- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autóhifi
Hirdetés
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6148 üzenetére
Nekem már fel sem tűnik a sok hacker mert nem nagyon megyek (max. tesztelni sp-be vagy reggel ill. éjjel) mert a sok bénája ramol össze vissza ahelyett hogy megtanulna vezetni vagy autót tuningolni és lehagyna a saját tudásából.
Tutu egy szakmai kérdés: ha minél jobb köridőket megyek (de direkt nem fogok) akkor annak megfelelően pakol mellém ellenfelet, tehát aki hasonlót tud menni.
-
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6173 üzenetére
Köszi isten vagy de én már az i betűnél elakadtam ilyen ívekből kell illesztgetni akkor asszem hagyom nincs nekem erre türelmem. Miért nincs szimplán pár betű típus osz hagy szóljon. Mellékesen azért vehetnél egy MR2-est már csak az iszonyatos gyorsulása miatt nekem sem tetszik de van … 3db.
-
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6205 üzenetére
Ezt már én is javasoltam (ne számolgassunk) a Porsche-ban speckó cuccok vannak és nem a legnagyobb stat jön ki de nagyon gyorsul bár mivel néha elbénázom lehet nem nyerek de jól megy és furcsán fordul.
Az MP4 be volt K, P, K/S valamelyik kombinációja elvileg ezzel lenne a legjobb a futóműre lövésem sincs de a S rugótól és a S gumitól jobban tapad elvileg.
-
odébbb
tag
válasz tutuhawer #6205 üzenetére
Jó éjfélt !
Wettem az adást , gondokódóba ejtettél - én ijjen téren fejlődésre szorulok .
a szinkombinációd egyedi , de megér egy misét ( nekem nem biztos hogy bevállik ) , még körbekérdezgetek mást is , amugy csuszkáll mint állat , de (szokom a csikót ).
Ugyebár , te teszteled - cserégecc , tehát nemvagy benne biztos ( az időt nézed , számolsz ), ez a lényeg , viszont én rádhalgatva KIVÁROM a végkifejletttet ...Más , kéne még retro képpp!!!!!
ojan idilli , büvös , nameg meghát - egyedi ....
várom kolllegina !!!!odébbb
-
gyuszito
senior tag
válasz tutuhawer #6211 üzenetére
Ez haláli
Én is tesztelgettem az MP4 et...
Rengeteg alkatrész(=Boost) után arra jutottam, hogy nekem teli kékkel elég vagány a vas.
Fehér cucc is volt benne, de ugyebár a súúly miatt nagyon lomhának tűnt. Most viszont kicsit még csúszkál. De nem is csúszkált ennyire mindaddig, amíg meg nem történt az utolsó leállás...Pénteken még úgy mentem el barátnőmhöz, hogy atomstabil volt a gép. Vasárnap, mikor hazaértem zúzni akartam vele egy kicsit, és valami eszméletlen...mintha a hátsó tengelyt forgatná a kormány..Valamit kezdenem kell vele. Routen is úgy futottam, hogy még stabil volt a fara is.
Viszont a GT3-mam....az fantasztikusan gáz! megyek vele, a kanyar előtt felveszem a bejáárati ívet, beérek a kanyarba, és akár merre fordul a pálya, mindíg az ellenkező irányba kell tekerni a kormányát..Gondoltam már rá, hogy szólok pár 'ukrán gyúrósnak', hogy pattanjanak be hátra, de nincs hátul ülés =(Szerk.: Én esküszöm mind a 2 gumira. Az előtte szereplő alkatrészek színe befolyásolja érzésem szerint, hogy mit fog teljesíteni. Például Mclarenben is volt piros rugó, fehér gumi, és karasztrófa volt a végeredmény. Stabil volt, de az idől 'tökéletes' körök után sem hozták a várt eredményt. Végülis kék gumival és rugóval jól rajtol, jól kanyaarodik (a csúszás új hibajelenség) és nagyon fajintosan gyorsul. (de a sok kék alkatrésznek meg van a böjtje. 260 270 Km/H-nál már érezni, hogy fogy a gép..Lion's-on csúnya 6 sec.-et kapott a Porsche-tól.
[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
gyuszito
senior tag
-
janihunk
senior tag
válasz tutuhawer #6235 üzenetére
Én a TE-t csak pénz szerzésre használom mivel 5k-t ad max 6k-t mindenféle 500 boostos lehetőség nélkül. És elég szépen adogat junglet meg nitrót ami nálam alap hogy versenyenként elmegy 2-3 belőlük. Sőt egyre gyakraban kell vnnem 5-6 50ezres kártyapakkot.
Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6297 üzenetére
Azért ne legyél szerénytelen jól mész te mindenhol pláne én hozzám képest (1,24) bár el sem tudom képzelni hogy lehet ott 01:11.315 menni ami a top idő. A múltkor egy Ford GT-vel mentem párat lerajtoltam rendre de rendesen, erre nem utolért mindig a hajtűnél.
Ezt a Route 55 lepróbálom annyian ajánlgatják.(6296) Amit megfigyeltem pl. az SLR-nél a gumi is fontos lehet a 21' gumival nem csúszott annyira mint a szintén széria Cop verzió kevésbé peres gumival (persze mind2ő boostos)
[ Szerkesztve ]
-
nmemlekszem
csendes tag
válasz tutuhawer #6341 üzenetére
Értem, csak azt nem, hogy akkor pl az mr2-t miért csinálták t3 szintre.. Én sokszor szívesebben megyek vele mint akármelyik t3-al, pláne ha a t3-ak csúszkálnak, az mr2-n meg alig érezni és pillanatnyilag még jobb időt is nitrózok vele..
A gyerekét látom bár wfroadig le sem mentem, ott az első 2-3 csillagoson megakadt a szemem ami lehetetlen kategria...
Akkor ez a stat nem = az EA-vel? Érdekes mondjuk ami idő teljesen valószerűtlen, mármint repülő szintű, az teljesen egyértelmű, hogy csal... Régen ut-ztem ott bannoltak ilyesmiért, úgy, hogy többet nem kellett felmenni egyik szerverre se, hiába vetted meg a játékot, bár ott valamivel jobban szűrték/ik ezt.
csabamagyar24-hoz volt szerencsém párszor, most már ha meglátom akár TE-n onnan is kilépek (de már mindenki ismeri és szereti).
Én jó ideje nem jelentgetek, mert nem látom értelmét, törlöm a 450km/s-es körüli barátokat is és befejeztem a multizást amég nem tisztulnak -
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6370 üzenetére
Tutu , mi bajod van , nem szoktál te ijen lenni , mindíg vidám semmi nem hoz ki a sodrodból , mi van? Arról nem tehetsz , hogy mindenki a top100-as kollégák közé sorol még én is , ha a technika alattad lenne, biztos vagyok benne , s meglessz építve a McLaren teljesen, oda csapsz majd.
[ Szerkesztve ]
vga
-
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6372 üzenetére
Asszem beszéltem ma vele , jah majd megdumáljuk , holnap
Elvileg megvan az 1 hely (Gallardo champ.) , beküldtem a képet , majd elbírálják a nagyok , a méreg csak az , hogy az nfs-com. nem frissítette, ma egész nap azt nyomtam iszonyat szenvedés , 0.05sec ért. és félek , nem lesz elég , mert belehúznak majd a többiek is.vga
-
-
tutuhawer
őstag
válasz tutuhawer #6390 üzenetére
mindannyiszor ott volt a trükk előtted, nagyon sok magyar sofőr, ügyesebbek, gyengébbek is mondták, te meg mondtad itt a magdét. Most tedd le ezeket az időket nulla tapasztalattal olyan tuninggal, és elnézést kérek tőled utána.
Bárki megpróbálhatja a stadium and hw1 és rouet 55 pályákon a nitrómentes időket.NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
nmemlekszem
csendes tag
válasz tutuhawer #6401 üzenetére
Azóta már sikerült elb...nom, de bőven tudta azt mint a 911 + ramre jobb..
És ő az alagúton ment vagy mellette? Mert szvsz az alagúton nem hozható, túl sokat vesztesz ott időben minimum +1-2 mp ha tökéletesen is mész át.
Nézem még 911-el is hátha, de most megrekedek 40 környékén pup nélkül, meg a forgalom se akarja.
Keresgettem egy régebbi 2:38 képet 911-el, de nem találom, a lényeg, hogy az pup nélkül volt, pup nélkül még ez alatt nem voltam, de úgy néz ki nem is mostanában leszek. -
válasz tutuhawer #6390 üzenetére
Nem fogok én senkinek semmit bizonyítani. Nincs semmi bizonyítani valóm. Nem azért játszom hogy másoknak megfeleljek. Elég könnyű belém rugdosni meg beszólogatni hogy én egy senki vagyok a többi nagymenőhöz képest. Eltűrtem hogy belémkötsz itt ott, eltűrtem hogy leoltottál egy olyan faszság miatt hogy nem vettem meg az E92-őt mert az már nem fér bele az értékrendedbe de azt már nyelem le hogy azért is belém köss hogy utálom a csítereket, nem teszek ellenük semmit. Nem az én dolgom. Ha te úgy gondolod hogy önkéntes rendőrösdit akarsz játszani ám legyen az a te dolgod. De hogy én ezek után bizonyítsak neked?? Mért ki vagy te hogy én bizonyítással tartozom neked?? Álljon már meg azért a menet.... Betelt a pohár, kiborult a bili ellepte az agyamat a vér.. Ez van....
All→M8
-
tutuhawer
őstag
válasz tutuhawer #6422 üzenetére
flashtyler bizonyosan csaló profil a lyons and hwy201 idővel, ami a világranglistaveztőre 13 másodpercet odabasz. Mondta is ma Vik, hogy nem ő töltötte le a csalást, úgy adták neki, korábban nem használta, stb... Sokmindent elhiszek, tudom tenni a hülyét is - egy bizonyos szintig. Nem is én nulláztattam le, mert én még az ősszel kértem rá ellenőrzést. Vagy mostanra bizonyítotték volna ...
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
nmemlekszem
csendes tag
válasz tutuhawer #6408 üzenetére
Sajnos a helyzet az, hogy tényleg nem lehet tudni, mert lehet valaki csalva futja ugyan azzal a kocsival hasonló teljesítményűvel ugyan azt vagy megközelítő kört, amint a másik küszködve szerencsével rak le...
Más
Megvettem az rtrx-et most, nem akartam, mert a fiamén van 1, de ott még a skillek nagyon hiányoznak és teszteltem volna előtte... Lényeg ,hogy nem bírtam várni... kb worldgarage szerint toltam jelenleg pro imp és pro sportal, csak a gumi volt először alap amerikon arany. Nagyon fasza kanyargós, tapadós, de kicsit olyan érzet, mintha légpárnán tapadna, de tapadt. Lecseréltem egy pro tuned medion-ra, hát romlott, kanyarsebességből vesztett sokat, de stabil volt. Idők is rosszabbak voltak, bár érezhető volt főként, hogy nem kerek.. Lecseréltem alap megvehető amerikon sportra és majdnem visszakaptam az előzőt, most egy norsetet dobtam bele tesztre, de még ez is jobb mint a pro.
Végeredmény, jobban gyorst, több volt a vége, kevésbé pattogott, de egyszerűen kisebb volt a fordulékonysága, kanyarsebessége a pronak nem is kicsit, pedig mindkettő sárga. Norset is jobb bár vannak hátrányai. Én vagyok tul fáradt vagy nem kell pro gumi a többi pro mellé? Holnap kidobom a 911-ből is a venturát kíváncsi leszek az mit művel. -
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6447 üzenetére
És ez a lényeg mármint az utolsó gondolat ki mihez van szokva ill. mit tud kezelni nekem ujjabban az LFA jobban tetszik pl. Petersburg Damon mert nem kell vele gépészkedni úgy tapad mint az álom bár még M3-al nem is mentem mondjuk azt nem is szeretem.
Megjegyzés: A tutit vszinü csak az EA fejlesztők tudjak de nem hiszem hogy ennyiféle cuccot tettek volna a játékba ha csak 1 -féle a nyerő tehát az igazság odaát van … a nagy vízen túl!
[ Szerkesztve ]
-
Norwich
tag
válasz tutuhawer #6485 üzenetére
nekem nem szaggat Fraps-al, bár tegnap behalt tőle az nfs és elment a kép és lerakta magát ablakba és fekete kép semmi Oo néztem egyet.. ma sikerült visszaállítani h full screenen menjen.
ui.: ja tényleg kivéve nekem akkor szaggat Fraps-al ha közbe skypeolok.. de ha egyedül játszom nem haverral akk nem.. gondolom a RAM-ot kevesli úgy nálam.
-
RootRulez
félisten
válasz tutuhawer #6554 üzenetére
Nos megkaptam a grátisz Nissant, és semmi tuningot nem tudok rá venni, mert minden erősebb, amiket venni lehetne. Ez is elég jó, csak érdeklődtem, hogy érdemes-e venni másik autót. Én nem vagyok autó "fanatikus", nem is értek hozzájuk, csak játszanék és szeretnék egy gyors, jól irányítható kocsit. Szóval mint "laikus" érdeklődök, hogy milyen autót vehetnék... Bár akkor egyik vásárolt autó se lenne jobb. annál, amit most kaptam, mert ezen jó tuning van...
═════════════════════════════════════════
-
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6593 üzenetére
Napra értettem , 2 profilba 70 fölött járok 1 be 50 fölött te
Egyébként nagyon szarul esett , hogy úgy néz ki tényleg lemaradtam a nyereményről , du küldte az ember levélbe , hogy küldjek akkor be egy képet , na én csináltam estére új képet videót beküldtem , de nem vették asszem már figyelembe.Egyébként kössz srácok, én is agyaltam ,már hogy újra kezdem , csak félek jön egy frissítés , hogy száz nap múlva minden nap pro tuned cuccot dob és ha ez netán bejönne nagyon mérges lennék magamra.
Tutu Specr35 el mi a helyzet? tudtad már próbálgatni valamien alkatrésszel? engem az zavar , hogy ahogy vettük elég türhetően viselkedett , jó reagálású volt , most hogy valamit cseréltem , egyből ellustult pedig próbáltam 2 futóművet gumit , motor az velo került bele 7-13 as
De egyébként ez az állítás igaz bármely boostos kocsira amint megbontom a sárga uralmat, szar lessz a kocsi[ Szerkesztve ]
vga
-
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6604 üzenetére
Kiváncsian várok(unk ) minden infót, ma még leszek délelőt de aztán utazom(meló). Majd meséltek mi volt.
(#6613) SylarHUN
Jól látom route 55? nem is értem, mit ,ó produkálja magát az idióta. ha szaladtál volna egy 2.30 as időt akkor talán megérteném , de ez szerintem teljesen rendben van.
ijen hülyékkel nap mint nap összefutok, pl megint kocsiztunk pagani 2 en , egy 911, meg még valami , a lényeg rajt marha jó , kaptam mágnest a nyakamba, felborultam stb lemaradtam 4 dik nek végeztem erre a másik pagani-s aki előttem végez , elkezd engem szentségelni, hogy hacker, meg ez meg az , rövid tömör válaszom az iennek -.- és kész .[ Szerkesztve ]
vga
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6645 üzenetére
Azért is írtam „annak ajánlható aki hozzá tud szokni a csuszkaláshoz” én nem szeretem, a nitroja szerintem meg a 911 GT3-hoz hasonlóan erős viszont Perersburg Damon nem tudtam vele hasonlót sem menni mint az MP4-el 2 körből sőt még az LFA-val is jobban megyek kb. 0,06s-el mint a SpecV-vel (pedig elvileg a belevaló cuccokat tettem bele). Meg sem próbáltam kanyargósabb pályán mert egy korcsolyapálya az a gép. Az LFA-t ha idom lesz felhúzom mert kíváncsi vagyok mit tud teljes tuninggal.
A kocsikat csak NOS nélkül próbálom mivel így derül ki mi a gép valós tudása ez csak egy tipp melyik jobb alapon és amelyik jobb valószínű tuninggal még jobb lehet. A N2O ereje meg kiolvasható a sebesség különbségből amit közlök. A tuningolt verzió tulajdonságait meg úgyis közli valaki hogy milyen lett pl. te.
Ha valaki tud egy tuti LFA tuningot amit próbált is szívesen veszem persze olyan érdekelne amitől a tapadása megmarad.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6647 üzenetére
Van egy általános K, Z, K, K, S, S és vagy egy driftesebb P, K, P, K, K, K az elsővel iszonyatos a NOS kb. MP4, GTS, GT3 szerű ezzel próbáltam bár nem full mert szürke és kék hátteres is van benne mert ez volt, tehát teljesen felhúzva még komolyabb lehet. És itt a lényeg a SpecV magában is nagyon gyorsul N2O-al meg élkepesztően.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6652 üzenetére
Visszatérve a GTS-re neked ez lenne való (ha lesz keret) a megvehető alap is nagyon megy egy jobban felhúzott M3-at (bár csak 46lvl volt) úgy hagy le pl. Lyons&Hwy 201-en hogy az aluljárónál már nincs is a kis térképen.
Nekem marad az MP4 és az LFA kedvencnek.[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
válasz tutuhawer #6657 üzenetére
ide tartozik, most jutott eszembe: csak az audi rs4-gyel volt ilyen gondom.
A royal purple Audi r8 4.2-esről nem tudtam törölni annak idején: letörlök vagy hozzáadok egy matricát, és finish gomb, utána már ment rendesen. Lehet, hogy egy mozgatás is elég lehet hozzá, trükközni kell.NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
gyuszito
senior tag
válasz tutuhawer #6686 üzenetére
97. napnál tartasz, mivel én ma szedtem össze a 95.-et, körülbelül egy órája..nem bírom abbahagyni...lehet, hogy most segget csináltam a számból, de már az sem érdekel. 95. nap után úgy, hogy már kezdtem előlről, nem fogom lenullázni.
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
tutuhawer
őstag
válasz tutuhawer #6697 üzenetére
Segítsen mindenki, ítéljük meg együtt, ne legyek én a szemét, ahogy Viktor írta nekem. Tessék bizonyítani, hogy hülye vagyok, vagy tessék mellém állni:
Ha valaha is bántott az orosz csaló...
Ha valaha a csetben szidtad a dél-amerikaiakat...
Ha valaha kiléptél, és meguntad a multit...
Ha valaha hitted, hogy a report gombbal segítesz...
Segíts most. vagy nyerünk egy kiváló pilótát, akit azóta több roppant csúnya idő miatt le van nullázva, vagy kiderül, hogy az egész magyar közösség nem törődött eddig az üggyel, és a homokba dugta a fejét mindenki. Most nyomkodjuk de ne a report gombot... A nyilakat jó ügyesen! Tessék menni, az idők ott vannakNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest