Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
gombii
tag
-
Ármester
válasz Roxbury #50706 üzenetére
Egyik barátomék gondolkodnak rajta, benne van az új is, szóval jöhet régebbivel is, meg új kocsival is tapasztalat.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
senior tag
válasz Roxbury #50458 üzenetére
Most ránéztem nekem az scrosson rá van írva az absre mit hová kell betekerni. Nemtom neked rá van-e írva, de tőhülyének kb tökmindegy. Odafeszegette a bunkó pedig rohadtul nem akarta kiadni a szitu gondolom. De csakazértis. Úbakker ennyire gyökérnek 6 csőhöz 6 féle menetet ha csinálna a gyár akkor átmetszené vagy egyszerűen beleszaggatná vagy nemtom :-).
Mikor más szed szét egy kocsit és nekem kell visszarakni a blokkot klímát szervót, a kábelek megmondják hol volt, nemhogy a fékcső.... Pff.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Roxbury #50441 üzenetére
Én szerettem volna segíteni, de én is max tippelni tudtam volna így látatlanban, annak meg semmi értelem, de jó h meg lett a bibi.
Szerinted mértek fékhatást fékpadon!? Arra még benevezhetnél, de nem kötelező, csak erősen ajánlott...Azért ez hűen tükrözi a magyar rögvalóságot és azt hogy milyen "munkájukra igényes" autószerelők vannak, 4 tetves csőből nem tudja megjegyezni melyiket honnan vette le... ha már ott van az okostelefonja a zsebében legalább fotózza le (ezt 13 évesen tanultam meg a Skodán, csak akkor még rajzoltam és fehér szigszalaggal meg alkoholos filccel feliratoztam...), ha már a szerelési útmutatót lusta volt felcsapni... Amikor a hülyeség önteltséggel párosul...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Roxbury
őstag
válasz Roxbury #50438 üzenetére
Úgy néz ki meglesz a hiba. Felhívtam a Rewoprot megint, azt mondták nagyon kicsi az eselye, hogy elektronika hiba ha nincs hibakod. Mondták, hogy megbeszélik. Visszahivtak. Arra jutottak, hogy valoszinuleg fel vannak cserelve az abs kockában a fékcsovek. Megnéztem az autót. Forditva van bekotve az egyik körön a fékcső.
A főfékhengertől a két felső szélsőbe jön be gyárilag a fekcso. Onnan a két kozepso megy az elso kerekekhez. Na most nekem ugy kototte be ezek szerint nyáron anno egy szerelo az abs kocka csere utan, hogy a balos ketto az jol van. A balos jon a fofekhengertol, a balrol a masodik megy a bal elso kerekhez. Viszont a jobb oldalon a legszélére jonne be a fofekhenger, na most oda a jobb elso kereket kototte be. Jobbrol a masodikra lenne rakotve a jobb elso kerek. Na oda meg bekototte a fofekhengert. Este csereljuk is vissza a fekcsoveket.Bárki így jár ABS kocka csere után, az akkor tudja, hogy ez a hiba. ( ABS KOCKA KERÉK BLOKKOL)
Itt a gyari utasitasban a helyes bekotes
Itt egy helyes bekotés. Látszik, hogy a szélén kene lennie a ket hosszabb teteju fekcsonek.
Es itt az enyém. Na most nekem latszik, hogy a jobb oldalon a hosszabb teteju van bekotbe jobbrol a masodikba. A rovidebb pedig a jobbosba, ahol semmi keresnivaloja nincs.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #50432 üzenetére
Én is a vezérlőre gyanakodnék.
Hasonló volt a szitu a Samsung mosógépünkkel, abban is az elektronika ment tönkre, egy bizonyos percnél mindig megállt a mosás. De a self-check nem dobott hibakódot, illetve a szervizmenüben is hiba nélkül lefutott az összes komponens tesztje. Kicserélték a vezérlőegységet, azóta hibátlan.
-
Roxbury
őstag
válasz Roxbury #50362 üzenetére
Féknyergek úgy járnak, mint a vaj, abs kocka új, abs jeladó új, abs gyűrű új, ma kicseréltük a főfékhengert is. Ugyanaz a hiba. Fékezve amikor bekapcsol az abs, lesatuzza mindig a jobb elsőt és hiába engedem el a féket, satun hagyja amíg meg nem áll az autó. Jeladót széthúzva, ezáltal az abs-t kiiktatva tökéletesen működik a fék. Lesatuzza mind a 2 első kereket, viszont ahogy elengedem a fékpedált, azonnal oldja is a féket mindenhol. Jeladót visszadugva, teljesen ugyanaz a probléma megint. Akárkit hívok senki nem találkozott még ilyennel. Én abs elektronikára gondolnék, de arra mindenki azt mondja, ha nincs hibakód, akkor jónak kell lennie. Szerintetek?
-
Roxbury
őstag
válasz Roxbury #50361 üzenetére
Ha a főfékhengerrel sem oldódik meg, már csak az ABS elektronikára tudnék gondolni de a Rewopro-s srác, aki cserelte most a kockat azt mondta, hogy az tuti nem, mert akkor vilagitana az Abs lampa, meg beirná hibakódnak. Mondjuk ahogy neztem a szerelésit tenyleg minden kis szart beír elvileg. Nálam semmi hibakód nincs semmi. Szetkotottuk a jeladot, azt azonnal beirta, utana osszekotottuk, rogton okes minden a hibatarolo szerint.
Neha mintha ereznem, hogy visszamumpal a fek, lehet a tobbi kereket szabalyozza is, csak a jobbost hagyja satun.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #39730 üzenetére
A Swiftbe nem irídium gyertya kellene? Csak mert az ugyanezzel a motorral szerelt WagonR-be igen, NGK IFR6J-11.
Amúgy én is készítettem magamnak listát.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz Roxbury #39653 üzenetére
Pokróc vagy karton doboz
Sok időt lehet spórolni és szenvedést.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Roxbury
őstag
válasz Roxbury #39650 üzenetére
Nyilván, ha kaparni kell az ablakot, akkor nem tudunk mit csinálni, mindenképpen kitolódik ez az idő. Persze ez az elindulás előtti 20 másodperc függ az olaj hidegen mért kinematikai viszkozitásától, de úgy gondolom egy 0W, vagy 5W olajnál nem érdemes tovább húzni ezt az időt. Természetesen indítás után fel kell engedni a kuplungot, mert a váltóban csak akkor forognak a tengelyeken lévő fogaskerekek, csak akkor tudják felhordani az olajat egymásra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Darksiders84
aktív tag
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #37212 üzenetére
Ignis-be (meg úgy minden ~2000 utáni japán autóba) simán mehet a 0-s olaj, sőt, ajánlott is, de mondjuk egy 2-es Golfba azért ne erőltessük. A régebbi autóknál még nem olyanok az illesztések, az olajlehúzó gyűrű mellett "kicsúszik", magyarán enni fogja, és a centrifugális erő miatt simán kimehet a siklócsapágyakból is az olaj.
Amúgy én is 0W30-at öntöttem a Jazz-be.
[ Szerkesztve ]
-
Imy
veterán
válasz Roxbury #36914 üzenetére
Egy srác eladta, mert gyárit tett a kocsib, nem azért mert nem jó, hanem más okból. De Itt is van pár jó ajánlat.
-
blakey
titán
válasz Roxbury #36903 üzenetére
Minimum könyöktámasz, de még van néhány dolog amit érdemes venni, kb. mindegyik felszeretséghez. Nálam egy picit magasabbnak tűnik az alapjárat, de pontos értéket nem tudok mondani mivel nincs műszerem. Biztos, hogy nincs középen (750) de 650-700 közé tenném.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
válasz Roxbury #36903 üzenetére
Hmm.... faterénak se sokkal alacsonyabb, ha alacsonyabb egyáltalán.
Mondom neki hogy minél hamarabb vigye vissza és nézesse meg.
Ha lenne OBD-m rádugtam volna és néztem volna pontos alapjáratot.
köszönöm a segítéset
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest