- Bemutatkozott a Transcend SSD-inek zászlóshajója
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Félreértések az FSR 4 és a PlayStation 5 Pro körül
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Megcélozta az NVIDIA-t a 2 nm-es node-jával a Samsung
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30055 üzenetére
A Quantum Break a Remedy játéka volt. Az MS abba nem avatkozott bele. Nekik csak a PC-Xbox exkluzivitás kellett.
Nem az ARK az egyetlen cím, amit felkaroltak. Számos UE4-es játéknál segédkeznek az Xboxra portoláson, és világos, hogy ezeknek lesz majd egy PC Windows Store változata is. A Microsoftnak ez nem akkora teher, mert nagyon ismerik az UE4 problémáit, és tudnak rajta segíteni a tapasztalatukkal.
Aztán, hogy értékeled-e ezt a hozzáállást, vagy azt a portot vásárolod, amelyik nem kapott ennyi figyelmet már a te döntésed lesz. Nem fogják rád kényszeríteni a jobb verziót, de a saját minőségbiztosítási elveik miatt megcsinálják a "master race" PC-s rétegnek. Neked ebből hátrányod nem lesz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30053 üzenetére
Ugyanúgy kiadhatja a fejlesztő az UWP-s verziót a Steamhez, amint a Valve beépíti az UWP támogatását a platformba. Nem először látnánk külső áruházhoz való linkelést, lásd UPLAY az Ubisoft címeknél. Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást. Mondhatták volna azt is, hogy elég nekik is a gyenge minőség, de gondolom van egy minimum elvárt színvonal a saját értékeik szerint, amit megcéloznak.
Nem az ARK az első, ahol a Windows-Steam párosításnál van jobb. Lásd Mad Max és a Warhammer 40,000: Dawn of War III, ahol a Linux-Steam párosítás gyorsabb.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30048 üzenetére
Nem értem, hogy miért ők a szemetek. Úgy gondolták, hogy az a minőség, amit a Studio Wildcard lerakott egy fos. Részben az egyiptomi Instinct felelt számos programozási munkáért, viszont a Microsoft fogta magát és magára vette ezt a terhet az Xbox One-ra vonatkozóan. Mivel ennek minőségbiztosítási célja volt, így nyilván a fejlesztők sem ellenkeztek. Ezután ezt a verziót megkapta a Windows Store is.
Megtehette volna a Valve is, hogy odaáll és azt mondja, hogy technikailag híg fos, amit csináltok, így átveszem tőletek, hogy a Steam-re kikerülő port értékelhető minőségű legyen, de nem tették meg.Bár az áruház fenntartója kismértékben felel a partnerek minkáiért, a Microsoft valószínűleg úgy gondolta, hogy az ARK nem üti meg a minimum mércét, ezért besegítettek. Ez miért paraszt lépés? A saját pénzüket tették fel a Windows Store portra, ami ráadásul semmivel sem drágább, mint a Steam port.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30043 üzenetére
Akkor használjátok a sokkal lassabb portot.
Az MS-nek semmi célja nincs ezzel. Ők csak felrántották technikailag elfogadható szintre a játékot, hogy jól működjön Xbox One-on, és ha már lett Store verzió, hát leportolták oda is. Ugyanezt egyébként kiadhatnák Steamre is, ha a Steam támogatná az UWP-t.
-
válasz
Crytek #30025 üzenetére
srácok, a steamspy/steamdb szerint a gta5nél legtöbb, egyszerre online játékosok száma 364548 volt. a valós legyen a másfélszerese, duplája, jó? csak mert máshol is meg lehet venni. mostanában stabil 100k-t foglalkoztat a cím.
a pugbnél a mai peak meg majdnem egymillió. nem győztetek meg róla, hogy a cím nem érdemel semmi odafigyelést, és hogy senkit sem érdekel. -
Callisto
őstag
válasz
Crytek #30025 üzenetére
Egyik írja, hogy miért hagynak ki olyant, amit sokan játszanak, de bezzeg ami AMD-nek jobban fekszik (PUBG) az benne van. Erre válaszolt, hogy ha már számára az a lényeg, hogy hányan játszák, akkor felvilágosítaná, hogy a PUBG-t 10x annyian. Mestere vagy a gondolkodásnak.
-
-
emmm
őstag
válasz
Crytek #29819 üzenetére
Nagyon minimális az eltérés az i7-6700 és az i5-6600 között. Persze ezek egyike sem húzott.
Persze ez alapján ez a játék nem CPU limites, inkább olyan lenne itt érdekes. Battlefield?(#29821) HSM:
Valóban, legalábbis nem tudod ugyanazt a tesztet futtatni, de trendet lehet vele mutatni. Kb. mennyire esik vissza i5-tel?
-
-
#20844032
törölt tag
válasz
Crytek #29577 üzenetére
És biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan fognak is! Sikerkártya lesz ez, efelől senkinek ne legyenek kétségei. Remek kártya, kiváló teljesítmény, páratlan fogyasztás. Az árat még nem merem a sikerlistára venni, egyelőre léálegzetvisszafolytva várják a sorbanálló tömegek az AMD válaszát, hogy vajon mitől kerül minden vega 100$-al többe a beharangozotthoz képest. Az OCUK szerint azok az árak bevezető árak voltak az AMD elmondása alapján, az meg pusztán szerencsétlen szituációnak mondható, hogy a bevezető időszak előbb ért véget, minthogy a kártyákat kapni lehetne. Pech, mondhatni. Előfordul máshol is. Na, szal valszeg az ára is nagyon rendben van. Szal lassan kifut ez a sikergőzős a kiötőből, aki bátor rajta lesz!
-
-
#85552128
törölt tag
-
#45185024
törölt tag
-
válasz
Crytek #29368 üzenetére
Biztosan más a két játék kártyákra rótt terhelése, de ilyen különbség van a DX11-es Hellblade és a DX12-es GoW4 között fHD-n:
GoW4-ben az RX 470 és a GTX 970 egyformán teljesít, míg HB alatt az RX lemarad 16%-kal. Bár ez utóbbiban mindkettő 60 FPS alatt van, de nem mindegy, hogy 46 vagy 55 FPS ebben a helyzetben. De ami fontosabb, GoW4 alatt a minimumjaik is 60 FPS felett vannak, amit még átlagban sem ér el a HB.
Kíváncsi lennék, a HB mit mutatna a GoW4 motorjával DX12 alatt.
-
TTomax
félisten
válasz
Crytek #29347 üzenetére
Nem akarsz te még most 4Ks monitort,nekem volt mégis inkább egy 1440ps mellett maradtam.Nem csak a 60VS144Hz miatt,hanem mert egyszerűen nem volt elég homogén a 4K monitor.Hiába kalibráltam,ahogy odébb raktam a colorimetert 3centivel komplett fals lett az eredmény.Arról nem is beszélve hogy a te igényeidhez még nem létezik elég erős vga.
-
-
#00137984
törölt tag
válasz
Crytek #29340 üzenetére
Igaz, mert én meg 1080P/60Hz-re vettem a videókártyát. A monitorom is most ennyit tud és ezeket a videókártyákat 1080P/1440P felbontásra adják. Majd persze nem fogom 25-30 fps képkockaszámra korlátozva használni, ahol a játékélmény kuka. A játék látványvilága rovására fogom ezt addig emelni, amig folyamatosnak nem érzem. Valahol megtalálom ezen egyensúlyt, és azon tolom a játékot.
Viszont a videókártyákból szeretjük közben kihozni a legjobb tudását.
-
TTomax
félisten
válasz
Crytek #29324 üzenetére
Értelmetlen beállítások mindig is voltak a játékokban amitől szebb nem lett de legalább negyedelte az fpst,söt mostanában már néha a "high" opció jobban néz ki mint az "ultra" mert mentes a post process effektektől.Ezekre soha nem fogsz elég erős kártyát találni,kár ezzel foglalkozni.Habár tudom neked ez a vesszőparipád,és sokan le is írtuk már ezt neked.
-
TTomax
félisten
válasz
Crytek #29322 üzenetére
A proci árakkal szerintem nincs gond,lehet kapni egész jó 6-8magost.A vga vonal viszont siralmas mert az AMD nem tud labdába rúgni a teljesítményt illetően.Inkább nyomatnak egy ficsörlistát amiből majd bejön valami,de látszik érdemben az árral nem kívánnak versenyezni,mert nem tehetik meg.Az is elgondolkodtató,hogy a PCs "main" oprendszert meg a grafikus APIt egy olyan cég szállítja aki konzol vonalon érdekelt.Na meg ez a bányászat is minden csak nem jó a pcs világnak.
-
cyberkind
félisten
válasz
Crytek #29322 üzenetére
Még szerencse, hogy az új játékok nagy része egy halom szar, én speciel most is régi játékot tolok ami a Max Payne 3, és ilyeneket tervezek, Gta meg Witcher-hez hasonló zseniális címek úgy sincsenek gyakran, a többit meg kivárom, már így is erősnek éreztem a 980TI-t nem egyszer FHD-ra.
-
cyberkind
félisten
válasz
Crytek #29293 üzenetére
Azzal a játékkal csupán annyi a gond, hogy egy generációval korábban jött mert még az arcok se annyira jók mint egy PS4-es exkluzívban, a játék meg aztán bűnronda, olyan, hogy fizika nem is létezik abban a játékban, de amúgy jó játék csak én nem tudom eldönteni ki hazudik vagy ki nem, szóval majd a 2. rész.
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #29121 üzenetére
Amint nem lesz DX11-re támogatást elkezd jelentősen nőni a rajzolási parancsok száma, elvégre erre valók az új API-k. Nélkülük nem lenne ez lehetséges, ahogy a bemutató is prezentálja igen konkrét gyakorlati mérésekkel.
A mikor az kiadótól függ. A Stardock ezzel a munkával kész. Az Ubisoft az AnvilNextet most írja át a root signature modellhez, tehát bármi, ami a következő generációs AnvilNext motort használja már helyből DX12-es lesz. Az EA esetében a Frostbite Teamet vezető Repi nagyjából egy éve mondta, hogy 2017 végén akarja dobni a DX11-et. Nyilván azért, mert át akar váltani az új modellre. Az ID tech 7 helyből Vulkan API-ra készül, visszafelé kompatibilitás nélkül. Mindegyik ilyen fejlesztés azt szolgálja, hogy sok lehessen a rajzolási parancs, és hogy skálázódjon a rendszer sok magon keresztül.
-
válasz
Crytek #29066 üzenetére
De már közben olvastam hogy hivatalos event nem lesz fb-n, meg a programba kitéve... csak így közölve van, hogy akkor és ott.
Ha tudok elnézek akkor... legalább lássak is valamit már ebből.
(Mondjuk tuti tömegnyomor lesz így már sajnos.)Még a végén kiderül pár magyar mérnökembernek is köze van a termékhez. Máris megvan magyarázva a sok csúszás.
-
#45185024
törölt tag
válasz
Crytek #28980 üzenetére
És ezzel az OC-olot benccsel cry ?
behozza majd 1080at ?
és ez csak a sárkány szagaa sárkány majd egy hónap múlva jön
Elvileg kinti fórumokon azt mondják nagyon limites, de majd diszfunkcionalitás megszünése esetén esik az a fogyasztás. -
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #28541 üzenetére
Codies már rég kidobhatta volna ezt az ősrégi motort a kukába, mert ma már csúnyácska és lassú az EGO 4.0-hoz képest. Nem értem miért ezzel a régi motorral adták ki ezt a game-t.
Ja igen Radeon kártyákon még mindig hibás a megjelenítés ha nincs MSAA bekapcsolva. Ugyanaz, mint a Dirt Rally-nál, nem javították ki.
-
-
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #28241 üzenetére
4 magost hasonlítsunk 4 magossal 6 magost az intel párjával így tovább. Akkor már mindjárt nem így állnak a dolgok, de az új intel platform tisztábban fogja megmutatni az erőviszonyokat hiszen x299-be jön 4 magostól kezdve 18 magosig bezárólag minden fajta proci.
(#28242) fules
: Nem voltam limitbe bf3-ban de bf4ben sem. A bf1-et meg elkurták mert a béta teljesen fluid volt multiba még 6600k-val is.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #28238 üzenetére
Sokat érzik ezt a pénzkidobás effektust ne félj. 1 játék miatt nem éri meg 8 magos konfigba invesztálni jelenleg. Sokan csak azért cserélték mert bevallották szeretnek legózni na ez az igazi wtf kategória. Meg i7 6700k-t kidobtak kvázi az ablakon egy ryzen 1500x-ért. És jampiskodnak hogy ugyan olyan gyors sőt gyorsabb hát nem.
A régebbi multis címekbe sosem fogják ezek a ryzenek utolérni a 4,5-5 ghz-es 4 magos inteleket. Cs go elég jó példa.
Én csak ezzel multizom meg a cs 1.6-al amúgy single player gamer vagyok.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #28236 üzenetére
Akkor mi akadályoz meg hogy vegyél egy rízsszemet?
Mondanám azt hogy jöjjenek a ryzen tulajok és a tesztjeiket linkeljék be a blog bejegyzésembe de 1 se fog versenyezni...
Engem nem fog vásárlásra késztetni ha a jövőbeli játékok csak annyi extrát hoznak majd hogy ki van tolva a látóhatár maxra, a víz alatt is lesz majd brutál geometria ami megfogja a 4 magos procikat, meg esetleg újabb hangmotor amivel szintén nem fog állítólag elbírni egy 4 magos.. majd butítok. Intelnél meg a 18 magos proci kb 2000 dolcsis ára még jobban nem késztet mozgolódásra, a tesztemben látszik, inkább vga-t éri meg egy gamernek upgradelni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #28231 üzenetére
Itt igazából az lesz az érdekes, amikor megjönnek tényleg a szörnyprocik. 12-16-18 maggal. Az Intel már most erősen azon van, hogy a fejlesztők nyomják ki a látótávolságot az egekig, és építsenek olyan hangmotort a rendszerbe, amivel a négymagosok nem bírnak el. Ezzel tudják terelni a játékosokat minimum 6 magra. Ez lesz a választóvonal majd. És gond sem lehet vele. Elvégre akinek négymagosa van, majd leveszi a látótávolságot és a reverbek hosszát minimumra. A játékélményt így is megkapja, csak nem úgy, akinek több magja van négynél.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #28231 üzenetére
Én a saját tesztjeimnek hiszek maximálisan.
Még ma sem mondhatjátok el hogy mindenben jobb egy 6/8 magos rízsszem. A tomb raider készítői kijöttek egy patchel amivel kb 30%ot gyorsultak ezek az új amd-s rendszerek de azt nem szabad elfelejteni hogy ez csak csepp a tengerben, a fejlesztők intelre optimalizálnak, a gamerek többsége intellel rendelkezik a régi progik nem fognak rízsszem patchet kapni és ott mindig meg lesz a lemaradás a "nagy varázsló" ryzennek.. -
do3om
addikt
válasz
Crytek #28009 üzenetére
Van még VGA driver?
Bele tud szólni DX12-es játékba?Ja valóban van meg tudnak javítani a sebességen is, Abu írja híreket is mindig ha jön valami AMD, vagy NV driver ami javít a friss sokszor DX12-es játékok hibáin, sebességén.
Ez amugy mekkora márA friss fórumozok biztos nem értik meg a követő fanok akikeknek max egy hónap után az agyuk felülírja a régi dolgokat és kérdezgetik hogy sorolj már fel valamit ami nem úgy lett, ahogy az el volt itt hintve.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
Crytek #28005 üzenetére
Nem tudom,de per pill van vagy 3-4 játék ami egál vagy erősebb a az aktuális csúcs amd egy mezei boeleres,ref 980ti-vel.
Akkor ehhez tedd hozzá,hogy alig van oldal aki custom kártyával mér és a szám még kisebb lesz.
Nem a játékiparban kiegyensúlyozottan gondoltam,hanem az ellenfél aktuális kártyájához mérten kiegyensújozott teljesítményre. -
válasz
Crytek #27999 üzenetére
De, komolyan gondolom. Én egy vásárló vagyok, aki azt látja, hogy szarul fut a játék az AMD kártyákon, pedig ugyanazzal a motorral más megoldotta, hogy jól fusson. Nem érdekel, mekkora cég csinálta, én a végterméket nézem. Ahogy másokat sem érdekel, hogy az AMD tized akkora büdzséből fejleszt, mint a konkurencia, és csak az számít, hogy a Ryzen 10-20%-kal lassabb játékban, mint a 7700K.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vidd haza a jövő RAM-ját már ma!
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest