Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiciPeti
őstag
-
kuntics
aktív tag
válasz
PiciPeti #60080 üzenetére
biztos befér a 16-os?itt egy beméretezett kép a hangszórómról Beépítő keretet is csak 13cm-est találtam
A szigetelést hogy érdemes csinálni?Fóliát leszed és a helyére tenni csak,vagy magára az ajtó lemezére is kellene?
-
Reneolus
tag
Sikaflexből melyik típust szoktátok használni hézagkitöltésre? 11, 221, 227, 527, stb.?
-
BBéci
legenda
válasz
lautnermark #60075 üzenetére
A láda színével, kinézetével kapcsolatos megjegyzésemet viccesnek szántam, ezek szerint nem ment át, sajnálom. Pedig ott van egy arcocska.
Lehet ventilátoros hűtés, ha van, akkor azt kellett volna válaszként írni, nem megsértődni.
Láttam készülő paneleket és egyebeket, mert mint említettem, újságíróként rendszeres vendég voltam több budapesti műhelyben.
-
I'am Dony
őstag
válasz
Reneolus #60082 üzenetére
Hát ez jó program, nem irigyellek
Volvóék tudták, hogy legyen nehéz ügy a csere.
Nekem két ötletem van.1., Levenném a gyári keretet és ami jelenleg nem látszik kör alakú felület (a gyári keret alatti rész) abba készítenék 4 furatot vagy méginkább 4 db. roppantós anyát tennék bele. A felületet cink sprayvel a fúrásnál lekezelném és korrozió soha nem lesz emiatt. Vágatnék 20 mm-es mdf anyagot és ebből megcsinálnám a hengert. Az MDF-et a négy helyen süllyesztett furattal felfogatnám úgy, hogy az illesztések közé valami ilyesmit tennék: [link] majd mehetne a hangsugárzó.
2. Az gyári tartót mintaként használva (az alját) üvegszálból megcsináltatnám az alapot kb. 2 mm. vastagságban ami már bőven elég merev. 4 db. M6 anyát 4 db. kis lemezlapra ráhegesztenék amit bedolgoznék az üvegszálas felületbe a hangszóró oldala felé. 20-as-ből, MDF-ből adott henger gyártása, aminek az alján az üvegszálba bedolgozott csavarfejek ki vannak süllyesztve, így ráhelyezhető az MDF karika az üvegszál konzolra és átmenő, felül besüllyesztett csavarral fogatnám össze. Majd a hangszóró a helyére. Persze tömítőt ehhez is használnék.
-
Lite
őstag
válasz
Reneolus #60082 üzenetére
Van az egyik fb csoportban egy soproni srác, aki ilyen kiemelőket csinál. Nekem az Epica-ban dettó ez volt a helyzet, hogy a gyári cucc eltérő falmagasságú volt, ha csak kiemeltem volna a hangszórót, a lábhoz szólt volna. Ő megoldotta, hogy legalább egy kicsit felém forduljon. Konkrétan így néz ki:
A talpazati rész (ha jól emlékszem) 1.5 cm-t tér el a legvastagabb és legvékonyabb pontja között.
-
Reneolus
tag
Sziasztok!
Volvo S60 (első verzió, 2003) gyári kiemelő keretét szeretném kicserélni MDF-re, de nem lesz egyszerű, ahogy látom. Egyrészt 2 cm-től 4 cm-ig változik a keret magassága, 2 cm a lábtér és 4 cm ellenkező irányba, párhuzamosan a küszöbbel nézve. Másrészt a felfogatási pontok nincsenek síkban a karika aljával. A karika vágást megoldom, a karika alá menne egy pár mm-es MDF lap, amiből a füleket ki tudnám alakítani. A Síkbeli eltérést távtartóval küszöböljem ki, pl. menetes szár anyákkal? Gondolom a következő felvetést nem fogjátok díjazni, de mi van akkor, ha csak leszigetelném a gyári kiemelőt? Gondolom az sem optimális, hogy gyárilag a lábtér felé vannak bedöntve a hangszórók, csináljam inkább úgy, hogy ne legyen bedöntés, tehát egy sima 2 cm-es karikával? Így néz ki a gyári keret: -
sza.sa
tag
Peugeot 307-ben cserélnék gyári hangszórót, ennél a hangszóró a kárpitra van rögzítve. Arra gondoltam esetleg merevíteném kicsit a kárpitot ezzel: Amortson SemySeal 2mm
Érdemes ezzel vesződnöm, vagy nem lesz eredménye? -
PiciPeti
őstag
válasz
kuntics #60079 üzenetére
Befér a 16,5"-os mélyközép is oda, csak egy átalakító kell hozzá. Inkább komponens szettet tegyél be. Pl Gladen Alpha. Magasat fel tudod tenni az A oszlopra a gyári keretével.
Ajtószigetelés mindenképp megéri, többet fog hozni mint a hangszóró csere (alsó tartományban).
A szigetelőanyag a fóliát kiváltja, így azzal nem kell foglalkozni. -
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Az autómban(323, 2000 éjv.)tönkrement a bal első hangszóró, azt szeretném cserélni.Mivel az autóhifihez nem értek kis segítségre lenne szükségem.Nem akarok semmi komolyat,gyári kábelek maradnának stb.Fejegységnek egy jvc kdr 431van benne.Hangszórónak ezt néztem,mert pontos méretekkel nam vagyok tisztában,ez meg leírás alapján passzol a mazda gyári helyére.Ami igazán kérdése,hogy érdemes szigetelést betenni az első ajtókba?Videó alapján van bent egy fólia is ami miatt nem tudom hogy lehetne megoldani a szigetelést.Vagy elég,ha a hangszóró mögé teszek egy kis darabot?További változtatást nem nagyon szeretnék.
üdv
Balázs -
PiciPeti
őstag
-
kacsa7
őstag
válasz
rob210 #60074 üzenetére
Alacsonyabb feszültségen kell járatni a ventiket. Ha csak simán bekötötted, akkor a 12V helyett alapból 14 felett mennek, ahol jócskán hangosak. Én feszstab ic-ről hoztam neki tápot, így járó motornál kap 12V-ot. Hosszabb élettartam és csendesebb. Rakhatsz be egy potmétert eléjük és akkor annyira tekered, ahol tetszik a hangja és szállít elég levegőt.
-
lautnermark
aktív tag
Neked röntgen szemed van? Miért ne lehetne a "beépítésben" egy ventilátoros hűtőcsatorna kialakítva?
A láda színeivel meg a gyantával/gittel mi a gondod? Minden láda így néz ki a kárpitozás alatt. Csak a "show" miatt gyantáznának? Ezek szerint Te még nem láttál ajtóban hangszórópanelt kárpitozás nélkül? Akkor ne is lássál sosem, mert tuti infarktust kapnál a látványtól. -
rob210
nagyúr
A szellőzés valóban lényeges.
Én amatőr vagyok, vagy még az se.
De az erősítőm két szélére két 4cm es venti fel van rakva, ami a hűtőbordák közti légáramlást segítik.
Viszont ez a megoldás elég zajos.
Ha nem szól a zene odafigyelve lehet hallani a két ventit.
Erre szívesen fogadnék valami bevált jobb megoldást.
Hely van bőven, de a nyári nagy melegben a csomagtartóban néha 50-60 fok is tud lenni ezért tettem be anno a rásegítést.Illetve olyan hangszigetelő rezgés elnyelő anyagot, amit nem kell külön ragasztgatni, azaz öntapadós és nem lesz 30 kiloval nehezebb a kocsi tőle tudsz/tok ?
-
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60072 üzenetére
Suszter maradjon a kaptafánál! Tehát a beépítést végezzék szakemberek!
Megfordult a fejemben, hogy az új autómba én fogom beszerelni a rendszert és a rezgéscsillapítást elvégezni, de egyre kevesebb az esélye. Inkább olyan emberekre bízom, akik abban profik.
Neked nem beépítési tanácsot adtam, csupán a kép alapján felmerült gondolatomat - nem tud kellően szellőzni az erősítő - írtam le, maximális jóindulattól vezérelve. -
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60070 üzenetére
Ha megoldott az erősítő szellőzése, akkor írd azt és ne személyeskedj, mert az szigorúan tilos ezen a Fórumon!
Mit kellene tudnom a láda felépüléséről? Talán beteg? Akkor azért ilyen ronda.Kioktatásról szó sem volt, csupán leírtam a véleményemet, amit vállaltál, amikor a nyilvánosság elé tártad a fényképeket. Valóban nem ismerem a "dolgokat", de arról nem én tehetek, Te nem adtál elegendő információt.
1993-óta gyűjtöm a Car&Hifi magazinokat, valamint a német AutóHifit, ami sajnos egy ideje már nem jelenik meg. Rengeteg autó beépítéséről közöltek cikkeket, sok fényképpel illusztrálva. Egyik sem tűnt csúfnak.
Amikor a hazai Autóhifi, később Mobil szerkesztője voltam, majd a rövid életű magyar Car&Hifi fordítója és szerkesztője, saját szemeimmel láttam amatőr és profi beépítéseket, nem csak elkészült állapotukban, valamint fotók százait a munkák fázisairól. Folyamatosan látogattam a műhelyeket és hozzám is érkeztek megszemlélésre, meghallgatásra az autók. Tehát engem tapasztalatlannak nevezni kicsit durva kijelentés. -
#28001792
törölt tag
Köszönöm eme remek észrevételeket,de több sebből is vérzik a dolog. Hogy mi a véleményed erről a ládáról(jelenlegi külső)egyértelműen mutatja,hogy nem sok beépítésen vagy túl,pedig 86-vagy 96 óta járod a ranglétrát.. lusta vagyok visszaolvasni.. Hogy hogyan épül fel a láda,arról nem tudsz semmit,de a tutit megmondod
Hogy az erő beépítésénél van e hely szellőzni,a padló hogy van felépítve szintén nem tudod,de kioktatni azt próbálsz
Ha netán valaki tapasztaltabb,nagyon szívesen meghallgatom a véleményét,esetleg meg is fogadom. De ehhez kicsit több kell,mint csak úgy idedobni pár hangzatos szót,úgy,hogy nem ismered a dolgokat
-
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60068 üzenetére
Az erősítő hosszabbik oldalai bordázottak, de azok a képen látható állapotban nem tudnak hőt leadni, mert nem áramlik közöttük a levegő. Alapszabály, hogy erősítőt nem szuszakolunk be pici helyre, hagyni kell bőséges helyet a légáramlásra, vagy ventilátorral kell segíteni azt. Brax X2400-at használok 13 éve, bizony rendesen fel tud melegedni.
Ízlés dolga, számomra az a "láda" ebben az állapotában olyan, mint amit az előbb leírtam. Ráadásul az egyik fele sötétbarna, az eleje krémszínű, a teteje tarka. De nincs ebben semmi szokatlan, bár a gyantás/gittes megoldás nem általános, csak a helyspórolós és show beépítéseknél alkalmazzák. Egy időben megfordult a fejemben, hogy hasonlót készíttetek, nem is tudom, miért nem valósult meg.
-
kobefiam
csendes tag
Sziasztok!
A mai nap bűvészkedése: bekerült egy Steg K9 a jó öreg Alpine 3554 helyére. Kicsit tartottam a 2x49W-tól, de ismét bebizonyosodott, hogy a wattok száma nem minden. A kis Steg jobban meghajtja az első szettet mint az Alpine hídban
Hangban nekem az Alpine is nagyon tetszett, de most ez más világ. Több részlet, kiegyensúlyozottabb hangvilág, középtartomány is megjött. Tartottam még a mély szekciótól, mert nincs ládám és az Alpi alja nagyon dögös, de semmi hiányérzetem nincs, a mélyek is jobban elszeparáltak lettek. Bent marad a kis olasz
-
mivamma
senior tag
válasz
lautnermark #60058 üzenetére
Citroën Berlingo
-
BBéci
legenda
válasz
mivamma #60053 üzenetére
Igény kérdése. Számomra semmilyen hangszóró nem ad elfogadható hangot, ha fejegységről van meghajtva. Esetleg álló helyzetben hallgatva, és alaposan, szakszerűen rezgéscsillapított ajtókkal, a gyárinál jobb minőségű kábelezéssel.
1986-ban kezdtem az autóhifizést, végigjártam szinte az összes lépcsőfokot, saját káromból (is) tanultam. -
mivamma
senior tag
Átfogalmazom a kérdésemet: van bevált/ajánlott 16-os komponens szett ami fejegységgel is "elfogadható" hangzást produkál?
-
mivamma
senior tag
Sziasztok!
Céges autómba kellene valami elfogadható hangzás. Használt termékekben gondolkodom, és sajnos az erősítő+sub kiépítése ebben az esetben nem jöhet szóba.
Amin gondolkodom az egy fejegység és az első szett cseréje. Hirtelen felindulásomban ezt találtam.
Életképes megoldás a részemre vagy keressek egy másik szettet amit jobban meg lehetne hajtani fejegységről. Ha lehet, nem mondanék le teljes mértékben a mély hangokról.
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
-
olahpal82
csendes tag
válasz
Gyumadár #60042 üzenetére
Köszönöm az elismerő szavakat. Első munkám. Szerettem volna tökéletesen megcsinálni. Nagyjából sikerült is az elképzelésnek megfelelően. A tartók nagyon masszívra sikerültek. sokat aggódtam, hogy majd lötyögni fog, de addig gondolkoztam rajta, amíg atom stabil nem lett. 18--as vastagfalú csövet meneteltem meg, ami maga a tartó is és ebben jönnek át a kábelek is.
Az alul áteresztő.
560Hz-nél vág, 12db-vel. (Butt), Hogy miért? Mert a középnek az eredeti hangváltója is itt vág kb. Azt a hangváltót nem alakítottam át biamp-ra inkább építettem egy jobbat. (Jantzen) A gondom vele csak a mérete, ezt nem lehet úgy eldugni.
Tettem bele zobelt. Ezt majd kikötöm belőle, hogy vajon hangminőségben milyen különbség van. A gyári váltót is(közép és magas) így meg kéne építeni Jantzenből.
A számításoknál sokmindent figyelembe vettem. Le kellet volna mérnem a hangszórót beépítve, de sajna nem tettem annak ellenére, hogy szinte minden adott hozzá. A lényeg, hogy a számításom alapját a gyári váltóból vezettem vissza, majd ezt korrigáltam. A képletekből adódott kondenzátor méretet több kondiból raktam össze a tisztább hang kedvéért.Fantasztikus milyen szép lett a hangja ahhoz képest. Jövőhéten jön bele a Mosconi AS 100.4. Na majd azzal.....
Egyelőre nincs mélyláda, de nem is hiányzik. -
kacsa7
őstag
válasz
olahpal82 #60039 üzenetére
Korrektül néz ki mind a váltó, mind a gömbök, viszont kérdés, jó helyen és jól vág-e. Nem olyan egyszerű a váltó méretezés, hogy kiszámolgatom hol kellene vágnia, mennyivel, aztán összeállítom a váltót. Aki aktívozik, az tudja mennyi kínszenvedés megtalálni a megfelelő vágást. Passzív váltóval ez nem túl költséghatékony, de kívánom, hogy sikerrel járj!
HT25 v. 28? Mi a mélyközép? -
olahpal82
csendes tag
Sziasztok
Megoldottam a két pár hangváltó problémáját a 3 utas szetthez. A magasat és a közepet a saját hangváltójával hajtom FRONT kimenetről. REAR-ról pedig kellett mégegy az ajtóban lévő mélyközépnek, de mivel ami volt hangváltó az nem a megfelelő helyen vágta neki a frekit. Na már most elkészítettem neki egy aluláteresztő szűrőt. Tádám:
Tettem bele zobel impedencia korrekciót is. Az biztos, hogy jobb lett.
))
Ja és elkészült a közép és magas az A oszlopra. Tádám:
Amatőr munka.
Üdv! -
evo87
őstag
Pioneer MVH-X580BT és hasonló tulajokhoz kérdésem:
Telefonálás közben a fejegység nektek is belassul? Ha BT-on telefonálok, akkor a fejegység a beszélgetés idejét lassítva méri, kb 15 másodpercig számol el egy perc alatt és a telefonbeszélgetés alatt a gombok pulzálása is lelassul, kb olyan mintha az egész kijelzés be lenne lassulva.
-
Melanor
tag
válasz
Melanor #60022 üzenetére
Köszönöm a választ, akkor ez a jvc típus lesz. Neked is köszönöm pengusz77, jó hallani olyat is, akinek pont ez a típus van.
Gondolom a bekötése mindegyik autóban ugyan az, mert bár nem én szerelem be, de nem szeretném az hallani, hogy nem ilyen csatlakozó, nem olyan feszültség, rossz a méret, stb. Gondolom ezek szabvány dolgok.Mégegyszer köszi: Gergő
-
rob210
nagyúr
Nos akkor egy ilyenre váltottam le a jvc kd-r 302-est.
Pioneer MVH-160UI
A vágási lehetőség nagyon tetszik benne, így jobb lett a hangzás a kocsiban.
Bár még egy két dolgot szokni kell rajta, de azért szeretni fogom. -
pengusz77
senior tag
válasz
Melanor #60022 üzenetére
Üdv!
Nekem pont az általad említett fejegység van bent, én szereltem be. Asszony telefonjával (Android) simán megy. Van a kacsa által említett telefon gomb, azzal hozzáférsz a legutóbbi hívásokhoz/a telefonkönyvhöz, a fejegységről is tudsz "tárcsázni". Bejövő/kimenő hívásoknál lehalkítja a zenét, helyette a hívott felet hallod. Gyárilag adják hozzá a mikrofont. Nekem régebbi telefonom van. Állítólag halk vagyok, de tisztán érthető, zaj nincs. (a telefonon nincs bluetooth hangerő, lehet az a gond). Tud zenét lejátszani a telefonjáról. Alkalmazások is vannak hozzá (ájfon, android). Ha hatótávon belül van, automatikusan csatlakozik a párosított telefonhoz. -
bnagylajos1
tag
sziasztok kis help kellene mennyi pénzt érhet Helix Dark Blue Five 5 Kanal erősitő? köszönöm
-
válasz
lautnermark #60023 üzenetére
Nem unlak én, csak a stílust amit itt kiadsz magadból az nem szimpatikus. Ennyi a történet és ebből később probléma ne legyen.
Az a láda, ami a kocsiba való, meg a raptor 6" esetén még mindig az oldalfali beépített ládáról beszélünk?
Igen, szeretném abba belerakni majd a mélynyomót.Az a "gyári" ládikó 25 cm-s hangszóróhoz van kivágva és 15 literes, ellenben a Raptor 6 18 cm-s és bőven elég neki a 10 liter.
Ezt passzolom, de ha nem jó bele a raptor, akkor keresnem kell másik mélyet hozzá. Csak hát megint itt lesz a baj, hogy amit kinézek hozzá, nem fog itt tetszeni az emberkéknek, mert nem értek hozzá.
Ezt a problémát miként gondolod megoldani? Ahogy fentebb írta, másik méllyel.
-
kacsa7
őstag
válasz
Melanor #60022 üzenetére
Szia!
Szépen sorban.
1/ Igen. 1x párosítod az adott telóval, és ha a bt be van kapcsolva a telefonon, amikor bekapcsolja a fejet bármikor a későbbiekben, akkor csatlakoznak egymáshoz.
2/Igen.
3/Mindegyiknek van külön mikrofonja, amit az A oszlop takaró burkolaton szokás elhelyezni. Műszerfalon át ki lehet odáig húzni a kábelt és ráhúzni valahova a burkolatra, ráragasztani stb. A mikrofonnak szokott lenni kb. 2m kábele.
4/ Ha olyan a fejegység, akkor vagy van hozzá, vagy lehet hozzá venni külön távirányítót. Meg kell nézni. A másik opció, ha olyan az autó, hogy van rajta kormánytáv, akkor lehet venni autóspecifikus adaptert a fejegységhez, aminek a segítségével tudja a kormánytáv kezelni a fejet. Kérdés, milyen gombok vannak rajta. Egyébként az általad nézett fejen van dedikált telefon gomb, amivel tudja fogadni, letenni a hívást. Ennyire béna nem lehet, hogy nem találja meg.
Teljesen megfelelő bármilyen JVC/Kenwood/Pio bluetooth képes fej a célnak, amelyik szimpatikus kinézetre, gombkiosztásra. Hangminőségük hasonló. Bizonyos Piokban Parrott modul van.
-
lautnermark
aktív tag
válasz
Sub-ZeRo #60020 üzenetére
Tudom, unsz már
, de a "Az a láda, ami a kocsiba való, meg a raptor 6" esetén még mindig az oldalfali beépített ládáról beszélünk? Az a "gyári" ládikó 25 cm-s hangszóróhoz van kivágva és 15 literes, ellenben a Raptor 6 18 cm-s és bőven elég neki a 10 liter. Ezt a problémát miként gondolod megoldani?
-
Melanor
tag
Sziasztok!
Ismeretlen számomra ez az autó hang-technika, így tőletek kérek segítséget.
Történt, hogy főnököm lecserélte a kocsiját, valami öreg(ebb) terepjáróra és a jól bevált gyári bluetoth kihangosító is ment a kocsival ugye.
Engem pedig megbízott (a főnököm), hogy vegyek neki egy kihangosítót, amit majd a szerelője bele is szerel a kocsiba. De kiderült, hogy egy nyomorult rádió sincs a verdába, szóval arra gondoltam, hogy tú in ván veszek egy ilyet (JVC KD-X330BT), szerelő beleapplikálja és mindenki boldog.Viszont mivel a működtetése, beállítása rám hárul, így pár dolgot megkérdeznék, mivel a gyári kihagosítóval annyi dolgom volt, hogy bemutattam egymásnak a telefont és az autót, onnantól kezdve kapcsolódott, ha gyújtást adott és leválasztotta a telefont, ha leállította az autót, vagy kiszedte a kulcsot, elment a kocsitól, nem tudom...
Szóval:
-Egy ilyen fejegységnél is így van? (mert a felhasználója nem fog tudni csatlakoztatni, bluetooth-t keresgélni, a kulcsot viszont üzembiztosan el tudja fordítani, a hangerőt pedig fel le tekergetni)-A másik, hogy mondjuk hallgatja a rádiót, ilyenkor, ha hívása van a rádió szépen lecsitul, ő lebeszéli amit akar, leteszi és szépen visszakapcsol a kossuth?
-Mint láttam van hozzá pici mikrofonocska, amit a szerelő szépen kivezetékel, remélem valami megfelelő helyre (a csomagtartó gondolom nem az). Itt jön a képbe a hangminőség, pontosabban a gépjármű vezetőjének érhetősége a vonal másik felén lévő fél számára. Ez megfelelő a fent említett JVC típusnál?
-Lehet nem ártana, valami kormányra gyoskötözhető, szigszalagozható kis gomb, amit nyomkodva fogadni/bontani lehet a vonalat, esetleg hangerőt is lehet állítani.
Megfelelő ez a típus? Van más ötletetek?
Kritériumok: #nem kell cd, kazetta, mini disc, dvd. Rádió legyen meg brútusz kihangosító.
#nincs szükség hangerőre, tisztaságra és kb semmi zenehallgatás élvezetéhez szükséges fícsörre sem.
#Nagyon fontos viszont, hogy a mikrofon érzékenysége jó legyen (főleg a beszédhangra, a motorzajt és a kerekek zaját nem baj ha tommpítja)
#Nagyon fontos, hogy ne felejtse el a csatlakoztatott eszközöket, beállításokat, mert a tulajdonosa nem fogja tudni beállítani, én pedig nem vagyok tartozéka a gépjárműnek.Köszönöm a segítségeteket, örök hálám.
-
Lite
őstag
válasz
Sub-ZeRo #60020 üzenetére
Az említett két fejben annyi a közös, hogy 2 din és Pio. Ezzel elmondtam mindent. A 720 egy klasszikus 2 din fej, semmi extra. A 730 viszont egy kb. 1 éves konstrukció, vágással, időkorrekcióval, mindenféle lejátszással, a nem navis és érintőkijelzős 2 din fejek közül talán a legjobb és legnagyobb tudású.
Erősítőt ajánlani úgy lehet, ha vannak konkrétumok. Azt viszont eldöntötted, hogy aktív vagy passzív lesz a rendszer?
-
Tudnál akkor ajánlani valami kézzelfogható erősítőt?
Ami fix?
Az a láda, ami a kocsiba való, meg a raptor 6 és a pioneer x730, vagy 720. (Igaz láttam 720-at is, de nem tudom mi a különbség köztük, még nem volt időm összehasonlítani a 2 modellt
Valamelyik a 2 közül. Úgy néz ki nem jövök ki a keretből, így növelnem kell. Inkább legyen egy normális rendszer a kocsiban... )
-
andras888
aktív tag
Sziasztok! Debrecenben lesz valamikor hallózás mostanában? Rendet kéne tenni a fejemben egy pár dologgal kapcsolatban, aztán ha vannak konkrétumok itt fárasztanálak titeket.
-
istvan170
aktív tag
Üdv mindenkinek! Seat Altea 2006-os gyári (mp3-at tudó verzió) audiorendszeréhez szeretnék 3,5 jack bemenetet! Egy ismerős vett az övébe 7-8k körül, de borzasztó alapzaja van. Szeretnék valami normálisabbat, és egy iPhone-nal összedugni (navi, spotify) amíg kitalálom, hogy milyen zene legyen a kocsiban. Előre is köszönöm!
-
Lite
őstag
válasz
Sub-ZeRo #60015 üzenetére
Személyes véleményem szerint pénzkidobás. Ennyiből, használtan, kategóriákkal jobbat lehet venni. Ha újat szeretnél, akkor viszont erősen javaslom számításba venni a külföldi (németországi) vásárlást is. Csodás darabok kerülnek elő ott, raktárak mélyéről...
Végül mi az, ami fix már a rendszeredből?
-
civicfan
tag
válasz
Sub-ZeRo #60015 üzenetére
Az első erősítőm egy Infinity reference 475, asszem újonnan 45e. Én használtan vettem 25-ért, és azon felül hogy több benne a watt, hangminőségre nulla javulást hozott! Most van 2db 20 éves audison vr-em, és az nekem tökéletesen megfelel. Újkori ára valami 1000-1200 márka volt.
-
bnagylajos1
tag
sziasztok erről érdeklődnék Kenwood KDC-5051U valaki volt e kapcsolatban ilyen rádióval ill érdemes e kipróbálni?
-
erik365
senior tag
Ezt az erősítőt véletlenül nem ismeri valaki?
Milyen minőséget képviselhet?
RTO SX-7002 -
#28001792
törölt tag
válasz
lautnermark #60009 üzenetére
Sajnos igen,félreolvastam.. Ez van,gondolom te még nem jártál így
Na mindegy is,mivel hibáztam,ezért elnézést kérek... A kóstolgatás nem ilyen
-
rob210
nagyúr
válasz
lautnermark #60006 üzenetére
Na ez így már segítség köszi.
-
#28001792
törölt tag
válasz
lautnermark #60001 üzenetére
Mi alapján taksálod azt a kanócot 4.000-re? És hol nem kell a nevet is megfizetni? Nem fogom sajnálni egyik céget sem,de ettől függetlenül letesznek valamit az asztalra.. mit kapsz ennél jobbat gyári kábelben 4-ért? Vagy tényleg nem értem,hogy mi az alapja a kijelentésednek..
-
I'am Dony
őstag
válasz
lautnermark #60004 üzenetére
Értem. Köszi
-
lautnermark
aktív tag
válasz
I'am Dony #60003 üzenetére
A kontakt miatt mindenképpen. Az anl egy "lap" és tisztán látható, ha bárhol eldurran, míg az agunál, ha belül a "talpnál" elereszt azt nem fogod sosem észrevenni, viszont hülyét fogsz kapni, mire megtalálod, hogy ez a hiba. Az anl csavaros rögzítése stabilabb, mint az agué.
-
I'am Dony
őstag
válasz
lautnermark #60001 üzenetére
Na ezt jó, hogy felhoztad. Mi a baj az AGU-val és miért jobb ANL?
-
BBéci
legenda
válasz
rob210 #60000 üzenetére
Ahhoz, hogy korrekt választ adjunk, ismerni kellene az említett Sony hangminőségét. De arról egyrészt nem árultál el semmi konkrétumot, másrészt olyan ember tudna válaszolni, aki mindegyik szóban forgó fejegységet kipróbálta.
Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy nem azonos láncba illesztve hallottad őket. -
lautnermark
aktív tag
válasz
rhonin #59997 üzenetére
Azért kérdeztem, mert 3550-t írtál. Szerintem a Connection-nél a nevet is meg kell fizetni. Max.4 ezer/pár a reális értük. Biztosítékból felesleges a márkáját nézned, inkább arra figyelj, hogy ne AGU-t vegyél. 25 mm2-s kábelig mini anl-t (1500 ft), felette anl-t (3500 ft) vegyél.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Star Trek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- SzoftverPremium.hu