- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- VGA hűtő topik
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Erről semmilyen AMD nyilatkozat nem volt.
Olyan már többféle megjegyzés is volt még a Frontiernél, hogy xy "még nem aktív", de hogy "miért nem ?" és "mikor lesz majd ?" arra rendszeresen nem térnek ki...
Ha még most se lesznek bekapcsolva akkor valami gubanc lehet vele.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz -FreaK- #33995 üzenetére
De, tudtommal most is arról van szó, hogy a decemberi nemtommilyennevű driverben lesznek aktiválva.
(#33992) do3om: van statisztikai alapja annak, amit írsz, viszont a korábbi számos nagyotmondásnál előre büdös volt a hal. Elvileg van potenciál az elvileg most bekapcsolásra kerülő fícsörökben, lássuk meg a gyakorlatban.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
válasz Petykemano #33996 üzenetére
Glofo-tól lehet puszira kapják.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
-FreaK-
veterán
Igen, de konkrétan Abu mondta, hogy majd az új, 1.0-ás driverben lesznek aktiválva. Erről most egyelőre szó sincs, és itt van az ellentmondás. De jó oké, legyen, majd meglássuk ha megjelent
(#33993) rupszi: Ezt nem is tudtam, nem semmi
(#33994) Pinky Demon: ez is egy jó példa erre igen, de ez azt az első mondatot inkább nem kommentálom, mert tuti kitiltást kapok..
-
#45997568
törölt tag
válasz -FreaK- #33986 üzenetére
Nem hiszem, korabban linkeltem hogy a csodadriver jelszot melyik gyarto melyik termekre kezdte el az internet nepe hasznalni, meglepodnel
-
do3om
addikt
Csak nehogy az legyen amikor kijön valami hogy ez sajnos még nem az amire sokan vártak az még készül és igen jó lesz de csak később, és ami megjelent az ezért nem váltotta be a reményeket, de hamarosan aktiválva lesz a xyz funkció meg.... stb és majd...... szokásos bla-bla.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
válasz -FreaK- #33986 üzenetére
Nem Abu találta ki, számos tesztoldal kitért rá, hogy bizonyos funkciók még nem működnek szoftveresen. Az "1.0" érkezésére november magasságáról volt szó, amivel a december közepe túl nagy ellentmondásban nincs, mivel aki látott már közelről szoftvert, az tudja, hogy jellemzően késik. Lássuk meg, mit mutat az új csomag, aztán lehet ítélkezni.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
#45185024
törölt tag
válasz -FreaK- #33986 üzenetére
Mondjuk azért kell róla itt beszélni mert a decemberi az éves nagy javítódriver,
Javítja az Overwatch hibát, véget vet a Crimsonnak és ha követitek a készítők oldalát még tudhattok róla sok mindent ,egy sokkal érdekesebb és színesebb Adrenalin jön helyette, bohóckodni meg hőzöngeni mindenről lehet csak közben az egy szakmai téma ami sok embert érdekel, és sok mindent változtat... -
válasz Petykemano #33972 üzenetére
Ja, értem. Ha HD helyett HP libet használnak, akkor viszont nagyobb lesz a lapka. Legalábbis ha jól értem Densitity vs Performance. Valamit valamiért.
Vega 20-tól én nem várok semmi világmegváltót game piacon, csak azt vetettem fel, hogy esetleg lehetne benne több ROP, ami vagy hoz vagy nem.
Igen az MCM-tól várom én is a csodát, hogy IF-ot felhasználják GPU terén is.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
imi123
őstag
válasz -FreaK- #33986 üzenetére
Ahogy közeledik a kiadás úgy csökken a hype.
Erről a szolgáltatásos terelésről nekem a XONE startja ugrott be.
Mindenről beszéltek csak a játékokról nem.
Magasról teszek a szolgáltatásokra.Hozzanak bizonyítékokat hogy nem megint telehazudták a netet a "csoda" fejlesztésekkel.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
-FreaK-
veterán
válasz #45997568 #33984 üzenetére
Látom még azóta sem ment át ez a driver dolog.. Ezt mind Abu "ígérte" be.. a többiek csak aggattak rá egy nevet. Tehát amit bárki is várt, azt mind Abu írásai alapján várta. Erre most úgy néz, hogy abból semmi nem lesz, xx%-os teljesítmény növekedés meg tuti nem.
Most tuti azt fogod írni, hogy felesleges itt kárognom, pár nappal előtte (már korábban is írtam erről mondjuk), majd úgyis kiderül, de ha úgy lesz, akkor majd leírhatom neked 30*, hogy naugyenemmegmondtamwazze?Egyébként meg miért itt beszélünk erről? a Vs topicban indította a témát Raymond, én meg pont nem rég válaszoltam rá: [link]
-
Yany
addikt
1db 1070 kb. 1.9~2db RX 570-es VAG pénzteremtő sebességét hozza, miközben kb. annyival is kerül többe. Szerintem egyáltalán nem kockázatosabb, tekintve, hogy egyelőre több altcoin hasítása fekszik a GTX-eknek, mint a Radeonoknak, bár a Radeon-oknál is van olyan, ami meg a GeForceoknak nem gyere be (pl. cryptonight az jobb a pirosaknál). Annyiban is jobb a 1070-es, ha valaki visszaforgatná a pénzt a gépbe, akkor a 3 slotot elfoglaló 1070-esek mellett maradt hely ugyanabban a rigben. A Whattomine egyébként meglepően pontos. Mindent picit optimistán számol, de igaz mind a két oldalra, szóval kb. rendben van. Érdemes megnézni: 6db RX570 vs. 3db GTX 1070:
Szóval nagyon frankó az 570-es, de kizárólag olyan embereknek ajánlanám, aki úgy akar 6-os riget, hogy tuti nem bővíti tovább (bár ennek sok értelme nincs, mert nem jár áldozattal a 3-as 1070-es rig sem). Kezdőknek sem annyira jó választás a radeon, mert figyelmesen csak BIOS moddal hozzák ezeket az értékeket (és asszem kell spéci driver is, nem jó a legújabb hivatalos, de ez utóbbiban nem vagyok biztos, mert lehet, hogy már azok is jók, de a BIOS az tuti moddolandó). Ja és válogatni is kell az 570-eseket, mert csak a Samsung RAM-osak mennek ennyit, kb. 12-15%-kkal lassabbak a micronosak.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván a magas TFLOPS azt eredményezi, hogy ez a leggyorsabb, de nagyon sokan a visszatermelést is nézik, és emiatt a Vega nagyon kockázatos, mivel igen drága lesz egy alaplapra feltenni az egészet. Nem drágább két alaplapra leosztani, és akkor mehet duplaannyi Polaris, ami megint jobb. Egyébként jól mondod, RX570-ekből kell sokat vásárolni, azzal a legkisebb kockázatú, és a leghatékonyabb a befektetés visszatermelése. Azt nem tartom kizártnak, hogy a bányászok próbálgatják a különböző megoldásokat, de a helyzet az, hogy nagyon nyers számokkal kimutatható, hogy mi éri meg a legjobban, itt nincsenek szolgáltatások, amihez ragaszkodnak, egyszerűen van egy mutató és abban az RX 570 a legjobb. Az RX 470 egyébként még jobb, csak hát azt nehéz találni.
A GTX 1070 nagyon jó bizonyos altcoinokra, de kockázatosabb az ára miatt. Nem mindenki mer sokat kockáztatni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asbee
veterán
Ez már így megy egy ideje. Mindig jön a következő csodavárás. Ha az új driver nem rakja rendbe ezt a kártyát, értem ez alatt, hogy úgy működik minden amit beígértek ahogy kell + egy kis teljesítményjavulás akkor amd egyik ha nem a legnagyobb bukása vga fronton. Bár lassan az is csoda, ha valaki emberi áron hozzá jut.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Nem egészen. RX570, RX580 és 1060-as trióból most épp az RX570 a legjobb ár/teljesítmény/fogyasztás arányú. A 1060 épp nem a legjobb, a 1070 viszont egyedülállóan jó teljesítményű az árához és fogyasztásához képest. Egy RX570-nel elég jól ki lehet jönni 28 feletti eth hashrate-tel, a 1060-asok nem szerepelnek ilyen jól és duálban is jobbak a radeonok. Még a 1070-nél is, viszont a 1070-nel tudsz olyat is kapirgálni, ami sokkal jobban fizet az ethereumnál. A 1060 érdekes módon nem remekel, bár biztos megvan ennek is a magyarázata. A 1070-esek kb. a 1060-asok dupláját hozzák közel sem dupla fogyasztással.
A Vegának is megvan a miner piaca amúgy, mivel abszolút értékben az a legygyorsabb, csak nem a legenergiahatékonyabb. Viszont, visszafogott tempóval is hozza a 40 MH/s-et, ami nagyon jó, ha a PCIe slotokra leosztjuk, ugyanis így 1 db alaplappal és adott számú riser/pcie slot párossal a legjobb a költséghatékonysága.
De ahogy elnézem perpill egy kezdő minernek az RX570-es a legjobb buli, vagy az 1x6 pines 1070-esek. Míg előbbi jóval olcsóbb és közben hatékony, utóbbi a leggyorsabb és legproblémamentesebb megoldás a középárú kategóriában picit drágábban.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egy funkcionális driver. Szolgáltatásokat hoz. Persze a teljesítményen is javít, főleg a késleltetésen.
A bányászatra egy Vega 10 nem a legjobb. Két Polaris 20 sokkal jobb, de a legjobb két Polaris 10. Többet bányásznak egységnyi energiából. Főleg a Compute módban. A Vega 10 jó 20-30%-os lemaradásban van két Polaris 10-hez képest out-of-box konfigurációval. Ha a vételárat is beszámolod, akkor visszatermelésben még rosszabb a Vega. Egyszerűen nem éri meg vele bányászni, hiszen számos jobb megoldás van. Szóval ha bányászni akarsz, akkor csak Polaris 10/20-at keressél, azzal a leggyorsabb a visszatermelés. Bizonyos alternatív coinokkal esetleg jó GeForce is, abból leginkább a GTX 1060. A legnagyobbakat nem éri megvenni, mert kettő kisebb VGA jellemzően hatékonyabb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Már arról megy a vita mi jön a Vega után miközben vehetjük úgy hogy még fél évvel a megjelenés után sem jelent meg igazán? Úgy látom mindig van egy újabb remény.
Abu:
Na de amit kérdezni akarok, hamarosan itt a mindent elsöprő driver ami a játékosoknak készül.
Így van?
Na ezzel vajon lesz itt újramérés?
Ha igen szeretnék látni benne valami, méghozzá bányászprogramokban miként alakít a teljesítményen ez a játékosoknak kiadott driver a vega megjelenésihez képest.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
.Ishi.
aktív tag
válasz Melorin #33969 üzenetére
Nehéz ilyenkor tanácsot adni, az tuti. A pletykák szerint (cáfoljatok meg, ha tévedek), 2-3 hónap múlva nem lesz Vega 56 alternatíva az AMD-től.
Ilyen időtávban csak arra lehet számítani, hogy március végén az nVidia állítólag bejelenti a Volta/Ampere gamer kártyákat, és talán egy paper launch is lesz. Gondolom lesz majd erre válasz az AMD részéről, de csak később, 2018 második felétől. Esetleg még ebben az időtávban lehet azzal is számolni, hogy elrajtolnak a gyengébb Vegák.
-
Petykemano
veterán
válasz lezso6 #33961 üzenetére
A node maga lehet, hogy nem sokkal jobb, lévén csupán továbbfejlesztés, ám ha HD lib helyett HP libet használnak a client piacra, akkor eltűnhet, tompulhat az a meredeken felívelő fogyasztási görbe, amit ryzennel 3.3 és 3.7 , végül 4.1ghz töréspontoknál tapasztaltunk. És hát a Vega is hasonlóan működött: 1500-1600MHz alatt még 200W, 1650-1700 körül 400W.
A ryzen esetén ennek használata örvendetes lenne. Nem Mondom, hogy ez lesz, mert 12 esetén is használhatnak HD libet, csak az elviekben nem passzol a client only nyilatkozathoz.
Ha a Vega 10 egy jack ot all trades, and winner of none, akkor a vega20-ról DP támogatással és 4096bit memória sávszélességgel még kevésbé tudom elképzelni, hogy működőképes termék lenne a gamer piacon. Ezzel együtt, ha a sávszél miatt kelendő lenne a blockchain piacon, akkor biztos ki fogják hozni.
Ebben szerintem már csak akkor lesz változás, ha az amd megcsinálja az mcm gput és az AZ évi 2-3 architektúra, amit ki tudnak hozni, nem méretbeli különbségek lefedesére megy el, hanem a különböző piacok eltérő igényeinek lefedésére. Ha ez a navi, akkor az. Ha semmi, akkor bukta.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
válasz Melorin #33969 üzenetére
SZia Melorin !
Nem fogsz találni 56ot. Ebben a univerzmban legalábbis nincs.
Ami volt bányászok felvásárolták.
Elég jó a bányászati értékei 120WATT FOGYASZTÁS MELLETT
A Boltokból is visszavonták a ref készleteket ami EOL-re utal, de én erős IMHOk között el tudok képzelni egy finfet emelést is picit magasabb órajellel.
Ilyet fogsz találni Custom Blowert idővel. De inkább egy olcsóbb XFX dual Vega felé terelnélek ha van türelmed. Két állapot között vagyunk épp , ez van.Szaby ne vedd már KÉRLEK ezt az egészet ilyen komolyan eskü meghívlak egy piros Puncs szeletre a köv PlayIten de már csak nem vághatok be ide én AMD kritikákat erről szólt nem többröl egy fricska...
[ Szerkesztve ]
-
Melorin
addikt
Srácok, visszaolvastam de nem világos számomra, hogy a közeljövőben (2-3 hónap) jön valami olyan kártyával az AMD ami miatt butaság lenne most már Vega 56-ra vadászni és elkölteni a pénzemet?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #33960 üzenetére
A Vega 10-et nem nehéz Vega 20-ra cserélni a kész dizájnokon. Lábkompatibilis hardverek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz lezso6 #33957 üzenetére
Szerintem itt Titan V verés nem lesz, csak egy olcsóbb alternatíva (de még viszonylag drágán adható), szintén magas DP-FP teljesítménnyel, ha marad az eredetileg tervezett 64 CU. Esetleg akkor, ha Titan V 3072 bites busz mellett szávszélesség-limites. Mert elvileg Vega 20 16/32 GB HBM2 memóriát használ 4096 bites buszon. Itt talán az xGMI lehetősége érdekesebb, kérdés hogy a következő Vega FE (ha lesz) támogatja (nem pedig RadeonPro) is támogatja.
NV szerintem Titan V multi-gpu képességeit azért is korlátozza, hogy ne kannibalizálja a Quadro GP100 piacát.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #33964 üzenetére
Aha, tehát nem sikerült előre eltervezetten "jól rávágnod", mert aki ezzel akart foglalkozni átment a topicjába (kettő is van neki, sőt három - noha nem igazán kapcsolódik ahhoz a témához, hogy sufni bios flasheléssel mit tudsz kihozni egyes kártyákból..).
Úgyhogy csak azért is biztos, ami biztos alapon ha már nem sikerült "rávágni" egy utolsó próbálkozásként beraktál ide egy ősrégi cikket, burkoltan flame indítás céljából - értjük... Én kis butus még azt hittem csak le vagy picit maradva[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #45185024 #33964 üzenetére
Az lesz majd a jó móka, amikor majd a tápcsati nélküli
olcsósítottakarom mondani kisebb fogyasztású kiadásra ráégetik az unlock BIOS-t, esetleg kis OC-t és jól szétégetik vele a foglalatot. Persze, akkor is az AMD lesz a hibás, nem az agyatlan user.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz #85552128 #33963 üzenetére
Nem csak vártam hogy majd itt is kirobbantjátok a Gamers Nexusos 560 560D botrányt ahol az AMD elnézést kért a Radeon RX 560 specifikációit körülvevő zavar miatt.és akkor majd jól rávágom ezt
Gondolom emiatt foglalkozik vele ismét a média. Vártam hogy bevágjátok majd a LINUS kapcsolatos AMD kritikáját és csak vártam vártam...
De ha már a haterokban sem lehet megbízni[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
válasz Petykemano #33960 üzenetére
Ha a 12nm LP ennyivel jobb, akkor az ütős lenne.
Nem az volt, hogy a Vega 20 profi piacra jön (FP64), de kicsit megvágva game-re is jó lesz? Ha hihetünk a 4096 bitnek, akkor a Titan V mintájára lehetne 128 ROP a teljes lapkában, de levágják a negyedét, aztán gbors örülhetne a 96 ROP-nak, illetve kiderülne hogy tényleg van-e ennek értelme.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
Petykemano
veterán
válasz lezso6 #33957 üzenetére
A vega is 14LPP-n készül. Ha hihetünk a pletykáknak, a ryzen a process miatt ütközik 3.7-4GHz között frekvencia plafonba. A process maga low Power, és high density library.
A vegáról ha jól emlékszem azt nyilatkozták, hogy többlet-tranzisztorok felét arra költötték, hogy magasabb órajelet el tudjon érni. Már nem pontosan emlékszem, de volt nagy hőbörgés, hogy azt nyilatkozták, milyen sok tranyót erre költöttek, és alig volt előrelépés.
Ha a ryzen esetén a process limitáló tényező lehetett, akkor nem kizárt, hogy a Vega esetén is: a sűrűn ültetett tranzisztorok miatt lehet, hogy hamarabb ér el olyan hőfokot, mert nem tud hűlni a tranzisztor, és így hamarabb vált karakterisztikát egy meredeken emelkedő fogyasztás és feszültség igényűre.Ha a korábbi 14LPP (cpp =78, 9T) helyett a 12LP (cpp=84, 10.5T) valóban high performance formában kerül az amd által gyártásra befogva, akkor szerény 10-20%-nál esetleg magasabb frekvencia növekedest is láthatunk.
Mindazonáltal Abu azt mondta, a Vega10-et nem portolják, pedig ennek lenne leginkább értelmie. Márpedig a custom vegákat most mutatták be, nagy ostobaságra vallana most lecserélni. A Vega20 meg pont nem client célpiacra készül. Úgyhogy marad a Vega 32.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
válasz lezso6 #33957 üzenetére
Nem érzem hogy mellélőttem én arról beszélek hogy mint csíkszélesség ez a mostani nem nagy dolog, ezért a Gaminget a 7 erősebben fogja érinteni teljesítménynövekedésben.
Én még csak azt se mondom hogy a Volta rossz lenne , csak azt mondom a Deep Learningben sokkal hatalmasabb lesz az előrelépés mint Gamer szektorban. A technológia akkor fejlődik ha nem a shaderszám növekedésével arányos hanem valódii új technológia áll mögötte. Az a térmátrix amivel dolgozik nevezzük így az izgalmasan hangzik bár azért mi tudjuk hogy az csak egy mátrix leképezés 9 elkülönülő egymással kommunikáló egységgel. Az hogy a PR majd mit hoz ki belőle az érdekes lesz, de legalább a szakma tudja hogy mint olyan mesterséges intelligencia nem létezik.[ Szerkesztve ]
-
válasz #45185024 #33956 üzenetére
Kicsit mellélőttél, nem vagyok zöld aktivista. Ha veszek valamit, az szerintem Vega 32 lesz. Csak dögöljön már meg a hibás GTX 970-em teljesen, mert nem tudom gariztatni.
A Vega 20 állítólag már februárban jön, s minden bizonnyal megoldja a Vega 10 FP64 hiányosságát, főleg hogy azt compute terén most hugyozta körbe* a Titan V, szóval oda kell lépni DP-ben is már csak presztízsből is. 12 nanométeren kicsit lehet rajta reszelni, kb 10-20% körüli plusz lehet, ami pont az a teljesítmény amit Vega 10-től vártunk anno. Persze a wunderdriver ezen még javíthat. De compute terén a Titan V-t leveri, szerintem most ez a fő cél az AMD-nél.
Gamer piacra az én szememben úgy igazán ütős termék már csak a Naviból lehet.
(* FP32 terén csak 0.1 teraflopsról van szó. )
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
#45185024
törölt tag
válasz lezso6 #33955 üzenetére
Nézd Te majd megveszed az új 'Aszaszin Kríd szpész 2200' gyűjtői kártyádat 3000 dollárért nincs ezzel baj.
Jön a Vega 20 ellene de valósan aki a 12-es csíkszélességen megint 50% teljesítménynövekedést vár (Gamer szektorban a 14-16 hoz képest) az nem a realitás talaján áll. Persze ez azonos shaderszámra vonatkozik, ha valaki trükközik a nevekkel és feljebb tolja a kategóriákat az árakkal együtt akkor bármi előferdülhet.[ Szerkesztve ]
-
válasz #45185024 #33954 üzenetére
Jön egy új vega amivel válaszolnak a Titán V-re egy hangyfingnyival több DP teljesítménnyel, a gamer piac meg szarban marad, mert az új vega jó esetben is kb a 2060-2070 között lesz. Topik zárható.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
#45185024
törölt tag
Egy kis elemzés, merengés a jövőről:
What to Expect From Advanced Micro Devices, Inc. in 2018 -
nagyúr
-
#45185024
törölt tag
Már mindenben Vega lesz -
Jack@l
veterán
UI: csak úgy mellesleg megnéztem az 50e draw call-os techdemot, 160 fps-em van vele dx11-el. Nem mai gyerek a gépem.
DX12-vel 182 fps a monitoromon.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Nem, egyáltalán nem sok a 30e, még egy tableten se.
https://software.intel.com/en-us/articles/asteroids-and-directx-12-performance-and-power-savings[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Jack@l
veterán
Persze hogy meg se mozdulna... (hanyagolni kellene a mesét)
6.2 million triangles NieR: Automata [linux alatt emulálva a dx11-et egy pentiumon]
4.6 million triangles Unigine Superposition[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #33944 üzenetére
Azért 30000 rajzolás és 6 millió háromszög per frame azért finoman több, mint amivel a legtöbb mai játék dolgozik. Ebből a szempontból a Wolf 2 erősen élmenő motort használ. Nem véletlenül nincs OpenGL módja. Alig mozogna rajta ez a részletesség.
(#33945) Jack@l: Nem mindegy. Például a PSSL SPIR-V kódjában a préselés wave-enként igényel egy atomi műveletet, míg a GLSL SPIR-V kódjában lane-enként van egy. Utóbbi végeredményben jó ~30x lassabb az adott algoritmusra nézve. És ez csak egy példa a sok közül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Nem tökmindegy miből fordul egy alapvetően buta shader?
A lényeg hogy fordul és fut(remélhetőleg ugyanazt csinálja mindegyik kártyán).[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#85552128
törölt tag
válasz Cathulhu #33943 üzenetére
A Wolf2 se valami hű de technológiai forradalom, a Prey rondább, de jobban is fut. Mindkettő egy csőfps, nem elsődlegesen a Vulkan miatt tudják ezeket a számokat.
De akkor linkelhetném a Battlefront 2-t vagy a BF1-et [link] [link] grafikai minőség tekintetében mindkettő kiemelkedik és legalább olyan jól is futnak - DX11 alól.
Könnyű úgy a Doomra meg a Wolf2-re is hivatkozni, hogy az egyik esetében csak az erősen megkérdőjelezhető OGL a másik esetében meg már az sem volt mint összehasonlítási alap. Így "nyerne" a DX12 is ha csak DX12 only címek lennének...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #33940 üzenetére
Viszont a DX12-t és a Vulkan API-t használják. Egyre többen.
(#33941) Petykemano: Azért a konzolok API-jai még mindig mások. A libGNM-nek nem sok köze van egyik PC-s explicit API-hoz sem. A Direct3D 12 ugyan elérhető Xbox One-ra, de ma már egyre többen használják a mono hozzáférést, ami megint más.
Ez igazából nem akkora baj, mert nem számít annyira, hogy egy nagy projektnél platformszinten szükséges 3000 sornyi kód egy API back-endre. Sokkal inkább probléma a shader nyelv, ami nem egységes. Ezen segít a shader modell 6.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Amikor világossá vált, hogy konzolra fejlesztenek, PC-re meg nem, akkor ez volt a cél azzal, hogy
- a GCN lett a közös gpu a konzol és a pc között
- a DX12/Vulkan gyakorlatilag a közös api a konzol és PC között.És mégis csupán néhány példát lehet mondani, ahol ez a taktika, hogy az AMD-re nem fog kelleni a PC portot optimalizálni, az NVidiára meg a fenti okokból nem fogják, mert amúgy se tennék, hogy ez az AMD-nek majd milyen előnyt jelent majd. Számos esetben előfordult, hogy egyes alfa és beta állapotokban ez igaz volt, aztán az nvidia kártyák valahogy felkapaszkodtak. Azt persze nem tudni, hogy ez az nvidiának mennyi suskába és/vagy munkaórába került - lehet, vért izzadtak ezért. De fordítani ezzel nem sikerült.
Ez nem baj: hogy ez csak kiegyenlítésre volt elég. Mert úgy sikerült kiegyenlíteni az erőviszonyokat, hogy közben az AMD a hardverét fókuszálhatta a profi-compute célokra. A baj, hogy ez a kiegyenlített állapot is csupán 2-3 címben állt elő.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Rendben, de lehet akármilyen implementációja egy gyártónak, ha senki nem használja az apit.
Lehetne egy 0%-os harmadik gyártó, akinek lenne egy kukutyin apija, ami mindent magától megold, és ehhez egy tökéletes implementáció - ezen dolgoztak az elmúlt 20 évben. Mégse mennének vele semmire, ha senki nem használja az apit, mert senkinek nincs olyan hardvere, amin használni lehetne értelmesen az apit.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #33927 üzenetére
A Doom és a Wolf 2 nem a Vulkan miatt erős a Radeonon, hanem azért, mert a Radeonok a PSSL-ből fordított SPIR-V kódokat futtatják. A GeForce-ok és az Intel IGP-k a GLSL-ből fordított SPIR-V kódokat kapják meg. Ez egy nagyon specifikus tényező. Az id software számára kedvezőbb, ha az AMD-re szimplán a PS4 shadereit fordítják le, mivel így a GLSL shadereket az NV-re és az Intelre tudják optimalizálni. Alapvetően nem végeznek sokkal több munkát, mert PS4-re úgyis elkészülne a játék, és cserébe szét tudják választani a PC-n belül az AMD és a többiek optimalizálását. Ergo nem kényszerülnek olyan döntésekre, hogy kérdéses esetekben az egyik gyártó megoldását favorizálják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #33929 üzenetére
Az implementáció és az API nem ugyanaz. Az API maga egy specifikáció. Az önmagában nem előny senkinek. Onnan válhat előnnyé, hogy milyen implementációt írnak a gyártók a specifikációra. És itt azért viszonylag sok dolog megengedett, láthatod azon is, hogy az NV nem volt rest az eredeti implementációját idén lecserélni, mert sok helyen nem volt sebessége. A mostani implementáció szimplán túl fiatal, nincs vele alapvetően probléma, csak bugos, némelyik programnál nem is teljesen natív, mert csupán öt hónapja van kiadva. Az AMD implementációja sem volt jobb 2014 közepén. Ők is kijárták ugyanezt a létrát, csak régebben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #33929 üzenetére
Az alap gondolat a hibás, hogy hiszed hogy bármi is változni fog majd, ha a játékot "csak dx12"-re írják. Nem fog, csak nem lesz összehasonlítási alapod, hogy menne dx11-el vagy opengl-el. Abban se vagyok biztos hogy a mostani vulkán vagy dx12-őt fogják a jövőben használni, mert eddig csak probléma volt vele.
Meg fogják sztem vágni a nagy programozói szabadságot és valahol félúton lesz a régi és az új api közt valami kompromisszum. Az legujabb opengl pont ezt csinálja perpill.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Petykemano
veterán
"A DX12 és a Vulkan nem tud előnyt biztosítani egy hardvernek."
[...]
"Az NV aktuális platformabsztrakciója nyáron lett bevezetve, kb. most lesz fél éves. Nem várható el, hogy azonnal minden szempontból olyan bugmentes és gyors legyen, mint az AMD 5 éves implementációja."Akkor most biztosíthatna előnyt, vagy sem? Vagy akkor most ha valami nem olyan bugmentes és gyors, akkor az nem előny?
Segítek: az AMD 4.5 éves előnye tudna a teljesítményben is előnyt jelenteni, ha mondjuk 4 éve lennének (csak) DX12-t használó programok és ezekben a nvidia hiányzó, vagy bugos és lassú még friss és harmatos implementációja bukdácsolna és köhögne. De nem teszi, mert amíg az nvidia implementációja bugmentes és gyors nem lesz, mint az AMD 5(-6-7) éves megoldása, addig nem fognak DX12-es programok jönni. Te magad szoktad írni: azért nem hozza a DX12 a teljesítményt, mert a programokat még DX11-re optimalizált motorra írják és azt hekkelik át DX12-re, de aki jót akar magának inkább DX11-et használ
Ez azt jelenti, hogy az, hogy az AMD-nek 5 éves implementációja pont semmilyen előnyt nem hozott ez idő alatt, csak megadta a játékszert a fejlesztőknek, amin elvégezhetik a kutatásokat.
Mernél fogadni arra, hogy amikor majd megjön a DX12-re optimalizált nvidia hardver (volta? Ampere? ezt majd onnan lehet tudni, hogy a játékokból kimarad a DX11), akkor majd ugyanúgy az nvidia lesz a gyorsabb?
(és mindig hozzá kell tenni: ez egy küzdelem: nem csak a hardverek, hanem a szoftverek szintjén is. Az hogy nem terjedt a DX12 az sem véletlen. Nem hibáztatom az AMD-t, hogy ez nem sikerült, mitöbb le a kalappal, hogy valós fejlesztői igényekre reagálva megcsinálták a mantle-t és ezt átvitték szabványos apiba. Ezt akarta az ipar, ezt kijelenthetjük, csak nem olyan hamar, mint ahogy azt az AMD elképzelte. Persze nem kizárt, hogy az elképzeléseikbe jobban belerondított a maxwell miatti piaci részesedés eltolódás. Mégis úgy tűnik, mintha erre a problémára még nem eszméltek volna rá. )
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#85552128
törölt tag
válasz Fred23 #33926 üzenetére
A Vega64-nek sehogy nem a 1060 (akár 3/6 GB) szintjén kéne lennie.
A megoldás annyi, hogy ahogy eddig is, az openworld játékok többségében a geometria+CPU (ennél főleg utóbbi) limit szépen az nV oldalára viszi a szekeret.Amúgy meg ha a 770-et nézzük ugyanott van mint a 380 ami sokkal újabb és "időtállóbb" architektúrával jött, itt mégis az alsó kategóriás/belépőszintű 460-al van egy szinten. Ez van, újabb hardver (ami már nem rebrand!) több/jobb supportot kap, ki gondolná...
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Hogy a csába ne tudna, elég csak megnézni az amd pénzelt doomot meg wolfeinsteint. Megoldották hogy toljon +10%-ot legalább az amd kártyákhoz, vagy fusson ennyivel rosszabbul a konkurencián. Másra kb nem is jó a low level api, mert érdemben plussz sebességet eddig nem láttunk nagy általánosságban.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Fred23
nagyúr
válasz Petykemano #33920 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #33916 üzenetére
A DX12 és a Vulkan nem tud előnyt biztosítani egy hardvernek. Ezek API-k. Az AMD csak azért jobb bennük, mert a rá épülő implementáció alapja a Mantle, amire még 2014 elején kiadtak egy PAL réteget és azóta is azt fejlesztik, illetve különböző ICD rétegekkel kötik be a többi explicit API-t.
Az NV aktuális platformabsztrakciója nyáron lett bevezetve, kb. most lesz fél éves. Nem várható el, hogy azonnal minden szempontból olyan bugmentes és gyors legyen, mint az AMD 5 éves implementációja.
Szóval ma még erősen számít a meghajtó oldali implementáció, amit az NV is felküzd majd megfelelő szintre, de ma még a gyomlálás folyik, ezért is van az, hogy bizonyos programokban (például Doom vagy AotS) OpenGL alól hívják meg a Vulkan API-t.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
A FineWine valójában az AMD által folytatott termékstratégia következménye. Még ha az esetleg nem is igaz, hogy az nvidia egy új termékskála bemutatása esetén nem rontja direkt az előző teljesítményét, valamennyire kikerül a fókuszból. Minél régebbi termék, annál inkább. Az AMD viszont nem tud új termékskálát felvonultatni, csupán évente 2 lapkát szokott, a réseket, amit a full és vágott verzió nem fed le, a korábbi szériákból átmentve pótolják.
Mindenre már nem emlékszem, de GCN1-ből a Tahiti (7970, 7950), Pitcairn (78X0) és Cape Verde (77X0) volt.
GCN2-ből jött a hawaii (290/X) és bonaire (260/X), a 270/X és 280/X pozíciókat a Tahiti és a Pitcairn töltötte be, 250/X pedig cape verde
A következő szériában a GCN3-ból a fiji (Fury/X) és tonga érkezett (380/X), ami a Tahiti váltotta, de 360 néven még volt bonaire, 370 néven pedig Pitcairn, tehát a GCN1-et még mindig támogatni kellett. A 390/X szerepet pedig a GCN2 hawaii töltötte be (készlet miatt)A mainstream polaris megjelenésével került ki a képből - szerintem - a pitcairn, a cape verde támogatása. Eddig tartott a finewine. A polaris mellett nem lehetett megszüntetni a hawaii és a fiji támogatását, mert nem nézett volna ki jól, ha a mainstream kártya beelőzi az akkor még nem kicsivel drágábban kapható FuryX-et, vagy 390X-et, ami azért felsőkategória. Ezért finewine.
Lehet arra számítani, hogy ha szélesebb körben terül a Vega, akkor az egyébként is alacsony penetrációval rendelkező fiji és a hawaii (támogatása) is megy a kukába. Ennek azért már vannak jelei.
A polaris is csak addig lesz támogatva, amíg:
- mainstream kártyaként megmarad a P10. Ha vega 11 nem fölé, hanem helyére kerül, és a P10 gyártása véget ér, akkor az egy minusz
- a P11 és P12 lapkák piacon vannak. Szerintem ezt majd csak 7nm-en fogják már cserélni (Én emiatt számítok arra, hogy a polaris finewine lesz)
- az intelnek készített egyedi design széles körben elérhető, kapható és örököl/nyer bármit az AMD polaris támogatásánTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz Kristof93 #33911 üzenetére
Csakhogy ez masszív önámítás. Az, hogy a Kepler úgy alakult, ahogy, az számos okra vezethető vissza - nyilván ha 7970 tulaj vagy és örülsz, vagy GTX 680 tulaj vagy és nem örülsz, akkor ezeknek nincs jelentősége, viszont ha következtetéseket akarsz levonni, akkor nagyon is van. Nem akarok regényt írni, csak pár gondolat:
- Miért a Kepler-GCN1 a példa, és miért nem a Fermi-Terascale, ahol ez fordítva történt? (az okok kb. ugyanazok voltak, csak a szerepek voltak mások)
- A Maxwell miért nem "degradálódik" úgy, ahogy a Kepler?
- Miért nem merül fel ilyenkor a Fiji és az R9 Fury, ami a 4GB VRAM-mal az elmúlt évek legkevésbé időtálló highend kártyája?Szerintem egy dologra lehet megbízhatóan építeni - a launch állapotokhoz képest az AMD 5-10% relatív extra teljesítményt megbízhatóan nyer 6-9 hónap alatt. Ennek ugyan nem a jövőállóság meg az űrtechnológia az oka, de ez a vásárlót megintcsak nem kell, hogy érdekelje.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Petykemano
veterán
válasz Kristof93 #33911 üzenetére
Nem egy évre vesz, ez igaz.
Ez összetett történet. Nyilván a hardver meghatározott célokkal készül. Minél összetetebbek a célok a hardverrel, minél több piacon szánnak neki szerepet, annál nehezebb, és minél kevesebb piacra szánják, annál letisztultabb tud lenni a hardver. Nyilván olyan funkciókat is be kell építeni, amit a piacok várnak, használni szeretnének. Ezek lehetnek olyan dolgok, amit a fejlesztők várnak, meg olyanok is, amit Te szeretnél beépíteni, mert növelheti a teljesítményt - ha a programok használják. És itt jön képbe, hogy a hardver nem önmagában jó vagy rossz, hanem sokat számítanak azok a speckók, amiket azért teszel bele, hogy előnyhöz juss a konkurenciával szemben. De ez nagyban függ attól, hogy használják -e a szoftverek. Ha használják, nyertél, ha nem használják, akkor az a feature döglött ló foga a hardveredben.
A helyzet az, hogy az amdnek nem megy, vagy nem megy olyan jól ez a hardveres-szoftveres összehangolási munka, mint az nvidiának. Nem tudom, hogy vajon az nvidia munkája sokkalta csöndesebb, vagy Abu hangosítja fel lelkesen az amd tevélenységét. De a percepció az, hogy az amd nevesített kudarcos próbálkozásaitól hangos aédia (prohardver), az nvidia meg látszólag mint kés a vajban sikert sikerre halmoz. Pedig meggyőződésem, hogy ez nem szerencse, és még csak nem is az amd szerencsétlenkedésénem következménye, hanem munkáé.
Jó példa erre a tesszeláció, amit az amd vetett be elsőnek. És akkor talán még nem is volt a piacon olyan nagy fölénye. És fogalmazzunk úgy, hogy az amd kedvéért senki nem használta. Senki nem használta úgy, hogy abból az amd hardvernek általános előnye származzon: higy hát tessék itt van ez a mindenki által használt jó cucc, az nvidia hardvere nem tudja, milyen béééna, vegyél inkább amdt.
Aztán eltelt pár év, a fejlesztők megtanulták használni - ha másra nem, de erre jó volt az úttörő kísérletezés. Bekerült a képesség egy következő nvidia hardverbe és gombamód jöttek a tesszelációt alkalmazó játékok. Olyan mértékben kezdték használni, hogy az már megfektette az amd hardverét. És aztán lett: itt van ez a mindenki által használt jó cucc, az amd hardvere meg elhasal rajta, milyen bééééna, vegyél inkább nvidiát.És mit értél el vele, hogy a te két éves kártyád, ami már alig viszi ezt a programot, már akkor is tudta ezt a tesszelációt? Azt, amelyik a kurrens amd hardvert is megfekteti? Semmit.
Az a baj, hogy az elmúlt évekbem számos ilyen történt. A Dx12 is jó példa. Hiába tudja a te 3 éves hardvered a dx12-öt. Ez semmilyen előnyt nem biztosított az amdnek a konkurens gyártóval szemben. És mire megérkeznek azok a szoftverek, amelyek vastagon használják már a dx12 fícsöröket, addigra a te sokéves hardvered már lóerőben kevés, és/vagy megérkezik a konkurencia megfelelő hardvere is, es onnantól meg azért nincs előnye.
De ez egy küzdelem. Nyilván ha lett volna módja az amdnek véghezvinni a terveit, akkor most minden pont úgy működne, ahogy ők megálmodták.
Azt kéne belátni, hogy ebben a küzdelemben nem fognak tudni olyan fícsöröket úgy elterjeszteni, hogy az őket előnyhöz juttassa, amíg ehhez nincs meg a megfelelő piaci részesedés, ami Rávenné a fejlesztőket az új képességek alkalmazására. Amíg az amd úgy látja el a fejlesztőket ilyen képességű kártyákkal hogy nincs meg a tényleges piacra vitel hez szükséges piaci részesedés addig a fejlesztők csak örülnek hogy kapnak egy hardvert amin próbálgatják tesztelhetik mutathatnak de ez előtt nem fogja menteni a AMD nek.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
TTomax
félisten
válasz Kristof93 #33911 üzenetére
Mindig a keplert kapkodjátok elö.Csakhogy az nem igazán volt egy gamer kártya.Nyugodtan meg lehet nézni a maxwellt,meg a fijit is,hogy melyik is idötállóbb.2-3év allatt általában 2 gen kijön,kb belépöszintre sem lesz elég egy Vega 3év mulva,ennyit a nagy idötállóságról,nem 2év mulva kell bizonyitani,hanem két év alatt.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Kristof93
senior tag
Nem 1 évre vesz az ember vga-t. Ha egy vagy akár két év múlva érnek be ezek a fejlesztések (és az AMD-s játékokban már részben itt vannak) az tökéletes. A mai játékok jól mennek, mindegy, hogy amd vagy nv van alattuk, de 2-3 év múlva jól fog jönni az extra sebesség. A Keplerből például mi lett mára? 30-40%-ot is esett megjelenés óta a gcn-hez képest.
-
Petykemano
veterán
Létező általános probléma
1) ami a GCNt (jobban) limitálja. Hiszen a konkurens gyártó képes magasabb teljesítményt, jobb perf/w és jobb perf/mm2 mutatók mellett elérni.
Vagy lehet, hogy a konkurens gyártónak van megoldása a kihívásra (és épp azt láthatjuk működes közben), csak marketing elnevezése nincs a megoldásra - mint a Delta Color Compression, amiről szintén a megjelenéskori felhajtáskor derült ki, hogy a konkurens már rég csinálja és jobban.
2) amire adott megoldás még csak papíron működik. Olyanokat tudunk, hogy 17 vs 4, és 30% egyes speciális esetekben. Azt nem tudjuk, hogy összességében ez mit fog jelenteni. (A túlfeszeltség okáról is csak sejtelmesen aomolyogtál, hogy majd decemberben megértjük)
De mivel az AmD van lemaradásban a csíkok tekintetében, ezért mindezek a nevesített technológiai újdonságok arra lesznek elegendők, hogy felkapaszkodjon arra a szintre, amit a konkurencia ezek (nevesítése) nélkül hoz.Egész másként hangzana ez AZ egész, ha a mai hardveren a szoftverek 80%-a hasznosítaná a tavalyi fancy tecnnológiákat és ez így egy láb előnyhöz juttatná az amdt mind a csíkokban, mind a szilikon és az áram hasznosításában. És így marketingelnék azokat a fancy trükköket, amikkel elkerülhetik a frekvencia es a fogyasztás emelését, a szilikon növelését, stb. És tudható lenne, hogy na igen, az amdt jövőre is érdemes lesz megvenni.
A kérdésem arra vonatkozik: az amd nem szeretné ezt az állapotot elérni? Hogy a fejlesztéseik, úttörésük gyümölcsét maguk arathassák le? Ez persze nem csak hardveres kérdés'Enélkül, amikor világosan látszanak a csíkokon, hogy van élet a gcn nyilvánvaló limitációin túl, ezekről a fejlesztésekről, bármily fontosnak tűnnek is, bármily fondorlatosk is, mint iparág-megmentő fegyvertényekről beszélni vagy realitás- vagy szemfényvesztés.
De lehet így csinálni, nincs ezzel baj. Csak akkor a soraid közt azt olvasom ki: az amd a partnereit (ms, sony) és fejlesztőpartnereit (dice, bethesda) igyekszik kiszolgálni és legalábbis nincs tudomásod arról, hogy az amd meg kívánná hódítani a gamer piacot.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Jack@l
veterán
Jah, főleg bazijó befektetés lasítani a vga-kat a mostani ddr4 árak mellett
Más, cikk lesz róla?
http://www.guru3d.com/news-story/radeon-rx-560-amd-silently-changes-gpu-specification.html[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A növekvő mennyiség ezen csak rontani fog, mert még több memóriával rendelkeznek majd a PC-k, és még többen fogják úgy gondolni, hogy pusztán a rendkívül sok elérhető erőforrás miatt megéri duplikálni az allokációkat, megrövidítve ezzel a WDDM ellenőrzéseit. Utóbbival kevesebb akadásod lesz, és amúgy is tengernyi memóriát vehetsz magadnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Vicces képek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- VGA hűtő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Tőzsde és gazdaság
- Óra topik
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest