Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz Kolondrum #62867 üzenetére

    Nem tudom mennyire tökéletes a gyári beállítás, vagy mennyire lesz az ha a javasolt mértani módszerekkel állítja be az ember. Egy dolgot viszont saját tapasztalatból tudok. Ledes swift gyárilag szerintem balesetveszélyesen rövidet világított. Csajom jár a kocsival, azt mondta ő már megszokta hogy ilyen. 2,5 évvel a vásárlás után megemlítettem a suzuki szervizben dolgozó villamosszerelő haveromnak, aki mondta hogy elvileg automata a ledes lámpa, de ránéz. Fényes nappal a a műhely faltól kb 2 méterre megállt vele és minden centizgetés, szarakodás nélkül elkezdte feljebb tekerni. Szemmel láthatóan jócskán megemelte, azt mondta jó lesz. Első alkalommal megdöbbentünk hogy mennyit tud ez a szar előre is világítani, kb szükségtelen volt felkapcsolni a reflektort. De senki, ismétlem senki nem villogott szemből. Pár esti használat után nem akartam elhinni hogy nem zavarja ez a fény a szembejövőket, ezért gyakorlati próbát eszközöltem. 2 kocsival kimentünk országútra, én elmentem jó messzire a sajátommal, majd szembe fordultam a swittel és elkezdtem közeledni felé és nagyon figyeltem a lámpája fényét. Amikor mellé értem, csak értetlenül ráztam a fejem, nem tudtam felfogni hogy lehet ez, de tényleg nem volt zavaró, vagy vakító a legkevésbé sem.
    Szóval nem tudom hogy ez a beállítás mennyire lenne megfelelő a műszeres vagy a kimérőszalagozós módszerhez, de én inkább azt javaslom tekergesd és ha jónak látod teszteld, menj szembe a kocsival. Ha zavaró visszább tekered, ha nem zavaró, akkor úgy hagyod :)

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák