Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabog4

    aktív tag

    válasz icecave #6026 üzenetére

    A 'privot' az az alap mozgató 'bizgentyű'?
    Azt, hogyan tudom arrébb rakni MAXba, mert, amikor polyvál konvertálok mondjuk egy téglatestet és azon belül a vertexpontokat kijelölök és úgy húzom arrébb valahova máshova az objektumot majd visszalépek simán mozgatásba és az a mozgató fül ott marad ahol eredetileg az objektum volt és megesett, hogy elég érdekesen mozgattam a helyére az objektumot. :D:D

    Textúrával kapcsolatban is tennék fel kérdést! :)
    Miként állsz neki pl.: BŐR textúrának /vagy ott Zbrush illetve hasonló progival oldod meg?/
    Vagy miként állsz neki FÉMNEK és most itt nem a 3ds max által effekteltre gondolok, hanem mondjuk egy rozsdás kinézetűre?! Még jobbat tudok, emberi arc textúrának!?

    Egy példát felhozok, ha egy m4est textúrázól /vegyük most csak a testet, ahol a tűzváltókar található/ annak te megrajzolod a legapróbb karcokat is és apróbb kis 'ici-pici' gödröket illetve festék kikopásokat?

    HUN_Thorpedo

Új hozzászólás Aktív témák