- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feherfy
tag
Kugoo S3 PRO-val van valakinek tapasztalata?
Tetszik a súlya, és a kompaktsága. A márkáról elég vegyes véleményeket olvastam.
Igazából egy E-TWOW lenne az ideális számomra, de az sajnos nagyon másik árkategória.
Esetleg tudnátok ajánlani más kicsire összecsukható, könnyű rollert 200 alatt? -
Po55e55ed
újonc
Szia,
F2 Pro-m van, és ugyanez volt a problémám.
Nálam ez a hungarocelles nyekergő hang a kormányon belül a vezérlőkábelből jött, ami végigmegy a rolleren, gondolom macskakövezés közben valahogy feltekeredett az egyik kormányt tartó csavarra, és menet közben a csavar elkezdte megenni a kábel borítását. Amikor szétszedtem, egy kb. 2 centis szakaszon úgy nézett ki, mintha valaki sajtreszelővel ment volna neki.
Próbáld meg leszedni a kormányt, és amennyire lehet, végignézni a kábelt, én ezután a kábel tetejét, ahol érintkezhet a csavarral, szigszalaggal végigtekertem, alul, ahol a kormányt elhagyja, kihúzkodtam, hogy belül egyenes legyen és ne tekeregjen, ez megoldotta, azóta nem nyikorog.
-
BlacKSouL
addikt
1st wrld problems:
A gázkar potmétere mintha nem lenne lineáris. 90%-ig olyan 60%-nyi teljesítményt ad, az utolsó 2 mm-en meg tolja a limitig mint állat.
A lámpa vetítési képe nagyon király, minden német szupereus szabványnak megfelel, de brutál felfele világít. Pont a legdurvább rész olvasztja ki az autósok szemét. És így nem is az utat világítja. Gondolom nem nagyon lehetne lejjebb állítani. ?
Az első, de kicsit a hátsó gumi is "kabajt". Az első konkrétan rázza a kormányt fordulatfüggően, de üresben meghajtva a hátsóban is van némi tojás. Ez ilyen, vagy vlami nem stimm?
F2 Pro -
geryboro
senior tag
Ninebot Max G2: ~300km használat után kezdett "kotyogni" az első lengéscsillapító, balra-jobbra 3-5° holtjáték van.
Előre-hátra stabil.
Minden szabadon elérhető csavar meg van húzva. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25992 üzenetére
"Gyere, reagálj, itt egy életszerű helyzet."
A termék eredeti dobozát sehol nem követelhetik meg. Ez már tisztázva lett. Ezért erről általában már is leszoktak.Viszont valami normális csomagolást megkövetelnek. Bármilyet, ami dobozszerű. Lehet az akár TV-s doboz is, ami át lett szabva, vagy a hűtő doboza. És ez így van rendben!
A GLS és más csomagküldő szolgálatnál utána lehet nézni ők mit követelnek meg. Ha valaki doboz nélkül akarja feladni a rollert, azt nem veszik át. A csomagoknak egymásra halmozható, sík felületű, téglalap formájú csomagoknak kell lenni.
Sokan elég kukán gondolkodnak, azt hiszik az a Józsi fogja leszállítani a címzetthez, aki átveszi tőle. Pedig Józsi csak átveszi az ügyféltől, leolvassa a vonalkódot, beviszi a központba, ott felteszi a futószalagra, majd másik emberek tovább osztályozzák lokáció szerint, megkapja a címkét, kb. hajnal 1 és 4 óra között egy másik sofőr leszállítja a célállomás közelében lévő depóba. Abba a depóban megnézik melyik futár körzetébe tartozik a csomag. Az a futár (immár a harmadik futár) a délelőtt folyamán leszállítja a szervizbe.
És ugyanezt a három futáron és legalább 2 rakodóemberen átívelő történetet visszafelé is túl kell élnie a rollernak. Úgy, hogy közben a zötykölődő teherautóban / furgonban nem karcolódik össze, nem törik le a csengő, nem esnek ki a pótalkatrészek, töltő, stb.
Az ügyfél lenne legjobban felháborodva, ha egy utazás során teljesen leamortizált, nem működő rollert kapna vissza. A TV-t sem csak úgy csupaszon adjuk oda a GLS futárnak, hogy vigye el a szervizbe, meg majd hozzák vissza. Épen.
Nekem makulátlan állapotban megvan mindkét általam vásárolt rollernek a doboza.
-
-
-
Sziasztok!
Bocs ha hülyeséget kérdezek(de még új nekem ez a roller téma)
Jelenleg 255x80. terep gumi van a járgányomon, szeretnék venni hozzá tartalék gumikat jó nekem a 255x80 helyett a 80/65-6 méret?
esetleg még 10x3.00-6 méret is lenne. vagy miben térnek el ezek egymástól!Márkából mit érdemes venni: HOTA, TUOVT, TIAN, hirtelen ezeket találtam!
Előre is köszi a segítséget
-
alphamooncam
őstag
Emlékeim szerint a nagy háztartási gépeket a helyszinen kell megjavítani, de ha nem lehet akkor az eladó költsége a szállítás, kivéve a jármű.
Roller jármű, így a tulaj dolga/költsége a szállítás. Persze nem lehet kizárni azt hogy puszira bevállalja a forgalmazó/eladó de az csak a jófejségén múlik.
-
bordi10
senior tag
válasz
DigitXT #25986 üzenetére
Passzolom. Nem nagyon értek ilyen szinten hozzá, nem szereltem még rollert. Még bőven garis. Beszélem Segway szervizzel, küldenének futárt érte, ha van doboz. Mondom honnan lenne? Pár napig tároltam csak. Hívom a Future Boardot, mondom a szitut, vigyem be, de ők is csak dobozban küldik el a szervizbe, nekik sincs doboz. Ott állna addig, míg valaki venne doboz nélkül egy rollert és abban el tudnák küldeni. Kész téboly. Nemtom honnan szerezzek egy dobozt, ami elbír kb 20 kg-t. Mászkáljak én érte...szemét banda.
-
bordi10
senior tag
Segítenétek? Most hoztam vissza sógitól a rollerem, október óta állt nála. Ninebot F2 Pro. Vagy 3-4 órája töltőn van, kelleően meleg a táp+pirosan világít, bekapcsolom a rollert és folyton csak 18%-ot mutat, a legelső akksipöcök pirosan villog, olyan, mintha "nem engedné", hogy töltsék, kvázi nem vesz fel áramot. '23 júliusi, októberig használtam kb 8-9 km-t/munkanap, esőt nem kapott soha. Mi lehet vele?
-
DigitXT
félisten
válasz
FeniX- #25980 üzenetére
Persze, bizonyos tűrésen belül kompatibilisek a külsők...
Egy 10x3" már lehet, hogy rosszul állna, esetleg beleérne
valamibe hátul, mondjuk a féknyereg, vagy esetleg a villa.
Kisebbet semmiképpen nem vennék, virsligumi jeligére...Ha neked volnék még egy zselés "önjavító" külsőt vennék
próba szekerce alapon, az kisebb hibákból meggyógyul...
(De üvegcserepeken nem küldeném át, az nem szúr, vág.) -
DigitXT
félisten
válasz
FeniX- #25978 üzenetére
Ha ennyire rossz a helyzet, tömör gumis rollert kell használni...
Viccen kívül, egyszer kukacolod, oké, ám láttad, hogy nem tartós.És igen, mind a gumi cseréjéhez, mind a szakszerű javításához a
felniről le kell szerelni, nincs mese. Ez macera, és idő. Vagy pénz:
ha elviszed egy gumishoz, és olcsón vállalja, akkor ugyanúgy egy
kukacot fog bele nyomni. Szétszedéshez nem is feltétlen ért, sőt:
simán el tudom képzelni, hogy emiatt el sem vállalja a munkát.
(Specifikus roller szerviz meg jó pénzért szétszedi/összerakja, de
gumis felszerelésük nem feltétlenül van: eladnak egy új külsőt.)
-
FeniX-
senior tag
Köszi.
Az a gondom egyébként, hogy a) a hátsó kerék kiszerelesehez az egészet dirib darabra szét kell szedni, valamint b) úgy vonzom a defektet, mint a lámpa az éjjeli bogarakat. Amikor munkaba jarok, egyvszakaszon rendszeres az üveg es egyéb törmelék, ahol ilyeneket össze tudok szedni. Akkor minden hónapban vegyek új gumit? -
DigitXT
félisten
válasz
FeniX- #25976 üzenetére
Felejtsd el a kukacolást, az csak ideiglenes kókány megoldás.
Külsőt kell cserélni, az a legegyszerűbb. Szakszerű javításhoz
kicsit több minden kell, mint a kukac. Belülről kell felcsiszolni,
ragasztani, stb. csak úgy javítható meg tartósan, de sok pénz,
ha mindent meg akarsz hozzá venni. Gumisnak kellene lennie
minden cuccnak hozzá, de árban lehet annyi mint egy új gumi.
(Ha nem valami hiper drága PMT, 30K fölött, én cserélném.)
Ui: egyszer berendeltem a hozzávalókat, 35K-ra jött ki, viszont
azzal több gumit is meg tudtam volna javítani, 2021 óta. Csak
valahogy elkeveredett a rendelés, és azóta is küldik. Ez van.
Megjegyzem, a linkelt cucc anno 116 Ft lett volna, most 376...
Feltételezem, hogy a célszerszámok sem lettek olcsóbbak.
Mondjuk ez fillérre ugyanannyi, mint volt. Talán nem veszik? -
FeniX-
senior tag
válasz
FeniX- #25975 üzenetére
Azóta este megpróbálkoztam a javítással és ki tudtam szedni a régi kukacot, viszont az új nem marad benne. Felfujom es mondjuk öt perc múlva nagy hangok közepette elkezd leereszteni.
Gondolom ez a készlet, ami van nekem már régi és nem ragad eléggé a hurka.
Kéne alapból ezekre ragasztót is kenni? A készletben nem volt. -
FeniX-
senior tag
válasz
FeniX- #25291 üzenetére
Most sikerült eljutnom oda, hogy tüzetesebben megvizsgáltam a hátsó gumi leeresztést és sajnos a kukacozott "javítás" ereszt.
Lehet ezt még egyszer kukacozni, vagy mi a szakszerű javítási mód? A régi foltot teljesen el kéne távolítani, vagy "mellékukacozzak" még egyet?
Vigyem el gumishoz?
(Mostanában inkább a bicajt használtam, ezt csak ritkábban) -
pescara
aktív tag
válasz
bandigyerek #25941 üzenetére
Teljesen egyetertek, hiszen pontosan erre lettek kitalalva,
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25967 üzenetére
Az egy okosan elhelyezett töltő, nagy hőleadó felülettel. Illetve nem is az akku mellett van
A másik, hogy aki ilyet csinál, amit írsz, az meg is érdemli amit kap érte
Három meg írta is DigitXT kolléga. Nem lesz töltés ilyenkorAmúgy épp akartam én is írni, hogy gyorstöltéstől ilyen 5A ekkel még messze vagyunk valójában
-
DigitXT
félisten
válasz
geryboro #25971 üzenetére
A motor biztos melegebb, mint 50 fok, üzemi hőmérséklet, amiatt biztosan
nem sípol a roller, sőt, a legtöbb esetben azt nem is méri. Motorvezérlő?
Azt szokták nézni, érdemes is, bár annak sem probléma a 45 fok: ami ilyen
töltéssel kapcsolatos korlátozás az szükségképpen az akku hőmérséklete.
Annál teljesen hihető, hogy nem akarja tölteni, ha már 45 fok felett van. -
geryboro
senior tag
válasz
Thunderzolee #25967 üzenetére
Konkrétan a mai tapasztalat alapján:
100%-ról 56%-ra, majd egyből töltő, 95%-ig, majd egyből használat.
55%-on elkezdett sípolni a roller, azt hittem behányt valami, de az alábbiakat produkálta:
50°C felett a roller folyamatosan sípol bekapcsolt állapotban.
(ha megy az irányjelző, akkor nem.)
45°C felett nem veszi a töltést.
Írja is az app, hogy melege van.A jelzett hőmérséklet a motorra értendő, az akksira nem.
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #25969 üzenetére
Most vettem észre a Swifty GO G500 leírásának végén:
"UK customers: the G500 is not permitted to be ridden in public spaces, but can be ridden on private land with land owner’s permission."
Egyesült Királyságbeli ügyfelek: a G500-at nem szabad közterületen vezetni, de magánterületen a birtokos engedélyével vezethető.A YouTube videó amúgy is a GT500-ról szólt, arról a termékről, aminek nem működik a termékoldala.
-
PociAti
őstag
válasz
alphamooncam #25961 üzenetére
Kormánymagassága alapján leginkább a "családi ékszerekre" veszélyes. Egy diótörő.
https://swiftyscooters.com/pages/swiftygo
A honlapjuk alapján 2 típus létezik, a videón bemutatott Swifty GO GT500, és az olcsóbb G500, és mindegyik még csak előrendelhető (PRE-ORDER), viszont a GT az 404-es hibaoldalra fut.A G500-nál ha mindenből csak az alap felszereltséget választjuk ki, akkor éppen becsúszik 1 millió alá.
Nem kell tartani a tömeges elterjedéstől.Kerékméret, felépítés alapján nagyon szimpatikus, vannak benne ötletes dogok. Bár idővel az is kérdéses lesz, mi számít rollernek, és mi valami egyéb (ma még önálló névvel nem rendelkező) járműnek. Ahogy a kerékpároknak is van vagy 10 kategóriájuk (országútitól, a bmxen és gravelen át a rekumbensekig).
---
Érdekesség, a marketing anyagban szerepel az üzemeltetési költség:
Running costs: £0.006 per mile, ami annyit tesz, 1,6 km = 2,75 Ft, ami kb. 1,7 Ft kilométerenként. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #25967 üzenetére
De azt vágjátok hogy ezekben van hőmérő, így nem engedi tölteni a BMS,
ha határértéken túl van, nagyon meleg, esetleg fagypont alatt van éppen?
Csak mert a töltő nem okos, tiszta sor, de az akku az nem egy fakocka.Ui: és ne gyorstöltőzzünk már 2A-re, vagy 5-re. Az akkor lenne igaz, ha az
akku kapacitása 2Ah, vagy 5Ah. Akkor az 1C töltés, az már relatíve gyors.
Normális rollerekben jóval nagyobb akku van, és <0.2C az tényleg lófütty! -
válasz
Peaceliker #25954 üzenetére
Ezt mondjuk én annyira nem díjazom.
A töltő melegszik a rollerben. A töltőhöz közeli cellák meg emiatt több hőt kapnak.
Rossz példa, de megeshet:
Napsütésben kint áll a roller fél napot, jól átmelegszik az akksi is. Használjuk másfél órát nyélgázon, közben melegszik tovább. Hazaérünk, rádugjuk tölteni, kint a napon, had melegedjen tovább egyrészt a töltéstől, másrészt a naptól.
Aztán nem értjük mi a baj.Jó lenne egy opció lenne a rolleren, egy kapcsoló, vagy valami, a töltőn, h rádugom, de ne induljon el egyből a töltés, csak egy óra múlva.
Nálunk munkahelyen pl sokan töltik, és pedig úgy, h odaérnek, és rádugják, pedig tudom, h van aki 20-30 percet is megy vele, mert a város másik feléről jön.A G2-ben már megfordították, a töltő nem az akksi mellett van közvetlenül, hanem köztük van a vezérlő.
Nem mintha ez sokkal jobb megoldás lenne. -
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #25965 üzenetére
😂 igyekszem.
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25962 üzenetére
Mondjuk az is igaz, hogy egy magában álló cella kevesbé melegszik (illetve ugye jobban le tudja adni a hőt), mint egy a pakk közepén senyvedő darab. Így előbb eljöhet az a pont, amikor "sok az amper".
De igen, kinézem azt is, hogy ez is benne van, meg hogy fisifosi töltő gyártási ára is kisebb. Mert, hogy nekem akarnak jót, hogy védik a gépet, azt nyilván nem hiszem el -
válasz
alphamooncam #25961 üzenetére
Rossz a link.
https://youtu.be/ddTPsmOFMc0?si=EXOWs-cdR6gAdFEbAz angolok hxlyék. Ilyen a világon nincs, h betiltok egy txk praktikus közlekedési eszközt. De csak ha saját. Ha bérled, akkor mehetsz vele.
Azt csodálkoznak, h egyre többen szereznek be bér roller skinnel saját rollert.
-
válasz
Peaceliker #25958 üzenetére
Nem arra gondoltam.
A melegedésre írta a Xiaomi is.
Kisebb töltőáram --> még kisebb melegedés --> még hosszabb cella élettartam
Nem mintha bármi baja is lenne az akksinak a 2A-es töltőáramtól.Bár ha jobban mögénézünk, lehet csak tényleg egy gusztustalan marketingről van szó a részükről.
Az 1.3Amperes gyári töltő annyira lassú, h sokan meg fogják inkább venni hozzá a 4Amperes töltőt, ami plusz bevétel a Xiaominak.
Egész jól másolják az Apple stratégiáját. Már csak aranyárban kellene adniuk a cuccaikat.
Az arany, mint színárnyalat, már megvan hozzá. -
alphamooncam
őstag
-
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #25957 üzenetére
Fentebb linkelt roller amit vettem az a Plus nem Pro.
Köszi a válaszokat, sima aszfalton bőven jó ennyi pénzért.
Tölteni pedig a leírtak alapján fogom! Köszi szépen a segítséget, ez a modell elég lesz egy darabig, teniszre ingázni, kb 3x6 km / hét. -
wwenigma
Jómunkásember
Most néztem meg E2 Pro alján a táblát, spanyol certificate van rajta amiről ezen az oldalon írnak. B1016 2023 , na meg persze széria szám.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25957 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ezek amúgy annyira semmi töltési áramok, hogy többszöröse sem okozna szignifikáns degradációt
-
válasz
pontyos #25949 üzenetére
Az E2 Plusnak semmi köze az E2 Pro-hoz.
Fogalmunk sincs, a Segway miért az E2 rollerekhez rakta be harmadik tagként a Pro-t.
Az E2, meg az E2 Plus tömör gumis, ezért is ráz. Akármilyen úton mész, a tömör gumi már csak ilyen.Ami a töltést illeti.
Gyorstöltővel meg hamarabb degradálodnak a cellák, szóval nem véletlenül lett ez igy kitalálva, h ekkora a töltőáram, és ennyi ideig töltse a rollert.A Xiaomi négyes sorozatának új tagjai például még lassabban fognak töltődni, mert a Xiaominál még ezt a 2 Ampert is túl soknak gondolták, amivel most töltik a töltőik a rollereket, helyette 1.3Amperes töltők lesznek.
Lesz lehetőség emellett gyorstöltésre is (4Amper), csak azt a töltőt külön kell majd megvenni.Az elektromos eszközöktől nem kellene félned. Pláne ha márkás eszközökkel veszed magad körül. Nem ezekre a jellemző, h kigyulladnak. Feljebb is kifejtették miért.
Ha kisebb időket töltöd napközben, akkor meg ügyelj rá, h miután használtad a rollert, várj fél/egy órát, és utána töltsd.
Illetve fordítva is ugyanez, használat után fél/egy óra szünet, utána rakd töltésre.
Ezt írták feljebb is.
Azért, mert mind töltés, mind használat közben melegszenek a cellák.
Pl a töltéssel felmelegedett celláknak nem az tesz jót, ha a rollert használva tovább melegítjük őket, hanem ha hagyjuk, h vissza tudjon hűlni, mielőtt újra melegíteni kezdjük a használattal őket.Telefonoknál más a helyzet, ott mehet a gyorstöltés, mert ott 2-3 év alatt, mire a telefon elavul, az akksit is leamortizáljuk a napi sok-sok gyorstöltéssel, de ez nem feltétlenül baj, mert úgyis cseréljük a telefont, márcsak az elavult szoftver miatti belassulás miatt is. :/
Rollernél viszont nem az a jellemző, h sűrűn kell akkupackot cserélni, pláne egy nagy kapacitású akkunál, amit csak napi pár km-t használva, akár elég hetente 1-2 alkalommal tölteni. -
pontyos
senior tag
válasz
DigitXT #25953 üzenetére
" tehát ahogy az akku ezt eléri már nem fog áram folyni "
Igen, ez stimmt - csak valahogy nincs bizodalmam úgy aludni, hogy 7 órát megy egy eszköz töltése pár méterrel mellettem. Ez lehet, hogy az én félszem, de hát láttunk már jó pár eszközt olvadni, kigyulladni stb.
Marad a délutáni töltés a nem használt időszakban. Mindösszesen csak annyi, hogy egy gyorsabb tölthetőségű, nagyobb hatótávolságú roller lesz a következő, ha ez cserés lesz.
Elsőnek ez most elmegy. -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #25953 üzenetére
G30 ban, sok minden mellett ez is ügyes okos dolog, hogy 3,5A el tölt. Normális(abb) kábelek és csatlakozók vannak benne. És ehhez csak egy 220as kanóc kell neki. Sok sok szempontból tényleg azt érzem, hogy még mindig az a pálcika gépek csúcsa
De ez már picit off.Amúgy egy standard pálcika gépre lehet én sem merném rádugni 5At.
-
DigitXT
félisten
válasz
pontyos #25951 üzenetére
Ha normális a töltő, akkor pont nem jelent semmit, hogy rajta van, vagy sem.
Lítium akkumulátor esetén nem létezik a csepptöltés intézménye. A töltő az
adott feszültséget tartja a CV szakaszban, tehát ahogy az akku ezt eléri már
nem fog áram folyni. Akkor van baj, ha szar a töltő, és a BMS-re van bízva.Általában az se baj, mert letiltja a töltést. Kivéve, ha az is beszarik... Szóval a
normális lítium akku (jó cellák, kötések, működő BMS) normális töltővel való
töltése (jó beállításokkal, nem túl húzva a végfeszültséget!) nem kifejezetten
veszélyes üzem. Több minden együttállása kell, hogy kigyulladjon. Persze ha
megsérült az akku, vagy nem túl jó a BMS, és balance problémák vannak, ott
végeredményben a BMS "józanságára" van bízva, hogy megálítsa a töltést.
(Okos BMS esetén ez mind programozható. Kérdés a felhasználója okos-e...)Ui: igen, egy gyorstöltő veszélyesebb lehet, mert olyankor minden melegszik!
(Mindig ismerni kell a szűk keresztmetszeteket: tyúkbélen nincs gyorstöltés.) -
pontyos
senior tag
válasz
Peaceliker #25950 üzenetére
Hát igen, mellette én sem ülnék
de hogy éjszaka végig rajta legyen....
telókat is leveszem éjjel, sőt majdnem minden off éjszakára -
Peaceliker
addikt
válasz
pontyos #25949 üzenetére
Ezért szokták mondani, hogy ha belefér érdemes olyan gépet venni kisebb hatótávra is ami amúgy többet tud.
Pálcika gépeken nem tudom, hogy a gyorstöltő "intézménye" mennyire létező dolog, nagyobb gépeket meg szokták küldeni 5-10A el, akkor 3-5 óra a töltés a gyári 12-14 helyett
Alváshoz én sem hagynám töltőn, bár ritkán van baj ebből, főleg, hogy ez nem egy nevesincs szar gép. De azért nem ülnék mellette. Persze én könnyebben vagyok, kint a műhelyben tölt a gép. Mondjuk ha gáz van észre sem veszemde amúgy felejtettem már fent éjszakára a töltőt nem 1x
-
pontyos
senior tag
Sziasztok!
Thunderzolee köszi a segítséget, végül az E2 Plus mellett döntöttem - hosszas huzavona utánPár gondolat róla: [link]
Az összerakás, üzembe helyezés kb 2 perc volt - elég masszív és jó nehéz - mivel nem volt még roller a kezemben, ez meglepett. Az applikációs párosítás is elég gyorsan ment, de kicsit feleslegesnek tartom, jópofa ha valaki még ezt is szeretné monitorozni a telóján. Némi további beállítás természetesen onnan elérhető, a motorfék erőssége pl.
Mivel nekem az autó megóvása volt a cél, hogy ne kelljen beindítani pár km re a lakástól a sportpályáig, elég ez a verzió, az árazást figyelembe véve. Sima aszfaltos úton haladva szépen megy, kicsit rázkódik ha göröngyösebb a szakasz, majd próbálok alternatív útvonalat.
Egy dolog viszont borzalom, kicsit el is ment a kedvem annak ellenére, hogy bár olvastam a töltési időket, naivan azt gondoltam, hogy biztos nem annyi.... de annyi
69% ról 2 óra, illetve 5-7 óra ha jobban merítem. Így állandóan a töltőn kell lennie gyakorlatilag, de legalább 2 naponta - idegesítő számomra - nem merem felügyelet nélkül a töltőn hagyni éjszakára, nem tudom van e ellenvélemény.
Szóval rövidtávú használatra, főleg sima szakaszon, merem ajánlani.
Üdv T -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25947 üzenetére
pedig marketplacen nem egyszer láttam már
-
válasz
Peaceliker #25945 üzenetére
Nemigen láttam még használt lengéscsillapítót. Csak rollerrel együtt, arra rászerelve.
-
válasz
Silentfrog #25944 üzenetére
Nincs. Drágák.
Nekem Sharkset van elöl-hátul, de csak akkor vegyél ilyet, ha van pénz lóvéra, mert nem éri meg amúgy. Nem a tudása nem éri meg, hanem az ára. Nagyon jó, mint egy hintó, de amennyi volt, már vehettem volna egy Mantist a G30 helyett.
https://www.kroxne.com/hu/135-felfueggesztesek-ninebot-max-szamara
https://xerider.com/en/products/sharkset-kit-suspension-avant-jaune-ninebot-max-g30
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #25944 üzenetére
Használt
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25942 üzenetére
A visszatöltés nem érdekelne csak így fékezés nélkül tudnám használni a rollert, de akkor vagy kikapcsolom vagy visszaveszem a fokozatát.
Ezekre a lengéscsillapítókra van valami bevált olcsó beszerzési forrás? -
-
válasz
Silentfrog #25935 üzenetére
Inkább ne használd a visszatöltést.
Hatótávot érdemben úgyse nyersz vele.
Az elektronika viszont nincs felkészítve igazán rá.Monorimet inkább, vagy Sharkset.
Garancia miatt nem aggódnék, nem nagyon van ezen mi elromoljon. Egy jól bevált roller.
-
bandigyerek
senior tag
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #25939 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy időben adnám meg. Bár ez meg picit olyan, hogy nagy, erős gépen jelentősen megterhelőbb, főleg forgalomban az erős gyorsításoknál, igencsak támaszkodni kell.
Nekem amúgy kb 50p, autók között (Hungária, Nagykőrösi, majd onnan Soroksár, stb) BP - Dunavarsány 37km volt a max. Sokkal többet nem vállalnék be, szóval igen, kb 1 óra max. 30p az még nem volt nagyon fárasztó amikor ilyen 15-20km körül mentem -
PociAti
őstag
válasz
geryboro #25936 üzenetére
Nagyobb felépítésű, lengéscsillapítóval rendelkező rollerek általában gyorsabban mennek, mint a pálcikák. A tűréshatár ezért nem csak km-ben mérhető, hanem időben is.
A trepnin 1 órát állni egy helyben már önmagában is fárasztó, szerintem 1 óra környékén lehet az egészséges határ. Kereszteződésekben történő megállások miatt ez pálcika rollerek esetén 15 km-es táv lehet, viszont agglomerációból ingázva jó úton akár a dupláját is meg lehet tenni. Vannak akik ezt bevállalják.Másik téma, a visszatöltés kapcsán nem szabad sokat várni a járművektől. Amikor lejtőn gurul a roller, akkor eleve fenn kell tudni tartani a sebességet, legyőzni a súrlódási ellenállás, menetszelet, és a maradék energia forgatja meg a generátorként üzemelő motort, aminek szintén vannak veszteségei, ahogy az akkutöltés is veszteségekkel járó folyamat. Normál körülmények között pár százalékról beszélhetünk. Nagyobb szintemelkedés esetén érezhető lehet a visszatöltés.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #25935 üzenetére
Ezek a dupla villás cuccok alig csinálnak valamit. Monorim féle jobb, de abba is ajánlott egy levegős tag, ami egy újabb 20-25k
-
geryboro
senior tag
Seggvéj Max G2 globalMai köröm:
110kg+
Sport modDimbes dombos Zalai dombok és "kiváló" útminőség természetesen, pici szél is volt.
100%-ról 1%-ra kör.
100-80% között a rollerből ki lehet préselni majd' ~1150-1200W-ot.
Sport mod, 35Km/h, gyorsulás módban.
Ez merüléssel csökken.
A max sebesség is szépen csökken, vele együtt.
35->32->30km/h ezt tartja úgy 50%-ig.
Ez alatt is szépen megy szakaszosan lefelé, egészen 25-15-10/9-7, aztán valahol itt volt a vége, 1%-on 50W-al.
30-40% alatt úgy ledurrant a hátralévő teljesítmény, hogy majdnem sírvafakadtam.
15% alatt a kapaszkodókat el lehet felejteni.
10% alatt már csak az egyenes játszik, az is finoman.
Aztán 5%-tól "sétamód", bármin van és bármilyen erősen nyomod a gázkart, de ha mész valahova, ez a tempo kellemetlen.
Pedálozás kényelmetlen és fájdalmas.
Álló módból indulva ellenállás/visszatöltés nélkül lehet tolni a rollert.
Megállás nélkül 20-50w visszatöltés ellenében küszködhetsz, de sokat nem fog érni.
Itt jön a visszatöltés hatásfoka is, valaki írhatna valamit.
35km/h felett a roller elkezdett sípolni.
35km/h tempomattal 40km/h sebesség felé mentem, úgy besatuzott a roller motorfékkel, csak pislogtam.
Elég hirtelen adta rá a teljes motorfék lassítást, 1000w-al, életveszélyes.Még azt is megemlítve, hogy ezt a kört ígyis-úgyis meg kellett tennem, és most az autó helyett rollerrel tettem meg a távot.
Picivel több mint 2* addig tartott, mivel a gyorsabb út autóval egy kissebb kerülő. Az üzemanyag fogyasztási/töltési() költségeket alapúl véve, már itt is megmutatkozik, hogy az ember mennyit tud spórolni, ha okosabban közlekedik.
Nálatok mi az a maximális táv, amit még rollerrel bevállaltok?
-
Silentfrog
veterán
Tudnátok segíteni lenne egy pár kérdésem.
G30MAX .
Úgy vettem észre nekem sokkal használhatóbb a bicikli út, rengeteg útkereszteződés miatt a ha a visszatöltést maximálisra állítom, ez okozhat bármi problémát?
(akku, áramkör , bármi, nem értek hozzá)
Láttam lehet kapni idehaza is 20 K körül első lengéscsillapítót.
Ez ajánlott lehet? Vagy van valami jobb forrás?
Gondolom az átalakítás miatt veszik a garancia is, vagy nem? ( ha bedöglene valami akkor vissza az eredeti)
Jó lenne ha elől lenne legalább valami csillapítás. -
DigitXT
félisten
válasz
FingR86 #25933 üzenetére
Ha és amennyiben nagyobb áramokat akarsz levenni (esetleg később, pl. más rollerben, vagy 2 motoros átalakítás után
), én ennél jobb terheléselosztást nem tudtam kitalálni.
Kisebb áramoknál nincs ennek akkora jelentősége, de azért nagyon "nem illik" egy ekkora pakkról egy kis fülecskén megpróbálni levenni az összes áramot, mert az ott egy szűk keresztmetszet lesz, tehát melegedni fog. (Úgy általában a celláknak sem tesz jót, ha nem szimmetrikusak az áramutak...
)
Szerk: a konkrét pakkot én egy Nitro Scooterbe készítettem, teljesen elégedett volt vele a vevő, "félig" se terhelte meg soha, de aztán balesetezett egyet, és eladta az egész cuccot a retekbe, az akkut kivéve, azt visszavásároltam (tudván hogy jó kis pakk), és tőlem aztán kapta az ívet rendesen. Ha eleve "alulméretezem" az eredeti felhasználási cél szerint "elégségesre", akkor építhettem volna át, így viszont csak be kellett dobni hátra, és mehetett neki a sok amper. Alapvetően a cellákhoz kell méretezni mindent (BMS, kötések, vezetékek, csatlakozó), nem érdemes benne hagyni mesterséges szűk keresztmetszetet, ha nem muszáj, ki tudja, hogy mire kell később jeligére.
Ugyanezért én pl. eleve XT90-et raktam rá, és nem bántam meg.
Illetve persze megbántam, mivel én is baleseteztem a saját rolleremmel jóval később, ami miatt többet már nem rollerezek, viszont a pakk köszöni, hibátlan azóta is, pont tegnap vettem ki a roncsból, épen, sértetlenül. Csak kár, hogy ilyen 21x21-es méretben készült, ami a Nitro Scooterbe tökéletes, meg vízálló dobozba szintén, csak átlag rollerbe a taposóba kizárt, hogy beférjen. Talán ha Dualtron, abba igen, de az meg nem 36V. -
DigitXT
félisten
válasz
FingR86 #25930 üzenetére
A soros kapcsolatokra. Meg a végén nem mindegy hogy jön le a vezeték.
(Azok a kilógó fülek tökéletesek balance vezetékhez, másra nem igazán.)De ha kis terhelést kap, nagyon nem lesz baj, akárhogy forrasztod, ám ha
picit is nagyobb, én végig húznám a rezet, csak utána hegeszteném rá.
Ezzel biztosan nem károsodnak a cellák. És egyenletesen terhelődnének.Minta: ez egy 10s11p pakk vége, viszonylag kicsi, csak 80A BMS-sel. Bár
később megterheltem 100A fölött is, amire warning-olt, de bírta szépen.
A címkén látszik, hogy peak 200A, szóval bírnia is kell: folyamatos 80A. -
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee #25925 üzenetére
A gombbal duplakatt váltja az üzemmódokat: Eco, D, S, Eco, D, S...
Gyalogost (5 km/h) viszont így be nem kapcsol. És ki sem. Azért kérdeztem van-e valami trükkös kombi (mittudomén, féket húzva tart, kétszer balra indexel és 3x megnyomja a gombot. V.ilyesmi) hogy ne kelljen elővenni ehhez a telefont. -
bence188
tag
Sziasztok, vettem egy kukirin g2 max rollert, de sehol nem találom a manualjában az ajánlott guminyomást. Nem tudjátok hol találok erről speckót? Belső, külső gumit honnan szoktatok rendelni? Lehet ezt az offroad gumit lecserélem városira, nem érzem ezen a gumin annyira stabilnak a kanyarodást, mint a segway f25-ön jó utakon.
-
-
válasz
FireShadow #25920 üzenetére
Hát ránézel és látod.
Nem én találtam ki a nevet.
A kisebb rollerek pálcikák, a nagyobbak, mondjuk félmilliótól felfelé meg már nem azok.
A pálcikák azok, amin nincs lengéscsillapító.
Ha szerelsz rá, már egy nehéz, és méretesebb pálcikád lesz.Az út minőségétől függ, h lengéscsillapítás nélkül mennyire lehet használni. De milliók elvannak lengéscsillapitó nélküli pálcikarollerekkel, szóval azért nem kell belehalni.
Mondjuk én utálom a szxr utakat, annyira megszoktam a lengéscsillapitót, h ha nem lengéscsillapítós rollerrel megyek épp, már szinte vágyom rá.A G30-hoz gyárilag ilyet adtak, ennek van a kormányhoz szerelhető tartója. A hajtogatós zárak erősebbek, azoknál is van, amihez van tartó a kormányra, ahová összehajtogatott állapotban lehet tenni.
Vagy táskát veszel hozzá.
Ha kétszer áttekered, akkor nem lehet kiszedni belőle.
Vagy olyan helyen fűzöd át, ahol nem tudják kiszedni.
Vagy alul kerékküllőn át, de akkor hajoldozni kell.
Én nem szoktam túlmisztifikálni, ha valaki akarná, és tud emelni 25 kilót, akkor ki tudja bújtatni, mert sokszor csak úgy kötöm oda, h nem lenne nehéz ellopni, ezzel én is tisztában vagyok.
Ezért kell bekamerázott részen letenni, szerintem egy alkalmi tolvaj nem fog nekiállni forgalmas helyen ellopni, míg bemegyek boltba 10 percre kenyérért meg kenyér mellé valóért.Nem kell a telefon közelébe lennie, de kinyitáshoz igen.
Ki lehet kapcsolni a Lockot az applikációban, szóval nem kötelező használni.Lehet lábbal hajtani, de rohxdt kényelmetlen, mert 10+ centivel feljebb van, mint a lábbal hajtós rollerek. Majd kiprobálod, azt megérted.
Itt össze tudod a rollereket hasonlítani.
Súlyt is kigyűjtöttem.Az, h az autódba mi fér be, neked kell tudnod.
Én a helyedben megkérnék egy ismerőst, kollégát, szomszédot, stb, akinek van rollerje, h engedje már meg, h kiprobáld, befér-e.
Sanszos, h neked csak Xiaomi lesz jo, a korábbi, 8.5"-os kerekűek közül, az fér csak be.Xiaomi Pro 2 használtan 100-130 között vannak, egy próbát megér. Aztán ha nem jön be ez a rolleres dolog, simán eladod árában, bukás nélkül.
-
BlacKSouL
addikt
F2 Pron a gyalogos módot be lehet kapcsolni direktben vagy csak appból?
-
enginev3.0
félisten
Erollerhez 200mm-es kereket hol és milyen érdemes venni? A mostani elég kemény, és nagyon ráz az aszfalton
-
geryboro
senior tag
Erre én is válaszolok egy lazát.
9bot Max G2.
1/
Negyed mázsás "pálcika roller"?
3.-ra nem a legegyszerűbb felcipelni.
Innen is egy kérdés:
Létezik-e valami jól bevállt cipelési módszer a roller összecsukott állapotához?2/
Van egy xiaomi első gen-es csillapítás nélküli rolli nálunk, hát macskaköves út után, tömörgumis hátsóval, nem lesz gond a vesekővel az tuti.3/
Számzáras kis lakat, a kábelekre csattintva.
Nyitott, összecsukott állapotban ideáli, szerintem.
Nincs vele b*szakodás, vagy a lakatot kell vágni a mestereknek, vagy a 2db vezetéket, de akkor meg tolhatják, meg amúgy is, 25kilóval meg nem hiszem hogy futni fognak...
Rajt van +Lock is, amit gombokkal vagy telefonnal indítok.
Hosszabb lezáráshoz megy a riasztó is.
Kis lakat a kormány alatt feltekerve, patikán elfér.4/
Appal és gomb kombinációval is nyitható, egy idő után autómatikusal lezár.
Bt hatótáv is segít bizonyos mezőn belül, hogy tudd, ott van még a roller.Merülést nem tudom, de ha az energia visszanyerés maxon van, a gyalogátkelőn való áttolást nehezíti a picike.
Mellette a pedálozás sem a legkönnyebb, 3km/h alatt nem működik, szerintem ez is állítható, mint a Park mod, majd megnézem.3-as sedan Bömbivel cipelem.
Csomiba ez már nem fér be, de a Xiaomi koppra.
Hátsó üléses a sztori. -
FireShadow
senior tag
válasz
Thunderzolee #25831 üzenetére
A pálcika mit takar és meddig az valami, mikortól nem az?
Aminek nincs lengéscsillapítása csak a kerekek ballonosságára van bízva azon mennyire esik le a veséje az utazónak?
Hogy lehet őket lelakatolni anélkül hogy "kibújtatható" lenne belőle illetve a láncot táskában viszi az ember ilyenkor (vagy fel lehet rá tekerni ízlésesen)?
Amit app nyit az addig nyitva marad amíg le nem rakják, nem kell a telefon közelében lennie meg ilyenek?
Ha lemerül lehet lábbal hajtani vagy valami "motorfék" fogja/nehezíti?
Mindenképp "csomagtartós" méretű kell legyen (az indította be nálam ezt hogy szó szerint másfél órán át kerestem parkolóhelyet a belvárosban egy szombat estén, annyi idő alatt besétálok otthonról...) stílusosan P+R vagy hasonló helyen hagynám az autót és a kritikus fennmaradó pár km részt meg rollerrel. De ha ilyen 30+ kiló ott már nem annyira lesz őszinte a mosoly pakolgatáskor.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25918 üzenetére
Nem kell izgulni, komolyabb gépekben is ugyan ilyen hulladék csatlakozó van ám
Becsületére váljon ennek a gépnek, hogy csati égett el, nem a szabályzó. Nem olcsó vsett gépeknél utóbbi előbb adja fel sokszor
Kaabo is kingekbe rakott először értelmes csatlakozót. Zero 10x ben láttam csak "olcsóbb" gépek közül hogy mt60 at raktak rá.
Jellemzően még akkun is a 3ft os xt60 ak vannak millás gépekben is, véletlen sem minőségibb fajtaSzerk: xiaomi gépeken is összeégnek a csatlakozók, legalábbis m365 pro n tuti, azt láttam. Igaz 1000 km vt benne. G30 ból is olvadt már ki ugyan ez a csati, igaz jellemzően ott meg volt kínálva pár amperrel pluszba a gép
-
-
h1mpi
félisten
Valaki ért a fékbetétekhez? A Berio-nál azt mondták, hogy a KuKirin G4 esetén érdemes lecserélni a fékbetétet "organikusra". Ezt milyen fékbetétet jelent? Mi lehet rajta gyárilag?
-
bexinho23
őstag
1400 Km alatt meglehetősen elkopott az egyik betét, így kicseréltem a két oldalt és a nyerget ráigazítottam. Így most elfogadható. Azonban a fékkábelt fogó rugós alkatrészt már eléggé "rá kellett húznom" a kábelre, hogy a fékkarral (amit majdnem tövig nyomva) teljes szorítást érjek el. Ideje lassan cserélnem a betétet.
Szerintetek ez megfelelő a Ninebot F30-hoz? Típusra ugyanaz, méretet nem tudod mm pontosan, mert nem mértem le. Melóban vagyok, itt kaptam szét gyorsan, hogy délután hazafelé jó legyen a fék.
Amúgy nektek mennyit bírja átlagosan egy betét? Én elég óvatosan használtam, főleg motorfékkel és kigurítással közlekedtem.
-
FőDudu
veterán
válasz
dudikpal #25912 üzenetére
Ehhez kapcsolodo kerdesem lenne:
M365 Pro2 rollerre lattam tubeless kulsot a hozza valo szeleppel.
Azaz be kell epiteni egy szelepet, es a tubeless kulsot hasznalva 'elvileg' nem kell bele belso.Probalt valamelyikotok ilyet? Atveres, vagy mukodik? (tomor gumit rendeltem (mert az tuti nem ereszt le), csak kivancsisagbol kerdezem)
(nem tudom a gyari felni es motor az egyaltalan fel van-e keszitve ilyenre.)
(nejem bringaja gyarilag tubeless, igy tudom minek kell egyutt allnia egy ilyen muvelethez). -
dudikpal
senior tag
válasz
ridiculous #25913 üzenetére
Ahham, lemaradt a lényeg, h mitől véltem eredetinek, telegram csati, neszte neked...
-
dudikpal
senior tag
Navee N65-höz keresnék gumit.
Ma mentem vele BICIKLIÚTON(!), és 1xcsak arra lettem figyelmes, hogy nem úgy gyorsul, mint ahogy szokott. Mondom beázott v mi? Kormányt benájlonozva, nem értettem. Aztán már csak 20-szal ment, nem gyorsult, mikoris elkezdett ütni a hátulja. Mondom ennek már a fele sem tréfi, megálltam, és láss csodát, a szakadó esőben megállapítottam, h a hátsókerékben pontosan semmi nyomás nincs.
Onnan kb 20 perc gyalogtolás után elértem a célállomásra, amikoris természetesen elállt az eső, és kisütött a nap...de inkább nem fárasztalak tovább benneteket a nyomorommal
Szal van 1 ilyen képem, azt írja, h ez van a hátsóban...tudom, én vagyok a hülye, de eddig én aszittem, h az a roller tubeless, azaz belső nélküli...
Most akkor kell bele belső, vagy mivan?!?
Meg a külső is.
Itt van, h Navee N65-höz való:
https://hulajnoga.net/en/10-pneumatic-tyres/389-pneumatic-8565-65-tyre-for-ducati-pro-2-navee-n65.html
Csak éppen a számok nem stimmelnek...hogy a fenébe kell erre gumit nézni?! -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25908 üzenetére
Az a furi, hogy a tengelyhez rögzített szem a tieden is meg az enyémen az állító mechanizmushoz képest távolabbi oldalon van, viszont [link] amit te illesztettél be képet, meg amit én az amazonról "loptam" ott meg fordítva.
Ez annyit tesz, hogy a konzolod, meg a szitálás-gátlód nem kompatibilis egymással.
Ez szívás.
Át kéne tenni a szemet a másik végébe, ahogy az utolsó képen van, csak kérdés tudsz-e központot fúrni és menetet vágni a tengelybe.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25908 üzenetére
Ehhez az álláshoz amt te is jónak találsz szét kellett szedni és átfordítani a tengelyt.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25906 üzenetére
155-nél nem lehet közelebbre, csak távolabbra.
Ide tettem képeket magyarázattal. Remélem így már érthető: [link] -
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #25905 üzenetére
Fényképek és subler nélkül csak találgathatom, hogy mi a probléma...
A távgyógyításhoz nem vagyok elég profi.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25902 üzenetére
Ha megfordítom, akkor sem változik semmit a helyzet. Gondold végig.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Tangerine #25901 üzenetére
"Ilyen "gyári kínai" felfogatót vettem(a gátló nem ilyen, de ezt már tudod
). Az egyiket (hátsót) a vázra kell szorítani, a másikat pedig a kormány forgáspontjára."
Megnéztem a videót, így már van képem a konzolodról...
Fenn tartva amit előbb írtam azt gondolom, hogy könnyen lehet, hogy hézagolóra lehet szükséged, hogy a roller tengelyétől oldalra egyenlő távolságra kerüljenek a szemek, hogy a szitálás-gátló - a kormány, és a szitálás-gátló középállásában -, párhuzamos legyen a roller hosszanti tengelyével, megoldva ezzel a szimmetrikus szögkitérést.
Megjegyzem az hogy a szitálás-gátló testen így hova esik a mozgatható rögzítés mellékes, mindegy, hogy előre, középre vagy hátra.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Tangerine #25900 üzenetére
"Nem értjük egymást.
Majd talán most:"
Ok így már értem...Azt gondolom, hogy működés szempontjából teljesen mindegy, hogy a rögzített szem, ami a tengelyvégen található, elöl, vagy hátul van, én valószínűleg egyszerűen 180°-al megfordítva szereltem volna fel, így a "vastag vége" nem akadályozza, hogy a mozgatható bilincsszem a test végéhez közel kerüljön rögzítésre.
-
Tangerine
senior tag
válasz
alphamooncam #25894 üzenetére
Ilyen "gyári kínai" felfogatót vettem(a gátló nem ilyen, de ezt már tudod
). Az egyiket (hátsót) a vázra kell szorítani, a másikat pedig a kormány forgáspontjára.
Itt látható, hogy hogyan van felszerelve (picit másabb a bilincs, de a lényeg ugyanaz): [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox Series X|S
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- EA Sports WRC '23
- Elektromos cigaretta 🔞
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- 2Drive Off-Road 8.5" Hoverboard
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI NEO Fly More Combo (FMC) drón szett - garancia 2026.11.17-ig
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban, garanciával
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest