Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
lfabian
tag
-
lfabian
tag
Sziasztok, tudnátok ajánlani ignisre,10-12 ezer körül nyári gumit.
fabi
-
Neck
veterán
Köszi szépen mindenkinek a válaszokat!
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz tboy93 #17791 üzenetére
Az az érdekes, hogy amikor kihúzatom, akkor felvillan, aztán meg elalszik.
De, a fékbetétek, azok elég kopottak Lehet akkor az lesz a ludas. Gondolom a melegedő motor miatt tágul egy kicsit a rendszer és akkor már elalszik, nem?An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Az úgy tűnik rendben van. Én talán egy kicsit inkább váltóolaj, kuplung, kuplungkinyomócsapágy, stb részen gyanakodnék. Lehet ez ennek a visszajelzője? Vagy hülyeséget beszélek?
Ilyen kis piros felkiáltójel a ((P)) jel mellett.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
A kézifékes kis piros lámpa melletti másik kis piros lámpa 99-es (régi) swiften néha, nagy hidegben pár percre kigyullad, főleg gyorsításnál az elején. Később, elalszik, illletve nem is mindig gyúl ki.
Mit szeretne az én szürke rakétám jelezni felém?
Köszi:
NeckAn α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
domojko
senior tag
Sziasztok!
2006-os 1.3-as swift. 110 km/h sebesség felett világít az ABS lámpa. És nem is alszik el. Ha leveszem a gyujtást és ujból indítok, pár méter megtétele után elalszik. De nagyobb sebességnél megint kigyullad. Merre keressem a hibát? Köszi
-
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17779 üzenetére
sok kérdésemre válaszoltál
de nem offolom tovább a topicot, ebben igazad van.
csak kérlek majd a betévedőket se tájékoztasd félre fél vagy dezinformációk alapján.üdv
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #17778 üzenetére
Nem mondtam,hogy jobban tudom de kezd uncsi lenni a ford istenítésed meg a suzi fikázásod, és ez a nagy mellénnyel való beszéd..
Amíg én nem személyeskedek addig te se oké?
Elhiszem,hogy "árnyalni" akarod de kezd sok lenni már ... 2 hónapja ezt nyomod lassan kisebb nagyobb megszakításokkal.. Vegyél Fordot, legyél vele boldog,használd egészséggel,menjél vele több millió km-t, csak a nagy mellényt vedd le mert nem hinném,hogy Bentley vagy Maseratival jársz,hogy lenne mire meg márkatopicban a burkolt fikázást is offold kicsit.
Köszi... És akkor zárjuk is le...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17777 üzenetére
ne magyarázd már meg, hogy mennyibe kerül egy alkatrész, amikor közel sem volt hasonló autód, de biztos láttál a szervizben meg az utcán mindenféle autót, na meg az autóskártyázás közben.
leírtam, hogy mennyibe kerülnek a gyári alkatrészek egy újabb suzukihoz, nem a márkaszervizben, hanem a lehető legolcsóbb helyen!
mivel rúgóból csak gyári létezik pl., ezért a márkaszervizben 22k lett volna, a létező legolcsóbb helyről megvolt 20k-ért.
ugyanez igaz a kuplungra, bár ott van utángyártott, de egy ft-al se volt olcsóbb, 60k volt kereken, több havi utánajárás után.
de Te biztosan jobban tudod, hiszen neked volt ilyen autódegyébként meg teljesen félreérted a mondandóm lényegét, csak árnyalni akarom a képet, hogy nem minden fekete és fehér, sok szempontot figyelembe kell venni egy autó vásárlásakor.
szóval peace, mondtam, ha nem tetszik a fejem, akkor lépek innen, de szerintem 3 suzuki után van némi rálátásom a témára, de gondolom Te ezt is jobban tudod, hogy megvetted életed első kocsiját, egy régi swiftet
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #17776 üzenetére
"de annyiért majdnem focust veszel..."
És ki akar venni Fordot? Én pld biztos nem.. Valamelyik nap voltam autókereskedő ismerősömnél, pont hoztak be egy focus kombit, tdci,szép állapotban nem füstöl,stb,stb.. Beleültem(nem a fapad verzsön volt, ülésfűtés minden szar volt benne ) és annyira nem fogott meg az az autó.. Jó áron is adta de akkor se vennék olyat. Magasabb fordulaton jött be a traktor hang, műszerfal se a kategóriájához illik, menni ment egy bizonyos fordulatszám tartományban, de itt ki is fújt..
Lehet az új focus jó(jobb), de "majdnem annyiért" se vennék Fordot... Inkább új suzi.. Vagy Honda esetleg Toyota.
Amúgy előző hsz-ed hez hozzászólva.. Tegyük fel annyi az alkatrész az sx4 s crosshoz (amit nem hinnék,kivéve ha márkaszervizben veszed az alkatreszeket)vagy új stifthez mint egy nissanhoz.. De hány suzukit meg hány nissant lehet látni a szervizben? Szerintem suzukit kevesebbszer mint nissant, pedig gondolom nissannal se van túl sok gond mivel japán. De ez a Ford dicsősítés(amióta megvan a mondeod) kezd már unalmas lenni... Te láttál minket bemenni a Ford topicba(nem tudom h van e ) és bizonyítgatni az igazunkat,hogy suzuki ezért és ezért meg emezért? Nem hinném..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
albiosz
őstag
Mi lesz helyette?
Én még pelenkás vagyok a témában, 26 évesen csak 2 éve van jogsim, szeptemberben vettem régi Swiftet első autónak. Előtte F Astrát hajtottam, kölcsönben volt nálam néhányszor. Ma már lehet, hogy sajátnak is az Astrát venném. Tudom, hogy több a fogyasztás, de zongorázni lehet a különbséget a két említett modell között. Az Astra nem recseg-ropog, kényelmesebb.
-
_BM_
senior tag
"Azért, mert mindenki megvette hitelre 10% kezdőrészlettel."
Én már a harmadik Suzukit hajtom, mindegyiket kápéra vettem újonnan. Egyik vételt sem bántam meg, elsősorban azért, mert mindig is vonzódtam a minimalista megoldásokhoz, minden területen. (ha lehetne választani, az abs-ről is lemondanék). Fapados Swift II-m van most (+AC), lassan 10 évesen nulla a hibalista. Viszont a következő autóm már nem Suzuki lesz, mert nem tetszik az üzletpolitikája. 'Nissanosodik'. Egyre drágább modellek, egyre bonyolultabb és -számomra- totál felesleges fícsörök.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Harkovz #17771 üzenetére
Szerinted az scrosshoz olcsobb barmi is mint egy nissanhoz?
Elarulom nem.
Almat almaval, kortet kortevel hasonlitsunk
Persze egy regi swifthez minden olcso, de nem errol beszeltunk.
Egy splashhez egy elso rugo 20k, es nincs csak gyari, ami persze amugy gyari hibas. Az olyan olcso? Mert szerintem nem kuplungszett legolcsobban is 60k, vicc.Szoval nyugodtan gondold azt, hogy az uj suzukitokra is csak annyit kell majd kolteni, mint a regire, aztan majd ne erjen meglepetes, amikor a kasszahoz kell faradni.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #17766 üzenetére
Menjél mert hülyeségeket beszélsz,a Suzuki fikázásában éled ki a vágyaid,ez okoz örömet!A Nissanról annyit,hogy nézd meg az alkatrészárakat!Tesóm Navarájához a szalonban 20 ezerért akartak egy izzófoglalatot adni a rendszámhoz!Utángyártott nincs.Szerencsére megoldottuk magunk,de nem mindenki műszaki végzettségű!A tempomat kapcsolója elromlott,persze cserélni kéne horror áron!És az új Suzukinál semmivel nem különb a Nissan alap verziója,csak a hozzád hasonlókat megnyutatja a jel az elején.Nem mondom,hogy a Suzuki a legjobb autó,de ár-érték-fenntartási költségben verhetetlen.Ami átlag embernek kell bennevan,annyit tud de azt megbízhatóan!Szerintem ez a lényeg.Sok ember a hülyeség miatt vesz olyan autót amit nem tud fenntartani,ugyanis ez a nehezebb,megvenni kihozni hitelre nem!Volt 1.3-as Swiftem is,2000-es évjárat klímás.Azzal sem volt semmi gondom főleg olyanok nem amikről Te beszélsz.Tesóméké 1995.évjárat,motor,váltó minden hibátlan.Féltengely csuklók lettek cserélve csak.Meg már az alja rohad,de 20 éves!Most váltottak SX4 4x4-re!Sok embernek semmilyen autó nem való,nem a kocsival van gond.
-
nagyúr
válasz szakallasgy1 #17769 üzenetére
Vezérlés mikor volt cserélve? Ha 6 éve akkor cseréld le, most. 5-6 év alatt elöregszik állásban is. Ennyi idő alatt elöregedik a szíj és ha szakad akkor nagy gázok lesznek. Olajcsere ugye 1év vagy 10.000km után, szűrőkkel együtt. Az olajfolt sok mindentől lehet, pl. elöregedhetett egy tömítés is akár, el kell vinni szerelőhöz, lemossa, és megnézi hol folyik (nekem pl. az O gyűrűnél folyt...).
Benzinszűrőre, gyertyákra nézzetek rá, ha klímás tisztíttasd ki azt is, töltesd fel. Gumikat nézd meg, 8 év után azok is mehetnek a süllyesztőbe. Váltó olaj 40.000 km után cserélendő, én cserélném azt is ha nem tudod mikor volt utoljára. Fékeket is nézesd meg.
Feküdj alá, ha rohad, látni fogjátok. Egy korrekt alvázvédelem lakatolás nélkül (kvázi megelőzésként) kb. 60k.
[ Szerkesztve ]
-
szakallasgy1
tag
Sziasztok!
Van egy 1999-es 1.3-as swift sedan autóm.
Tavaly volt a műszakija.
Mivel előtte az autó 6 évet állt, így nem volt minden kicserélve rajta.
Ami a problémám és ak érdésem:
Az autóból indítás után maroknyi olajfolt van az autó alatt. Vezérlés eéméletileg cserélve volt. Mi az ami miatt csöpöghet az olaj? Mi szokott meghibásodni?
A másik kérdésem az, hogy mit érdemes kisserélni egy 15 éves autón? Kb menniybe kerülne ezeknek a kicserélése?
Az alvázvédelem kb mennyibe kerülhet? Milyen jelei vannak, ha rohad az autó?szakallasgy
-
Reaper
őstag
Azt hiszem eljött az ideje nekem is az injektor tisztításnak. Tegnap tankoltam, és most 8,5 lett a fogyasztás, jó, volt amikor megkergettem a lovakat, de ezt akkor is sokallom
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #17765 üzenetére
Mobilról vagyok majd megnézem, de emlékeim szerint a 4,9 misis s-krocsban van elol-hatul villany, sok lufi, tempomat, metálfényezés, stb
Az meg egy dolog, hogy mennyi a listaár kérdés mennyi mozgástere van a kereskedőnek. Ebben szerintem a Nissan erősen lemarad a Suzukiról.Szerintem maradj nyugodtan,kell a más nézőpont is.
Egyébként én is hamarosan OFF leszek egy duster miatt, aztán max addig leszek itt míg elviszik a Swift szedánt.Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
Egyebkent ha gondoljatok akkor lepek innen, nem farasztom a nepet
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #17764 üzenetére
Azonos felszeretsegi szintre hozva az ar is kb.azonos, volt is tesztben rola szo, nemsoka utanakeresek.
Egyebkent nem vagyok suzuki ellenes, asszonynak elobb utobb kocsi kell majd, nincs kizarva a suzuki se, de inkabb a japan vonal fele hajlanek a fentiek miatt, pl.egy liana szemelyeben.autopult.hu/tesztek/a-divat-diktal-nissan-qashqai-vs-suzuki-sx4-s-cross-teszt.html
Autopult norma felszereltseg: 300k-val dragabb a nissan, 5,9 vs. 6,2 milla.
Persze lehet fapadosan olcsobb, de 4 millaert eleg hulye az, aki kezzel tekergeti majd az ablakokat[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #17761 üzenetére
Ezeket akkor is leirtam, amikor suzukim volt.
(Valto, rugo, gagyi muanyagok a gagyi beszallitoknak koszonhetoen)
Scross arban nissant lehet kapni, azonos felszereltseget tekintve.
Egyetlen egy elonye van a suzukinak, az m16a benzinmotor, ami a vilag egyik legmegbizhatobb motorja.
De hogy miert nem tudnak autot is epiteni kore, ez jo kerdes.
Ha en lennek a magyar suzuki vezere, minden beszallitot kirugnek, es uj alapokra helyeznem a koritest is, amitol auto lesz egy auto.
Emellett jeleznem a japoknak, hogy egy auto nem csak motorbol all, hanem futomuvet is illik ala tenni, illetve csomagtarto se art, bar ezt talan mar az scross-nal megertettek.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #17759 üzenetére
S-krocs 4 misi alá alkudható és elég jó felszereltsége van már az alap változatnak is, kékben egész pofásan néz ki, szóval nem annyira vicc az.
Még az új Vitara-ra vagyok kíváncsi, ha jól láttam azt vitték tréleren pár napja, ránézésre pofásabb lett, mint a fotókon, de az is lehet, hogy S-krocs volt, csak döntvenem ismertem felAzért vicces, bő 1/2 évvel azután, hogy márkát váltottál olvasni a hsz-eidet
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
pc-user
senior tag
válasz dioka7 #17749 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Abban a sorrendben és úgy csináltam, ahogy Krisztián írta (a gyújtást is megfelelő időben adtam). A párosítás megtörténik, utána viszont nincs tovább.
Arra már én is gondoltam, lehet, hogy rossz a kütyü, másik autóval is ki kellene próbálni...Vgate OBD Scan a neve egyébként, 3 db led van rajta, csatlakoztatáskor az egyik felgyullad.
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #17745 üzenetére
Szia, ne általánosíts, én sem tettem! Nem azt mondtam, hogy a suzuki nem megy, hanem hogy az Ignis nem megy. Vagyis a miénk nem ment, pedig lóerőben több volt, mint a korábbi 1.6-os swiftünk. És nem azért nem megy, mert az egész sz@r, hanem mert az erőátviteli rendszer (váltó) sz@r. Ezen nem is vitatkozom, ez tapasztalat. Ha egyből egy ignisbe ülsz király autó az, de ha van viszonyítási alapod, akkor nem veszed meg.
[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
válasz roberto211 #17745 üzenetére
Ahogy Kornelka is mondta a Suzuki csak egy közlekedési eszköz.. És tudod miért van ennyi Suzuki? Azért, mert mindenki megvette hitelre 10% kezdőrészlettel. Továbbá sok olyan van aki ezt veszi mert márkabuzi vagy mert segíti a magyar gazdaságot. Én is Suzukit vettem, de csak azért, mert találtam olcsón egy viszonylag jót. A következő autóm már nem Suzuki lesz..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
dioka7
senior tag
válasz pc-user #17746 üzenetére
Szia!
Próbáld ki (ha van rá lehetőséged) másik autóval, hogy nem-e a kütyü a hibás (akár gyárilag). Vagy esetleg másik telefonnal/tablettel. De van olyan is, hogy az autó érintkezője (főleg régi autóknál) el van oxidálódva, és emiatt nincs érintkezés. Esetleg egy kis kontakt spray-t ha tudsz nyomj bele. Egyéb ötletem nincs, nálam nincs gond a vezeték nélküli technikával.
Szerk: tényleg, gyújtást adtál neki?? Az én kütyümön vannak ledek amik jelzik, hogy működik-e. Az neked van?
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz pc-user #17746 üzenetére
Nálam úgy működik, hogy benyomom az OBD-t, utána ráadom a gyújtást, és csak utána indítom el a progit a telón.. Nekem így kb indítás után 30 másodperccel összekapcsolódik a Torque. (Swift + Nexus5/G2). Te is így csinálod és mégse jó ? (párosítás gondolom megvan a telóval?)
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
Gyerekek lada samara 1.3 jobb nincsen.100.000ft olcó takarékos lada filing. Kocsi innenkezdődik.
-
roberto211
őstag
válasz dioka7 #17744 üzenetére
Lattam.
De maradjunk annyiban, hogy ha ennyire rossz minőségű lenne a Suzuki akkor valószínűleg nem lenne ennyi Suzuki tulaj az országban
Rengeteget lehet látni, és ha ennyire észrevehető lenne a csörgés zörgés akkor gondolom nem vennének ennyit.
Tudod mi szokott csörögni zörögni és ez is szar úton? Az én 15 éves ezres swiftem. De ezeket amik fellettek sorolva egyet sem vettem észre pedig ültem joparszor Swift II, sx4,Ignisbe is. A "nem megy " jelzőt pedig most hallottam életembe először h suzukira ezt mondják h nem megy
Na de mindegy. Kinek mi tudod.
Kornelka: Lehet, hogy nem hiper szuper fejlett futómű van alattuk de ahogy látom mégis ezeknek megy tönkre a legritkabban a futomuje nemde? Amugy vágom milyen alattuk a futómű ignisnek pld olyan pattogós mint egy labda de cserébe a legnagyobb katyukon is atpattogja magát s nagy eséllyel nem lesz semmi baja. Szerintem ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #17741 üzenetére
Eh, látom hiába emeltem ki...
Hát akkor még egyszer: "EZ A JOBBAK KÖZÉ TARTOZIK!" -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17741 üzenetére
én meg 100+ ezer km-t vezettem 3 suzukiban, ebből egy gombóc swift, zsír új, egy splash 4 évesen...
tudom miről beszélek, hogy nyikorog, zörög, stb.sehol se írtam prémiumot, csak autót.
ahogy írtam is, a suzukinak nagyon nagy előnye a megbízható japán motor, és elektronika, nem tudom miért kell elrontani gagyi magyar beszállítókkal az összképet, illetve miért nem lehet az itthoni gyártású kocsikban normális összeszerelési minőséget elérni, illetve miért nem lehet normális futóművet a kocsik alá rakni.az összes suzuki (kivétel talán a kizashi, de az usa piacra készült eredetileg) egy baba
kocsiközlekedési eszköz, mert futómű az nincs alatta, vagy a 90-es évek elejei színvonalon maradt.ha ezeket kijavítanák, én lennék a legboldogabb, nem beszélve arról, ha lenne legalább egy focus méretű kombijuk...
addig meg futottak még kategória.
-
Doze
aktív tag
Jelentem vége a CHF korszaknak , venni kéne egy autót hitelre
-
roberto211
őstag
válasz dioka7 #17736 üzenetére
És ez a 10-ből 7,5 felhasználó arány olyan rossz lenne? Szerintem nem annyira.
Sx4 nel meg ezt a nyikorgast meg, hogy nem megy nem tudom honnét lett szedve megint. 500+km t vezettem le sx4ben ami ráadásul nem volt kímélve tanulóautó volt és egyszer nem hallottam nyikorgast benne. 1.5 volt ment is rendesen ha kell (néha túlságosan is) , nekem nagyon tetszett, jó autónak tartom.
Ülés is bírta alattam (120+kg al)egyszer nem nyikorgott. De hát ugye legendek mindig is születni fognak mint minden autónál.
#17738 kornelka: Te is szereted azt elhinni,hogy Bentleyben ülsz mi? Ha igazán prémiumot keres ember akkor nyilván nem itt keresgél hanem Merci,lexus, Volvo, s talán a felsőbbkat vw k. De kinek mi a minőség kinek mi kell.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dioka7
senior tag
válasz Harkovz #17733 üzenetére
Nos, kedves barátom ha már le"barmoztál"... Keresd meg a totalcar.hu-n a népítélet részt, és nézz szét. Az SX4 felhasználóknál a 274 bejegyzésből (ami ennyi felhasználót jelent) kijött egy 7,48-as értékelés, ami a jobbak közé tartozik. Persze ebben vannak negatív és pozitív elfogultak is, ennek ellenére nagy átlagban igazak a leírtak. Ez azt jelenti, hogy 10 felhasználóból kb 7,5 van megelégedve vele, 2,5 pedig nincs. vagyis minden 4. embernek baja van vele. Még 1x (
a gyengébbek kedvéért: EZ A JOBBAK KÖZÉ TERTOZIK!) Ennek ellenére, amíg van ennél is jobb addig nem fogom megvenni. Te az elégedettek közé tartozol, gratulálok, és használd egészséggel! Amúgy nem elvárás, hogy olyan legyen mint egy BMW, mert az német. Ráadásul a legtöbben nincs index sem Nekem az elvárásom, hogy megbízható(!), olcsó, kis fogyasztású autó legyen, és ha kell (ha odalépek) akkor menjen is. Ezek a legfontosabbak, ezek után jön a nyikorgás ami pl egy idegesítő apróság, de ha 2 autó közt kell választani és az egyik nyikorog a másik meg nem (+ha a nem nyikorgósat esetleg japánban gyártották), akkor remélem egyértelmű, hogy mit választok...
Ja és még valami: egyszer 100km-re ideadnád a kocsidat megmutatnám, hogy kell belőle 8-9 litert kihozni, és nem szegném meg a kreszt-t! De ha nálad ennél nem evett még sosem többet akkor te 1 vagy azok közül akiket kerülgetek az utakon a "szüttyögésük" miatt![ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Harkovz #17733 üzenetére
En meg semmit nem veszek meg lassan, ami magyar!
Magyar rugo a magyar kocsiban? (Splash)
4 evet birt... Egymas utan tort el.
Persze gyari hiba, de nem vallaljak be.
1.3-as suzuki valtok?
Szinten... Bontoban sincs, mert annyi rossz van, hogy nincs eleg.
Soroljam?
Emellett kopognak, zorognek!
Erdekes ugyanaz a suzuki, ami japanban keszul, azzal nincsenek ilyen gondok. Hasonlits ossze egy magyar gyartast egy japannal (liana v. Sx4 sedan)
Elelmiszerrol meg ne is beszeljunk... Dolgoztam elelmiszeriparban, tudom mirol beszelek, nyugodtan vedd a "mjnosegi" magyar termeket, de ne csodlkozz, ha ilyen olyan bajaid lesznek tole.
En kifejezetten a nemet es osztrak termekeket keresem, es ezeket a boltokat preferalom.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #17731 üzenetére
Hat azert az auto szorol nem a wagonr es a regi swift jut eszembe, inkabb kozlekedesi eszkoznek neveznem csak oket, ami elvisz A-bol B-be.
Motor kivalo, mert ahhoz nem nyultak a magyarok, de minden mas csak rosszabb lett a bezzeg orszag bezzeg beszallitoi altal.
Igazabol akinek nem kell nagy hely, kenyelem, jo futomu, komfort, stb., csak viszonylag kis fenntartasinkoltseg, annak jo kozlekedesi eszkozok ezek, de ennyi.
Szerintem egy auto ennel tobbet jelent, suzukiba az a liana szintjen kezdodik, de az meg bun ronda -
Harkovz
aktív tag
Nagyon buták vagytok!2009/11 havi SX4 1.6 GS 4x4-em van.92000 km.Soha semmi baja nem volt még!Csak tankolom és olajcsere én magam.Még az izzók sem égnek ki.Fogyasztás 5,5-6,5 között.Az enyéma 120 lovas.Soha nem tudtam többet megetetni vele.Bármelyik sima szívó 1.6-os benzinessel tartja a lépést,úgy hogy ez 4x4 tehát hajtja a kardánt+hátsó féltengelyeket.Ne higyjetek a sok okos beírásnak,persze mindent el lehet rontani akarattal,de én azt mondom ugyanolyan megbízható mint a régebbi modellek,nyugodtan ajánlom bárkinek akinek a megbízhatóság és a fenntartási költség a fontos a sok hülyeség helyett.Ár-érték arányban a 4x4-es változat ma is verhetetlen.Az,hogy a magyar gyártás miatt szidják meg mindennek az alja!Én pont azért vettem mert itt készül!Szerintem ez a normális!Az ilyen barmok miatt tart itt az ország!Bármely más országban gyártott autó ugyanebben az árkategóriában ugyanezt a szintet adja anyagban mindenben csak még nincs is ilyen megbízható és drágább hozzá az alkatrész!De ugye a sok agyhalott elvárása az,hogy a Suzuki legyen olyan mint egy BMW tized annyi áron!Na ez nekik se fog menni ahogy másnak sem.Ha van itt olyan aki akar venni SX4-et vagy újabb Suzukit nyugodtan vegye meg csak pozitívan fog csalódni ha valóban tudja mit akar venni!
-
dioka7
senior tag
válasz Kornel #17730 üzenetére
kérdésben a válasz: "kicsit több".
Igazából 1Mft a határ. Az 1.1-est azért néztem, mert abból még lehet alkudni kicsit, és hát a 1Mft-nál 50.000 ide oda, ha nagyon jó a vétel még beleférhet. De ha nem engednek belőle akkor az 1.1 is sok már. Ezért estek ki az SX4-ek.
Ezen kívül a Lianában nagyon pozitívan csalódtam. 3 éve használom, és az olajcserén kívül semmi baja. Most azért akarom cserélni, mert körömhegynyi rohadás van a bal hátsó sárvédőíven, és nem akaorm hogy tenyérnyi legyen...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #17728 üzenetére
Mi még egész jól megúsztuk eddig a 2004-ben újonnan vett WagonR-rel. A kormányoszlop borításának rossz összepattintásán kívül semmi hiányosság nem volt rajta.
A váltóra meg majd kíváncsi leszek. Ha jól rémlik olyan, 100k km-nél szokott tönkre menni az a csapágy, jelenleg 62k van az autóban.
szerk.: A világításkapcsoló is hibátlan még, pedig napi szinten van használva.
[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
Konkrétan SX4 hosszútávú teszttel nem tudok beszámolni, de vezettem már, és valóban ahogy "kornelka" kolléga írja kuplung+váltó+szerelési minőség. Általában ezekre van rengeteg panasz. Ignis-ünk volt, valamint előtt és vele egyszerre 11(!) db swift a családban, valamint 1 liana. A swift valamint az összes japán autó arról híresek, hogy jó a szerelési minőség, minden alkatrész minőségi, tartós db, ezen kívül pörgős kis fogyasztású motorok vannak benne. Ez a vonal valahol az ignis kiadásakor elveszett. A mi ignis-szünk annak ellenére, hogy lóerőben erősebb volt (papíron), mégsem gyorsult úgy, mint bármelyik 1.3-as (vagy erősebb) swift. Nagy fordulaton persze megy az, csak győzzed tankolni, ugyanis ott már 9 liter körül eszik. Szóval vagy nem haladsz vagy tankolhatod folyton. A baj az, hogy német technikát is raktak bele, sajnos átvették az opel baromságait (kiragadott példa, de lásd: fényszóró kapcsoló, és úgy tudom a váltó is onnan jött
bár ez csak hallomás). Ismerőseim (SX4 tulajok) elmondása alapján az SX4 is ilyen lett. Szép nagy meg minden, csak lomha, vagy ha nyomod neki akkor zabál, ezen kívül nyikorog mindenhonnan (ülés (80kg-os ember alatt)+műszerfal), és a váltó sem az a "kis ügyes" ami a régi technikáknál megszokott volt. Ezért bizony maradok a lianánál, csak frissíteni szeretnék egyet, most 2002-es van, ezt akarom cserélni 2004-körülire. És bizony inkább adok 1+M Ft-ot egy japán lianáért (1.6-osom van, ebből akárhogy hajtom 7,5 liternél több sosem jött még ki), mint egy pár évvel fiatalabb magyar SX4-ért. Nem véletlen, hogy fiatalabbat kapsz ugyanazért a pénzért: olcsó húsnak híg a leve...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
na ne mondd már...
az összes 2010 előtti splashnél eltörik a rúgó, a kuplung az összes suzukiban egy kalap kaki, a váltó is elég sok típusban, ld. splash, swift2, ignis, wagonR, ott volt a régi swift gátló balhéja, stb.
ezek mind magyar, vagy esetleg lengyel kisipari termékek, ezekkel van a gond.
a fele autó magyar, olyan is.a japán sx4 egy más autó, nem ilyen ratyi beszállítókkal dolgoznak.
ültél már lianaba? mintha nem is suzuki lenne, sehol egy illesztési hiba, egy nyikorgás, kopogás, semmi!
erről nem fogok vitatkozni, a magyar suzukiban egy jó dolog van,a a motor meg az elektronika, mert az japán.
-
Krenk01
újonc
Az működik szerintem mert amikor ráadom a fűtést akkor érzem hogy fújja de valahogy máshonnan is jön be a levegő ez ilyen rejtély marad úgy látom csak gondoltam rákérdezek hátha valakinek volt már ilyen .....
-
Krenk01
újonc
2005-ös swift 3 ajtós minden ajtó zárva de valahonnan jön be a hideg a középkonzolnál érzem miért lehet ez ? valami burkolat nem lehet betéve vagy ezek iylenek ?
-
XSiGma
aktív tag
Sziasztok!
Ismerősöm használt Swift II vételére készül,mire kell figyelni a megtekintésnél/kipróbálásnál?
Köszi -
biker
nagyúr
válasz dioka7 #17708 üzenetére
abba gondolj bele, miért van egy teljesen tiptop autó áron alul eladva úgy, hogy fél éve ki van vonva a forgalomból?
6. havi üzembe helyezés, de most friss műszakival lesz, tehát 3. havi lesz, innentől adott, hogy vagy most ki van vonva nyár óta, vagy ki volt vonva fél évig (első a valószínűbb)ülés gyanúsan kiült, a motortér túl szilikontiszta.
a lámpabúrák frissen polírozva vagy újak!Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dioka7
senior tag
válasz pc-user #17709 üzenetére
Nekem is van OBD-s bluetoothos kütyüm, azzal a progival nekem sem sikerült összehozni a telefonnal. Car Gauge pro-t ajánlom, azzal nekem jó lett, ki is olvas, és adott esetben törölni is lehet vele. Google Play-en fizetős, de ha felrakod az aptoidot (lehet h apptoidnak írják) azzal ingyen leszedhető!
-
pc-user
senior tag
Sziasztok! Tegnap ki akartam próbálni egy Vgate OBD Scan kütyüt androidos Torque progival, de nem jött össze. A gond az volt, hogy az ECU-val nem sikerült működésbe lépnie. Az autó évjárata: 2003 (Swift).
Tudnátok segíteni? Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
Sziasztok!
Róla tud valaki valamit? Valós-e a km, előélet, ténylegesen volt-e törve, stb. Sajnos (szerencsére) eddig csak suzukim volt, és emiatt nem járkáltam szerelőhöz csak olajcserekor, így nincs ismerős szerelőm, akivel meg tudnám nézni, meg kb. 80km-re van tőlem.
Köszi a válaszokat! -
-
Anulu79
addikt
A horpadással itt sem lett volna probléma. A mostani kocsimon is van (igaz kicsik meg az kicsit jobba kategória ). De a Suzukin úgy voltak javítva a dolgok, hogy ecsettel lett lefestve (látszanak a szálak) és olyan mintha szigetelőszalaggal lett volna a maszkolás elvégezve. Jó 1 mm-el magasabb volt a javított rész. Ki tudja, hogy mit kentek rá mert nem az eredeti szín árnyalata volt. Ráadásul kezdett is rozsdásodni amiről szintén hallgatott az eladó holott rákérdeztem. Nekem az ilyenekkel van bajom, hogy nem képes elmondani akkor sem amikor rákérdezek. Több ezer Ft-ot meg egy csomó időt kidobtam így az ablakon az útiköltség miatt. Mondja meg, hogy ez és ez a baja és akkor úgy készülök. De már az az első kérdésem a gyanúsan szép autókra, hogy kereskedő-e az eladó.
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17703 üzenetére
Ha tényleg nincs több pénz, és autó kell, akkor én is suzuki mellett voksolnék. (bár ebben az árkategóriában már nem igazán a márka számít, mert bármit kell cserélni elviszi a kocsi árát)...
Prioritást kell felállítani. Legyen 1-2 horpadás rajta, vagy nem baj ha mondjuk az egyik ajtó más színű, de műszakilag legyen egyben, a futómű, a motor a váltó stb... a kaszni ne rohadjon. Sokan esnek abba a hibába, hogy nem akarják megvenni azt, ami egyébként jó.
-
Kornel
veterán
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17701 üzenetére
Én még mindig fenntartom azt a véleményt, hogy 3 kilóból nem lehet normális autót venni... vagyis lehet de csak kompromisszummal. Ha nagyon mákod van, akkor ilyen 1.0-ás fapad swiftet kapsz, tűrhető állagban.
Ez pont olyan mint bömöst venni 5 kilóért. Tehát arra pont jó hogy "van"...
-
Anulu79
addikt
A szürkét voltam megnézni. Hát mit mondjak. Sötét volt már mire oda értünk de így rémisztő volt. A képeken nagyon sok javítás nem látszik ami élőben kiverte az ember szemét. Ráadásul elég gányúl voltak a hibák orvosolva. A motortérben össze-vissza volt drótozva (szó szerint drótozva) sok minden. Benzin-gázos az autó. Többször beszéltem a tulajjal (kereskedő) aki a telefonban semmit nem említett ezek közül. Így potyára utaztam több mint 120 km-t. A 75,000 Km is gyanúsnak tűnt. Max. 200-at adtam volna érte. Szóval ezt nem ajánlom senkinek aki gondolkodna rajta ennyiért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest