- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szabog4 #6023 üzenetére
Nem a gépekhez kell igazítani,hanem az engine-hez. Az sem mindegy,hogy fix hátteret csinálsz,vagy modellt, egy fixhátteres játéknál tökmindegy mit mennyiből csinálsz. Egyébként mindig kapunk valami konceptet, ami alapján van némi támpont, plusz polyszámot, és használtaó textura számot illetve, mekkora felbontású lehet. 12 helyett 10 pont nem szerencsés a lodolás miatt, ugyanis a legtöbb modellhez kérnek LOD-okat is, ami azt jelenti, hogy mondjuk egy hát alapból áll 4000 face-ből, akkor élek, stb-k kiszedésével legyen meg 2000-ből, 1000-ből és 500-ból is. Nyilván, ilyenkor úgy kell mapolni, is, hogy a textura is "helyes" legyen, azaz, hogy ha pl az ablak bemélyedést eltünteted, és ott marad csak egy nagy poly az egész falnak, akkor is ugyanaz legyen az eredmény, csak ugye messziről nem látszik annyi részlet, majd kicseréli az engine a részletesebbre, ha közelebb áll a modell hozzád. A 12 henger pl. elég jó, mert szépen lehet lodolni 12-6-3 tekintetben, de egy 10-essel cumi van, mert nem lesz szép, 10-5 és utána három élt akarsz, akkor nem lesz egyenlő oldalú, manuál csesztetni ezeket meg preserve uv-val igencsak gányolós meló.
Na, átolvasva lehet ez csak nekem érthető, de nem bonyolult ez, csak pont nem tudok példát mutatni, mert szintén szerződéses épületeket csináltam ilyeneket legutóbb.
[ Szerkesztve ]