Hirdetés
Legfrissebb anyagok
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- ASUS ROG Flow Z13: A világ (egyik) legdurvább táblagépe
- Az AI-ra fókuszál idén a Computex
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
PROHARDVER! témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Nekünk a 2015-ös 24 kWh-s Leaf is teli pálcás, lassan 80 ezer km-rel. 2 éve amikor vettük, akkor 96%-os volt az akkuja, mérve ugyan azóta nem volt, de ugyanúgy teljesít továbbra is. Nagyon szeretjük, a futómű egy álom, hinta-palinta, nagyon jó vezetni, egyik legjobb autónk, ami valaha volt. Kár, hogy ennyire sokan utálják és látatlanban legtöbben előre eldöntik, hogy egy határ fosch. Léteznek temperált autók is, ennél lényegesen nagyobb degradációval, hasonló futásteljesítmény és kor mellett vagy alatt is. A felhasználói szokások is legalább annyira befolyásoló tényezők, mint az akkupakk thermal menedzsmentje.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Nők, nőügyek (18+)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest