- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nintendo Switch 2
- OLED TV topic
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Renault, Dacia topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- NVIDIA Quadro M2000 4GB 128bit GDDR5 videokártya
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest