Hirdetés
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krenk01
újonc
2005-ös swift 3 ajtós minden ajtó zárva de valahonnan jön be a hideg a középkonzolnál érzem miért lehet ez ? valami burkolat nem lehet betéve vagy ezek iylenek ?
-
Reaper
őstag
-
Halver
csendes tag
válasz
Anulu79 #17696 üzenetére
Üdv!
Nézd meg mindkettőt élőben, esetleg vigyél magaddal szerelőt!. Nekem ezek tűntek fel első körben:
1. A szürke 2001-es, a zöld 1998. 3 év nem nagy idő, de pont közte volt némi frissítés.
2. A szürkében van 2 elektromos ablak, a zöldnél nincs.
3. A szürkénél feltüntet elvileg 75000 km-t , a másiknál nem ír semennyit. persze a 75e is lehet több...
De a km nélküli hirdetéseket én nem szoktam megnézni.Üdv:
H -
Anulu79
addikt
Szerintetek a sedan Suzuki Swiftnek elég a 68 LE?
-
Doze
aktív tag
Lehet gagyi valaszt adok: olajpumpa? Az autokban ez egy fogaskerekszivattyu... ha elkopott akkor megesik az ilyen. Vagy nem tud a teknobol eleg olajat szivni olajsar miatt. Egyebkent nem urtechnikai problema... nem ertem miert kell ezert a gyarba irogatni.
Egyebkent ez nem gyakori hiba, gyanitom valaki ridegen tartotta a gepet.
[ Szerkesztve ]
-
tick
aktív tag
Sziasztok,
Először is, nézzétek el ha valami butaságot írok.
Másfél éve boldog tulaja vagyok egy 2002-es 1.3-as 16 szelepes swiftnek (a jó kis régi fajta).
Kb 3 hete elkezdett villogni az olajnyomás jelző (piros) teljesen rendszertelenül. Hideg motornál ha akár megmozdultam az autóban rögtön felvillant. Melegen is néha néha felvillan. Nagyon ritkán hosszan, de főleg egy-egy pillanatra csak.
Olaj van bent bőven, fél éve lett cserélve szűrővel együtt.
Azóta természetesen már szerelőnél áll, megnézték műszerrel, valóban alacsony a nyomás. Tehát nem elektromos vagy mérőgomba probléma. Kikerült a motor majd a váltó is. A főtengelyt vitték el kezelésre (köszörülés) illetve a kuplung is cserére szorult, bár ez nem tartozik ide.
Viszont sajnos a probléma nem szűnt meg. Az autó még ott áll továbbra is, felvették a kapcsolatot a Suzukival (gyár), de még válasz nem érkezett.
Találkozott már valaki hasonlóval vagy van ötletetek mi lehet még a probléma?
Köszönöm előre is -
Anulu79
addikt
A bal első ajtó alatti nyomódás szerintetek komoly lehet? Róla van szó.
-
kalozhun100
őstag
Suzuki Swift 2001 ajtóteleszkópból milyen márkát ajánlotok? Mert most ment tönkre a már cserélt utángyártott és szeretnék rá újat. Van valakinek valami tapasztalata?
-
mdk01
addikt
Én vezérműszíjból nem veszek soha többet után-gyártottat, mert 2x húztak utána mire nem nyekergett indításnál. Gondolom mindig megnyúlt.
-
Doze
aktív tag
utángyártott féktárcsával csak óvatosan, az enyém pl elrepedt...
, utána textar került bele, megváltás a gagyi után... független attól hogy jobban fog, de nem csikorog stb.
A lengéscsillapítóra meg azt mondom, erős közepes a velo, ignist nem ismerem annyira, de egy KYB-vel jobban jársz. Igaz 15 darabja előre..
-
Grass
aktív tag
Sziasztok,
Az Ignisen féktárcsát és lengéscsillapítót kell cserélni, viszont nem annyira vagyok otthon az alkatrészek területén így egy kis segítségre lenne szükségem.
Az árak tekintetében a Suzuki Sumon a nyerő.
Az első lengés csillapítok darabja 9.500 Ft [link] ami utángyártott.
A hátsó pedig 7.240 Ft [link] ami Valeo.
Féktárcsából 3.680 Ft az utángyártott [link], míg az eredeti Suzuki 9.000 Ft. [link]
Kinek milyen tapasztalata vagy tanácsa lenne ezekkel kapcsolatban? Jók az utángyártottak is, vagy keressek eredeti Suzukit (lengéscsillapítóból Suzuki márkájút nem is találtam, van egyáltalán?). Esetleg más márkát érdemes venni? Ha igen akkor melyikből milyet?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Kornel
veterán
egyébként ha kiadták volna valami jó kis adagolós dízellel a swiftet, akkor elmenne vagy 3-4 literrel
mekkora lenne, kevesebbet enne, mint sok motor -
Kornel
veterán
3500 mar "sok", kb. 3000 lehet a hatar ezeknel a kis szuziknal...
Splash-nel meregettem a kulonbseget, egy ideig valoban kevesebbet eszik 2000-nel elvaltogatva, utana meg telenyomja korommal meg trutyival a szivosort, es viheted szerelohoz, mert nem megy, es elkezd tobbet enni. -
Doze
aktív tag
válasz
negroo #17666 üzenetére
Nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogyha tojással a talpa alatt gyorsít az ember, akkor kevesebbet fogyaszt.
Van egy olyan megérzésem, (mert érvekkel nem tudom alátámasztani), ha normálisan 3000-3500-ig, 1-től 3-ig rövid kihúzatássokkal vezetünk, nem e eszik annyit, mint mondjuk úgy: ha óvatosan gyorsítasz de hosszabb ideig. Persze egy ladánál biztos számít... de egy olyan autónál ahol a gázpedál nincs fizikai kapcsolatban a motorral?... (persze ha minden alkalommal elpörgeted 5e-ig, akkor tuti leeszi a fejed)... hmm nem tudom.
Az utazó sebesség azt aláírom, az számít.
-
kalozhun100
őstag
2001es suzuki swift 1.3 gl-hez nem tud valaki valami jófajta csomagtartóteleszkópot? Csak mert eddig utángyártott volt, és most elkezdett lötyögni, kifolyt belőle az olaj
-
roti86
őstag
válasz
lolka1980 #17660 üzenetére
Nálam 2003 1.3 16V 5 ajtós:
Nem lehetetlen az 5 liter, de valóban kezd necces lenni (lásd utolsó 2 tankolás, mióta pályázok is egy keveset). Munkábajárásra van használva az autó 4 személlyel (3 személy + jómagam kb. 300kg), napi 70km. Kb érzésre: 40% lakott terület (50-60 km/h között), 40% országút (kb 80-90 km/h), 20% pálya (100-110 km/h között). A 3 személyért kb bekocsikázom a fél várost, ezalatt ugye lámpák + megállások (nyilván ésszel, ha látom, hogy piros a lámpa akkor gurulok motorfékkel). Mióta képbe jött a pálya az utóbbi két hétben kb 3-4dl-t emelkedett a fogyi. Nem is lenne a pályával gond, csak még elérem addig kb 3 körforgó (lassít-kigyorsít-lassít-kigyorsít...). A legrosszabb fogyasztásom (5.7l) így jött össze, a legjobb (4.8l) pályán tavasszal Miskolc-Pest 100-110 között 2 személlyel. Abroncsok gyári 155/70 R13, gyári értékre fújva (2.3 bar).
Egyéb kérdés vagy részletek?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
lolka1980 #17660 üzenetére
4-4,5 litert max. Orszaguton 60-al eszik, nyaron, hosszu etapokon.
Nekem az ezres swift legjobb fogyasztasa 4,4 liter volt, csak orszagut, 80-al, minden trukkot bevetve.
Szerintem ez nem eletszeru felhasznalas.
Vegyesben az ezres is megeszi a 5-6 litert, nalam 5,7 volt a nagyatlag, dinamikusan, de nem esznelkul. -
lolka1980
aktív tag
válasz
Kornel #17659 üzenetére
Nekem5,4 körül mozog 1.0 swift 2001 illetve inkább csak több szokott lenni
Klímával felmegy nyáron 5,7-5,8 ra kb.Úgyhogy az 5 valóban necces,bár van egy munkatársam aki szerint a swift-je 1999 1,3 3ajt. 4- 4,5l eszik.
hát jót mosolyogtam és mondtam neki el ne adja semmi pénzért azt a jó autót![ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
2001-es és 2003-as 1.3 swiftek megállnak 5,5-nél. 1.6-ot nem tudom.
-
Anulu79
addikt
Üdv újra.
Ismét elkezdtem nézni a Suzukikat mert a másik kiszemelt márkával nem jártam valami nagy sikerrel.
Első körben őt szemeltem ki. Első ránézésre kép alapján vélemények?
-
lacy86
addikt
Hello!
Ha talaltam a kocsi oldalan minimalis karcot. ( ha jol lattam akkor nem annyira mely )
Tudtok megoldast mivel lehetne "eltavolitani"?!( Ha jol emlekszem korabban valaki ajanlott itt lehetoseget )
-
Doze
aktív tag
ez valóban Zr2 kompresszor kit, ez talán az egyetlen "gyári" tuning, szerelgették ezt már japán belpiacos ignis sportra is, ahogy olvasgattam.
Azért az igen finom részlet ahogy kivágták a motortérben a helyet a cuccnak, főleg a műanyagból.... ha többi átalakítás is ilyen precízen zajlott, nem csodálkoznék ha a lökösöket is szigetelőszalag tartaná. Gondolom az ecu-t is faszán hozzálőtték a kompresszorhoz
Egyébként nem minden ilyen autó gány, csak nem mind1 mennyi pénzből/hogyan hozták ki a tuningot.
-
dnelb
veterán
Azért ez elég komoly..
Amúgy sportból létezett 5 ajtós? Én úgy tudom nem. Tehát ebbe raktak egy sport motort vagy mi?
Egyébként gyanúsan olcsó.
-
mdk01
addikt
Köszi, mindenkinek. Ajtó teleszkóppal nincsen senkinek tapasztalata?
-
pjen
félisten
válasz
kalozhun100 #17640 üzenetére
Mér mondanák meg ingyen,valamiből élni kell,viszont ha megveszi a zsanért az sincs ingyen+lehet a csavar úgy be van rohadva nem is tudja kicserélni házilag.
-
batai15
félisten
válasz
tboldi #17600 üzenetére
Sokkal többet forog. Míg az 1.3 95 nel 2500 forog addig 1.0 van vagy 3500 at. Hosszú útra nem ajánlott. Inkább hobbi versenyzésre szoktak használni.
1.3 váltóval a trükk az hogy ki kell huzatni a fokozatokat. Érdemes 2500 3000 körül váltani akkor lehet szépen dinamikusan menni és a motornak se lesz baja. Persze üzemi hőfokon ezt. Addig 2k körüli fordulat.
Ha ez számít amúgy én 2001 5 ajtost vettem 310 ezerbe. Eleje volt törve.
Amire költöttem :első nyulvany hegesztés meg alváz védelem. Zsír újj kuplugozas meg olaj bele 2 hete. Kötelező szerviz vezer mű stb csere. Hátsó fék hengerek. Ablak törlő lapátok. Hátsó ajtó teleszkóp. Most lóg az eggyik ajtó keder gumi csere v zsaner csere lesz. Ja meg újj aksi. És hátsó csapágy. 2001 1.3 8v. Ezüst gc.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Ajtó lógással mi a helyzet, valaki cserélte már a múltkori eszmecsere óta?
Most találtam egy ilyet.Továbbá érdeklődnék, hogy mi a különség ez és ez(ez csak az egyik) között, mert árban van. Esetleg ha valaki cserélt már hátsó teleszkópokat régi swiftnél az megoszthatná a tapasztalatait, hogy mit érdemes megvenni.
Köszi[ Szerkesztve ]
-
válasz
kalozhun100 #17629 üzenetére
Szia! Igen, mi a kerdes?
-
Anulu79
addikt
Igazából én is inkább a Swift felé hajlok ár szempontjából. Elvégre spórolni szeretnék.
Nem tudom, hogy ezt mutattam-e már. Holnap szándékozom felhívni a tulajt. -
kalozhun100
őstag
Hangszigetelt innen már valaki első ajtókat? Suzuki Swift 2001.
-
Anulu79
addikt
Használni maximum 3-an használnánk. De jelen pillanatban egyedül vagyok. Szóval az nem lenne akadály.
Anno volt 3 ajtós másmilyen autóm. Igazából ott sem zavart annyira. De a sedan jobban bejön formára. Igazából még azon agyalok, hogy a sedannal vajon jobb-e egy Ignis vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
hzsolee
őstag
válasz
E.Kaufmann #17617 üzenetére
Jaja, Deluszadzsoni. 1:15-nél van a lényeg....
-
hzsolee
őstag
Itt az oldala.
Ez az épület: -
horseface77
tag
Sziasztok! Zuglóban lalom, tudnátok ajánlani valamit, hogy hova vigyem a sedanomat kipufogó javításra? Köszönöm.
-
Krenk01
újonc
-
hzsolee
őstag
Nekem a vezetőülés háttámla bal oldala kopott ki a sok ki-be ugrálástól. Javíttatni horror ha nincs varrni tudó ismerős. Több helyen is minimum 10e mondtak csak a háttámlára. Az Új-csórin van egy üléshuzatos, ahol elvileg méretpontos huzatot vettem (kiválasztott plüssből varrták) 16 ezer volt a komplett cucc. Hát főleg az első ülések elég hányadékok, mert nem követik a "kagyló" formát. Aztán találtam egy illetőt aki kicserélte az említett hibás darabot, de kicsit nagy lett. Szóval megint szop@'s..... Keresgélni kell, hátha van eladó ülés a megfelelő színben. (mondjuk nekem ez sem jött be)
-
mdk01
addikt
válasz
roberto211 #17593 üzenetére
Igen arra. Újrakárpitoztatni nem biztos, hogy szeretném, mert leakarom cserélni majd nem tudom dob-e annyit az értékén.
Utána nézek majd azért, köszi. -
Halver
csendes tag
válasz
Anulu79 #17586 üzenetére
A vezetőülés kiégetve, valószínűleg dohányos sofőr volt a korábbi tulaj.
Más:
Péntek este vették meg el az 1.0-s swiftemet. 2000/06 évjárat, törésmentes állapot, 87e km-rel.
7 évesen került hozzzám, mindent időben cseréltem rajta (évente olajcsere, levegőszűrő csere.)Lassan vezérlés csere lesz rajta aktuális, de pl. az aksi is 2 éves volt.
Téli gumi 2 éves (2 pirelli/2 dunlop) a nyári szett külön felnin (3 éves Goodyear)
300.000 at kérterm érte, de ismerős vette meg.Még most is sajnálom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- Windows 11
- További aktív témák...
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
- Eladó Kross Esker 6.0 2021-es model
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest