Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Alogonomus #68223 üzenetére

    A NIS igazából előbb jelent meg. És a működése miatt volt sokkal limitáltabb, mint a RIS, hiszen nem adaptív megoldás, és a minták is szuboptimálisak, amikkel dolgozik. De az NV a hardveréhez igazodott, míg az AMD inkább a problémához igazította a mintákat. Természetes, hogy az utóbbi megoldás jobb eredményt tud adni, mert sokkal több adattal tud dolgozni azzal, hogy nem téglalap, hanem elipszis alapban veszi a mintákat. Ezért nem erőlteti már az NV a DLSS-ben a NIS-t. Inkább leválasztották ezt a komponenst, hogy a fejlesztők az AMD élesítőjét is rá tudják rakni a DLSS-re. Nem is nagyon akarták ezt utána megreformálni, mert nagyon sok munka lett volna, és az AMD megoldása sokkal-sokkal jobban működött. Az egyetlen hátrány, hogy a driverben maradt a NIS, de azt úgy néz ki, hogy leszarják.

    Az RSR egy másik technika. Az nem RIS-t használ, hanem RCIS-t. Ha az RSR-t hasonlítjuk a NIS-hez, akkor nyilván nem tud a NIS semmit sem tenni, mert nagyon-nagyon limitált ez a technika. Tényleg, az NV azért nem fejlesztette tovább, mert évekre voltak a konkurens CIS-től, ami az alapja a RIS-nek, és az RCIS-nek.

Új hozzászólás Aktív témák