Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    Megvan az első ezresem a Call of the Sea személyében. Beszéltünk róla megjelenés körül párszor, most szántam rá magam, hogy rendesen végigjátsszam, megkeressek mindent, szerencsére a játék abszolút támogatja ebben a játékost, van chapter select, írja, hogy hol hány százalékon állsz, miket találtál meg, szóval annyira nem nehéz a 100%.

    A játékról abszolút szuperlatívuszokban tudok csak beszélni, minden szempontból top notch a saját zsánerén belül, de általánosságban sincs szégyenkeznivalója, remekül néz ki, a játékmenet egyszerű, intuitív, nagyon okosan segíti a játékost hud nélkül is, a zene, hangok, szinkronok felsőkategóriát képviselnek, a víz alatti hanghatások tanítani valóak. A sztori meg pár apróságot leszámítva magával ragadó és remekül, néhol egészen parádés és kreatív módon meséli el a történéseket.

    Az egyik legzseniálisabb részlete a játéknak, ahogy haladunk előre, Norah úgy lesz egyre magabiztosabb, erősebb, úgy kell egyre kevésbé Harry jegyzeteire és segítségére támaszkodnia. Az is egy egyszerűségében nagyszerű ötlet, hogy nem pipálgat a játék semmit, a naplót látszólag összevissza vezetjük, de végül összeáll a kép, plusz sokszor nem is engedi a játék, hogy többször interakcióba lépjünk bizonyos tárgyakkal, ezzel jelezve, hogy ott elvégeztünk már mindent, pl. mikor leesünk a toronyból chapter 4 közepén és mikor magunkhoz térünk a sivatagos látomásból, a létra ledőlt mellettünk, vagy chapter 5-ben a kutak vízióit is csak egyszer tudjuk megnézni, így számon lehet tartani, mit láttál már és mit nem.

    A végén a csavar is egészen jó, ahogy a döntéshelyzet is, bár azt sajnálom, hogy a szokásos két ajtós megoldást választották. A másik kis negatívum, hogy szerintem kevés időt szenteltünk Norah és a sziget kapcsolatára, főleg a végén ez az egész transzformáció elsiklott Norah és Harry kapcsolata mellett, de a befejezés szempontjából érthető döntés, fontosabb volt a kapcsolatukat rendesen bemutatni és így megérteni, hogy végső soron nem tudsz jól dönteni, mindkét befejezés keserédes lesz. Az külön tapsot érdemel, hogy úgy tudtak feszültséget generálni, hogy végig egyedül voltunk, de mégis átéreztük Harry expedíciójának megpróbáltatásait és a férfi hangulatát, ahogy haladt előre az őrület ösvényén.

    Bőven 9 pontos játék, egy fantasztikus történetet támogat a remek hangulat, egyszerűségében nagyszerű játékmenet és kivételes audiovizuális megvalósítás, kiemelkedő élmény.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák