- Azonnali fotós kérdések órája
- Gaming notebook topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Premier előzetesen az Until Then
gp Némi halasztás után végre elérhető lett a játék teljes kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pancsermeste
őstag
válasz
EnterR #41238 üzenetére
Lehet hülyeség (mert nem értek hozzá) de az nem lehet, hogy a játék nV kátya + PhysX-re van optimalizálva, és ilyenkor a VGA-nak kellene számolnia a fizikát, de azt ugye AMD nem tud, és gondolom a CPU-ra sem irányítja át a számolást, így vannak ilyen FPS droppok. Én úgy vettem észre, hogy nem a részletes grafikánál, hanem inkább a nagyobb csatajeleneteknél vannak ezek a lassulások... de a procit akkor se izzasztja meg.
proci985: SSD-n kipróbálom még, bár nem hinném, hogy megoldaná, mert valóban az a jelenség, hogy egy irányba elnézve felgyorsul, a csatatér irányában meg lelassul, és mindezt csak körbeforgással, nem haladok előre. Sőt, van hogy pl. fal mögötti részen már megy a banzaj, amit még nem látok, de a gép már számolja a jelenetet...és belassul...
[ Szerkesztve ]
-= Pancsermeste® =-