- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Google Chromecast topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Androidos fejegységek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Biztosan volt már róla szó, de az 50C735 és 55C735 között van különbség a nyilvánvaló képernyőméretet leszámítva?
-
mexel
veterán
Mennyire jellemző az 55c735-re a backlight bleed és mindenféle foltosodás?
-
vadászcsiga
félisten
Múlt héten vettem én is egy 55c735-öt euronicsban. Kép, hang rendben van, foltok nincsenek, képe gyönyörű. Alapvetően tetszik, bár van pár kisebb dolog ami nem. Két távirányító van hozzá de egyikkel sem oldották meg hogy a mediaboxot is kezelni lehessen. 8 éves Samsung tudta ezt. Jó lenne pl ha egy, vagy több gombhoz saját beállítást lehetne hozzá rendelni, pl valamelyik HDMI bemenet hogy rögtön a tv adásra lehessen kapcsolni. Tv gomb van de minek, hiszen a két tv szolgáltató már csak mediaboxon keresztül ad tartalmat ami HDMI-vel kapcsolódik. Túl sok lépésen keresztül jutok vissza.
Android tv-től is többet vártam, a kevés elérhető app 90%-a hulladék, és megdöbbentően fapados. File manager pl szinte az összes kategóriában található. Böngészőt alig találtam, egy chrome-ot igazán összeheggeszthetnének rá hogy legyen valami könyvjelző szinkron a telefonnal. Tudom hogy ez a tv oprendszer talán a legkiforrottabb, de ráférne még némi csiszolás.
-
Mr.Iksz
tag
válasz
randras_83 #16422 üzenetére
az igen.
gratu,remelem ez már jó lesz
-
randras_83
addikt
válasz
randras_83 #16402 üzenetére
Rövid fejlemény. Visszavittem a TV-t pénzt visszakaptam mivel csak a kiállítási darab volt de az is pöttyös. Ezután viccből bementem egy másik euronicsbe és végül elhoztam a kiállítási darabot (valamivel olcsóbban) ez legalább hibátlan.
-
ETOM
addikt
válasz
dgyuri0123 #16420 üzenetére
Az enyém ciripel mint állat ha fekete a kép, de ezért nem akarom szervizeltetni mert hátha szétcseszik.
De azért ennyi pénzért, hogy coil whine van mint a videokártyáknál.. -
dgyuri0123
nagyúr
Őszintén kívánom, hogy legyen szerencséd/szerencsétek. Mikor élőben megnéztem a C835-öt, őszintén mondom elállt a lélegzetem, annyira tetszett. Csodás feketék, gyönyörű színek, nagyon jó mozgásmegjelenítés, stb, stb. Csak a bogár befészkelte magát, hogy mi van ha... Így lett belőle oled.
-
gluke
csendes tag
válasz
dgyuri0123 #16417 üzenetére
Ha kevés a szerviztapasztalat az jót is jelenthet.
Szerintem nem szabad néhány indulatos és elégedetlen ember kommentje alapján általánosítani. Nekem pl. a feleségemnek szánt Redmi telefonnal volt 3 garanciális köröm az Alzánál ahol szintén nincs nagyon kivel beszélni, csak ott hagyod és majd írnak 30 nap múlva, hogy kész. De az Emagon is hasonló a helyzet. De nem mondom azt, hogy ezeknél nem szabad vásárolni, vagy hogy a Redmi egy sz@r telefon.
Remélem nekem nem lesz gondom a TV-vel és nem kell szervizelni, de azért az mindenképpen jó lenne ha a TCL-nek használható magyar Ügyfélszolgálata lenne. -
mexel
veterán
válasz
dgyuri0123 #16417 üzenetére
Lehet hogy én sem merem
Illetve mégis. Viszament az ár az emagon, meg is rendeltem, ha nem tetszik megy vissza
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Coradiel #16416 üzenetére
Elhiszem és nem azt mondom, hogy nem lehetnek kivételek. Én csak azt olvastam, hogy akinek kijelző, vagy egyéb komolyabb hibái voltak, ott nem nagyon voltak készségesek és rutinosak a szervizben, sőt még kárt is okoztak, vagy nem jól javították a tévét. Az önmagában egy vicc, hogy az eladót vagyok kénytelen keresni hiba esetén, mert a márkaképviselet utolérhetetlen. Én orosz rulettnek érzem a TCL-t. Akinek szerencséje van az szereti, a többi meg rágja a körmeit. De legyen szerencséje mindenkinek, azt kívánom. Én nem voltam olyan bátor, hogy bevállaljam a márkát.
-
Coradiel
csendes tag
válasz
dgyuri0123 #16415 üzenetére
A szervízzel kapcsolatban nekem volt velük dolgom, bár nem kellett elvinni a tévét a javításhoz.
A 55C728-at vettem az Auchanban 2021 decemberében aminek nem működött a wifi vevője. 12. 30.-n írtam a szervíznek levelet, amire 01. 03.-n írtak, hogy másnap melyik telefonszámokon tudok beszélni egy szervízes kollégával.
Egy héttel később jött ki a szerelő aki háznál tudta javítani. Ha el kell szállítani a tv-t arról nem tudok nyilatkozni.
Én azt mondom, hogy tapasztaltam már rosszabb szervízes ügyintézést telefonnál vagy számítógép alkatrésznél. -
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják. -
F.B.I.
veterán
válasz
dgyuri0123 #16412 üzenetére
Ha normális helyen veszed (MM, Auchan, Euronics) és olyan szintű a probléma, akkor konkrétan a szerviz is kimaradhat (nekem pl az Auchan cserélte egy újra, miután a szervizzel nem jutottam dűlőre).
-
cd930
senior tag
válasz
dgyuri0123 #16412 üzenetére
Hol olvastál valós szerviztapasztalatról?
Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről, de konkrétumot nem.
Az nyilván lassító tényező lehet, hogy egyetlen fehérvári szerviz (Videoton) van nevesítve, de ezen kívül nem látok más kockázatot.TMX-nél csak nem rosszabb, akik pl a Lenovo-t vagy más komoly márkát "szervizelnek", általánosan csapnivaló tapasztalattal.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
agent11 #16410 üzenetére
C835-öt én is erősen nézegettem, aztán mikor a garanciális ügyintézésről kezdtem információkat gyűjteni, kiderült, hogy a szervize csapnivaló. Ahhoz képest nem annyira olcsó tévé, hogy hiba esetén lemondjak egy akár pár hetes tévéről, mert úgy javítják (ha javítják), hogy abban nincs köszönet. Ennek fényében is kellene nézni a márkát szerintem.
-
gluke
csendes tag
-
Bacy85uj
csendes tag
Sziasztok!
Tv vásárlás előtt állok és mivel szembe jött velem jónéhány teszt a 735ös TCL-el ami dícséri, egyre jobban elkezdtem felé hajlani. Eddig úgy voltam vele ,hogy sok jót hallottam róla a teszteken ,így Samsung helyett miért is ne, de néhány fórumot olvasva elbizonytalanodtam.
Software hibák és bugok stb stb. Software terén ennyire kiforratlan lenne? Nyílván senki nem tud adni megnyugtató választ,hogy mi lesz később, de kár érte , pedig tuti vételnek éreztem. Esetleg akinek van tapasztalata más típusokkal , mi van vele egy szinten nagyjából? -
nOvOp
senior tag
válasz
randras_83 #16402 üzenetére
Nálam is ugyanez a probléma volt az 55c735-nél! Emagnál vettem múlt héten, rá két napra vettem észre, én is visszavittem. A hölgy meglátta a dobozt és azt kérdezte, kép vagy hang? Meg is hökkentem. Azt mondta, mostanában vittek vissza párat. Én nem mertem kihozni, egy ugyanilyet, így hisense 55u7hq lett helyette.
-
vidaila
senior tag
válasz
randras_83 #16394 üzenetére
Nekem nem foglalkoztak vele, mivel felhasználás szemponjából nem látszik (csak betekintési szögön túl látszik)
Új hozzászólás Aktív témák
- HOPPÁ! Samsung QE65Q8FAAU - 65" (163cm) QLED - 2025-ös modell - 4K Q8F Vision AI Smart TV
- Jabra Evolve 2 55 UC Graphite!!! Beszámítok!!!
- Pioneer DDJ-RB DJ pult / Keverő pult
- Eladó egy Bose Quiet comfort 25 dobozával aktív zajszűrés
- SONOS Arc hangprojektor Dolby Atmos 5.1.2 + Sonos SUB mélynyomó wireless, multiroom, AirPlay
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest