- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
Tudom nem írtam még ide de van infótok ez a lengyel akció meddig tart mert holnap megyek sztem a Bankba egy 5 rongyot megér nekem az a 250.000 Boost sose fog elfogyni.
Tényleg 3 profilom van gondolom mindegyikben fel lehet használni?(5648) Kis segítség nekem sem ment próbáld másik kártyával a Visa nekem ment.
[ Módosította: Barthezz2 ]
-
UFO1
senior tag
Sokan kérdezgetik milyen kocsit vegyenek próbálok segíteni a szubjektív benyomások alapján heti 1-2 autó ismertetésével.
Mivel nem vagyok egy tuning mester alap állapotban tudom elmondani az egyes típusok viselkedését és egy párnak a tuning utáni állapotát.T1 mindent verő MR2-es:
Boostos 1500-ért amit sztem nagyon megér alap verzióban is veri a Silviát (a kp-sek közt) ami eddig a No1 volt a T1-ben. Irányítása precíz bár nálam alap a 3-as ültetés a sport kocsikon és nem csak külsőleg néz jól ki stabilitást is ad a gépnek. Gyorsulása iszonyatos pláne full tuningon és szereti is nem úgy mint egy némely más típus de erről később. Végre nem megy sokat nekem olyan 340 körül van nitróval anélkül 300 de ezt kisebb ívű kanyarokban is tartja mindenféle csúszkálás pattogás nélkül. Az sem baj ha valaki gyakorlatlanabb és pattog falról-falra jól tűri minimális lassulást eredményez csak. A gyorsaságáról csak annyit nálam veri a Porsche GT3 sün verziót a Waterfront-on igaz csak pár s-el de az mégis egy T3 full kocsi bár sosem a leggyorsabb kör a célom (és nem vagyok túl gyakorlott itt 0,55) v. hogy győzzek elsődleges a játék nem beszélve itt 6-ként nyertem 8,8.as motort ami nem rossz.
Tehát aki ügyes és begyakorolja a pályát Porsche-kat Lambo-kat M3-kat alázhat de kizárólag a full tuningos cuccal, tehát K K K/Z P P P/F összeállítással. K=kék, Z=zöld, P=piros, F=fehér.T2 kp-ért is vehető (játék pénz) Ford Escort RS és ez ajánlott maradjon a Boost a csak azért vehető járgányokra:
Alapon is elég jól húz ez is szereti a kanyart bár nem annyira mint az Elise de gyorsabb végre nálam 340 körül megy nitróval a nélkül 312. Ez is abban tud többet a gyorsabb autóknál hogy iszonyatos tempóval tud bevenni kanyarokat bár ebbe szinte kötelező a 3-as ültetés mivel anélkül még alapon is 2 keréken tud fordulni (akár hátramenetben is) bár poénkodásra így kell hagyni.
Szereti a tuningot ekkor igazi vadállat lesz a hangja is ilyenkor a mély recsegős Rally autókéra emlékeztet. Gyorsan ki lehet vele lőni a rajton pláne full perfect start-al ami alap ugyebár.
Ajánlott vétel szinte minden pályán használható persze gyakorlás után.T3 Porsche GT3 sün verzió (amíg kapható!):
Na ez a típus amit szerintem TILOS tuningolni esetleg fék kerék tuning de alapból is nagyon erős és stabil persze itt is a szokásos 3-as ültetés ajánlott és jót is tesz neki. Free-be nálam 343 körül megy versenyen 399 nitroval és itt a lényeg a full tuningos nálam 346 ill. 409 és a + 10 km/ó-ért kapunk egy ideges pattogós nehezen rányitható kúszó-mászó autót (bár hajszálnyit jobban gyorsul) ezért alapon jobb és stabilabb sokkal. Így hát a felhúzott mellé muszáj voltam venni egy másikat mivel nem szerettem volna kidobni a halomnyi pro-s cuccot (hátha lesz valamikor gyorsulási verseny ami nagyon kéne szerintem) és sokkal jobb így. Kanyarodását szokni kell nem olyan stabil mint az előbbi kettő de tanulható viszont iszonyatosan gyorsul pl. a Waterfront-on a csatorna környékén már 300 körül megy a végén egy nitróval 380 és itt erősen kapaszkodni kell (fékezni) a felhajtó előtt nehogy túl menjünk rajta.
Ajánlott vétel aki sokat szeret versenyezni és nyerni is akar.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz barack1997 #5799 üzenetére
Nem is arról volt szó hanem a Porsche 911 GT3 RS sün (rendőrségi) verzióról ami ott van ahol írtam 5500 Boost és ez jobb a Carrera-nál bár az stabilabb egy csöppet.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Egy hozzáértő segítsen a Rio féle Evo X-et meg lehet venni a közel jövőben mert jelenleg csak bérelni lehet.
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #5805 üzenetére
Tegnap a Word chaten kérdezted milyen az EVO X ill. az STi ha még aktuális a kérdés kipróbáltam őket (remélem jól emlékszem rá ha nem talán mást is érdekel). Az elsőből a RIO verziót próbáltam elég jó gyorsul de a stabilitása nem a legjobb ebbe a tuningolt állapotban. Az STI 160Kp-s verziója hasonló az előbbihez de stabilabb annál így szerintem csak team-ba sün röptetésre használható de ahhoz kitűnő. Más tészta a 3100 boostos 5 ajtós verzió brutál gyorsulással és precíz irányítással olyan Ford Focus RS szerű de erősebb elsőre Waterfronton 1 s körül mentem végre 340 nitrozva, (de én nem vagyok profi) tehát ez a verzió tuningolva akár versenyre is alkalmas lehet.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Nem tudom linkelte e már valaki ezzel lehet megnézni mitől milyen lesz az autó (aki nem németes az tegye fel ezt előtte ez fordít mindent, ha a crom nem kell pipa ki) és igen el lehet rontani olvasd csak 5795hsz. 911 GT3 részét. Én személy szerint a topp autókat csak nagyon módjával vagy sehogy sem tuningolnám. A maximálisan elérhető sebesség amúgy mindenféle trükközés nélkül 411Km/ó (+- 1,2) körül van típustól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #5842 üzenetére
Én különösebben nem értek sem a tuningoláshoz sem a versenyzéshez de többen javasolták a chaton a K, K, K/Z, P, P, P/F kombinációt ami a legnagyobb gyorsulás hozza ami a legtöbb pályán fontosabb a végsebességnél. Nekem ez a 911 GT3 Cop-nál nem jött be (az MR2-nél bevált) mert alapon sokkal stabilabb. Mehetünk pár kört bár esélyem nem sok lenne ellened sztem. Majd kereslek.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Köszi de első dolgom amit versenyre is használok (bár ez napi max. 10 v. néha napokig semmi) a 3-as ültetés és a szélesített kaszni azt nem tudom viszont a hátsó szárny formája ill. dőlése számít e mint a valóságban.
Viszont szívesen venném ha egy ráérő angolos kolléga írna az EA-nak hogy a garázs rendezést valahogy oldják meg akár egy legördülő menü is jó lenne mint a vásárlásnál mert sok autónál nehézkes a legelsőt kihozni.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Tanácsok kezdőknek: a kanyar specialisták.
Lotus Elise és Exid Cup 260 Adrenalin. Az elsőt érdemes megvenni 400E kp-ért különösen alacsonyabb szinten megéri az árát ha valaki nem akar rá boostot költeni, bár az alap boostos egy jól felhúzott kp-s színjének felel meg.
Rajtolni nem tud egyik sem (a kp-s alapon esetleg el is kapar) erőssége viszont a kanyargós pályákon iszonyatos sebességgel tud bevenni mindent, nagyobb íveken akár végsebességgel ami 300 alatt van a kp-s nál és 320 az utóbbinál. Ez nitróval 337-re emelkedik ezért magasabb szinten (38. ahol jön a 959) M3, Porsche-k ellen csak nagy rutinnal és nagyon kanyargós pályán van kevéske esélye. Akinek van érdemes a boostos verziót választani egy elég jó felhúzott gépet kapunk sok extrával (spec. neont, kasznit, üveget és 3-as ültetés kapunk bár ennél ez pont nem fontos). Nagy hátránya hogy bármiféle tereptárgyal ill. civil autóval való ütközés nagyon fékezi pl. egy telefon fülkétől kifarolhat.Subaru WRX Sti 5 ajtós 3100 boostos verzió:
Alap állapotban is elég jó felhúzott stabil gép az Elise forduló képességét persze nem éri el. Jobban startol annál és jobban is megy 320 ill. 347 N2O-s véggel kicsit sodródik de kézben tartható. Felhúzva jó lehet versenyre nem érzékeny a tereptárgyakra autókra és a hangja szenzációs különösen a lefújószelep pufogása (ínyenceknek!).Ford Focus RS 2700 boost:
Hasonló az előbb említett Subaruhoz mind teljesítményben mind kanyar tudásban (talán jobban úton tartható de ez nem lényeges különbség). Érdekes viszont alapon sem érzékeny a kanyarokra nem billeg úgy mint az Escort RS alapon. Sebességre tuningolva eléri a 336Km/ó-t és nitróval 363 vagy kevéssel több is lehet viszont ez a gyorsulás rovására megy. Ennek is felhúzottan igazi Rally-s hangja lesz és ez is sokoldalú típus.Audi Clubsport Quattro 3300 boost:
Az előzőekhez képest ez startol a legjobban alapon is (persze ez így is tuningolt verzió) olyan mini M3-as érzés. Kanyarodó képessége már-már ideges nagyon érzékeny szokni kell de egyáltalán nem csúszik 305 és 340körüli a sebessége de valószínű ez tuninggal még fokozható (nagyon erős és ez érezhető is). Ez is sokoldalú autó pláne felhúzva mivel remekül rajtolhatunk vele és ez sem érzékeny a fákra autókra stb.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz barack1997 #5877 üzenetére
Igaz az RX–7 „Battle Machine” Edition verzió megvan de még nem jutottam a tesztelési időszakhoz most mentem vele és a M3 E30-al is előbbi tényleg jól fordul bár nem éri el az Exid és meg sem közelíti az A1 kanyar tudását. Az M3 alapon nekem kicsit lomhán fordul akár az előző 3-hoz képest is de ezt egy ültetés lehet megoldja (a top autókról később írok majd).
-
UFO1
senior tag
A tuningolási tanácsom átfogalmazom a T3-as topp autókra vonatkozóan, TILOS annak aki nem ért hozzá hagyja alapon mert nagyon el lehet rontani mivel én a héten kicsit utána olvastam és mindenkinek ezt tanácsolom. A „stat” számokat senki se figyelje nem mérvadó a lényeg az adott típushoz melyik motor váltó stb. van fejlesztve. Nem is gondoltam volna hogy ilyen komoly tuning variációkat készítettek az EA-nál pedig ez egy „arcade” játék nem olyan mint pl. ez GTR Evolution (aki tudja próbálja ki itt igazán érezhető az autók viselkedése stb. mivel ez ízig-vérig szimulátor, igaz ezt érdemesebb kormánnyal (lehet billentyűvel is) játszani mentem jó pár köt – bár nem mostanában – tényleg jó).
(5809 SylarHUN ) Mivel rendesen utána olvastam mibe mi kéne a Corvette Z06-ba én ezt a színsort javaslom motor sárga, turbó kék, váltó sárga/zöld mert ezek valók a nagy löketű izom autókba (bár még nem próbáltam tehát lehet tévedek) a többit rád bízom arra viszont még nem jöttem rá mibe jobb a street, race vagy pro alkatrész tovább bonyolítja a helyzetet hogy úgy látszik ezen belül sem mindegy hogy improved, sport vagy tuned cuccot választunk.
A héten próbálok pár kört menni a luxus sport kocsikkal (alapon) és leírom mit tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz Norwich #5984 üzenetére
Ha nem akarsz szenvedni MR2 (full tuningon) vagy Escort de jobb a Focus RS viszont annál jobban gyorsul a Subaru 5 ajtósa (sárga elejű) persze boostos esetleg az amiltett Mazda RX–7 de a legnagyobbat az A1 rajtol (a tuningos) de nekem alapon a Subaru ment a legtöbbet (mindegyiket alapon próbálva). Az Elise technikás pályán jó de sztem megeszi az MR2 reggelire sőt a legtöbb T2–3 kocsit is persze ez is kanyargós pályára való leginkább. T3 ba Porsche GT3, Murci ill. Evora Cop vagy az új McLaren MP4 alapon is nagyon jó nekem felhúzva Watrerfront Roadon 0,53 volt bár én nem vagyok profi. Ha visszalapozol írtam ezekről.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz sunny84 #5988 üzenetére
Nekem az Exid Cup Adrenaline van és az nagyon harmatos az Escort és a Focus RS-hez nem beszélve Subaru ill. az A1-hez képest. És így alapon rajtról nem is beszélhetünk inkább vánszorogva indul a többihez képest nem tudom tuninggal milyen, ezért írtam „mindegyiket alapon próbálva” kivéve az MR2-ő az nálam full és brutál gyorsulása (M3-at otthagyja rajtnál) és kanyarsebessége van persze egyenesben a TOP T3-ak megeszik.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Hát csak ennyire rossz a GT-R - az utcai!
Köridők
Jármű ........................................................ Nordschleife Hockenheim Kiadás
Gumpert Apollo Sport (a sport abroncsok)........ 07:24 perc 1.07,2 perc 11/2009
Porsche 911 GT2 RS (sport-abroncsok) .......... 07:24 perc 1.08,4 perc 11/2010
Porsche Carrera GT ...................................... 07:32 perc 1.08,6 perc 1 / 2004
Pagani Zonda F ............................................ 07:33 perc 1.10,8 perc 5 / 2006
Porsche 911 GT2 (a sport abroncsok) ............. 07:33 perc 1.10,0 perc 11/2007
Porsche 911 GT3 RS (sport-abroncsok) ...........07:33 perc 1.09,6 perc 5 / 2010
Koenigsegg CCR ...........................................07:34 perc 1.09,8 perc 3 / 2006
Audi R8 GT (a sport abroncsok) ..................... 07:34 perc 1.09,6 perc 12/2010
Ruf RT12 (a sport abroncsok) ......................... 07:35 perc 1.10,2 perc 2 / 2008
Nissan GT-R ................................................. 07:36 perc 1.10,0 perc 5 / 2011
Corvette ZR1 .......................................... .......07:38 perc 1.09,7 perc 10/2009
Ferrari 458 Italia ............................................. 07:38 perc 1.10,5 perc 8 / 2010
Lexus LFA .................................................... 07:38 perc 1.11,0 perc 9 / 2010
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera ... 07:38 perc 1.09,2 perc 4 / 2011
(a sport abroncsok)
TechArt GTstreet (a sport abroncsok) ............. 07:39 perc 1.09,9 perc
Ferrari 430 Scuderia (a sport abroncsok) ......... 07:39 perc 1.10,3 perc 7 / 2008
Mercedes SLS AMG ..................................... 07:40 perc 1.10,8 perc 5 / 2010
Porsche 911 GT3 (a sport abroncsok) ............. 07:40 perc 1.10,4 perc 6 / 2009
Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce 07:42 perc 1.09,5 perc 1 / 2010
(a sport abroncsok)
Audi R8 5.2 FSI quattro (a sport abroncsok) .... 07:44 perc 1.10,9 perc 9 / 2009
Porsche 911 Turbo S ..................................... 07:44 perc 1.10,9 perc 3 / 2011
Lamborghini Gallardo Superleggera ................. 07:46 perc 1.10,9 perc 9 / 2007
Wiesmann GT MF5 (a sport abroncsok) ........... 07:47 perc 1.09,7 perc 7 / 2010
Porsche 911 GT3 RS ...................................... 07:47 perc 1.11,8 perc 1 / 2004
Ferrari 599 GTB Fiorano (a sport abroncsok) ..... 07:47 perc 1.12,0 perc 8 / 2007
Lamborghini Murciélago LP 640 ....................... 07:47 perc 1.11,8 perc 1 / 2007
(a sport abroncsok)
Porsche 911 Turbo ......................................... 07:47 perc 1.12,1 perc 3 / 2011
Porsche 911 GT3 ........................................... 07:48 perc 1.11,7 perc 7 / 2006
Porsche 911 GT3 RS ..................................... 07:48 perc 1.11,1 perc 3 / 2007
BMW M3 GTS (sport-abroncsok) ................... 07:48 perc 1.12,5 perc 9 / 2010[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz geentleeman #6044 üzenetére
Igen igazad is van már ami az elejét illeti tehát a válasz sehol. A felsorolt autók mind szuper sport kocsi kategória az MR2 nem és nem is a végsebessége ami fontos hanem az iszonyatos gyorsulása (és kanyar sebessége) ami hamar elfogy mivel 2.0l 16V kb. 200LE-s motorról beszélünk ellenben pl. Porsche 911 GT3 3,8l bokszer 435LE, Koenigsegg CCX 4,7l V8 806LE stb. De itt egy táblázat hol végezne az MR2 a Nordschleife-i pályán 256-ik.
-
UFO1
senior tag
Látom sokaknak vannak tuning problémájuk mi lenne ha létrehoznánk egy technikai tuning TEAM-et max. 5 emberre gondoltam így elsőre. Nekem van egy leírásom alkatrészenként mibe mi kell de sem időm sem energiám egymagam próbálkozni nem beszélve nem kevés boostot (és időt a tesztelés) emészt fel a megfelelő alkatrész beszerzése.
Tehát a cél ezzel az egésszel pár jó vezető bevonása aki megfelelő autó parkkal rendelkezik és hajlandó is áldozni rá persze ha valaki sokat versenyez és ezáltal nyer sok jó alkatrészt (pro) szinte ingyen van. A megmaradó cuccok természetesen betehetőek más típusokba. Tehát a cél típusonként megfelelő motor, váltó stb. beépítése és ezáltal egy verhetetlen magyar csapat létrehozása sajnos én időhiány és ebből következően megfelelő pálya ismeret híján nem tartozok közéjük és nem is célom ez (bár már rég elértem az 50-es szintet).
Elsősorban azok jelentkezését várom aki nem ragaszkodik 1–1 típushoz és pl. Waterfront Road-on 0.55, Petersburg Dam-on 1.30, Silverton Way-en 1.55 körüli időket tudnak legalább menni (saját időim is e közelében vannak tehát nem nehéz elérni) és nagy előny ha 50-es a szintje (a pro cuccok ill. a PU-k miatt). Igazán a futóművet kellene tesztelni mivel a motor, turbó, váltó adott 1–1 típushoz. Ha érdekel valakit pü-be válaszoljon. Reagálni általában esti időpontban tudok csak sajna.
A stat számok mint már írtam nem elsődlegesek pl. a 911 GT3-am a rászabott cuccoknak köszönhetően úgy hagyják állva a 701 seb. statos Pagani Zondát hogy nem is láttam a kis térképen. A futóműve is úgy van belőve hogy szinte úgy fordul mint a 7-es busz gázelvételre befordul a fara bár én a stabilabb és az őszkerekes keresztbe csúszó kocsikat szeretném mint az EVO IX. csak ebben a játékban használhatatlan (bár még nem tuningoltam megfelelően időhiány miatt).
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Úgy látom vissza állították az MP4 sebességét és tapadását (Waterfront Road-on 0,56 alapon 1 N2O-val valószínű sokan panaszkodtak (az USA-ban a vásárlok) és nem foglalkoztak a Porsche GT3 és M3 panaszokkal mint először hogy alázzák őket de mind ez csak feltétes módban jegyzem meg (tehát talán így is lehetett).
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
válasz OctoCore #6094 üzenetére
A gold-ból azt hiszem minden a többin a rajzon szereplő cuccok az aranyból több pro is (T3, T2, T1-es) jöhet. Aftermarket-ből ültetés, neon, üveg, rendszám, kerék a karácsonyiban extra neon ilyesmi persze ez mind boostos sajnos már nem akciós. Az 50E kp-ből bármi. Tehát lutri mit kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 1. rész:
Pagani Zonda F (alapon mint a többi is):
Nem is tudom hol kezdjem talán az áránál 10.000 boost megéri, nézzük csak mit kapun ennyiért. Elsősorban iszonyatos gyorsulást és nagyon jó tapadást jó példa az utóbbira mivel kedvencem a kézifékes farolgatás (faroltatás) ha a gázon állsz különösen nagy sebességen szinte lehetetlen megforgatni emiatt nem is sodródik nagy hibája egy kicsit tolja az orrát a kanyarban de valószínű ezt egy hangolt futómű orvosolhatja. Sebessége 346 és 384 N2O-val ez tuninggal gondolom maxolhato a megszokott 411 körülire. Annak ajánlható aki nem sajnálja az árát kifizetni ami elég borsos viszont szeretne egy egzotikus autót a garázsában és el tudja viselni a már-már fülsértő éles fűnyíró hangú motorját de ennek ellenére jó kis gép.SLR Merci + Cop verzió:
A Paganinál gyengébb indulás és gyorsulás bár végre jobb ami 356 és 384 ill. a sün verzió 360, 390 NOS használata mellett. Tapadásban is eltér az előbbitől a sima inkább a hátulját tolja a cop viszont képes keresztben csúszni (talán a peresebb gumik miatt jobb a sima mivel a stat-juk egyforma és 3-asan ültetett mindkettő akkor viszont ez is számíthat) jó élmény vele kanyargós pályán fordulgatni. Hogy meg-e éri a 6000 boostot mindenki döntse el, egy Porsche -vel vagy egy MP4-el jobb időket lehet valószínű menni, de egyedisége és az oldalsó kipufogón kicsapó lángnyelvek miatt – ami este látványos – (a sün verzión ez nincs – brühühü) talán, de szerintem versenyzésre nem alkalmas így alapon.Aston Martin és Cop verzió:
Félve vágtam a tesztelésbe mit tudhat egy ilyen luxus autó a verseny pályán és meglepődtem. Jobb gyorsulás mint az SLR és jobb forduló képesség mint a Pagani tehát elvileg a 3 közül talán a leg- versenyképesebb. Az orrát egy hangyányit tolja de gázelvételre rendre fordul, amit mi sem példáz jobban Waterfront Roadon elsőre a sün verzióval 0,56-ot mentem ami nálam jónak számít nem beszélve a legjobbam 0,53 egy MP4-el (bár nem erőltetem) de erről majd később. Tehát aki szeretne egy jól forduló kezes autót ami jól is megy (alapon is) vegye meg míg teheti a store-on (5500 boost) még vehető bár nem a villogós kivitelben ami jobb a simánál. Még egy érdekesség van egy furcsa hangja terhelés váltásnál vagy az elektrohidraulikus váltó vagy a „by-pass” szelep hangja de talán az előbbi mindenesetre tetszik. A sebessége 348 és 378 amit a rendőrségi + 10Km/ó fejel meg.Egy kérésem lenne megint akinek van ismertsége, ráhatása, akármije az EA-nál kérem írjon egy pár sort a garázs rendezés megoldására (egy a vásárlásnál használatos legördülő menü lenne a legjobb de ha már ABC-be lenne az is jó) mert rühelem az összevisszaságot nem beszélve ha a jó kis első autóm a Silvia-t szeretném előhozni kb. 1-2 perc kell hozzá egér klikk-elés sebességétől függően. Azt is megköszönném ha tudja valaki hova kéne írni ilyen célzatból.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Tudom azért írtam 1.rész, jön még CCX, Alfa, LP 550-2, és még sorolhatnám valószínű 2-3 rész tuti lesz talán még 4. is.
(#6141) SylarHUN
Nem lehetne összefogni nekünk magyaroknak, itt is van jó pár említésre méltó név és írni az EA-nak szerkesszenek már a baromi nagy háterükkel egy pogit vagy ha kell többet, ami egyszerűen DMF-re teszi az irreálisan gyorsan menő hackereket hamar eltűnnének a p.csába szerintem.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6148 üzenetére
Nekem már fel sem tűnik a sok hacker mert nem nagyon megyek (max. tesztelni sp-be vagy reggel ill. éjjel) mert a sok bénája ramol össze vissza ahelyett hogy megtanulna vezetni vagy autót tuningolni és lehagyna a saját tudásából.
Tutu egy szakmai kérdés: ha minél jobb köridőket megyek (de direkt nem fogok) akkor annak megfelelően pakol mellém ellenfelet, tehát aki hasonlót tud menni.
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6160 üzenetére
Az is lehet ennyi a hivatalos ára (mivel ez egy ingyenes játék) és a nálunk vehető starter-en borsos haszonkulcs lapul.
Szakmai kérdésem mint a fóliázás elsőrendű isten királya.
Adott egy gyárilag fóliázott kocsi le e lehet szedni a matricát hogy ne vesszen el (és vissza állítható e) esetleg máshova átrakni lehet-e.
Betűket hogy lehet feltenni a kocsira egyszerűen.(#6155) GrotESC
Ha bent vagy a játékban bemész a garázsba ott jobb oldalt player profil katt, és ott a kormánykerékre rámész. Ugyan azt látod mint szint lépésnél és lehet látni mit mikor lehet aktiválni hányadik szinten.Tutu második linkjéből ami fontos a vezetői tapasztalatoktól lefelé írom.
Elsődleges: 1, 2, 7, 9, 13, 18, 21.
Másodlagos:3, 4, 19.
Harmadlagos: 5, 6, 8, 11, 20, 23.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Én vettem annak idején bár nincs rendesen tuningolva mert lemondtam róla (alapon iszonyatosan rossz) abból a boostos jobb volt de ha jót akarsz menni ill. venni egyértelműen MP4 alapon is nagyon jó.
Jövő héten lesz róla teszt (leírás) meg még 2 – 3 top T3-as kocsiról.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6173 üzenetére
Köszi isten vagy de én már az i betűnél elakadtam ilyen ívekből kell illesztgetni akkor asszem hagyom nincs nekem erre türelmem. Miért nincs szimplán pár betű típus osz hagy szóljon. Mellékesen azért vehetnél egy MR2-est már csak az iszonyatos gyorsulása miatt nekem sem tetszik de van … 3db.
-
UFO1
senior tag
Nagyon egyszerű nyitsz egy Paypal számlát a NET-en ezer videó van róla hogy kell összekötöd a bankkártyáddal lehetőleg dombor nyomott vagy Visa azzal tuti megy és ennyi, elkezdhetsz vásárolni pláne most még olcsóbb mint 2 hete.
Amúgy én is gratulálok a picihez de nem akarlak elkeseríteni csak most jön a neheze de legyen szerencséd és legyen jó alvó.
Nekem van Mia-s rendszámom dobnák is de-hát …[ Szerkesztve ]
-
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #6205 üzenetére
Ezt már én is javasoltam (ne számolgassunk) a Porsche-ban speckó cuccok vannak és nem a legnagyobb stat jön ki de nagyon gyorsul bár mivel néha elbénázom lehet nem nyerek de jól megy és furcsán fordul.
Az MP4 be volt K, P, K/S valamelyik kombinációja elvileg ezzel lenne a legjobb a futóműre lövésem sincs de a S rugótól és a S gumitól jobban tapad elvileg.
-
UFO1
senior tag
válasz gyuszito #6212 üzenetére
Stabilitás szempontjából (szerintem) legkeményebbtől (merev) - legpuhábbig (lágy): P, K, Z, S ugyanez guminál jól tapadótól a csúszósig: S, Z, K, P tehát P+P nagyon csúszós autót eredményezhet bár jobban fordulhat és tényleg kihat milyen motor, turbó, váltóhoz van passzintva.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Kiegészítés: a széles kasznitól és a 3-as ültetéstől ill. a 21 colos keréktől stabilabb lehet nekem 2 MP4-em van és előbbi cuccokkal stabilabb az alapnál a kereket meg az SLR-nél vettem észre a 3-an ültetett közül a sün verzió jobban csúszik mivel kevésbé peres a gumija pedig amúgy egyforma statra de próba cseresznye.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6239 üzenetére
Komolyan mondom valami design stúdióba kéne dolgoznod (mondjuk a BMW-nél) ha persze már nem ott dolgozol, mindenesetre nagyon tetszenek a műveid.
Az MP4-be az a sok piros futómű cucc nem teszi csúszóssá a gépet?(#6256) MetalTegla
Az a kalkulátor csak összead kivon stb. (én is azt hittem használható de nem) a kocsi karakterisztikájához megvannak a megfelelő cuccok a "kifullozással" nagyon el lehet rontani az autót (nekem sikerült is) a tuning nagy mestere amúgy TUTUHAWER (+ még egy páran tesztelgetnek) tehát ő a te embered.
De látom itt alattam meg is jött a válasz.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Csak kíváncsiságból érdekelne egy jól tapadó és gyors tuning a Porsche GT3-hoz elég egy színsor.
Mentem mind a 2 új TE-n, hát párszor végig kell menni mire az ember kitapasztalja melyik a jó útvonal mert hamar bele lehet futni a szöges csapdákba és a Rhino halmokba érdemes bekészíteni gumifújást, tankot és a sün reptetőt + egy raedy-t és úgy nincs gond de keveset ad 3500kp körül bár dobott egy 21' kereket is 5 futamból viszont sietni kell rendesen.
-
UFO1
senior tag
válasz stoker1993 #6264 üzenetére
Elvileg P, Z, K, P, P, S a legjobb neki de hátha más tud jobbat tapasztalatból.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Porsche 911GT3-hoz a tiszta K, ill. P sztem bukó S motor semmikép mert Z való bele úgy vezethető nagyon betapad a rajtnál ill. kanyarba (olyan Elise szerűen csak nem annyira stabilan) hátránya íven hirtelen gázelvételre keresztbe állhat és a Z motorral így ahogy mondom SENKI SOHA! (innen a topikból sem, csak jó fordulaton kell elengedni) nem ment még el mellettem a rajtnál legyen az másik GT3, M3, Pagani, CCX de még MP4 se, sőt Lyons & Hwy 201-en már az s kanyar végén járok míg a többiek az elején kolbászolnak utána lehet rontok a puha futómű miatt ezért kéne valami stabilabb. Lehet Balller Murci cuccai jók lennének tehát Z, Z, K, Z, S, S esetleg a futóműt lehetne K/P, P, K valamelyik kombojával próbálni. De az is lehet sok neki a pro vagy legalábbis a tuned. Nekem volt a klasszikus legnagyobb statot hozó K, K, Z, P, P, S de vezethetetlen volt így hát repült belőle.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Azért az jó lenne ha a színkódok mellé dobnátok egy időeredményt mert az a beszédes mondjuk egy gyors Lyons &Hwy 201 (pl. Balller 1,34) és egy technikásabb mondjuk Petersburg Dam (ott is ő 1,19). Ezek igencsak Tutu MP4-es idői körül vannak tehát nem lehet rossz az a beállítás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Főzőcskés topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- World of Tanks - MMO
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!