Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozsi252
veterán
Tudnátok véleményt mondani erről a mociról hogy szerintetek mennyire lenne jó vétel? KATT
-
Bling95
őstag
mi törhetett el a motorban amitől nem érzem hogy stabil lenne a hátulja? mintha minden kanyarban ki akarna menni.
nemrég estem , vszínűleg akkor történt vmi
-
zsolt19900
őstag
válasz
Kolondrum #22289 üzenetére
nekem is ez volt, a vége felé már alig ment 60at a 180as runner
aztán be lett minden állítva kalibrálva és azóta fasza
az volt az első tünet, hogy 60ig gyönyörűen felment, aztán 80ig szépen ismét, és ha innen szerettem volna kigyorsítani, előzni, akkor ha tőgázt húztam, visszatorpant a gép, na ez most már nincsen
-
válasz
zsolt19900 #22288 üzenetére
Háááát igen is meg nem is. Van amikor 50-ről 70-re pikk pakk felpörög, de van, hogy lassabban megy neki. Nem mindig csinálja ezt a jelenséget. Ehhez elvben még nem nyúltak, tehát van minek elállítódnai és elkoszolódnia.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Kolondrum #22287 üzenetére
ha ráhúzod a gázt, és azt érzed, hogy megtorpan akkor sok anyagot kap, ezt nálam a gyárinál kisebb főfúvókával orvosolták
egyszerűen annyi benzint kapott, hogy sok volt neki nem volt hozzá elég levegő így feleslegesen sok anyag ment bele, így többet is evett, és egyáltalán nem gyorsult jobban, rossz volt a keverés aránya
-
Mondjatok okosat! Próbálom leírni, igazából menni kéne vele.
Mivel egyre többet megyek vele egyre jobban ismerem. Úgy gondolom valami nem kerek a lelkével. Kezdjük az első indítástól. Szivatóval pöccre megy és pár másodperc után elengedhető nem áll le, viszont kell neki 10 perc kb mire észhez tér, ha előbb nyúzom akkor néha fullad vagy éppen nagyon harap. Miután észhez tért kicsit megváltozik. Ma azt vettem észre, hogy megyek tegyük fel 50-el a kezem beáll erre a pozícióra, de mégis lassulok lassan, erre kicsit korrigálok, minimálisat, de nem csak, hogy újra visszagyorsul hanem meg is haladja a sebességet, nem is kicsit, igaz hosszú úton. A gázadások amúgy nagyrészt késve jelentkeznek, kell 1-2 másodperc mire reagál a motor mindenre. Azt sem csípi ha hirtelen kap nagy gázt mert olyan érzésem van mintha fulladna bár ez túlzás. Aztán azt is érezni rajta, hogy menne az még gyorsulni kell, de állandó tempót nehéz vele tartani a fent említett dolog miatt. Olyat is tapasztaltam, hogy húzom és pillanatra lassult majd újra visszajött a kakaó. Tehát bajjuszhúzással megy, de csorogni nehéz. JA alapjárat, közel 2000 ha meleg , de index, refi, tehát csont maxon a villany majdnem 1000-re lassítja és éppen, hogy nem fullad le.
Nem értek hozzá, de véletlenül el van koszolódva az egész bele és ezért van minden? Mert harap, de nem mindig és nem mindig úgy ahogy kéne.Arra próbálok rájönni mennyibe fáj majd ez nekem ha szétkapják, belenéznek és azt mondják X forint lesz a vége. Mert azt nem szeretném, hogy a túl sok miatt rakják össze majd jövőre, inkább most el sem viszem.
Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #22285 üzenetére
Azért az "eredeti" árcédulája nem egy matyóhímzés.
(Ha jól látom, 300-ról van leárazva 170-re, szóval simán
100K körül lenne, ha eredeti áron adnák. Gondolom ez
most azért van, mert már itt a legújabb, az N104-es is.)Meg fogom próbálni mindenképpen, hogy jó-e a fejemre.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DigitXT #22281 üzenetére
Hm, megmondom őszintén nagyon régen követtem a sisakokat, így nem tudtam az aktuális árakat. Ezt az N102-t én annó jóval drágábban vettem, így azt sejtettem, h az utód hasonlóan húzósabb árcédulát kapott, de ezek szerint mégsem.
Itt tényleg 57.800Ft az N103.
A véleményem a sajátomról már párszor leírtam, brutál jó sisak még ennyi idő után is, ugyan BT headset-em nincs benne, de vezetékes igen, frankó megoldás az is.
..olvass róla teszteket, biztosan dícsérik, a kategóriában ennyi pénzért szerintem jobb vétel nincs. -
dave93
őstag
válasz
Criton #22279 üzenetére
Lehet rá rakni elvileg, de nem hinném, hogy ennyi felesleges pénzed van
Nem ingyér van az ám. Eleve a rendszámtábla, a törzskönyv pénzbe kerül, aztán viheted 2 évente műszakira megint x ezerért... Biztos, hogy kell ez Neked? Az ég világon semmi értelme... A rendszámtábla nem lakat, ha azt szeretnéd, hogy ne vigyék el inkább vegyél rá több zárat, az inkább elriasztó, mint egy rendszám...
Szerintem nincs olyan ember M.o-n aki rendszámot rakat az 50es motorjára úgy, hogy nem kötelező.... -
dJ Peer
aktív tag
válasz
runner 125 #22280 üzenetére
A Bogara már veterán, csak nem OT-s a rendszáma, mert állítólag 70e Ft egy olyan rendszám. Bár szerintem ez tévhit. Lehet érdemes lenni utánajárni, már Autóklub tag, így nem lehet olyan sokba.
lol..most nézem csak...eredetileg nem is volt rajta tükör?
Lehet ilyen, csak azon van, amin rendszám is van, mert nyilván nem kapna rendszámot anélkül?! -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #22280 üzenetére
A sisakhoz szólj hozzá...
Tudom, hogy Nolan N102-d van*, és meg vagy
vele elégedve. Ebből kiindulva viszont: érdemes lehet megvenni az N103-at
akciósan 60K alatt? Csak mert ha igen, akkor nem keresgélek tovább...
(Persze, tudom, hogy előbb meg kell próbálni, mert kiderülhet, hogy nem a
fejformámra való, stb. Szóval azért végső döntést nyilván nem most hoznék,
de egyelőre afelé hajlok: komolyan érdekelne, megéri-e, vagy lehet spórolni,
és nézelődni az "olcsóbb márkák" közt, akár 50-40-30K magasságában.)
Ma reggel agyhalál volt elindulni: esős, hűvös idő, nem nyitható plexivel.
Az első pár méteren a résen pislogtam ki, aztán a menetszél lefújta, huhh.*Szerk: vagy volt. Régebbi HSZ-t dob ki a kereső. Az N-Com cucc milyen?
(Na, ezt a tesztet át is olvasom gyorsban, meg amit vaksi8 linkelt délután.) -
runner 125
nagyúr
-
Criton
veterán
válasz
Tothgera30 #22275 üzenetére
Mert pont ma mondta nekem,hogy lanc melle a rendszam is egy biztonsag.
Hogyan lehet kerni? Vagy ugyan ugy mukodik mint egy 125 eseteben?szlobig: tudom nem kotelezo,de lehet-e ra rakni?
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
runner 125 #22276 üzenetére
Bocsánatot kérek, nem támadásnak szántam.
Nem hittem, hogy egy régi fémtábla, melyre pár betű és szám van írva, (régi rendszám) "papírnak" számít manapság.
Eddig dísznek tette fel a régi rendszámot, de a motor nem a saját motorja, így nem tudom az alvázszám, motorszámot, hogy lehet majd összehozni.Bocsánatot kérek!
-
runner 125
nagyúr
válasz
dJ Peer #22270 üzenetére
Ha, legalább valamire visszakanyarodva reagálsz, kérlek nézz utána mit írtál akkor és mit reagáltam rá én.
Mert az ilyen esetekből lesz az, h én baromságot beszélek, s majd jönnek ide a kamu 50-est használók, h a Dj Peer bácsi megasztona, ezerötér rencámos lesz a motorom, úgyhogy vegyek vissza az arcbu'.Egészen pontosan itt azt írtad, h; "Most le szeretnénk vizsgáztatni, szerintem semmi papír nincs hozzá."
A semmi papír alapján _ most sem_ és semmikor nem fog rendszámot kapni egyetlen egy 50-esnél nagyobb motor sem.
Más részből arról nem szólt a fáma, h ez valamikor hivatalosan forgalomba volt helyezve itthon. Mivel az olyan motorokat gyakorlatilag minden elveszett okmány, rendszám nélkül is forgalomba lehet helyezni, mivel a KEK KH nyilvántartásában valószínű megvan a motor, így azon infók után meg tudják mondani mikor vonták ki a forgalomból, s innentől már könnyebb az újbóli magyar forgalombahelyezés.Légyszi' máskor kicsit körültekintőbben. Köszi.
-
-
Criton
veterán
50re lehet rendszamot csinalni? Csak kerdes...
-
dave93
őstag
-
dJ Peer
aktív tag
Üdv Mindenkinek,
Nos, runner 125 állításával ellentétben, csak sikerül rendszámoztatni a Csepel-t.
A megyei NKH-hoz be kell menni és egy 1500Ft!-os papírt kell kérni, kitölteni, amivel mehetünk eredetiség vizsgálatra, majd műszakira.
A papír a forgalmi igazolványt helyettesíti, ami elveszett, ugyanis van egy régi rendszám, ami régen rajta volt (MR 55 ..).
Köszönöm a figyelmet! -
hát fiúk...melóba csak jót kapok a gépröl. Tudom robogó,nem motor, de megkeresnek, hogy széppp! Kisgóré el is vitte egy körre, így még nem lattam mert csak én mentem vele és valóban szép! Más: kérdeztem egy boltot... A motorikus átnézés munkadíja kb 7000ft
ebbe benne van a karburátor alatti membrán a
szívócsonk ellenőrzése is. Majd jön a meghajtás
ellenőrzése(ez benne van a 7e ft ban. Ha kell
cserélni görgőt az +2500ft ha a kuplungpofák
vannak elkopva az kb 5500ft pluszt jelent. A szij ha cserés akkor az +5500ft (japán). Tehát a
legrosszabb esetben tehát kb 20.000ft. Reális? Már tudni, h szíj cserés,a görgők nem. Ezeket én is látom. -
DigitXT
félisten
válasz
zsolt19900 #22257 üzenetére
Nem felnyitható.
Inkább afelé hajlok, mert lehet, hogy kéne a szemüvegem
a motorra is... (Alapvetően csak monitorhoz hordom, de azért jobban látom a
táblákat benne, ami néha nem hátrány.) Többiek: vélemények + tippek?
Elég nagy ársávban lehet kapni felnyitható bukókat... Jó lenne a legolcsóbb,
ami jó, nyilván.De ha nagyon muszáj, a minőségért 60-ig talán elmegyek.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #22256 üzenetére
Már több mint 100
30.000km azért kell jó pár év....Yamahanal is láttam már olyat, hogy 200km után széthullott, persze minden függ attól, hogy hogyan bánnak a motorral.
-
Telda
addikt
válasz
dave93 #22258 üzenetére
Runner haragszik rám, mert mindig csak linkelgetek és semmiért nem megyek el
.
Keresem a tökéletest, mert már jó párszor beszívtam, hogy nem bírtam várni, azonnal kellett és vettem egy szart. Amúgy 200k az ára.Szerk: Amúgy rákerestem az eladóra a f@szbukon, le van fényképezve egy nagy motorral.
Mellette egy komment, hogy vigyázz magadra ezzel ne ess el, lehet a Runerral eshetett és összelegózta -
runner 125
nagyúr
Biztosan nem 2004-es.
Az első kék fény talán gyári, mármint a szín, a fényezés biztosan nem - matricák sehol.
Az oldala ismét nem gyári. Gyáriként 2001-ben volt egy kék-fekete kombó, de semmiképpen nem matt és ezen gyárilag a vesék szürkék, plusz a felnik is kékek.Most vagy az oldalsó idomok 2003-4 körüli gépről (mint enyém) vannak rálegozva, vagy szimplán mattra fújták. De a többi elem sem stimmel, én meg sem nézném, de ha tetszik és jó az ár indulj el végre.
mod.
A kipufogó és markolatok sem gyáriak, ami eleve nem sejtet jókat. Plusz a kopásra hajlamos lámpakapcsoló is gyanús, ugyanis a gyárin ott ficeg a PASSING felirat.
Egyébként a fotókról tényleg az jön le, h korrekten gatyába van rázva, meg merem kockáztatni, h az az első tárcsafék sem gyári, hanem cserélték újra.
-
dave93
őstag
Az igazi Runner specialista nyilván runner 125, majd ő mond okosat az idomokról és az évjáratról, de összességében szerintem nagyon szép állapotban van. Azt lehet tudni, hogy mennyit kérnek érte? Ha korrekt össszeg szerintem hozd el, a korábbi általad linkelt gépekhez képest ez egy mese-mámor.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #22254 üzenetére
Ok rendben, bár én még a Motowellt is ajánlottam neki
Én személy szerint eddig megvagyok elégedve, és ugye több fórumon és motoros oldalon jót írnak róla, főleg tuning szempontjából... -
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #22251 üzenetére
A régi, olaszban összerakott Benelli még ajánlott típus, (491, K2), de valamikor talán tavaly felvásárolta egy kínai cég a csőd szélén álló gyárat, így ez már csak olyan Benelli, mint a Sevinek csúfolt Dévu'.
Felejtse el és lehetőleg ne kereskedésből vegye meg.
330k-ért már gyönyörű új SR, de gyakorlaitlag bármilyen gyönyörű nagy testű olaszt és japánt tud venni.
-
Criton
veterán
Egy ismerősöm most akar robogót venni. Egy kereskedést ki is nézett, de ott nagyon rá akarják beszélni a Benelli QuattroNove X robogóra.
Én úgy tudom, hogy a Benelli robogó még annyit sem ér mint egy Motowell, és rengetek probléma is van a Benelli robogókkal.
Szóval szerintetek nyugodt szívvel beszéljem le róla? 330.000at akarnék tőle kérni...
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #22247 üzenetére
Hát jah, elképzelésem van, de mondjuk 200K-m egy Schuberth C3-ra nincs.
Marad, hogy átlagos budapesti robogós használatra legyen jó sisak - "jó árban".
Mint látható ez olyan max. 60K, de örülnék, ha olcsóbban is lehet jót venni...Szerk: természetesen köszönöm a lehetőséget: lehet, hogy élni fogok vele.
-
DigitXT
félisten
válasz
golyani #22241 üzenetére
Hát leginkább az. Esetleg zárt (most az van). De nyitott semmiképp.
A tárcsáról mondhatnál egy-két jó szót, mert nekem is kéne a gépre
egy első, de nem igazán beszerezhető - ill. ez a Grimeca van hozzá.AndrewTdi: köszönöm, felveszem a listára.
(Nem mondom, hogy
teljes a lista: hirtelen ezeket szedtem össze a mentett linkekből.)
Szóval akkor +1:
Airoh SV55 (42K)
Caberg Justissimo GT (60K)akos3: még nem néztem meg mindent, sőt, de ez is egy opció.
-
runner 125
nagyúr
Nézd, semmi nem lehetetlen, ez tény.
Ha, akarják és pont nem egy zöldfülű suttyó banda nézi ki a motorod, akkor elviszik. Tök mindegy mivel és miként kötöd ki.
Egy ilyen lánc semmi másra nem jó, minthogy szűkítse azon geczi tolvaj réteg hozzáférhetőségét, akik ilyen cselekedetekre adják a fejüket.
Nem mindenki jár normális 120-as erővágóval, nem mindenki meri megpróbálni, stb. stb. , egy minőségi lánccal kockázatot csökkentesz, de nem lesz ellophatatlan.Ennek fényében tök felesleges fikzáni, h így szar meg úgy szar az ABUS pedig itt megmondták, h jó.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
DigitXT #22232 üzenetére
Én ilyet vettem. Elvileg a Nolan gyártja.
Első benyomások párszáz kilóméter után:kivehető antib. bélés, kényelmes, fogja a fejem, a szemüveg tökéletes, szellőzők vannak, stabil.
Elötte egy zeus nyitott sisakom volt aminek elöl csak plexije volt, na attól halkabb sokkal. De más zárt bukóval kapcsolatban nincs összehasonlítási alapom a szélzajra. Talán egy kicsivel halkabbra számítottam.
-
Criton
veterán
na persze, hogy ma nincs jó idő, hogy robogóval akartam volna dolgozni jönni
remélem holnap egy kicsivel jobb lesz -
Phvhun
őstag
Már nagyon régóta akarok egy robogót, csak még nem sikerült kitalálni hogy hogy tudnám megoldani atárolását.
6kerben lakom, társasházfélében, egyből lépcső kezdődik kapu után, ugyhogy bevinni nem tudom a lépcsőházba.
Utcáról talán ellopják, más ötletem nincs.
Valaki itt tud valami megoldást erre ? -
DigitXT
félisten
Ez így akciósan jó árban van? Néztem a louis.de-t is, elvileg 50K
körül lenne átszámítva, de ahhoz el is kéne jutni Bécsbe, LOL.
Szerk: ha már beírtam, akkor pontosítsuk: 170€ a Nolan N103 ittAz N103-on kívül további "jelöltek" (ár szerint csökkenő sorrend):
HJC FS-MAX (60K)
HJC IS-MAX (55K)
CMS SUV (32K)
MT Coyote (23K)Persze én örülnék a legjobban, ha 20-30K-s kategória is "tudná"
azt, amit az 50-60-as, de valahogy ebben nem hiszek sajnos. -
Vaterán találtam variátort a leohoz képekről ítélve a legjobbnak tűnőt ütöttem le 7K-ért remélem jó lesz. Még kap egy új szíjat is azt kész valszeg kevláros lesz, de arra azt írják jobban eszi a variátort.
Tuning variátor egyenlőre elmarad bukót is kell vennem még mer a mostani megőrjít már annyira szar kínai bár ingyen volt.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #22221 üzenetére
Dupla sry
-
Criton
veterán
Szobal erdemesebb a premium benzint venni?
Nekem sajnos csak OMVnel van lehetosegem tankolni,neha MOLnal.
A Motowell Magnet Sport nal melyiket erdemes akkor tankolni ha a ket kutat nezzuk?Multkor sikerult melle meg tultankolnom,egy kicsit meg szoknom kell,hogy itt mas mint a kocsinal
Tultankolas eseteben egyebkent elfolyik valamerre igaz?
Egyebkent ahogy berakom a pisztolyt mar szinte rogton kattan egyet,hogyan erdemes?
Kicsit kintebb legyen a pisztoly?runner 125: egy L akart lenni csak mobil meg a bor beszel most...
egyebkent az en tipusomra tudsz valami jot ajanlani?
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #22221 üzenetére
Sajnos a cegnel nincs lehetoseg ,hogy teto alatt legyen
Most egy ideig nem tudok ponyvat venni ra,kabat az elso.
Egy ket alkalmat meg gondolom minden problema nelkul ki kell birnia,az ullesnek is? -
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #22220 üzenetére
Az eső alapvetően nem is az idomokban, vagy elektromos alkatrészekben tesz kárt, hanem ahogy alulról felverődik az aszfaltról a vázra, idővel elég keményen ki tudja kezdeni a korrózió.
Ha, nincs mód arra, h fedett helyen tároljuk (bár, szerintem ez csak akarat kérdése), akkor a minimum az, h egy alul összehúzható ponyvát vegyünk hozzá.
Eleve így védve van a közvetlen napfénytől is, plusz az eső sem veri álandóan.
-
Criton
veterán
válasz
dave93 #22194 üzenetére
50el most,hogy a fojtas meg rajta van persze,hogy veszelyes menni,de igazabol melyikkel nem? De itt gondolom nem az egyeduli vagyok aki szinten 50el jar mondjuk munkaba.
50el is fellehet venni a forgalom ritumusat de persze nem szabad ha elkapnak.
Csak sok eros autos akinek van tobb mint 200loeroje nem tudja ,hogy az 50 tabla ra is vonatkozik. Ma volt szerencsem 125on ulni,es ugy vagyok vele,hogy elobb az 50en legyen gyakorlatom,es sok kezdo tarsamnak is ez kene... -
válasz
jaktib #22209 üzenetére
Az oktanszamatol fuggetlenul sokkal jobbak a premium uzemanyagok. Tehat nem csak attol jobb. Egy 2t motornal nem is nagyon fog kijonni az oktanszam kulonbsege az alacsonyabb kompresszioviszony miatt. Viszont kulonleges adalekokat tartalmaznak, ami javitja az egest, ezaltal a motornak is kedvezobb. Elenyeszo a tobbletkoltseg, ami altalaban vissza is jon a fogyasztason, szoval ezen sem szabad, nem lehet sporolni.
-
válasz
jaktib #22209 üzenetére
Általában 98-as oktánszámú benzint (leginkább MOL/Shell), és Repsol Moto Sintético 2T olajat adok a motornak.
Ha kíméled akkor kevesebbet forog, ezáltal nem kopik olyan mértékben. Nem mondanám hogy nagyon hamar koptatja ha sokat mész vele maximális sebességgel, viszont biztosan hosszabb életű lesz a motorod ha nem mindig teljes gázzal gyorsítasz és hosszabb távon pedig egy átlagos utazótempóval mész több km-t.
-
golyani
őstag
válasz
jaktib #22209 üzenetére
az enyémbe volt már sima 95-ös( shell, omw, auchan, metro), 98-as, v-power 95, omw spéci 95 és mind egyformán megy velük, legfeljebb picit más a bukéja a kipufogónak. mehetne bele a 100-as is attól a kompresszió nem nő meg a hengerben h szükség legyen rá. egy a lényeg rendes minőségi félszint vagy szintetikus olaj legyen benne.
motorra matricát én szerintem a helyi nyomdában megpróbálom leboltolni.
-
Bling95
őstag
egy normális 2000 utáni gilera runner ( 50-es) milyen árakon mozoghat? nézelődtem, azonban nem igazán tudom kiszűrni a normálist
-
dave93
őstag
válasz
Bati0501 #22210 üzenetére
Ennek én is csak most kezdek utána járni, ugyanis nekem is kellene vennem láncot. Korábban runner 125 fórumtárs mondta, hogy az ABUS láncok a minőségiek. Pl ez elég masszívnak tűnik: [link]
Nagyjából 10k környékén kezdődnek a masszívabb, minőségibb láncok ahogy eddig néztem.
Ugyanakkor láttam ilyen videót is, úgy gondolom úgy korrekt ha ezt is megmutatom: [link]Sajnos ez se 100%-os, de még mindig sokkal jobb mint a kínai gagyik...
-
Bati0501
őstag
válasz
dave93 #22208 üzenetére
Köszi szépen.
Akkor ha majd lesz egy robogó,akkor kell majd hozzá egy jó kis lánc.Esetleg tudnál ajánlani olyat,ami már ér is vmit?+ Így lelkiekben is fel tudok készülni,h mit kérnek el egy láncért.
A legjobb talán az lenne,ha egy jó lánccal ki van vhova kötve-de sztem sokszor nem is lehet hova- és lenne benne riasztó. -
jaktib
tag
Ki mit szokott tankolni a robogóba. Nekem kétütemű léghűtéses Stalkerem van. Raktam bele Shell W-Pover-95-öt és nem tudom, hogy csak bebeszélem-e magamnak, de mintha egy picit jobban gyorsulna. Robogó teletanknál nem nagy az ár különbség, de ha csak bebeszélem magamnak akkor tankolok olcsóbbat. Benzinekkel kinek mi a tapasztalata? Pl lehet-e 100 -ast tankolni bele?Esetleg a jobb benzin hosszabb élettartalmat is biztosíthat? Van e különbség a kutak közt?
A másik kérdésem az lenne ha, a motorom (óra szerint) megy kb 80-at de ha csak 50- 60-al megyek vele, azaz kímélem, az mennyire számít a motor élettartalmát illetően. Szóval ha a motort a végsebessége közelében használom az nagyon hamar koptatja. Valamit a motorban hamarabb kell emiatt cserélni?- görgő, szíj, stb. Mi az ideális sebességtartomány ahol kímélően lehet motorozni? Tudom ez hülyén hangzik a kérdés de talán értitek mit szeretnék kérdezni elvégre én csak lelkes használó vagyok
Motormatrica bolt? Senki.... -
dave93
őstag
válasz
Bati0501 #22206 üzenetére
Aki ért hozzá annak semmiből sem tart. Nincs sajna tökéletes védelem, ami el akarnak vinni, azt elviszik. Szerintem egy komolyabb lánc az ami érhet valamit. Ha valamihez oda van kötve és mondjuk egy forgalmasabb úton rakod le, akkor talán nem nyúlnak hozzá. A tapasztalatok szerint, sajnos egyre több robogót lopnak, ha lehet ne a védelmen spórolj.
-
Máskor olvass figyelmesebben. A tiéd 99-es, még un., első generációs, de gondolom te is tudod hogy mi minden változott azóta. 3,5-4 litert írtam, ismerősömnek is van egy 06-os, ha hajtva van, benyeli a 4 litert, ez tuti biztos, és itt nem 50-60kg-os taknyos suhancokról beszélünk, mert lehet alattuk alig eszik, de egy felnőtt embernél már más. A többi már csak felhasználáson és a felhasználón múlik.
-
Bati0501
őstag
Azt mennyire könnyű megcsinálni?És ki lehet védeni vmivel,h elvigyék egyáltalán?/a teherautós változatot kivéve,de ez mennyire gyakori am?/
mod: Alapból én is erre gondoltam,h a legegyszerűbb a legjobb...talán.
És az ilyenekkel mi a helyzet?Csak szemfényvesztés?Vagy annyira drága,h nem éri meg? -
Smani
senior tag
válasz
Tothgera30 #22200 üzenetére
Enyém pont 200k és nem tákolt
Nem eszik 4litert
Nincs tekerve
Nincs belenyúlva -
Bati0501
őstag
válasz
Bati0501 #22186 üzenetére
Meg azt is hozzátenném,h a robogókat mennyire könnyű ellopni,ha mondjuk nincs semmivel lelakatolva?Ugye akkor nem tudnak egy másik kulcsot csak úgy bele rakni?És most nem arra gondolok speciel,h megfogják és felteszik egy teherautóra.A biciklis topikból már tudom,h ezek az erősnek tűnő lakatok nem azok,hiába van bennük fémsodrony.Max a nagyon drága (20-30e-es) lakatok jók,mint amit mondtatok itt is,az Abus.
És ezek az elektronikus riasztók milyenek?Használhatók?Vagy értelme?És mennyire könnyű beszerelni őket?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Óra topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jövedelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest