Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Google Chromecast topic
- ZIDOO médialejátszók
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
őstag
válasz
Fredo78 #1899 üzenetére
Az több szempontból is gáz. Leginkább azért mert ez már üzemzavar kategória. Jelentsd be a szolgáltatódnál!
Nem lehet megjósolni milyen következményei vannak egy feszültségesés/onnan túlfesz kombónak. Legjobb esetben megáll a töltés, és nem indul újra. De a kocsi inverterét is kinyírhatod, ami egy sokkal rosszabb forgatókönyv.
-
Fredo78
aktív tag
Köszi a hozzaszolásokat a téli üzem témakörben. Volna még egy kérdésem. Otthoni töltéskor (Leaf) mennyire gáz ha kevés a feszültség? (előfordul sajnos hogy csak 180-200 V van) Ilyenkor ne töltsek vagy nem számít?
-
Semin
őstag
Reggel csinálok egy videót mennyit eszik a kocsim felfűtésnél. Meg fogsz lepődni! 4km-re lakom a munkahelyemtől (szóval nem sokat megyek) de tegnap 29kWh írt ki a tipper
( 10 perc fűtés álló helyzetben, szélvédő olvasztás, majd 10 perc út haza). Van benne hőszivattyú, de addig semmit nem ér míg nincs meleg. A fűtőszál COP-ja meg 1…
Az más kérdés, hogy a fogyasztásom tartósan 15kW/100km környékén stagnál. (Nyári +~30%)
-
gorbep
senior tag
Az a 5kWh felfűtésre igen soknak tűnik... Ha hozzászámolunk egy 3-as COP, tutira elszenesedne minden a kocsiban 15 kWh energiától.
Annyival felfűtöm és melegen tartom a lakást télen egy teljes napig...Handrásnak van fent TeCSő-n fent téli videója, fagyban 1%-ot evett az i3 egy óra alatt, az 0,3 kWh...
-
válasz
Fredo78 #1890 üzenetére
minden miatt jön össze:
- több energia kell a fűtéshez (kell energia az akku fűtéshez is)
- nagyobb a légellenállás
- hűvös akku miatt rosszabb a visszatöltés
klíma nyáron 700 Wh körül fogyszt télen 1,5-2 kWh körül ugye 200km-t városban cirka 5 óra alatt teszel meg ez így 7-10 kWh energia (20%-a csak ez az akkuban lévőnek 45-ös autónál), de indulásnál 5 kWht fogyaszt az autó amíg nem fűti fel az utasteret...e208-asunk van
-
gorbep
senior tag
válasz
Fredo78 #1890 üzenetére
Minimálisan sűrűbb a levegő, víz, hó esetén az úton nagyobb a gördülési ellenállás... de ez elhanyagolható ahhoz képest, hogy a lehűlt akkumulátor kapacitása csökken. Ha indulás előtt előfűtöd, akkor ez nem jelentős. De ha -10 fokban az utcán alszik, akkor simán 25-30%-al is kevesebb lehet a hatótáv.
-
Fredo78
aktív tag
Sziasztok!
Az EV autók téli hatótávcsökkenéséről szeretnék kérdezni. Ez a hidegnek tudható be az akksik szempontjából? Úgy értem, hogy ha a fűtés energiaigényét nem számoljuk akkor is többet fogyasztanak? Ha igen mennyivel? -
tuzpenge
őstag
Nyilván most a Te szemszögedből nézve ez jó, mert jól kitudsz szállni. Bár ez is kérdés, mert ha meg szükséged van autóra akkor: 1 új autót most hirtelen nemigen veszel helyette, 2. használtat szintén nem vagy csak irreálisan drágán és akkor még ott lesz a bizonytalansági faktor hogy milyen hibája jön elő.
Az hogy meddig tart ez az állapot nem tudni (reméljük nemsokáig). Úgyhogy ha van felesleges autód akkor abból most vagy a közeljövőben érdemes kiszállnod. (És a használt alatt én most a max 8 éveseket értem mert afölött már nem drágul irreálisan. Bár ez sincs kizárva.) Szóval elég ingoványos most a talaj, és szerintem pánikvásárlás van a piacon ami nyilván felfelé tolja az árakat mert nincs annyi kínálat mint kereslet. (JóskaPista megveszi a 8-10 millás autót most hitelre mert azt mondják neki, hogy ha most nem vesz akkor soha nem lesz már neki mert csak drágább lesz, stb. JóskaPistának nincs túl sok esze, de hitelképes ezért bármi áron belevág ebbe a visszautasíthatatlan bizniszbe. De közben kirúgják a melóhelyéről ahol már tizen éve dolgozik, mert nincs megrendelés, meló, stb. JóskaPistánk már a hitelt sem tudja fizetni, így rövid időn belül se pénz se kocsi....) -
válasz
tuzpenge #1886 üzenetére
igazad van de például nekem most nem mindegy, hogy a 4 éves 60e kmt megtett autót fél éve (régi dieselünk) 3-3,5-ért tudtam volna eladni vagy most 4 körül... Ha még fél évig tart ez a huzavona akkor lehet 4,5 körül is kérhetünk érte és lesz vevő (jól felszerelt megkímél és még garanciális autóról van szó) és akkor 4 év alatt "csak" 1,2m-t buktunk a kocsin és nem 2,5-et azért nem mindegy
elektromosnál 11m-os autót vettünk 8,5-ért (cégbe pályázattal) ha azt 4 évesen el tudnánk adni 7,5 körül akkor az se lenne "rossz" bolt... persze sok minden kiszámíthatatlan lehet áttörés jön és szart se fog érni .... -
tuzpenge
őstag
Idáig még nem volt jó befektetés az autó (kivéve a ma már veterán autókat, de ugye az emberek 99% nem 30+ évre vesz autót)!
Szerintem ez nemigen fog változni most sem. Lehet hogy ideig-óráig igen (mint ahogy aki 4 hónapja vett ioniq-ot az most simán kereshet vele 2-2,5 milliót), de hosszú távon nem gondolnám. Az autóipar fél-egy éven belül vissza kell térjen a régi kerékvágásba, mert ha nem akkor nagyon csúnya vége lesz és az lesz a legkisebb probléma, hogy kinek milyen autója van....szerintem. Ha pedig az autóipar visszatér a megszokott vágányba (értsd hogy gyártani és eladni fogják az autókat, most az mind1 hogy hybrid, elektromos, etc), akkor nem túl sokidő múlva normalizálódik a használtautó piac is. -
válasz
tolts.hu #1883 üzenetére
Sosem szabad elfelejteni, hogy használt Leafből, meg úgy általában a használt villanyautókból kevés van a világban. Régebben keveset gyártottak, és keveset adtak el, mint mostanában. Annál több autó nem lesz a használt piacon, mint amit gyártottak. A villanyautózás népszerűsödésével ezekért az autókért most közelharc folyik. Az négy évnél idősebb használt autók piacán kevesebb autó van, mint amennyit most egy évben újként eladnak. Ez teljesen szokatlan, és iszonyatosan fejre állítja a használt piacot. És az új eladások felfutásával ez a használt piaci helyzet még sokáig fennmarad. Ezért jó üzlet manapság villanyautót venni újonnan is, hiszen csak piaci okokra visszavezethetően is várhatóan jobban tartják az árukat 3 év fölött (lízing lejárta után), mint a belső égésűek.
-
Semin
őstag
válasz
orosziem81 #1879 üzenetére
Normál utazósebesség mellett is húz?
Ha gumi vagy futómű akkor ott is produkálnia kell a hibát. -
NoMagix
addikt
válasz
orosziem81 #1879 üzenetére
Gumik rendben vannak?
-
wassermann
addikt
válasz
orosziem81 #1879 üzenetére
Szerintem ez nem igazán spéci villanyautós dolog: futóműve, kormányműve és felfüggesztése minden kocsinak van. A vásárlás előtt nem kértél próbavezetést? Az eladóval egyeztetted gyorsan, hogy probléma van a kocsival?
-
orosziem81
tag
Sziasztok. Tanácsra lenne szükségem.
Adott egy 2014-es Nissan Leaf. Friss vásárlás. A kocsi erős gázra elhúz jobbra. kicsit ellen kell kormányozni, hogy egyenesben maradjon.
Tegnap volt szervizben ahol azt mondták, a futómű rendben. Szilentek, lengőkar OK, kormányösszekötők OK.
Első kerék összetartás:
Kiinduló: BAL: 0fok,15szögperc, JOBB: 0fok,8szögperc
Végső: BAL: 0fok25 szögperc, JOBB 0fok, 1szögperc
Tűrés: 3-7 szögperc között.Van valaki aki hasonlót tapasztal?
-
-
biker
nagyúr
50???? az durva, főleg hogy innen még melegszik töltés közben is.
Kábelre: kicsit melegszik, kit izgat? A legtöbb kábel min 85, maximum 105 fokos hőmérsékletig jó, egy langyos kábel nem sok problémát okoz a maga 35 fokos melegével. a 40fok már meleg, 50 fok meg az amit eldobsz már.
-
-
Minden 75kW és afeletti kábel ilyen vastag sajnos, amelyik nem vízhűtéses.
-
martonz
csendes tag
Köszi a választ! A siófokit nyáron biztos többször fogom használni!
-
martonz
csendes tag
A Te érvelésed is teljesen rendben van. Én magamból és a nem LFP-s SR+-omból indultam ki, így ha nem égető szükség, akkor csak 95%-ra töltöm és 5%-kal érkezek. Ha meg kell járni Badacsonyt, akkor nekem már marhára mindegy, hogy 4 órát cseszek el utazással, vagy 4 óra 15 percet.
Amúgy ha már így (nekem) kiderült, hogy az EVDirekt-ről beszélünk, akkor kérlek írd már meg, hogy mikorra várható a siófoki töltő beüzemelése és hol terveztek még a következő fél évben. Köszi! -
DuDieHUN
aktív tag
válasz
martonz #1858 üzenetére
koszi a tippeket, bérlés már tervbe van, de kb. mindig le van foglalva hétvégére a model 3 a101evparknál…
bp-badacsony-bp azért nagyon ritkán lenne, hogy ne maradjunk egy ejszakat, igy abban az esetben belefer egy kis töltés, de ha par orat maradok mar akkor lehet belemegy annyi a házi töltésnél, hogy sikerüljönid4 nem tetszik, inkább skoda
anyagilag max 15-16M, igy LR es nagyakksis ioniq5, id4, enyaq nem johet szóba
gondolkodtam esetleg használt M3, MS, még Kona 64 is megfordult a fejembe de valahogy annyira nem jött be amikor teszteltem…
-
válasz
martonz #1858 üzenetére
15-20 perc? Minek annyi? Max ha 40 km hatótáv hiányzik. Normális töltőn 10 perc Kicsit hazabeszélve a velencei töltőnk elérhető, és ott 8-10 perc töltés. Lehet, hogy a kezdeti hatótávpara idején 15-20 percet tölt valaki, mert nem hiszi el, hogy 5% az bőven sok töltőre és haza érkezve is. Ez nem lötyi, ahol ki tudja, mennyi van benne valójában. De a para a 3. út után elmúlik.
-
-
DuDieHUN
aktív tag
sziasztok,
nagyon erősen gondolkozom, hogy lecserélem jelenlegi benzines autómat (VW Tiguan) egy elektromos autóra, kiszemelt áldozat egy új Tesla Model 3 SR+ lenne, jelenleg 3 tagú a család, de tervezzük bővíteni 4 főre. Évi 20.000 km körüli futás, tölteni tudnám otthon, rendszeres Bp-Balaton (Badacsony), így az fontos lenne, ha csak valamiért le kell szaladnom esetleg töltés nélkül tudja az oda-vissza távot kb 350 km (ebből 180 km autópálya). Van jobb alternatíva szerintetek?
-
-
Chereiose
addikt
válasz
Lomha 8V #1847 üzenetére
"Ezek a nagy és komótos villany-Renault-k. Mindent lassan csinálnak, lassan mennek, és végtelenül lassan töltenek. Nagyon örömtelen járművek, ráadásul ugyanúgy figyelni kell az aksijuk tulajdonjogára, mint a Zoénál. A Fluence erősebb a maga 94 lóerejével, de az se siet sehova. Csak akkor ajánlhatók, ha nagyon kell a hely - mert messze ezek a legtágasabb olcsó villanyautók -, és ha halál biztos vagy benne, hogy minden nap beleférsz a hatótávba, mert hirtelen rátölteni nem fogsz. Elég sok a motorhiba – motorzárlat, a baj akkor van, ha az invertert is viszi. Rejtélyes CAN hálózati hibák vannak a Fluence-nál, 60%-os aksiegészségnél hibakód formájában nyaggatni kezd, hogy kérj csereakkut, pedig nem is kell, még sokáig használható, a jelzés eltávolítható." Ez alapján nem biztos, hogy megvenném, de ha szigorúan csak annyi hatótáv kell és minden nap tudod otthon tölteni akkor jó lehet, csak ahogy írja a Zoenal is, itt sem árt figyelni, hogy kifizetett akku van-e benne.
Forrás: [link]
-
Lomha 8V
addikt
Renault Fluence ZE - ről van esetleg valakinek tapasztalata? Napi 80 km-re alkalmas lehet, vidéki úton?
-
gorbep
senior tag
válasz
Laca1212 #1821 üzenetére
az alja és a bölcsők alumínium, a váz karbon, a karosszéria elemek termoplasztik. A hátsó ajtó üveg... semmit se tudsz mérni... de minek is? Ha sérült és javították, de szépen és nem látszik.... akkor is tökéletes... nem fog rozsdásodni... ezen az autón rozsda mint fogalom értelmetlen...
Amire lelkiekben készülj fel:
12V kisakku csere 3-4 évente kb 70e
Klímagáz fogy kb évi 7%-ot (980g van benne).... 1234Y... nem olcsó
Garnitúra gumi kb. 200e és ha kihasználod a 170LE-t, akkor gyorsan fogy...
Első lengéscsillapító porvédő 5 évet bír, csere munkadíjjal 40-45e
Régebbiekben gyakori hiba a kormánylégzsák... csere 40e
Ha van ülésfűtés, könnyen szakad... nem térdelünk az ülésbe!.... vétel előtt ellenőrizd
Kb ennyi szokott előfordulni vele...Gari időn kívül kerüld a márkaszervízeket... semmit sem javítanak, csak cserélnek, horror áron. Normál szerelőnél nem vészes... és nincs vele gond a fentieken kívül
Nekem a kötelező évi 17e CASCO 93e
De minden forintot megér....
UI: hatómű olajat "elvileg" nem kell cserélni, de ne hallgass a BMW-re, 100 000 km-enként cseréld... 0,5l van csak benne....
-
axioma
veterán
Tegnap neztem a temat, es probaltam [ovatos vezeto 2-es szem.szammal] elmondani h ez nem a feltorlasztas [plusz a masik sav amit elhagy gyorsul], de nem tudtam volna igy megfogalmazni. Igen, en a sajat tulbiztonsagos, nem mulik 2 percen semmi atlagtempomat is megnovelte az e-auto. De lehet akar azt nezni h mekkora hszunetnel kanyarodok be a forgalomba, mint az ugyes fustosok, nem mint a mamokak.
Szoval +1, es igen, csak addig tart amig a tobbi nem arambol gyorsul. -
cousin333
addikt
2017. Az első alsó index mutatja. A kerek a régi.
Meg a tolatókamera jutott eszembe, mint hasznos szolgáltatás. Nem azonos a tolatóradarral!
-
cousin333
addikt
válasz
Laca1212 #1821 üzenetére
"Felszereltségek terén mi szitu? Mik azok amik a fapadban is benne vannak?"
Erre nincs egyértelmű válasz, mert több verzió is létezik (elég régóta kapható). A felszereltség terén szerintem az egyéni igények (és az anyagi lehetőségek) szabnak határt, neked kell eldönteni, hogy kell-e valami. Hőszivattyú jó lenne, de az a REX-esben nem elérhető. A gyorstöltés max 11kW (16A, 3f), szerintem hasznos, de a Type2 töltő a minimum. Tud 1x32A-t is, de otthonra mindegy is: 3 fázisról bő 3 óra feltölteni, 32A1f-ről meg 4. 16A1f-ről meg 8, egy este alatt az is megvan (94Ah verzió).
Személy szerint villámtöltés nélkül nekem nem kéne, de ha olcsón keresel második autót, akkor talán az is nélkülözhető. A 94Ah-nak sokkal jobb a töltési karakterisztikája, mint a 60Ah-nak.
Nekem a nagy navigáció is szempont volt. A kisebbik kijelző elég lehangolóan néz ki. Ülésfűtés télen hasznos lehet (kényelem és hatótáv miatt), illetve hosszabb útra az adaptív tempomat (a kormány bal oldalán mind a hat gomb megvan). LED-es tompított fényszóró is előnyös. Ha van rá keret, akkor a facelift utáni verziót venném (LED-es reflektor és index).
-
-
válasz
stickermajom #1818 üzenetére
Ezaz, hogy egy villanyautóval nem kell cikázni sokat. Mindig lesz olyan, aki nem találja az egyest, kettest, és szép nyugodtan át lehet sorolni. Nemhogy fékezésre kell kényszeríteni, még a gondolata sem jár arrafelé, hogy felgyorsuljon valami normális tempóra. Lomha autóval kellene cikázni, és megtalálni minden rést, hogy ugyanúgy előre haladjon valaki, mert mind egyformán gyorsul. A villanyos nem haladás közben előz, hanem gyorsulás közben, nincs mit feltartani, fékezésre kényszeríteni.
-
Laca1212
őstag
"Jól tudod, csak azon nem gondolkodtál egy pillanatot sem, hogy a karbon törik, ergo nem lesz kikalapálva, csak cserélve"
Hidd el igyekeztem minimum egy pillanatig gondolkodni, de úgy tűnik gyenge vagyok ehhez, veled ellentétben.
De mi van a cserélt elem alatt? Na azt akkor végképp lutri...
-
biker
nagyúr
válasz
Laca1212 #1821 üzenetére
"Ha jól tudom, karbon elemek vannak rajta, azokat mérni nem lehet..."
Jól tudod, csak azon nem gondolkodtál egy pillanatot sem, hogy a karbon törik, ergo nem lesz kikalapálva, csak cserélve
"Gondolok itt arra, hogy manipulálni bármit lehet...vagy nem?"
mindent is lehet manipulálni, sajnos autót (elektromosat is) állapot alapján veszünk.
REX 1x32A mind, nincs 3f töltés benne. Én meghajtanám akkuról, látszon beesik a hatótáv hirtelen, meg nyomatnám a rexet, tölt-e. Minden más resetelhető, bekamuzható minden autóban.
Legyen egyben, futómű rendben, és készülj fel lelkileg a gumi árakra... -
Laca1212
őstag
Üdv!
Szeretnék kicsit képbe kerülni BMW i3 -al kapcsolatban. REX verziók érdekelnek elsősorban.
Hogyan lehet megállapítani, hogy volt e fényezve/törve? Mármint a szemrevételezésen túl? Ha jól tudom, karbon elemek vannak rajta, azokat mérni nem lehet...
Szerviztörténetet honnan, hogy lehet lekérdezni? A fedélzeti comp-ból? Amit az mutat az valid minden esetben?Gondolok itt arra, hogy manipulálni bármit lehet...vagy nem?
Felszereltségek terén mi szitu? Mik azok amik a fapadban is benne vannak? Hirdetéseket nézve úgy tűnik, hogy amit belerendelt az első vevő a szalonban az van bennünk össze-vissza formában. Nem olyan csomagok mint pl. egy japán esetén. Pl. mik azok az extrák amik nélkül nem érdemes megvenni? Gyorstöltést mondjuk jó ha tud? Bár én csak garázsban tölteném. Mekkora a max töltés, amit fogad a fedélzeti töltő ha garázsban töltöm konnektorból? 32A jön ki a konnektoromból.
-
stickermajom
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
joghurt #1817 üzenetére
Buszsavon biztos megoldhato
stickermajom: nem feltetlenul a savok kozott cikazas a baj, hanem ha ezzel fekezesre kenyszerited a tobbieket. Ha gyorsitasi vagy sebessegtartasi szakaszban valtasz savot, attol nem lassul a rendszer, csak a legtobben nagy ivben sz.rnak erre… Kedvencem, mikor utoleri a dugot az ember temporol es ott vagnak be mindenfelol fektavon, na az tenyleg veszelyes.
*szerk: van amikor a sok bamba kozott ugy lehet “cikazni”, hogy atfolyatod az autot a sorok kozott, pont ugy adjak ki a hezagok es a sebessegkulonbseg. Bar nyilvan ezt akkor lehet megcsinalni, amikor alapbol lazabb a forgalom. -
A dízel a működéséből kifolyólag elkerülhetetlenül kormol nagyobb gázadásnál (aminek egy részét megfogja a részecskeszűrő). Gázadásra a benzines tartja a keverék arányt, csak mindkét komponenst párhuzamosan emelve éri el a nagyobb teljesítményt. A dízel dúsítja a keveréket gázadásra, ezzel viszont növekszik az elégtelen égésből fennmaradó korom mennyisége.
Valóban van zöldhullám, de a sűrű forgalom lassabban halad, mint a zöldhullám. Ezen lehet javítani azzal, hogy előre lehet jutni a hullámon belül, így néhány megállást át lehet ugrani. Ha a sor zöldhullámmal halad, vagy araszolós dugó van, akkor nincs miről beszélni. Csak a sűrű forgalomban lehet jobban haladni.
-
Tesla akkuja 75-ös az Ioniq 5-é 72,6.... És elnézést a végén már összekevertem most a 27-34 %. De a korábbi levezetésem stimmel szóval nem értem mi volt az én számaimmal a probléma
semmi füst nem jön ki egy mai karbantartott autóból... Hidegen a 16 éves Fábiából már tud kijönni de egy 3-4 éves karbantartott autóból nem jön több füst ki egy padló gázra...
Pest mellett élek elektromos autót használok 15e kmből kb 12e km Budapest és környéke és nem lehet 20-30 perces uton 3-5 percet nyerni. (136 le van szinte minden közúton lévőt le tudok gyorsulni... de a zöldhullám az zöldhullám)
Mondjuk a mikor 70-ig legyorsultam egy 3.000-es Audit akkor ő annyira meglepődött, hogy a következő piroson 100-zal ment át -
Persze, 120 LE-t akárhogy nyomsz, az csak arra jó, hogy pont ugyanannyira haladj, mint mindenki más az autójával. Nincs értelme kihasználni, csak a fogyasztást, meg egy fekete felhőt lehet vele az egekbe küldeni. Azért egy villanyautóval (még a 140LE-s Niroval is) egy 20-30 perces pesti sűrű forgalomban is 3-5 percet meg lehet takarítani anélkül, hogy száguldozni kéne, és büntetést kockáztatni.
#1808Shadowbull
Nem mondtam, hogy muszáj több. Elég 200, 120, de 80 is. Volt Priusom is. Csak azt mondtam, hogy van értelme. -
a videóban 27%-ot mondanak a Model Y-hoz és mutatnak -> 20 kWh körüli energia volt az akkuban szóval nem tudom miről beszélsz...
#1805schawo:
- nekem nem ez a tapasztalatom a diesel 308-asban van sport mód G gyorsulás mérővel és LE és NM mutatóval és hát az abban lévő 120 le-t sem használom ki az esetek 95%-ban... persze jó ha van erő előzéshez de azért 200-300le bőven elég mindenre is... -
válasz
#48584626 #1791 üzenetére
Ültél már ix3-ban? Na, ha valami ótvar, határ szar, az az ix3. Borzalmas anyagok, iszonyat kicsi utastér, picike csomagtartó. Nem tudok úgy beülni magam mögé, hogy ne üssem be a térdem (1,75 vagyok
). Ha fizetnének se kéne. Pedig nagyon vártam már, hogy kipróbáljam, a "következő autó" listámon volt a Niro helyett. Legnagyobb csalódás.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD