Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bokrosolajos

    őstag

    válasz Gulyo #3191 üzenetére

    Nekem eddig a Grid nem volt meg, de mivel ilyen sok szó esett róla, két napja tesztelem párhuzamosan :D

    Grid - sommázom: egy kalap...

    Az AI autók úgy haladnak egymás mellett a pályán, hogy mindenféle fizikát nélkülöznek, ideális ív nem létezik, külső-belső kanyaríven ugyanolyan sebességgel!. Pályák fék nélkül teljesíthetők, irányíthatóság kb mint a Sega játékokban, autóknak tömege nem létezik, beálíltások szinte semmit sem érnek. Viszont nagyon szépen törnek a modellek!

    A Shift nem rossz játék, csak kiforratlan. Nagyon nagy előnye, hogy moddolható, textúrázható, ami hamarosan nagy távlatokat nyit! Elsőként normális fizikát kell adni neki, jó irányítással - ami arcade game-ekhez képest már most is elég jó.

    Szimesként semmi bajom vele, szórakozni, fun race-re kíváló! Csak könyörgöm, ha hátulról belerongyolok egy autóba, ne repüljön már fel nekem , mint a papírszalvéta az ebédlőasztalról egy lágy nyári szellőtől!!! :W :DDD

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Gulyo #3191 üzenetére

    Sztem a Grid nem is akart szimes képben feltünni, ennek ellenére egészen jól irányítható.
    Viszont a Shift pontatlan...egy szimben alap hogy ki tudjam engedni az autóm a rázókőre pontosan minden körben, és ezt csak akkor tudom megtenni ha a kormánykezelése pontos.

    A Grid-ben is nagyon béna az AI, de a Shift-ben...agresszív béna :D
    ...
    A Grid mellett azért könnyebb érvelni, mert az mikor kijött egyből jól ment, és az irányítása bár pepecs volt, de azért könnyen autózható. ..és az fwd-rwd nagyon jól érezhető.

    A Shift egyáltalán nem rossz, de majd a javításokkal lehet jobb. Itt egy fwd full tuninggal olyan mint egy 4wd, és szép hogy belepakolták a setup részt, de sztem kicsit játékosbarátabb módon is ábrázolhatnák hogy mi micsoda, mert én értem, és egy átlag szimesnek sem okoz gondot, de az NFS tábor már jó ideje nem szimes beállítottságú játékosokból áll.
    pl. a cimbim be sem megy a beáll részhez mert nem érdekli...holott ha szimes szemmel nézem akkor 5-10másodpercek vannak ott eldugva egy 2perces pályán.
    és a gyorsbeáll nem elég, az nem állít gázelvételi difit, vagy terpesztést.
    A Viper Racing már ezer éve tök jól megcsinálta hogy értsd mit állítasz, nem tudom miért kellett a szimesektől átveni ezt a szamárságot, még ha egy mondatban magyaráz is...mert ez baromira nem egy mondat. :)

  • barnam_

    nagyúr

    válasz Gulyo #3191 üzenetére

    1-2 dologról én is elmondanám a véleményemet, ami a Shift-et illeti :)

    elképesztően eredeti hangok, hanghatások
    nekem úgy tűnt hogy annyira nem eredetiek, tuningolva az autók hangja echte ugyanaz mint a gtr evo-ban a wtcc autók hangja. persze van valami az autók saját hangjából is, de az meg halk, csak a turbó süvítését lehet hallani, ami már a könyökömön jön ki (mindegyik autóra ugyanazt a turbót teszik? :D )

    autók vezethetősége, úton való mozgása
    gyári autók esetében még lehet, de a fullra tuningolt autók nálam pattognak mint a nikkelbolha. Gondolom az autó beállításaival van gond, ami gyáriként még jó, tuningolva már nem.

    Szóval engem egyedül ezek zavarnak, a teljesítménnyel nincs gondom. Viszont ezek miatt nem fogom végigvinni a karriert, még ma meglesz az 50-es szint, aztán csá :D

Új hozzászólás Aktív témák