- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szabog4 #6027 üzenetére
A hierarchy fülön találod egy objekt pivotját és annak beállítását, mit vegyen középpontjának a max. Ez el is tud mászni több okból is, aztán elég hülyén lehet mozgatni egy objektet, ha 20 m-el arrébb van a pivotja.
Nyilván nem 1 layerből áll pshopban 1-1 végéleges textura, meg kell mindent rajzolni rá, ami kell. Alapnak van csomó kép, stb, ott a cgtextures is, ami most épp nem megy, de ott a mayang is, itt találsz fémet, fát, amit akarsz. Ezekből szépen pshopban össze lehet rakni, amit az ember akar. Persze ott vannak a kiegészítő mapok is, amiket meg kell csinálni, normal, specular, stb. amitől a végeredmény olyan lesz, mint amiket látsz.
[ Szerkesztve ]