Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
-
Kornel
veterán
a vredesteined a pc5-höz képest nem tapad, hidd el.
próbáld ki, utána nyilatkozz.(#16995) lacy86: egy: milyen kocsi?
kettő: lehet csak kuplungcsere kell, nekem ugyanez volt, az előző női tulaj szétgyilkolta, és nem is emelt ki rendesen, művészet volt vele közlekedni, kuplungcsere után tökéletes volt a váltó.
de nézesd meg egy szakival, ez csak egy lehetőség. -
lacy86
addikt
Sracok!
Mi a jelensege annak ha teljes valtocsere kell?!
Eddig ritkabban , most mar egyre gyakrabban jarok ugy hogy nehezen veszi a sebesseget a "kicsike".
( 1-est , 3-ast , tolatas )
Neha dupla kuplung is kell!
Amugy semmilyen kattogo , zorgo hang nem jon a motorterbo!l( Remelem meguszom csak egy bovden cserebol
)
-
Kornel
veterán
válasz
Tomics #16985 üzenetére
Nem fog kibirni 4 evet, ha ennyit mesz meg harmat se.
A conti pc jo, csak gyorsan kopik.
10k utan dobd le mindig az olajat, ne vard meg a 15k-t, eneos sustina 5w30 a legjobb neki, hiaba 0w20 az ajanlas, az mar eleg vekony, en mar hallottam lancot, amikor az volt benne, igaz igen jol fogyasztott
Jo kis gyari 16-os alut ra majd, azzal gonyoru. -
Tomics
addikt
Swiftem jol sziperal, mar 18k kmnel tartok. Teli gumit a jovo heten veszem nokian wr d3 itteni ajanlasok alapjan
Viszont a nyari ami gyarilag rajta van eleg rendesen kopik ahogy neztem...(conti procontact 2) remelem azert 4 evet kihuzok vele. Ha elkopik majd akkor kap 16os szep felniket. Amugy miota a 10W30 eneos van benne erezhetoen tobbet zabal, de meg igy 6L alatt vagyok.
A vezetooldali ajto eleg szepen nyikorog mar, tudtok vmit ajanlani hozza? Mivel fujjam be?
Giiiz: ezt tettek bele a szervizbe, nem volt 0w20. Legkozelebb en viszek
-
lacy86
addikt
Egy kis erdekesseg!
KIA-t nem latok kozte ( hmmm egy jo kis KIA Sportage
) , se Suzukit!
-
meroly
veterán
-
Matthisa
tag
Sziasztok!Kleber téli gumiról vkinek vélemény?
-
válasz
albiosz #16976 üzenetére
Igen az. A hivatalos neve 1.3 16v GLX EXTRA
A szárny, lámpamosó, és a többi apróság miatt.
Én 29000 km-el vettem, már 8. éve van nálam, 2. tulaj vagyok. Itt az olaj, és szűrőcsere mindig elvolt végezve, semmiben sem szenvedett hiányt.
A fogyasztás nagyon baráti 6-7l max, és köszi
Pontos tulajdonságai:Biztonsági öv: állítható magasságú elöl
Biztonsági övfeszítő rendszer
Csomagtér világítás
Elektromos ablakemelők elöl
Fejtámlák elöl-hátul [4 db]
Fordulatszámmérő
Fényszóró-távolságállítás belülről
Fényszórómosó berendezés
Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés
Időóra: digitális
Indításblokkolás
Kesztyűtartó: zárható
Kárpit: szövet
Könnyűfém keréktárcsa [4 db]
Központizár
Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók
Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében
Légzsák a vezető-és utasoldalon
Oldalsó gumivédőcsík
Pótféklámpa [harmadik féklámpa]
Rádió-magnó + 4 hangszóró
Rádióantenna: mechanikus
Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus
Spoiler hátul
Szépítkezőtükör az utasoldalon
Színezett üvegek
Világítás: ködfényszórók elöl
Világítás: automatikus fényszóró-bekapcsolás
Vészhárítók a karosszéria színében
Ülések hátul: lehajtható és osztható -
albiosz
őstag
válasz
norbyone #16972 üzenetére
Ejj, ha egy hónappal ezelőtt kérdezed.
Most vettünk egy 2003. 7. havit 450-ért, szinte ugyanez ezüstben. Gondolom GLX ez is. Miénken nincs alufelni meg szárny, meg kicsivel több a km. 300 körül csomót néztünk, elég szakadtak voltak. 400-450 reális érte, 500 már riasztó lenne nekem is. -
gluebad
újonc
Sziasztok suzuki swift 1.0 2000 év milyen izzó kell az első ködlámpába.
-
Hego
tag
válasz
norbyone #16972 üzenetére
Hello!
Gondolom klíma nincs benne, különben írtad volna.. Szóval szerintem úgy 350-400 közt van valahol a reális ára. Én megpróbálnám meghírdetni 450 körül ha nem sikerül eladni, akkor vidd lejjebb az árat..
Egyébként a 2001-es Suzuki Swift Sedanom (klímás) eurotax árfolyama 344e forint volt pár hónapja.. Sajna ez ennyit ér.. :S
-
Sziasztok. Mennnyiért lehetne mostanában eladni a kocsimat?
Linkelnék egy képet:Adatok:
Gyártási év: 2003. 03
km: 148.0001.3 16v, gyári alufelni + 4 vasfelni vadi új téligumikkal, gyári szárny, lámpamosó, elektromos első ablak + tükör, 2 légzsák, Jvc hifi, ködlámpa, műbizonylatos sötétítés hátul, gyárilag szinre fújt ( fekete ) minden eleme, sosem volt javítva, teljesen rozsdamntes kaszni, hibátlan, erős motor.
Köszi
-
wolf033
senior tag
Most ajánlottak nekem spurit de az ismerősöm meg pro tectet(autóalkatrész boltos). Pro-tectnek utána olvastam és találtam azt ami elméletileg pont nekem van kitalálva. [link] Valakinek vélemény erről?
-
wolf033
senior tag
Elmentem már vagy 50 km-t egy kicsit meghajtottam a gépet. Eddig nem jött még vissza a hiba kop-kop-kop.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
meroly #16962 üzenetére
Tök sima Swift, ráadásul ahogy nézem, esztergomi gyártású, csak van rajta GTi optika (lökhárítók, hátsó lámpa). Nyugatra sok került ilyenből 1995 táján, de itthon is látni nem egyet. Ja, és a leírás nem valami pontos, mert ez 1.3-as, nem ezres, és nincs benne egyetlen alkatrész sem, ami '96 utáni lenne...
Szerk: '92 után Geo Metron is volt ilyen lámpa hátul.
-
meroly
veterán
Ez milyen swift? [link]
-
Tomics
addikt
Egy kérdés hátha vágjátok, még nem volt ilyennel dolgom:
Gyári alufelni le lesz cserélve mezei lemezfelnire télire. Az alufelnit tartó csavarokat is le kell cserélni, vagy jó hozzá a gyári? (nem suzuki, mondeo 2011-es ha számít valamit)
-
Kornel
veterán
nem mondtam, hogy hobbiból menjen valaki több száz km-t.
ha van valahol messzebb dolog, ahova pályán lehet menni, akkor meg kell nézni, segít-e.
simán lehet eltömődve a katalizátor, amin esetleg egy kiégetés még segíthet.
persze lehet, hogy nem.
viszont ha sosincs megküldve a gép, csak városban meg faluban tinglitanglizik vele valaki, akkor ne csodálkozzon, hogy kinyírja. -
Kornel
veterán
én megnézném, hogy meghajtjátok a kocsit rendesen, és utána visszajön-e a hiba.
egyébként kíváncsi lennék a katalizátor beszállítójára.
ezek gyakorlatilag új autók, nem szabadna ilyet produkálniuk.
illetve arra lennék még kíváncsi, hogy vajon a sedan-ba (made in japan) is ugyanez van-e, illetve ott is jeletkezik-e a hiba. -
Kornel
veterán
válasz
wolf033 #16948 üzenetére
vidd el pályázni egyet, 100-200 km-en, üzemmeleg motornál toljad neki 4-esben is 5000 rpm-en, vagy akár felette is, persze csak ha jó még az olajod
ha meg közel van a csere, utána akár le is cserélheted az olajat, a meghajtás biztos lehoz egy kis lerakódást.
5w30-at rakj bele, vagy 0w30-at. -
wolf033
senior tag
Elvittem olvasni a masinát.
Valami katalizátor hibát ír a laptop dj. Az első katalizátor gyengébben dolgozik mint a hátsó (vagy valami ilyesmit magyarázott de Én nem értek hozzá, ez az Ő asztala neki kell hozzá érteni). Állítólag lehet lambda szonda is a hiba de csak akkor tudja meg pontosan ha belemászik jobban. Kiütötte a hiba kódot. Mondta a cimbora, hogy néha húzassam ki és majd meglátjuk mi lesz.
-
-
Doze
aktív tag
válasz
wolf033 #16941 üzenetére
Ha semmi hibát nem produkál, (rángat stb..) akkor elsőként vedd le az akkusarut, az kinulláz (rádió ha kodolva volt akkor írd fel a kódot stb)..
Házi hommade módszer, ha ki akarod íratni a hibakódot (azt táblázatból ki tudod nézni mi baja lehet)
Hibakód olvasása
Suzuki Swift,SX4 nem ilyen féltékeny a hibamegoldásra: ha gyújtáson nyitott ajtónál háromszor ráadjuk a világítást, és háromszor megnyomjuk a belső lámpát kapcsoló ajtógombot, kiadja a km-számlálóban a hibakódot, meg egy led levillogja. Ugyanez négyszer a törlés.Hibakód törlése SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1) Kapcsolja ki a gyújtást.
2) A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a
motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d)
lépéseket 10 másodpercen belül.
a) Fordítsa el a fényszórókapcsolót a “HEAD”
helyzetbe.
b) Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c) Háromszor ismételje meg az a) és a b) lépést.
d) Nyomja le és engedje el a vezetőoldali
ajtókapcsolót négyszer.
3) A fenti lépések végrehajtása után ellenőrizze, hogy
nincs működési hibát jelző DTC. -
wolf033
senior tag
Üdv!
Van egy SX4-em és ma felgyulladt egy szép narancssárga lámpa.
[link] 2006-os az autó és 112000 km van benne. Olajcsere és szűrők cseréje mindig megvan csinálva. Kb. 2 hónapja volt utoljára olajcsere. Mit akar nekem jelezni eme gyönyörű visszajelző lámpa?
-
dnelb
veterán
2007es 1.5ös GS Swifthez mekkora téligumi kellene? Most a nyári 185/60 r15 .
-
mdk01
addikt
Szerintetek a gyújtótrafónak lehet köze a fenti problémámhoz?
-
Siriusb
veterán
WagonR+ esetén a műszerfalon található kopoltyúk túl laza mozgását miként lehet megjavítani? Átfogalmazva, a légterelő lamellák felfogatása meglazult fel-le irányban, ezért nem lehet beállítani, merre irányuljon az utastérbe beáramló levegő, mert mindig elkezd felfele nézni. Szét kell bontani a műszerfalat, ott meghúzni valamilyen csavart?
-
Hego
tag
Most hogy mondod eszembe jut hogy nekem se indult annyira pöccre januárba mint előtte. És én is a legolcsóbb kagylós kútnál tankoltam a városban(10 forintos kuponnal a legolcsóbb benzin volt ott), de mostmár egy magán kúton tankolok ahol a legolcsóbb a benzin jelenleg. (elfogyott a kuppon
)
Azt hittem akksi baja van az autómnak(hideg volt akkoriban), de az akksi azóta is működik.. Lehet hogy olcsó kagylós húsnak híg a leve?
Olajat azért szoktál cserélni ha már teleszkópot nem?
-
mdk01
addikt
Arra képtelenek, hogy egy csomagtartó teleszkópot vegyenek, h ne essen a fejükre az 5. ajtó hogyha kinyitják.
Azt el sem merem mondani, hogy én is így vagyok és ráadásul napi 2x megyek el egy autósbolt mellet és pár ezer forintról van szó, de mindig sietek és ahányszor elmegyek a bolt mellett azt mondom magamban hogy kellene már egy rohadt teleszkópot venni....na de majd legközelebb.
Egyszer úgy is veszek....
-
mdk01
addikt
A kagylós kúton tankolok mindig, de e a kút ahova járok(ez van a legközelebb és napi jópárszor elmegyek mellette) ez olyan hogy mindig 5-10forinttal olcsóbban adta az üzemanyagot mint a többi kagylós a városba. Nem mondom hogy trükközik, mert mit tudna(bár jobb ha nem tudom ezt sem) de lehet csak marketing.
Ma is csinálta egyébként egyszer és vagy 10x indítottam. Szoktam olyat egyébként hogy sajnos jópárszor eléggé kifogyni a tnakot és erre még régebben azt mondták itt a topikban hogy nem szereti az ac pumpa mert felszedi a koszt. Ennek nem tudom lehet e köze hozzá.
Minden estre köszönöm, majd próbálkozom ez az aprósággal. -
mdk01
addikt
válasz
Reaper #16923 üzenetére
Ezt mondták akkor is mikor nem indult el minden henger. Gondolom beköpte a gyertyákat vagy vmi hasonló. Aztán mentem vele egy gyorsat a város körül azóta nem jelentkezett, de persze jó idő is volt. Rövid távokon használom igen, még télen is csak városbabár azért akkor odafigyelek hogy melegedjen be rendesen és ne 2km-t menjek vele.
Köszi -
Hego
tag
Hello!
Nálunk egyszer úgy 10 éve volt ilyen akkor még a régi családi autónknál(Régi swift volt az is). Ugyanezek a bajok voltak vele, miután újra teletankoltuk utána egy csapásra megszűntek a problémák. Szóval egy ismeretlen kúton valami szart tankoltak bele..
Próbáld ki.. Hátha neked is bejön..
-
g4besz
tag
válasz
Kornel #16920 üzenetére
Az injektor fúvóka jellemző, az enyémben is kezd néha szarakodni (jellemzően télen jön elő, 10ből 1szer egyelőre). Mondjuk van minőségi utángyártott 32ezerért, nem kell gyárit venni 50ért.
Rohadnak, de nem vészes, az enyém is csak ott rohad ahol előzőleg megtörték.
Olyat kell keresni, mint bármi másból: karbantartottat nem széttaposottat. Állapotot veszünk nem kilométert.Én azt szoktam mondani, hogy a szerelése az ami olcsó, egyszerű:
olajcserét, sőt, féltengely gumiharang cserét megcsináltam itthon, apám szerszámaival, most viszem kipuff és első csapágy cserére ismerős szerelőhöz (munka miatt nincs rá időm), a két cseréért kér 5ezer ft-ot, az alkatrészt én viszem. -
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #16919 üzenetére
Dehogy.
Csak most kell egy olcsobb auto, gondoltam nezek egy swiftet akar.
De hogy mindenki injektort cserel, es hasonlok, ez erdekes.
Illetve rohadnak is rendesen.
Akkor peldaul ennyiert szivok mondjuk egy escorttal.Visszaterve az o problemajara, mi van ha injektor?
Sokan kuzdenek vele.
Aztan utangyartott meg bontott utan megveszik a gyarit.
De remeljuk nem az -
giigz
veterán
Régi swift-be tökéletes, gondoltam szólok, jó minőség fillérekért:
Tesco-ban akciós lesz a Total Classic motorolaj, 10W-40 4 liter pl. 4.290 Ft
-
mdk01
addikt
válasz
Reaper #16912 üzenetére
Nem torpan meg, semmit nem veszek észre ha elindul. Hengerek is mennek rendesen, bááááár.....
Télen volt olyan 2x hogy nem ment mindegyik henger, de aztán megjavult még aznap magától. Van hogy 1km-t megyek vele reggel télen és az nagyon nem jó neki, de ez a része megjavult mert ez még télen volt.
Szóval ilyenek vannak, és lehet még nem egyértelmű a jelekből, de valaminek a kezdete és érdekelne ha tudná valaki.
Köszi, hogy válaszoltál. -
giigz
veterán
1,4 cm-rel magasabban ül, ez inkább előny lehet, a futómű és úttartás szempontjából semmi hátrányt nem okoz, szintén csak jobb lesz az úttartás.
A 165/65 R13 0,2 cm-rel lenne alacsonyabban, de az a méret drágább, a Barum esetében pontosan 2k-val darabonként, és mivel az az 1,4 cm átmérő növekedés bőven belefér, nem látom okát, miért ne a "jobb" méretet vegye.
-
Reaper
őstag
Neki állhatnék okoskodni, de én nem vagyok autószerelő ezért csak laikusként tudnék pár ötletet, azt mondod benzin az van, tehát akkor gondolom az ac pumpa nem játszik, menet közben nem torpan a kocsi? Ha igen, akkor gyertyák, gyertya kábelek, légszűrő, légszűrőház, ilyenek. Most ennyi jut eszembe, ha baromság, akkor majd kijavít egy hozzáértő
-
mdk01
addikt
Erre van valakinek ötlete hogy merre kezdjem a keresést?
Köszi -
Reaper
őstag
Huhh, köszi mindenkinek, az a problémám a gyári 155 szélességgel, hogy hóban ugyan nagyon jó, de sima nedves úton nem ártana több. Nagyobb felnit egyelőre nem tervezek, mert lehet jövőre már nem lesz meg a kocsi. Akkor még átgondolom lehet a 165ös jó lesz
-
Reaper
őstag
Régi Swift gyári felnire rámegy a szélesebb gumi? Idén új télit kéne vennem, és 175/60-65öt ajánlottak 13-ban.
Barum Polaris 3 lenne is ebben a méretben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS