- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Fujifilm X
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Philips LCD és LED TV-k
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
bkiky01 #29336 üzenetére
Nagyobb értékű dolognál nem tartotta meg a számlát?
Sőt, rollereknél egyáltalán nem ritka az elektronikusan kiállított számla. Küldje át azt.
Az hitelt érdemlően tartalmazza a szériaszámot. (A vevőnek a kereskedőtől talán utólagosan is lehetőség van elektronikus számlát kérni.)Ha lopott roller lenne, egy adásvételit követően még nem lesz legális tulajdona az új vevőnek, hanem orgazdaságot követ el. Ha áron alul lett véve (ami szubjektív fogalom), akkor már a jóhiszeműség is csorbulhat, mert az ár alapján sejthető lenne a gyanús eredet. Jófogáson is látni áron alul kínált rollereket, jellemzőjük még, hogy nincs hozzá töltő, vagy nem eredeti töltő van.
Az adásvételi jó dolog, de a fő problémára - a roller jogos tulajdonosának igazolására - nem nyújt egzakt megoldást. Mert mi más miatt szeretnél adásvételit?
-
ridiculous
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz
bkiky01 #26232 üzenetére
Amúgy igen, biciklin nekem is bevált ez, rolleren viszont sehogy nem adja ki a látószög sajnos, de lehet, hogy a kollégának kiadja, mert ülve hajtja, nem állva.
Amúgy lehet hülyéskedni a (roller/bicikli) kormány által okozott sérülésekkel, de sajnos gyerekeknél gyakori az esésnél keresztbe forduló kormány miatt bekövetkező lép sérülés, aztán ha szerencséje van, akkor jöhet egy lépmegtartó műtét, ha meg pech, akkor rögtön elbúcsúzhat tőle. Lehet élni nélküle, csak nem olyan vidám már: mínusz 10-15 év várható élettartam, fokozott fertőzésveszély, stb.
Megjegyezem, nekem nem a roller kormány okozta a lép sérülésem, hanem maga az aszfaltba becsapódás, amikor "mellesleg" 9 bordám eltört (csak ez sem rögtön derült ki, mert - szerencsére - nem mozdultak el, ellentétben a kulcscsonttal).
Mellékhatása lett viszont a légzési elégtelenség miatt egy kétoldali tüdőgyulladás, szóval végül pár nappal többet töltöttem bent a sebészeten... Szokták úgy mondani, hogy "leszakadt a lép" a (legtöbbször motoros) baleseteknél... Na, ez nálam is elhangzott, az ultrahangos vizsgálaton: kicsit lesokkolt...
Aztán pár napig kaja nélkül vártam a csodát az őrzőben (vagy ugye az azonnali életmentő műtétet, ha úgy alakul)... Végül aztán csak javulni kezdett a vérképem, azaz megszűnt a belső vérzés, úgy, hogy nem szakadt fel a lép tokja. Megmaradt. És nagyon remélem, hogy ebből véglegesen meg tudok gyógyulni, és elfelejthetem az egészet. Persze azt a részét nem felejtem el, hogy én többet nem állok rollerre (erről rendőrségi határozatom is van
). Miért? (Kérdezte a nővérke...) Mert legközelebb talán nem lenne ilyen szerencsém (ha már eleve szerencsétlenül jártam) ami a túlélést, felépülést illeti. Mindezt úgy, hogy akkor és ott nem csináltam semmit, nem "száguldoztam", gurultam hazafelé munkából ~25-tel. Ennek ellenére beütött a szar.
Hoztak be mellém az őrzőbe biciklivel "jaszkarizó" (mondta, hogy hülye volt, túl gyorsan ment, emiatt esett el a Petőfi hídon, ott meg oszlopok vannak: egyiket elkaphatta) manust, neki nem volt ekkora szerencséje, aznap éjjel már tolták a műtőbe, reggel meg mondta neki a felesége, hogy muszáj volt megműteni, mert szétszakadt a lépe, baromira vérzett. Mellesleg nem volt sisakja (minek az, pláne ami védené az arcot): arccsont törést is szenvedett. Ezeket csak azért mondom, mert mindenki nagyon vidám, amíg neki nem üt be a szar, utána viszont már késő rájönni, mit kellett volna másképp csinálni. Már ha tudja, mit rontott el, és nem a semmiből gázolták el mondjuk. Motorozásnál mondtam anno, hogy alapelvem, hogy "nem kell elesni", de mivel nem mindig rajtad múlik, "célszerű" használni a védőfelszereléseket, mert ha beüt a szar, talán nem lesz súlyos következménye. Nem garantált, de jobbak az esélyek. Fordítva viszont, sisakra kamerát? Kizárt... Raktam fel, de olyat, ami fekszik, és tépőzár tartja, semmi fém tartó állvány: Schumacher óta tudjuk, hogy mennyire nem játék az ilyesmi, aminek védeni kellene, az védjen, nemhogy még sérülést okozzon, vagy a súlyosságát fokozza. Ilyen szempontból egyáltalán nem volt vicc, hogy egy szemüvegől kiálló tükör az... Fasság a négyzeten. Szerintem.
Ui: elnézést a sok OFF-ért, de ilyen a C'est la vie.
Tapasztalatokkal tudok már csak segíteni, meg még akkut is tudok építeni (másnak), de amúgy végleg meg kell szabadulnom ettől a roller témától (többek között csillió alkatrészemtől), mert ez, ebben a formában (amilyen minőségben jelenleg gyártják őket) egyelőre marhára nem a "jövő", hanem egy össznépi hazárdjáték... Pláne, ha éppen egy "típushibás" rollert veszel, és nem mondjuk az új verzióját (a visszahívás után), ami talán nem hullik szét... És ezek előfordulnak a milliós kategóriában is, sőt, csak ott inkább kiderül (és készül az erősített gyári alkatrész), míg az ilyen kínai tucat másolat másolatánál már egyáltalán nem biztos: inkább megszűnik a márka. Az ilyenek néha fillérbaszásból a hegesztést is lespórolják, elengedi magát és cumi.
-
válasz
bkiky01 #26232 üzenetére
Igen, ez így van, csak én nem akartam a kormány végeire tükröt. Nemtom miért. Csak.
Pont ettől a Storetól rendeltem Alin mást is, gondoltam kipróbálom, még a végén jól jön.
Egyszer láttam hasonlót valami roller teszt videóban a fazonnak volt a kezén. Nem látszott benne semmi, mert nem úgy állt a kamera, de kiszúrtam már akkor is. -
glaci
őstag
válasz
bkiky01 #25395 üzenetére
Nekem az idehaza vásárolt G30E II -n is ilyen volt. Engem is zavart. Ha találkoztam más G30 tulajjal rákérdeztem mindig és mindenkié félre állt. Ezt valamiért így szerelik össze ... Végül kb. 800 km után elegem lett és beállítottam magamnak. A kormány lehajtó mechanika alatt a 2 imbusz csavart kell meglazítani hozzá. Illetve ha az nem lenne elég, akkor a lehajtott kormányban belül levőt is. Aztán ha már jó, akkor utána szorítsd vissza majd mindet amikor végeztél.
-
válasz
bkiky01 #25395 üzenetére
Ez gyakori. Több G30P-t is rendeltem DHGateről, többnél is megesett ez, és Inmotion S1-nél is, kettőből kettőnek állt ferdén, csak ahogy írtad is, pár mm-nyit, de elállt.
Nem tudom a gyártónál hogy készülnek ezek, mennyire unhatja a melós szerelni, vagy miért nincs egy szirszxr jelölés nekik, h hogy kell középre állítani. Ez is csak a minőségellenőrzés hiányát igazolja.Az elsőnél megkérdeztem egy rolleres szervizben, ki kell a kormányt lazítani, és újra meghúzni helyes pozícióba.
Persze kell hozzá megfelelő szerszám.
Sharksetet raktam rá, így azzal együtt már beállítottam. -
#95712068
törölt tag
válasz
bkiky01 #24723 üzenetére
25 km/h a végsebesség, én szívem szerint ezt 20-ra módosítanám. Nem szeretek száguldozni, az előző pálcikát is 15km/h sebességgel hajtottam este, és 20 km/h-val mentem nappal. Az új gépet is csak "D"-ben használtam idáig (15 km/h), persze teszt gyanánt nappal kipróbáltam a 25km/h-s módot is (meg bátyámék felé egy egyenes szakaszon), de azt is inkább 20-ra limitáltam tempomattal, nem érzem biztonságosnak még a 25km/h-t. Ráadásul itt már fékkar van, amit nagyon szoknom kell, mert az elmúlt 5 évben "potméteres" féket használtam, és nem áll kézre. Az előző gépnél általában csak a gázkart pöccintettem meg (nyilván tempomat miatt), és kezdett lassulni a gép, az újnál még a "motorfék" erősségét sem tudom állítani, annyira fapados a mihome ilyen téren. Csak a tempomat ki-bekapcsolása és az állandó hátsó lámpa világítását lehet állítani.
-
PociAti
őstag
válasz
bkiky01 #24655 üzenetére
Az Artery AT32-es chippel szerelt rollereknél az volt a probléma, hogy abban chipben a hagyományos bootloadert megpiszkálom módszer nem működött. Ezért a kezdeti időben vezérlő cserével hidalták át ezt a "problémát".
Kis keresés és utánaolvasás alapján:
- régen könnyen megpiszkálhatóak voltak a rollerek,
- most szétvált 2 irányra, a Xiaomi kriptográfiai chipjeit használó eszközök lettek a nehezen feltörhető rendszerek,
- az S65-höz hasonló Brightway rollereken pedig annak ellenére, hogy az eredetihez képest biztonsági chip van, de a szabadon hagyott csatlakozási pontok miatt hackelhető szerkezető szerkezetek.Ezt a cikket megéri átnézni:
https://robocoffee.de/?p=424A Ninebot (Changzhou) Tech Co., Ltd. [founded in 2012, acquired the U.K. based Segway Inc. in 2015]
készítette az első generációs Xiaomi rolereket (M365 sorozat), második generációs Xiaomikat (1S, Pro2), Mi 3-at, 4 Go, 4 Pro és 5 Pro modellt.És van ez az eddig számomra ismeretlen Brightway:
Brightway Innovation Intelligent Technology (Suzhou) Co., Ltd. [founded in 2020]
És a termékei: Navee S65, Xiaomi 3 Lite, Xiaomi 4, 4 Ultra, 4 Lite, Navee V40, V50, S65C.Ez lehet a magyarázat az egyes modellek eltérő alkatrész ellátottságára. Nem az a probléma, hogy mások fejlesztik, hanem mások is gyártják. És generáción belül is eltérések vannak. Nem mindegyik cég ellátási lánca van megfelelően kitaposva Európáig.
Idézném a (424-es) cikk fordítását:
Hackability
"A Ninebot rollerek már régóta híresek arról, hogy hackerbarátok. Ez azonban tavaly megváltozott az új biztonsági funkciók (kriptográfiai aláírások) bevezetésével, amelyek kifejezetten a készülék firmware-jének manipulálását hivatottak megakadályozni. Most a "4 Pro" modellel a Ninebot szöget ütött a firmware manipuláció koporsójába: Egy "MJA1"-nek nevezett biztonságos chipet építettek be a titkosítási kulcsok és kriptográfiai funkciók (lehetséges) tárolására. A biztonságos chipek általában rendelkeznek egy fizikai védőréteggel, amely például arra készteti a chipet, hogy törlődjön, ha fizikailag manipulálják. (Megjegyzés: a Xiaomi más eszközökben is használja az "MJA1"-et, például a "Vacuum-Mop 2" robotporszívóban és a "Smart Camera 2 PTZ" biztonsági kamerában.)
Elmondható, hogy a "4 Pro"-val kezdve az összes közelgő Ninebot roller nehezen feltörhető lesz.
A Brightway rollerek (beleértve a "3 Lite", "4" és NAVEE rrollereket) szóló nyilvános információk azonban nem jeleznek hasonló intézkedéseket: A NAVEE S65 elektromos roller FCC-dokumentumai egy Realtek MCU-val (AMB1) felszerelt műszerfalat és szabadon hagyott soros vezetéktüskéket (CLK/DIO/G) mutatnak, ami azt jelenti: további kutatásra van lehetőség!"Hardveres piszkálás nem az én műfajom, de ebben a további cikkben egész jól bemutatják:
https://robocoffee.de/?p=436----
Ez a szeptemberi írás kifejezetten profi munka
How to STLink Ninebot Max/G30 Gen 2 AT32 ESC – Fixes Bricked or Updated ControllersIn the case of a bricked ESC/Controller/Control Board, STLinking can save the controller from needing to be replaced in some instances.
This method also is capable of downgrading versions like DRV 1.8.7 and DRV 1.8.8.
This page shows how to STLink the 2nd gen ESC/controller based on the Artery AT32 chip that comes on 2022 maxes and newer and has screw terminals.
magyarul:
Egy tönkrement ESC/Controller/Control Board esetében az STLinking bizonyos esetekben megmentheti a vezérlőt a cserétől.Ez a módszer alkalmas a DRV 1.8.7 és DRV 1.8.8.8 verziók downgrad-elni is.
Ez az oldal bemutatja, hogyan kell STLinkelni a 2. generációs ESC/vezérlő vezérlőt, amely az Artery AT32 chipen alapul, amely a 2022-es és újabb maxokon van, és csavaros csatlakozókkal rendelkezik.
Igen, a már említett Artery AT32 chipről van szó.
A kép bal oldalán látható az AT32 jelölőnégyzet.
Valamint érdekesség, hogy manuálisan kell megadni a szériaszámot, és a megtett km-t. Ha valaki még nem volt biztos benne, hogy "vissza lehet-e tekerni a roller km óráját", itt a válasz. Igen.Tehát már nem is az S65 és társai hackelése számít Szent Grálnak, azaz megoldandó feladatnak, hanem a kriptográfiai chippel szerelt gépeknek.
-
-
-
válasz
bkiky01 #24288 üzenetére
G2-ről vélemény:
facebook.com/groups/1178583839265368/posts/1800227923767620/ -
pescara
aktív tag
válasz
bkiky01 #24288 üzenetére
Tele van vele a net, nagyon sokan panaszkodnak ra. A kulfoldi forumokon foleg arra panaszkodnak, hogy a gari sem foglalkozik vele, elhajtjak az embereket, hogy ez sajnos ilyen. Nekem G30 max van, 1000km-en tul vagyok vele, suhan hangtalanul, semmi szukseget nem erzem a ,,lengescsillapitasnak" , igaz nem ugralok vele jardakra es aranylag jo utakon jarok.
-
-
válasz
bkiky01 #24267 üzenetére
Lehet, h más rollerek 25-el jönnek, nem követem annyira, de a G30, Inmotion, G2, F40 az global verziós, ennek megfelelő sebességkorlátokkal.
F40 már nincs (30km/h-s volt), G2 35Km/h-s, a többi 30km/h-s.
Annyi előnye van azért ennek, h nem kell módosított szoftver hozzá, meg figyelni a frissítést, vagy régiót váltogatni, mivel ezek alapból tudják már ezeket az értékeket.
Az más kérdés, h elvileg itthon ha lesz szabályzás, akkor szabálytalan lesz a használatuk, de pl. aki lakott területeken kívül jár gurulgatni, mint egy biciklitúrán pl, annak azért hasznos, ha nem csak 25-el megy a roller.
Az egyik kollégám F65i-t vett a barátnőjével.
Ez 48V-os roller, nagy hatótávja van, szélesített trepnije, mondhatnám, h igazi pálcika-túra roller, de se lengéscsillapítót nem lehet szerelni rá, se sebességet feloldani nem lehet (régiót se lehet váltani), így már egyre kiábrándul ebből az egész rollerezésből, mert biciklivel ha mennek, azzal gyorsabban tudnak közlekedni.
Kár az ilyenért. Ha G30P-t vettek volna, az indexet leszámítva kb ugyanott lennének, de legalább bicikli tempóval tudnának haladni. -
pescara
aktív tag
válasz
bkiky01 #24269 üzenetére
dehogy van igy. Ha dhgaterol veszed, az alapbol nincs lebutitva 25 km/h ra. ha regisztralod es elqrod es frissited a softwert, akkor fog max 25 menni. ,,feloldani" az eus valtozatokon kell, ha valakinek fontos, hogy egy kicsit gyorsabb legyen. Szerintem boven eleg a 25 km/h ora, az szamit inkabb, hogy egy emelkedon is felvigyen es ne kelljen tolnom:-) En varosban hasznalom , a 25 is boven eleg, valojaban ritkan tudok annyival menni. Ha gyorsabban es messzebbre kell eljutnom, akkor auto, vagy repulogep.
A roller nem ezek potlasara lett kitalalva.
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
bkiky01 #22603 üzenetére
Nekem ez a térdkalácsot és a sípcsontot tolja szét, maxra húzva segít. Nekem vagy a ciszta a baj, amit találtak a térdemben vagy sípcsont inszalag bekötésnél van gáz (ugró térd szindróma?), még nem tudom, majd megyek vissza kontrollra. Szóval nem a térdkalács akar kimozdulni, más irány segítség kell. Vagyis azt gondolom, hogy térdvédő más bajon segít inkább. De lehet rosszul gondolom
redjam
Szerintem ahhoz nagyon vastag kéne, hogy terhelés alatt is maradjon még húsa. Ha meg annyival magasabb a trepni, akkor a másik térded megy majd szét amit még jobban terhel a felállás leszállas, mert magasabbra kell emelnie. Vagyis én így képzelem el, hogy mi lenne ha
-
-
robita
csendes tag
válasz
bkiky01 #21917 üzenetére
Egy picit olcsóbb volt mint máshol (10 Dual V2), mert kuponnal tudtam faragni belőle, viszont előző rollerem az Inmotion S1-et is tőlük vásároltam és azzal minden rendben volt.
Gondolom most kivárják a 9 napot és utána fog bármi is történni.
Esetleg ha van valakinek ötlete, hogy én mit tudok tenni az ügy felgyorsítása érdekében akkor azt megköszönöm. -
-
Peaceliker
addikt
válasz
bkiky01 #21396 üzenetére
Valójában a 2022-es lámpás indexes az v4 vagy v5 már
De mindegy is, v1 már kettő tört kormány tőben mind, megkapta v2 diót, max akku marad ici picit kisebb benneMinimotorsos cucc az négszög jeles és szenor nélküli. Tehát belöki a powert random helyre és az elmozudlás irányából számolja ki, hogy eltalálta-e hogy merre van az előre.
Emiatt rángatósabban indul. A négyszögjeles vezérlő miatt meg nem olyan sima a terhelés váltás(gyorsulás) nehezebben adagolható. Pl warrior x emmel (ami erősebb mint a mantis pro) tudok vaj simán menni akár 3al. Mantis pro val 10 alatt nem nagyon lehet guruli mert szét fogja rángatni az fejed. Nyilván nagyobb tempón ahova már kell teljesítmény nem lesz ez feltűnő. De amúgy hangos is emaitt a motor hangosabb is, hatásofok is rosszabb. [videó sine vs square] És tényleg elég hangos, 30 al mentem mantis pro mögött warrirorral, sisakban és néha figyeltem mi ez a nem szép hang. De menet közben ha te állsz rajta nem bántó (kingen legalábbis nem gáz). Gyalogos legalább meghall ha jössz
Szóval dual mellett szól hogy világít, dudál (indeyet engedjük el, szart sem ér), szinuszos vezérlő, ügyes, halk.
Pro pedig 24ah akkuval és egy erősebb vezerlővel jön, gyorsulása jobb, nagyobb akku miatt hatótáv is. De nem annyira finom jószág -
eFeMeR74
senior tag
válasz
bkiky01 #20519 üzenetére
Szerintem nagyon sokan használják úgy , hogy le- fel ugratnak vele a járdán. Igy simán összejöhet amit a képen látsz. A kormányoszlopnak kell elviselnie a ránehezedő erőt. Ez egy járdáról való nagyobb sebességű ugratásnál elég jelentős terhetés. Persze csak feltételezés a használatra vonatkozóan. 2019 óta van használatban egy Xiaomi 365Pro de még a kormánylöttyögés sincs. Ennyi idő alatt amikor én mente vele 125kg alatt 1 hátsókerék defekt. Azóta figyelve a nyomás és a gyerekek ill párom használja. No probléma. Velük még a hatótávja is remek. 50+ km. A fiam alatt (35kg) a multkor egy 34km túra után 51% volt az akku. Meg is mosolyogtam.
-
-
válasz
bkiky01 #19163 üzenetére
Navee S65 néven eddig is kapható volt 340-370ezer Ft között.
Nem értem ezt a Messiás várást.
Ez egy n+1-edik roller, amiről megint lehagyták az irányjelzőket. :/
Az elődje is durván túlárazott lett a tudásához képest, nem reménykedek benne, h 400-450ezer alatt kiadják.Sztem amúgy 1000 Eurós rollert már csak akkor érdemes venni, ha többet is tud 25-nél. Pláne az ebben levő hajtáslánc mivel képes lenne rá.
-
xmad
őstag
válasz
bkiky01 #19067 üzenetére
Én úgy vettem észre hogy jobb lett az indulási nyomatéka az 1.7.13 hoz kepest.(akkor még EU régión voltam) Az nagyon szar updatevolt, lehalabbis nálam sokkal gyengébb lett mint az elötte lévo fw-vel. Most nem tudom hogy mindegyik 1.8 -as szoftver ilyen vagy csak amit az amerikai régió kapott meg, de nálam ez határozottan jobb lett
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bkiky01 #16045 üzenetére
Másik kedvencem az osztott járda, amiből felénk elég sok van. Ahol van egy sárga csík hosszában a járdán, és egyértelműen jelzik azt is, hogy melyik fele a gyalogos, melyik a bringás.
Nyilván itt azért fokozott figyelemmel megyek, de amikor a 3. embert kell már kikerülni, mert a jól látható felfestés ellenére pont nem jó helyen megy, egy idő után kicsit fárasztó...
Mi is sokat járunk sétálni, főleg mióta a gyerek megérkezett, de valamiért számomra az első pillanattól egyértelmű volt hol kell gyalogosként közlekedni.
Biztos sok rolleresnek, bringásnak ez már megszokott dolog, de én most szembesülök ezekkel. Én ezeket mindig betartottam, pedig nem sokat járok gyalogosan. Ezért érdekes számomra.
-
DigitXT
félisten
válasz
bkiky01 #14806 üzenetére
Hogyne, hosszú távon eltörhet a váz. Attól még, hogy egy próbaúton
nem fossa össze magát, nem biztos, hogy kísérteném a sorsot vele,
hiszen a gyártó se hülye: ha garantáltan bírja a 120-140 kg terhelést,
miért ne írná rá azt? Több eladása lenne... nem írja rá = nem ajánlott. -
-
Lalos
csendes tag
válasz
bkiky01 #13778 üzenetére
Próbáltam párat fos mind, megoldás 5barra fújtam/ Ninebot F30/, ha nagyon gyorsan és ügyesen tekerem le a toldót akkor nyomás ellenőrzővel marad benne 4-4.2
egy ellenőrzés 0.2-be kerül.
Más:
Ismertek olyan szervizt /BP./, aki szerel fel monorim felfüggesztést ninebot F30ra?
Esetleg vásárolt vki innen?
Kroxne
vagy
Monorim.hu
Monorimen nem találtam F szériást...
Magam nem állnék neki, tapasztaltabb kezekre bíznám.
Illetve tapasztalatok 125 vagy 150mm nyitott, zárt vagy levegős felfüggesztésekről? -
dzsidzsas
tag
válasz
bkiky01 #13765 üzenetére
több is van, itt valamelyik fórumon is, ami külföldi vásárlással foglalkozik, de a legegyszerűbb, nincs paypal fizetés vagy saját védelem (pl:aliexpress), az leszarja az eu-t meg a fogyasztóvédelmi törvényeket, magam részéről csak az ali, bangood, geekbuying, ebay, amazon, a többi kuka.
-
válasz
bkiky01 #13665 üzenetére
Van egy kis video a Xiaomi oldalán, ahol bemutatják a Mi 3-as roller újdonságait:
https://youtu.be/XccIXuJLiS8 -
válasz
bkiky01 #13420 üzenetére
Hát pár nap múlva kiderül.
Rendeltem hétfőn egy G30-ast.Nem arról híresek, h meghibásodna ez-az. Vezérlő ami az egyik legdrágább alkatrész, meg van az itthoni roller szervizekben is. Nem egy nagy összeg.
Akku ha hibás, javítható, a hibás cella cserélhető, szóval ettől se félek.Bízom az eddigi tapasztalatokban.
A Mi 3-ast kb egy hónapja rendeltem (még 109ezer volt), azóta folyamatosan használom, emelkedőkkel terhelt úton.Hát majd meglátjuk.
Mindenesetre engem a macerás garancia egyáltalán nem tart vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- Fujifilm X
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nintendo Switch 2
- Magyarított Android alkalmazások
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged