Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #21389 üzenetére
jogos, mivel kb. azonos kategória.
visszakeresek.
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #21397 üzenetére
Pedig a runner se sokkal nagyobb nem?
-
válasz
runner 125 #21392 üzenetére
Nagyon szep allapotban van, meg ugye izlesek es pofonok.
Nagy a valasztek mindegyikbol. En ha ekkora osszegert vennek motort, szerintem inkabb ezt valasztanam: [link]Bar nincs odairva, de karbis lehet a berugobol itelve. Itt mar az a 60-80 ezer nem tetel es akkor van 10 evre motorod, ami nincs szetgyilkolva. De ez szerintem nem most lesz, akkor mar kene egy jobb buko is, mert ez a mostani a fulemet se vedi, motorozok egy fel orat az nrg-vel es szetmegy a fulem a huzattol. No meg egy normalisabb lakat/lanc 20-30k.
Lovem lenne ra, de inkabb nem erre koltom.
Na epp ez az, ott gyarilag van 21 loero, ami brutalis egy akkora vazba.
Mondjuk azzal egyszer allitanak meg, ha megallsz persze es kampo.
Ez mar tenyleg tulzas, 500-as blokk.
-
Smani
senior tag
válasz
runner 125 #21390 üzenetére
190 centimmel full kényelmes
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #21393 üzenetére
Ismertem.
De, h ezt használni nem lehet az tuti. Eleve első futómű gyári, én fel nem ülnék rá.
Hasonló ezer éves videó van egy Vespa-ról is.mod.
Annyi különbséggel, h azzal mennek is, nem is akárhogy.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #21393 üzenetére
"Somewhere, there is an R1 with a scooter 50cc engine..."
-
válasz
runner 125 #21392 üzenetére
...Azt csak hiszed. Ez az 1000-es Aerox, már inkább...
-
runner 125
nagyúr
Igen, erre. Ez fotóról ítélve tényleg patika. Mondjuk én pontleszarnám, h van nála "újabb" külsővel is, mivel szerintem ez is szép. (Runner-t tekintve pl. az 'old' szerintem sokkal pofásabb, mint az új "kis Nexus" külsős. Elvették a sportosságát, inkább túrásítva lett az egész.)
Ráadásul az az SR karbis Pigi blokkos, ha normálisan használja az ember, iszonyú tartós.Gyárilag a 180-as blokk 21 lóerőt tud, nyilván az NRG kaszni valamivel könnyebb, így ott is lehet nyerni némi teljesítményt. Biztosan durvát menne, és nem kellene 3-4.000km-enként bontani, noh de azt tegyük hozzá, h nem kicsit lenne illegális módosítás.
Youtube-on egyszer én is beleakadtam egy hasonló vidibe, csak ott a 180-as Runner blokk egy Derbi GP1-be volt belerakva. Nah annak megint megvan a feelingje. Jó kis lánchajtásos agresszív külső.
Ha, már így szóbakerült a blokkpakolgatás, nah ez szerintem mindent visz. Runner-ben az 500-as Nexus blokk.
5 sec a 0-100km/h. -
válasz
runner 125 #21389 üzenetére
Erre gondolsz? [link]
Nezegettem en is az arakat, csak ugy kivancsisagbol. Brutalis, tenyleg csak fanatikusoknak valo, de jo, hogy kaphato. Mas kerdes, hogy belerakok egy nrg-be egy olyan 180-as gilera blokkot es kesz is, szerintem az meg sokkal durvabb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #21389 üzenetére
Kicsúsztam az újabb mod.-ból.
Azt akartam még mondani, h ezen a videón is tök jól látszik milyen pici az Aerox lábtere. Mondjuk én magas vagyok, de nekem még ennél is feljebb ért a térdem. Térdkirakás nélkül kis tempóban esélytelen kanyarodni vele, legalábbis nekem nem ment. -
runner 125
nagyúr
Szép és biztos jó darab, de ez egy levegős Piaggio blokk. Ha, a Zip-ről akarsz váltani, a helyedben mindenképpen valami 50-es vizes Piaggio-t (SR, Runner, NRG..) vagy vizes Mina-t néznék. (Szintúgy SR, Aerox...)
Kicsit keresgélj vissza, talán Lauda linkelt egy régebbi kasznis, de tip top állapotú Piaggio blokkos, karbis SR-t hasonló árban. Nah az zsír vétel lehet.
Lauda
Elég durvát megy egy ilyen Big Bore, de brutális ára van a szettnek. A henger kb. 130.000Ft, a főtengely majd 200.000 (!), és egy hozzávaló kipuff kb. 140. Össze lehet adni, s akkor még a hajtással (pl OR.) nem is számoltunk.
Úgy 4-5 éve egy barátom épített magának hasonló Aerox-ot, igaz azon "csak" Polini Evo II henger volt, de 20 lóerő körül az is teljesített. Párszor mentem vele, hát meglepően tolt, csak piszkosul forgott. Kb. 10.000-nél nyitott a kuplungja. Nagyon durva volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #21381 üzenetére
majd 50.000 van a Majesty-jében
Nono, ne túlozzunk: addig még van hátra kb. 2 év!
35000-rel vettem 2010/07/20-án, most 42000-nél tartok,
tehát az első műszaki vizsgámra az eddigi tapasztalat
szerint ~43000-nél fogok begördülni... Arra az 50000-re
térjünk vissza a második műszaki vizsga környékén.persuader: na igen, menjen! Kopottnak biztos kopott,
de egyelőre elketyeg. Kíváncsi leszek, az 50-es olajat
eszi-e. Mondjuk most hangtompítóval járok: nagyobb a
kipufogó fojtása; már ha ez számít. Majd meglátjuk. -
válasz
runner 125 #21381 üzenetére
Persze, ertem mire gondolsz.
Akinek eleg az 50 ccm es szeretne egy fiatal, megkimelt motort az uj aranal joval olcsobban, annak viszont igen jo valasztas lehet egy ilyen motor.
-
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #21381 üzenetére
erről véleméyned? [link]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
DigitXT #21380 üzenetére
egyetértek, amíg nincs baja, addig menjen. 50est biztos azért rakott bele, mert kopott a dolog.
gyertyáról annyit, hogy én nagy fordulatú injektoros gépekhez voltam szokva, ott konkrétan fehér a gyertya és semmi lerakódás nincs még 12 000km után sem, de azért ott kapja az ívet rendesen. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #21379 üzenetére
Nekem a Nexus-ban is hasonló volt, kicsit csipegette az olajat, bár azt betudtam a nyitott dobnak.
Egyébként majd 50.000 van a Majesty-jében, tényleg nem akarok vészmadárkodni, de pl. Burgman fórumon annó olvastam, h ennyinél már szokták fúrni őket.Andrew
Jaja, pont ezt akartam mondani, h az adott típusnak jól nézz utána, több boltnál is, mert lehetnek nagy árkülönbségek.
Lauda
Nah igen, ez is szép, de 3 kilót én nem adnék egy 50-esért. Pláne, h ennyiből át is irattam a 180-asom. Eszem ágában nem állna pl. elcserélni egy ilyenre. Még, ha idén lesz 9 éves, akkor sem.
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #21379 üzenetére
Eszi. Szerk: de további kérdéseket megelőzendő: könnyen indul,
nem füstöl, jól húz, és jó a végsebessége is. (Tippeket elfogadok,
de természetesen a szerelő fogja megoldani a gondot idővel...)
Mondtam neki a dolgot, ezért (is) vittem el nemrég, esedékes volt
az olajcsere... Azt mondta, egyelőre nem bontaná meg a blokkot,
ha "amúgy" nincs rá panasz: ha nagyon a halálán lenne, akkor pl.
nem indulna könnyen, meg ilyenek. Én ezekhez nem értek, csak
használom a motort... Annyit tudok, és azt is csak otthon, utólag
vettem észre, hogy most 10W50-es olajat rakott bele: lehet, hogy
abból a megfontolásból, hogy a 10W40-nél sűrűbb üzemi hőfokon. -
válasz
runner 125 #21346 üzenetére
Ez is szepen egyben van: [link]
Valahogy nekem ezek az sr-ek jobban is tetszenek most, mint az nrg-k.
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #21372 üzenetére
Ez 4T, és 5000 km-nél nem volt több, de mint
írtam 6000-nél már pucolást ír a manuál. -
Telda
addikt
Az általad linkelt képen lévő csavarral lehet az alapjáratot állítani. Ha letört belőle egy darab, akkor a súber és a súbertü teljesen zárja a fúvókát, ezért nem tudod beindítani, húzz neki egy kis gázt inditáskor.
Amúgy találtam neked egy kis olvasnivalót
.
[link]Bocs a dupláért.
-
Telda
addikt
Az a túlfolyó, szerintem az úszóddal lesz valami, vagy benzin ment bele és nem megfelelő szintkor zár mint kellene, ezért többet enged a karburátorba és a túlfolyón kifolyik. Úgy tudod leellenőrizni, hogy leveszed az alsó kis tartályt, kitolod a rudat ami az úszót a helyén tartja majd megrázod az úszót, ha zörög benne valami, akkor elengedett a forrasztás és sajnos benzin ment bele. Ha nem zörög semmi akkor a két úszó közti kis fülön tudsz kézzel hajlítani egy keveset, mert az nyitja és zárja a szelepet.
Valamint ellenőrizd a tűszelepet, ott folyik be a benzin. Egyszerűen csak belefújsz ott ahova a benzin csöved dugod rá, majd a kezeddel feltolod a tűszelepet, ha nem tudod fújni tovább, akkor ez jól működik. (a karbit úgy tarts a kezedben, mintha a motoron lenne rajta)
Amúgy szerintem csak rossz a benzinszint, amit az úszón tudsz állítani, ahogy az előbb írtam.
Ha megszívta magát, akkor vedd ki a gyertyát és úgy rúgj rá párat. -
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #21310 üzenetére
Mehet.
-
Itt folyik a benzin belőle (pirossal jelölve)
Ép tegnap mentem át 1 nagy gödrön, jó nagyot bukkant a motor, azt hittem valami eltört, de elsőre csak azt vettem észre, hogy az első lámpa esett szét, utána kedte el ezt csinálni, igaz előtte is csinálta már 1x (kb 1 hónappal előtte,akkor 1 tankolás után indultam volna, elindult a motor, majd indultam volna vele és lefuladt, akkor 1 kis benzint a szürő elé betéve a porlasztóba elindult).
Itt a képen a vége van letörve, mert mikor szereltem volna a porlasztót (a fenti képen a menetes részt leszedve), akkor érdekes módon kijött 1 darabka belőle (ill. laza volt benne, majd benyúlva a kezemben maradt)
Rúgásra nem indult, lehet megszívta már magát (vagy mit tudomén mi baja van, sajna nem értek hozzá)
-
Smani
senior tag
srácok! 10.jére is megkérdezem van valami "nagy" robogó használt alkatrészes oldal? Kéne valami olcsó de jó kipuff az aeroxra.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #21364 üzenetére
No akkor holnap megkukkanom amit linkeltem. ha jó lesz, akkor behúzom, aztán leállok a költekezéssel.
Még lehet, hogy vennék egy bontott gyári tükröt az enyémre.
-
Akkor vagy az uszo nincs jol beallitva, vagy rossz a tuszelep. Most leirnam, hogy melyiket hogy tudod orvosolni/megnezni, de ha nem ertesz hozza, akkor szerintem ne is allj neki.
Az a letort csavar is okozhatta, hogy nincs alapjarat, mert gyakorlatilag az tartja meg a megfelelo helyen a subert. De en meg ilyenrol nem is hallottam soha, hogy torhet az le?
Amugy ettol fuggetlenul rugasra indulni kell, ha huzol gazt.
-
Smani
senior tag
válasz
runner 125 #21360 üzenetére
10k-s mezei légkulccsal simán le lehet vagyis le tudtam szedni. Autó kerék csavarjait is simán lekapja.
-
válasz
Tothgera30 #21352 üzenetére
köszi az infot. Nézelödök.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #21283 üzenetére
Hát nem sikerült a művelet... Direkt vettem egy 19-es dugókulcs betétet,
mert ekkora méretben csak sima villáskulcsom volt, abban meg kevésbé
bízok (és kisebb erőt tudok vele kifejteni), illetve úgy próbáltam, ahogy a
linkelt doksiban van a kitámasztás + az erős csavarhúzó megvolt hozzá,
de semmi. Meg se nyekkent az anya. Tönkretenni meg nem akarom, így
marad most, ahogy van, majd a szerelő lekapja légkulccsal - vagy ahogy
azt szokta: ő dolga.Egyelőre kibírom azt a kis bizonytalanságot dugó
estén, hiszen általában nemigen szoktam belekeveredni, meg megyek a
sorok közt: fel sem tűnik, hogy nem olyan szépen kapcsol a kuplung.Amúgy meg most autókuplung javításra kell átnyergelnem... Nővéremet
ma délután vontattuk haza, mert elszakadt a kuplung-bowdenje... Pff. -
-
válasz
runner 125 #21335 üzenetére
Lehet hogy sürgősen kell neki a lóvé. Bár tényleg 200k körül-fölött vannak a PureJetek.
#21348 SymbianOS: Érdekes kérdések ezek. Szóval nem kell tőle félni, az enyém is 16 ezer km-nél jár lassan, és hiba nélkül üzemel. Ha "megnyekken", akkor szerelőtől függ hogy mit fog kicseréltetni veled. Ugyan olyan hibalehetőségek vannak mint bármelyik másnál, van amelyik szerelő nem ért hozzá, és komplett befecskendező rendszert akar veled cseréltetni, ha befecskendező problémája van, van aki pedig csak kitisztítja az injektorfejet és mehet tovább. Tehát ha autószervizbe, vagy normálisabb helyre viszed, ott be tudják mérni a hiba okát. Alkatrészek vannak hozzá, még bontottan is, szóval nem olyan nagy költség, szerintem. Az Apriliákat viszont kerülném, mivel 4000km-es szervizperiódusra szeretnek figyelmeztetni, és a hibajelet csak a márkaszervizben tudják kivenni, ami elég borsos. Viszont a Piaggio/Gilera vonalon ilyesmi nincs, ezek Philips elektronikával mennek, eleve egyszerűbb. Az hogy mennyi idő után döglik meg, az már csak attól függ hogy mennyire van szűrve a benzin, milyen olaj megy bele, és a levegőszűrő rendszeresen van tisztítva. De külföldön látni 30-40 ezer km-t futott befecskendezős gépeket, itthon érdekes módon alig van, gondolom elektronika és műszerfal csere után aprón eladják kb. 10 ezer km-rel! Ami még viccesebb hogy SR Factoryhoz van bőven bontott alkatrész, injektorhoz komplett vezérlés és befecskendezés, míg Runnerhez és NRG-hez még műszerfal sincs, pedig 5-6 ezer km-rel milyen jó áron eladnám az enyémet (persze ez csak vicc volt
)!
-
fesii
aktív tag
Rejtély ez a robogó...
[link] Ennek a hirdetés feladójával beszéltem.
Idézem: a fojtást 500km után kiszedték a robogószalonba.
Igy most a végsebessége 75 Km/h
de így is sok fojtás van még a kipufogóba, ha azt lecseréled egy rezonátoros sport kipufogóra akkor olyan 80-85 km/h simán megy!Elvileg a robogóba nincs benn a fojtás legalábbis a robogós szaki azt mondta vagy meg se nézte bár nem érdeke mert akkor őnála szedetném ki... Egy henger cserénél tettem fel ezt a kérdést...
A kipufogó csonkba tuti nincs vakcső mert azt már néztem...
Volt már olyan, hogy a kipufogó "leszakadt" a hengernél eltörött a csavar és így ugye csak lógott a kipufogó elvileg ettől jobban mehetett ki a füst nem volt semmi ami megakadályozza de akkor se volt gyorsabb csak hangosabb... Igaz akkor persze nyomás se volt...Már szétkaptam volna és megnéztem volna, hogy van-e fojtás benne de ha esetleg van benne észre se venném mert nem tűnik fel ha valami nem oda való...
Véleményetek erről? Mert én már nem tudom mit higgyek, hogy mi lenne a megoldás egy kis gyorsulásra...Up: 10km-től nem hiszem, hogy meghalna a motor amíg hazaértem leszakadt kipufogóval..
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #21346 üzenetére
Azért linkeltem azt az NRG-t én már hívnám fel azt beszélném le, hogy megyek megnézni nagyon szép állapotba van és jó áron is kis szerencsével a motor is jó állapotba lehet.
(#21347) AndrewTdi Szép bár én 30k-t nem igen akarok adni érte.
-
válasz
Tothgera30 #21321 üzenetére
te azt mondtad az injectorostól ne féljek?drága muri ha megnyekken?van vma adat róla kb hány km után?
-
AndrewTdi
addikt
válasz
SzlobiG #21345 üzenetére
No!
Kaptam mailt a Kelomotrstól, miszerint:
Üdvözlöm!
Az N954 már nincsen mert leváltotta az N955. Abból jelenleg van raktáron, csak az még nincs fent a weboldalon. Egy kicsit többet tud, fejlettebb anyagok vannak benne mint a 954-ben, az ára 29900.-ft. Képek a mellékletben.
Tisztelettel: Kelomotor
runner 125: Az a bajom a képesmotorral , hogy nem tudom szűrni a buksiksat, csak ömlesztve adja.
Felnyitható állút és napszemüvegest szeretnék. -
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #21340 üzenetére
Ha, a fotókon jól látom (vípumpa), akkor az Piaggio blokkos SR, de szintúgy befecsis, ami szerintem necc.
Viszont az az NRG brutál patent fotóról ítélve. Azt minél előbb el kell menni megnézni!
Andrew
Kepesmotoron is nézz szét, annyiért már nagyon faxa Nolan-t, és társait kapsz. Bélésük mosható, én ebből nem csinálnék problémát, persze, ha ragaszkodsz az újhoz, akkor azok jöhetnek szóba. Ezeket sajnos nem ismerem.
Lauda
Nah jah, ez tényleg hibátlan.
-
Nem is ez a durva. Ebből legalább létezik 50es, ugyan sokkal mélyebb a hangja, de ez is 2T és egy hátsó telója van. Én inkább azt tartom durvának amikor pl 250es Endurokkal, 400as Burgmanokkal, illetve különböző Burgman méretű robogókkal mennek rendszám nélkül.
mod: Telda szerintem úgy nagyon sok motort nem találsz meg, mert rengetegen csak annyit írnak hogy telefonon egyeztetett helyszínen. Aztán kitudja, lehet ott van tőled pár km-re csak a szűrés miatt nem is találod meg.
-
SzlobiG
félisten
-
Telda
addikt
válasz
Tothgera30 #21333 üzenetére
Köszönöm a segítséget, jók a gépek és az áruk is, csak a világ másik végén vannak (én Heves megyében lakom) és ismételten azt tudom mondani, hogy csak a lábán tudom elhozni és max. 30km amit bevállalok. Úgyhogy a használtautón úgy szoktam keresni, hogy megadom neki az irányítószámom és 30km-es körzet.
-
fesii
aktív tag
Mindig meglepődők milyen bátor emberek vannak... Nem vagyok motor szakértő de ezt még én is ránézésre megmondtam volna, hogy nem 50-es
Országúton 100-al egy rendőrrel való találkozás érdekes lehet
-
AndrewTdi
addikt
rere
Srácok!
nézegetem a buksikat. Megmondom őszintén nem szánok rá 50-60K-t sem, és felnyithatót szeretnék.
Kinéztem kettőt.NOX N954
JET 822 flip up
BlútuttyosVélemények, észrevételek?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #21333 üzenetére
Első NRG szép, de kár, h nem karbis. 150k környékén nagy lutri az injektoros, én biztosan nem vennék.
-
válasz
Tothgera30 #21333 üzenetére
A második eléggé lelakottnak tűnik, a többi szép
korpicschess: Vizes 50est tudsz venni ami jól megy, és még a jogsid is érvényes rá. Esetleg dobhatnál fel ide pár képet a jelenlegi F15ödről, hogy mégis milyen állapotban van kb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
korpicschess #21324 üzenetére
Ha, nem akarsz jogsit csinálni, kb nincs más alternatíva.
Rázd akkor gatyába azt. Tegyél rá egy 70-es vashengert, nőrmálsi főtengellyel meg egy ZX-szel, és lesz egy új, gyári tartóssággal megegyező robogód, ami annyiból kb. ki is jön.Telda
Hjah, ezen nincs mit szakérteni.
Eleve ez még hátul dobfékes, úgyhogy '97-es gyártás. A többi meg a szokásos konténeres sallang - csak jelen esetben a nepperünknek maradt 3dl fekete festéke, amit ráfújt.
(minden más kopott, karcos...) -
-
Telda
addikt
Erre kérnék véleményt a Runner szakértőtől
. Lehet rosszul látom, de nekem olyan mintha újra lenne fényezve.
-
SzlobiG
félisten
válasz
korpicschess #21322 üzenetére
Nem rosszak, de aszfaltra felesleges ilyet venni...akkor már inkább robogó. Meg száguldozni ezzel se kell jó ha megy 70-80 körül padlón. Inkább gyorsaságit nézz, persze ha aszfalton akarsz közlekedni.
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #21323 üzenetére
Mit tudnál ajánlani?
Van egy leharcolt F15-öm, ezt kéne valami használhatóra és szépre váltani, de ugye leadni gondolom kb lehetetlen, így kereskedőnél van értelme szétnézni, viszont itt csak ezek vannak. 60-80at dobnék rá. -
runner 125
nagyúr
válasz
korpicschess #21322 üzenetére
Biztos jók ezek a váltós 50-esek, de 10-12.000km-enként ezekben illik dugót cserélni.
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #21320 üzenetére
Igen, ne haragudj, kicsit szétszórt és ideges vagyok, de ez talán nem tartozik ide.
Elgondolkodtató. Mondjuk a rendszámos 125ök talán 50-es ár fölött vannak.Esetleg erről mit gondoltok? [link]
-
A ragasztó engedte el a lendkerékben a mágnest, az állórész meg megette. Ha érdekel lefényképezem, eltettem emlékbe! Nem gyártási hiba, ez Piaggio blokkos robogók betegsége, ugye semmi sem tökéletes, de ha pozitívan nézem, akkor most legalább újabb 15 ezer km-ig nem kell izgulnom emiatt
#21319 SymbianOS: Ezt-azt úgy is venni kellesz, azután meg kopó alkatrészek, mint szíj, görgők, gumik, fékbetétek, stb. Lehet, használt SR Factory Apriliában nem vagyok otthon (bár ismerősi körben van két 2006-os, egy 2008-as és egy 2010-es, mind fecskendezős), én befecsis 50-es 2T-ből csak Gilera/Piaggio-ból választanék (PureJet), már leírtam a véleményem, mi miatt!
-
runner 125
nagyúr
válasz
korpicschess #21317 üzenetére
Elég lett volna megnézni az első hsz. elejét, vagy beírni a Google-ba.
Autójogosítvánnyal 30k-ért megcsinálható 125ccm-ig a jogsi.
Egyből nem.
Annak A1 a neve. -
válasz
Tothgera30 #21315 üzenetére
Igen főleg ha amiket nézek bőven 20.000 felettiek... Költeni nem akarok rá ebben az évben. Jól látom, hogy közöttük több az injectoros?
-
válasz
Tothgera30 #21315 üzenetére
Komoly.
Az valami gyartasi hiba lehetett, ennyi utan nem szabadna szethullania.
runner 125 Bizony bizony.
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #21316 üzenetére
Nincs még, már régóta akarok, csak valahogy sosem jutottam el odáig. Ez a B125 mi? Esetleg egyből nem lehet megcsinálni azt?
-
runner 125
nagyúr
válasz
korpicschess #21313 üzenetére
Van autójogsid? Csinálj 30k-ért B125-öt, és lesz A1-ed, amivel vezethesz rendszámosat.
Akkor sem megoldás. Ha, nem akarsz jogsit csinálni, akkor ne vegyél 50-esnél nagyobb robogót.
De, félre ne érts, nem szabok meg semmit, azt csinálsz amit akarsz, szimpla tanácsként írtam.
-
válasz
korpicschess #21311 üzenetére
Akkor vegyél egy jó állapotú vizes 50-est, azok mind megfutják a 80-at. Ha az sem elég, akkor talán összeszorított fogakkal megveszel egy 70ccm-es gépet, bár ott is van lebukás veszély, de még mindig kisebb mint egy 125-össel, főleg ha 4T hang is társul hozzá.
#21314 SymbianOS: Hogy mennyire
? 16 ezer megtett km, mióta nálam van, egy gyújtáscsere
! Elég jó
?
-
Piaggio NRG-k mennyire megbízhatóak? Ahogy nézem talán olcsóbbak mint az aeroxok és az apriliák. Amit eddig láttam az mind csili vili volt. Persze az egy dolog.
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #21312 üzenetére
Sajnos az nem megoldás, nem is tervezem nagyobb motor vásárlását, de az F15 elég ramaty, alig jön fel a hegyre ha lent totyognak előttem, akkor konkrétan megáll.
Nem tudom... Baleset az oké, hogy szívás, de a rendőr is kiszúrja? Tudom, hogy nem módi, sőt ellene is voltam, csak nagyon elegem lett már a mostani motorom szeszélyes viselkedéséből és gyengeségéből. -
runner 125
nagyúr
válasz
korpicschess #21311 üzenetére
Akkor meg csinálj jogosítványt és vegyél rendszámosat.
Olvass vissza pár hsz.-t, és láthatod amit heti rendszerességgel leírunk, h ez már _nem módi_. (Röviden; user elé kihajtott egy autó, motor kakukk, persze 150-es rendszám nélkül, és most megy a tanakodás, h vajon a kárszakértő észreveszi-e, h nem 50-es...). Nem lehet így robogót használni, mert iszonyú kockázatos, mellesleg vagy 5 jogszabályt sértesz, az adócsalástól elkezdve, biztosítási csalásig, stb.
-
korpicschess
veterán
válasz
Tothgera30 #21305 üzenetére
Miért ne? 50-es jogsim van, viszonylag nem nagy gép, az erő viszont kellene.
-
AndrewTdi
addikt
-
válasz
korpicschess #21304 üzenetére
Nem rossz gép, de 50-esként meg ne próbáld
!
Amúgy ma átugrottam az egyik közeli városba (25km út) az NRG-vel, hát 87km/h volt a vége 9500rpm körül, mindezt úgy hogy benne van a kipuban a fojtás
. Lassan megérdemel egy új szíjat és variót, nah majd ősszel, addig hadrendbe marad
.
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Erről a motorról mi a véleményetek (Skipper 125, 4T)?
Elgondolkoztam rajta, hogyha bevennék az F15-öt váltanék. Maradna ez is 50-esként.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest