Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #19997 üzenetére
E-szerint tényleg csak 15 lóerős. Akkor most hogy van ez?
Én tudom hogy lehet ez 30lovas mer az én suzukim is olyan körül van ami power szelepes. Gondolom ez is.
-
latyak17
tag
válasz
runner 125 #19997 üzenetére
Hát de most mit csinál vele, ha teljesítményvizsgálatra küld az olyan 300 ezer és max addig büntethetnek vagy ez most hogy megy?
runner 125
az oké hogy a 10 és 30 között de sehol máshol nem találtam 30 lovasat csak 20at vagy 40 et és a 20 és 30 között már annyira nem észrevehető bár én sose ültem még at 50-esemnél nagyobb motoron.. -
runner 125
nagyúr
válasz
latyak17 #19993 üzenetére
Nagyon cool. Nekem bejönnek az ilyen 125-ös supermoto-k, ráadásul a Husqvarna amúgy is az egyik legjobb cross (és fűrész
) gyártó.
Szépnek tűnik, de azért nézd meg alaposan. Egy hasonló hegyezett két ütemű technikát hamar ki lehet nyírni. Olajból a legjobbat kell adni neki és 15.000-enként egy új dugó nem árt bele.De, biztsosan jól jársz vele, az ára is korrekt, viszont rendszámot mindenképpen kapjon. Sopronban a Tabi Sanyi (motoros rendőr - ha, ismered), egyszerre levadássza a kamu 50-eseket.
mod.
SzlobiG
Biztosan annyi. Ezek annyit tudnak, nem kérdés.
Némely 125-ös versenycross 40 lóerő felett tud. Ez egy alapvetően utcára szánt sm, 30 lóerőt simán tud.
latyak17
Ez komoly kérdés volt? Ráülsz és érzed. 13 és 30 lóerő között nem kicsit a különbség.
-
-
dave93
őstag
válasz
zsolt19900 #19984 üzenetére
Nem tudom ez mennyire igaz, de figyelmedbe ajánlom DigitXT által korábban linkelt írásból ezt a részt:
"...Jó példa erre a Honda Lead 100 vagy a Yamaha Aerox 100 az ezredforduló környékéről. Aki ilyen, még soha forgalomba nem helyezett gépet hajt, az most le fog esni a székről. Ezek a nem EURO3 minősítésű típusok ugyanis nem kaphatnak rendszámot, mivel nem felelnek meg a jelenleg érvényes környezetvédelmi normának, és még nem voltak regisztrálva az Európai Unióban..."
-
runner 125
nagyúr
válasz
barack1997 #19988 üzenetére
Gondolatolvasás még nem megy, az meg nem az én saram, h nem tudod kifejezni magad.
"őő de figyelni kell arra is hogy az aerox-ot csak minával szerelték, a sr-t meg pigivel is ami szintén jó, meg morinivel is , ami szakértelmet igényel és akkor az is rendben van"
Ebben hol van a célzás a 3 féle blokkra?!
Szokás szerint megint Te vagy a propeller, s rajtad kívül mindenki hüle.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
barack1997 #19988 üzenetére
azért írtam hogy típustól függően.
jajjmá -
barack1997
senior tag
válasz
barack1997 #19986 üzenetére
látom nem érted, az sr-ben 3 féle blokk volt erre akartam célozni, de nembaj
-
runner 125
nagyúr
válasz
barack1997 #19986 üzenetére
SR-ben is volt Minarelli blokk.
De, tényleg tök mindegy. Talán az SR-en több hely van. Az Aerox-nál nagyonfel van húzva a lábtartót, gyakorlatilag én guggolok rajta.
-
barack1997
senior tag
válasz
Topiccsendőr #19985 üzenetére
őő de figyelni kell arra is hogy az aerox-ot csak minával szerelték, a sr-t meg pigivel is ami szintén jó, meg morinivel is , ami szakértelmet igényel és akkor az is rendben van
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolt19900 #19984 üzenetére
típustól függően szinte ugyanazzal a blokkal szerelték a yamahát is meg az apriliát is, úgyhogy majdhogynem tökmindegy. ki kell próbálni.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Tothgera30 #19983 üzenetére
de mégis? 50 vagy 100 as aeroxot néztem, de tettszik az sr is, csüccsenjek rájuk? vagy mi legyen
-
-
zsolt19900
őstag
aprilia sr vagy inkább yamaha aerox a jobb?
-
válasz
Tothgera30 #19980 üzenetére
Ritka az ilyen, de tény hogy lehet, viszont aki az aprókat figyeli ott az van amit írtam, ettől független lehet jókat kifogni az enyém is olyan amit mondtam bár az hogy jó vétel volt vagy nem, az majd egy- két év múlva kiderül...
-
-
válasz
Tothgera30 #19978 üzenetére
Megnézed az aprókat az olasz gépek 90%-a olaszból van (nem itthoni újként vásárolt) amit a kereskedők hoznak be. Magánszemély meg nem megy ki olyan messze, hogy magának vadásszon egy gépet.
Persze az ilyen keeway, kymco stb gépek más tészta.
-
-
Telda
addikt
válasz
Tothgera30 #19974 üzenetére
A nagy kerekű nem tetszik, inkább a testesebb.
Amúgy ilyen robogó kereskedésből, vagy magánszemélytől érdemes inkább vásárolni?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19971 üzenetére
Ezeket a mostani kínai blokkokat nem ismerem, így a belsőről nem merek nyilatkozni, de volt szerencsém annó hasonló szerkezethez. Egy Jog-hoz képest fele olyan vaskos volt a hajtókar, plusz a főtengely tengelye is jóval kisebb átmérőjű volt, s az egész megmunkálásán látszott, h elnagyolt, pontatlan, occsó tömegcikk.
Elismerem, h e téren sznob és elfogult vagyok, az biztos, h Kymco-n kívül ( de még az is nagyon nagyon határeset), nem vennék más keleti robogót.
Olasz vagy japán.
-
Nagy kerekűek érdekelnek inkább, vagy a testesebb 12-13"-os gépek?
#19975 runner 125: Igen, az anyagminőség mégsem olyan, de ha azt nézed, mégiscsak újat vesz, egy 10+ éves japán kis kerekű konténeres robogó helyett. Tehát ha nem városi sprintelésekre, lámpától-lámpáig való gyorsulásra veszi, akkor pár évig kitart. Persze ez az olasz és japán robogóknál általában kétszerese, mert ott ugye sokan 20xxx-30xxx km-re veszik meg, úgy hogy nem is tudnak róla, és évekig megy!
-
Telda
addikt
válasz
Tothgera30 #19971 üzenetére
Olyan 170 körüli lehet a magasságom, de ettől függetlenül nem tetszik a Jog vagy a Dio, szerintem túl kicsik, elszaladozni tökéletes, de én inkább valami nagyobb testű felé kacsingatok
.
Megnéztem ezt az Atlantis-t, tetszik és az ára sem vészes. -
SirKero
őstag
válasz
Tothgera30 #19971 üzenetére
Nem kell ezen összeveszni. Rövid Mina hosszított koppintása van benne, jó pár éve szerelik már ezzel a távol keleti gépeket, nem szokott gond lenni velük. Inkább a váz, fékek, teleszkópok gyengébbek picit, illetve az idomok olcsóbb kategóriát képviselnek. Amúgy ha ésszel használja az ember, és nem egy taknyos kölyök kezébe adja, akkor 50km/h-val kimegy a világból. Ergo faternak is elég lett volna ilyesmi,
Ott a pont
-
válasz
SirKero #19969 üzenetére
Nem kell ezen összeveszni. Rövid Mina hosszított koppintása van benne, jó pár éve szerelik már ezzel a távol keleti gépeket, nem szokott gond lenni velük. Inkább a váz, fékek, teleszkópok gyengébbek picit, illetve az idomok olcsóbb kategóriát képviselnek. Amúgy ha ésszel használja az ember, és nem egy taknyos kölyök kezébe adja, akkor 50km/h-val kimegy a világból. Ergo faternak is elég lett volna ilyesmi, de mivel hosszú távra szereti magát bebiztosítani az ember, akkor már vesz egy kicsit minőségibb motort, de ugye ez újonnan kétszer annyi mint a Tauris, használtan pedig bele kell kalkulálni hogy ezt-azt cserélni kell rajta. Viszont ha egy 180cm+ felhasználóról van szó, akkor már a Dio/Jog rég nem ajánlott kategória, akkor ilyen áron én inkább egy fasza Neo's-t, Atlantis-t, Sportcity-t és társait nyálazgatnám apróból, természetesen nem a legolcsóbbakat, mert olcsó húsnak híg a leve, és a vételár felét, háromnegyedét, rá lehet költeni egy ilyen gépre.
-
SirKero
őstag
válasz
barack1997 #19968 üzenetére
Ha olvastad az előző hozzászólásom írtam,hogy 60-65 km/h tudott menni nem mondtam 75-öt
Ez sose volt minarelli: annak a másolata attól még lehet jó -
SirKero
őstag
válasz
barack1997 #19966 üzenetére
Akkor csak neked
Motor jellemzők : 2-ütemű (Kényszerléghűtésű)fekvő Minarelli
Motor térfogat : 49 cm³
Motor teljesítménye : 5 LE
Sebességváltó : CVT (automatikus)
Maximális sebesség : 75 km/h
Üzemanyagtartály : 6 L
Robogó önsúlya : 84 kg
Fékrendszer : Tárcsa/Dob
Motor méretei : 1840/704/1179 mm
Ülésmagasság : 790 mm
Kerekek : 120/70-12 / 120/70-12Még egyszer mondom ÉN két évig használtam teljes megelégedéssel
-
SirKero
őstag
Szia.
Én két évig jártam egy ilyen robogóval 17/17 km-es távon. Soha nem hagyott ott meg voltam vele elégedve 60-65 km/h tudott menni (105kg/193cm vagyok ) és kijöttem a 3-3,2 literből. Ezt használtan két évesen meg lehet kapni 120-130 ezer forint magasságában.
És most kövezzetek meg,hogy ezt mertem ajánlani nem valami ismert márkát. -
GrandeP
addikt
válasz
Tothgera30 #19963 üzenetére
Mert így értelmesebb, mintha azt írtam volna, h van egy robogóm, de mitcsináljak vele?!
Vagy nem?
Szerinted melyik hangzik jobban? -
válasz
GrandeP #19962 üzenetére
Bezzeg így kezdted
:
Szóval, robogót vennék.... 49 ccm-ig.
#19964 GrandeP: Kezdő mondat: Van egy robogóm külföldön de itthon nem tudom milyen szabályok érvényesek az 50ccm-esekre... lehet hogy hazahoznám/itthon is vennék egyet/stb. /Vagy/ Magyarországon milyen szabályok vannak az 50ccm alatti motorokra?
- Szerinted?
-
GrandeP
addikt
válasz
runner 125 #19961 üzenetére
Ja, az nem érdekes...
Van egy pug vivacitym... még kb 4 éve vettem, Angliában, és kb ennyi, tegnap és tegnapelött jutott eszembe h miért is vettem és h még mindig meg van így elkezdtem szerelgetni...
Viszont nem vagyok tisztában a Hungarisztáni papíros részével...
-
runner 125
nagyúr
válasz
GrandeP #19960 üzenetére
Jogsi, biztosítás (éves szinten kb. 3-4k) és az adás-vételinek kell nálad lenni. - Elviekben azzal tudod igazolni (hüle mód, hisz bárki tud írni akármilyet), h hivatalosan a Te tulajdonod a robogó.
Az első hsz.-ban vásárlási tanácskok, tippek vannak. Típus szándékosan nem szerepel. Egy részből erősen reklám lenne, másrészből a piac is folyamatosan változik. Értelmetlen lenne.
- Írd meg a rá szánt max. keretet.
- Napi hány km-t futna összesen? (oda-vissza) -
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #19953 üzenetére
Nah igen.
Autóból is a legoptimálisabb vétel egy 4-5 éves szvsz. Rövid távon kisebb a bukó és hosszabb távon is kifizetődőbb, mert mégsem az új, gyakorlatilag 2x-es árát kell kifizetni.
Legjobb példám erre a 10 év törlesztős magyar Suzuki. inkább egy 5 éves E90.
Ha, bármilyen autót megvehetnék, akkor sem vennék újat, számomra ez elvi kérdés. -
SR Street Mina blokkal, vagy csak nekem gyanús
?
-
dJ Peer
aktív tag
Honnan érdemes motoralkatrészt rendelni? Valami tapasztalat?
Az Apriliába kéne hátsó lengéscsillapító.Az egümotorsnál 27 a gázos, az egy kicsit gázos.
-
DigitXT
félisten
Ma beszereltem a sebességmérő kalibrálót: HealTech SpeedoHealer v4
Eszement pontos lett a cucc! Megtekertem megint egy végsebességet
GPS szerint 117-re. (Igazából ezt az értéket nem tudtam: zsebben volt
a teló, csak ott már elveszi az ember: bár lejtőn még menne, de minek
ugye.) Lám: óra szerint is pont 117 volt a mért érték! Egész más érzés
így menni, hogy pontosan tudod, mennyivel mész: nincs kamu torzítás
a mérésben, hanem pontosan annyit mutat az óra amennyivel mész!Amúgy magyar gyártmány, szóval megérdemelte a gép a matricát.
Korábban "gyárilag" a gép ilyenkor már 117*115%=134,5-et kamuzott.
De persze máskor volt igazán zavaró: most pl. 60-as táblánál nyugodtan
mehetek "óra 60"-nal: az átlagautós így szépen lemarad, de engem sem
mérhetnek be, s nem kell fejben számolgatnom, hogy "óra 70" belefér-e.
(Jó, mondjuk nem nagyon szokott zavarni a sebességkorlátozás (hehe),
csak a feeling-et próbáltam érzékeltetni, hogy egy pontos óra milyen jó.)Egyetlen hátránya, hogy a napi kilométer-számláló (ami a kerékfelfújás
óta ugye pontos volt), most 13% lemaradásban van. De hát vmit vmiért.Ui: természetesen a végsebességről a fotót a pincében lőttem. Van egy
ilyen Top Speed Memory megoldás a cuccon. Persze nem érdemes ezt
nagyon nézegetni, mert amíg mutatja, addig pörög a kilométer-számláló.
Bár az is igaz, hogy a teszt móddal (beáll 140-re) "utána lehet húzni"
kézzel a mért értéket, ha mondjuk a fogyasztási adatok miatt számít. -
-
zack
nagyúr
válasz
SzlobiG #19946 üzenetére
Teljességgel ésszerűtlen. 2-3 évesen fele ennyire csökken a vételára.
Ennyiért már egész jó 6 éves 400-as nagyrobogókat is lehet már kapni.
Ha már ennyiért 50-est, akkor zsír újat, és én fingok rá először, és én is járatom be. De irreálisan drága az összes robogó újonnan, és alig használtan. -
runner 125
nagyúr
Korrekt és tényleg valós a km. Ezt mondtam már fentebb is. 4-5.000km-t fut átlagban éves szinten egy robogó. Így a 10 évesekben a 10.000-es állást el kell felejteni.
A dekliről azt a két matricát le kell kaparani, és már gyári is.
..viszont én ezt továbbra is sokallom, szerintem qrva drága. Nekem 350-et sem érne meg egy ilyen. Nem, majd 5 kilót. Ennyi pénzért már pár éves 250-es 4t-ket kapsz, ami azért nem egy kategória.
-
mocsanisi
senior tag
Mivel ehhez a kategóriához bőven elég a kereted, próbálj szűrni rendesen mert van választék bőven. Ahol nem tetszik a környezet, az eladó szövege, azt zárd ki. Akkor nézd meg át van-e festve vagy gyári. Tuningmenteset keress mindenképpen. Ha találtál valami neked tetszőt, tedd be ide a fórumra, többen rá fogunk nézni, és elmondjuk ha találtunk valami hibát. Ezen felül ha már van egy ígéretes példány akkor első hozzászólásba le van írva miket kell megnézni.
Amit amúgy sokan elfelejtenek, mielőtt odaadod a pénzt, nyomj egy telefont a rendőrségre, diktáld be az alvázszámot és kérdezz rá hogy nem áll-e körözés alatt, mert simán belefuthatsz egy lopott példányba -
runner 125
nagyúr
Jó választás lehet az SR is, de ne Morini Di-tech-et nézz, hanem Piaggio vagy Minarelli blokkosat, de linkelek pár pár típust, amelyeket érdemes megnézni.
Ha, nem volt még robogód, és műszakilag semmit nem értesz hozzájuk, mindenképpen vigyél magaddal valakit, aki látott már motort, vagy robogót. Egyébként 1. hsz.-ban benne van minden mire érdemes figyelni.Piaggio Typhoon
Liberty
Jog - de ezt csak akkor, ha te magad sem vagy nagy növésű
Scarabeomod.
Valamit megint elqrtam a linkeléssel. Volt még egy PJ Runner is, 2004-es 139k-ért árulja. Gyanúsan olcsó, de egy próbát megérhet.
-
-
mocsanisi
senior tag
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #19821 üzenetére
ehhez mit szólsz? [link]
-
Telda
addikt
Sziasztok!
Robogót szeretnék vásárolni, de nem igazán vagyok otthon a témában.
Munkába járásra kellene (át kell állnom az autóról, mert a fizetésem 20%-a benzinre megy el, a busz nem megoldható sajnos, mert a megálló a gyártól 2km-re van), ami napi kb. 25km jelent, szóval legyen megbízható. Szeretném ha az utazósebessége legalább 50km/h lenne, ja és 50cm3, mert nagy motorra nincs jogsim, ilyen 125-ös 50 papírokkal, meg nem szeretnék vacakolni, mert a hülye is látja hogy ez egy nagy testű robogó.
A keret olyan 120e Ft lenne.
Egyenlőre az Aprilia sr 50 nézegettem, de vannak aggályaim, mivel ez egy jó robi, gondolom a többség kihajtotta a lelkét is.
Egyenlőre ennyi lenne. -
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19932 üzenetére
Nem kell ahhoz kinthagyni, h fakuljon. Az évek alatt szépen veszti - mint minden - a fényét. Ezek a fedőfesték nélküli műanyagok méginkább.
Ráadásul, ettől a sima szilikontól még az apróbb karcok sem látszódnak, én erre esküszöm.
Mindkét autónk belsejét 1 évben 4-5x át szoktam fújni vele. Műszerfalat, műanyag elemeket és a küszöböket. Ilyet én soha nem tapasztaltam. Ha, normálisan, finom törlőkendővel el van dolgozva rajta, akkor az nem ragadhat, max. egy kicsit zsíros tapintása lehet, de pont ez a lényege. Nem tudom milyet probáltál. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #19931 üzenetére
+1
Én is a fújós szilikonra esküszök. Ezek a csili-vili műanyagápolók szart sem érnek. -
válasz
runner 125 #19931 üzenetére
Mondjuk én a motort nem kenem, tehát ott nem tudom milyen hatása van, de nem is hagyom kint a napon, az autó műszerfalára viszont elkél. Műszerfalon egyszer próbáltam a szilikont, amit persze kereskedő ajánlott, hát csillogott-villogott, de ragadt és csúszott az egész, látszott rajta hogy csak látszat, amikor meg elmúlt a varázs akkor fakóbb lett.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19930 üzenetére
Nekem ez vált be és nem is fogok váltani.
Próbáltam már csomó műanyagápolót előtte, egyik sem fedett, illetve egyik sem keltette úgy életre a műanyagot, mint a sima Mol kúton kapható szilikon. -
válasz
runner 125 #19929 üzenetére
...szilikont csak a kereskedők és a plasztikai sebészek, illetve alanyaik használnak. Azért vannak rendes műanyagápolók is, fél liter 1000Ft körül van, tehát nem pénz érte.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19928 üzenetére
2,0 bar előre 2,2 hátra mehet, ha ketten mentek vele.
Mosatni??? Ne ba', miért nem mosod le magad? ..én senkinek nem engedtem soha, h mosson bármimet is. Leejti a szivacsot, rákerül egy kavics, aztán jól össze is cseszte.
Motort amúgy is nagyon alaposan 1,5 óra alatt rendbe lehet rakni, s ebbe bent van a mosás, pasztázás, szilikonozás is.
-
StoneBridge
senior tag
válasz
runner 125 #19926 üzenetére
Táblázatban csak 125 és 150-es Madison-nak vannak adatai, enyém 250-es és 14"-es a kereke nem 13-as mint a régebbieké.
DigitXT, megnézem, lehet elsiklottam felette.
De olyan 2.0-2.2 bar szerintem jó kellene hogy legyen.
Régen mértem, kedden pedig túrázgatunk egy kicsit, így előtte végre idén először elviszem mosatni a gépet és néhány ált. dolgot ellenőrizni is akarok. -
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
Benne kellene lennie, hiszen az általános karbantartáshoz tartozik a
keréknyomás ellenőrzése, és szükség esetén a kerék felpumpálása. -
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
1 hsz. táblázatában nincs benne?
-
wrox
őstag
válasz
StoneBridge #19924 üzenetére
Gumin rajta van, nem?
Vagy azon csak a max nyomás van? -
StoneBridge
senior tag
14"-es kerekekbe mennyit érdemes fújni, valakinek nincs ötlete? Nem emlékszem, hogy a moci leírásában benne lenne a megfelelő nyomás értéke.
-
válasz
runner 125 #19910 üzenetére
Holnap megnézem mennyiért tudok hozatni aztán cserélem őket, de még úgy is alig használom, szal nem sürgős a dolog.
-
t1
veterán
válasz
runner 125 #19921 üzenetére
Nem tom, én ilyen gumikkal vettem a motoromat szinte újak csak kíváncsi voltam mennyire gagyesz lehet a cucc... mondjuk eddig se szárazon se vízen nem volt vele bajom.
-
t1
veterán
Ceat gumi mennyire a gagyi kategóriába tartozik?
-
busman
veterán
válasz
runner 125 #19912 üzenetére
Jah,ez a minta.
-
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #19917 üzenetére
Na jó. Nálam azért GSXR után más igénybevételt kap.
De a 15-20e az nekem már hibátlan. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #19914 üzenetére
Az enyémre a páros akcióból (első-hátsó) 33-37k, és szerintem nekem is cserélnem kell nyáron. Ha külön veszem meg kb. 40k.
Mondjuk a GSXR-re 70k volt alaphangon egy pár gumi, és 5-6e km-t bírt nagy átlagban. Ennél azért egy fokkal jobb a helyzet robogó fronton.
Ezek a robogó gumik nagy átlagban mennyit mennek el?
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #19912 üzenetére
Most nézem, azért nem kicsit emelkedtek a gumi árak.
Tavaly júliusban vettem Taylorgumi-tól (motorgumishop.hu) a két gumit ennyiért:
Continental Conti Twist Sport
120/70-12 ára : 7.690,-
130/60-13 ára : 7.890,-Most ugyanez:
120/70-12 ára : 10.490,-
130/60-13 ára : 10.490,- -
busman
veterán
Michelin darabja volt 10K....
-
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #19908 üzenetére
Sima aszfalton persze nem gáz, de esőben próbálj meg vele menni. Elég necces lesz.
Te döntésed, de szerintem érdemes cserélni őket.
Egyébként én is így voltam, az első gumi kb. 60%-os volt, még 7-8.000km-t simán kibírt volna, de gondoltam, ha már cserélem, akkor legyen egyforma a kettő.
Egyébként eleve a futás azért is irreális, mert robogón 12-13.000km-t egy gyári guminak ki kell bírni. Sőt, ha kímélve használja az ember még többet.
-
válasz
runner 125 #19906 üzenetére
Igen sztem is kamu, de ezt így is kezeltem megvételkor.
Tudom cserélni kéne, de arra gondoltam az idei szezont kibírja azt jövőre mind2-t cserélném, de lehet hogy akkor még ezt is beiktatom viszont akkor már előre is veszek újat.
-
dave93
őstag
A gond csak az, hogy sajnos ma Magyarországon a szerelők többsége leszarja, hogy mit mennyivel kell meghúzni, érzésre meghúzza azt csá. Vagy nagyon precíz szerelőt kell keresni, akit viszont meg is kell fizetni, vagy lehet hogy jobban jársz ha inkább utána olvasol, tanácsokat kérsz és esetleg egy hozzá értő haveroddal otthon állsz neki. A saját cuccodat már tényleg nagy igényességgel és odafigyeléssel szereled.
SzlobiG: Szép, egyben van, külön ritkaság hogy nem húz félre, gratula
A hátsó gumit viszont én is cserélném, nagyon meg fogod érezni ha újra cseréled.
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #19895 üzenetére
A szíj nem is "nyúlik", hanem szíjtárcsák egymáshoz képest összenyomódnak, vagy szétnyílnak, ez által a szíj különböző fordulaton hajt - így jön létre a fokozatmentes gyorsítás és a gyors "visszaváltás".
-
t1
veterán
válasz
runner 125 #19902 üzenetére
Logika ebben sincs mint sok más dologba... nah de mindegy is most ez sikerült magamat megmenteni 2500ft kiadástól
-
t1
veterán
válasz
runner 125 #19900 üzenetére
Én felhívtam a balatonfüredi rendőrkapitányságot rákérdeztem a dologra, és azt mondta csak a rendszámos motorokhoz kötelező segéd-motorkerékpárhoz nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Akvarisztika
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mobil flották
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- E-roller topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Keleti-főcsatorna nyaraló eladó
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest