Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #25193 üzenetére
Meglett a hiba!
Nem a vezérlő roller testhez való érintkezése volt a baj... A szikramentes leválasztó, azaz a flipsky anti spark switch kapcsoló vezetéke (mindegy hogy a gyári nyomógomb vagy a kulcsra bekötve) zajt szedett össze, emiatt bazi gyorsan lekapcsolgatott a FET, ez okozta a fesz. esést. Egy darab árnyékolt vezeték + ferrit zavarszűrő és kész is! -
buherton
őstag
válasz
pescara #25194 üzenetére
Mára sokat vesztett a nyomásból a kerék. Eldöntöttem, hogy csere lesz.
Esetleg van valakinek tapasztalata az Urbanpandas-ról?
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #25197 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy a ScooterHackingTool (jelen verziói) egyes újabb rollereknél használhatatlan!
Erre nyújt megoldást a XiaoDash. Erről szólt az egész diskurzus.szerk:
Korábbi hozzászólásban meg is neveztem ezeket a típusokat:
"Segway Ninebot G2 és F65 mellett az F2 / F2Plus / F2Pro is érintett benne." -
PociAti
őstag
válasz
PociAti #25181 üzenetére
Javítanám magam, végig néztem a német nyelvű XiaoDash videót. És pont a fizetős résznél nem működtek nála a dolgok, több módon is megpróbálta, szóval az kimaradt a videóból. Ezért az a rész egy kicsit homályos maradt, de ha jól értelmeztem, akkor a vásárláskor meg kell adni a roller szériaszámát, és onnantól az adott szériaszámú roller esetén engedi a haladó beállításokat (a hackelést).
Ez már Bluetooth-on keresztül megy. Előtte ki kellett nyitni a roller firmware-ét, vagyis ST Link-kel újat kellett rá tenni, ehhez kellet kiszedni a vezérlőt. Forrasztás nélkül "megoldotta" a srác, csak hozzáérintette a két tüskét a megfelelő apró forrasztási pontokhoz. Azért ettől a művelettől egyeseknek lehet égnek állt volna a haja. Firmware csere közben nem egészséges, ha megszakad az adatfolyam. -
pescara
aktív tag
válasz
buherton #25190 üzenetére
Hat szerintem, ha tartja, akkor elvegezte a dolgat az onjavito gumi es ott nem szokik a levego. Akkor meg miert nem hasznalhatnad, mint elotte? Ezek amugy sem durrdefektet kapnak, figyeld idonkent, aztan ha ugy latod, hogy tobbet veszit a normalisnal, akkor meg raersz gondolkozni cseren.
-
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #25192 üzenetére
Gumi lap szerintem túl drasztikus, szigeteli a hőt: a kapton olyan, mint a cellux,
szóval elég vékony, viszont elektronikusan szigetel, és amúgy hőálló is...Jó hát 57A az nagyon pite, nem csodálom, hogy egyelőre nincs vele gond...
Nekem sajnos olyan a motorom, hogy inkább végsebességre van tekercselve,
nyomatéka harmatos, magyarán 100A alatt kb. nyugdíjas csigaként gyorsul...
Persze, ha neked másmilyen motorjaid vannak, elég lehet 60A is: eleve dupla,
ilyenkor a 2 VESC kommunikál egymással (közösen számolnak akku áramot).A végsebességet a motor tekercselése + az akku feszültsége határozza meg.
(Ill. esetleg az áramkorlát, ha nagyon alacsony, mert lehet, hogy adott tempót
már nem képes elérni mert nem elég a teljesítmény. De általában nem ez van:
bőven van teljesítmény felgyorsulni, majd amikor a motor által gerjesztett fesz
az akku feszültséggel szemben már csak kevesebb motor áramot enged meg,
ott áll be az egyensúlyi állapot, azaz a végsebesség. Ebből amúgy következik,
hogy ceteris paribus az akku merülése során ez folyamatosan csökken.)
Ui: most ilyen 175A-eket tolok a motorba nyélgázon. Odébb lehet vele állni.
Csak nagyon melegszik miatta, szóval egy picit kénytelen leszek visszafogni... -
hakos1987
őstag
válasz
DigitXT #25191 üzenetére
Nekem ez a fajta van, a nyomógom helyére bekötve a kulcs:
Hosszabb úton nem teszteltem, így még melegedhet... Gumi lapot tudok aká bevágni. A max motor áram amit mért teszteléskor, 57A volt motoronként. A BMS max 60A, de max 20-20A van beállítva vezérlőnként. Az akkuval vannak már bajok, de ha összeáll minden és jó lesz, akkor az lesz az utolsó projekt.Azt nem tudom még, a végsebességet mi határozza meg, mert 45 körül alakul kb.
-
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #25187 üzenetére
Biztosíték alatt igen, egy "szikramentes" elektronikus biztosítékra gondolok.
eFuse néven fut, nekem nagyon hasznos, mert a VESC-en vagy van kapcsoló,
vagy nincs, de leginkább nincs. A G300-on úgy van, hogy nincs. Bekapcsolást
lehetne megoldani nyomógombbal, de kikapcsolni nem lehet, csak időzítővel...
Így a gyújtáskapcsolóm az eFuse-t vezérli, ha elveszem, az áram le teljesen...
Ez nagyban megkönnyíti a többi elektronika bekötését, pl. 12V átalakító, mert
nem kell azon aggódni, hogy leszívják az akkut: addig látják, amíg gyújtás van.
Meg amúgy, mikor valami szoftveres nyűgje volt, és elkezdte hajtani a kereket
mint az őrült, és nem reagált semmire, akkor is: áram le, és biztosan megáll...30 fok fölé nem ment a rövid tesztek alatt
Akkor valószínűleg nincs nagyon kimaxolva (mekkora az áramkorlát?) de azért
egy hosszabb emelkedőn is megnézném, mert lehetnek meglepetések.Szerk: ha nincs gond a hűtéssel, akkor simán beraknék egy kaptont a váz és a
VESC közé és probléma megoldva. Nem tudom amúgy, mit rak ki a burkolatra.Szerk2: azért idézőjel a szikramentes, mert el lehet durrantani rossz sorrenddel:
egyszer kaptam kvázigariban egy vezérlő elektronikát, mert tervezési hibás volt.
(Mondjuk nekem elvitte a teljesítmény elektronikát is, azért már fizetni kellett.)
De az új verzió már jobb: bátran megvettem egyet a nagyvas befejezéséhez is... -
buherton
őstag
válasz
pescara #25189 üzenetére
A levegőt tartja.
Amitől tartok, hogy a kiképzést nem bírja nálam. 4 barra szoktam felfújni és amikor valamelyik lányomat viszem, akkor szinte a hátsókerékre állok a közel 80 kg-mal. Ráadásul a munkahelyem sem a szomszédban van, így szeretném üzembiztos állapotban tartani.
-
buherton
őstag
Ninebot Max G30-am van és azt gondolom, hogy defektet kaptam.
A vágás helyén egy ilyen levakarhatatlan gumi színű rágószerű valami volt.Azt olvastam, hogy ezekben a gumikban van egy folyékony anyag a kisebb defektek végett.
Jól gondolom, hogy ez tényleg defekt volt? Érdemes vajon cserélni a gumit? Ha igen, akkor hol lehet? Vagy elég lehet gumijavítóval kezelni?
-
DigitXT
félisten
válasz
hakos1987 #25185 üzenetére
Én találkoztam. Szintén 75100-as VESC. A vázzal magában nem volt
baja, de amikor rá volt rögzítve az elektronikus biztosíték, úgy igen...
Megoldás az lett, hogy szigetelem a biztosítékot.* Valószínűleg azon
is ki volt vezetve valami, elvégre egy hűtőborda az egész, vagy mi.*: esetedben ez nem megoldás, mert a hűtés miatt fogod a vázhoz...
És mindkét VESC igényli a hűtést. Nekem most a G300 úgy van vele,
hogy csak a lábát lógatja (nem melegszik), ám a motor izzad nagyon.Szerk: ha nincs nagyon megterhelve, és nem kell annyira hűteni (én
konkrétan MX4 pasztát kentem alá, és kellett is), akkor egy kapton
szalag darab talán nem ront a helyzeten, de elektronikusan szigetel. -
hakos1987
őstag
Sziasztok!
Korábban egy monyákolt rollert próbáltam rendbe hozni. Ez egy Be Cool ESC Pro 3, két motorosra átalakítva. Vettem végre 2db Vesc 75100 vezérlőt hozzá. A furcsa jelenség a következő: ha mindkét Vesc háza hozzáér az alu roller testhez (márpedig nyilván oda van rögzítve), beesik a feszültség és el sem tudok indulni vele, 54 voltról 45ig beesik gázadásra. Nagy nehezen vettük észre, hogy mi a hiba. A váz és a Vesc burkolata között viszont nem mértünk semmi feszültséget...Valaki találkozott már ilyennel?
-
#33802016
törölt tag
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25182 üzenetére
Meg is értem, hogy a szerviz pénzt kér a roller szétszedésért, ST Link-es programozásért, ami pici forrasztással is jár.
Ha lenne ilyen rollerem és érdekelne, valószínűleg magamnak is meg tudnám csinálni, de ha csak 1 rollerről van szó, én is inkább kifizetném az összeget, mert csinálják azok, akik már párszor végigmentek rajta. Az első alkalommal mindenki sokkal óvatosabb, ezáltal sokkal lassabb minden lépés. -
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25179 üzenetére
A példádat nem értem, nem használok windowst.
Utána néztem és nem a szoftver licences, hanem a saját szériaszám alapján visszaírandó kódért kérnek pénzt. Jelenleg (2024.02.28.) 30 € az ára (11.800 Ft).
Xiaodash programmal történik a varázslat, https://www.xiaodash.app/g2.
Közel fél órás videóban (németüL) lépésről lépésre el is magyarázza hogyan kell:
https://www.youtube.com/watch?v=4FYH6iMkC4U.
A Segway Ninebot G2 és F65 mellett az F2 / F2Plus / F2Pro is érintett benne.Egy amerikai diáktól láttam elég ügyes dolgokat programozgat, a legfrissebb projektje is a rollerek programozásával kapcsolatos.
Már így is csökkent az ára, és majd ha lesz több verzió, akkor ez is ingyenes lesz.
-
E2 Pro
A magyar Segway oldalon még kint sincs.E2 sorozat két korábbi tagja (E2, E2 Plus):
8.1"- os tömörgumis,
első kerék hajtású,
6100mAh-s aksikkal vannak szerelve,
250/400W, ill. 300/500W motorjaik vannak,
index nincs rajtukE2 Pro:
10"- os belső nélküli kerekei vannak (de nem zselések),
hátsó kerekes,
7650mAh-s akksija van,
350/750W-os,
és még indexet is kapott
Karácsony óta kapható idehaza: ~150.000Ft.
Ennyit az ugyanekkora akkumulátoros Xiaomi 4-ről ~170ezerért... -
válasz
PociAti #25168 üzenetére
A G2-n ez nem így megy.
Aki megcsinálta a szoftveres módosítás metódusát, az pénzért árulja, ezért fizetős.
Másoknak nem sikerült kiütni.Nekem is megütötte a fülem a "licensz díj" kifejezés, mikor először hallottam a szoftver módosítás kapcsán, lévén, nem a Ninebot felé történik ez a díj megfizetése.
Olyan, mint a Windows 7 aktivátorért fizetni kellett volna a Daz Studionak. -
válasz
hardline #25173 üzenetére
Igen, tudom.
De nem azért linkeltem, hanem mert a kérdező jó ha tudja, h ez a roller is szóba jöhet nála akár.
Hardveraprón pont hirdetnek egyet 200-ért. -
FeniX-
senior tag
válasz
phrenetiX #25159 üzenetére
Ezt én is szerettem volna kérdezni. Tubelessnél mi a legjobb megoldás a defekt ellen?
Viszek magammal egy ilyen motoros "kukac" készletet, de azt sem lehet a végtelenségig csinálni. A múltkori javítás óta kb. 1 hét alatt le is eresztett a gumi. A fene sem akarja folyton fújkálni, vagy izgulni azon, hogy mikor lesz következő defekt.Érdemes lehet belsőt rakni bele, és abba slejmet? Egyéb megoldás?
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #25172 üzenetére
Hat en sem gyakran csukogatom, metron amivel gyakran jarok soha. Viszont ha olyan helyre kell mennem autoval, ahol a parkolas szinte lehetetlen, akkor nagyon praktikus, ha benne van a csomagtartoban es ahonnan mar gyorsabb a rollerrel mint az autoval, akkor csere.
Itt ( Athen) szerencsere szinte mindenhova beengedik a rollert, uzletekben hivatalokban meg vigyaz is ra a biztonsagi or, ha van. Talan azert ilyen jo (meg) a hozzaallas, mert berrollerek csak egy egy kulso keruletben vannak es igy meg nem utaltattak meg a turistak a rollereseket a lakossaggal.
-
glaci
őstag
Össze csukás:
Én sokat cipelem. Az enyém (G30) napi átlagban 4 - 6 alkalommal van összecsukva - kinyitva. (Szerencsére még jól bírja. Sajnos csak így fér bele az öltöző szekrényembe.) A lépcsőzésnél meg mikor - hogy. Van, hogy csak felkapom és van, hogy összecsukom. A vonaton szintén az adott helyzet válogatja.Még a G2 aktiválásával kapcsolatban azon gondolkodtam, hogy alternatív programmal nem lehet aktiválni? Annak idején a G30 -at még a Segway appal aktiváltam, de aztán a szériaszám módosítás és a régió váltás óta meg sem nyitottam. Az alternatív programokban viszont volt, hogy láttam aktiválási lehetőséget. Gondolom ha azzal csináljuk, az nem erősködik a frissítésen és akkor már jók vagyunk. (Aztán megeshet, hogy rosszul gondolom. Én csak filozofálok ...)
-
hardline
senior tag
válasz
Thunderzolee #25157 üzenetére
Navee S65 legutóbb december közepéig volt akciós, én azóta nem találtam készleten.
Akkor sajnos lemaradtam róla. Kb 170 ezer Ft volt az ára. Hazai boltok 300 ezer Ft fölött árulják. Jelentős árkülönbség. -
PociAti
őstag
válasz
pescara #25171 üzenetére
Megyeszékhelyen lakom és dolgozom, itt minden sokkal emberléptékűbb, mint Budapesten.
Otthonom és az eddigi munkahelyek között simán tudtam használni, napi bevásárlásokra is jól bevethető. Nincs szükség köztes közlekedési eszközre (autóra, vonatra).De ha nem az én példám nézem, hanem, előző munkahelyeimét, akkor van ahol 10-ből 8-an elég közel laktunk, átlagos távolság legfeljebb 2 km lehetett.
A többi munkahelyen messze nem volt ennyire kedvező az arány, de a harmada simán választhatta volna az elektromos rollert. (Értem ezalatt 1 töltéssel oda-vissza.)Szerintem az összecsukhatóság a jellegéből adódóan könnyen megvalósítható funkció, nem feltétlenül arra találták ki.
-
#33802016
törölt tag
válasz
pescara #25166 üzenetére
Az lehet, de gondold el, mennyivel menőbb helikopterrel, azt mindig emlegetnék, ha egyszer megtörténne
Ágyugolyó futam egyik része kezdődik így, a csávó beugrik pár karton sörért hidroplánhoz hasonló repcsivel, a boltba
8:52
Gondoltam megállunk egy percre és beugrasz sörért
Baszki évtizedekkel később is emlékszem erre a jelenetre, film címre... meg is lett...Én majd valószínűleg autóval is használom, vagy helyett mellett... idővel kiderül.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #25167 üzenetére
"A roller az nem kozlekedesi eszkoz, inkabb azok osszekotesere valo gyaloglas helyetti kenyelem, idonyeres."
Az elektromos rollert (főleg 500W alatti típusokat) last mile mikromobilitási eszköznek tartják.
Nálam a kerékpárt váltotta le. Kerékpárral is meg lehet tenni azt a kb. 5 km-es távot munkahelyig, de nyáron az már izzadós. És ami még kellemetlenebb, mindig meg van rá az esély, hogy összeolajozza a nadrág szárát.
Roller sokkal tisztább, nem kell miatta zuhanyozni, stb. (Most már csak hétvégéken, sportolási céllal használom a bicajt.)"De az emberek 99%-a pont azert vesz rollert, mert osszecsukhato es befer egy autoba, vagy felviheto egy irodaba is akar. Ha ezek nem fontosak, akkor 100x kerekpar a megoldas."
Összecsukásra pedig nincs szükség. Attól függ hol tárolom a házon belül, legfeljebb pár lépcsőfokot kell cipelni. Munkahelyeimen se nagyon volt több pár lépcsőfoknál, így értelmetlenné vált az összecsukás. Autóval vagy más közlekedési eszközzel soha nem szállítottam.két elektromos rollerem van, kb. 3.000 km-t tettem már meg velük, és nem voltak még összecsukva. Nem volt rá igény. Jó eséllyel soha nem is lesz rá szükség.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25161 üzenetére
"Ha idehaza veszed a G2-E-t, akkor számíts rá, h nem tudod módosítani a sebességét már. Az új szoftverrel nem lehet régiót váltani. A régivel még lehetne, de amint az appot felrakod, nem enged belépni, míg nem frissíted. Így aztán go to 10.
Kb 40ezerbe kerül a G2-n, ha mégis módosított szoftverrel akarnád használni - licenszdíj a hackre. (Rolleres szervizekben megcsinálják.)"Első olvasásra nekem úgy tűnnek, hogy a fenti részben elég komoly pontatlanságok vannak.
Pl.: "licenszdíj a hackre". Ezek a projektek open source alkalmazások szoktak lenni. Ez a lényegük! Aki ért hozzá, az hozzátesz valamit. Ezeket nem lehet licencelni, mivel ingyenesek.
A downgrade-re ezt a programot szokás használni:
https://www.scooterhacking.org/forum/viewtopic.php?t=676 -
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #25152 üzenetére
Lehet, kiarusit valamelyik berroller szolgaltato, nem emlekszem melyik, talan bird. De az emberek 99%-a pont azert vesz rollert, mert osszecsukhato es befer egy autoba, vagy felviheto egy irodaba is akar. Ha ezek nem fontosak, akkor 100x kerekpar a megoldas. A roller az nem kozlekedesi eszkoz, inkabb azok osszekotesere valo gyaloglas helyetti kenyelem, idonyeres.
-
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #25161 üzenetére
Nem foglalkozom én már a Pro 2-vel, megvan a pénzem egy új járgányra, inkább arra költöm. A visszatöltés szerintem közepesen volt, a recommenden. De lehet a legerősebben, nem tudom már.
Nem zavar, a 25 is bőven jó, hadd dudáljanak, nem izgat. Ha kiadok 300 ezret rá nem akarok rá költeni többet. Ez a defektmentes gumi tényleg az?
Szívem szerint elektromos bringát vennék, az masszívabb és gyorsabb, mint az elektromos roller, de a roller mellett szólna a hazai vásárlás. Félek, hogy valami hibás bringát fogok ki külföldről és akkor kidobtam az ablakon 370 ezer forintot. -
válasz
phrenetiX #25159 üzenetére
Pro 2 kevés az emelkedőkhöz.
Vidd el egy rolleres szervizbe, megcsinálják.
A visszatöltés mennyire volt állítva? Legerősebbre?
A hővédelem azért van, h ne menjen tönkre a roller. Inkább félretetted volna, nem még erőltetted miután bejelzett.
Meg hát tömör gumi.Elég a Lime-on szenvednem vele, ha néha ráfanyalodok.
Ha idehaza veszed a G2-E-t, akkor számíts rá, h nem tudod módosítani a sebességét már. Az új szoftverrel nem lehet régiót váltani. A régivel még lehetne, de amint az appot felrakod, nem enged belépni, míg nem frissíted. Így aztán go to 10.
Kb 40ezerbe kerül a G2-n, ha mégis módosított szoftverrel akarnád használni - licenszdíj a hackre. (Rolleres szervizekben megcsinálják.)Az út szélén haladva a G2-vel, ha csak 25-el használod, akkor sanszos, h ezután is dudálni fog az, aki eddig is dudált. Ahhoz, h ne tartsd fel a forgalmat, gyorsabb roller kellene.
Ezért javasoltam a global verziós G2-t.A gari miatt kár aggodni. Ami elromolhat, azok a lengéscsillapitók, az első kotyogni fog, a hátsó csattogni, de efyikkel se csinálnak gariban semmit, ez állítólag "ilyen", szokd meg. Akkor meg minek a gari.
-
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #25157 üzenetére
Köszi az ajánlásokat. Negatív tapasztalat: 2 hónap használat után hátsó kerék defekt, utána nem győztem javíttatni, meguntam, vettem tömör kereket hátra. Egy idő múlva az első kerék is defektes lett, de azt már nem is javíttattam, használtam úgy, aztán egyszer csak megadta magát az egész roller (vagy az akku vagy a vezérlő halt meg; tavaly augusztusban jöttem haza vele dombnak felfele úgy, hogy előtte kb félórát volt a tűző napsütésen, már a kijelzőn is megjelent a piros hőmérő ikon, de én csak hajtottam, míg le nem kapcsolt, aztán utána feltöltöttem, elindultam vele boltba és már az út elején elkezdett rohamosan esni a töltés, kb 2 km-es út volt ez oda-vissza enyhe emelkedővel, aminek a végére szinte lemerült, azóta még 1x eljátszottam vele ezt, onnantól be sem kapcsol, semmi). Úthibákat durván éreztem vele, forgalomban állandóan dudáltak rám, pedig szabályosan közlekedtem mindig, a kormányát állandóan húzni kellett, mert két használat után idegesítően nyekergett.
170 cm vagyok, 90-95 kg között. A Pro 2 valószínűleg gyenge volt alám, sajnos eléggé dombos helyen lakunk, dombnak felfele érezhető volt, hogy belassul 20 alá, pedig moddol fw volt rajta, egyenes úton 25-30 között mentem vele.
Amúgy rollerből eddig ezt néztem ki: [link]
De lehet jobban járnék egy ilyen bringával: [link]
Csak ezt félek megvenni, mert ha bármi van vele, akkor nincs rá gari. -
#33802016
törölt tag
Szeptember óta van kb (használva), volt pár hónap novemberig. Azt a távot direkt rollerrel tettem meg vagy autóval tenném ,ezért nem volt szükség összecsukásra. Autóba még nem raktam bele, az csak gondolati szinten volt így. Viszont vonathoz autó miatt össze kellene csukni... majd talán idén sor kerül rá.
pincéből is simán felhozom, nem csukogatom. Nekem nem fő közlekedési eszköz.
-
válasz
phrenetiX #25145 üzenetére
Pálcikarollerek között ezt csak a Segway G2 tudja, a többin nincs lengéscsillapító.
Esetleg Navee S65, vagy Inmotion S1.
G2 DHGateről kevesebbe kerül, és alapból 35km/h-val megy 25 helyett. Indexes.
Navee rendszeresen van kint Napidroidon olcsóbban kuponokkal, ill. az egyik újpesti rolleres szervizben tudnak rajta szoftveres módosítást (sebességnövelést) csinálni egy tizesért. Index nincs.
Inmotion alapból 30-al megy, a fent említett újpesti szervizben kipróbálható, ott forgalmazzák is. Rugózása kicsit kemény, vagyis nehezebb emberhez való.
Ezen nincs index, vagyis ami van rajta, azt inkább ne nevezzük annak. :/Mik voltak a negatív tapasztalataid?
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen? -
válasz
Thunderzolee #25155 üzenetére
Ez mondjuk 200-250-ért jó lenne, de igazából ez is csak egy pálcika.
-
Xiaomi 4 Pro Plus
350W motor, de csúcsban 700W helyett 960W-ot is le tud adni.
10"-os kerekek - nem tudom milyen töltettel
Index
48V-os rendszer, 10300mAh akkumulátor
Hátsókerék hajtásAutomatikus lámpák (ez aztán marha fontos)
Gyorstöltő (8 óra helyett 3 óra alatt feltölt) -
-
Gigi01
őstag
válasz
Peaceliker #25151 üzenetére
Okksa,köszöntem!
Hát 350 nem hinném,hogy sok volt,de akkor inkább megtartom.
Sisakot a rollerhez vettem.Nélküle sehová.
Előtte Pro2-m volt.Más kat. -
PociAti
őstag
válasz
#33802016 #25148 üzenetére
Én is csak megvásárláskor próbáltam ki milyen az összecsukási mechanizmus, azóta se csuktam össze egyiket sem.
Ha lehetne választani fix, azaz összecsukhatatlan rollert, én azt választanám!
A fix felépítés mechanikai stabilitásban előnyt jelentene és/vagy kicsit kisebb és könnyebb lenne. -
Peaceliker
addikt
válasz
Gigi01 #25150 üzenetére
Semmi.
Sisak "kötelező" ha kell még a fejed később is
Többi védő cucc is hasznos.
Jogsi nekem is van, kötöttem egy hello bringás biztosítást, világítás ment, rendőr szerint is jó voltam így. Én smkp nak tekintem magam, így minden téren (oké sebességkorlát, oké, oké) úgy is viselkedem.Amúgy jön a tavasz tán el lehet majd adni a gépeket, persze nem valami acélos áron
-
Gigi01
őstag
Sziasztok!
Történt valami változás szabályozásban?
Kb. 1 éve nem rollereztem,de mivel a kutyának sem tudom eladni,visszatérnék a forgalomba.
Jogsi,ff bukó,védőfelszerelés gondolom nem kell,de van. (Mantis 10 dual) -
phrenetiX
tag
Sziasztok!
350.000 Ft-ig milyen rollert ajánlanátok venni? Volt már anno egy Xiaomi Mi Pro 2 rollerem, azzal szereztem jó pár negatív tapasztalatot, íme az elvárásaim:- mindenképp defektmentes kerekek
- felfüggesztés elöl-hátul
- 30-40 km-es hatótáv
- jó lenne, ha lennének idexek is
- hazai boltból szeretném venniElőre is köszönöm a segítséget.
-
-
Shade45
senior tag
Hivatalos infót nem találtam róla, de ma egy MÁV-os kalauz felhívta a figyelmemet, hogy március 1-től, ha nem csukom össze a rollert a vonaton, akkor kerékpár pótjegy váltása kötelező.
Akit esetleg érint figyeljen rá.
-
punisher1
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25130 üzenetére
Akkor jó hogy Újpesti vagyok
De a lényeg habár a youtube is tele ezekkel,mit hogy kell engem nem érdekel.
Én azzal csak azt akartam mondani,hogy elvileg mindegyik tud 30km/h-t.Engem hidegen hagy mert nekem elég a 25km/h.Engem ne csesztessen senki meg állítson meg betartom a szabályokat felveszem a bukót is,hogy abba se kössenek bele.
Ez a csattogó hátsó és kotyogó első nálam eddig nem jelentkezett.
Olvastam én is ilyeneket el is gondolkoztam hol és hogyan használják ugratnak vele padkákról?Én normális körülmények közt bicikli sávon használom ill.járdán(macskakövön is mentem) és semmi ilyesmit nem tapasztalok.
Én így szeretem ha itthon veszem és könnyebb számomra az ügyintézés,hiába pl alin is ott a 70 mai pumpa itthon fogom megvenni(amúgy pont ez még olcsóbb is itthon) mert ha gond van nem fogok egy kínaival véget nem érő üzenetben történő vitába bonyolódni és bizonygatni videókkal képekkel hogy nem jó.
Itt beviszem/elküldöm és nagy valószínűséggel elöbb megoldom minta alin keresztül diliznék.
De ez én vagyok mindenki úgy csinálja ahogy szeretné,nincs ezzel semmi... -
válasz
punisher1 #25129 üzenetére
Ilyet ne írjál, h "mindegyik megy 30-al, ha hackeled a szoftvert", mert ezt csak a korábbi firmware-s rollerekre igaz.
Aki most vesz rollert, az jó eséllyel bekapcsolás után azzal szembesül, h amíg nem frissíti a korábbi firmwaret az aktuálisra, az gyakorlatilag be se tud lépni az applikációba addig, míg nem frissítette.
Új szoftveres G2-n pl ~40ezerbe kerül az egyik (újpesti) rolleres szervizben a korlát kiütése. (És máshol is ennyi.)Ami a global verziós G2-t illeti, emiatt célszerűbb.
A garancia pedig az eddigi beszámolók alapján nagyon úgy tűnik, h az ismert hibákra (csattog a hátsó lengéscsillapítás felütéskor, ill. kotyog az elsőteló) nem vonatkozik, azt mondják, h "ez ilyen", szerintük a roller használhatóságát nem befolyásolja.
Szóval kizárólag ezek miatt szoktam ajánlani a DHGates rendelést, mármint hiába a gari, ha nem csinálnak a rollerrel semmit. :/
A többi dologra (elektronika) meg nem jellemző, h elromlana.A többi meglátás, amit írtál, az rendben van.
Felsorolásnál inkább az akku kapacitásának feltüntetése célszerűbb, nem a gyárilag megtehető hatótáv, aminek 25-ös tempóval használva a rollert, kb köze sincs a valósághoz.
F2 10Ah
F2 Plus/Pro 12.8 Ah
G2 15Ah -
punisher1
aktív tag
válasz
mosquetoo #25108 üzenetére
1 hónapja én is ezek között gondolkodtam és ezeket a szempontokat néztem meg ami lentebb van.Fékeket nem említem mert a dob is van olyan jó mint a tárcsafék.
Engem a max G2 győzött meg,hogy igenis ilyen utakra kell a lengéscsillapító,valamint felmegy rendesen az emelkedőn,töltési idő is kicsit rövidebb.
Az hogy 30km/h jó lenne mindegyik megy annyival ha hackeled a szoftvert,de mivel ezek E jelzésüek ezért gyárilag csak a szabályoknak megfelelően 25km/h a sebességük.
Én kerek 1 hónapja az aqua-ba vettem 277.-ért 3 év garival.
Mondjuk meg se fordult a fejembe,hogy kintről rendeljem,hogy ne adj isten ha szükség lenne a garira akkor még jobban megbonyolítsam a gariztatást.
A nyikorgást,meg hasonló dolgokat eddig nem tapasztaltam.Szerintem stramp kis gép nem bántam meg,hogy megvettem.F2 Plus E:
Teljesítmény:400W/800W (akár 55 km)
Emelkedési szög Akár 20%
Nincs lengéscsillapítás,index,sima csengő,
Töltési idő Kb. 7 óra
17,7 kgF2 Pro E:
Teljesítmény:450W/900W (akár 55 km)
Emelkedési szög Akár 22%
Csak első lengéscsillapítás,index,elektromos duda,
Töltési idő Kb. 7 óra
18,5 kgMAX G2 E:450W/900W (akár 70 km)
Emelkedési szög Akár 22%
első-hátsó lengéscsillapítás,index,elektromos duda,
Töltési idő Kb. 6 óra
24.3 kg -
Silentfrog
veterán
Helyi Bug lehet,
a kolléganőnek is Okai neon lite van ő sem tud csatlakozni a sajátjára és az én appommal se tudok csatlakozni az övére.
A keresésnél kiírja a roller típustát mikor kiválasztom akkor azt írja hogy csatlakoztatva.
De nem folytatja, visszaugrik a roller keresés menüponthoz.Nekem Iphone 11 neki 13 telefonja van.
-
Silentfrog
veterán
válasz
gyurma8888 #25121 üzenetére
ÓÓÓ TMX.
Most én is velük küzdök vagyis nem én hanem a MM.
Visszavittem garis javításba a Mediába és vissza is jött 2 hét múlva hogy kész, ez volt írva a szervízlapra. Állapot sérülésmentes javítás elvégezve.
( Nem töltött, a kormány jobbra balra mozgatásnál szorult, és bár nem nagyon de megemlítettem hogy a gumik lassan eresztenek).
Nem lett jó.
Postafordultával megint ment vissza mert most a kormány alól a csapágyazásnál úgy lógott hogy életveszély vele közlekedni, a töltést ugyanúgy nem vette és a gumik szintén eresztenek.
Egy kb 3 hét múlva jött egy telefon hogy a gumik nem garanciálisak , de tudják cserélni 84 ezer forintért.
Nem kértem. Visszajött a roller úgy hogy semmit sem csináltak rajta.
Mondom sebaj a gumikat majd én kicseréltetem. de többit csinálják meg.
Azt mondták akkor veszik a garancia ha más hozzányúl a kerekekhez, és mivel nem kértem a javítást így úgy gondolták nem csinálnak rajta semmit.
Most a MM a saját döntése alapján rájuk pirított, hogy csinálják meg vagy adják vissza az árát, mivel a media szerint is garanciális a roller azon része ami meghibásodott a gumikon kívül.
Most megint oda van, immár harmadjára az eredeti problémával.
Csere rollert írtak a papírra vagy pénzvisszafizetést.
Karácsony előtt vittem el elsőnek. azóta ott van pár napig volt nálam ez idő alatt.Ha garis én visszaküldeném. Az állapotról csinálnék képeket, és ahova visszaviszed, ott is kérd hogy írják le a látható állapotot.
Nekem mechanikai hibára hivatkozva akarták másodjára megtagadni a javítást.A hódmezővásárhelyi MM-nak meg külön dicséret illet meg mert megmutatták a a levelezésüket, keményen próbálnak fellépni a TMX ellen. Nekem nem is kellett egy pillanatig se felemelnem a hangon, látom nem tőlük függ a javítás .
Sweet Lou 6. 3.5-4 bar alatt én puhának éreztem, de a fene tudja mennyi marad benne mire kitekered az első kerék szelepéből a csövet. Az ugye egy hulladék megoldás ami ott van.
-
Sweet Lou 6
addikt
Sziasztok,
Okai Neon első kerekébe mekkora nyomásig érdemes fújni? -
punisher1
aktív tag
Sziasztok!
Nekem egy segway ninebot max G2-esem van,a kerék felfújásával van gondom.A hozzáadott szelephosszabbító egy vicc kompresszorra csatlakoztatva nem jó.Ezért elkezdtem nézegetni milyen értelmes pumpák vannak.Ezt a kettőt találtam lehetségesnek:
-Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S
-70mai Air Compressor Wireless TP05Ami a 70mai mellet szólna hogy ott 18,5L/perc szemben a xiaomi 15L/perc teljesítménnyel,illetve a 70mai-n van aksi kijelzés a xiaomi nem mutatja mennyi van az aksiban.Azt hiszem db-ben mindkettő ugyanolyan hangos 80db.Itthon egy stanley 59db kompresszorom van csak épp sehogy nem tudom összekapcsolni,hogy mutassa mennyi van a kerékben illetve fel is fújja.Sem a hozzá adott adapterrel sem a külön rendelt szelephosszabbítóval nem sikerült.Ezzel a stanley kerékfújóval+rendelt hosszabbítóval próbáltam.Ki mit ajánl?
-
elmunkas
csendes tag
válasz
mosquetoo #25102 üzenetére
Nem rég vettem Ninebot G2-t, kb 100km-t mentem vele. Eddig semmi nyekergés vagy probléma. Amit viszont meg kell említeni, hogy a hátsó teleszkópokban nincs csillapítás ezért amikor nagyobb úthibára mész rá csattan egy szép nagyot amikor kirugózik. Valaki szerint ez elviselhetetlen és ettől használhatatlan lesz a roller.... Én inkább örülök neki, hogy rugózik elől-hátul ezért nem rázza ki belőlem a lelket. Eddig nagyon elégedett vagyok vele.
-
gyurma8888
újonc
Sziasztok!
Úgy néz ki 400 km után csapágyas lett az Okai Neon Lite rollerem... Az első kereke először elkezdett zörögni, aztán surrogni és nyikorogni. Garanciát a TMX vállalja, de Google-n nagyon rosszakat olvastam róluk. Érdemes egyáltalán odavinni, vagy csak még jobban tönkreteszik?
Van valakinek esetleg ilyen tapasztalata? -
PociAti
őstag
válasz
ricshard444 #25115 üzenetére
Az ilyen defektekre mindig rácsodálkozom. Milyen kereke van ennek? Belső és külső? És csak a belsőt cserélték, közben a külsőben bent felejtették a tüskét? Vagy fordítva, csak a külső lett cserélve, a belső nem, és a felnin van valami sorja, ami ezt okozta?
Vagy a kelleténél kisebb nyomású gumi okozta a defektet?5 perc keresés után nem jutottam eredményre milyen ennek a kereke.
https://techsend.hu/techsend_electric_scooter_cyber_a_pro_elektromos_roller_fekete
Alábbi oldalon is csak ennyit írnak:
"A 10"-os, kiváló tapadású gumiabroncs csillapítja az út egyenetlenségeit és a defektek ellen is meg van erősítve."Most már mindegy, de ilyen sokat ígérő, olcsónak tűnő szarokat (Xiaomi klónokat) nem szabad megvenni! Mindenen próbálnak fogni egy kis pénzt, mindenhonnan kisajnálják az anyagot, ebből lesznek a kormánytörések és egyéb problémák. Aztán csak nagyon-nagyon nyomott áron lehet tőlük megszabadulni.
Legjobb megoldás: lehető legkevesebb pénzt rákölteni aztán minél gyorsabban megszabadulni tőle!
A tömör gumi megfelelő lengéscsillapítás nélkül borzalmassá teszi a rollerezést. És nem csak annak rossz, aki a rolleren áll, hanem az akkumulátor és minden csatlakozás megszenvedi. A vázon a repedések is előbb elindulhatnak, a felni (ezáltal a motor) is intenzívebben kapná az ütődést.
Itt a fórumon is már sokan belefutottak ebben a hibába. Megvették a hasonló noname rollert, aztán folyamatosan lekoptak és későbbiekben legfeljebb csak a problémáról jöttek beszámolni. Pedig voltak akik eleinte nagyon dicsérték az "olcsó" rollert.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #25117 üzenetére
Hasonlatra rákötve ez akár lehetne rovar - bogár eset is.
Ha a szoftver a tervező szándékától eltérően viselkedik, akkor az bug.
Ha a felhasználó szerint működik hibásan a szoftver, az még lehet felhasználói hiba. Például ha valami kényelmi funkciót hiányol, és azt mondja rá hibásan működik a szoftver. Közben szándékosan (pl. biztonsági okokból, vagy valamilyen nemzetközi előírásnak megfeleltetve) korlátoztak le azt a bizonyos funkciót.
-
Peaceliker
addikt
válasz
ricshard444 #25115 üzenetére
Árban szerintem hasonló lehet majd mire felteszik.
Annyira készülj, hogy mocskosul fog rázni és jobban fog csúszni. -
ricshard444
veterán
Sziasztok, van egy olcsóbb rollerem, amivel árához képest nincs problémám, viszont:
Defektet kaptam első kerékkel kb 100 km után, elvittem szervizbe: 20k volt.
Rá 1 hétre pedig ismét defektet kaptam vele.Nem hajtottam semmibe, ugyanazon az útvonalon járok kerékpárral is sok sok éve.
Azóta a sarokban porosodik. Kérdésem, hogy egy tömör gumis kerék megoldható -e rá és ha igen kb mennyivel lehet számolni szervizben átlagosan?
-
PociAti
őstag
Látatlanban tényleg csak tippelni lehet. Nem tudjuk a konkrét okát. A szoftveres hibáknál bármikor előfordulhat valami bug. Aztán vagy a rendszer, vagy a szoftver frissítésével megváltozik... a következő frissítésig. Ami jó volt elromolhat, ami rossz volt megjavulhat. Hála égnek inkább az utóbbi a jellemző.
Mechanikai hibák is inkább egyedi esetek. Több volt, mint Xiaomi esetén, de váztörés vagy hasonló konstrukciós hibáról nem tudni.
Nálam a tárcsafék pozícióján kellett kicsit állítani, de ez a mellékelt szerszámokkal jól kezelhető volt. (Xiaomi sárvédőjénél meg a csavar volt laza, azzal kellett bíbelődni.)
Feltételezésem szerint az egyszerű felhasználó a kormány összeszerelésnél könnyen hibázni tud. Leírás alapján a Xiaomi rollert 5 perc alatt össze lehetett rakni. Okai Neon Lite esetén a kormány illesztése sokkal szorosabb, és vagy 15 percet szenvedtem vele, mire a kormányoszlopot úgy pozícióba tudtam tenni, hogy az pontosan a helyére került. A furatok pozícióját pontosan be kell lőni. Nem a csavarral akartam a helyére húzni a kormányoszlopot, mert attól féltem, hogy a csavar az alumínium kormányoszlopnál erősebb, és kárt tenne benne. Újra és újra neki kellett futni, mire sikerült a nagyon szoros oszlopot a megfelelő pozícióba rakni, és csak utána behajtani a rögzítő csavart.
A kormányzása tökéletes, nem szorul, nem túl laza. A lényeg, hogy odafigyeltem a pontosságra, nem adtam fel 5 perc után, és addig próbálkoztam, amíg jó nem lett. Talán ennél a pontnál hibázhattak egyesek.
Persze nem zárom ki annak lehetőségét, hogy eleve hibás idomok okozzák másnál a problémát, de én a saját tapasztalatomból indulok ki.
-
nb18
tag
válasz
Silentfrog #25092 üzenetére
Hello,
3db Okai rollerből mindegyik jól működik IOS alatt, két különböző telefonon. Rollereken legfrissebb fw, IOS-ből is.
Szerintem inkább egyedi probléma lehet.
-
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #25110 üzenetére
Nekem erről meg az jut az eszembe, hogy ha a tolvaj azért alkalmaz erőszakot, hogy az eltulajdonított dolgot megtartsa, akkor az már nem is lopás, hanem rablás, ami alapesetben is 2-8 év letöltendő.
Még két dolog. A súlyos fenyegetés pl. késsel, vagy megöléssel fenyegetés is elég a rablás megállapításához.
Kettő: Míg a lopásnál 50k. -ig szabálysértés, addig rablásnál nincs alsó értékhatár, tehát egy "ceruzára" el lehet követni.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #25060 üzenetére
Önbíráskodás témában ilyen vicces matrica jött szembe.
Nyilván helyén kell kezelni, bár lenne több kifogásom is a poén
elsütése ellen. A bidám-bidámok nem feltétlen tudnak angolul,
ráadásul tuti előbb kapják elő a bökőt, mint az egyszeri ember,
aki az ellopott tulajdona után kajtat (jobb a hatóságra hagyni).Ui: régi történet, hogy megszólalt egy autó riasztója, szomszéd
kiment, hogy csak nem lopják: tettenérte őket, de agyonverték.
Mikor olyanokat olvasni, hogy vmi 500 Ft-ért képes... Szomorú!
Ilyen szempontból tényleg azt mondom, egy 100K-s roller még
a legkevesebb: nyilván az sem esik jól, de nem a kenyérre valót
költi az ember egy ilyen alapvetően hobbi/rétegtermékre. -
válasz
mosquetoo #25108 üzenetére
Hát F2 Pro helyett már akkor inkább G2-t vennék.
Árban nem sok a különbség.
És igen, DHGaten nincs F2 Pro.F2 190ezer
F2 Plus 200ezer
F2 Pro 230ezer
G2 270ezer (DHGateről)
Ezek közül vagy az F2 Plus éri meg, vagy a G2 DHGateről.Az F/F2 sorozat kisebb, mint a Max sorozat (G30, G2).
Úgyhogy méretben is jobb a G2, nagyobb pl a trepni, hosszabb, hátrébb lehet állni, fékezéskor nincs az az érzés, h előrebukok.
Motorerőben ugyanott van mindkettő (450Watt). -
mosquetoo
tag
válasz
Thunderzolee #25106 üzenetére
Gondoltam monorimre de amikor megláttam, hogy mennyiért akarják eladni es mennyire gagyi letettem róla.
Láttam a listát igen, viszint az f2 pro nincs DHGate en ha itthon rendelem az meg le van korlátozva 25km/h ra.
Egy 30km/h azert jó lenne.
Mi a különbség mondjuk a g2max es az f2 pro között?
G2n hátul lengescsillapito de elől dobfek.
F2 újabb ? -
válasz
mosquetoo #25102 üzenetére
Nem gondoltál rá, h veszel rá Monorimet?
A lengéscsillapító nélküli rollerek már csak ilyenek, pláne ha túlfújod a gumit is.
G30 mondjuk nekem érezhetően puhább volt a Xiaomi után.
Ezt a listát már láttad?
Az F2 sorozatú Segwayeket ajánlanám. Erősebb motorok, nagyobb akkumulátor, index, hátsókerék hajtás.
Illetve hát igen, G2, bár lehet gond lesz a lengéscsillapítókkal. Ha DHGateről rendeled, global verziót kapsz, az 35-el megy alapból 25 helyett.
G30 is beszerezhető DHGateről, az is global verziós (G30P), az meg 30-al megy 25 helyett. -
Shade45
senior tag
válasz
Thunderzolee #25104 üzenetére
Ööö ez most irónia akart lenni, vagy komolyan írtad?
-
-
Shade45
senior tag
Ninebot F2 Plus
160km után:
Nem pattan vissza a helyére, látszólag nem tört el semmi, pusztán a kezemben maradt a töltőport.
Arra gyanakszom, hogy ez ragasztva van, és a ragasztás engedhetett el?
Járt már így valaki?
Küldjem emiatt szervizbe, vagy oldjam meg házilag pillanatragasztóval?
-
mosquetoo
tag
Sziasztok,
Uj roller vásárlásán töröm a fejem.
Eddig volt egy M365 rollerem amivel félig meddig meg voltam elegedve.
Ami zavart, hogy lassú, emelkedőn nyög, út hibákon pattogtam rajta mint tyúkszar a deszkán és nyeklik nyaklik össze vissza.
Gondolkodtam a Ninebot G30 max es a Ninebot g2 max között.
Kb napi 15-20km lenne a megtett út a 73kgommal ami elég vegyes.
Van kis föld ut, macskaköves, sín átjáró es fekvő rendőr.
Olvastam, hogy a g2 max is nyekereg ossze vissza, vagy az már nem annyira jellemző ?
Mi lehetne még szerintetek alternatíva vagy ezek is jó típusok? -
polo493
tag
válasz
Bolfi81 #25099 üzenetére
esetleg resetelni a gépet,BMS-t ha lehet vagy a firmware-et újra felrakni ,nem lehet hogy a motor Hall szenzor is szarakodik meg esetleg kábel hiba?ezeket nézd meg a vezérlőn hátha ezért nem kommunikál a BMS-el meg nézd át a kábeleket nem-e hibás ,meg húzd le őket és dugd össze
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Azonnali fotós kérdések órája
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest