Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen széket vegyek?
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen egeret válasszak?
- Acer notebook topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
válasz
anonymus89 #23099 üzenetére
Ok, csak gondoltam szólok. Nekem már összel is tört el ajtókárpit. Pedig tudtam h milyen szar vékony. Mégsem voltam elég óvatos.
-
-
domojko
senior tag
válasz
anonymus89 #23096 üzenetére
Szerintem várjátok meg a jobb időt mert a hidegben nagyon merevek a műanyagok és marha könnyen törnek-repednek.
-
gerii
addikt
válasz
anonymus89 #23096 üzenetére
Ha tudjátok szedjétek le, (a patentokra vigyázni), lehet mohásodott a filc, és zsírozni is kell a szerkezetét.
-
anonymus89
addikt
Első ablakom szorul pláne ha mosás után van azzal mit lehetne kezdeni?
Bontsuk meg a az első ajtó kárpitot és majd meglátjuk? - sima tekerős tudjátok nekünk van a fapados... -
gerii
addikt
válasz
Motion_Blur #23090 üzenetére
Nekem ugyanilyen kinézetű van, vaterán vettem anno.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #23093 üzenetére
Olajnyomast?
Hogy gondolod?
Nincs olajnyomasmero, az ecu se tudja, csak ha jelez a gomba, hogy alacsony, mondjuk akkor mar tuti a motorgeneral.
Vizhofok kiirja, meg egyeb alap dolgokat, de inkabb csak hobbi celra jo, illetve hibat olvasni / torolni.
Ha veszel, csak a ki bekapcsol gombos feher vgate-et vedd megbizhato helyrol. -
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #23090 üzenetére
Kornelka: Miért hamis ez?
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #23090 üzenetére
Ez hamis cucc, adok egy ilyet ingyen ha gondolod.
Suzukival nem is kommunikal.
Valamivel azert osszejon, de a mi autonkkal nem -
Motion_Blur
félisten
vgate obd-t szabad innen rendelni?
gyanúsan olcsó
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #23087 üzenetére
Én is 8-850re számolok ami jó...
Vágom ,hogy 1,6 ért már ss-t kapni de az a duplája
Annyim most nincs verdára.. Azt nézegetem épp utcákon is h ritka az ignis sport és ha van is akkor nem baseball sapkás hülyegyerek kezébe kerül hanem tök normális fazonok szokták vezetni..
Tisztába vagyok azzal is h nem 40k a 4 gumi de valamit valamiért. Tavasz-nyár kezdetéig leakarom mindenképp..Megpróbálok majd épp,korrekt darabot kifogni szerintem nem lesz nehéz aztán hajrá.
A fórumra meg holnap regelek mert ma már hulla vagyok.. Nurburgringre én is kíváncsi vagyok.
Nekem a 0-100 adat tetszik eléggé.. Kanyarodásba lehet már nem ennyire virgonc vili.
Mostani swiftemet már kezdem gyengusznak érezni..Ezzel nem azt mondom h eddig olyan húú de erős volt.. . Elvagyok vele megvagyok de ugye ahogy egyre többet megy vele ember annál jobban megszokja... Mégis csak literes.
De sajnálni fogom nagyon ha cserélem az is tuti.. Mostanába autópályán szokása durrognipiciket ha pld 140-50 ről motorfékezek
Néha ijesztő a durrogás este... Meg azért már lassan 35ezer km-t beletoltam kicsit több mint 1 év alatt összebarátkoztam vele.
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #23086 üzenetére
Na látod, nincs tapasztalatom sport ignáccal, így itt nekem már nincs tanácsom.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #23084 üzenetére
800-900 magassaga lesz az ami jo is...
De elotte nagyon at.kell nezni.
Azert ezek mar nem mai darabok, es sokat megeltek mar, hiaba elpusztithatatlan, ha barmom kezebe kerul, ennek is vege lesz.
Gyere fel a forumba, es dobj be a vasarlasi szandekod is, mondjuk a nappaliba, meg hogy szivesen megneznel egyet eloben is, stb.
Multkor meg "mini tali" is volt, bar sok tagnak mar nincs meg a suzukija, de ertenek hozza.
Es lehet addig meg aktualis lesz a vasarlas, talalsz valami korrekt forumos autot is... Az meg legalabb nem lutri!
Ja ezekre kotelezo cascot kotni.
Bontoban nincs hozza semmi cucc, ha serul, csak gyari uj, ami horror, mert nem egyenek a stock ignissel az elemek.
Amugy 1,6 korul jo SS-ot is kapsz, azert a ketto kozott zongorazni lehet a kulonbseget, meg ugye nem kevessel fiatalabb is.
Arra azert keszulj, hogy ezek ala egy szett jo gumi se 40k, stb.Illetve tavaszig rendezd le, ha tudod, aztan irany a kakucs ring, aztan ha bejon a moka, akar nurburgring is
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #23081 üzenetére
Nem húz sokat, kb 20-25-tel kaptam el ami már nem volt egészséges neki, na nembaj, ez a futóműállítás már úgyis kijár neki.
Ignist egyébként én nem ajánlanám, nincs vezetési élménye. Legalábbis a mi 2004-es 1,3 93le ignisünk nem egy élményautó.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #23083 üzenetére
Rendezek most 1-2 nagyobb összeget és utána lesz aktuális a verdacsere.. Ezen csináltatok addig egy féltengelycsuklócserét mert nem szeretem ha hallok idegen hangokat a kocsiban de ez nem tétel aztán el is passzolom v beszámítatom.
Oks, thx akkor felnézek az ajánlott fórumra hátha valakit rábírok beszélni h vigyen 1-2 karikát.
Merevtengely, meg a pattogás engem nem zavar sőt....kifejezetten tetszik ha stabil csak a kocsinak ne legyen kár ez a lényeg... Vesekövem meg legalább leesik.
Terhes nőt meg max nem viszek benne kórházba.
Amúgy ezeket nézegettem: Link1 Link2 Link3
Kicsi,"kompakt", pörög,megy nekem meg ez a lényeg.
Ja.....És Suzuki.
Nézegetem most itt ezekben a hideg időkben mikor elakadásjelzővel húznak valakit h ki kit húz... Sorba robbannak le németek legfőképpen...Ma is valami huszonéves corolla húzta az astra caravant.
Mondtam barátnőmnek épp mellettem ült.. "Nézd ....Látod ezért nem veszek japón kívül mást"..
Szerencsére Ő is szereti a suzukikat meg hondákat.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #23081 üzenetére
Na akkor mielott beleugrasz valamibe, elotte nezz fel a suzukisports.hu forumra!
Esetleg kivarhatsz egy forumos elado verdat, de szerintem.vasarlas elott valaki visz is egy kort a sajatjaval ha szepen megkered, hogy legyen osszehasonlitasi alapod pl.
Illetve hogy megnezed, hogy megfele-e neked a merev hatso hidas futomuve, ami olyan, mintha egy darab vason furikaznal
Ha meg kinezel par elado darabot, amik kozul valogatni kell, akkor azert kepekrol, kerdesekbol is sokat tudnak segiteni...
Csak normalisan kell kerni es kerdezni, mert nem szeretik az "idegeneket"
Amugy linkeld be, hogy mit neztel ki. -
roberto211
őstag
Ignis sportnál vásárlásnál a szokásoson kívül nem kell nézni sokmindent mint pld a suzukik nagy részénél vagy van valami tipusdolog amit érdemes jobban megnézni? Nézegetek most magamnak autót mire kene lecserelnem nem sokara a stiftet és ez van a legjobb áron meg ez tetszik a legjobban illetve ignis sport illik hozzám leginkább...
#23078) Thome: Valld be megpadkáztad 50el.
#23082) Thome : Nem olyan biztos akkor h csak futóművet kell állítani de majd kiderül.De bezzeg a lottón így soha nincs találatom.
.
-
Thome
veterán
Én meg mehetek futóműállításra.
-
Kornel
veterán
Ha vegre kapok ertekelheto valaszt a vogtland-tol, akkor en nemetbol fogok rendelni egy komplett sportfutomuvet (rugok+gatlok).
Gari igy sincs meg ugy sincs a gatlokra, a vogtland rugok meg eleg tartosak.
Kintrol megvan 95k-bol a szett, itthon ha kapni is, 105-110k, de ugyanonnan rendelik, csak rarakjak a hasznukat.
Gyari gatlokbol 4 db 120k korul lenne, igy meg kapok meg hozza 4 minosegi made in germany rugot.
Ja es olcsobban.
Tavasszal johet a kakucs, utana meg a tobbit meglatom -
Doze
aktív tag
válasz
Járókeret #23070 üzenetére
Sajnos csak Miskolcon tudok neked mondani most cseréltettem
Az ár nagyban függ a beépített üveg minőségétől. A 15k beszereléssel együtt valami rossz üveggel lehet. Nekem sx4-be beépítéssel 28k volt. Az üveg ebből 20k... olyan 8-9k munkadíjjal lehet számolni. Egyébként függ felhasznált anyagoktól is (ragasztó).
De ha rákérdezel az övegesnél az biztos megmondja neked milyen üveg-milyen típushoz mennyiért megy. Nekem annyit mondott az ürge hogy 20k-ért vállalható üveg van. Alatta már kétséges a minőség, amúgy van pl 40k-ért is üveg..
-
Doze
aktív tag
válasz
domojko #23071 üzenetére
Ahogy elnézem ez egy hátsó gátló
, igen a sárga felütésgátló, alatta a hengeres cucc meg a porvédő. Első teleszkópnál meg ugye a rugón belül megy a cucc..
Apropó még annyit hozzátennék, hogy a sárga gumiütköző azért is kell ha nagyon megpakolod a verdát. Akkor gyakorlatilag arra ül rá, furgonoknál alapkövetelmény hogy jó legyen -
Járókeret
senior tag
sziasztok!
van egy '99-es swiftem, aminek a szélvédője megérett a cserére.
az miért van,hogy egyik helyen csak az üveg kerül 15 ezerbe, máshol meg üveg és munkadíjjal együtt 15 ezer ?tudtok ajánlani pesten megbízható helyet ?
-
Halver
csendes tag
Üdv!
Nekem is ez adta meg magát a 2005-ös swiftemen, a jobb első ajtóban. Én akadozást nem vettem észre, bár elég ritkán ülök jobb első ülésre.
Ebben belül műanyag fogaskerék van, ebből adódik, hogy nem örök életre tervezték. Ezt kibontáskor láttuk, valaki már megfúrta, tehát javítgatni próbálta.
A szerelőm szerint bontóból nem érdemes venni, utángyártott nincs, eredeti a suzuki szervizben 35e Ft lett volna (2015 nyara).
Legmacerásabb része a cserének az ajtó kinyitása volt.H
-
Doze
aktív tag
válasz
domojko #23067 üzenetére
Ahol a lengescsillapito osszecsuszik ott van egy gumigyuru, azon ütközik fel. Ha nincs ott a felutesgatlo akkor nagyon durván össze tudnak koccani..pl kátyú stb. Egyebkent en ugy tudom hogy a rúgó hamarabb összeül, mint hogy összecsapjon a gátló... mondjuk ez csak kifogás... a porvedo is jó, de nem befojasol akkorát. Apropó van ahol a porvedo egyben a felutesgatlo, mert harmonika szerűen osszemegy
-
domojko
senior tag
válasz
domojko #23050 üzenetére
Úgy látom ha mo-n veszem a gátlót akkor is macerás a garanciáztatás. Szakszerviz álltal történt beszerelésről kell számla. Azon kívül a hibás termék kiszerelésénél ott kell lennie az eladó szerv emberének. Ezen felül a gyártó cégek csak úgy fogadnak el a gátlóra bármilyen reklamációt ha a felütésgátló porvédő is cserélve lett. Mi az a felütésgátló? Teleszkóppal együtt adnak azt is vagy azt külön kell vennem? Honnan tudom h ami benne van az még jó vagy cserélnem kell azt is?
-
Doze
aktív tag
válasz
meroly #23063 üzenetére
Ha nekem kellene csinálni akkor a szívó oldalt kellene végigvizsgálni.
Ha a hibakódot jelző check engine lámpa nem ég, akkor valószínűleg valami el van tömődve/dugulva/szakadva így fals levegőt IS szívhat, de ez persze nem biztos.
Elsőként pattintsd le a szűrű-házat (levegő), vizsgáld át alatta a pillangószelepet, (amit a gázpedállal mozgatsz), a teteje általában nem retkes de ami mögötte van az nagyon az szokott lenni. Konkrétan nem tudom hogy injektoros vagy karbis a gép... ha karbis nehezebb leszedni.... de az a lényeg ha a kabi/pillangó szelep után tömítetlenség van, ergó fals levegőt szív be akkor szokott ugrálni az alapjárat. Vagy ha pl kokszos a pillangó akkor meg nem tud úgy mozogni ahogy kellene (főleg az alapjárati finom mozgások nehezen mennek neki)
-Ha van MAP szenzor, légtömeg mennyiség mérő, és ha retkes akkor az is tud hülye adatokkal szolgáltatni a vezérlőnek. Azt is érdemes megtisztítani.
-
Doze
aktív tag
válasz
wolf033 #23062 üzenetére
Nem, de forumot átnyálazva legtöbben egy dowdenszerű mechanizmusra panaszkodtak, ha szakad a bowden, vagy egyszerűen csak magszorul, akkor szokott ez előfordulni, a motor ritkán szarik be
A két kiálló cuccról van szó, én szedtem már le az ajtókárpitot... elsőként a visszapillantó mögött lévő háromszöget kell lepattintanod, ha az megvan akkor alulról megkzedve szisztematikusan óvatosan lepattintva a bolhákat lejön az egész, majd mikor elvált az ajtótól a gombokhoz menő kábelköteget le kell csatlakoztatnod (elektromos ablakemelő, tükör stb) Utána egy fóliát látsz magad előtt az ajtó belső oldalán. Azt le kell szedni, ilyen fekete ragacsos trutyival van feltéve, ami nem köt, szóval vissza is lehet ugyan úgy tapasztani. Csak figyelj ne kend bele semmibe
Aztán meg kell nézned a zárszerkezetet, túl sok hibalehetőség nincs, szóval szerintem észreveszed hogy mi a baj.
-
wolf033
senior tag
Üdv!
SX4 bal első ajtózár romlott már el valakinek?
Először a központi zár nem nyitotta most meg már kulccsal sem nyílik. Mi lehet a bibi? A többi ajtó nyílik központival is meg kulccsal is.
-
Motion_Blur
félisten
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #23047 üzenetére
[Innen merjek rendelni szerinted?] Gondolom macerás lehet a garanciáztatás. Bp-en van személyes átvételre lehetőség. Esetleg hamisítják-e ezeket a gátlókat? Még nem hallottam ilyenről de manapság bármi elképzelhető.
-
Kornel
veterán
válasz
domojko #23048 üzenetére
Passz.
Valoszinu valami magyar kisipari termek.
Mar akkor is fos volt, amikor kijott a gyarbol.
Rugok kesobb biztos magyarok lettek, mind el ie tortek, ld. Splash, sx4, swift (sport)
Soroljam, hogy melyik magyar kisipari tucat kacat alkatreszek mennek meg tonkre az amugy jo autoban?
Vedd meg a kyb-et, az japan. -
Kornel
veterán
válasz
domojko #23046 üzenetére
Egy pelda, hogy erezd a kulonbseget.
Volt a regi swiftek gatlo visszahivasa, a made in hungary berva gatlok 8-10 ev alatt elrohadtak, kitortek a kerekek.
Az enyem 2003-as volt, kyb volt benne, mivel a berva addigra csodbe ment.
Lecsekkoltam a visszahivas hirere, es egy rozsdapotty se volt rajta, es boven atment vizsgan is, tehat padon merve is jo volt, 8 evesen 120k km-el.
Kerdes ezutan?En is kyb-et vennek, de sporthoz nincs, tul puha lenne bele...
-
gerii
addikt
válasz
Motion_Blur #23042 üzenetére
SX4 rondább lámpa nélkül
Itt nem volt tiszta kosz alatta? -
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #23042 üzenetére
Sokkal szebbek ezek a lámpák mint a régebbi.
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #23040 üzenetére
Igen tudom hogy van 5 ajtósban, de már nem opció.
Khm...ára is van az új sport-nak.
Egyenlőre informálódok gátlók terén. Március 20-ig jó a vizsgám, addig ki akarom cserélni. Kicsit jobb idő lesz nekiugrok.
Ezek a KYB gátlók nemrég még 15k/db- ért voltak. Vagy rosszul emlékszem? Bárdi- Unix horror árban méri. -
domojko
senior tag
válasz
Kornel #23032 üzenetére
Egyszer biztosan kipróbálom, kiváncsi vagyok mit tud a sport. Mikor vettem a swift-et kritérium volt hogy 5 ajtós legyen. Nagyim 80+ éves volt és csak hátra tudott beülni. Sokat furikáztam őt, egyre nehezebben mozgott.Sajna már nem él. Szóval szemeztem én is a sport-al.
tboy93: Neked mióta vannak benn a monroe-k? Monroe 40k/ első-hátsó szett. KYB 67k/ szett. Ár érték arányban ennyivel jobb a kyb?
-
Kornel
veterán
Valakinek 360 loeros swift?
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #23035 üzenetére
Kerdezd meg TaaT-ot mennyit birt a monroe-ja.
Illetve a swift sport gyari gatloja is monroe, mar mindenki kicserelte, van akinek 70k km-t se birt hatul.
Gagyi, de olcso.
Nem tudom hany helyen gyartjak a sachs-ot, gyanitom ha van torok gyaruk akkor made in turkei kerult a torok hondakba, akkor nem is csodalkozom.
Fordosok eskudnek a sachs-ra pl.
De ha biztosra akar menni, akkor kyb, es kesz.Adam16: vartanal a sorrend silver blue black.
A silver a legjobb. -
-
Ádám16
addikt
Hasonlo paraméterekkel van Jasz-akkum, az is birta 4 evig, de "be lett zenezve" az autó, es annak kellene a kraft.
kornelka: a mall nagyon jo lenne, de az ara az eleg húzós. a Varta Silver akciós volt valamelyik nap, a Best buy topikban lattam, es ott irtak, hogy 2-3 év az élettartama, ezeet azt hagytam. Inkabb a Blacket javasolták. Inkabb a Varta, mint az Exide a Mall utan?
pjen: nem járó motor melle értem
-
domojko
senior tag
[Innen ti melyik gátlót vennétek?] Egész jó árban vannak. Máshol 8-10k- val drágábbak. swift 2006.
-
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #23027 üzenetére
Cool blue mindig akcios, mert nem viszik, mert szrt se er.
Nbu vagy ge +120 -
anonymus89
addikt
Aki vásárolni akar kékes színű halogén izzót a mai napon vasárnapi akcióban jó áron lehet a vilagitas.eu-n.
Másik "szerelőlámpának" (persze nem csak arra) szerintem tökéletes a mágneses vége miatt.kornelka: persze világos most olvastam az egyik régi tesztet fényereje alig van fénymennyiség adott zónán 56 lumen, night breaker 110lumen. A kéksége miatt írtam csak be nem a fényereje miatt nehogy megtévesszen valakit.
-
anonymus89
addikt
Még mindig nem vettünk a kocsiba akku-t úgy néz ki a napi pár km. meghozza a gyümölcsét és utána tud tölteni így a hideg sem szívja le hamar.
-
Ádám16
addikt
Sziasztok.
94-es swiftembe szeretnek akksit venni, minel erosebbet, minel megbizhatobbat.
Tudtok segíteni nekem, hogy melyik a maximum, ami belefér meretet tekintve? Bosch es Vartra akksiknan gondolkodnék főként, ezek kozul melyik lenne a legjobb nekem? -
Kornel
veterán
A gyari csak a sporthoz keezult, monroe a gyarto, de csak a suzukinal kaphato, 50k a hatso szett.
Az elso meg vagy 70-80k.
Azon kivul, hogy draga, meg szr is, van akinek 70k km alatt ment tonkre a hatso gyari.
Ha mar ennyit koltenek ra, akkor koni FSD-t vennek, 160k-bol meglenne a 4 db, ami eleg csabito.OEM Elvileg nincs, tehat valami direkt kemenyitett ehhez valo tipust kell keresni, igy jott szoba a koni str.t, 31k a szett hatra.
Illetve elvileg van hozza tipusspecifikus TRW gyartmany, de sehol nem talalok rola infot, de a suzukisports forumon ezt raktak bele... Ez 27k lenne a szett.
Erdekes, mert lengokarbol es egyeb futomu alkatreszekbol is ezt a markat rakjak bele a forumtarsak.Egyszoval a keret szuk, de azon belul a legjobbat akarom kihozni a penzmbol.
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #23015 üzenetére
Gátlóból gondolom a gyári annyi.... nem tudom mi van benne KYB? Pl nipparts meg van 11k-ért is... kérdés tartósság/ár függvénye. Ha neked a legjobb kell akkor koni... bár én nem kétlem hogy jó cucc, csak nem is állítható, meg kb annyi hogy az ültetés miatt kap egy extra keménységet, jobb műhelyekben fent pesten a gyári gátlókat is át tudják szelepelni/felújítani. Ha megnézed a mai utakon kell a keményebb progresszív futómű?, max arra hogy elélvezz a körfogalmakban, más haszna nincs, plusz hozadék hogy kiveri hamarabb a szilenteket... Meg ugye pont az árból indultál ki, ha keménység+ültetés kell nem vitás akkor koni kell, de szerintem nem kapsz igazán jobb minőséget mert azok a gátlók ugyan olyanok mint a gyári, radásul nem is aluból vannak, másrészt az áruk is tükrözi ezt a dolgot, főleg hogy rugóval együtt ennyi..
Az én meglátásom az maradj a gyárinál, persze ha szeretnél egy keményebb nyáriasabb ültetést akkor koni, de ez igazán nagy lépés az olyan futómű ami aluból van, olajos-gázos, és lehet állítani a magasságot+kirugózást+rugó előfeszítést. pl: [link] Vagy pl ez: [link] , ez utóbbi pl azon túl hogy tudja fenti dolgokat, még kerékdőlést is lehet állítani. Persze az ára 400k, de tényleg örök élet, felújítható, nem rohad (alu), és hamarabb fogja megadni magát a kaszni bekötési pontja mint ez.
(ja meg upside down
)
-
Bandus99
őstag
Hulye kérdés akksira szeretnek rátölteni
Melyik sarut kell leszedni? -
Kornel
veterán
Egy szilent 13k... (Markaszervizben 16k)
A ketto 26k.
Persze ez speci szilent, nem csak gumi, hanem fem is, de akkor is kva sok.
Csak a sporthoz van ez a cikkszam, es eddig a powerflexen kivul utangyartottat sem talaltam.
Ilyen ez a popszakmaCserebe ugy ott van az uton, hogy ahol 80-nal mar mas auto leesik, ott 100 felett vigan megyek kanyarban, felig gatya hatso gatlokkal.
-
Kornel
veterán
Oke, de bontott gatlot meg szilentet nem vesz az ember...
Kerdes, hogy a hatso hid szilentet is csreljem-e, ha nem log, nincs szetmenve, csak kirepedve...
Vagy varjam meg amig szethulkik.
Gyari 13k x 2 db
Powerflex meg 33 a szett, amire azt mondjak, hogy orok elet
Szo mi szo, nem olcso na. -
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #23010 üzenetére
Az újabb suzukik főleg 2005 utániak azért nem olcsóak, főleg ha nem bontott cuccokat akarsz. A most a fábiához nézegettem cuccokat mert vannak azért dögövel apróságok amik kimondottan bosszantóak...
A skodrihoz tényleg filléres az alkatrész ár, szerint 50%-al legalább olcsóbb minden. (trafók, map, egr stb), viszont a suzukinak van egy előnye hogy nem akar elromlani
, ok vezérműlánc mondjuk a 1.4 fabiába 6.700 ft, egy suzuki 1.5-be meg 80.000, de míg előbbi 50k kilométerenként beadja a kulcsot utóbbi meg talán soha
Apropó kicserélték a szélvédőmet, én bátran ajánlom őket aki környékbeli: [link] 3 óra alatt kicserélték, úgy hogy a matricát is átrakták (a hologramos), féltem hogy belül összekarcolgatják a műanyagokat, vagy valami úgymond "lesz", de semmi, mintha gyári lenne az uveg. Annyi volt hogy kicsit nyiszogott az üveg bal alsó sarka főleg bukkanóknál, de 2 nap múlva elmúlt, mert szerintem addigra kötött meg teljesen a ragasztó
-
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #23012 üzenetére
Elég ha a negatív sarut lekötöd.
-
Motion_Blur
félisten
Hátsó lámpákat cserélném izzóstól, mindenestől. Akku negatív felét kell lekötni ilyenkor?
-
Kornel
veterán
suzuki és az olcsóság:
hátsó gátló kisboltban: 25k/db
hatsó szilent szintén ott: 13k/db
márkakereskedésben 31k és 16k darabja.
szóval jön bele a koni str.t 30k / szett áron, de a szilentből muszáj lesz a gyárit venni, mert nincs más. -
máyköl
veterán
Csak engem fog meg egy ilyen kis jószág?
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #23001 üzenetére
neked egr szelep lesz, vagy fojtószelep.
lehet tisztítani mindkettőt, érdemes ránézni, nem nagy kaland. -
meroly
veterán
válasz
Motion_Blur #23001 üzenetére
Nekem is a ködös -8as időben jött elő.
Fordulatszámmérő híján én ezt legalább nem látom -
Halver
csendes tag
válasz
roberto211 #22995 üzenetére
És vajon mennyibe került ez nekik....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Háztartási gépek
- Milyen széket vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Filmvilág
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro