Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Patrick

    addikt

    Rototti. Hát ez nem semmi volt. Pár dolog, észrevétel, mert ha bár én nem vagyok profi, hobbiszinten tolom az F1 2010-et, és ezelőtt meg F1 Challenge 99-02-t toltam sokáig, anno régen, még bajnokságban is voltam és aztán meg rfactor, fsone mod.

    No a lényeg. Hol is kezdjem. :D

    Az ausztrál pályán nagyon jól mész. Vannak páran akik nem képesek felfogni, mi miért, mitől van. Ez elég szomorú. Kezdjük is az elejével.
    Kormány. Azt hiszem ezt nem kell magyarázni miért előny. Manuális váltás. Ezt a videón is hallani, sokkal rövidebb féktávokat lehet így venni és ez más F1-es game-nél is így volt. Valamint ha jól váltasz fel, ott is lehet időt hozni. 3. ha jól tudom az ausztrál pályát nagyon vágod, egyébként látszik is. Na meg gyakorlás, gyakorlás gyakorlás, jah és egy remek setup ezek mellé. Elég rövid és tömör voltam. Mindenkinek vannak kedvenc pályái, van amelyiken jobb, van amelyiken gyengébb. A gyakorlásra visszatérve, az ember, legalábbis én, volt oylanom, hogy rosszul vettem be egy kanyart, hittem azt én, közben úgy sokkal gyorsabban lehetett bevenni, időveszteség nélkül. Az ember mindig tanul valamit, nem elég ha mész 100 kört, lehet hogy 200 kör után jössz rá, hogy hoppá ezt más hogy is lehet venni...
    ja igen, amit még láttam, minden segítség ki van kapcsolva neked, hallom, hogy óvatosan lépsz a gázra stb.

    Azt hiszem ezekben egyetértünk. És hogy miért kell csiterezni nem is értem, alig jött ki a játék és már ez megy, picit szánalmas, persze az adminnak már az sem tetszik ha az adminntársa jobb időt fut? Van egy rakat pálya... de, nah a többi no comment. :D

    Ha valamikor lesz időd vagy kedved esetleg másoknak is tolhatnánk egy PH-s online versenyt.

    UI:

    Egy kérésem és kérdésem lenne, a beállításokban a kormány beállításánál a szaturációt és a holtjátékot mennyire állítottad, ha nem titok persze. :)

Új hozzászólás Aktív témák