Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolondrum

    félisten

    No urak. Én szeretek minden elé menni, ezt az autó átvételekor is tetten érhető volt, igazából kevés meglepetés ért. Főleg az automata váltó ügyében kerestem fel olyanokat akiknek van. Szűk 300km után (lassan már indulunk is tovább vele) elég sok mindenre rájöttem. Mondjuk vásárlás előtt kellett volna vele ennyi km és talán, mondom talán, nem ezt választom. Mert hát olyan kettős érzés van bennem ezzel kapcsolatban.
    Egy csodás szerkezet ez fix, szögezzük le.
    Minél több km-t megyek vele, annal jobban érzem, hogy az a fél citromos váltó nagyon ritkán van egy az egyben fizikailag kapcsolatban a motor kihajtás és a hogy is mondjam kerekek között, amit hiányolok, néha, de múlni fog. Ez egy kva kényelmes dolog, nagypapáknak is. Mint valami hajó néha. Jöttem haza adaptívval, pályán amint tudott úgy odalépett, úgy hogy asszony szólt rám, ne nyomjam ennyire mert új. Mondom neki, ez nem én vagyok. ;]
    Országúton is nagyon jó, élhető. Ott is odalép ha van lehetősége. Egyedül a legközelebbi követési távolságot tartom még mindig soknak ami előtt vagy után, - attól függően, hogy valaki fékez előttem, vagy megindul -.
    Maximálisan kíméli a motort ha azt hisszük van bejáratási fázis.
    Lehet neki taposni, pár másodperc után leejti a fordulatot, nem ebben fog szétesni a motor, hogy pár másodpercig belenyal a 3-4-5000 rpm-be.
    Hegyre fel minimális gázzal igen lent tartja a fordulatot, ami nem szerencsés sztem, de gázra ezen lehet változtatni, ezt a lakó pihenő kresz szabályai bánják csak. Az emlegetett Nagyon meredek részén állóról úgy indul el, mintha vízszintes lenne az út. (!!!) :D Viszont vannak szituk ahol meg sem mozdul, csak gázra. Pl itthon kézifék nélkül állok és egy kisebb fán megyek át. Mivel e mögött itt a motorom és az scross 10cm hosszabb mint a vitara így nagyon lassan mentem hátra, mert már nagyon pittyegett. Szóval a fának neki feszült de nem ment át rajta csak gázra, de ez sem mindig igaz, még nem tudom mikor miért. Fix h nézi az autó a dőlést is, mert meredek részen inkább pörög de nem vált fel, simán lehet, hogy több dolog miatt is lehet más a viselkedése az adott szituációban.
    Sokat kérdeztem embereket hogy mi hogyan viselkedik menet közben. D-ben a polöccintés röviden csak előzni jó, egy vissza és oda lép, előz, vagy csak oda lép, mert hát elgondolkodik, de igazából én ezt szeretem benne, aztán felbőg és "megy".
    Allgrip, meg autómat, meg súly, de ezzel is lehet előzni a szüttyögőket, pozitív érzés odalépni neki.
    A fogyi 6.7L szűk 300km-re. Ebben volt minden. Szó szerint. Hegy fel le oda vissza viselkedés miatt, pálya 120-160 között, országút, dugó, sima krúzolás 80 körül Szilvásvárad körül. Alapvetően kímélem a motort is, de nem hiszem, hogy később nagyon máshogy fogom vezetni, ahogy most viselkedik, az jó.
    2* akartam kuplungolni eddig, hát azt kerülni kell. :DD
    Manuális módot sztem soha nem fogom használni. Mondjuk Lillafüred körül el tudom képzelni, ha értitek mire gondolok.
    Nagy kaszni dőlt ide, dől oda, de megy azért automatával is.

    A visszatöltés / merítés: [kép]
    10 percen belül képes vagyok 1-re meríteni, vagy maxra tölteni. Átlagos 3-4 pálcikán van. Ennek is érdekes a működése, ki van találva.
    Erről jut eszembe, lejtő vs. Automata. Hát üresben gurul lefelé, csak 30 táján ha előtte oda lépek lefelé, tölt vissza, mert sebességbe marad. Ez van.
    Estig bekerült a nagyfesz nyest riasztó, kormányvédő, ma talán a dual kamera stb. Mankókerék kell még, sajnos a vitarában maradt be van szorulva, vennem kell másikat.

Új hozzászólás Aktív témák