Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #17399 üzenetére
Őszintén, se passat, se a régebbi a4 nem jön be...
... egy mazda6 vagy egy régebbi Honda Accord.. személyes lázálmom... bár egyenlőre az A és B közt kell közlekedni... eddig is az sx4-et használtam. De nekem a minőségi ugrás lesz majd 1x a cél... érsd: nem az 5 éves Suzukiból átülni a 8-12 éves "nyugatiba", mert az kb ugyan az csak a fosnak a másik oldalról adjuk a pofont
-
Kornel
veterán
bammek, persze, ebben igazad van, ha a racionális érveket nézed.
de ha nem ez a fontos, akkor...
nekem azért volt suzukim sokáig, mert olyan autó kellett, ami soha nem hagy ott, és ritkán és tervezhetően kell csak szervizbe vinni (persze viszonylag fiatal kocsik is voltak), mivel bp-ről jártam vidékre kocsival, kocsihoz voltam kötve munkába járáshoz.
most váltottam munkát, ha épp nincs kocsi, akkor megyek bkv-val, szóval nem érdekel, hogy mennyire megbízható, az meg, hogy többet kell rá majd költeni ellensúlyozza az, hogy jobban érzem magam benne, kényelmesebb, és ha baj van, akkor nagy eséllyel jobban járok, mintha kisebb autóban ülnék.
én azt mondom, hogy ha csak suzukira telik, akkor nem kell mást venni, de ha van rá több, akkor meg egyszer élünk, nem?most ott van, hogy akarsz majd saját suzuki, annyiból amibe az lesz, vehetsz egy a4-et vagy egy passatot is, ne mondd, hogy rosszabbul éreznéd magad bennük. bár mondjuk a passat nekem pont nem jön be
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #17397 üzenetére
De azért érzed:
Ez nem indok, mert nem húzódik le senki... akkor veszek egy nissan patrolt... mert max a fogam koccan össze egy bmw-n áttaposva...
Mindenkinek attól függ mit akar, ha tudja hogy 2-3 éven belül eladja akkor fontos egy értékálló autó, de ha tudod hogy mondjuk 5+ évig akarod használni, és épp lefosod azt aki azt mondja "mennyit fog ez érni Xy év múlva"... nem másnak veszed magadnak...
Ezek érzelmek, és ha átgondolod ezek irracionális dolgok. Ma Magyarországon pedig nem engedhetjük meg, hogy ezek "vezessenek"... mert akkor fognám magam és elszaladnék: vennék egy Audi S8 Talladega-t 168.000Eurorét... mikor hazaérnék vele, felgyújtanám a szuszkót és örömtáncot járnék körülötte.
-
Kornel
veterán
szívemből szóltál.
suzukit az vegyen, akinek csak a költségek fontosak, abban tényleg verhetetlen.
de ha más is számít, akkor nem pálya.
nekem 3 suzukim volt, swift2, swift1, splash, de elég is volt egy ideig, max. egy kizashit próbálok majd ki, de most életem első dízelét ízlelgetem éppena többieknek meg annyit, hogy suzuki elől nem húzódik le senki, nem enged el senki, ha haladni akarsz akkor se, így most elég furcsa volt, amikor mindenféle jelzés nélkül elengedtek már párszor, amikor látták, hogy haladni akarok.
ez se a kocsi hibája, hanem a magyar mentalitásé, de ezt első kézből tapasztaltam.
tesóm pl. megmondja, hogy ha suzukit lát akkor vagy megelőzi, vagy lemarad, de közelében nem marad
és ezt nem csak tőle hallottam már. -
batai15
félisten
Na igen ez a hitelezés nem jó dolog. Sőt. De az is igaz hogy valaki inkább fizet évekig havi x_et és van egy új kocsija.. Türelmetlenek az emberek.
-
tboldi
nagyúr
2004-ben vettük a WagonR-t 10 év hitelre, 2,7 millióból lett 5,6 a végére. Most akarunk egy második (új) autót is (SX4 S-Cross GLX 4WD), de már csak is kp-ra.
-
Doze
aktív tag
Èrtjuk mit irsz. Csak az a baj, hogy egyszeruen benezted a hitelt. Most mondhatnam hogy szar auto.az sx4 mert megszoptuk a hitelt. Gyakorlatilag 3,6 millas auto mar 5+ millanal jar... de ez van. Csaladi usszefogas kellett mert majdnem kampo lett.. ugy hogy nem is 0%os auto volt.
Igenis van letjogusultsaga akar ujonnan is. Csak 10x meg kell gondolni hogy milyen hitel/hogyan stb. Persze most mondanam ezert a penzert mar skodat vehettunk volna. De hulyeseg ezt ezt igy leirni. Az biztos kov. auto legalabb 50+% kp-val lesz fizetve
-
SRII
őstag
Jézus, hova írtam....úgy látom ne.....mindegy. mindenkinek igaza van még annak is aki nem értette írásom.
béke veletek. -
aleister
veterán
Teljesen igazad van! Tényleg fullba nyomtad a kretént.
Egyrészt vegyél használt kocsit, ahelyett hogy az unokád születéséig hitelbe vered magad. Ha meg ragaszkodsz az újhoz, akkor ne az árfolyamkülönbség miatt felszökő törlesztőrészlet miatt mondj véleményt egy márkáról.
Másrészt el kell döntened, hogy a megbízhatóság a fontos számodra nyomott áron, vagy hogy egy Mazdából kitekintve nézhesd a pirosnál a csajokat drágán.
-
batai15
félisten
A suzuki jó. 2001 és van majd idővel cserélem az újabbra
-
SRII
őstag
válasz
Bandus99 #17386 üzenetére
Más markanal nem lett volna 29k ból 48? Utalod a suzukit mert átvertek téged (is) a hitellel?
valamit félreétettél, nem a hitel miatt utálom a suzuki márkát, és ha már fizetek 48k egy autóra az ne suzuki legyen ismét! (de átvertek ezzel egyetértek
)
roberto211: tudom hogy jó autók, szeretem is az enyémet,(nem utálom a márkát) de ha már ennyit fizetek, és ha lenne mód egy másik autót venni, s vagy autó vásárlás előtt álok nem suzukit vennék ismét.
-
roberto211
őstag
Hat érdekes a meglátásod. Nyilván nincs olyan presztízserteke mint egy Audi /BMW/Merci meg talán vw nek is de! A "jobb" az egy végtelen tág fogalom. Szvsz nincs olyan h jobb. Valami ebbe valami abba. Minőségibb mar van de ott mélyebben zsebbe is kell nyúlni.
A tartossagra meg sztem ne menjünk bele
Ez köztudott ,hogy tartossagba a Suzuki a nyerő. És nem azért mert elvagyok vakulva suzukitol mert tetszenek más autók is de nézzünk meg tartossagra más markát is , meg .....vhogy engem ez fogott meg ,meg suzukin is tanultam (sx4) es akkor döntöttem el h ilyet veszek.
Most mar olyanokat gyárt viszonylag kedvező áron h tényleg meglehet nézni őket. Pld nézd meg az sx4 s cross. Vagy swift sport.
A hitel miatt ne a suzit bántsd. En is vehettem volna fel hitelt es akk nem 400ert hanem kb egy millióért vehettem volna autot de nagyon nem tetszett nekem ez a hiteles dolgok igy inkább maradtam kp de kisebb autonal.Anyám 5evre vett anno egy scenicet részletre. Forint alapon. Neki sose ingadozott ilyen jelentősen.
-
batai15
félisten
Sziasztok! Swiften a téli gumi a gyártási számot meg lehet valahogy nézni? Gondom az hogy pl 80nal nagyobb fekezeskor meg csúszik a gumi. Vagy ez normális?tudom nem kell állora fékezni a kereket csak egyszer kétszer nagyon szemet szúrt ez.
-
SRII
őstag
válasz
roberto211 #17380 üzenetére
ja, nem a megfogalmazás részére írtam, hanem hogy Suzuki márkánál akarsz maradni.!
őszinte leszek, és IGEN full kreténbe fogom nyomni
Nekem ez a második suzuki autóm, így 31 évesen sajna nem adatott meg nekem az a sors ,hogy készpénzben kifizessem a kiszemelt autóm, a hitel meg tudjuk milyen, sajna ez első suzuki telepjárom a suzuki szalonban csak is úgy sikerült megválnom tőle(becserélni) jó áron, ha suzukit hozok ki helyette, sajna más választásom nem volt.
Ezen a swift gsII még van hitel, 29k helyett fizetek több mint egy éve 48k (töke kamat mizéria miatt) 2009 végén vettem és még van hátra 5 évem kb, tudjuk ezen autók nem a minőség mintaképei.
Szeretem , mert semmi baja, kötelező karbantartás és ennyi.
De ha még egyszer úgy adódna(márpedig fog) nem suzukit fogok venni, abban biztos vagyok, nekem elég volt a suzuki márkából, ennyi pénzért ilyen árak hitelek(ha hiteles) mellet jobb, tartósabb, értékmegőrzőbb, minőségibb autót lehet vásárolni!
Lehet fura egy suzuki topikban ilyent olvasni, nem is akarom lehúzni a márkát mert jó kis autók ezek, de ha van mód lehetőség és adott a pénz, 3. suzuki már nem kell. -
Reaper
őstag
válasz
roberto211 #17374 üzenetére
Megszokni, vagy, ha sok fölös pénzed van, akkor az emelő mechanikát kicserélni, talán motorral együtt.
-
SRII
őstag
válasz
roberto211 #17378 üzenetére
De szintén suzukin belül akarok maradni
ülj le egyes!
-
albiosz
őstag
válasz
roberto211 #17376 üzenetére
persze, vicceltem.
nekem is tökéletes egyelőre a gép. pár évig még elvagyok vele. -
roberto211
őstag
válasz
albiosz #17375 üzenetére
Nem adom el mert nem rég vettem és szeretem az autót nagyon, ráadásul első autó,eddig bevállt nekem csak ilyen apróbb hibák vannak. Szerintem más gyártónál sokkal több és nagyobb problémák jelentkeznének vagy lennének.
Az,hogy most ilyen dolgok előfordulnak,hogy központi zár nálad, akkor nálam elektromos ablak szerintem ez nem olyan nagy probléma az autó korát tekintve illetve más gyártókhoz hasonlítva, csak azért kérdeztem itt hátha volt még valakinek ilyen jelenség és tudja mi a teendő.
-
albiosz
őstag
válasz
roberto211 #17374 üzenetére
eladni.
Nálam egyébként a központi zár problémás. Bal hátsó ajtó csak manuálisan nyílik, záródik. Mit lehet vele kezdeni? Régi swiftről van szó. Érdekesség, hogy apósé ugyanezt produkálja csak jobb hátsóval. -
Reaper
őstag
válasz
roberto211 #17372 üzenetére
Én megcsináltam mindkét oldalon, jó volt, legalább 2 hétig.
-
roberto211
őstag
Okés.. Akkor megnézetem majd.. Úgy is megy szerelőhöz..
Jobb oldali szoruló elektromos ablakkal meg mit lehet kezdeni? Hallottam olyat,hogy féktisztítóval megtisztítani utána meg szilikonnal átfújni,stb.. Ez hatásos valóban vagy van valami egyszerűbb is amihez nem kell megbontani a kárpitot?
-
Doze
aktív tag
válasz
roberto211 #17370 üzenetére
Nem.... és jobb ha utánanézel hol ázik be. De gyanítom hogy valahol a csomagtartó ajtajának tömítésével lesz a baj.
Alapvetően nem olyan nagy baj ez, de hosszútávon a szellőzés hiánya megteszi a hatását, mert elkezd rozsdásodni a dolog
-
roberto211
őstag
Sziasztok..
Az mitől lehet,hogy nézem ma a csomagtartót és ott a fenéklemeznél(?) tehát a "takaró" alatt ahol van a pótkerék is kicsit vizes jobb oldalon.. Természetes vagy valami gond miatt van ez?
-
Doze
aktív tag
Ráadásul azért néha ránézek az újabb suzuki modellekre, és műszakilag főleg a kaszni nagyon ott van. Tele van nagy szilárdságú acéllal, ami ugyan drága, de könnyűvé és mégis marha stabillá teszi az autót.
Ez az autó kb akkora mint a régi SX4, ami 1200kg volt, ehhez képest ez 1080 körül van. Szinte borítékolható a 6 alatti fogyi az 1.6-os 120 lovas benzinessel.
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17366 üzenetére
Januárban jelenik meg talán "hivatalosan", de tudtommal már a gyár fel van szerszámozva és töltik fel az árukészleteket. Márciusra már a kereskedőknél lesz.... a Szabó Suzuki küldött levelet, hogy előrendelhető... tehát már nagyon közel van a megjelenés.
Szerintem az utóbbi idők legnagyobb gurítása lehet a suzukinak, nem lesz olcsó szerintem 4 milkó alatt nem fogják adni.. Pláne azért sem mert már végre lesz benne navi, meg radar, meg adaptív tempomat meg minden ami eddig "hiányzott". Egy 4-től 6-ig árazás jó lenne... (6 milla lenne mondjuk a 4x4 diesel) Aki olcsóbbat akar az vegyen Dustert (az sem rossz autó), de mostanában az az igazi fapad...
Magyar piacra nem jósolok nagy jövőt, nem csak Suzukinak de másnak sem... viszont nyugaton nagy durranás lehet.
-
Doze
aktív tag
Némi fejleményt látok autó ügyben suzukiéknál. Már régebben is szemeztünk a az iV-4-re hallgató tanulmány autóval. Ez az autó most az új Vitara.... Apám nagyon szemez vele, de szó mi szó én is biztatom.
Ugye most az SX4 van porondon nálunk. Már 6 éve 100e-rel. Ha 5 milla körül lesz, egy 2wd jól felszerelt változat akkor vétel lesz...Az s-crosstól tuti olcsóbb, de kb akkora is mint a mostani sx4... csak 300+ liter a csomi tartó... Én meg végre megvenném apámtól az sx4-et
-
Krenk01
újonc
köszi kipróbálom ezt a szélvédős papíros témát hátha........
-
SRII
őstag
válasz
Krenk01 #17352 üzenetére
Hali!
Semmit! Ez ilyen és ilyen is marad, akik fanok, vagy csak szeretik tisztelik az autójuk mint én is , nem akarom meghallani vagy nem veszek tudomást róla, sajna ez van!
Szétszeded teljesen az egész autód belsejét, hangszigetelted, és normális csavarokkal (nem patentekkel) visszarakatod valami szakival! Nagyon sok helyen láttam olvastam ezen munkálatokról, nem olcsó.
Nekem a vezető felőli ajtón elhelyezett központi zár kapcsoló és ablak lehúzó tiltó gombok zörögtek(kicsit, nem zavaróan, jobbára zene hallgatás közben jött meg a hangjuk) összehajtottam egy kis papírdarabot és a kárpit és a gomb közé szorítottam, zörgés megszűnt.
Valakinek a műszerfala zörög, nekik a megoldást az jelenít ,hogy a szétvédő középét beméri belülről, és műszerfal üveg közé rak egy kis papírdarabot.
Hallgatóz, és ha megvan a zaj forrása, tapasztald ki hogy nem ad hangot majd ragasz vagy dugj oda egy papírdarabot. -
Mercutio_
félisten
Kösz az infót szakik!
Mi a helyzet, ha márciusban jön az új, de a régit csak májusban adjuk el?
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17350 üzenetére
Igen, tudtommal nem sok mindent kell csinálni mert a biztosítási rendszerből tudják hogy épp hol jársz bónusz tekintetében.
Ez mind1 hogy új/használt, vagy már az 54. vásárolt autód, tudtommal 2 évig ha nincs a neveden adott típusú autó, abból a típusból elveszted a bónuszod és megint B0-ás leszel.
-
t1
veterán
Hagyományos karácsonyi ajándékozásunk
-
Krenk01
újonc
Sziasztok 2005-ös swiftem van a kocsiba belülről valami ilyen ciripelő hang féleséget ad mintha az első műszerfal kárpit vagy valami ilyesmi, nem mindig de elég gyakran ad ilyen hangot és már zavar. Mit lehet ilyen esetbe csinálni ez ilyen és kész vagy van rá valami megoldás?
-
Hego
tag
Sziasztok!
Augusztusban egy évre előre kifizettem a kötelező biztosítást. Ha most új autót veszek akkor bukom a kötelezőm felét?
Még sose cseréltem autót
Köszi a választ előre is!
Üdv,
Hego -
zedok
őstag
Hamár izzó téma:
'98as swift. Olvastam ezt az Osram Night Breaker Unlimitedet. Továbbra is ajánlott? H4-es foglalatú kell ugye?
-
BrownB
tag
válasz
Motion_Blur #17343 üzenetére
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #17341 üzenetére
Vid el szervizbe,a fék nem othoni javításra való,egyébként a vákum pumpa hiba lehet vagy levegős valahol a cső,stb szerintem szervíz.
-
roberto211
őstag
Nem értjük egymást.
Tegyük fel meg nem indítottam be az autot de a féken van a lábam. Mivel fekszervos ahogy beindult a motor kicsit bekene süllyedni a pedalnak de ez nem csinal semmit hanem ugyanabba a helyzetbe marad ahol nyomom.
Ez is a levegő miatt van vagy pedig vmi komolyabb baj ?
-
mdk01
addikt
válasz
roberto211 #17338 üzenetére
Az hogy nem megy beljebb a pedál nem járó motornál, az a rásegítő miatt van.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #17336 üzenetére
Valahol levegős,minden keréknél van légtelenítő,ha nem tőmítetlen sehol egy flakon fékfolyadékkal és egy segítővel könnyen javítható.
-
roberto211
őstag
Sziasztok.. Ha a fékemet szinte taposni kell és így is alig fog közben hátulról hallok súrlódó hangot az mitől lehet? 2000 évjáratu 3 ajtós 1.0 swiftről van szó... Illetve a fékpedál se keményedik fel hiába nyomom akárhányszor.
Kereskedőtől vettem pár hete, ott állt nem tudom mióta de nem akar megszűnni.
Ötletek?
-
aginor
veterán
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy 98-as swifbe milyen fényszoróizzó kell, és, hogy a halogén gond nélkül jó-e hozzá?
-
V(k
újonc
válasz
Ace Ventura #8307 üzenetére
van egy 1.0 swiftem 1990 es és nagyon rezonál a motorja mind gázadásnal mind alapjáraton.
nem tudjátok mitől -
Kornel
veterán
válasz
batai15 #17324 üzenetére
Inditasz, 10-15 mp alatt mindenhova eljut az olaj, de meg minusz 20 fokban is max 1 perc, meg felvesz egy kis hot a motor, utana pedig finoman kozlekedve kell bemelegiteni a motort, kb. 2000 rpm korul tartani a fordulatot. Kisebb se jo, mert kisebb az olajnyomas es meg nem alakult ki a rendes olajfilm reteg, de nagyobb se, 3000 fele nem forgatnam amig nem.uzemmeleg.
Ha egyhelyben jaratod, sokkal lassabban melegszik, mert nincs terheles, es ugyanugy nem alakult ki a rendes olajfilm, viszont pluszba meg alapjarton jol lemossa az uzemanyag a hengerfalrol azt is, mi van.
Legjobb az allofutes, ahogy elobb is irtam.
Skandinav orszagokban gyakori. -
Kornel
veterán
Nem egeszseges hosszu percekig alapjaraton ketyegtetni egy hideg motort, foleg nem egy japo benzinest.
Megoldas az allofutes, ha fedett helyen van, ahol van aram, akkor egy elektromos verzio meg megfizetheto is, vagy hazilag is kivitelezheto, egy kazan mar nem nagyon eri meg viszont. -
Tom5
addikt
-
mdk01
addikt
válasz
barack1997 #17316 üzenetére
Állítólag eezeknél a motoroknál G13BA mind Bosch-sal letttek szerelve. Szerelő is azt mondta azt tegyünk bele, de egyébként nem értem mert az injektor felett lévő védőburokizén meg 1cm-re egymástól szerepel mindkét gyártó neve.
Amúgy most elgondolkodva, közel 14évet bírt ki és 115k km-t amiből 60k km csak város főleg az utóbbi 8évben. Ha mégegyszer ennyit kibír akkor már úgy sem lesz cserélve.
Úgy kell ezt felfogni sztem, hogy tökéletes autó nincsen mindegyiknek van típushibája, hol több, hol kevesebb és olcsóbb, vagy drágább. Ez egy átlagos hiba, csak az autó értékével nem arányos. -
trassher
addikt
Sziasztok!
Ignis kulcsházat cserélt már valaki? Odáig eljutottam hogy csak szárral együtt kapható viszont nem tudom hogy az immo chip hol van. Apának szeretném kicserélni de nincs előttem a kulcs. Valaki csinált már ilyet? -
SRII
őstag
hali! milyen fagyálló folyadékot javasoltok swift II -be?
Van most akcióba favorit 5 L [link] -
_seth_
veterán
Köszi az infókat, továbbítottam is
Az enyém szerencsére sose kop el
csak megeszi a rozsda -
mdk01
addikt
válasz
_seth_ #17304 üzenetére
Hát ha azt produkálja amit fentebb írtam akkor nagy valószínűséggel igen.
Futhatsz egy kört te is a szerelőkkel, meg a fórumokon, de elég nagy az esély rá.
Elektromos részen több lehetőség is van, de nagyon hasonlít a hibajelenség.
Motorkód alapján nézd meg milyen injektor van benne. -
mdk01
addikt
válasz
_seth_ #17302 üzenetére
4hetes utánajárás és olvasás következménye, hogy 2 napja kicserélték az injektort és egyelőre jó.
42k volt az egész és olcsón megúsztam, mert sierült gyári injektorhoz hozzájutni 32k-ért.
Ez a minimum amiből meglehet úszni, mert első nekifutásra 55k+ szerelési költség volt egy másik szerelőnél.
Amúgy típushiba az összes 2001-es swift BOSCH injektornál előfog jönni csak idő kérdése.
Az a baj állítólag, hogy megszorul az injektoron belül a szelep(gondolom ami spricceli az üzemanyagot), mert túlmelegszik. Hidegen ugye összemegy és a leállítást követő 5percen belül pedig még nem tapad meg annyira csak utána, és várni kell míg visszahűl, hogy újra megmozduljon.
Használt bontottal, illetve utángyártottal ne is próbálkozz. Az első variációnál fent áll a a rizikó, hogy vajon meddig lesz jó, a másodikkal meg az a gond, hogy ez az autó legkifinomultabb alkatrésze így nehéz jól koppintani.
Csak a gyári játszik sajna.Googlenak: Suzuki swift 2001, BOSCH, injektor, G13BA, hiba
-
_seth_
veterán
A mi autónkkal valami probléma van: Hidegen reggel indul, ha leállítják és indítanak ismét akkor szintén indul de fél-1 óra múlva amikor már hidegebb nem indul be hanem csak az öndindító teker és benzint nem is pumpál. Injekciós tűvel benzint juttatva a motorba ilyenkor is beiindul. Gyújtás ráadása után mindig hallani a szivattyút működni de mégis fennál a probléma. Találkozott ilyesmivel valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro