- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
-
PROHARDVER!
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
S@H +%"=(!"=% - Benny Hill show:
Nyuszi+tavaszi VIP polybagre rendelni akartam egyet. Bedobtam egy Triceratops készletet (az most nálunk nagyon megy), a maradékot meg hozzáraktam szokásosan PaB-ból, hogy meglegyen a limit. (A felét annak ami ki volt válogatva, amúgy több alkatrész is lett volna).Utolsó este 23 órakor odaültem, hogy leadom, előjött az idióta PaB szűrő-access denied hibájuk 4-5x, így sikerült odáig eljutni szumma laza 30-40 perc kitiltással a teljes lego.com-ról, hogy 23:55 körül adtam le a rendelést. Benne minden, készlet, PaB, nyuszi, zacsi.
A fizetés már átcsúszott 0 órán, de ott volt a rohadt megrendelésben a polybag. Mire visszajött a paypal ablak és megjött a visszaigazoló email (szokásos inkább szar mint viccesen rossz képekkel) már nem volt benne a polybag.Írtam nekik egy mail, húsvét lévén. Egy semmitmondó válasz jött, hogy:
1. Weboldal hibára sablon cucc: cache/cookie törlés, ki-bejelentkezés. Fél oldalon keresztül írtam le nekik, hogy SEMMI nem működik, nem böngésző- és eszközfüggő (vmi IP tiltás lehet mert ilyenkor minden eszközről elérhetetlen a lego.com arról az IP-ről)
2. Polybag-re az jött, hogy nem része a PaB a promóciónak azért nem adta a kosárhoz. De b+ benne volt. A nyúl most is a rendelés része pedig gwp. Érdekes módon az került ki aminek a határideje lejárt.
3. Rendelés törölni nem tudnak.Ennyire totál fogalmatlan bandát meg rendszert... és hiába készségesek telefonon ha minden szarhoz az kell, amellett meg nem megy át két megrendelés normálisan. Vagy türelmesen várom a rendszer javulását 3-4 napig, nem szólok minden szaros hibára és/vagy hétvége van, nincs telefonos elérés... de aztán jön a 2-3-4-5. hiba is, kitartóan, akár többféle, amíg végül sikerül együttállással kihozni, hogy nem sikerül a rendelés.
A default írásbeli megoldásuk pedig gyk. mindenre GVH/fogyvédelmi kategória. (Nincs, lóf*sz, eltűnt utólag, nem szólunk, nem indoklunk, 1 hónap múlva törlünk megrendelést, stb...)
Most tényleg ne vásároljon az ember? Vagy minden ilyen és minden hiba után telefon a fogalmatlanokkal és megpróbálni megmagyarázni ami nem igazán megy át?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest