Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Asztrofotózás
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz
pc-user #30207 üzenetére
A suzuki egy érdekes állat fajta.Nyeles tengely csapágy csere,mindenkinél elkerűlhetetlen,de van akinek nem.Olajcserétől független.ABS kocka csere elkerülhetetlen,csak olajcserével,van akinél akkor is be áll,van akinél olaj csere nélkül sem.16 szelepes 100000km fölött füstöl mint állat,eszi az olajat,de nem mind.Lassan olyan Dacia feeling,ahogy sikerül összerakni.Lassan oda jutunk mint annó 80as évek Hentes utcai szervíz,nagy polák nem indul,gyári uj.Nem voltak a motorban dugattyúk.
-
dioka7
senior tag
válasz
pc-user #17746 üzenetére
Szia!
Próbáld ki (ha van rá lehetőséged) másik autóval, hogy nem-e a kütyü a hibás (akár gyárilag). Vagy esetleg másik telefonnal/tablettel. De van olyan is, hogy az autó érintkezője (főleg régi autóknál) el van oxidálódva, és emiatt nincs érintkezés. Esetleg egy kis kontakt spray-t ha tudsz nyomj bele. Egyéb ötletem nincs, nálam nincs gond a vezeték nélküli technikával.
Szerk: tényleg, gyújtást adtál neki?? Az én kütyümön vannak ledek amik jelzik, hogy működik-e. Az neked van?
-
dnelb
veterán
válasz
pc-user #17746 üzenetére
Nálam úgy működik, hogy benyomom az OBD-t, utána ráadom a gyújtást, és csak utána indítom el a progit a telón.. Nekem így kb indítás után 30 másodperccel összekapcsolódik a Torque. (Swift + Nexus5/G2). Te is így csinálod és mégse jó ? (párosítás gondolom megvan a telóval?)
-
dioka7
senior tag
válasz
pc-user #17709 üzenetére
Nekem is van OBD-s bluetoothos kütyüm, azzal a progival nekem sem sikerült összehozni a telefonnal. Car Gauge pro-t ajánlom, azzal nekem jó lett, ki is olvas, és adott esetben törölni is lehet vele. Google Play-en fizetős, de ha felrakod az aptoidot (lehet h apptoidnak írják) azzal ingyen leszedhető!
-
hzsolee
őstag
válasz
pc-user #17531 üzenetére
Sok minden lehet, ki kell olvasni miért kapcsolt be. Nekem EGR miatt világít már vagy 2 éve.....volt olyan is, hogy magától eltűnt ( ha lemegy x ciklus megjegyzi, de nem mutatja) Ha kiütöm, visszajön. Ha esetleg egyszeri, nem állandósult hiba akkor az is megoldás ha leveszed az akkusarut, akkor is eltűnik.
-
Halver
csendes tag
válasz
pc-user #17531 üzenetére
Üdv!
Nekem 2000-es évjáratú 1.0-s swift csinált ilyet kétszer is.
A "check engine" világított, de azonkívül nem vettem észre más hibát.A motoron felül, a vezetőülés irányában van egy érzékelő, melynek rövid a vezetéke és a 3 hengeres motor rezgésétől eltörik. Megforrasztod (mert a kábelt cserélni nem tudod) , esetleg toldasz bele 10 cm kábelt.
A forrasztás után szietelő szalaggal körbetekered.Nálam ennyi baj volt vele, a lámpa ezután kialudt.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
pc-user #7234 üzenetére
Máskor csak rúgj párat, úgy emberesen.
Hidd el, hogy semmi baja nem lesz tőle. Sokkal nagyobb ütéseket kap menet közben.SpeedR: hogyhogy nem megy rá az alu? Milyen felni az? Nálam a 15x7-esek felmentek a gyári tőcsavarokkal.. Még nem esett le, pedig előfordul, hogy mind a 4 sikít.
-
mdk01
addikt
válasz
pc-user #7228 üzenetére
Most mikor volt lengéscsillapító cserén a kocsi kb. ugyan ez volt a probléma. Üvegen keresztül néztem mi történik a kocsin és a szerelősrác nem pánikolt semmit, benyúlt egy vasrúddal(sztem a csavarlazítóval amit a kerék csere mellé adnak) és alulról benyúlt(meg volt emelve a kocsi 1,5m-re)megfeszítette vmin a kereket. Nem tudom min feszítette meg majd legközelebb megnézem ha kereket cserélek, de viszonylag kis erő kifejtése után simán leugrott.
-
válasz
pc-user #5626 üzenetére
Értem azért a kérdést. Nekem az van, hogy bedugom a kulcsot, és nem akar sem jobbra, sem balra elfordulni. Kicsit erőlködöm, rázogatom, tekergetem és akkor egyszer csak elindul. Ezután már finoman fordul bármely irányba (mivel párhete olajoztam).
Ha hagyom így egy darabig, akkor meg végül már sehogyan sem tudom elfordítani a kulcsot.
Na ezek után olajoztam, de csak néhány hétig tartott.
Neked is ez volt? -
válasz
pc-user #5619 üzenetére
Nekem is volt ilyen, valami agyagos földút után lehettem, mert szépen beleállt a sűrű mázga. Én csak amúgy egyszerűen alulról az ujjacskámmal elintéztem.
Más a régebbi Swiftről: Mostanában képtelen vagyok kinyitni a csomitartót, meg az ajtót. Akad a kulcs. Nem a kulcs baja, a másikkal ugyanaz. Szóval a zár lesz.
Régebben tél elején befújtam kis zárolajzó-jégoldóval, és jó volt egy évig. Ez most is segített, viszont csak 3-4 hétig... tegnap már csak belülről nyílt a csomagtartó.
Most mi van, kopik belül a zárszerkezet? Remélem nem kell cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kuponkunyeráló
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf FX 505G Gamer laptop. I7 8750H / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Lenovo Thinkpad x1 carbon 6 i7-8650u 8. gen 4 mag 8 szál. 16GB a legjobb üzleti.
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest