Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
No urak. Én szeretek minden elé menni, ezt az autó átvételekor is tetten érhető volt, igazából kevés meglepetés ért. Főleg az automata váltó ügyében kerestem fel olyanokat akiknek van. Szűk 300km után (lassan már indulunk is tovább vele) elég sok mindenre rájöttem. Mondjuk vásárlás előtt kellett volna vele ennyi km és talán, mondom talán, nem ezt választom. Mert hát olyan kettős érzés van bennem ezzel kapcsolatban.
Egy csodás szerkezet ez fix, szögezzük le.
Minél több km-t megyek vele, annal jobban érzem, hogy az a fél citromos váltó nagyon ritkán van egy az egyben fizikailag kapcsolatban a motor kihajtás és a hogy is mondjam kerekek között, amit hiányolok, néha, de múlni fog. Ez egy kva kényelmes dolog, nagypapáknak is. Mint valami hajó néha. Jöttem haza adaptívval, pályán amint tudott úgy odalépett, úgy hogy asszony szólt rám, ne nyomjam ennyire mert új. Mondom neki, ez nem én vagyok.
Országúton is nagyon jó, élhető. Ott is odalép ha van lehetősége. Egyedül a legközelebbi követési távolságot tartom még mindig soknak ami előtt vagy után, - attól függően, hogy valaki fékez előttem, vagy megindul -.
Maximálisan kíméli a motort ha azt hisszük van bejáratási fázis.
Lehet neki taposni, pár másodperc után leejti a fordulatot, nem ebben fog szétesni a motor, hogy pár másodpercig belenyal a 3-4-5000 rpm-be.
Hegyre fel minimális gázzal igen lent tartja a fordulatot, ami nem szerencsés sztem, de gázra ezen lehet változtatni, ezt a lakó pihenő kresz szabályai bánják csak. Az emlegetett Nagyon meredek részén állóról úgy indul el, mintha vízszintes lenne az út. (!!!)Viszont vannak szituk ahol meg sem mozdul, csak gázra. Pl itthon kézifék nélkül állok és egy kisebb fán megyek át. Mivel e mögött itt a motorom és az scross 10cm hosszabb mint a vitara így nagyon lassan mentem hátra, mert már nagyon pittyegett. Szóval a fának neki feszült de nem ment át rajta csak gázra, de ez sem mindig igaz, még nem tudom mikor miért. Fix h nézi az autó a dőlést is, mert meredek részen inkább pörög de nem vált fel, simán lehet, hogy több dolog miatt is lehet más a viselkedése az adott szituációban.
Sokat kérdeztem embereket hogy mi hogyan viselkedik menet közben. D-ben a polöccintés röviden csak előzni jó, egy vissza és oda lép, előz, vagy csak oda lép, mert hát elgondolkodik, de igazából én ezt szeretem benne, aztán felbőg és "megy".
Allgrip, meg autómat, meg súly, de ezzel is lehet előzni a szüttyögőket, pozitív érzés odalépni neki.
A fogyi 6.7L szűk 300km-re. Ebben volt minden. Szó szerint. Hegy fel le oda vissza viselkedés miatt, pálya 120-160 között, országút, dugó, sima krúzolás 80 körül Szilvásvárad körül. Alapvetően kímélem a motort is, de nem hiszem, hogy később nagyon máshogy fogom vezetni, ahogy most viselkedik, az jó.
2* akartam kuplungolni eddig, hát azt kerülni kell.
Manuális módot sztem soha nem fogom használni. Mondjuk Lillafüred körül el tudom képzelni, ha értitek mire gondolok.
Nagy kaszni dőlt ide, dől oda, de megy azért automatával is.A visszatöltés / merítés: [kép]
10 percen belül képes vagyok 1-re meríteni, vagy maxra tölteni. Átlagos 3-4 pálcikán van. Ennek is érdekes a működése, ki van találva.
Erről jut eszembe, lejtő vs. Automata. Hát üresben gurul lefelé, csak 30 táján ha előtte oda lépek lefelé, tölt vissza, mert sebességbe marad. Ez van.
Estig bekerült a nagyfesz nyest riasztó, kormányvédő, ma talán a dual kamera stb. Mankókerék kell még, sajnos a vitarában maradt be van szorulva, vennem kell másikat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest