- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Canon EOS DSLR topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt
nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Egyedi ékszerdobozka
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest