- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Kézikonzoltól a gamer PC-ig minden területet lefedne a Corsair új SSD-je
- Hidat épített az NVIDIA a hagyományos és a kvantumszámítógépek közé
- Villámgyorsan töltődhet be minden a PNY új SSD-jével
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MC HOBO
#2344
üzenetére
Akkor két dolgot tudok elképzelni,
1. vagy jól tippeltek, és eltalálták, hogy teszi a Pirelli,
2. vagy már rég le van zongorázva az egész, hogy hol lesznek a DRS zónák, de a Pirelli csak egyesével nyilatkozza le, hogy 1 helyett 19x legyenek hírben.Mellesleg ahogy elnézem a hibákat, ezek egy tetves percet nem próbálták ki a végleges verziót, amikor piacra dobták a játékot.
Lényegében ha megfogják a végleges DVD-t, feltelepítik, nyomnak egy karrier módot, elkezdik egy kicsit setupolni az autót, lenyomnak pár hétvégét, kilépkednek és vissza, lenyomnak egy-két TT-t, és az összes hiba kijön.
Nem tudom elképzelni, hogy min és mit teszteltek, ami után ki tudták jelenteni, hogy ez piacra adható.
Szerintem megspórolták a tesztelési időt azzal, hogy kiadták a bétát véglegesnek, a userek pedig majd szépen kitesztelik, a patch-t pedig úgyis meg kellett volna írni. Lényegében akik első körben megvették, ingyen tesztelnek a codemastersnek. -
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO
#2353
üzenetére
Szerintem is így kivitelezhető lenne, ha elegen összejövünk, akkor lehetne zárt szerót csinálni. Itt a fórumban lehetne az "előgyülekező" és pontosítanánk a részleteket.
Amúgy szerintem ma este is tudok jönni 9 után kb. 11-ig.
Szerk.: Monacót én sem szeretem.
Azon kívül jöhet bármi, tegnap is először mentem a Hungaroringen, és jó móka volt, ahogy megtapasztaltam a magas rázóköveket.
-
Knilee
tag
válasz
MC HOBO
#2278
üzenetére
"No change list - it's lots of little tweaks (Safety Car Online, AI DRS use, Small Lap Time and Race Engineer tweaks etc.)" [link]
Én semmi változást nem vettem észre legenden xbox kontrollerel segítség nélkül renault-al 1másodpercet adok mindenkinek minden szimuláció be van kapcsolva.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
MC HOBO
#2207
üzenetére
Sajnos ez a f*spisztoly mindenkilapja éppen behalt
, úgyhogy egyelőre az új setupok csak itt:Melbourne:
Wings:9-11
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:128 2:154 3:177 4:202 5:229 6:263 7:309
Camber: -3.5 -0.7
Toe: 0.11 0.32Catalunya:
Wings:7-10
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:132 2:161 3:190 4:218 5:249 6:278 7:321
Camber: -3.5 -0.5
Toe: 0.11 0.26Hungaroring:
Wings:10-11
Brakes: 48-52 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:130 2:157 3:182 4:209 5:235 6:263 7:309
Camber: -3.5 -1.3
Toe: 0.11 0.38Canada:
Wings:7-10
Brakes: 46-54 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:133 2:161 3:188 4:220 5:254 6:284 7:318
Camber: -3.5 -0.8
Toe: 0.11 0.32Yas Marina:
Wings:8-9
Brakes: 49-51 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:139 2:167 3:195 4:226 5:261 6:298 7:343
Camber: -3.5 -1.4
Toe: 0.12 0.35Malaysia:
Wings:7-10
Brakes: 46-54 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:142 2:170 3:197 4:224 5:258 6:295 7:330
Camber: -3.5 -1.3
Toe: 0.11 0.32Shanghai:
Wings:10-11
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:145 2:175 3:203 4:228 5:256 6:292 7:340
Camber: -3.5 -0.7
Toe: 0.12 0.35Istanbul:
Wings:7-10
Brakes: 48-52 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:143 2:178 3:202 4:224 5:254 6:287 7:321
Camber: -3.5 -0.5
Toe: 0.15 0.26Sao Paulo:
Wings:7-10
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:128 2:154 3:181 4:207 5:242 6:276 7:321
Camber: -3.5 -0.6
Toe: 0.14 0.35Suzuka:
Wings:7-10
Brakes: 46-54 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:156 2:181 3:207 4:232 5:266 6:300 7:336
Camber: -3.5 -0.6
Toe: 0.11 0.29Yeongam:
Wings:7-10
Brakes: 48-52 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:139 2:163 3:191 4:220 5:254 6:289 7:336
Camber: -3.5 -1.4
Toe: 0.11 0.32New Delhi:
Wings:7-10
Brakes: 45-55 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:141 2:172 3:199 4:228 5:258 6:298 7:340
Camber: -3.5 -1.5
Toe: 0.09 0.29Valencia:
Wings:7-10
Brakes: 45-55 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:132 2:156 3:182 4:209 5:237 6:273 7:315
Camber: -3.5 -0.7
Toe: 0.08 0.29Örök hála Vixen!!!!
Várjuk a hiányzó pályák setupját is, ha lesz rá időd... 
Nem néztem át részletesen, nem biztos, hogy mindegyik változott, de szerintem érdemes átbogarászni...
Természetesen, ahogy magához tér az oldal, ott is frissítem. -
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO
#2215
üzenetére
Azon már túl vagyunk... 2010 ben a megszokott pályákon a dobogóért harcoltam általában, sokszor a győzelemért is. Ha viszont megjelent Vixen, tudtam, hogy legjobb esetben második lehetek. Szar az élet, de ez van, megpróbálok gyorsabb lenni, és úgy érzem, hogy most csökkent a szakadék, már nem 3-4, hanem csak 1-2 mp-cel gyorsabb. majd az F1 2014-ben partiban leszek vele

-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO
#2207
üzenetére
Nem volt annyira gáz valencia, már amikor tudtunk menni
. Három momentum tetszett nekem, elvileg megvan videón: A SC stádium után, a hídra felmenet gyorsított ki Vixen, de úgy elk@rta a féktávot, hogy kiesett a bukótérbe 
Polonic előzése, meg a Te előzésed volt még számomra emlékezetes, sajnos többet nem tudtunk menni. Polonicra külön kell figyelni, másképp fékez, de ez már rutin, 2010-ben, pont itt tanultam meg
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
MC HOBO
#2151
üzenetére
Kicsit feljavítottam közben a dolgot:
Köszönet a fejlesztőknek a beállításokért és a videókért:
Motion_Blur & Trihorn -
-
werszomjas
addikt
válasz
MC HOBO
#2138
üzenetére
jah kiraly volt sztem is mikor 3 an mentunk fej fej mellett, utana alltunk be egymas moge es ugy is futottunk be.( talan ezer lenne jo a gumi szim, mert igy kevesebbet hibazunk)
neha en is koccoltalak titeket fektavon utolag is elnezest de nehez beloni meg a kanyarban sem nagyon szoktam latni merre vagytok mellettem

remelem legkozelebb tobben leszunk
-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO
#2142
üzenetére
Gigalaggal eddig 3X találkoztam, 2X 2010-ben, egyszer itt, hát tényleg kib@szás, mondjuk a hungaroring középső szektorában...
Ha én vagyok a szeró, jelzésre nagyon szívesen kib@szom az ember, illetve ha a magyarok közül bárki szavaz bárkire, azonnal nyomom én is a kick-et. Ha esetleg marad az ember, GRID-ben volt rá példa, hogy vadászat kezdődött ezekre az emberekre: kiszorítás, leszorítás, palánkhoz nyomás, stb. Kicsit más hangulatú versenyzés volt, túra autóval más volt, de itt is lehet egyszer kipróbálom

-
Hoffer
őstag
válasz
MC HOBO
#2138
üzenetére
Jó volt, csak azért még az előzéskor jobban kéne figyelni egymásra, mert amikor el akartál menni rendesen odébb lettem lökve! Aztán meg jött a kavicságy és utánna már nem tudtalak titeket utolérni, csak néha jött egy fastest lap!

Meg ez a fránya manualis váltó sem jó most nálam, úgyhogy automatával megyek most!
Ma este is mehetnénk, de többen kéne menni nem csak 3-4-en!Jah, és én ilyenről miért nem tudok, hogy szokott lenni lan party? Hol? Mikor?
Lehet menni? -
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO
#1915
üzenetére
nem írtam, én így szoktam szerót beállítani, mert így élvezem a játékot
- versenytáv 20%
- egyforma autók
- választott autók
- törés: cosmetic, azaz, ha letörik az első szárnyad nem kell boxba menned
- ütközés teljes
- gumi és üa szim kikapcs.Így azért van egy kerékcsere is, viszont lehet ész nélkül nyomni neki, nem kell nagyon arra figyelni hogy kopik a gumi, kiforog-e a szekér, stb. Lehet páran lesavaznak emiatt, de állok elébe

-
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO
#1717
üzenetére
Arról, hogy a játék közbeni töltésekkor lefagy, ill, kilép a játékból. Nekem ezt csinálja.
pl. vége van a futamnak, utánna ment, utánna elkezd tölteni és ekkor kimerevedik a kép, megjelenik az egér kurzor, és ha bármit megnyomok a billentyűzeten, akkor kilép a játékból. A rendszer tökéletesen fut tovább. Újból elindítom a játékot, és indul rendesen.Multinál és single-nél is csinálja.
-
-
Csabee.
nagyúr
válasz
MC HOBO
#1710
üzenetére
Az komoly, és mitől jött ez elő?
Én szezont játszom, de a 2. futam utolsó körében amikor vezettem, fordultam rá a cél egyenesre, akkor exe működése leállt.. kicsit voltam csak ideges. Nem tudom, de a rendszeremmel nem hiszem hogy gond lenne, de nem először áll le a játék. És nem órák hosszát játszom, hanem fél órákat 2 naponta kb, és ez alatt az idő alatt is van hogy leáll.. -
D.Orion
veterán
válasz
MC HOBO
#1531
üzenetére
1-2-3 gombokkal tudod állítani az üzemanyag keveréket a motorban, illetve azt, hogy milyen gumit rakjanak fel a box-ban. Ha jól rémlik, akkor a hármas a "leggyorsabb"keverék. Ha kirakod a képernyőre a car status-t, akkor ott láthatod, hogy pl üzemanyag szinten pluszban vagy minuszban vagy versenyen. Az erős keveréket én pl a rajtnál szoktam használni meg ha előzni akarok, vagy valakit utolérni. Ha csak simán "kocsikázom", akkor legszegényebbe is visszarakom.
-
PiE137
senior tag
válasz
MC HOBO
#1531
üzenetére
Ez azért elég valóságos, mert ott is figyelniük kell, h ne fogyjanak ki...
A car status harmadik fülét be szoktam lőni a verseny egész időtartamára. Alapba +1 lap-al indul az üzemanyagszint. Ha visszaáll optimal-ra, akkor már óvatosabban kell menni. El kell váltani piros (v néha már zöld) ledeknél, nem szabad mindig liláig húzatni, és akkor kitart. Vagy akinek kézre áll, a gyorsmenüben átdobni soványabb keverékre a motornál...
Melbourne mondjuk el lett szúrva sztem mindenhogy, mert ott akárhogy spórol az ember, legkésőbb a célegyenesben ledadog... De a többinél eddig nekem kitartott... -
polonic
félisten
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
MC HOBO
#1089
üzenetére
Köszi a választ, így már tiszta.

d.véderjoe:
Steamen 8.5k-ba kerül. Boltokban nem tudom mennyi lehet. -
-
makkai
aktív tag
-
Steady74
addikt
Ne legyetek kishitűek, nem Ti lesztek a sereghajtók!!

DRS-t könnyű megszokni, igazából ha egyenesbe került az autó kanyar kijáratban, már lehet tolni. Viszont a gyors kanyarok előtt érdemes kikapcsolni, mert simán megforog az autó. KERS meg hát inkább a beosztás a kulcskérdés, ezt mindenkinek tanulnia kell.
Új hozzászólás Aktív témák

- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- biistvan: Notebook billentyűzet mellett ragados a burkolat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Linux kezdőknek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- TCL LCD és LED TV-k
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Katonai Rugged laptopok Panasonic Toughbook és Getac S410 6-11.gen gar.
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Apple iPhone 13 Pro 256GB kék / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Lényegében ha megfogják a végleges DVD-t, feltelepítik, nyomnak egy karrier módot, elkezdik egy kicsit setupolni az autót, lenyomnak pár hétvégét, kilépkednek és vissza, lenyomnak egy-két TT-t, és az összes hiba kijön.




többször megcsinálta a piruettet futam közben is, engem meg szétb@szott az ideg, hogy még így sem érem utol... 
Ez igen! 




