Hirdetés
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
válasz
Criton #23799 üzenetére
Milyen motor?
Egyebkent okostelefonra ajanlom a waze nevu free gps programot
Mod: hat ebben a topikban csak most vagyok ujra, regen baxtattam mar a robogot
Mod2: ma vettem egy elektromos csavarhuzot, az asszem 12 Nm nyomatekot tud, az ebben a kgf-m -ben mennyit tesz? Mi az atvaltas?
-
Criton
veterán
Én most este egy kicsit kellemesen csalodtam.Mondtam megyek egy kicsit robogni,bele is tettem a motorba +70kmt
. Nos kimentem Nagykovacsiba majd vissza ez mar 20km kb.GPS szerint 79km/h volt a max sebessegem es az avarage speed meg 54km/h. Motoron nem neztem annyit de mikor mar raneztem ki volt akadva az ora.Bementem a varosba is,egy picit pihent a gep majd haza.Az emlitett emelkedon most nem hazudok 48-54km/h val jottem fel,es nem nyelgazon,most mint ha erore kapott volna,jo a korforgalomnal nem kellett megallni,gondolom a lendulet is jo volt.Mint ha jo lett volna a motornak most a "hideg".
60as 70es tempot most szerette a motor...
Nekem a szek alatt van az olaj tartaly,ezt az egy olajat kapja a motor igaz?mas olaj nincs?
Szoval ha ezt rendszeresen ellenorzom es utan toltok ha kell,az eleg a motornak? -
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #23792 üzenetére
Dehogy ítélek, eszem ágában nem áll, csak hüleséget ne beszéljünk, mert úhgeccebbevizesminacopyvan.
S, most abszolút nem az elfogultság beszél belőlem, hanem szimplán igyekszem továbbra is jó tanácsot adni, amely által mérföldekkel megbízhatóbb, használhatóbb robogót választhat magának bárki.
-
vtechun
veterán
válasz
akos727 #23790 üzenetére
Mondta is a szerelo, higy konnyebb gorgoket rakott bele, mert ugye a hengerurtartalom is csokkent, de nemtom, szerintem elbirna nehezebb gorgot is, amikor indulok, akkor nagyon porgetni kell, meg olyan mintha csuszna is indulaskor, egy tapasztalt ember biztos konnyebben megallapitana, hogy mire utal ez a jelenseg..
Csuszna: hat olyan, hogy elindul, aztan megno a fordulat, de ennek fuggvenyeben nem, vagy csak minimalisan valtozik a sebesseg. Mintha toporogna egy helyben a sebesseg, mikozben a fordulat no.
Kozben nezegetem a gyari konyvet, ahol iyesmi adatok vannak megadva, hogy Torque: 0,46 kgf-m, gondolom ez lehet a nyomatek erteke
-
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #23789 üzenetére
Honnan tudtad, hogy itt lakok?
-
Szerintem ott jobb a szerviz, és amiatt, vagy csak az oda küldött motoroknál az összeszerelésre jobban figyelnek, bár inkább előbbi a helyes válasz, ahogy te is írtad. Szerintem is külföld lenne a cég piaca, oda szállítják az átnézet gépeket, mert ott több fogy, több a pénz, nagyobb a kereslet, itthon meg marad az anyaghibás, megmaradt alkatrészekből összetákolt izé.
#23781 runner 125: Azért ne ítélj el embereket a véleményük miatt
. Nem Motowellt vettem, mert nem olyat akartam, amúgy is a Keeway volt képben, új motor szempontjából, azután meg végleg leragadtam az NRG-nél
. De ha új motorként nézünk rá, akkor nem rossz, ha használthoz viszonyítjuk akkor kicsit más, de mivel sokan nem mernek belevágni egy használtba, ezért nekik korrekt egy új vizes Motowell, ráadásul ahogy fentebb és korábban is volt említve, ez külföldön 10 ezer km fölött simán megy
. Továbbá a fenti hsz.-ben is utaltam arra hogy itthon lehet nem találni megfelelő példányt, ahogy pl. befecskendezős 50-esekből is nehéz jót kifogni, mert nem törődnek velük az emberek, néz csak hány átmázgált SR Factory van hirdetve, és ebből alakul ki az emberek véleménye
.
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Criton #23726 üzenetére
Mindenhol ahol csak lehet.
Használtmotor, képesmotor, stb. Ki kell emeltetni, nyár van, szezon van! Odaírod, hogy családi okok miatt, vagy nagyobbra váltás vagy mittomén.valami jó marketing szöveget és mehet!más: elgondolkodtam nagyon, hogy a Runnert lecserélem egy Motowellre. Olyan nyugodt az életem és gyors a Runnerrel, hogy néha már unalmas. Nem tudtok egy jó vételt?
-
vtechun
veterán
Azt tudja valaki, hogy mekkora nyomatekkal kell meghuzni, mondjuk a hengerfejnel levo csavart egy kymco agility 50 eseteben?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #23776 üzenetére
Ajj, hagyjuk már a képmutatást meg a megszánást.
Akkor miért nem vettél Te is vizes Motowell-t?
NRG árához hozzáraksz 30k-t, aztán hajrá.De, úgy látom még mindig nem megy át, h a _koppintás_ tök mind1 miről van, az nem takar minőséget! Itt is jött ezer egy érvelés a levegős Motowell-ek mellett, akkor is megmondtam, h szarok, mire rájöttek saját maguktól is.
A vizes sem különb egy dekával sem. -
golyani
őstag
válasz
jozsi252 #23777 üzenetére
hát az aeroxnál is úgy van berakva, csak van rajta egy o gyűrű és nem lesz tiszta olaj minden tőle. pedig nem egyszer töltöttem peremig
Aeroxra valami épkézláb megoldást kéne kitalálni világításra, gyári lámpába. az a baj, hogy izzókból se nagyon lehet válogatni, mert ugyan van halogénes BA20D foglalatú, de még nem sikerült beszereznem.
-
rjg
őstag
válasz
Tothgera30 #23770 üzenetére
Több helyen olvastam, hogy kint jól szerepelnek a piacon. Nekem tetszett az RS, csak a fórumok alapján vagy kifogod és baromi elégedetten használod, vagy nem és örök életedre megutálod a márkát. Az esély 50-50%, ami kidobandó pénznek sok. Egyébként pont a sikeres német szereplésük volt az egyik mellettük szóló érv, de van egy olyan sanda sejtésem, hogy "ki" csak többször átnézett, jobban összeválogatott alkatrészekbő szerelt gépeket küldenek, idehaza padig jó lesz a maradék. Nem tudom másképp elképzelni, hogy lehet egy márka piaci megítélése ennyire különböző más és más országokban.
(#23771) runner 125
Igazad van, valószínűleg pár ezer forintért olyan szerviz könyvet adnak és annyi kilométerrel, amilyet kérsz, csak szeretnék hinni a korrektségben. -
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #23774 üzenetére
Az hát, nemér 1 ft-os se az egész motor. Ezek után amin énis túlmentem ezzel a fostalicskával tudjátok mikor vennék újra motowellt... ha-ha-ha
Lehet az crogen, de amíg a 3.5 éves motoromnál a sztender kitörik, illetve az olajtankba van az olajvisszajelző, az olyan dugóféleséggel csatlakozik bele az olajtankba, és lötyög az egész : D most jöttem rá hogy azért volt olajos az olajtank mert sokat töltöttem bele és ott kilötyögött...
Szóval még ezt sem tudták megcsinálni rendesen.
Természetesen babóék még mindig nemválaszoltak a mailemre amit írtam nekik végső elkeseredésembe.. De beleis írtam a mailbe hogy eddigi kérdéseimre se kaptam választ, erre meg végképp nemfogok. Hát nemis kaptam tőlük...
-
-
vtechun
veterán
válasz
akos727 #23772 üzenetére
Aha, mert nekem foleg munkaba jarni kell, csak most ugye kenyelmesen max a 45-ot tudja, bar lehet attetel miatt inkabb, mintsem ero hijjan. Igy 2,71 literre jot ki a legutobbi tanknyi atlagfogyasztas, gps-el merve. Ez se rossz, de gondolom, ha nem folyton nyelgazon kellene mennem akkor akar meg kevesebb is lehetne
-
válasz
Tothgera30 #23770 üzenetére
Az biztos, hogy ez az RS sokkal jobb választás mint a levegős Magnet.
(#23774) runner 125 Minőségre biztos, de tuti erősebb a levegősnél meg amúgy nem néz ki rosszul a gép csak hát...
-
akos727
senior tag
válasz
vtechun #23768 üzenetére
Sajnos a 4 ütemű gépek nem túl bivalyok kb 250 ccm alatt, nem igazán éri meg tuningolni. Amúgy 50es hengerrel is le tudod vizsgáztatni. 70-es henger miatt nem kell parázni, nagyon sokáig jártam 70esekkel és semmi probléma nem volt, mikor a rendőr megállított....annyi az egész, hogy nem kell hülyeséget csinálni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
vtechun #23768 üzenetére
Elviekben megoldható, de ahhoz műszaki adatlapot kell kiállíttatni a forgalmazóval, stb, stb. Qrva sok utánajárás és pénz levizsgáztatni, teljesen gazdaságtalan. El kell adni, és venni 125-öst, vagy nagyobbat.
rjg
..szerinted fognak szívózni bárkivel is, ha ott vásárolta a robogóját? Úgy töltik ki a szervizfüzeted, ahogy te kéred.
Az órában lévő futásra soha nincs garancia, ezért is hangsúlyozom mindig, h állapotot kell venni, nem km futást. -
Tőlem kb.15km-re van egy Magnet RS, egy fiatalat autószerelő srácé, egyszer beszélgettünk, illetve a múltkor egy darabon jött utánam. Ahogy nézem, 13-as kereke, 190mm-es tárcsafékeke, vízhűtés, Mina blokk (koppincs), eléggé merevnek tűnő váz, ...egyszóval csak nem lehet az olyan rossz. Ő elégedett vele, azt mondja jól megy, most 6000 km körül van benne, tempót tartotta az NRG-mel, bár én nem húztam neki nagyon, csak 65-70-es utazóval jöttem, nála ekkor állandóan 73km/h fölött mutatott. De meglepőbb hogy mikor németbe voltam, akkor is láttam ilyeneket, és több helyen láttam hogy beletekerik a 10000 km fölötti futásteljesítményt is egy ilyen gépbe, itthon meg ahogy nézem, adják el 3000-4000 km után.
#23766 SymbianOS: Gyorsan tele is rakom a gépem fojtással, hogy 40-el nyelezve léphessek át a csillagkapun, akkor talán felveszi új alakját a motor, és egy új Motowellként érkezik a leejtőhöz.
-
rjg
őstag
válasz
runner 125 #23763 üzenetére
A garancia tiszta sor, csak arra írtam a szervizkönyvet, hogy kvázi "igazolhatóan" valós kilométert írtak, nem visszatekert az óra és mégis ilyen "olcsón" kínálták.
(#23766) SymbianOS
A dimenziókapu Babóékhoz ütött. Pláne, hogy most hétvégén néztük végig a Gyűrűk Urát. (Babó = Hobbit) Szinkronicitás.
-
vtechun
veterán
válasz
runner 125 #23763 üzenetére
Koszi, szerintem is turhetoen nez ki a kis gyertyakep osszehasonlito kep szerint is
Ma vettem egy variatorhuvelT, holnap szetszedem, megnezem masik gorgovel mennyi lesz a veg (most, nagyon max 50...) aztan, ha az nem segit jelentosen, akkor faragok le a huvelybol vagy 1 millimetertlehet kellene szerezni vmi ocska robogot, szerelgetni, hadd gyakoroljak.
Egyebkent most egy kymco agility 50-em van, nemreg volt szervizben kipufogo, karburator cseren, meg a bekesseg miatt visszarakattam a 70-es henger helyett a gyari 50-est, egyebkent a ket hengerben osszesen biztos van vagy 40 ezer km
Egyebkent olyat lehet csinalni, hogy teszem azt megcsinalnam az "A" jogsit, aztan pl. Veszek erre a kymcora egy 89 ccm-es hengert, es levizsgaztatom, rendszam, meg minden? Es akkor nem kellene beruhaznom esetleg egy nagyobba..
-
Criton és a fo*tás fogalommá válik a világon....
Criton és "A domb" lassan bekerül a világ csodái közé.....
Criton és a A domb egyesek szerint = a magyar bermuda háromszöggel......
Már nincs messze az idő amikor csoportokat szerveznek gyalogosan vagy motowell kétütemű robogókkal "A dombra"....
Az extrák közé tartozik a fo*tással nem rendelkező robogók bérlése. A titkos jelszó 20% kedvezményt jelent: Túl a 40-en nyelezve!Egyesek szerint egy A domb egy dimenziókapu ami utat nyit babóékhoz.....
Mások szerint csak egy egyszerű fekete lyuk ami csak 40 felett üveghangon nyílik meg........
A Critonizmus kialakulóban van, lassan világhatalommá növi ki magát. !!!!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz
vtechun #23756 üzenetére
Ez a gyertyakép teljesen rendben van, nem kell hozzányúlni.
rjg
Az ilyen-olyan garanciális történt nem több, mint színtiszta _marketing_.
Eleve apróbetűben - fentebb már volt róla szó - benne van, h mikre terjed ki, gyakorlatilag olyan dolgokra, amelyek hétszentség, h nem szarnak be 1 év alatt, az-az ki lehet törölni vele...
Mit tom én' blokköntvény, talán főtengő, stb. Másrészből, meg csak akkor érvényesíthető esetleges garanciális igény, ha a kötelező szervizekre hozzájuk viszed, - az-az, le tudjanak gombolni komoly pénzekkel. Ha, meg tényleg problémás úgyis kitalálják, h helytelen használat, stb.Teljesen baromság újat venni járműből, olyan telített a minőségi használtpiac, h öröm csemegézni.
-
Smani
senior tag
Tessék. Új RS 220k
-
rjg
őstag
válasz
Criton #23692 üzenetére
Kb egy hónapja, amikor megint előjött nálam a robogó téma, akkor végigolvastam az Egü Motowell fórumát is. Ez volt az egyik, ami elbizonytalanított a márkával kapcsolatban, nem beszélve a Totalcar Népítéletétől. Akkor még újban is gondolkoztam, Motowelből a Magnet Sport RS-t nézegettem a vízhűtés miatt, az új ára 370 ezer. Érden egy robogó kereskedés akciózta 320 ezerért, felhívtam őket. A hölgy közölte, hogy elfogyott és azért akciózták, mert - bár rosszat nem akar mondani - leállnak a forgalmazásával. Részben a rövid, egy éves garancia idő miatt, - az összes többi általuk forgalmazott típusra, még a kínai olasz Benellire is két évet adnak - részben a garancia időn belül felmerülő problémák miatt. Rákerestem a használtautón is, lássam mit mutat a piac, ott találtam egy éves Magnet Sport RS-eket, 2-3 ezer kilométerrel, vezetett szervizkönyvvel, 200 ezer forint körül többet is. Egy év alatt bukni 170 ezret, a vételár 40 %-át, nem semmi. Felmerült a kérdés, miért akarnak többen kiszállni, az új, alig használt robogójukból. Ezt csak azért írtam, hogy ha ránézel akkor 160 -tól 200 ezerig lehet kapni (eladni?) az általad hajtott gépet. Így tudsz számolgatni, mekkora bukóval tudnál most kiszállni.
-
kkrisi
senior tag
válasz
DigitXT #23748 üzenetére
Igen akartam is írni, hogy kimértem és neme esik le. Egyszer volt az mikor berúgtam, és ment a motor aközben is mértem és 12 fölött volt, mikor húztam neki, akkor majdnem 13 volt. De egyszer volt szokatlan érték 12-10-6-4-12 így ugrált a fesz. és nem tudok rá magyarázatot találni ?!
Azt viszont hallottam, hogy frissen savazott akkut tölteni kell sokáig, hiába adja le a 12V-t. Nekem savazás után hazahoztam lemértem 12 felett volt, töltő, 2 óra múlva jelezte hogy készen van, be a mociba, világítás ami egyedül fasza, duda, önindítóról ne beszéljünk. Csak ez bosszantó kicsit :S -
3RROR
aktív tag
Sziasztok.Tudnátok nekem pár sort írni a Minarelli AM6-os blokkról?Milyen gyakran kell cserélni benne a dugattyút/hengerfejet,mi használódik el benne hamar,stb...
-
-
Smani
senior tag
[link]
Ide falura kéne valami az állomásra kijárni. Ennek szíj/görgő csere kellhet? -
válasz
runner 125 #23737 üzenetére
Jó lett.
-
kkrisi
senior tag
sziasztok!
Mai napon lett a motoromba egy tisztességes akku, de lenne vele egy kis gond.... A 12V leadja (12,5), most lett savaztatva, töltöttem is betettem. A világítás szépen gond nélkül megy de a duda és az önindító, csak nyekken!
Először gondoltam az önindítóra, de azzal eddig nem volt gond és új a fogaskerék is benne. De hogy a duda sem szól, ott már bajok vannak. Önindító közben mint ha a trafót hallanám halkan búgni, de az az érdekes, hogy berúgásra meg szépen pöc-röff. Ha rossz lenne a trafó akkor be sem indulna nem?
-
válasz
runner 125 #23737 üzenetére
Te beteg vagy
.
-
Criton
veterán
Este felé lehet lemegyek a Pasaréti tér felé, egy kis km-t belerakni, nem bírom ki, szarnak szar ez a motor, de robogózni szeretnék
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #23737 üzenetére
a Babó felirat k*rva jó
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #23737 üzenetére
Egy művész veszett el benned.
-
Smani
senior tag
válasz
runner 125 #23737 üzenetére
Neeeee
Ez baromi jó!
Miben csináltad? -
-
válasz
Kolondrum #23730 üzenetére
Ja mag fogtam kézben új szíjat, hát a pofám leesett, mert nekem sokkkkal vékonyabb már. A kerekeimen kiakadt a tag, mondom jövőre! - Jövőre ez? Addig kibírja szerinted? Ki kell bírnia!
Sikerült egy pirosnál olyat fékezni, hogy csikorgott a kerék. Egy buzeráns csatornafedél megcsúsztatta a kereket és utána is csúszott.
Ma rá kellett jönnöm nagyon jól elvagyok a forgalomba.Még tán a Criton hegyet is megnézem!
Ja meg a tankolás, nagyon elszámoltam magam.... 2 pálcika volt a piros részig és 1200-ért kértem bele, mondom kb a felén egy kicsivel túl lesz. Ráraktam a gyújtást és nem a felén, hanem a maxon túl ment a mutató, alig fért a tankba.
-
golyani
őstag
az a cső a szekunder levegő input ami a katalizátornak kell, h elégesse a témát jól. az enyémről neme egyszerűséggel levágták azt is, amikor a vakcsövet levágták.
attól meg ha picit alulgörgőzik a variot, nem hiszem h csökkenne a végseb, mivel amikor padlón forog a motor a görgők ugyanúgy kifutnak végpontra, csak magasabb fordulaton üzemel a motor ergo jobban gyorsít(legalábbis nekem a paraszt logika ezt mondogassa
), meg többet zabál. persze itt is van egy optimum ahova érdemes hangolni a variot.
motrot meg használni kell vagy el kell adni a getszibe 'szt akkor nincs gond vele.
melleselg az aerox km órája is csal 10-et simán padlón.holnap megnézem már miskolcon az avast hogyan tudom abszolválni.
-
válasz
Criton #23685 üzenetére
Lassan kezdelek érteni, hogy ez valóban szar. Mondhatni jól belenyúltál....
Más: Ma először pesten közlekedtem, semmiféle gondot nem okozott a forgalommal mozogni, pirostól elindulni. Le is adtam a motort, rendesnek tűnt a fazon, el is vitte gyorsan egy körre, azonnal leszűrt dolgokat róla, mondott pár tippet a bajáról, de majd hívnak ha darabokba szedték. Ki kell emelnem, hogy feltűnően jó állapotúnak találta a motort, rég látott olyan aeroxot aminek nem voltak kisebb nagyobb hézagok az idomjainál, rángatta húzta nyomkodta, ez egyben van.
Lehet, hogy kap új fékpofákat is mert pl a hátsó katasztrófa. Bízom benne nem találnak nagy lappangó hibát.
Csinált olyat, hogy állóra fékezte az első kereket és húzott egy max gázt, hol elkezdett húzni és tolta a motort és ami a baj, hogy volt, hogy nem pörgött föl a motor csak alacsony fordulaton erőlködött. Eldönthetem mit akarok, gyorsuljon vagy nagy legyen a végsebessége. Mondom neki a jelenlegi állapotot hagyjuk meg a hibák nélkül. -
AndrewTdi
addikt
válasz
Criton #23720 üzenetére
Criton: Az a baj, hogy ha levezeted magadban az eladás dolgot, nem jársz jobban akkor sem ha megtartod.
Oké, buksz rajta elég sokat. Ha meg nem adod el, akkor csak áll. Használod a kocsit, többet eszik, városban jobb a moci. Egyre öregebb lesz, mégjobban lejjebb megy az ára.
Most talán gyorsabban el tudnád adni, mert teljesen új, nyilván előnyben részesítenék emiatt. A tanuló pénzt rendesen megfizetted, de tanultál is belőle. Bár nem a pénztárcádban turkálok, erősen elgondolkodnék, hogy inkább bukjak rajta, de utána esélyes, hogy negyed ennyi gondod nem lesz semmivel.Ha gondolod összefutunk, viszlek egy karikát, ahogy Márk is mondta.
-
barack1997
senior tag
válasz
Criton #23685 üzenetére
Aszta ,hogy zörög.. Lehet,hogy laza a kipuff, vagy tűgörgő. Ha az utóbbi add el minél előbb..Nem érdemes nagyon megcsinálni, mert sokba kerül, ha nem te csinálod, meg mivel chinarelli blokkos, egy kis idő után újra zörögni fog. Osztálytársamnak 2k km-nél kezdett el zörögni.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #23718 üzenetére
Egyenes úton tudja a forgalom tempóját tartani, azért kérdeztem, hogy hol
(#23719) DigitXT: ok rendben, megnyugtattál
a többiek is
Allee, Attila útakkor nem is vagy messze tőlem, én az Infóparkba járok nap mint nap, kivéve mikor nem vagyok beteg
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #23708 üzenetére
Robogónál nem nagyon lehet ilyen, mert röpsúlykuplungos. Esetleg
ha a szíj szakad el, és bele is gabalyodik a kuplungharangba, akkor
blokkolhat a kerék... Szerintem (stílszerűen) átestél a ló túloldalára:
azért ennyire nem kell parázni attól a vastól: annyit tud, aztán kész.Nem a sebességgel volt a bajom, hanem a tartásával, mint ha szét
akarna esni az egész...
Hehe: azért lassan csak összeáll neked is a kép!Miszerint miért
is nem volt soha ennek a robogónak 70-80 a "tervezési sebessége".
Ez ugyanolyan, mint az enyém ~120-nál: menni megy, de nem oda
méretezték a futóművet, fékeket, semmit... Néha-néha megtekerem
90-100-ig, de annyi... A városban nem is kéne annyira "jaszkarizni",
még ha forgalom nincs is... Ma mondjuk olyan zöldhullámot kaptam
el 70-80-as tempóval, hogy igen csodálkoztam: egyedül az Allee-nál
kellett megállnom, és így nettó ~5 perc alatt átértem kajálni...Összességében a városi forgalomban (szerintem!!!) sokkal inkább a
forgalomszervezés maga lassítja az embert, mint a végsebesség.
Van aki mindig nyelezi a következő pirosig. Veszélyezteti magát és
az utasát (mint az a T-Max, akit ma láttam), miközben semmit nem
nyer időben (a következő pirosnál utolértem -> nekem pont zöld lett).
Ha valaki nap mint nap ugyanazon az útvonalon jár, egy idő után jól
be tudja lőni, hogy hol érdemes menni és mennyire, hol meg nem...A legviccesebbek azok az autósok, akik nagy svunggal húznak előre,
hogy nagyot kelljen fékezniük, és várniuk a lámpánál. Én meg tudom,
hogy az a lámpa (Attila út) NEM fog váltani időben, ha valaki 50 fölött
jön végig. Nyugodtan ki lehet gurulni, mert ez egy ilyen szakasz... -
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #23715 üzenetére
Elindulhatsz.
A Motowell-lel egyértelműen a sáv szélén, más típussal a sáv közepén. (Teljesítmény...)
zso79
Jah, gyanítom a Runner-t akkor tolták ki konténerből, abban meg egyenesen biztos vagyok, h rendszám nem volt rajta. (Amelyiken van, már eleve a törődés jele).
De, alapvetően a Runner ilyen tekintetben nem jó példa, mivel 10-ből 1 a megkímélt. Nézd meg használtautón. Van kb 35 180-as, abból én jó, ha 3-ért mennék el.
Ha, _gazdája_ van a motornak és nem csak üzembentartója, az meghálálja! (Persze, a minőségi...)
-
zso79
őstag
válasz
runner 125 #23714 üzenetére
runner 125: Ezzel teljes mértékben egyetértek, de akkor is túlzásnak tartom, hogy állandóan az járjon valaki fejében, hogy blokk és perec. Ez gyakorlatilag bármivel előfordulhat, mindjárt írom is.
Havernak van egy 10 éves CPI Hussar-ja, csörög-zörög rajta minden, reped a sz@r minőségű műanyag, de közel úgy megy mint az enyém és megállni is meg lehet vele. Olajon kívül nem sok mindenre kellett még költeni rá. Ez a srác vett 2 éve egy használt 180-as 2t Runnert, amin már a hazaúton beállt a hátsó.
Criton: városban én általában középen megyek, de tudom tartani a tempót, nem tartok fel senkit. Amikor csak a buszoknak van "zöld" akkor robogóval is lehet menni.
-
Criton
veterán
Na már más, vezetés inkább..
Ha busz sávban állok, akkor nekem a "BUSZ" feliratú lámpára ha felvillan elindulhatok igaz
Városban hol célszerű menni, az út szélén vagy a sáv közepénPár tanács jól jönne
-
runner 125
nagyúr
Persze, zöldfülő 14 éves orkok mindenhol vannak, azok fikáznak ezerrel, pláne mert fater Jézuskája csak Simo-t tojt Karira, így azon kívül minden szar.
De, az alapvetően elmondható, és persze nem alaptalanul, h az olaszok, japánok mérföldekkel előrébb járnak robogó gyártásban, mint ezek az új keleti, javarészt kínai gyártók.
Már annó is megírtam, elhiszem h egy marok rizsért összerakják kint ezeket a Motowell-eket, de akkor sem olyan minőségű anyagokból készül az egész. Nem véletlenül kerül fele annyiba újonnan, mint egy olasz, japán robogó.
-
Criton
veterán
válasz
Criton #23711 üzenetére
(#23712) zso79 : igazad van, erre voltam kíváncsi, de a többi márkás robogóról ennyi hibát nem olvasni, mint egy 2-3éves típusról, és sajnos a 2012-es kiadásokban is ugyan azok a hibák vannak mint a 2010ben, és nem hiszem el, hogy ezt nem tudják javítani. Jozsi252nek régebbi kiadású Sportja van, és ugyan azok a hibák mint az én 2012-es kiadásomnál...
Valamint a futár ott egy napot használta, szóval ott azért nem a karbantartás hibája volt, és nyúzni és is nyúzom rendesen...már a 0kmtől kezdve...
Akkor karbantartás és akkor nem lehet probléma...
Valamint kár, hogy ezt megvétel előtt nem találtam meg:
Magnet Sport
Szöveges ítélet
Jó: 80-at ment valóban, és szép a design és minden alkatrész kapható hozzá az Ipacsfa utcában.
Rossz: minden egyéb, de legfőképp, hogy 8400 km-nél a komplett motorblokk kipurcant.
Nagyon nem érte meg a pénzét!
Hibalista
- felni, fékcső, sisaktartó, fékvilágítás, duda, gyújtás, gyújtás érintkezők, műszerfal világítás, önindító, és végül a KOMPLETT MOTORBLOKK TOTÁLKÁROS LETT.
Ide hordtam szervizbe
Babó / Értékelése: 2Na ennyi, erről a motorról/márkáról többet írni tényleg nem éri meg, de hogy őszinte legyek, a topik elejére belehetne írni, hogy mely márkát/típust lehetne kerülni, na meg szervizt, mert ahogy látom Babóék sok embernél leégtek...
-
zso79
őstag
válasz
Criton #23711 üzenetére
Nincs olyan márka a világon, amire ne mondaná valaki, hogy mennyire szar és mennyi gondja volt vele. NRG-ről is találtam több olyan ítéletet, hogy mekkora sz@r én meg imádom!
Nekem kb 1000km-t megy el 1 flakon olajjal. Te kb. pont a felét tetted meg fele annyival, hol itt a probléma? Futárok egy külön faj, agyonhajszolják a motorokat és legtöbbször szarnak a karbantartásra. (tisztelet a kivételnek!)
Azt meg többen is leírták, hogy elég kicsi az esély rá, hogy blokkoljon és perec. Túlparázod... Ennyi erővel ne menj utcára, mert bármikor elüthetnek, lelőhetnek, rád eshet valami...
-
Criton
veterán
Volt szerencsém egy másik Motowelles emberkével beszélni (EGU fórumról) aki szintén gyufát dobna a tankba. Nos, vett egy Magnet Sportot, (érdekes az emberek többségét erre beszélik rá), futár, ezért ő már a megvételkor kérte, hogy vegyék ki a "korlátozást", megtették, a garancia ott is repült.
Úgy 170km megtétel után a hengere vagy mi besült mert utólag kiderült, hogy nem kapott elég olajat (és ahogy látom, nekem sem fogy úgy az olaj ilyen terhelés mellett mint ahogyan sokan írják, hogy a 2T zabálja az olajat), megállt a hátsó kerék, és repült egy csodaszépet, 1hét kórház...Mondjuk elmondta, hogy futár létére elég sokat nyelezte mert időre ment, és ahogy értettem, a 170 neki egy nap vagy fél nap alatt sikerült, szóval olyan sokat nem élvezte a motort.
Ezért a bizonytalanság...
SZERK: mint ha én írtam volna de nem, egy másik bejegyzés:
Én nem tudom milyennek kellene lennie egy 5LE -s motornak de gyanitom ennél erősebbnek. Alig indul el, gázreakció nulla. Húzom a fülét és néhány másodperc mulva nagy nehezen elindul.... Ha hirtelen kell kigyorsitani, életveszélyes. Lejtőn alig megy fel, mindig az az érzésem, na most áll meg.
-
zso79
őstag
válasz
Tothgera30 #23703 üzenetére
Tothgera30: nem tudod véletlenül, hogy a két alsó, fehér idomot hogy kell leszedni? Tegnap nem volt sok időm, gyorsan kicsavartam a 4 csavart a taposónál, meg azt ami elöl van, nem feszegettem, de nem akart lejönni.
-
zso79
őstag
válasz
Criton #23692 üzenetére
Criton: Ezt nem értem?! Miért lenne gondja?
"félek rajta mikor mi krepál be, és komolyan nincs kedvem 50nél taknyolni egyet."
Ezek kis 2t láncfűrészek, ezer dolog súrlódik, rezonál. Hallasz valami hangot, amiről azt sem tudod, hogy mi az és egyáltalán baj-e és már egyből azon agyalsz, hogy eltaknyolsz
Ez csak az én véleményem, de szerintem nem jó a hozzáállás...
-
Criton
veterán
Ok köszi, meg neked is SzlobiG
Lehet már kérdeztem, de választ szerintem nem kaptam, vagy nem emlékszem rá.
Lehet menet közben olyan motorikus probléma, amitől perecelhet az emberAz 1literes olaj tartályt mindent elindulás előtt ellenőrzőm, a tartály feléig van még mindig benne.
-
válasz
Tothgera30 #23703 üzenetére
Nekem volt régen még a suzuki előtt egy Honda asszem Tact meg lett furatva az 50-ig úgy gyorsult simán legyorsulta volna a leo-t addig csak ugye max 60 volt amit bírt.
(#23705) Criton Így van beállítva gyárilag akkor kapcsol a kuplung kell neki fordulat, hogy kapcsoljon ez szvsz rendben van így.
-
LA1703
tag
válasz
runner 125 #23701 üzenetére
Ott a pont, teljesen kiment a fejemből, hogy amit én görgőztem Motowellt azon 70-es henger volt na meg hozzá tervezett kipufogó.
-
válasz
runner 125 #23695 üzenetére
Bár olyankor lehet én is vigyorognék
. Szerencsére simán felveszem az autók sebességét, a múltkor is jöttem 80km/h körül falun belül, jött előttem egy Golf, látta hogy lendületben vagyok, szépen indexelt, azután lehúzódott
. Tehát ilyen probléma nem áll fent, főleg nem az hogy egy Jog/Dio/hasonlókiskerekűrobogó legyorsul, bár azok 40-45km/h-ig nagyon kraftosak
!
De a kollégának akkor sem éri meg most eladni/leváltani a gépest!
-
runner 125
nagyúr
válasz
LA1703 #23699 üzenetére
Teljesen felesleges minden egyes elpocsékolt fillér erre a robogóra.
Ezt már megmondtam legelején is, de hát van aki akkor hisz, ha tapasztal.Mellesleg alulgörgőzni megint értelmetlen, mert akkor meg a végsebesség fog esni.
A görgőzéshez teljesítmény is kell, egy ilyen levegős gyenge konstrukciónál gyakorlatilag semmit nem fog változtatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Battlefield 6
- Könyvajánló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robotporszívók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- FRISSÍTETT ÁRLISTA - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók (ELKELT)
- Xbox Ultimate előfizetések
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest