Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- OLED monitor topic
- Milyen házat vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell notebook topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bnorci71
addikt
válasz
DamianB #70196 üzenetére
nekem az rémlik, hogy nem minden modellnél lehet megoldani, de amelyikbe olyan a chip az megkapja
Más
Csak hangosan gondolkodok és szövőm a teóriám
Sok Lg-be kel panelt cserélni, de miért? Ők gyártják és az övéké a legrosszabb???? Lehet maguknak tarták meg a gyengébb paneleket hisz a sajátba cserélni ha kel gazdaságosabb mint mondjuk egy Sonynak Philipsnek állni a csere költségét.... -
DVlad
őstag
Urak!
A JZ2000 árának kb. hol és mikor lesz az alja? Lehet saccolni az előző évek tapasztalatai alapján? Most 860k (65") körül van, egy árban a HZ2000-rel.[ Szerkesztve ]
-
ricsip
addikt
válasz
Elektrosokk #70195 üzenetére
CX 2020-as sorozat, már 2021 nyáron se volt belőle sok.
-
alaves
addikt
Nálam tegnap volt C1 WBE kijelzőcsere (2 db zöld alpixel hiba), 1 db kék + 1 db másik zöld alpixelhibát a pixelfrissítőnek sikerült javítania, de 2 fixen hibás maradt. WBC-t kaptam.
Az új kijelző egyenlőre pixelhiba mentes, foltosodásos inhomogenitás van, de nem zavaró (használat során amúgy is kiegyenlítődik).
Szerintem Sony vagy Philips. -
alaves
addikt
válasz
DamianB #70187 üzenetére
Azért nem ajánlja a Philips-et PC-re, mert jelenleg 4k/120 Hz-en a függőleges felbontás feleződik (pl. a betűk nem olyan szépek így). A TPVision ígérete szerint legkésőbb a 2022-es modellek megjelenése környékén rendezik a 4k/120Hz/teljes felbontás/VRR dolgát.
Ha főleg közelről nézed (~70 cm, filmek esetén 1,5-2 m) akkor elég az 55" PC monitornak.
...vagy 65C1 - 55G1 -
T560i
tag
Sziasztok! Na, hát ma reggel volt kinnt a szervîz a nincs egy hónapos, c1 nél ,3. Panelt hozta de ez is hibás volt! Îgy egy csere utalványt kaptam! A tvt pedig elvitte!☹️ Azért elég gáz,hogy 3 panelból egy sem jó!🤔😤 Na de akkor most mit is vegyünk?🤔
-
Toth_Jani
őstag
válasz
salapp #70184 üzenetére
Hát igen a héten volt a Sony KE55A8PBAEP végkiárusításban 300 ezerért, és el is fogyott, igaz az csak X1 Ultimate, de az a proci is hatalmasat dolgozik még a rossz minőségű SD TV csatornákat is nézhetővé teszi. Jó minőségű anyagok esetében meg eleve adott a minőség.
[ Szerkesztve ]
-
salapp
addikt
válasz
Moretimer #70180 üzenetére
Képminőségre hatalmas ugrás. Ez az ár nem túl jó még, és ki tudja, merre tartunk...400ezerért, mint a korábbi 55A8-asok futottak ki az előző években, már okés lenne.
Ha esetleg az ár is számít, akkor még figyelmedbe ajánlanám Philips 55OLED706-ot pl. MM-ben 360ezerért, vagy - még mindig alacsonyabb árszintet képviselve - a Telekom webáruházából a Philips 55OLED806-ot 414ezerért. -
Vhiktor
Topikgazda
válasz
Pro Koryak #70181 üzenetére
Automata javítás
.
Tehát a zöldesség a rossz fehéregyensúly miatt lehet vagy elcseszték annak a filmnek a HDR változatát. -
Moretimer
aktív tag
Sziasztok,
Jó választás egy Sony XR 55A83J 460e -ért?
Egy 55XF7596-ot cserélnék le.
Köszi a válaszokat. -
Ren Hoek
veterán
Tehát a Sonynál azt csinálták hogy a fényerőre mentek rá, amíg van kraft addig követi a standard görbéjét (sárga) aztán levágja a tetejét. Vagyis a fehér ingen és a villámon elvesznek a részletek, fehér az egész.
Az LG meg azt csinálta, hogy a teljes fényerőt beáldozza... ami 100 nit volt, az akár 80 nit is lehet (a fekete görbén). Így megmaradnak a részletek mindenhol.
A Panáé volt a legjobb, az követi amíg tudja a referenciát, és lassan kezdi csökkenteni
Mindez azért (ha jól értem) hogy az APL - Average Picture Level egy adott szinten maradjon.
Persze ezek az algoritmusok biztos sokat változtak az évek alatt a TVkben.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
wyll358 #70174 üzenetére
Ez csak egy telefonos kép Pro módban fix expoval...de élőben pont ilyen vagy még feltűnőbb. A zöldes árnyalat is stinmel. Amúgy nem minden forrás volt rossz. A Tenetnél is sötétebb volt, de pont nem zavaróan. A Dune és az Ex Machina is oké volt.
Az egész rögeszmém innen indult, mert tökéletesen ezt látom. Az LG C7 Tone mapping görbéje ilyen HDR-ben. A Sony és a Pana teljesen más megközelítést alkalmaz.
Középső az LG C7 - cserébe a csúcsfényekben megmaradnak a részletek.
Itt a video [link]
...de ez egy 5 éves tech, szóval a C1-ben már sokkal részletesebb a tone mapping beállítás. A 100-as OLED fényt már fáj nézni, sajna azt nem bírom este még ledsorral sem. Bár lehet ha az energia gazdálkodást minimálisra rakom Offról. a segítene. Holnap tesztelem.
Köszi! Már csak pár hét és C1, de addig azért még van mit nézni. Eddig alig használtam ezt a TVt és anyáméknak adom, ne a 10 éves LCD-vel pusztítsák a szemüket
[ Szerkesztve ]
-
wyll358
tag
válasz
Vhiktor #70171 üzenetére
De itt ezen kívül, hogy fényerő, valami más sem tűnik nekem kereknek a képek alapján. A színek is teljesen el vannak mászva, konkrétan nekem úgy néz ki, mintha az egészre egy zöld szűrőt rátoltak volna az első képnél. A második meg talán valóbban kissé világít, de azt kevésbé látom ettől független rossznak.
@Ren Hoek Nálam az biztos, hogy nincs ilyen eltérés az sdr vs hdr/dv között pláne világos jelenetnél, mondjuk azt nem tudom itt a képeknél mennyire visz félre a rögzítés módja és hogy nem eredetiben látom a dolgot. Vagy lehet tényleg a forrás is szar, bár ha ennél a tv-nél mindig ehhez hasonló akkor arra elég kis esélyt látok, hogy minden forrásod béna legyen... TV-n lejátszva valami rendes lejátszóval is pont ilyen?
Meg hdr-t miért nem max. oled fényerőn tolod, azt csak most nézem? Az 100%-ra van tervezve, ha lentebb veszed rontasz vele az eredetinek szánt képen.[ Szerkesztve ]
-
so_ha
senior tag
2022-es LG oled német árak, és megjelenés (pdf)
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
Ren Hoek #70170 üzenetére
Azért tünik sötétnek a HDR az SDR-hez képest, mer magas az OLED fénybeállítás az esetedben SDR-nél.
HDR-nél az 50% fehér fényereje kőbe vésetten 94 nit, ha SDR-ben feltolod az OLED fényerőt, akkor SDR-ben az 50% fényereje akár 150-200 nit is lehet.Ezért látod világosabbnak az SDR-t.SDR filmeket 100 nitre masterelik, persze ez sötét szobába való és sokaknak még ott is kevés ez a fényerő.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Toth_Jani #70167 üzenetére
Erre próbálok rájönni "mit gondolt a rendező"..., ami nyilván kalibráció nélkül felejtős. Csak valahogy a HDR-től azt vártam, hogy minden részlet ugyan úgy látszik, csak a csúcsfények élethűbbek.
Jelenleg kb amúgy 50-55-ös SDR OLED fénynek felel meg a 85-ös HDR OLED fény. Valóban drogként hat, ha megszokja az ember a magas fényerőbeállítást.
Kíváncsi leszek a C1-nél milyen ez.
Szerk:
Valíszínűleg tényleg az agyammal van gond... most néztem 55-ös OLED fénnyel az SDR-t jóideig.. és utána most a (lineáris) HDR sokkal élőbbnek tűnik.
Igazatok van, iszok egy sört és élvezem ami van.
[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
válasz
Ren Hoek #70159 üzenetére
C1-en a 2. kép HDR-ben is nagyjából elérhető ezzel: 'Automatikus dinamikus kontraszt: magas képvezérlés'; 'HDR tónusáthelyezés: be'; 'Maximális fényerő: magas képvezérlés'
1. kép: 'Automatikus dinamikus kontraszt: ki'; 'HDR tónusáthelyezés: ki'; 'Maximális fényerő: ki'
A HDR lineáris (belenyúlás nélküli) képe az olyan, mint az 1. képen, egyébként nem kell ezt a HDR/DV dolgot ennyire erőltetni, gyönyörű az SDR kép is. -
Ren Hoek
veterán
válasz
Strezi #70161 üzenetére
Westworld-öt celluloidra vették fel és úgy szkennelték be 4K-ban. Itt azt írják jó a forrás.
Bár most hirtelen nem tudom mit tudnak ezek az új digitális kamerák dinamikatartományban a filmhez képest... eleve filmen/vetítésnél nem is tudom hogy lehet értelmezni a HDR-t.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
FollowTheORI #70164 üzenetére
Utólag szerkesztettem... abban van, (Low)
Persze tudom, meg kéne szokni a sötétebb képet. Ha majd kalibrálva lesz a C1... de eddig leginkább azt hittem azért tűnik sötétebbnek, mert összeszűkül a pupilla a peak HDR fényektől... de nem. 'Belső lejátszóval is ilyen általában.
Lehet csak megszokás kérdése, de ha felváltva néz SDR/HDR dolgokat az ember, akkor nehéz megszokni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Vhiktor #70162 üzenetére
75-ös SDR (de volt amit 65-el néztem)
95 kontraszt
50 brightness
2.4 gammaKalibrálva nincs, és nem is lesz most már... legfeljebb a C1.
Persze a TV-nek semmi baja... csak a beállításokra gondolok - és hogy a HDR eddig nekem abban nyilvánult meg általában hogy lényegesen sötétebb a teljes kép a sötét árnyalatokban. Kivétel természetesen a fényes felületek. Dynamic contrast: low mindenhol. Anélkül mégrosszabb.Lehet 5 év alatt azért fejlődött a C1-en a megjelenítés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ren Hoek
veterán
Kezdek becsavarodni ettől a HDR/SDR témától. Szerintetek az agyammal van gond, vagy a B7-el?
Elkezdtem összevetni a 4K HDR-t az 1080p SDR-el és mindig ugyan oda jutok. Nappali jeleneteknél egyszerűen szürkén megdöglenek a részletek a legtöbb HDR anyagnál...de a sötétebb sem mindig jobb...bár ott azért jó szokott lenni. Itt most a WB is máshol van, de egyszerűen rossz nézni a HDR-t. Már 51-es brightness, 85 OLED fény. (Westworld)
vs 1080p SDR... ugyan azzal az expo idővel... szemre talán mégjobban kijön:
A C1-en jobban beállítható ez? Vagy MadVR-ben esetleg? Vagy csak az agyam képtelen bevenni a HDR-t? Szinte minden anyagnál ez volt eddig.[ Szerkesztve ]
-
ziggi_zug
aktív tag
válasz
kovsol #69899 üzenetére
A kettőből inkább az LG. Habár az sem neo paneles, de házon belül...
TV adásra majdnem mindegy, még a kábeles HD is SDR a legjobb esetben is. (Altalában amúgy 1080i vagy 720i)
PS5 - egyértelműen az LG - bár az új FW-el a Sony A sorozat is jó már játékhoz, csak az egy nagyságrenddel drágább. Amúgy a PS5 nem tudja a VRR-t, így akár mindegy is.Ahol a minőségbeli különbség előjön az a 4K HDR, IMAX, Netflix HDR/IMAX, Bravia Core és társai. Ha ilyet nem nézel és nem is tervezed, akkor a C1 bőven elég. A HBO szolgáltatási minőségét nem ismerem.
(A YouTube kb. 18-21 Mbps, Netflix 4K/IMAX az akár 50-60 Mbps is lehet, a Bravia Core - Ami csak a SONY-n van az 80-120Mbps - utóbbi azért is érdekes fejlemény, mert a TV beépített LAN csatlakozója csak 100 Mbps-os.)
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
-
amadeus11
senior tag
Sziasztok! Megéri ezt a tv- t megvenni? A panelja 60 vagy 120 hz- es? Mennyire tükröződik? [link]
-
salapp
addikt
válasz
#72042496 #70134 üzenetére
Speciális helyzet. Házra nem kell gyűjtenie, autót nagypapától örökölt. Még tanul, de informatikus diákmunkával elég jól keres, szenvedélye a filmezés. Úgy van vele, hogy ha egyszer átköltözik a házba, oda egy akkor legjobb, legnagyobb Sony-t akar venni.
Nem konkrétan a 2021-es A90J-t írtam, hanem, hogy olyan kategóriájút, mert ugye fene tudja, mi lesz majd annak a neve évekkel később.
Eddig úgy volt vele, hogy elvan a szobájában az 50GT60-as plazmával, de most ugye vette az XBOX SX-et, és egy jó OLED ajánlatra azért váltana. A plazmát se tartanánk meg, már végképp nem tudom hová tenni, annak az eladási ára is belemehetne neki.
Ha ma nem lankad a lelkesedése, akkor a Philips 55OLED706-ot ajánlottam neki, MM-ben 360K-ért inkább, mint a 2020-as Sony A8-at 300K-ért.
De lehet, érdemes ezzel várnia (lehet, nem, mert ki tudja, meddig száll, és majd egyszer hova esik vissza a jobb pénz-HUF árfolyam.)[ Szerkesztve ]
-
Vhiktor
Topikgazda
-
zazenke
őstag
-
#72042496
törölt tag
válasz
salapp #70133 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy nincs két-hárommillió forint megtakarítása se, de ha lenne, akkor hajlandó lenne elkölteni egy tévére? Mert a leírásból így látszik, és azért az kemény szerintem.
Az A90J 2021-es modell egyébként és két HDMI 2.1 van rajta, az egyik az eARC porttal közös.
[ Szerkesztve ]
-
-
cujo69
tag
Emagon Sony 55A8, 299e ft.
-
alaves
addikt
válasz
Celtis #70128 üzenetére
A jobboldalon lévő TV egy LCD (Z9F) és azért nem villog, mert jóval lassabb válaszidővel rendelkezik és ezért a képkockák változásait összemossa a lassított felvételen.
A CX-en látható villogás pedig a ~8 ms-onkénti fényerő csökkentésnek köszönhető (technikai magyarázatát nem tudom). -
Celtis
veterán
válasz
alaves #70119 üzenetére
Ezen a 240fps-sel rögzített videón több érdekesség is látható. Igaz, ez CX és nem C1, nem ismertek a beállítások sem, de azért érdekes lehet. [link]
- Az androidos sony tv-n jól látható a 3:2 pulldown miatti judder. Az android tv-n csak 60hz-et látnak az appok. Megfelelő beállítással azonban a judder megszüntethető, lásd rtings. Itt ez a beállítás hiányzik.
- A sony-n tökéletesen látszik (azaz semmi nem látszik) a képfrissítésből. Hiába 120Hz a képfrissítés, ha ugyanaz jelenik meg, akkor az égvilágon semmi nem történik a képernyőn. Ezért írtam, hogy az 5:5 vagy a 2:2 neadjisten az 1:1 pulldown között elvileg nem lehet észlelhető különbség.
- Ugyankkor a CX-en látható egy elég nagy frekvenciás villogás. Ennek nem tudom az okát, de lehet köze hozzá, hogy milyen a mozgás érzékelés. -
alaves
addikt
válasz
Celtis #70115 üzenetére
OLED754-en nincs BFI, C1-en pedig kizárt hogy bekapcsoljam (lehet hogy öreg a szemem és az agyam hozzá, de kb. annyit látok bármelyik BFI állásban, hogy villog, mint a nyavalya és a kép folyamatossága még gyengébb is mint a 'Moziszerű mozgás').
Hat öregasszony sem tudná megmondani miért, de valahogyan mégis jobb nézni a 24 fps ---> 5:5 pull down ---> 120 Hz-en megjelenő képet, mint a 24 fps ---> 2:2 pull down ---> 48 Hz-en.
Mondjuk azt pl. a PC-n látom, hogy 60 Hz-en jobb, mint 50 Hz-en. -
Kisszaboo
junior tag
Sok TV műsort nézek a tévén....a különféle logókkal mi a helyzet a beégés kapcsán? Van vmilyen praktika ez ellen?
-
Celtis
veterán
-
kzkz
őstag
válasz
alaves #70109 üzenetére
Azt keresem, hogy az A1 vagy a B1 rosszabb-e (ha igen, akkor miben, és miért) 24p-s filmek 24hz-en történő lejátszása során, mint a C1, ha mindegyiken ki van kapcsolva a TV összes kép"javító" beállítása, köztük az egyik legnagyobb "csaló" a TruMotion.
Értem azt is, amit írsz, hogy a TruMotion a C1-en sokkal jobb, mint az A1-en, mert erősebb a feldolgozó egység benne, és hogy a C1 "Moziszerű mozgás" beállítása már ad egy jobb folyamatosságot, úgy hogy nem cseszi szét annyira a képet. Ez valószínű igaz is, mert a C1-en a demo anyaggal már nem láttam azt a hibát, ami az A1-en még megvolt 5-ös vagy e feletti Trumotion értéknél.
Egyébként az A1-en se csinál csúnya artifaktokat "Moziszerű mozgás" esetén, egyszerűen csak azt látom, hogy nem úgy mozognak az objektumok a képen, mint ahogy kellene nekik, mint ahogy kikapcsolt állapotban. Ez a C1-en is így van, és ez zavar. Vannak akiknek meg a csutkára tolt TruMotion jön be, mert ő meg a szaggatást (a cinematic movie feeling-et) nem szeretik.
Ezért keresem azt, ha azok akik a kikapcsolt Trumotion-t és a 24p 24hz-en történő lejátszását favorizálják, azoknak (nekem) jelent-e bármi előrelépést, ha ezt egy C1-en teszi az A1 helyett.
Celtis: köszi, ezt kerestem pont!
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
Az A1 is judder mentesen tudja megjeleníteni a 24p filmet, tehát minden képkocka ugyanannyi ideig látható. Ha nem használsz mozgásjavítót, akkor elvileg nem igazán láthatsz különbséget a C1 javára a mozgásban.
Sok előnye van a C1-nek, de pont ebben az esetben nem.[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
Igazából nem értem mit szeretnél, milyen legyen a mozgás? A 'Film', 'Pure Cinema' (Philips) és a 'Moziszerű mozgás' (LG) (a többi gyártónál nem tudom ezek megfelelőjét) mozgásjavító algoritmusokat azért tették be, mert a 24 fps 'szaggatása' már nem érződik annyira, viszont nem 'simít' akkorát, és nem érzed azt, hogy belenyúl a képbe a mozgásjavítás, tehát optimálisnak mondható (kompromisszumos).
-
kzkz
őstag
válasz
alaves #70104 üzenetére
Voltam tegnap megnézni saját anyaggal a C1-et. Az tény, hogy másképp oldja meg a "javítást", mint az A1, és a Samsung megint másképp, de ettől még egyiket se fogom bekapcsolni, mert mindegyik "elrontja a képet" annak érdekében, hogy a mozgás folyamatos legyen.
Az A1 pl a háttérben lévő széklábakat mosta el (Avangers: endgame 20:32 utáni jelenet, amikor az egyik férfiről a másikra megy a kamera, háttérben az asztalon lévő székekkel), majd később hirtelen kiélesítette, a Samsung pedig többször tette ki (mindig kicsit arrébb) a lábakat, a C1-nél már csak azt figyeltem a boltban, hogy úgy működik-e mint az A1, de nem. Kivágtam egy fél perces jelenetet azzal próbálkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
Talán már írtam, de így nem fogod tudni eldönteni, csak ha megnézed boltban saját anyaggal. Trumotion: ki-vel indulva fokozatosan tolod fölfelé a mozgásjavítót és majd meglátod, hogy van-e neked elfogadható beállítás. Én azért nem vettem sem A1-et, sem B1-et, mert C1-en megfelelő számomra a mozgásjavítás látható artifact-ok nélkül ('Moziszerű mozgás', amely majdnem azonos az OLED754 'Film' beállítással). A CX-en nincs 'Moziszerű mozgás' helyette a 'Cinema clear' már egy kicsivel simább mozgást ad.
-
kzkz
őstag
válasz
alaves #70102 üzenetére
Ok, akkor az 5:5-nek 120hz-en ugyanaz a célja, mint a 3:2-nek 60hz-en, találtam egy ilyet:
"Theoretically, if you are playing 24fps material, 5:5 pulldown will look better. This is because each frame is shown for an equal amount of time, rather than half the frames being shown 50% longer than the other half"Eszerint jobbnak kellene lennie az 5:5-nek, mert ugyanannyi ideig jelenik meg mindegyik képkocka, míg a 3:2-nél az egyik tovább, mint a másik.
Az a baj, hogy ebből én semmit nem látok: van egy 120Hz-es Samsung Q82R-em, azon ugyanúgy, ugyanolyan mértékben szaggat számomra minden, mint a 60Hz-es LG A1-en.
A CX is 120Hz-es nem? Ha az meg tudja jeleníteni ötször egymás után ugyanazt a képkockát, akkor mitől lehet jobb a C1-es hardvere erre a célra, amikor az is ugyanazt csinálja: ötször megjeleníti ugyanazt a képkockát. Semmi más számítást nem végez egyik se, mert a Trumotion ki van kapcsolva. A CX néha behibázik, a C1 meg nem?
Szeretném ezt megérteni, mert most még lehetőségem van A1-ről C1-re váltani, de ha nem találok rá magyarázatot, akkor kérdéses, hogy van-e értelme... Mindez továbbra is 24p-s filmeknél a kérdés, hogy itt van-e értelme.
(Azt láttam én is, hogy a zajszűrők bekapcsolva maradtak, innentől már megkérdőjeleződött bennem is, hogy valóban hozzáértő készítette-e a videót)
[ Szerkesztve ]
-
alaves
addikt
A C1-ben kicsit erősebb a képfeldolgozó hardver, mint a CX-ben. Trumotion: ki, az összehasonlító videóban látszik, hogy pl. bekapcsolva hagyta a zajszűrőket, a 'smooth gradation'-t, ezek is hatással vannak a mozgás látványra, itt is az erősebb hardver más eredményt produkálhat. A 'real cinema', ill. a 'cinema screen' be állásban van, és az erősebb hardver miatt az 5:5 pull down művelet végrehajtása gördülékenyebb a C1-en.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- Áprilisban várható az iOS 18.4
- OLED monitor topic
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen házat vegyek?
- Bestbuy játékok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...