Hirdetés
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
Na most nem szállt el, pedig ugyanarra mentem.

-
AirBooms
addikt
Így is fel lehet fogni, de szerintem nem ez a helyes megközelítés. Vannak esetek, amikor a flight plan valamiért hibát hordoz (hogy miért, annak megfejtéséhez én kicsi vagyok), tehát egy kicsiny áttervezéssel nem megkerüljük a hibát, hanem kijavítjuk. Nem jó a lázcsillapítós példád. Sajnos!

-
AirBooms
addikt
A teljes új 5xxx széria elvérzik SS AA alatt, s bár én ugyan valóban csak az 5770-et próbáltam, de több ATI-s és Catalystos topikban is erre a következtetésre jutottak. A GTX 285 meg valamiért (tehát az új ATI-khoz képest jóval elavultabb generáció) teljesen jól és eredményesen kezeli (nem zabálja szét a kártyát).
-
Gizmo94
veterán
Néhány shot még, Active Sky Evolution + Rex + ENBseries Bloom + HDR ( utóbbi csúnyán megtiporja a videokártyát, de belefér és megéri) mert ennek az add-onnak köszönhető az FSX-nél sötétebb scenery tónus, amit Fatal is reklamált régebben. Amiben igaza is volt, mert az a sárgászöld tónus amivel az FSX megjeleníti a textúrákat, nem túl reális.
Ezt meg csak úgy.
Igaz,hogy nem egy Orbx,de nekem tetszett. 
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#4989
üzenetére
nekem a REX + ASE párossal annyi a bajom (ezért zinertek felhőzök), hogy pl a kép jobb alsó részén látható felhő a valóságban nem nézhet ki így (mintha alul lenne a nap, vagy nemtudom, fura)... persze alulról szép, de felülről már nem annyira... bár ez még a kisebb baj, inkább más, kevesebbszer előjövő, de akkor nagyon ronda jelenségek miatt nem a REX felhőit használom... zinertek se tökéletes, de ott még nem találkoztam a "2D-s vízszintes tejfölfelhő" jelenséggel...
-
Gizmo94
veterán
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#4985
üzenetére
Kitárgyaltuk már többször is: az ATI újabb driverei egyszerűen nem támogatják megfelelően a DX8-at 9-et, köztük az FS2004-et, ezért csapnivaló az AA és az AF. A Supersamlinget (ami gyönyörűen rendberakná a képminőséget, az élsimítást, mindent) pedig még a legújabb, 5xxx ATI-k sem tudják erőből, egyszerűen elvéreznek, annyit kivesz a kártyákból ez a fícsőr. Amúgy én is ATI párti maradtam volna. De nem tetszik, hogy lassan egy éve egyszerűen lekakikálják a drivereikben a megfelelő AA és AF támogatást a régebbi játékokhoz. Ugyanezt nem tapasztalom az Nvidiánál.
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#4984
üzenetére
Visszafelé shotolj, várjuk a képeket!
Amúgy én mindig nyávogtam privátban ha valaki megkérdezett, hogy FS-re nem kell erőltetni az Ati kártyákat, akár egy kisebb Nvidia is sokkal jobban hangolható rá, mert a kártya esetében a processzorsebességnek nem sok szerepe van, csak minél több ramja legyen, hogy tudjon textúrázni, ez érdekli az FS-t video vonalon, semmi több. Ami máshol az Ati kártyák egyértelmű előnye, hogy egy jól eltalált driverrel mennek mint az eszement, itt totálisan elveszik.. FS alatt csak kínlódnak többnyire, mert az FS pont azt szeretné tőlük amiben gyengébbek... Persze én megértem,hogy aki Ati fanatic, az nyilván nem fog Nvidiat rakni, már csak a tudat miatt sem. Pedig a különbség egyértelműen jelentkezik..

-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#4983
üzenetére
Hát igen, ez így van, csak egyet érteni tudok vele...
Mellesleg ma reggelre (nagyon kevés alvás mellett - de hát erre való egy húsvétos hétvége, vagy mi
) végeztem az EDDF-MROC útvonal több mint 12 órás lerepülésével PMDG MD-11-gyel. Végig gyönyörű volt az út, az Active Sky Evolution (minden maximumra állítva) a REX-szel egyszerűen fantasztikus, amit művel. Imádom újra az FS2004-et, s az Nvidia GTX285 is gyönyörűen teljesít (s itt természetesen nem a teljesítményre, hanem a képminőségre gondolok): a Super Transparency AA fantasztikus, s az ATI-kkal ellentétben itt nem zabálja szét a kártya teljesítményét. Kár, hogy nem csináltam screenshotokat. Talán majd a visszaúton... A Latin VFR MROC csodás reptér az egész környezetével együtt. S az is lenyűgözött, hogy éjszaka és hajnalban unaloműzésként sokat neteztem, de meg sem kottyant a rendszernek, sosem ment fel a teljes ramhasználat 3 GB fölé, ebből az FS 850-900 MB között mozgott, s mondom, a Megaairport Frankfurt mindjárt indulásnál jócskán megterhelte a gépet, hiszen az egyik legnagyobb memóriazabáló reptér 100 százalékos AI-val... -
Gizmo94
veterán
"3,6 giga elég messze van a 4G-től, röhejes egyébként, hogy egy 7 éves játéknak 6 giga ram kevés.
"Senki nem állította,hogy az FS2004-nek jobb a motorja mint az FSX-nek, pontosan ugyanolyan retek, talán csak jobb a fizikája, optimalizáltabbak az add-onjai, meg kevesebbet textúráz , nincs úgy kihegyezve a grafikára így a modernebb gépeken már jobban bírja. Amennyi kieggel ti teletömitek, így egyébként már símán FSX szintre kerül.
Ha bárhol összeszedsz repülés közben egy memóriát terhelő bugot, nem szabadul meg tőle, csak pakol rá egyfolytában, a végén belefullad a ramzabálásba. Így csinálja ezt az FSX is, ugyanilyen ügyesen. A pause-ra meg mindkettő idegbajos, ahogy tapasztaltam. Airboomsnak igaza van, véletlenül sem ott fog kifagyni ahol a hibát összeszedte, hanem ott ahol már nem bírja tovább. 
-
AirBooms
addikt
Én nem használom az XP kompatibilitást.
A flight plan változtatás nem baromság. Rengeteg problémát oldott meg nem csak nálam. Az FS9 megjelenése után rengeteg fórumon volt róla szó. Kár hogy az utolsó ilyet nem mentettem el. LHBP-KIAD-ra volt egy, ami állandóan elszállt Anglia partjainál, újraterveztem, az újjal semmi gond nem volt. Ki kellett volna próbálnod mindkettőt...
Mellesleg először még 4 GB-ről írtál (pontosabban arról, hogy 6 GB-d van, s még maradt 2). A 3,6 még elgófogadható, bár az 1,4 GB-s FS fogyasztás már egy kicsit soknak tűnik, bár nem tragikus.
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms
#4978
üzenetére
Nem nyúlok a flight planhez mert az baromság.
Tengernél kevesebbet sehol nem eszik. Holnap lerepülöm újra. Amúgy egyre inkább az a gyanúm, hogy a pauset nem szereti az FS. Nem voltam gépnél 10 percig és talán 20 perccel utána történt.Pár hónapja fél órára állítottam meg a játékot, amint elindítottam CTD.
3,6 giga elég messze van a 4G-től, röhejes egyébként, hogy egy 7 éves játéknak 6 giga ram kevés.

-
AirBooms
addikt
Tudom, nekem is ugyanaz az oprendszerem van, de tapasztalat, ha a rendszer memóriafogyasztása elmegy 4 GB-ig, vagy azt egy kicsivel meghaladja, akkor elöbb-utóbb elszáll az FS. Lekopogom, rég volt már ilyen. S szinte sosem ott volt a gond, ahol elszállt, hanem már sokkal korábban bekövetkezett a hiba. Itt jön az be, hogy teljesen felesleges a nagy (akár 16 GB-s) lapozófájl. Szinte száz százalék, hogy nem ezen múlik.
Vagy változtass a flightplan-en azon a ponton egy kicsit, ahol elszálltál. Ez is szokott segíteni (de tudom, itt ezt is néhányan eretnek dumának tartják).
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms
#4976
üzenetére
3,6G. 64bites OS, mitől lenne OOM, még ehetett volna min. 700 megát az fs de inkább 1700at a 3gigás korlátig. De ez teljesen vicc, egyébként valószínű nem ott történt mivel a tenger felett szállt el.
Korábban LOWI-LEPAt repültem avval nem volt gond igaz másik gép volt. Holnap lerepülöm mégegyszer hátha.
-
AirBooms
addikt
Ha jól értem, az egész rendszered már 4 GB körül evett? Csak azért, mert akkor az már OOM gyanús szokott lenni... Épp most repülöm az EDDF-MROC-ot (szintén FS2004 és hát ugye EDDF-en eléggé meglódult már kezdetkor a memóriafelhasználás, de az egész rendszerem jelenleg sem eszik többet 3 GB-nél (ebből az FS 850 MB-t), pedig megy közben AS, FS Commander, Everest, NOD, Skype, Outlook, IE8, stb.
Nekem gyanús, hogy nálad sem ott történt a baj, ahol elszállt OOM-mel, hanem már korábban összeszedted a nagy memóriazabálást... -
fatal`
titán
fasza OOM
Mi az istentől, összesen 1,3gigát evett az FS (még a 2giga korlátba is belefért volna bőven..), 16G lapozófájl volt és 6G Ramom van, amiből még 2 szabad volt...
Felvettelek..

-
Korcsii
őstag
MSN: adatlapom ?!

NAT-ot repülni meg tényleg nem olyan borzalmasan nehéz - kicsit speciális, de a repülő ugyan úgy repül
az ATC-vel való kommunikációban vannak sajátos dolgok, nomeg ha nem routefinder-rel tervez az ember, hanem saját maga rakja össze az útvonalat, akkor még érdekesebb 
amúgy jó repülést, KJFK is szép nagy reptér - charts legyen kéznél

-
Korcsii
őstag
az úgy pont jó

elvileg FL390 a service ceiling A320-nál... bár mintha láttam már volna FL400-at is valamelyik radaros oldalon (és nem mernék rá megesküdni, de mintha a FO is azt mondta volna egyszer a cabin announcement-ben - de régen volt, és akkor még nem is figyeltem annyira ezekre, utána pár hónappal ismertem és szerettem meg a virtuális repülést - és ezzel együtt kezdtek el érdekelni az apróbb részletek)...gabitoo88-cal meg közben priviben meg MSN-en megbeszéltük a NAT-ot....
-
fatal`
titán
Milyen magasan illik repülni nyugatra egy 2,5-3 órás utat? FL380on megyek A320al LHBP-LEPA, nem tudom, hogy ez túl magas e vagy lehet e ilyet egyáltalán.

901.8nm a távolság ha számít (gondolom számít egy darabig)

-
gabitoo88
tag
Szeretném megkérdezni hogy mondjuk egy LHBP KJFK útvonalat hogyan kell megtervezni!Hogyan kell NAT-ot repülni pl meg hasonlók akik mondjuk Online szeretnének óceán átrepülést végigcsinálni!
-
Taylory
csendes tag
válasz
vzsolo2225
#4966
üzenetére
ááá igen , már rájöttem ! F-PLN DISCONTINUITY nem töröltem igen ez volt a baj !!! köszönöm a segitséget
-
Taylory
csendes tag
Sziaztok az én problémám /PDMG MD-11 / meg az hogy az FMC-ben beprogramozva LHBP-LSZH utat csak GILEP-ig mutatja, Majd szünet aztán ABETI után már jol mutatja tovább LSZH-ig !! miért van ez ?
-
gabitoo88
tag
Sziasztok 2 problémám lenne!Mind a 2 PMDG termék:
1. 737NG az FMCben ha a 0-ra kattintok akkor 8-ast ír és így tovább szóval eltolódik a számsor!
2.747-400 az LCD kijelzőim feketék!Sehogy sem kapcsolnak be!
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? -
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4956
üzenetére
Nekem eleve jobban tetszett a Boeing rendszere, így az FMS is. De ez lehet, hogy csak azért van, mert közelebb áll az én sajátos logikámhoz. Az MD-11 későbbi fejlesztés még a 747-400-hoz képest is, így szinte minden rendszerét nevezhetjük modernebbnek (nem értem pontosan, miért nem terjedt el jobban ez a repcsi - talán mire végeztek a fejlesztéssel, mások már gazdaságosabb, kéthajtóműves gépekkel szálltak versenybe), így az FMS is egyszerűbbnek, átgondoltabbnak tűnik.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#4956
üzenetére
az Airbus rendszere is más (nem repülök MD-11-el amúgy), de igazából nem tudom, melyik a jobb... mind a kettőben tetszik néhány dolog, ami talán a másikban is jobb lenne úgy... de megszokás kérdése..
OFF: új British Airways commercial: [link]

-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4953
üzenetére
Rég nem repülöm a típust, de az "UL106" nekem nem waypoint-nak tűnik, hanem airway-nek...
-
cintula187
addikt
Kérem, valaki írja le, hogyan kell PMDG 747 FMC-ben a LEGS -eknél waypointokat megadni. Tehát ilyen "UL106" meg hasonló féléket.
Köszi
-
haky
senior tag
válasz
Gizmo94
#4946
üzenetére
Én is pont ugyanígy gondolom. Már párszor föltettem az FS2004-et és mindig leszedtem mert csúnya volt. Ez nekem fontos... A gond az, h akármilyen kieget teszek föl a textúra méretet akkor sem tudom annyira megnövelni mint az FSX-ben és ez eredményezi azt a ronda talajt.
Más: dolgozik itt valamelyikőtök reptéren???
-
Gizmo94
veterán
Már próbáltam párszor. Egyszerűen képtelen vagyok normálissá és szépé tenni, pedig anno Andorra is áldozatkészen segített. Nálam mindig ronda maradt, soha nem lett olyan mint amilyen képeket régebben linkelgettetek. Ez a fő ok.
A másik,hogy türelmem sincs már vagy 200 giga cuccot lerámolni hozzá, mert jóformán nincs hozzá semmim... Amúgy az FSX-em egészen jól beállt, szépen megy, csak egy csomó kieg nincs hozzá ami van a 2004-hez és a gépeken kívül nem is tudok adoptálni semmit. Azok egy része is csak félsiker, mint a PMDG 737NG.
Helyem sincs most neki, eladtam a másik gépemet, hogy vegyek i7-et, de a kocsi másként döntött és benyelte az anyagi keretemet.
kb. ilyen gondjaim vannak... -
Gizmo94
veterán
válasz
Taylory
#4934
üzenetére
Íme, elég egyértelmű.

Install :
1. Extract all zip files. Then extract Vienna X project.zip
2. Install Fly Tampa's Vienna Fs2004
3. Go into your FSX folder and look for FlyTampa-Vienna which you will find in the Addon Scenery folder.
4. Open the scenery folder which you will find in the Fly Tampa-Vienna folder.
5. Open de the Vienna scenery.jpg file which cam with this package.
6. Only the files listed there you need. Remove ( and backup ) all other files from the scenery folder.
7. Now go to Vienna's texture folder and remove ( and backup ) terminal3.bmp and terminal3_lm.bmp.
8. Open the folder Terminal replacement texture which came with this package and copy those to files into Vienna's texture folder.
9. Download the file http://rapidshare.com/files/362863897/Vien...Part_1.zip.html
10. Download the file http://rapidshare.com/files/362874832/Vien...Part_2.zip.html
11. Download the file http://rapidshare.com/files/362875115/Vien...Part_3.zip.html
12. Download the file http://rapidshare.com/files/362875287/Vien...Part_4.zip.html
13. Unzip the 4 above files, put the unzipped zip files together and unzip them again, so there will appear 1 file of 600+ mb. Copy this file, named LOWW_photo_all_seasons.bgl into the main scenery folder from Fly Tampa-Vienna.
14. Copy the file AFX_LOWW.bgl into your main Fly Tampa scenery folder.
15. Copy the folder FlyTampa-Vienna Xtra into your default Addon Scenery folder.
16. Start up FSX and add FlyTampa-Vienna and FlyTampa-Vienna Xtra to your scenery library. Make sure that the Xtra folder is placed higher !
17. Go to LOWW and see for yourself.Important :
1. In the FlyTampa-Xtra folder you will find Trees HW.bgl and Trees.bgl.pas. In winter when there is snow leave it like this. When there is no snow rename Trees HW.bgl to Trees HW.bgl.pas and Trees.bgl.pas to Trees.bgl. This will change the hardwinter trees to green trees.
2. If you have Austria Pro XS installed : open the folder Addon mesh which you will find in the FlyTampa-Vienna Xtra / scenery folder and copy the files into the scenery folder. This will make it more compatible with the Austria Pro X mesh. -
Gizmo94
veterán
Az sokszor gond az FS-ban.. 
Taylory: amúgy a gond az, hogy ezt nem szerkesztetted át, ez az eredeti Flytampa LOWW, ami pont így néz ki FSX alatt. A project mappában lesz egy Jpeg,amit megnyitva látni fogod,hogy melyik fájlokat hagyhatod benne az add-on mappájában, melyeket kell eltávolítanod, illetve a letöltött és összefűzött rar-okból keletkezett kb 620 megás fájlt is be kell másolni. Az eredeti fákat ki kell venni, mert sajna azok így viselkednek
de vannak helyettük mások. Figyelmesen olvasd el a leírást és mindent pontosan csinálj, vagy nem lesz jó.. Egyébként teljesen követhetően leírja a srác a menetet a mellékelt readme-ben és a topikban is, ha úgy csinálod, jó lesz.. Jah, időigényes és pepecs munka, ez tény, de ezt írtam is.. 
-
Gizmo94
veterán
Végre készen van a modified Flytampa LOWW az FSX-hez
Ugyan nem profi add-on, de a srác ügyesen megcsinálta azért, le a kalappal előtte. A defaultnál sokkal jobb és szebb.
Kicsit küzdelmes telepíteni, sokat kell vele pepecselni, de minden le van írva rendesen és a végeredmény nekem tetszett.Ilyesmi lesz, ha mindent jól csinál az ember.
Innen letölthető rapidos linkekről.
A 27-es hsz.-ban levő linkek élnek, a telepítéshez még szükséges csomagot pedig az 54. hsz. alól tölthetitek le. Aki belevág,annak sok sikert.
P.S.: A telepítéshez természetesen mindenképpen szükség van az eredeti, FS2004-hez készült Flytampa LOWW add-onra , azonban gondolom,hogy azoknak akik telepíteni szeretnék, ez nem fog gondot okozni.

-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4929
üzenetére
esetleg próbáld e-mail-ben elérni őket (ha kell cím szólj priviben)...
én sem tudtam belépni a fórumba, és ezért nem is tudtam az ellenőrző repülést teljesíteni... küldtem nekik e-mail-t, de abban az időben gondok voltak a mail szerverükkel (vagy valahol a gmail és az ő szerverük között), így azok nem értek célba...
idő közben WIZZ-es lettem, majd BAV-os (előbbivel nem tudom mi van, eltűnt az oldaluk, de már régóta nem is voltam aktív, utóbbit viszont nagyon megkedveltem), így amikor írtak e-mail-t (pont arról a címről, amit korábban próbáltam), hogy lassan lejár a határidő, már nem akartam annyira csatlakozni - de végül úgy köszöntünk el egymástól egy rövidebb levelezés után, hogy egyszer még MAVA-s leszek... mégiscsak magyar, meg egy kicsit hiányzik is az itthoni légkör....
én is csatlakozok az előttem szólóhoz: good luck

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4926
üzenetére
Jó kis oldal THX.
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187
#4926
üzenetére
Azt hittem már valami bikinis szépségverseny

-
cintula187
addikt
Ajánlom az Urak figyelmébe [link]
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#4923
üzenetére
Hát, a kinézete miatt lehetett akár (ismét) egy Gulfstream... A festése is inkább valami private jet-re utalt...
Vagy elég rövidre kérte (kapta) a finalt, vagy pályairány változott éppen a megközelítéskor. Én ezekre tippelek...
Nyugi, negyed tízkor már (újra) hazafelé mentem, a reggel kicsit korábban kezdődött...
-
AirBooms
addikt
válasz
Falconer
#4922
üzenetére
Két lehetőség van: vagy még tervezéskor (pl. én FSBuilddel tervezek) beviszed az épp aktuális SID-et, STAR-t, ekkor a Radar Contact ezt az útvonalat fogja neked "közvetíteni".
A másik, célszerűbb, hogy megközleítéskor, amikor már tudod, mi lesz az aktuális STAR, egyszerűen kérsz egy visual app-ot, s akkor békén hagy, nyugodtan lerepülheted a STAR-t.
Egyébként többek között ezért (is) mondtam, hogy sajnos nincs tökékeletes ATC program FS-hez - de még mindig ezerszer jobb, mint a beépített. -
Falconer
aktív tag
-
AirBooms
addikt
Fura dolog történt ma reggel, olyan negyed tíz tájékában a Lehel tér és a Nyugati között: egy gyönyörű festésű ERJ-145-höz hasonló, wingletes (tuti nem CRJ) jet húzott el a fejem felett az irányítás szokatlan (bár biztosan jogos) útvonal-utasításának köszönhetően. Nagyon szép gép volt, s meglehetősen alacsonyan suhant. A "grafikát" illetően valami eszméletlenül jól feltuningolt FSX-re hasonlított, de inkább valami NASA által titokban fejlesztett simulator lehetett...
Vagy ez a valós élet volt? 
-
AirBooms
addikt
válasz
gabitoo88
#4918
üzenetére
Szerintem keveredik két fogalom - már ami az offline repülést illeti: forgalomgenerálás és irányítás. Előbbire rengeteg ingyenes és fizetős kiegészítő van, én a fizetősök közül az Ultimate Trafficot használom, erősen tuningolva és rengeteg nem fizetős AI forgalommal kiegészítve. A saját irányításomra (ami természetesen az AI forgalmat is terelgeti) a szintén fizetős Radar Contact ATC programot használom, az FS beépített ATC-je csapnivaló, bár egyik erre való program sem tökéletes. Ha az igazihoz hasonló élményt akarsz irány online repülni!

-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4915
üzenetére
este felé (meg hétvégén) általában nagyobb a lefedettség, ilyenkor ajánlott repülni... pl most fél Európában van irányítás... de általában irányítás nélkül se unalmas pl EGLL-re befűzni egy 747-est
persze így egy kicsit más, mint a valós repülés, ahol az ATC ügyel mindenre (és törekszik a számodra legjobb megoldást megtalálni), neked csak repülni kell, és vakon megbízni benne...rendezvények... vatsim-en az angol főoldalon van egy naptár, onnan lehet keresgélni, meg én még az európai oldalukon szoktam nézelődni: [link]
persze lehetne ide is beírni őket, de az már elég off lenne... meg egyik hálózaton se repülnek túl sokan ebből a topikból (mondjuk arányaiban nem is kevesen)...együtt repülni jó, Geryson-nal múltkor elrepültünk "megnézni" a téli olimpiát Vancouverben.... jó volt, élveztük, és legalább nem egyedül repültünk ilyen sokat... a végén egyetértettünk abban, hogy lesz még folytatás... bővebben: 1, 2
a másik emlékezetes utam, amit megemlítettem ebben a topikban (link), amikor viszont teljesen spontán találkoztunk, mindenféle előzetes szervezés nélkül (azért a vancouveri utat elég rendesen egyeztetni kellett, mivel különben lehet soha nem találkoztunk volna)...
szóval én benne lennék, de most a nyárig egy kicsit jegelném a témát...
de ha csatlakozol valamelyik (jobb) virtuális légitársasághoz, akkor ott is lehetnek úgynevezett groupflight-ok, amikor jó páran repültök A-ból B-be...
szintén írtam már ide ilyen élményekről is, bár én eddig csak kettőn vettem részt, azok is a longhaul változatból valóak: BAV Overnighters #3 (az ezt követőről nem nagyon írtam, inkább csak megemlítettem)...
persze vannak pár órás "flight club" utak is, ahol minden kedden (?) elrepülnek A-ból B-be, majd egy hét múlva B-ből C-be, és így tovább... gyakorlatilag már a fél világot végigrepülték így... majd lehet a nyáron én is csatlakozok, viszont most már inkább a tanulásra kellene a hangsúlyt fektetnem (érettségi)... ez sajnos az együtt repülésekre is igaz... -
gabitoo88
tag
válasz
Korcsii
#4914
üzenetére
Csak azért kérdezem mert online elég gyér szokott lenni az irányítás!Unalmas tud lenni!Esetleg fórumon írhatnátok aki sűrűn repül ha van mondjuk IVAO-n vagy VATSIM-en valami rendezvény!Esetleg ha van kedve valakinek repülni hétvégenként vagy esténként valamerre akkor szólhatna!

-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4913
üzenetére
egy éve már csak online repülök IFR-t, de néha repülök offline is, amikor újdonságokat tesztelek, kedvem szottyan "csak úgy" repkedni össze-vissza (bár ilyenkor se céltalanul szállok fel általában, valamit mindig próbálgatok)... persze traffic nélkül...
amúgy a mai utammal 321.0-ra növekedett a BAV-os óráim száma

-
gabitoo88
tag
Ti amúgy online szoktatok inkább repülni?Vagy offline valami forgalomgenerátorral?
-
Bundee69
tag
Ebben a pillanatban kaptam egy levelet a FlightSimStore-tól, hogy megjelent az ORBX-os YMML 1.5-ös verziója, ami már tartalmazza a TextureFlow techológiát. Alig várom, hogy hazaérjek és kipróbáljam

"Orbx are pleased to announce the immediate availability of YMML Melbourne International Airport V1.5, the latest version of this iconic airport, now with TextureFlow tech added.
This release will provide increased smoothness and performance for mid-range and high-end systems, and completely eliminates texture lag on the terminal buildings. As always though, it is recommended that you read the revised user guide for optimum settings according to your PC's power."
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#4904
üzenetére
EGLC-n egyáltalán nem ritka az ilyen landolás. A szokásos 2.5-3 fokos siklópálya helyett eleve sokkal meredekebb szögben közelítik meg a futópályát, s erre csak egy-két típusnak van engedélye. Nem véletlenül. Nagyon masszív kis gép. S pont amiatt, mert ilyen rövid futópályákról is biztonsággal üzemeltethető, nincs szükség reverese-re. A hátsó speed-brake-et általában már megközelítéskor is folymatosan használják, pláne, ha ilyen meredek szögben siklanak be.
-
haky
senior tag
Concorde meg van már valakinek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Bittorrent topik
- One mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Okos Otthon / Smart Home
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD ASUS ROG STRIX RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 PLUS 750W
- Akciós kisWorkstation! Dell Precision 3570 i7-1255U 4.7GHz / 32GB / 1000GB / Quadro T550 4GB FHD 15"
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B360 i5 8400 16GB DDR4 512GB SSD ASUS Strix RX 570 4GB MasterBox Q300L 400W
- Készpénzes / Utalásos Számítógép felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Na jó, ezen finomítanom kell... Tehát nem az, csak nem 100%-os erre a feladatra.

De azóta töretlenül repülök tovább!


Viszont rakás gép van. Forgalom 50%-on van.



