- Házimozi belépő szinten
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- ASUS ROG Ally
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaktib
tag
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Robogót szeretnék venni és ma megnéztem egy Aprilia Scarabeo 50-es robogót. Nekem nagyon tetszett, nagyon szép állapotú volt, és nagyon ment is. Azt mondták, hogy ezen gyári tuning van, mert ez 50GT változat. Én a neten nem találtam ilyen változatot. Valaki hallott már ilyenről. És ha nem gyári az ami rajta van ha jól megy attól nem lehet baja? Hamarabb elromlik pl a nagyobb igénybevételtől -
jaktib
tag
Itt a hirdetése a motornak:http://www.kepesmotor.hu/aprilia-robogo/p718325
Gyári limitált GT 50-es kiadás, versenyszéria, teljes malossi kivitel, kuplung, végáttétel, henger, dugó, variátorszíj és a LEOVINCE TT kézzel gyártott visszfordított kipufogó mind a GT változat sajátossága. Vadonatúj, garanciális henger és dugó, 80-as végsebesség, működő műszerek, kitűnő aszfalt alá dönthető gumik, ledes világítás, ledes indexek, ( az egyik indexbúra elveszett valahol ), gombról indul, akku kb fél éves lehet, nagyon jó állapotban van, ez már a legújabb kasznis - alufelnis és műszerfalas. Kisebb robogót beszámolok, picike alku kp-nál belefér. Mutass olcsóbban ilyen GT változatot, odaadom annyiért.
Így ezekről mi a vélemény, mert én nem értek hozzá.
Tény, hogy a motor nagyon szép, és jól is ment.
Nem szeretnék nagyon melléfogni.
Köszönöm a válaszokat -
jaktib
tag
Köszönöm a válaszokat.
Inkább nézek másik motort, mert ez a sok tuningal csak a baj lesz később, mivel nem gyári, hanem kitudja milyen. És most meg ismerősöm is azt mondta, hogy pár ezer km-ént ki kell cserélni az alkatrészeket, mert a nagyobb igénybevételtől, hamarabb elhasználódnak. Az meg megint csak pénz, én meg éppen a magas benzinárak miatt takarékossági célból keresnék motort. Valamilyen iránymutatás is jó lenne ha tud valaki segíteni. Munkába járásra kellene igazándiból napi 30 km. A megbízhatóság nagyon fontos lenne.kb 200 e ft-ért vannak jók? -
jaktib
tag
válasz runner 125 #16084 üzenetére
Sajnos csak B-s jogsim van
Gondoltam ha megtetszik a robogózás befizetek egy A kategóriásra.
Nekem azt mondták, hogy ezt a távot bírnia kell egy robogónak. A futárok is mennek ennyit, és némelyiknek nagyon leharcolta robogójuk, de csak mennek. Legalábbis én az autóból ezt látom. -
jaktib
tag
válasz Tothgera30 #16086 üzenetére
Elég aktívan kerekezem, valószínű bírnám. Ezen a távon is gyakran kerékpárral járok, tudom milyen veszélyes Pesten közlekedni...
De mostanában felmerült a fejemben a robogó lehetősége. De nem egyszerű venni. Sok mindenre kell figyelni. Nekem mint laikusnak nem egyszerű.. -
jaktib
tag
Nézem a hirdetéseket mert, mint fentebb írtam motort szeretnék venni. Itt azt tanácsoltátok, hogy napi 30 km-e 125-s négyütemű az ideális. Csak B-s jogsim van. Megnéztem a motor jogosítvány árakat, hát nem kevés 65-84 -ig kategóriától függ. Néztem 125-s hirdetéseket rengeteg a forgalomból kivont motor. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi tulajdonos nem használja,vagy szabálytalanul használja? Mit jelent az hogy ötvenesként használható? Ha ellenőriz a rendőr azt kell mondani, hogy ez bizony ez ötvenes, és ha mázlim van és nem ért hozzá békén hagy? A Piaggio Liberty 125-s viszont pont olyan mint egy 50-es, ha jól tudom, azt megéri így nézegetni? Ha beiratkozom motoros tanfolyamra, és veszek egy olyan 125-t ami nincsen rendszám annak mik lehetnek a következményei közúti ellenőrzéskor. Mert bizony a forgalomba helyezés igen drága. Viszont anélkül elég jó áron is kapni 125-t. Némelyik jónak tűnik, és robogó árban van. Mikor érdemesebb venni tavasszal, vagy télen, mikor nyomottabbak az árak? Szóval rengeteg a kérdés, nem is gondoltam volna mikor elhatároztam, hogy veszek egy kis robogót. Köszönöm a válaszokat.
-
jaktib
tag
Ma voltam egy kereskedésben ahol egy Gilera Stalkert ajánlott az eladó. 2004-s azt mondta hazai motor náluk vásárolták ők szervizelték. Garantált kilométer óraállással 3200 km sokat állt mielőtt eladták nekik. ők átszervizelték, mindene működik. fél év garanciát is ad hozzá, mindene eredeti és 170 pénz. A neten igazándiból csak jókat írtak erről a robogóról. De furcsa az a vastag kereke...hajlok a megvételére
-
jaktib
tag
válasz runner 125 #16156 üzenetére
Na végül tulajdonosa lettem a "kis" sárga Gilera Stalkernak. Az állapota(sokan azt hitték, hogy új), és a kereskedői fél év garancia, no meg az internetes vélemények alapján döntöttem a vétel mellet. Nem egy szokványos robogó a kinézete az már biztos. Eddig nem bántam meg. Már mentem 140 km-t nagyon kis fürge robogó, jól megy. Két hibája van eddig, az egyik a baloldali visszapillantó elmozdul, és nem lehet csavarral rögzíteni, mert egy gömbön mozog a tükör. A másik, elemet kell cserélni az órájában . Ennél nagyobb baja ne legyen. Remélem beválik, a mindennapokban.
-
jaktib
tag
Sziasztok!
Szeretném megosztani a tapasztalatomat. Tavaly novemberben vettem egy Gilera Stalkert. Spórolási céllal vettem az autót kiváltandó, és akkor még nem lehetett tudni merre tart a B125. Ezért lett 50-s, egy tele tankkal 180-200 km megy 3,4-3,6 a fogyasztása ami nekem megfelel. Először majdnem megvettem egy Keevay-t ami ugye a vásárlás után le is robbant alattam, még szerencse, volt, hogy visszakaptam az árát Utána volt még két motor amit megnéztem egy Scarabeo, kitűnő állapotban, de agyon volt tuningolva ezért felejtős volt, aztán volt egy Magnet sport ami meg lelakott volt. Aztán ezt a Stalkert 2004-es gyári állapotú volt tip-top 4000 km-el ami valós is lehetett mert a biztosítási matrica 2008-ig volt ragasztva a sisaktartóba, aztán nem nagyon használták. A kereskedő azt mondta, hogy az előző tulaj nála vette ismeri a motort, mert szervizelni is hozzájuk vitte aztán az utolsó pár évben nem használták. Aztán bevitte a kereskedésbe és ott rendbe tették az állás után kitisztították kapott új aksit stb. Az aksit én nem is vettem ki belőle mikor télen nem használtam de mikor elővettem tavasszal pöcre indult a gép.170-volt kicsit talán olcsóbban is lehetett volna venni, de kereskedőtől vettem átvizsgálva fél év garival. Eddig 1500 km tettem bele és igen megvagyok vele elégedve. 80-at óra szerint simán megy, a váci úton nincsen a tempó tartásával bajom, pöcre indul minden működik rajta, szóval remélem még sokáig így marad. A biztosításról: A kereskedő is azt mondta, hogy még a vétel napján kössek rá biztosítást, amit meg is tettem a Netrisken. Igen jó döntésnek bizonyult. Mivel tavaly kezdem a motorozást, és már hidegek is voltak a reggelek egy felüljárón a már fagyos aszfalton hátsó fékkel fékeztem, és megtörtént a baj. Nem nagy sebességnél de kicsúszott a hátulja és nem tudtam irányítani, és nekicsúsztam egy autónak. Mivel volt biztosításom így nem volt gond. A Toyota sárvédője megkarcolódott, fényezni kellett, mivel a Toyota szervizek arany árban dolgoztak ezért a biztosító 289 e ft-ot fizetett ki. Tehát igen csak megérte az a 3000 ft. Nekem az első idomot kellett műanyagoztatni, fényezni, meg lett egy új tükröm (a régi amúgy is mozgott mindig ) és lett egy új fékkarom. De komolyabb sérülés nem lett rajta. De tanuló pénznek jó volt. Sokkal óvatosabb vagyok azóta. Annak idején teljesen elkerülte ez a fajta(stílusú) motor a figyelmem, ott a kereskedő ajánlotta. Először nem is nagyon tetszett, de mára nagyon is megtetszett citromsárga az egész, sokan megnézik még itt Pesten is, nagy ballonos kerekei vannak, ami nagyon puhává teszi a rossz utakon való közlekedést. Heti ötször 15-15 km használom munkába járásra, és van benne egy kis homokos földút is amit nagyon élvezek.
A védőfelszerelésről: Szerintem érdemes beruházni, mivel elég védtelen a motoros. Most látok igen bátor embereket papucsban pólóban robogózni igen bátrak. Eleve a menetszél az ízületeknek nem tesz jót. Mikor én elestem volt rajtam minden kesztyű nadrág kabát igaz akkor még hideg is volt, De szerintem a sípcsontomat nagyon megütötte volna a motor ha nincsen rajtam a protektoros nadrág, de így nem lett bajom sem.
Szóval én eddig egy elégedett Stalker tulaj vagyok. Így gyári állapotban nekem teljesen jó, ha cserélni kell valamit rajta az is biztosan csak gyári lesz. Egy hibája volt eddig a benzincső, és annak tömítése eresztett,mert bekeményedett a gumi, ami azért nem volt vicces. Begurultam vele a kerekedésbe és ott 10 perc alatt ingyen mivel garis volt ki is cserélték azóta is rendben van a motor. Bocs ha kicsit hosszú lett de hátha valakinek hasznos lesz én is ezt a fórumot nézegettem mielőtt ezt vettem ( miután a Keevay lerobbant a hazaúton) Érdemes hallgatni a tapasztaltabbakra -
jaktib
tag
Valaki tudna ajánlani Pesten, olyan boltot, ahol kedvező áron lehet egyedi motor matricát csináltatni, jó minőségben?
-
jaktib
tag
Korábban feltettem egy kérést, kaptam is rá egy linket, amit köszönök is. Írtam is nekik, de nem igazán érkezett válasz. Biztosan szétdolgozzák az agyukat is a sok matrica megrendelés miatt. "info@motormatricak.hu" Szóval megkérdezem megint, hátha van más is aki már valahol Pesten csináltatott matricát, és jók a tapasztalatai. Köszönöm .
"Valaki tudna ajánlani Pesten, olyan boltot, ahol kedvező áron lehet egyedi motor matricát csináltatni, jó minőségben?" -
jaktib
tag
Budapesten tudnátok ajánlani motormatrica készítő boltot.
Múltkor kérdeztem ezt, akkor kaptam a motormatrica.hu címet írtam, is nekik. Harmadik levelemre korrektül válaszoltak is küldtek is egy mintát.De a színe nem volt jó, ezt jeleztem ismét a harmadik levelemnél tartok de válasz nincs.... Pedig egyedi tervezést is vállalnak.
Gondolom éjjel nappal csak gyártják a motoros matricákat nem győzve a sok megrendelést -
jaktib
tag
válasz GrandeP #22053 üzenetére
Ez a bolt, egy internetes bolt, ahol csak lehetőség van a kész matrica pesti személyes átvételére, tehát máshogy igen nehéz érdeklődni. A piros kék és fekete színek azért mindenhol hasonlók és nehéz bármelyik kijelzőn összekeverni . Engem az nem érdekel miért nem válaszol, csak gondoltam ha ők nem foglalkoznak velem akkor keresnék olyan boltot ahol foglalkoznak velem mint megrendelővel. Ráadásul amit én szeretnék, azért még több pénzt is tudna elkérni mint amit ő ajánlott. Ehhez kértem segítséget
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Ki mit szokott tankolni a robogóba. Nekem kétütemű léghűtéses Stalkerem van. Raktam bele Shell W-Pover-95-öt és nem tudom, hogy csak bebeszélem-e magamnak, de mintha egy picit jobban gyorsulna. Robogó teletanknál nem nagy az ár különbség, de ha csak bebeszélem magamnak akkor tankolok olcsóbbat. Benzinekkel kinek mi a tapasztalata? Pl lehet-e 100 -ast tankolni bele?Esetleg a jobb benzin hosszabb élettartalmat is biztosíthat? Van e különbség a kutak közt?
A másik kérdésem az lenne ha, a motorom (óra szerint) megy kb 80-at de ha csak 50- 60-al megyek vele, azaz kímélem, az mennyire számít a motor élettartalmát illetően. Szóval ha a motort a végsebessége közelében használom az nagyon hamar koptatja. Valamit a motorban hamarabb kell emiatt cserélni?- görgő, szíj, stb. Mi az ideális sebességtartomány ahol kímélően lehet motorozni? Tudom ez hülyén hangzik a kérdés de talán értitek mit szeretnék kérdezni elvégre én csak lelkes használó vagyok
Motormatrica bolt? Senki.... -
jaktib
tag
válasz Criton #22547 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a történet vége. Mert én is majdnem olyan motort vettem mint ami neked van. Aztán Stalker lett, amit nagyon megszerettem igazi kis élménymotorocska Nagyon hasonló cipőben mozgunk. Én tavaly estem át ezeken a dolgokon mint most te.(beöltözködés, motorozás, tanácstalanul tipródni milyet vegyek stb) Egy ideig én is rácuppantam a Motovell vonalra, mert én sem értek a motorokhoz, és féltem a használttól, meg aztán tetszettek is. Főleg az magnet rs, de a sport is nagyon esélyes volt.
Aztán sokan leakartak beszélni, de én csak mondtam, hogy az magyar nem kínai a fórumokon jót írnak stb.
Aztán volt két élményem ami miatt lemondtam inkább. El is mentem Motowell kereskedésbe és hosszasan beszéltem az eladóval aki félreértés ne essék, nem akart lebeszélni, csak azt mondta, hogy nem rossz motorok, de azért ne várjuk el azt a minőséget, és élettartamot mint egy márkástól. Csak annyit mondott, hogy nyár elejétől fogva minden nap kitolnak az üzlet elé egy robogót, vevőcsalogatónak, menjek ki nézzem meg a fényezését. Aztán hasonlítsam össze azzal amit ugyanakkor kaptak, de a boltban van. A kinti citromsárga volt a benti meg narancssárga . A nap egy nyár alatt így tönkretette kiszívta a fényezést. Amíg beszéltünk a szerviz udvaron elvitte a megjavított robogóját egy srác, nemsokára jött vissza, de már tolta a motort.Egy másik kereskedésben pedig volt egy RS megkértem, hogy indítsák be, a fordulatszámmérő kilendült a maximumig és ott is maradt.Persze mondták, ha megveszem már megjavítva kapom. Ezért aztán egy kicsit elbizonytalanodtam. Nekem a megbízhatóság, és a forgalommal való haladás szintén fontos szempont volt.Napi 30km megyek nem akarnám 10km-t tolni a robogót. A váci úton meg többé kevésbé simán tudom tartani a tempót.Szóval drukkolok, hogy jobb legyen a motorod. Már arra is gondoltam, hogy gyári hibás lehet, mert pl nekem az emelkedő meg sem kottyan. Kipróbáltam ott ahol a négyes villamos elkanyarodik a Margit híd után ott van egy igen meredek rész simán ment fől és még gyorsult is.Attól hogy a végsebessége nem sok azért még bírnia kellene az emelkedőt.[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Criton #22608 üzenetére
Nem új, az enyém 2004-es 50-es fojtás nincsen rajta. 20986-os beírásban leírtam a tapasztalataimat. Én nem értek hozzá, tehát csak a véleményem mondtam el. Az szerintem is úgy van, hogy a fojtás a végsebességre hat. Mert ezek a motorok hivatalosan nem mehetnek 45-nél gyorsabban. De mivel manapság tudásban jóval meghaladják ezt a sebességet ezért kell ez a fojtás. Tehát nincsen talán köze a emelkedőn való haladáshoz amihez gondolom nyomatékerő kell. A Váci úton pl van három elég nagy felüljáró ott is simán megyek (óra szerint) 70-el vagy többel is ha lendületben vagyok. A belső sávba is már néha be-bebóklászok ha egy egy lassabb autó megy a szélen ki tudom őket kerülni. Szóval ha kiveszik a fojtást tényleg kíváncsi vagyok mi lesz, mivel nem sokon múlt, hogy nekem is olyanom legyen mint a tiéd. A fényezés azért érdekes, mert pl az enyém is gyári fényezésű volt mikor megvettem (most már az esés miatt nem mindenhol gyári) de azt hitte mindenki hogy vadi új a motorom. És azért ez utalhat a minőségre is.
-
jaktib
tag
válasz Criton #23135 üzenetére
És a szappanopera folytatódik
Hétfőn megtudjuk, hogy a gonosz szerviz mit babrált a motorral, és azt is, hogy "Don" Criton elégedett-e az "új" paripával
A videón láttam azt a füstöt, hát én sem örülnék ha az enyém így füstölne, hiába azt mondják, hogy az nem baj. Kinézetre formás kis motor, jó a színe. -
jaktib
tag
-
jaktib
tag
válasz Tothgera30 #23173 üzenetére
Én az fényezett részekre azt vaxot használtam amit az autómra szoktam. Szerintem teljesen jó, mert az színtelen, és védi a napfénytől, és vízlepergető hatása is van. A megtisztított felületre fel kell kenni, azután egy száraz ronggyal fényesre törölni. Nagyon szép utána a felület, megújítja a fényezést és szépen csillog. A deknit, meg ahol fekete műanyagok vannak fújtam szilikont. Az is nagyon szépen csillogott. De mikor belepte a por azok nem voltak a legszebbek. A por sokkal könnyebben beleragad a szilikonba ahogy megfigyeltem.
-
jaktib
tag
Na megvan az első matrica folyamatban van a hátsó Stalker felirat is, meg a Gilera jel és felirat. Csak kellene találni egy boltot ahol kinyomtatják a matricákat, mert már a feliratok készen vannak.
http://prohardver.hu/dl/upc/2012-06/14/240782_ioxutspoowmaa0dh_st1_4.jpghttp://prohardver.hu/dl/upc/2012-06/14/240782_blvpu8axgkn7dteo_st3.thumb.jpg
http://prohardver.hu/dl/upc/2012-06/14/240782_esfyjkkjfw4iwxde_st2.thumb.jpg
Képet hogyan lehet ide illeszteni? Most csak így tudtam felrakni a képeket.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Lehet, hogy én vagyok figyelmetlen, de én nem látok olyan jogosítvány típust, hogy B125 különbözeti. Meg mintha olvastam is volna talán a Totalcaron, hogy végül is a B125 egy zsákutca. Mert hiába van B125ös jogsi, A kategóriás jogosítványnál ugyanúgy meg kell csinálni az egész tanfolyamot. Ez igaz? Én is inkább jövőre az A1-et szeretném elkezdeni.
A napokban vezettem egy NRG-t hát ment rendesen(óra szerint 90) az én Stalkerem-hez képest azért nem éreztem azt, hogy jaj de kéne, pedig határozottan jó kis motor. Tök sokára melegedett fel, és a súlykülönbség is jelentős, amit a vezetésében érezni is lehetett. A Stalkerral sokkal könnyedebben lehet manőverezni. Teljesen más műfaj a kettő, nekem mindkettő bejött meglehet szokni mindkettőt
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Criton #23969 üzenetére
Ez elég gáz, hogy egy új motorral úgy parázik az ember mint egy lelakott használt motorral, hogy lerobban-e vagy sem. Pedig pont ez az ok volt amiért az új mellett dönt az ember, mert nem akarja szerelgetni, javíttatni, ha nem ért hozzá. És tudja ha vigyáz rá akkor nem lesz vele gond. Nekem is ezért került a képbe ez a márka. Elolvastam a az Egü Motowell fórumot és ott azért sok elégedett ember volt, csak az tűnt fel, hogy állandóan szerelésről beszélnek. Akkor ki is alakult egy képem arról, hogy akinek robogója van az állandóan szerelgeti. Pedig én eddig csak tisztogattam. Miután lerobbant Pest határában az a Keeway amit először majdnem megvettem, rögtön miután kifizettem. Eleinte a mostani robogómnál is paráztam, hogy mikor áll meg. De most már több mint 2000 km után azért elmúlt a para. Majd beviszem a 5000 km-nél a kötelező szervizbe amit előírnak aztán jó napot. le is kopogom kop-kop Az elég gáz lenne ha mondjuk hazaúton megállna a robogód. Tolhatnád fel a hegyre Én belementem egy szögbe és míg a gumisig eltoltam az is elég volt
-
jaktib
tag
válasz runner 125 #23977 üzenetére
Igen figyelmetlen voltam. Meg azt gondoltam hogy csak úgy lehet A-s jogsit elsőre letenni.
Igen most megnéztem. azt hiszem értem, van a A1 ami B125 egy év múlva pedig lehet belőle Ak, és még egy év után lehet A-s. De ha valaki most leteszi a B125-öt ami 33 ezer egy év múlva meg a különbözetit is megcsinálja, akkor az is kb 33 ezer és kb ugyanott van az ára mintha elsőre megcsinálta volna a A1-et. Vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz sajtosbeats #23980 üzenetére
2004-es Gilera Stalker gyári állapotú nem tuningolt.
-
jaktib
tag
válasz vtechun #23985 üzenetére
Egyetértek, sok futár is azt nyúzza ahogy hallom, és már láttam is nem egyet az utcán és nincsen velük nagy probléma.
Ha ezt veszem akkor ott Dabason, persze ezzel én is hazajöttem volna minden gond nélkül Ha munkába megyek nekem napi 15-15 km oda vissza. Belegondolni is rossz mondjuk, hogy megállna alattam ott ahol járok az M3-as mellet a "senki földjén"
De azért az megnyugtat , hogy ahol vettem azt mondták ha esetleg ilyen baj lenne (miután megkérdeztem a rossz tapasztalat miatt) hívom őket és eljönnek a robogóért és beviszik a szervizbe. -
jaktib
tag
válasz SzlobiG #23992 üzenetére
Oké.
Akkor sem értem bár lehet nehéz lehet a felfogásom. Ha B125 leteszem vezethetek 125 cm3 -ig motort ez 33 ft. És egy évig van KRESZ vizsgám ez ok és akkor nem kell a 69 -et kifizetnem amennyibe kerül a Ak hanem csak a 49-et. Ha rögtön megcsinálom a Ak-t az 69100 ft. Akkor miért éri meg a 33+49 ami 82? Előképzettség nélkül pedig az A kategória 89 ezer-ft És örökre le van a gond a motoros jogsiról.
Valószínű nem így van mert akkor ezt már biztos más is mondta volna de végül is ezért van ez a fórum, hogy kérdezzünk De ha meg mégis így lenne aki hosszabb távra tervez annak nem éri meg a B125.
Az árakat innen néztem [link][ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz SzlobiG #23995 üzenetére
Oksa.
"B125: 33100Ft
A különbözeti: 43.200 FtÖssz: 76300." És akkor lesz Ak
Akkor én is onnan a listából:Ak kategóriás motorjogosítvány 69300 Ft
És egyszerre megvan az egész.
De az csak A korlátlan és még mindig lesz egy lépcsőfok az A jogosítványhoz.És nem kell állandóan vizsgázgatni a francnak van kedve+drágíthatják az összképet az esetleges bukások, és plusz órák, ha szükséges. Aki csak a 125-ig akar menni annak megéri ez tiszta sor, de ha tervben van egy igazi nagy vas lehet, hogy jobb egyszer túlesni az egészen kicsit drágábban és kész. -
jaktib
tag
válasz sajtosbeats #24000 üzenetére
A Lurdy mellett van egy Piaggio Gilera bolt. Lehet, hogy kicsit drágább ugyan az a motor mintha magánszemélytől vennéd, de a motort átnézik szervizelik mielőtt eladják. Írásban az adásvételin is rögzítve van fél év garancia. Nekem ez sokat számított. No meg hivatalos számlás motorod van,amit mintha boltból vettél volna.
És nem, ki tudja honnan lopott esetleg. -
jaktib
tag
válasz sajtosbeats #24203 üzenetére
Jónak tűnik. Grat Remélhetőleg belül is "egyben" van , akkor nem lesz bajod vele. Milyen évjáratú? Mit lehet róla tudni?
-
jaktib
tag
Létezik valami olyan megoldás arra, ha nincsen a zárt bukóban napellenző mit lehet tenni. A napszemüveget nagyon nehezen tudom felvenni, mert a szára alig hajlik be a szivacs alá, és szétnyomja a fejem. Próbáltam már több fajtát is de nagy macera beszenvedni a bukó alá.. Ha meg előre veszem fel a szemüveget, úgy nem lehet a sisakot felvenni. Létezik valami levehető sötétítő fólia, vagy valami speciális szemüveg ilyen esetekre? Gondolom nem én vagyok az egyetlen aki ezt tapasztalta. Vagy csak sisak csere. Berik Superfiber a bukó márkája.
-
jaktib
tag
Ha valakinek olyan problémája lenne mint nekem volt, hogy nincsen a sisakban napszemüveg. Végre találtam egy olyan szemüveget jó áron aminek a szára könnyen becsúsztatható a bukósisakba.[link]
-
jaktib
tag
válasz Brogyi #25643 üzenetére
A csomagoláson ez van: 99,9 %UV/UV-B Protection
CE EN 166
Szerintem ma már nem nagy extra az UV védelem. Minden hivatalosan forgalmazott terméken van. Láttam is egy tesztet, szemüvegekről. Az volt a végeredmény, hogy mind szűri az UV sugárzást csak nem azonos mértékben. Az volt a teszt érdekessége, hogy némelyik drágább napszemüveg nem hozta az olcsóbbak szintjét illetve volt olyan olcsó ami ugyanolyan UV védelmet nyújtott mint a nagyon drága. A Naplóban volt talán ez a teszt de tévében láttam az biztos. Ezt a szemüveget be kellene mérni, hogy pontosan tudjuk. De 980-ft sem sok érte, kényelmes és jó a fényvédelme. Kb olyan mint a sokkal drágább biciklis szemüvegemé, csak ennek a szára hajlékony, így könnyen a sisak alá rakható.
Itt találtam a leírását:[link] És itt olcsóbb is[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz tothlaci #25660 üzenetére
Az enyém is ugyanezt csinálja.(Stalker) Mikor megvettem nem kellett pici gázt adni, de most igen. Gondolom, hogy az a normális ha nem kell tekerni a kart, a használatiban is az van. Mivel tényleg csak minimális gázt kell adni és mindig azonnal beindul, így én nem foglalkoztam vele. Gondoltam ha viszem a kötelező szervizre majd megemlítem nekik.
-
jaktib
tag
Tavaly novemberben kaptam egy defektet, gumis megcsinálta és a szerintem nem jól csavarozta vissza a kipufogót, mert mindkét csavart elhagytam
Nem is jutott eszembe, hogy megnézzem a feszességet az igaz. Az egyiket régebben elhagyhattam a másik meg akkor esett ki mikor egy csatornafedélre rámentem kb 70-km/h val. Azt vettem észre, hogy teljesen megváltozott a hangja tisztára visított. Pár km volt még a célig azért ment rendesen. Gondoltam megállok, hát akkor látom mi történt a kipuf vagy 20 cm-re kilógott. Beértem vele dolgozni mázlim volt,ott meg találtam pont két olyan csavart ami jó volt csak csillagfejűt így nem volt gond. Tegnap kicseréltem egy kicsit hosszabb hatlapfejűre, meg rugós alátétet is vettem hozzá és most már azért néha rá nézek. Ennél nagyobb baj ne legyen -
jaktib
tag
válasz runner 125 #25755 üzenetére
Én is csatlakozom a többiekhez. Jobbulást.
Én tudom milyen érzés elesni, itt le is írtam az esetet. Nagyon rossz feldolgozni ezt lelkileg, aki nem élte át nem tudja. Sajnálja az ember a motort, a másik ártatlan felet, én egy kicsit sokkot is kaptam. Utólag sokszor elgondolkoztam rajta mit hibáztam, és miért pont azt csináltam amit stb.. De utólag okos az ember. A lényeg, hogy te helyre jössz a motor meg javítható. Nekem pont a motor sérült jobban és nem lett nagy bajom, akkor pont teljes szerelésben voltam. Most én is csak polóban és hosszúnadrágban tolom. Ilyen melegben nem csoda ha rajtad sem volt védőfelszerelés... A lényeg ne okold magad az eset miatt bárkivel előfordulhat a neve is ezért: baleset. Tanulni kell belőle ha már megúsztuk. Ha tudnánk, hogy mi vár ránk megelőzhetnénk, de nem tudjuk...[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
-
jaktib
tag
válasz runner 125 #26147 üzenetére
Gondoltam, hogy ez a mondat neked tetszeni fog
-
jaktib
tag
-
jaktib
tag
Nekem ez kicsit furi. Ez a fórum elég régóta létezik, gondolom nem egy ide beírónak van, volt már Aerox motorja. Ők ezt a melegedés dolgot nem tapasztalták. A szervizben is "hegyekben" állnak a hasonló sorsú motorok. Amik épp most adták meg magukat pont ilyen melegedés miatt. És a gyártó most állapítja meg egy egy tízen valahány éves konstrukcióról, hogy típus hibás. És még a szerviz is csak most tudta meg ezt a jelenséget... Mert eddig amit szervizeltek motorokat ilyen probléma nem volt....ez érdekes
DigitXT
Engem szórakoztat az a sok hozzászólás. Talán nekem ott volt egy kicsit sok amikor az olaj tartályt hogyan töltsük meg olajjal...Én aztán tökéletesen analfabéta vagyok a motorokhoz de ez azért még nekem is magamtól ment.. de nem akarnék bántani senkit...
runner 125
Azt szeretném kérdezni, hogy az jó ha a motorom úgy gyorsul, hogy 50 km tökéletesen egyenletesen, de a dinamikával sincsen gondom, és 50 fölött mintha megjönne a kedve a "száguldáshoz" ott mintha dinamikusabban menne a végéig. Szóval azt akarnám kérdezni, hogy ez nem utal valami kopásra, hogy alul nem úgy húz. 50 fölött olyan mintha több ereje lenne.
Criton
Sajnálom, hogy ezt a kálváriát kell megjárnod ezzel a motorral is. Csodálom a lelkesedésed, nekem már lehet, hogy elment volna a kedvem az egésztől, Csak a pénzedet viszi.
[Itt] felrakják a gumit ha személyesen odamész, és elég sokfajta gumijuk van. -
jaktib
tag
Egy kis néznivaló [Top 10 bukás]
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Igaz nem robogóval, hanem biciklivel, de volt egy kis balesetem. Egy autó hátulról elütött a 11-es út Árpád Híd előtti részén. Persze én tök szabályosan menetem épp a híd felé mikor nekem jött hátulról. Nagyon nagy mázli volt, hogy nem jött éppen a mellettem lévő sávban senki. Akkor most nem írogatnék itt. A bicikli jól összetört nekem meg horzsolásaim lettek, meg zúzódásom. De nagy bajom nem lett,mert pont szerencsésen estem. Még mentő is jött ellátták a sebeim megvizsgáltak. Aki meg elütött elhozott hazáig, és beadtuk a szervizbe kerékpárt.Majd szerdára megmondják javítható -e. Érte a vázat is nagyobb sérülés.
Egy kicsit sokkot is kaphattam mert elég össze vissza beszéltem.
Ez a balesetet szenvedni nagyon nagyon nem jó, olyan hirtelen történik az egész és már ott a baj. Csak túrázásra használom a biciklit, elég forgalmas hosszú utakon régóta, de még ilyen nem volt. Nem kívánom senkinek...Motorral is óvatosan közlekedjetek mert egy pillanat és kész a baj... -
jaktib
tag
válasz DigitXT #27123 üzenetére
A szélső buszsávból két sávot akart hirtelen bejönni és előtte volt egy autó amitől állítólag nem látta, hogy én ott vagyok. És tulajdonképp kilökte előre alólam a biciklit. Ez volt a szerencse, mert ha oldalról kap el...vagy jön a másik sávban autó ahova estem...Elég forgalmas rész az ott. De a többi autóst épp a mögöttem lévő lámpa megfogta, és mire odaértek én már a földön voltam. A srác meg akkor indult a járda mellől. Vagyis az előtte lévő autó, ő és én voltunk egy háromsávos úton és sikerült neki pont eltalálnia. Rendőrt azért nem hívtunk, mert azért nagy sérülésem nem lett. És azt mondta a káromat megtéríti. A szervizben adott 20 K-t és, ha nem javítható majd megbeszéljük a dolgokat. Tök normális volt. Igaz Ő is meg én is nagyon jól megúsztuk a dolgot. Ő szabálytalanul váltott sávot ráadásul gyorsan is ment, tehát neki is súlyosabb következményei is lehetett volna ha jobban megsérülök. És ami a leghihetetlenebb, hogy az emberek mennyire segítőkészek voltak egy járókelő aki végig látta az esetet sokat segített. És két autós megállt és magától megadták a számukat ha tanu kellene. És nem is tudom ki volt, de hívtak a mentőt is. A Telefonszáma, rendszáma megvan, tanuk is vannak meg még két mentős is volt. Plusz a bicikli szervizben is elmondta, hogy mi történt ha nagyobb lenne a kár, és mégsem akarna fizetni. Egyébként egy Scott bicikli volt amit igen csak szerettem...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest