- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
válasz dudika10 #11934 üzenetére
Nekem nincs ilyen gondom pedig az ajtó is meg van lógva.
Jut eszembe kinek van meglógva az első ajtaja?
Tipikus swift probléma.Még 1-2mm és összeér az első hátsó ajtó behajtott ajtónál. Vettem csapszeget itt helyben szerencsére de csak egyet kipróbálni hogy jó lesz-e? Egy éve próbálom kicserélni de még nem sikerült.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz dudika10 #12530 üzenetére
Dolgozni most már én sem járnék be vele. Ahol akkor tudtam ingyen parkolni most már none.
De nekem amúgy sem kéne mert a jelenlegi helyzetben egy 10db gyűjtőjeggyel kb fél évig bejárok dolgozni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz dudika10 #13672 üzenetére
persze nem mind1, hogy milyen téli gumit raksz fel.
ismerős vett kingstart újan, feltette, a kocsi rázott, irányíthatatlan volt, gyakorlatilag használhatatlan. és mindezt 10k-ért.
visszavitte, vett helyette 12-ért hankook-ot, és láss csodát tökéletes volt.
szóval nem árt utánanézni, mielőtt gumit vesz az ember.
ja és a használt gumi is jó lesz, mert másra nincs pénz kategórián is csak nevetni tudok. akinek nincs pénze, ne vegyen autót, járjon bkv-val/mávval/volánnal.
5 év feletti gumikat is betiltanám, és mielőtt lehurrognak a nagy okosok, saját tapasztalat alapján mondom mindezt!
szerintem kresz-be kéne foglalni:
10.01-03.30-ig kötelező M+S jelölésű, legalább 4 mm-es profilmélységgel rendelkező, maximum 5 éves gumit lehet csak használni mo-on, az első bírság 3 ezer, a második 30, a harmadik 300. -
PRO-peller
senior tag
válasz dudika10 #13669 üzenetére
mélyen bordázott vacakkal, ami egy körbefordulás után megtelt hóval és a tapadás mint olyan megszűnt létezni.
Pontosan ez a gyenge pontja a téliguminak. Az egyik. De ez talán a legfőbb. Ezzel is tisztában kell lenni. Ezért írtam lejjebb h a téligumi mintázata minél durvább legyen. Vannak olyan téligumik, amik 1-1 puhább nyári keveréknél még nem ad érezhető javulást. Ez a én tapasztalatom is. Lehet ezért anyázni. A jó téligumi jó. Pl. nekem kleber téli van. Téli mert rajta van a hópihe, csak a változás marad el a fékútban amikor leveszem a nyárit és ezt teszem fel. Arra biztosan jó hogy erős emberek ne irtsák ki a családomat, ha uram bocsá megkoccolom a kasznijukat. Meg arra h a rendőr pajti futni hagyjon. De ha beképzelem magamnak a hamis biztonságérzetet, akkor vállalom a lent említett lebutázomat, sőt akármit.
Durva minta viszont előbb lekopik és nem hasznos nagyobb sebességnél pl. autópályán jobb mérsékelni a sebességet. Márpedig az átlag józsi ezt a fogalmat nem ismeri.
-
Cheesy
őstag
válasz dudika10 #13692 üzenetére
Ne haragudj, nem biztos, hogy egyre gondolunk, én ködlámpáról írtam, ami a fényszórók alatt, az úttesttől kb. 20cm-re található, hogy "elvilágítson" a ködpára alatt (legalábbis úgy tudom erre való). A hátsó ködlámpát külön tudom kapcsolni, még ne mvolt olyan nagy köd, hogy az indokolttá tette volna, idáig max az elsőket használtam. Láttam már nem egyszer az autónkat este ködlámpával, nem erősebb a fénye, mint a fényszórónak. Nem a távolságira gondolsz?
A rosszul beállított vagy utólagos xenon engem is vakít, olyankor jobbre kell néznem, hogy ha látni akarok utána is valamit.De a buzukimon nincs efféle flancos extra, hogy ködlámpa
www.vakbelmutet.hu
-
Siriusb
veterán
válasz dudika10 #16439 üzenetére
Kösz, hogy megosztottad a tapasztalatod.
Az engem is bosszant, hogy nem az iskolák, óvodák környékén, vagy olyan helyeken mérnek, ahol tényleg célszerű betartani a sebességet, hanem ott, ahol simán lehet haladni...
Annak idején a kétütemű Trabanttal észrevettem, ha véletlenül kicsit odaléptem, na de egy négyütemű luxus WagonR+ -nál.[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
válasz dudika10 #17944 üzenetére
Na hát ez nagyon nem igaz..
'97-es Corsa **
'2000-es Corsa ***
'2002-es Corsa ****'97-es Polo ***
'2000-es Polo ****'98-as Baleno másfél csillag - gyanítom a régi swift ennél sokkal rosszabb...
'2005-ös swift ****Szóval úgy 5 év lemaradásban volt a Suzuki az új autóival is ami a biztonságot illeti. A régi swift gyártását meg be kellett volna fejezni 99-ben, amikor úgy döntöttek hogy lesz még egy modellfrissítés ami kb. a hűtőmaszk cseréjéből és a kalaptartó nélküli verziók megszüntetéséből állt.. Akkor talán a suzuki utálókból sem lenne ennyi..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz dudika10 #17946 üzenetére
Régen - amikor a régi polok és corsák töréstesztjeit végezték akkor még nem igazán számított, h csipog-e valami vagy nem.. Ez a mai NCAP töréstesztek butasága..
Én inkább ülnék egy 2002-es Poloban egy balesetnél, mint egy 2002-es Swiftben..
"A regebbi corsa es polo semmivel nem torik szebben, mint a swift."
Nem az számít, hogy az eleje mennyire törik meg, hanem az a lényeg hogy az utascella ne deformálódjon és maradjon élettér odabent..i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
roberto211
őstag
válasz dudika10 #18484 üzenetére
Én azt nem vitatom,hogy a régi Swift biztonságos , mert valóban nem biztonságos.
De nem is egy kat. pld golf6 al. Nyilván a légzsák , merevitesek,energiaelnyelő zónák stb ezek mind számítanak.De nem is erről volt szó , meg ezt mar párszor kitárgyaltuk hogy régi kisautókat főleg ha köze van a Japánhoz nem a biztonságért szeretjük
Most mar valóban mas a helyzet. Swift II, splash , vitara,sx4 ezek már szerintem eleg biztonságos autók.
G astra nyilván nem egy kategória a régi swiftel inkabb F astra. Sztem F astraban max egy hangyanyival van több esélyed mint egy stiftben. Es idesorolnam B corsat is.
Kornelka: Szerintem ezt senki nem bizonyitgatta. Lehet vele menni rendesen plane 1.3 16v vel akar ugyanugy mint egy g astraval ,régi civicel,stb csak mas az érzésed közben , mas a komfortkörnyezet.
Ezt senki nem vitatja h g astranak jobb a törése mint a swiftnek lehet most ide linkelgetni[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Hego
tag
válasz dudika10 #18489 üzenetére
Még a B corsából is sokkal több esélyed van élve kiszállni mint egy régi swiftből.
http://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/corsa/15467
A B corsa 2 csillagos a suzuki baleno meg 1,5.. még jó, h a régi swift nem volt törésteszten, mert kapott volna vagy 3 feketepontot
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz dudika10 #18523 üzenetére
Én meg inkább hiszek az euroncapnak, amit el is néztem multkor, mert a 2000-től gyártott B corsa már 3 csillagot kapott. A C corsa(2002-től) meg 4 csillag
Régi swifttel járok(2001-es évjárat 2 lufival), úgyhogy ne kövezz meg, de azért nem árt tisztában lenni azzal, hogy milyen biztonságos az az autó amiben ülök. Ezért is fogom max. 1-2 éven belül eladni, és venni egy biztonságosabb autót.. (nem corsát, de még csak nem is opelt. és még csak nem is németet )
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz dudika10 #18526 üzenetére
A fogyasztási adatokat is egy előre meghatározott ciklus szerint mérik, mint ahogyan a törésteszteket is ugyanazzal a módszerrel végzik el.
Hülye lenne a gyártó ha nem az előre meghatározott fogyasztási ciklusra optimalizálná az autót..De mivel kb. minden gyártó arra optimalizál és bevet minden trükköt, így mégiscsak össze lehet hasonlítani két autó fogyasztását a katalógus alapján. A valóságban persze nem annyi lesz, de nem fog nagyon eltérni.(szívó benzinmotorról beszélek, hogy ebbe ne köss bele)
Nos ugyanez a helyzet a törésteszttel is.. Nem biztos, hogy tökéletesen vannak kiosztva a csillagok, de egy 5 csillagos autó biztos, hogy sokkal biztonságosabb mint egy 2-3 csillagos.
Vagy egy 3-4 csillagos autó biztos sokkal biztonságosabb, mint a 1,5 csillagos Baleno..i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
negroo
aktív tag
válasz dudika10 #18502 üzenetére
Eleve út viszonyoknak megfelelően kell vezetni és hiába mész ötvennel akkor is beléd csapódhat 150el és te halsz bele, de én idáig megusztam polskim, sok lada szamara most szuzim van. És annyi a titka, hogy résen kell lenni és nem lesz baj. Így mindegy, hogy nem biztonságos, mert inkább haljak meg, mint fogyatékosan éljem túl.
-
Kornel
veterán
válasz dudika10 #18950 üzenetére
inkább 8 évesek lassan azok, amik ennyit érnek...
a fiatalabbak bőven 2M felett vannak még.
egyébként a sedan újan túl volt árazva, az 5 ajtós jóval olcsóbb volt, ugye itt készült.
szóval egy 3,5M-s sx4 kerül most 1,5-2M Ft körül.a balesethez annyit, hogy eddig szerencsére apróbb dolgokkal megúsztam, egyszer se én voltam a hibás.
illetve casco-t mindenképpen kötnék, amivel azért sok minden megúszható.a legnagyobb különbség nem csak a méretben van, hanem összességében, anyaghasználat, ergonómia, stb.
-
batai15
félisten
válasz dudika10 #19050 üzenetére
Azé még egyszer. Fel fujjatok. Kb olyan mint az a tev hit hogy sose kell rá költeni. Nem kell engem meg téríteni,. Eleve egy 67 lovas kocsitol ne várjon sokat az ember. Egyrészt. Kettő a peremes gumit is lehet vigyázni, és padkazni bármit. Arról se esik szó hogy az ültetés következménye a jobb út tartás is. Nekem 4 centi és máris biztonságosabb a kocsi . lehet magatokat áltatni hogy az ördög műve, és győzködni magatok.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz dudika10 #19058 üzenetére
Nem ,en csak hablatyolok ossze vissza ,azt se tudom mi az a nagy(obb) felni , azt se tudom mi az a peres gumi, életembe se nem ültem se nem tapasztaltam semmilyen ültetett nagyobb felnivel rendelkező autonak előnyeit hátrányait , csak magamtól találom ki ezeket.
Szállj mar le a magas lóról es ignorald a hsz-eimet. Emlékszem rad , régen azt hiszem a Logitech topicba voltál ilyen mindent mindenkinél jobban tudó ,tapasztalt úriember. Majd Ő eldönti h mit csinál a saját autójával de ne akard meggyőzni mert te igy tapasztaltad es amit te tapasztalsz az kőbe vésett.
Pjen: valóban fapadosabb,pattogósabb érzés ezt nem vitatom. Valamikor túlságosan is. De ha valakinek ez jon be ? Akkor sincs semmi
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz dudika10 #19058 üzenetére
Igen van tapasztalatom és nem hiszem hogy akik így használják hazudnak. Egyébként azok kötnek bele a helyes írásomba akik már mással nem tudnak érvelni. Mégis úgy tűnik hogy próbálod nekem a saját igazad belém erőltetni hogy csak azért is szar. Igen lehet többet fogyaszt. Drágább. De kit érdekel hogy ha jó esetben egyszer kell meg csinálni, venni a felnit? Még egyszer én döntésem, én pénzem lesz szóval én meg értettem hogy neked nem tetszik de nem kell úgy kezelni mintha ez szentség törés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz dudika10 #19073 üzenetére
tedd hozzá hogy szerinted használhatatlan . mindegy nem vitázom, azt csinálok a sajátommal amit akarok.
egyébként tényleg telefonról pötyögök. de nézd meg az aláírásomat, és észre veszed .
tboy: falkennel mi a gond mint gumi márka? tudtommal nem dzsunka tescos gumi. ami mállik .
annyira fel van fújva sokszor sok minden. én meg értelek, de azért ha nem használt kemény kopott fost veszel hanem újat. ami 3-4 évig jó, akkor az a kis plusz nem éri meg jobban? és akkor még tetszik is az eredmény nem?[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz dudika10 #19131 üzenetére
Nem nem, egy jóféle új katalizátor annyi. A felújított 60k, de abból is van ilyen-olyan... aztán eladják újként. Túrd fel a netet de új katalizátort nem találsz suzukihoz.
Tudod mi a drága? idézet.... ezt hegeszd ha tudod:
A katalizátornak főleg a különösen mérgező szén-monoxidot és nitrogén-oxidokat kell semlegesítenie. Leggyakrabban hőálló magnézium-alumínium-szilikátból készült kerámiatesteket alkalmaznak hordozóként, több ezer kis csatornával, amelyeken a kipufogógáz átáramlik. A kerámiatest különösen sérülékeny, ezért elasztikus fémfonat segítségével fémlemezházba rugalmasan rögzítik.A keramikus hordozótestet alumínium-oxid réteggel vonják be, amely a felületet több ezerszeresére növeli. Erre már felvihető a katalitikus réteg, amely ródiumból és platinából áll. A platina meggyorsítja a szénhidrogének és a szén-monoxid oxidációját, a ródium pedig a nitrogén-oxidok átalakítását segíti (a sok értékes nemesfém és persze a magas gyári ár miatt fordulnak elő katalizátorlopások is). A modern, három gázkomponensre ható katalizátorok a nitrogén-oxidokat nitrogénre és oxigénre, a szénhidrogéneket és szén-monoxidot pedig vízzé és szén-dioxiddá alakítják. A káros anyagok átalakítása csak 250 Celsius-fok felett kezdődik, az ideális hőmérséklet 400-800 fok között van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző