de "jófajta" így bírja a húzást. Táp Mushkin, így az is rendben van. Kártya GTX260 black, ez elég kb, jól is megy most az FSX, de azért szeretnék jobbat.
Az autóval nemcsak te szívtál, habár az enyém pont a konkurrens márka.
de nálam úgy történt a dolog, hogy egyszer csak kerregést meg diszkrét csörömpölést véltem hallani a motortérből.
Átvizsgálás során kiderült,hogy az összes feszítögörgő kuka, ékszíj szintén, a két első futóműszilentnek annyi,(típushiba) lengőkart se ártana már cserélni,mert az egyik gömbfej lóg, amúgy féktárcsákat és betéteket sem. Olajat meg szűrőket pedig egyértelmű,hogy kell.. A jó kis útjainknak köszönhetően mind a négy lengéscsillapító is cserés, vagy felújítandó, amit nem kívántam,tehát csere. Kezdtem örülni :S Éppen megrendeltem ezeket, amikor talán két napra erre a stresszre úgy gondoltam, kipróbálom a klímát, hátha fel kell azt is tölteni. Ezt a próbálkozásomat iszonyú csörömpölés és visítás díjazta, ami után kiderült, hogy minden alkatrész összetört a kompresszor belsejében, ami csak van benne. Na itt volt az i7 i-jén a pont, hogy nem lesz..
Szerencsére nem rohadtam le sehol, ment a szerencsétlen jószág tovább, de a szerelő haverom tépte a haját,hogy hogy tudtam így leélni az autót. -
AirBooms
addikt
Még a 3xxx és 4xxx ATI-khoz jók voltak 9.8-as és azelőtti driverek, de az 5xxx VGA-khoz már csak újabbak vannak, amik tökéletlenül kezelik az AA-t és az AF-et DX8 és DX9 alatt több programban is, így az FS2004-ben is.
SS AA-hoz pedig egy szimpla 5770 ereje nagyon kevés, nekem az i7 rendszerrel olyan 3-5-re esett vissza vele az FPS!!! -
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5105 üzenetére
Nincs szerintem semmi gond a 775-tel, ha csupán FS9 szempont (bár te FSX-szezel, azt meg annyira nem ismertem még ki, hogy részletesen lássam a gépigényét). FS9-hez még most is bőven elég szerintem egy 4 GHz-re húzott E8xxx proci, lehetőleg minnél gyorsabb ramokkal, talán már jobbak a DDR3-asok, minimum 2x2 GB-vel, VGA-ból pedig az említett GTX260-GTX275-GTX280. A GTX285 már felesleges luxus, bár a kisebb csíkszélesség miatt kevésbé melegszik, s nem is fogyaszt olyan vészesen. A többi hardverelem meg úgyis ugyanaz, mint i7 esetében. A quad proci egyelőre tényleg felesleges, csak akkor jó, ha stabil magas frekin tud futni, s akkor jól jön a több mag, mert egy W7 alatt el lehet osztani magok között az egyéb szükséges progikat.
(Mellesleg nekem a húsvéti vidéki látogatásom pont egyhetesre sikeredett (két órája értem vissza Pestre). Az autó miatt. Mikor leértem a múlt héten, az új M6 autópálya utolsó pár kilométerén szállt el az autón egy ékszíjfeszítőgörgő (teljesen megolvadt és beékelődött), majd ledobta az ékszíjat. Töltés elment, víz azonnal felforrt, elment a hidraulika, a kormányszervo és természetesen a klíma is (amit persze abban a pillanatban leszartam). Tegnap estére sikerült megszerelni az autót, mert reggelre jött meg az alkatrész pestről, s senki nem vállalta a Merci A-osztály javítását, ugyanis a szerelők szerint képetelenség ilyen autót javítani, csak akkor kerülhet vissza az ékszíj, ha kiszedik a motort. Nos végül is sikerült keríteni egy műhelyt, ahol félóra alatt fenn volt a görgő és az ékszíj, s újra tökéletes volt a kocsi. A két pluszpoén: a korábbi görgő azért állt be, mert egy jóval rövidebb ékszíjat eröltettek fel a kocsira, ami persze a feszítőgörgőt terhelte leginkább. A másik, hogy itt Pesten, a lakásomtól 300 méterre van a Mercedes központi szervize, ahol nagyon jóban vagyok mindenkivel...
- ez idő alatt vidéken kényszerpihentem, s még csak nem is repülhettem...
)
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms #5102 üzenetére
Én meg ezzel úgy voltam,hogy eladtam a második gépemet, mert mindenképpen át akartam térni i7-re. Tél vége felé viszont észrevettem,hogy a kocsi mintha kissé kész lenne
, nyilván kellene ráköltenem valamennyit.. Úgy számoltam,hogy visítva kijön még az i7 is, lesz nagy FSX-ezés.. Sajnos kiderült,hogy kinyiffant a klímakompresszorom is, ami végleg megpecsételte a projekt sorsát , így maradt a 775 egyelőre.. Egyelőre továbbra is csak nézegetem az i7-eket...
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5101 üzenetére
Basszus, tényleg elírtam... Kimaradt a ne szócska... Na, ezt most már le nem mosom magamról... El is adom a vasat gyorsan!!!
Nem akartam i7-re váltani, tavaly ilyenkor volt egy nagyon tuti Q9550-em, ami lazán, kis fesszel vitte a 4 GHz-et, szerintem azóta is nagy kincsként őrzi itt valaki a PH-n. Csak egy gyilkos Corsair táp megölt két alaplapot is alóla, és két VGA-t is (először egy GTX 260 OC-t, majd egy GTX 280 OC-t). Azt hittem, hogy a garanciális cserék során szinte fillérekből át tudok térni a még most is felesleges i7-re, de aztán természetesen iszonyatosan elszálltam a költségekkel. Bár így még brutálabb a gépem, valóban semmi nem indokolja nálam, hogy egy ilyen PC-t birtokoljak...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kamerarendszerek telepítése //// Gyengeáramú hálózatok kiépítése //// Informatikai segítségnyújtás
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest