Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- SteamOS gyere már PC-re! Nem, még nem jött el az idő.
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
doberman
üzenetére
Szia!
Írok egy rövid privátot. Remélem, hogy lesz időd elolvasni!

Janos250!Nem köveznek meg! Nem "hittéríteni" jöttél, hanem mutattál/mutattatok -egy jó/jobb- alternatívát, amit mások nevében is csak megköszönni tudok!
Mivel kezdő vagyok, minden jótanács jól jön!*****************************************************************************
Valami éppen lehet a módosításokkal, de csak annyit értem el eddig, hogy a kijelzőn nem csak az egysoros "telikarakteres" kiírás látható, hanem mindkét sorban mindenféle karakterek jelennek meg és lassan scrolloznak jobbra!
Nyilván nincs messze a helyes megoldás, de jelenleg több a befektetett energia, mint az eredmény!
Powerbankos betáp esetén sem lett semmi változás (sem az eredeti bekötésekkel, se a módosítottal)
Ezután keresni kezdtem a NET-en megoldásokat az l2c-s LCD-hez, de működő programot nem (csak valami visual...-os programozási eljárásút, amit még sohasem láttam
) találtam! Végül már golyózott a szemem és felfüggesztettem a Nano-s megoldások aznapi keresését! 
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Assetto Corsa Rally
- Mini-ITX
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- Futás, futópályák
- Napelem