Új hozzászólás Aktív témák
-
sanyek2
senior tag
Bármilyen hang, fény, füsthatás (xD) ami nem volt korábban gondot jelent. Nagyjából honnan jön a hang? Biztos hogy a proci, és nem a táp cicereg? Ha a táp, akkor kevés a táp az adott konfighoz/húzáshoz. Ha tényleg a proci, akkor tuning függvényében azt mondanám túl sok áramot kap.
-
Alister71
nagyúr
válasz
sanyek2 #33393 üzenetére
CPU Clock Ratio: 10
CPU Host Clock Control: Enabled
CPU Host Frequency: 266
PCI Express Frequency: 100
A ramoknak elvileg így 1066-on kell menniük, az időzítéseket hagyd auton.
System voltage control: manualMivel nincs LLC a lapodon, így elképzelhető, hogy a 266x11-hez biosban kell 1.42 volt körül, hogy terhelés alatt is megkapja az 1.35-öt.
-
Ghard
őstag
-
rola636
csendes tag
Ha nincs terhelve még ez is elképzelhető szedj le egy programot ami megterheli én PRIME95-öt használok és úgy vizsgálódj
-
djRusT
tag
üdv
kezdő vagyok tuningolásban, de nagyon érdekel a téma... szerintetek az adatlapomon lévő konfiggal van némi esélyem jelentősebb tuningra vagy felejtős?
Ha igen , akkor mivel érdemes kezdenem? alapon a proci 3.06ghz (szorzó állítható 7.5-től 11.5-ig) és most éppen 11.5-ön megy 300-as fsb-vel (3450ghz)
Ezt lenne még esélyem feljebb tornázni pl feszültségemeléssel vagy valami mással??? Kérlek segítsetek...jah a memóriák 1066mhz-esek, de így most éppen 1200 körüli mhz-en ketyegnek...
(vagy sz.r az alaplapom és nem igazán bírja a tuningot?) -
rola636
csendes tag
-
sanyek2
senior tag
válasz
Alister71 #33374 üzenetére
A BIOS-ban csak azt lehet állítani hogy mennyivel többet kapjon. +0,1, +0,2 stb.. Viszont az AIDA64 szerint 2,1-en megy. (előkerestem az infót, és szintén 2,1-et írt a fickó) Normal módon van és elvileg így kajpa a 2,1-et. de ez változhat ha a rendszer úgy gondolja hogy kevés neki?
-
Alister71
nagyúr
válasz
sanyek2 #33369 üzenetére
A virtual dual biost én úgy sejtem, hogy a biost lementi a HDD-re, és ha gond van, onnan vissza tudja állítani. Nekem legalább is így csinálja.