- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AirBooms
addikt
-
AirBooms
addikt
teljesen egyet értek veled!
(#5089) Gizmo94 : nem érdekes, hogy a GTX260-on "csak" 896 MB ram van, volt ilyen karim, azzal is tökéletesen futott az FS9! Tökéletesebben, mint egy ATI-n, pláne az 5770-en! A GTX 260 elég jó ár/érték most FS9-hez (hogy más progihoz, újabb játékhoz ez az állítás mennyire állja meg a helyét, azt nem tudom, szinte semmilyen játékkal nem játszom, nem vagyok ebben a témában tájékozott). Viszont azt is látom, hogy a GTX 275-öket is nagyon jó árakon adják időnként 2x896 MB rammal is ki lehet fogni kedvező árú példányokat, talán ez az Nvidia most a bestbuy. A GTX285 már túlzás, de aha valaki megteheti, úgy is az erősebb felé fogja húzni a szíve...
-
AirBooms
addikt
Én FS9-ben 0.6-os zoom-ot használok. Így tűrhető a torzítás, és kellően átlátható a cockpit MD-11-ben. Még az IRF leszállásokat is így csinálom mostanában, mivel élvezem, hogy minden gombot, kallantyút, kart az egérrel vezérlehetk (vagyis, mintha a kezemmel tenném), nem pedig billentyűkombinációkkal... De másnak lehet, hogy nem tetszik ez a beállítás.
Én csak ajánlani tudom, hogy térj át egy Nvidia karia, s a GTX260 már bőven megfelel a teljesítményigényeknek. Korábban sosem tettem volna ilyet, s még mindig nem tudom egzaktul megindokolni, hogy miért ajánlom az ATI-val szemben, de kétségtelen, hogy egyszerűen Nvidiával gyors is az FS és szép is a képe (nincsenek AA és AF gondok). De ebből kérek szépen mindenkit, ne nyissunk vitát. Nem vagyok Nvidia fan, tehát nem fogom védeni a mundér becsületét, egyszerűen csak akartam egy olyan konfigot, amitől nem tépem ki az összes hajam minden egyes alkalommal, amikor elindítom az FS9-et, s ez Nvidia VGA-val teljesült.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5088 üzenetére
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5088 üzenetére
Megnéztem, nálam még rosszabb a helyzet, ugyanígy be van szakadva a földbe az egész, csak nálam a runway is, a föld alól indulok.
Nagyon tuti amint a gép elegánsan kiemelkedik a fűből. Pedig nincs is fent FSGlobal, régen szanáltam. Lehet,hogy az GEX Europe műveli ezt? Nem tudom. De szép nagyon...
-
andorra
őstag
válasz
gabitoo88 #5087 üzenetére
Legélesebben azok láthatnak, akik vásárlás előtt néznek alaposan körbe és ez nem csak rád vonatkozik. Úgy látom, néhányan akik korábban vitatták, hogy az Nvidia jobb az FS-hez, saját kárukon tanultak. Többször belinkeltem FS hardver teszteket, amik egyértelműen erről szóltak.
-
Gizmo94
veterán
Az 5077 hsz alatt Taylory által linkelt írásban a srác jól rámutat a dolgokra, ami miatt az ATI hátrányba kerül az FS-nél, csak a tweakje nem ér semmit. Igazából az ATI kártyák mindig jók voltak, csak a driverek sosem sajnos. Nagy ritkán lehetett kivadászni egy eltaláltat, de szenvedés volt mindig is. Az FS sem az ATI architektúráját támogatja sajnos, így az is gond, de inkább a kártyát optimálisan kezelni képtelen driverek az elégedetlenség forrásai.
Amint írtam korábban is, megfelelően konfigolt driverrel (sőt, anélkül is) egy jóval gyengébb Nvidia is agyonver egy jóval erősebb ATI kártyát FS alatt. Legalábbis én ezt tapasztaltam.Haky: Ha kizárólagosan egy játék, az FS miatt választasz kártyát akkor igen, de amúgy nem feltétlenül... GTX 260 választása esetén buksz az 1GB video ramból, mert a 260 csak 896 MB rammal bír. GTX285 választásakor lesz egy giga ramod szintén.
Cintula: FSGlobal 2010 tud pl. ilyeneket produkálni, ha fentvan.. Ha az okozza szerkeszthető, benne van a tutorialban a módszer.
-
Colos1
őstag
válasz
AirBooms #5083 üzenetére
Az "ATI" alatt nem csak a kártyát, hanem a teljes rendszert (kártya+driver) értettem.
A kettő összefügg, és jelen esetben nem lehet külön említeni őket. De mivel a driver működteti a kártyát, így szerintem is sokkal valószínűbb, hogy azzal van a probléma. Azt nem hiszem, hogy a más architektúra ennyire befolyásolná a teljesítményt. -
Colos1
őstag
Sziasztok!
Visszaolvasva megkaptam a választ, de azt a tényt, hogy az FS nem szereti az ATI -t...vagy az ATI nem szereti az FSX-et
szeretném megerősíteni.
Most cseréltem egy agyontuningolt 9600GT -t egy HD5850 -re, ami nem kevéssel erősebb.
A 9600GT -vel 780/1950/1000 MHz-n, kiváló minőség+16X anizo driverből ráerőltetve, 28..35 (lim) FPS.
HD5850 -el dx9-el - programban ugyanazok a beállítások -, szintén kiváló minőség+16X anizo driverből ráerőltetve 15..25 FPSDx10-ben mintha kissé gyorsabb lenne (18...28 FPS), szerintem fogok még egy darabig kísérletezni...
-
AirBooms
addikt
-
Gizmo94
veterán
válasz
Taylory #5077 üzenetére
Igen, érdekes valóban. Egy headshot is az lenne, ennek a hülyének. Bufferpools 0?? Ez kikészült valamitől alighanem.. Azért kipróbáltam, bár pontosan az történt amire számítottam. Természetesen közepesen ocsmány kép kísérte a tesztet, a végeredmény pedig egy pretty crash. Mondjuk nem is lepődtem meg. Azért köszi,hogy megosztottad.
-
Taylory
csendes tag
Egy érdekes olvasmány ! Do you believe in miracles? http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=19460
-
Gizmo94
veterán
Ha így csináltam, nekem az is összekeverte a gépeket, így ott is repterenként adtam hozzá őket. Zip csomagokat meg nem találtam egyben, csak olyanokat, amik totálisan érdektelenek voltak, mindenféle lehetetlen társaságok egyrakáson. Az term.igaz,hogy MyTrafficben ráment pár óra amíg azon a pár reptéren ahová repülök megcsináltam a forgalmat, de elmentettem és többé nincs vele gond.
-
AirBooms
addikt
válasz
Cypresss #5063 üzenetére
Sajnos én sem hiszem, hogy az OOM jelenségre lenne általános gyógyír, ezt tapasztalom a pmdg, az Avsim és az Aerosoft fórumain olvasgatva is állandóan. Szerintem minden ilyen eset okát egyénileg/egyedileg kell felkutatni és megszüntetni. Minden esetre, kedves tőled, hogy ha bármilyen hasznos információhoz jutsz, azt megosztod velünk. Bízom benne, hogy a nagynevű fejlesztőktől távol állnak a komolytalan, már-már "ráolvasással" egyenértékű varázslások, megoldások.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Cypresss #5063 üzenetére
Szia,
1., Azt szerintem mindannyian nagyon várjuk jó ideje, így minden információ örömteli, előre is THX.
2., A magam részéről szkeptikus vagyok, mert ez mindkét FS esetében alapvető fejlesztési hiba, az egyik, aminek a fő eredménye eltúlzott gépigény. Így nem hiszem,hogy igazi megoldás is lenne rá, csak különféle tippek-trükkök, amiket mindenki különféle fórumokról szedett, majd megosztotta a többiekkel. Tökéletes megoldás sajna úgy tűnik valóban nincs, de amennyiben mégis találsz, úgy azt hiszem mindenki eszeveszett hálálkodásba fog kezdeni.
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Jó látni, hogy micsoda élet folyik a fórumon. Komolyan mondom öröm látni, hogy értelmes emberek segítenek egymásnak, érvelnek, vitatkoznak. Ritkaság ez manapság. Minden elismerésem a kedves tagoknak. Komolyan.
Két dolog miatt jelentkezem.
1. Az NGX-ről egy hónapon belül (+- két hét) megjelennek az első képek.
Ma legalább is ez az infó jutott el hozzám. Remélem így is lesz.
2. Látom hogy az OOM-jelenség a téma. Olvastam a hozzászólásokat. De nem láttam olyan mindenre gyógyírt jelentő megoldást, ami minden - FS9-et vagy FSX-et - használónak segíthet, aki ebbe a problémába ütközik és szerintem nincs is ilyen. De ha gondoljátok, utána nézek, érdeklődöm a fejlesztőknél.
-
Gizmo94
veterán
Mindent. Inkább nem részletezem, mert írhatnék egy rakás dicsőítést, annyira komoly, életszerű. Ráadásul ami jó hír számodra is, megy FS9 alatt is,
dual compatible... A HiFisim nagyon belehúzott mostanában a profi add-onokba, úgy tűnik..
Itt utánanézhetsz komolyabban. ASE ill. REX komolyságú add-on a maga nemében, nem valami kókány..
-
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii #5047 üzenetére
Mint írtam, már csak elviekben érdeklődtem a My Traffic működése, konfigurálása iránt, met már rég nem használom. Tudom, hogy rengeteg AI flightplan létezik erre-arra, de kicseszésnek tartom, hogy egy fizetős programban a több ezer reptérhez és több száz légitársasághoz én magam kreáljam a valóshoz közeli AI forgalmat. Ráadásul ez még kész flightplan-ek esetében is hatalmas munka. Néhány érdekesebb göbzi és légitársaság esetében meg is szoktam magamnak csinálni a TTools nevű kis programmal ezeket az AI packkokat, na de az egész bolygónkra kiterjedően egyszerűen nevetséges lenne nekiállni.
Amúgy az elérhető AI flightplan-ek ingyenes AI gépekhez tartoznak, egyiket sem úgy írták meg, hogy a My Traffic-hoz jók legyenek, vagyis még a text fájlokban is turkálni kellene elég rendesen. Ezért is hihetelen a számomra, hogy nincs egy olyan funkciója a My Trafficnak, mint pl. az Ultimate Trafficnak volt, hogy előre legyártott globális flightplan alapján generáljon reális AI forgalmat.
De köszi! -
Korcsii
őstag
-
andorra
őstag
Ez az adott repülőgép hibájára utal, ne használj bowli gépeket! :-)
Nem nagyon ismerem az Airbus MCD programozását, valószínűnek tartom, hogy azon is definiálhatsz relatív útvonalpontot, az lehet az egyik megoldás erre. Emellett a kézi autopilot vezérlést lehetőségét se felejtsd el! Főleg azért sem, mivel a SID STAR beprogramozása ellenére, gyakran nem a kívánt eredményt adja, főleg, ha éles fordulók, vagy visszafordulás van benne. A holdingba történő belépés ugyancsak sokszor szabálytalan, ha beprogramozod. Ilyenkor kézzel vezéreljük az autopilotot, az adott szakaszon, az eljárási térkép mintája alapján.
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms #5044 üzenetére
Nincs, mit,szívesen. Tudomásom szerint csak a saját editorával tudod a flight plan-eket editálni, más mód nincs, integrálható menetrendektől pedig nem tudok.. Igen, ennyi pénzért lehetne intelligensebb is, felismerhetné az adott reptereket, mondjuk AI flightplan kompatibilitással, stb.. De nem teszi... Esetleg fórumokon lehetnek hozzá menetrendek, ha valakik csináltak..
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5043 üzenetére
Huhh basszus, az eszméletlen munka...
Ha belegondolok, hány ezer reptér van, s hány száz légitársaság... Miért nem tudtak erre kitalálni valamit. Nekem annak idején ezért volt szimpatikusabb az Ultimate Traffic (mindkettőt megvettem, de csak ezt hsználtam végül is), ott kb. évente kiadtak egy frissített globális menetrendet (igaz pár dolcsiért (vagy euróért)) és azzal editálta magát. De ezt végigcsinálni mindegyik reptérre kézzel... Azt sem tudom, milyen járatok fordulnak meg mondjuk LHBP-n, nem hogy mondjuk KJFK-n, vagy EDDF-en. S akkor csak három repteret mondtam, amivel kapásból vagy egy napot el lehet szöszölni...
Áááhhh...Mindenesetre köszi!
-
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5040 üzenetére
Egyébként azt tudja valaki, hogy My Traffic-kal hogy lehet a valósgáshoz közeli AI trafficot generálni? Igaz, nem a 2010-zel próbáltam, hanem korábbi verziókkal, de nekem érdekes AI forgalmat csinált. Pl. Ferihegy tele volt olyan gépekkel, amik a valóságban sosem fordulnak ott meg. Pl. Garuda Indonesia, Hawaiian, South West, stb. S ugyanez volt jellemző a többi reptérre is. Az tény, hogy nem olvastam el a manual-t, de azt hittem, a kezelőfelület adja magát. Hát tévedtem... Mintha random generálta volna a forgalmat.
Mondjuk most már csak elméleti síkon érdekel a kérdés... De azért köszi, ha valaki felhomályosít! -
v!ct0y
veterán
A My Traffic 2010 az a fs9 el is megy ?
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms #5037 üzenetére
Igen, mindenképpen egyetértek, hogy a sok mag előnyös, szétosztani közöttük a processeket meg méginkább. így le lehet venni a folyamatokat arról a magról legalább amit az FS használ egyedül. A tweakek többsége pedig ténylegesen önámítás. Nem sokat érnek, sőt, halmozva és egymást módosítva még rontanak is. Nem mellékesen FSX esetén többségük még az SP2 előtti időkből származik, tehát elavult is..
Fatal: Ha már real pilot kell a kérdéshez, nem fotel, akkor talán az IVAO fórumot kellene megpróbálnod. Elvileg ott tartózkodnak páran, biztosan helpelnének is, csak az a baj,hogy a Malévnál nincs Airbus.. Viszont hátha lesz pilóta valamelyik fapadostól, ahol viszont van. Próba-cseresznye.
-
fatal`
titán
Valaki nem tudja, hogy airbus MCDU-n hol lehet beállítani, hogy hány fokon repüljön egy adott pontra?
-
gabitoo88
tag
Lassan már csak Londonba leszel kollega!
-
gabitoo88
tag
-
gabitoo88
tag
Amint ígértem a mai KJFK-LHBP utamról pár kép!
Délelőtt 10óra óta úton voltam!Volt 1 fagyás is az FS-ben főleg miután beértem Európába!
-
AirBooms
addikt
Ez tök érdekes. Nekem Az EDDF-es felszállást követően nem hogy növekedett, hanem szép lassan csökkent, majd beállt olyan 800-850 MB-re az FS memóriafelhasználása, pedig úgy óránként "megcsesztettem" rendesen, váltogattam a nézeteket, ki- és belépegettem, neteztem, FS Commandert nézegettem, stb. Nem tudom, én már egy ideje nem tapasztalom azt, amit még nem is olyan rég sokan mondtak, hogy az FS nem üríti a memóriatartalmat.
-
fatal`
titán
Nem, akkor lehet, hogy régi airac szerint frissítesz vagy rosszul írod be. Még nem találkoztam ilyennel. A legújabb (1003) airacot raktad fel?
Szerk.: Az FS9 2003as airacot használ, az X gondolom újabbat, de az sem lehet újabb 2006-nál, routefinderrel tervezz és FSCommanderrel mentsd a flight plant.
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms #5016 üzenetére
Egyetértek, az affinitást érdemes szétosztani, a többmag kifejezetten előny még akkoris, ha az fs9 csak egyet használ.
Más: Felszállok LHBPről 800 mega körül van az fs ramfogyasztása és ahogy repülök előre, váltogatom a nézeteket esetleg, néha felváltok teljes képernyőre és vissza szép lassacskán növekedik a memóriafogyasztás, néha ürít belőle. Lehet, hogy nyomok majd egy éjszakai tesztet, hogy meddig bírja, feltankolom a gépet beállítom, hogy ne fogyjon az üzemanyag és éjjel repülni fog előre.
-
Korcsii
őstag
aham... FS2004 rendszerét nem ismerem, de az FSX-ből kiindulva lehet nem véletlenül nem találja... azért az egy kicsit távolabb van a valóságtól (meg out-of-date)... esetleg próbálj routefinder-el egy útvonalat keresni, azt már valószínűleg ismerni fogja... csak az a kérdés, hogy az FS (ATC) hogy kapja meg... ebben esetleg az offline repülők tudnak segíteni...
-
Korcsii
őstag
egy megfelelő útvonal
de amúgy ezek az AIRAC-ok sem tökéletesek, pl. volt szerencsém már jó pár aktuális realworld útvonalat kipróbálnom aktuális AIRAC-al, és azokon is többször előfordult, hogy más helyekről összegyűjtve az infókat, néhány waipoint-ot manuálisan kellett bevinni pl. az XY123 airway-en nem akart eljutni ABC-be, csak DEF-be, és onnan DCT ABC, majd onnan már megint tudta az útvonalat (akár ugyanazon az airway-en)...
de Európán belül ez ritka, szóval lehet más a baj...
mi volt az útvonalad pontosan? -
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5006 üzenetére
A minnel kevesebb tweak, annal kevesebb hiba, ezzel egyre inkabb egyetertek. Ha kellöen erös a gep, akkor ezek a tweakek szerintem egy idö utan bekavarnak, illetve a juzert teves alomba ringatjak. Mindig erdemes a konkret problemat megoldani, mint csodatrükkökkel kavarni.
Azt vettem eszre, hogy nalam akkor kezd veszelyesse valni az FS futasa, ha a renccer 4.6-5 gb körül kezd fogyasztani. Amig ezalatt vagyok, tök mindegy, mi fut meg a hatterben. Ebben Fatalnak igazat adok. Bar nalam a W7 alapbol majdnem masfel gb-t eszik. Az FS9 viszont meg egy 12 oras ut alatt is kepes 800-900 mb körül maradni, kivetel a nagy reptereket, pl. EDDF, LHBP, de ezeknel sem mindig.
Mellesleg az a gyanum, h egyre kifizetödöbb sokmagos procit hasznalni. Egy magot ugyanis az FS kapasbol leterhel 100 szazalakra, tehat nem baj, ha a többi progi a többi magra marad. Csak megerzes, h a stabilitas ettöl is függ. Indokolni nem tudom, nem is ertek hozza, de amiota W7 van, s szetosztom az affinitast a progik között erezhetöen stabilabb az FS. -
gabitoo88
tag
Épp most indultam KFJK-ről LHBP-re!Igaz már amerika felett meghaltak a fékszárnyaim!
Remélem azért nem lesz több bajom!Majd rakom fel a képeket!
-
v!ct0y
veterán
Egy kérdésem lenne
Tegnap repültem egy LOWW EDDT utat és ahogy pötyögtem be az fmc be az útvonalat egy két helyen kiírta, hogy not in database arra az AIRAC lenne a megoldás ?
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #5005 üzenetére
Tapasztalatom szerint a 64 bit gyógyír minden bajra kivétel bugok (azellen nem véd )
a 4GB patch meg nekem nem ért semmit. Csak halkan jegyzem meg mielőtt kiosztanak, hogy egyre kevesebb tweakkel egyre jobb az FSX-em.
Sőt, ha nem defragmentálok mint a barom, az sem érdekli. Jöhetnek a kövek..
-
Korcsii
őstag
4 GB RAM, 4 GB lapozófájl, Vista 64 bit, FSX, 4 GB patch (meg nélküle is), és 0 OOM
igaz nekem még 100 GB alatt van az FSX mappa...
csak ennyi gondoltam hozzáfűzni...
-
Gizmo94
veterán
"Andorrának pl. a lapozófájl növelése oldotta meg a problémát, és még valakinek, ha jól emlékszem."
Jól emlékszel. Nekem is az oldotta meg XP alatt. Sőt, úgy is megoldotta anno,hogy tudatlanul és szabálytalan módon ugyanazon a partíción hoztam létre, amin az FSX is ücsörgött. Később mikor helyhiánnyal küszködtem le kellett szednem és OOM back lett, de egyből. Tehát nálam maximálisan bevált a lapozófájl növelése XP alatt ahol kevés a ram. Win764 bit alatt nincs pagefilem jóformán, de OOM sincs, a 4 giga mindig elég az FSX-nek. Most ismét van helyem így van szép nagy lapozófájl is újra, ami annyit eredményez, hogy a fenti shotok is XP alatt készültek, majd ezen eszetlenkedés végeztével FS reboot nélkül repültem még egy LHBP-EDDT-t igen élénk trafficcal és nem volt OOM..
Egyet nem értek.. Hogy létezik,hogy ha csak 1,7 gigát evett az FS, ami nem is sok,( az FSX lazán tud közel 3-at enni, ha belendül.
de a globális ramhasználatod meg 4,2-4,3g volt???? Mi a rák tud annyi ramot enni nálad az FS-en kívül? mit futtatsz mellette,videót tömörítesz repülés közben vagy mi?
-
AirBooms
addikt
Airac hiba persze, lehet. Nekem a multkor LHBP-KIAD utvonalon megis egy ujratervezes oldotta meg a hibat Anglia partjainal, pedig csak egy-ket merfölddel került odebb az ut. De a reszemröl ez a tema bezarva. Amugy az szvsz ugyanugy omg, hogy amikor 6 gb ram van a gepünkben , s mar 4 gb körül elszall az FS, akkor minek 64 gb lapozofajl? Te mar valaha kihasznaltad mind a 6 gb-det? Mert en meg nem... S azt sem ertem, SG-n miert fogta mindenki a hasat a 64 gb-s pagefiletol...
Meg nem neztem Farot, fel sem raktam meg. Reggel fejeztem be EDDF-MROC-ot, most pedig videken vagyok par napig, raadasul telefonrol.
Mellesleg: nem ertem, miert nem vitazunk normalisan? Gyülölöm a kioktato, szemelyeskedö stilust. Tanulni, okulni jövünk ide mindannyian. Nem valo ide "a benyögöm nektek a tutit barmok" stilus, de nem indokolok semmit. Remelem ismerjük mar annyira egymast a sok privatbol es Skypebol, hogy tisztaba legy vele, mennyire erdemes velem vitazni... -
fatal`
titán
válasz
AirBooms #5001 üzenetére
Például airac hiba... 2003 könyörgöm omg 512 megával meg 1 giga rammal szerelt gépek voltak akkor. Most meg 4-6-8 gigával jönnek. Ugye érzed az árnyalatnyi különbséget?
Mindegy, a 4GB patch, xp compatibility mód, lapozófájl megnövelése megoldotta a problémát. Mondjuk most nem volt pause és alacsonyabban is mentem (fl360). A leszállást sikerült elszarni de legalább le tudom repülni újra.
A memóriahasználat most mégtöbb volt mint tegnap, mire leszálltam 1,7 gigát evett az fs, a globális ramhasználat meg 4,2-4,3g körül volt, nem emlékszem pontosan.
Andorrának pl. a lapozófájl növelése oldotta meg a problémát, és még valakinek, ha jól emlékszem.
Hogy ne csak értelmetlen vita legyen: Megnézted a TropicalSim Faro-t? Tényleg jobb a régi Aerosoftos?
-
AirBooms
addikt
válasz
andorra #4999 üzenetére
Ne haragudj, a személyeskedésedben (már megint) semmi logikusat, nem hogy érvelést nem találok!
hunfatal: Azt mivel magyarázod, hogy órákig repkedhetsz egy bizonyos pont felett, vagy akár több tízmérföldes körzetében is, de semmi probléma nem adódik az adott vidéken, ha azonban azt a szerencsétlen pontot egy útvonal (flightplan) részeként próbálod lerepülni, akkor azonnal elszáll az adott helyen?
Jöhet andorra, s más is azzal, hogy ilyen probléma nem létezik, s ha akarjátok, dugjátok a fejetek homokba, s lehet nyugodtan személyeskedéssel is a topikhoz méltatlan módon gyalázkodni, de akkor sem értem, hogy az FS9 2003-as megjelenését követően miért fórumoztak pl. az Avsimen erről olyan sokan, s miért találtam rá annak idején én is az ő segítségükkel erre a megoldásra...(#5000) hunfatal: ennek örülök, ezek szerint akkor nem ez volt a baj, hanem a múltkor kicsit megszalad a memóriahasználatod, vagy valami egyéb... De tudjuk, vannak, akik szerint az FS9 sosem léphet ki hibával... Hibátlan, bugmentes program, mint általában minden olyan szoftver, ami szabadon fejleszthető, építhető, addonokkal bővíthető...
(mellesleg engem meg ennek az orbitálisan nagy butaságnak a terjesztése idegesít nagyon, nem különben a már-már terrabájtnyi méretű lapozófájlok használata...tényleg, van itt olyan, aki ilyen lapozófájl mellett még nem kapott OOM-et?
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- AMD Ryzen 5 5500 - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Kamerarendszerek telepítése //// Gyengeáramú hálózatok kiépítése //// Informatikai segítségnyújtás
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest